مرجع مقالات رسمی سئو مرجع مقالات رسمی سئو .

مرجع مقالات رسمی سئو

چرا سئوی تضمینی تنها یک شعار است؟

با یک گشت و گذار معمولی در وب تارنما های سئو با عباراتی همچون سئوی تضمینی، تضمین درجه یک در گوگل و عباراتی مشابه اینها مواجه خواهید شد .
خیلی از وبمسترها و مدیران وب سایت ها هم از شرکت ها و اشخاص سئوکار می پرسند آیا شما سئو را تضمینی انجام می دهید؟
اما
حقیقتا این شعارها تا چه حد حقیقت دارا‌هستند و آیا سئوی تضمینی می تواند واقعیت داشته باشد؟ به هیچ وجه تضمین در سئو به چه معناست؟
در این یادگرفتن یعنی سو‌مین درس از مجموعه صفر تا صد سئو ارزیابی خوا هیم کرد که سئوی تضمینی در معنای حقیقی وواقعی خویش به چه شکل می‌باشد و به چه شکل می بضاعت سئو را برای مشتریان تضمین کرد .

سئو در مشهد

تضمین
اصول و استانداردها یا این که تضمین رتبه؟ تضمین
اصول و استاندارد ها یا این که تضمین رتبه؟
صادقانه بگوییم تضمین درجه گوگل در سئو فقط یک شعار غیر ممکن هست .
شاید از خود بپرسید که چه طور تضمین مرتبه در گوگل غیر ممکن هست در حالی که بعضی از کمپانی های سئو در تبلیغات خود رتبه های برتر گوگل را برای مشتری تضمین می کنند؟
در
پاسخ بایستی چندین عامل را بیان کنیم تا ثابت شود تضمین مرتبه در گوگل صرفا یک شعار می باشد بس!
1
– مرتبه گوگل چیزی میباشد که در اختیار ما نیست
همان طور که در درس های قبل هم اشاره کردیم گوگل مرتبا موتور جستجوی خویش را آپدیت کرده و آنرا به الگوریتم های جدید و متفاوت مجهز می نماید . از طرفی نیز این تغییرات معمولا غیر قابل پیش بینی بوده و کسی از برنامه های گوگل برای تغییر‌و تحول الگوریتم و مکانیسم کاوشگر خود در آتی خبر ندارد .

حال این سوال پیش می آید وقتی از آتی چیزی اطمینانی وجود ندارد، چه گونه می بضاعت آن را تضمین کرد؟! شرکت ها و افراد حرفه ای که در مورد سئو فعالیت می کنند، می توانند چیزی حدود 30 درصد و یا بیشتر نرخ کلیک تارنما در گوگل و در فیض ترافیک ورودی گوگل را برای شما ارتقاء دهند . همینطور این افراد با استانداردسازی ساختار وب وبسایت از پاراگراف لینک ها، تصاویر، منوها و… موجب می شوند وب تارنما نزد گوگل از اعتبار به مراتب بیشتری برخوردار شود . اما اختیار تغییر مرتبه تارنما در گوگل نهایتا به خود این موتور جستجو بر می گردد و چیزیست که از دسترس بقیه افراد بیرون است .

2
– گوگل هیچگونه همکاری با شرکت های سئو ندارد
گوگل با جمله ذیل صراحتا اعلام کرده که هیچ شخصی نمی تواند مرتبه 1 را به مشتریان تضمین نماید .

No one can guarantee a #1 ranking on Google .

این پاراگراف در حقیقت نشانگر این میباشد که گوگل با شرکت هایی که در مورد سئو کار می کنند، هیچگونه همکاری ندارد .

متاسفانه بعضا از شرکت ها کماکان در تبلیغ سئوی تظمینی سماجت می نمایند اما آنچه با اهمیت هست این میباشد که افراد نباید فریب این تبلیغات را بخورند و همواره مطمئن باشند همیاری با اینچنین کمپانی ها به جز هدر دادن برهه زمانی و سرمایه فیض دیگری در پی نخواهد داشت .

3
– نتایج کاوش در گوگل هیچگاه اثبات نیست
هنگامی که شما کلیدواژه ای را در گوگل کاوش می کنید گوگل با دقت به زمان، مکان شما، تاریخچه جستجو های شما و … نتایج جستجو را برای شما لیست می نماید .

برای مثال هنگامی که شما کلیدواژه «آموزش انگولار» را کاوش می کنید، با یک لیست یگانه از وب سایت ها مواجه می شوید . حالا اگر یک سری ساعت آنگاه فردی دیگر از مکانی دیگر همین کلیدواژه را جستجو کند، با نتایج متفاوتی رو به رو خواهد شد . به این ترتیب تضمین مرتبه یک در گوگل یک امر غیر منطقی و غیر قابل انجام است . ولی ممکن است برخی افراد یا کمپانی ها با ترفندهایی ویژه، یک سایت را در چند کلیدواژه مختص به برگه نخستین گوگل بیاورند اما شک وتردید نکنید آن وب سایت پس از مدتی با جریمه های گوگل مواجه خواهد شد .

4
– صرفا رتبه نمیباشد که اهمیت دارد
همان طور که در درس های قبلی نیز توضیح دادیم سئوی وب سایت تنها به با صرفه سازی آن برای موتورهای جستجو ختم نمی شود . آنچه اهمیت بیشتری داراست با صرفه سازی وب سایت برای بازدیدکنندگان و ساخت یک تجربه کاربری دیدنی و متعدد هست .

ممکن هست هنگام جستجوی یک کلیدواژه خاص، وب تارنما مدنظر شما در ابتدای لیست نتایج قرار بگیرد اما یوزرها پس از ورود به این وب سایت به هر دلیلی نظیر تجربه کاربری ضعیف خیلی زود از آن خارج شوند، در این شرایط گوگل مقطع پاره ای که کاربر در این وب وبسایت باقی ما‌نده است را علتی برای کاهش اعتبار ورتبه این وب تارنما خواهد دانست . به این ترتیب در وهله اول تجربه کاربری خوبتر و کسب رضایت بازدیدکنندگان نسب به رتبه تارنما در گوگل اهمیت بیشتری داراست .


برچسب: سئو در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ تیر ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۵۵:۳۸ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)