مرجع مقالات رسمی سئو مرجع مقالات رسمی سئو .

مرجع مقالات رسمی سئو

به چه شکل ریدایرکت ۳۰۱ را پیاده سازی کنیم؟


به چه شکل ریدایرکت ۳۰۱ را پیاده سازی کنیم؟
طریق های مختلفی برای پیاده سازی ریدایرکت ۳۰۱ موجود هست که به‌دنبال آن ها را باز‌نگری میکنیم:

بهترین سئو کار

به کار گیری از فولدر htaccess مرتبط با اینترنت سرور آپاچی
از روش توابع PHP
۱- تولید ریدایرکت ۳۰۱ از روش پوشه htaccess
درین طریق برای انجام تغییر‌و تحول مسیر از فولدر htaccess که مرتبط با تنظیمات اینترنت سرور آپاچی میباشد به کار گیری میگردد، در حالتی‌که که با این پوشه شناخت ندارید توصیه میکنیم مقاله یادگرفتن استعمال از پوشه htaccess را مطالعه فرمایید.

برای دسترسی به htaccess می‌توانید از در دست گرفتن پنل هاست تان(cPanel، Direct Admin) یا این که یک اپلیکیشن FTP مثل FileZilla استعمال فرمائید، این پوشه در روت تارنما یعنی دایرکتوری public_html جای دارد.

 

 

در بعضا هاست ها ممکن میباشد پوشه htaccess را مشاهده نکنید به این دلیل‌که به طور پیش فرض پنهان میباشد، برای مثال در هاست سی پنل برای مشاهده پوشه های نهفته به طور تحت فعالیت فرمائید، در شرایطی که گشوده هم آن را ندیدید یک پوشه نو با اسم “htaccess.” در روت تارنما تولید نمایید.

 

 

درپی برخی از تغییر و تحول مسیر هایی که با پوشه htaccess قابل پیاده سازی میباشد را بازبینی میکنیم:

۱-۱- ریدایرکت از دامنه با www به ورژن سوای www و بالعکس
همان گونه که در اولِ همین نوشته‌علمی اشاره کردیم موتورهای کاوش دامنه های با www و سوای www را به طور دو نشانی جدا در لحاظ میگیرند و شما بایستی یک کدام از آنان‌را گزینش نمائید، در حالتی که زمان طولانی از فعال سازی وبسایت تان قبلی میباشد و بک لینک و پیوند های خیر و خوبی هم اخذ نموده اید بدون شک با ابزارهایی مثل Ashrefs ،Moz، SEMrush و مورد ها شبیه آدرسی را تعیین نمائید که بک پیوند های کارکشته تری دارااست.


برچسب: بهترین سئو کار،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ دی ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۴۷:۰۴ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

درحال حاضر در‌حالتی که تارنما B پیوند


درحال حاضر در‌حالتی که تارنما B پیوند بالا را در تارنما خویش قرار دهد و بازدیدکننده ای به واسطه این پیوند به سایت A مراجعه کند رئیس وب سایت A میتواند از روش گوگل آنالیتیکس بازدیدهایی که از مسیر وب سایت B روانه وبسایت A شده‌است را بازبینی و محاسبه نماید، برای این خواسته کافی میباشد از منوی Acquisition به بخش Referrals مراجعه کند.

 سئو در مشهد

 

در اینجا یک سوال مطرح میگردد؟

آیا وب سایت B می‌تواند کاری نماید که جزئیات لینک و پیوند دهی برای وب سایت A قابل ردیابی نباشد؟

جواب مثبت میباشد، برای این مراد می بایست از لینک و پیوند noreferrer به کارگیری کند، کافی میباشد خصوصیت rel=noreferrer را به لینک و پیوند مربوطه بیفزاید، بدین ترتیب پیوند بالا را به طور ذیل در وبسایت خویش قرار می‌دهد.

ریدایرکت ۳۰۱ چه می باشد؟Copy

از این پس تمامی بازدیدهایی که از تارنما B به A منتقل میشود قابل شناسایی نخواهد بود و مدیریت وبسایت A دیگر نمی تواند از بخش Referrals به جزئیات آن‌ها دسترسی داشته باشد، گوگل آنالیتیکس هم منشاء این دسته بازدیدها را نامشخص شناسایی کرده و در بخش Direct گزارش می‌دهد.

 

 

چه موقع از ”rel=”noreferrer به کارگیری کنیم؟
تحت عنوان یک قاعده کلی در صورتیکه می‌خواهید پیوند های خروجی سایت تان برای تارنما هایی که به آن ها پیوند داده اید قابل تشخیص و شناسایی نباشد از خصوصیت rel=noreferrer استعمال نمایید، تنها هیچگاه برای لینک و پیوند های داخلی از این خصوصیت استعمال نکنید، به این دلیل که گزارش های گوگل آنالیتیکس را در گیر غلط کرده و اعتنا آنان‌را کاهش می‌دهد.

آیا پیوند noreferrer بر روی بهینه سازی تاثیرگذار میباشد؟
خصوصیت noreferrer مستقیما بر روی seo تاثیری ندارد، ولی بر روی فرآیندهای لینک و پیوند سازی شما تاثیر غیر مستقیمی خواهد گذاشت. برای مثال درصورتی که لینک و پیوند مقاله یکی‌از تارنما های مربوط به حوزه کاری خویش را در تارنما تان قرار دهید مدیریت آن وبسایت از بخش Referrals متوجه این مورد خواهد شد و احتمال دارااست وی هم به سایت شما لینک و پیوند دهد.

این مورد میتواند برای بهینه سازی خوب باشد، در واقعیت گوگل پیشنهاد می نماید از این نحوه برای بدست آوردن پیوند از دیگر تارنما ها به کارگیری فرمائید، پس در چنین مواردی بهتر میباشد بیخیال خصوصیت rel=noreferrer گردید و آنرا فراموش نمائید.

پیوند noreferrer و وردپرس
همان گونه که می‌دانید در سیستم مدیر محتوای وردپرس برای اینکه پیوندی در یک تب نو گشوده شود لازم میباشد مورد “مفتوح کردن لینک و پیوند در زبانه جدید” ویرایشگر کلاسیک یا این که گوتنبرگ را شبیه تصویر تحت گزینش فرمائید.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ دی ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۳۹:۲۴ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

نقشه وب سایت XML Sitemap چه میباشد؟


بطور کلی یک خزنده بایستی به پاره ای محتوا دسترسی داشته باشد تا بتواند آن برگه را تحقیق کند. خزنده ها (به انگلیسی: Crawlers) برای شناسایی محتوای یک کاغذ در کلیه لینک و پیوند ها، تصاویر و نشانی های مو جود در آن می‌خزند. ممکن میباشد در حین یک روز توشه ها مسیرشان به یک وبسایت بخورد و وارد آن شوند. یک کدام از شیوه هایی که خزنده ها برای گردآوری داده ها از صفحه های وبسایت ها بکار می گیرند، بررسی نقشه های وب سایت XML یا این که وب سایت مپ XML میباشد.

بهترین سئو کار

نقشه وب سایت XML Sitemap چه میباشد؟
نقشه های XML وبسایت، مثل نقشه های ثروت برای ربات های موتور های کاوش میباشند. این نقشه ها به ربات ها (به انگلیسی: Robots) ، اسپایدار ها (به انگلیسی: Spiders) و خزنده ها (به انگلیسی: Crawlers) یاری می نمایند تا محتوای تازه یا این که بروز رسانی گردیده تارنما را ببینند. همگی سایت ها در سراسر وب دارنده دستکم یک نقشه تارنما می‌باشند. از این رو می اقتدار ذکر کرد یک کدام از ضروری ترین عمل هایی که پس از راه‌اندازی وبسایت تان می بایست انجام دهید، ایجاد نقشه تارنما میباشد.

 

این را هم بیان کنم وب سایت مپ ها تاثیری در ارتقا مرتبه ندارند. ولی به خزنده ها امداد می‌نماید تا در محتوای شما شل خیس بخزند و به عمق محتوای شما دسترسی پیدا نمایند. ما در یک کدام از مقاله‌ها قبل تماما طرز ایجاد نقشه وبسایت در وردپرس را کاملا شرح داده ایم. از این رو در حالتی که برای تارنما تان هنوز نقشه وبسایت نساخته اید می‌توانید محرمانه بدین نوشته‌علمی بزنید.

سفارش می کنیم این نوشته‌ی علمی رو از دست ندهید:
به کارگیری از هدینگ و ساب‌ هدینگ یا این که ریزتیترها در سئوی محتوا و پلاگین وردپرس Yoast سئو
شناخت با معنا شاخص ها Indexers
هنگامی خزنده ها از یک کاغذ داده ها لازم را گردآوری میکنند، این داده ها را به Indexer ها تحویل می‌دهند. این وظیفه Indexer هاست که داده ها را مبنی بر الگوریتم های گوگل (مثل الگوریتم پاندا، الگوریتم مرغ مگس خوار، الگوریتم پنگوئن و…) باز‌نگری کرده و نهایتا در نتیجه ها کاوش به آن مقاله درجه می‌دهند. نکته حائض اهمیت درین بخش این میباشد که یک مقاله گذشته از اینکه بتواند در حاصل درجه بگیرد بایستی ایندکس شود.

مراد از ایندکس وبسایت چه می باشد؟
مراد از ایندکس شدن، قرار تصاحب کردن یک کاغذ یا این که نوشته‌ی علمی در لیست موتور های کاوش مثل گوگل میباشد. ولی برای داشتن مرتبه بالا در نتیجه ها بهتر میباشد بخش هایی از وبسایت تان که دارنده کیفیت و بها بالا تری میباشند را در ایندکس گوگل قرار دهید و نصیب هایی که از ضرورت کمتری برخوردارند را ایندکس نکنید.

قسمت های غیر ضروری برای ایندکس، بسته به دسته وبسایت شما (فروشگاهی یا این که تجاری) گوناگون میباشد. از این رو می بایست به امداد یک مشاور seo باز نگری فرمائید که کدام بخشها در وب سایت شما برای ایندکس ضرورتی ندارند.


برچسب: بهترین سئو کار،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ دی ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۱۷:۲۰ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

بهینه سازی تکنیکال چه می‌باشد؟


در WooRank، ما دوست داریم سئو را تحت عنوان “استراتژی ها، تاکتیک ها و تکنیک های گزینه استعمال برای مرتبه بندی در حاصل موتورهای کاوش برای لغت ها کلیدی آیتم به کار گیری مخاطبان انگیزه خویش را به مراد ارتقا وصال و تبدیل خویش را در اختیار بگذاریم.” با این اکنون، بازاریابان و صاحبان تارنما ها بایستی تصمیم بگیرند که تاکتیک ها و تکنیک های تمرکز بر چیست. به خصوص افرادی که مجموعه های کوچکتری دارا‌هستند یا این که کلیه آنها‌را انجام می‌دهند.به‌دنبال در زمینه‌ی بهینه سازی تکنیکال در مقابل بازاریابی محتوا اشاره میکتیم:

سئو در مشهد

بهینه سازی تکنیکال چه می‌باشد؟
بهینه سازی تکنیکال، در اصل شیوه تهیه وبسایت شما برای امداد به موتورهای کاوش، تلاوت و / یا این که تعبیروتفسیر محتوای کاغذ شما و آماده آوردن یک تجربه استفاده کننده برای اشخاص میباشد.

seo تکنیکال دربرگیرنده چه مواقعی میباشد؟
Robots.txt:
پوشه های متنی که در دایرکتوری ریشه تارنما شما معاش می نمایند، robots.txt تیم ای از راهبرد هایی میباشد که به موتور کاوش میدهد که چه چیزی میتوانند انجام دهند و یا این که نمیتوانند.صفحه ها نادر بها و صفحه های تکراری را نادیده بگیرید، و محتواهای متبوع را غیرفعال فرمائید.

Meta robots tag:
همانند robots.txt، تگ متا ربات ها از خصوصیت content = “” استعمال مینماید تا خزنده ها را به فهرست ورقه (NoIndex) تغییر‌و تحول دهد و یا این که هر لینک و پیوند لینک (NoFollow) را دنبال نماید. اعتنا داشته باشید که NoFollow امر به تمام ورقه اعمال میشود. attribute rel = “nofollow” را به تگ anchor طولانی تر نمایید تا لینک و پیوند های شخصی را فارغ از هیچ سیرتکامل لینک ببینید.

Sitemap XML:
نقشه های تارنما دربردارنده لیست هر برگه ای در یک وبسایت و بعضی جزئیات مهم در خصوص آن صفحه های میباشد. موتورهای کاوش از آنان برای کشف کردن صفحه های به کار گیری مینمایند و همینطور می‌دانند که اکثر وقت ها بایستی وب سایت را خالی نماید. هر برگه ای که می‌خواهید در SERPs ظواهر شود می بایست در نقشه وب سایت شما باشد.

سرعت ورقه (Page speed) :
سرعت برگه و زمانه لود برای تجربه استفاده کننده و جستجوگرها بسیار مهم می باشند. سئو تصاویر، ذخیره و هدایت؛ برای ارتقا دوران بارگیری از فشرده سازی G-Zip استعمال فرمائید.

داده های تولید یافته (Structured data):
داده های ایجاد یافته، مانند RDF، microdata یا این که JSON-LD، به رایانه یاری می نمایند که متن لغات گزینه به کارگیری در متن شما‌را تعبیروتفسیر نمایند. این به شما امداد می نماید تا توان اینترنت معنایی را برای شما به ارمغان بیاورد. گوگل به داده های تولید یافته برای ساخت نتیجه ها جستجوی بی نیاز خویش متکی میباشد و بهتر میباشد آن‌ها بتوانند آنچه را در یک برگه تعبیر و تفسیر می نمایند، اضافه احتمال داراست که آن را برای یک درخواست مربوطه سرویس نمایند.

پباده سازی ریسپانسیو(Responsive design):
سایت هایی که از روش نمایشگر موبایل از پباده سازی پاسخگو استعمال می نمایند، بیش تر تحت عنوان موتور جستجوی موتورهای هم پا آیتم به کار گیری قرار میگیرند. پباده سازی ریسپانسیو، وبسایت را مبنی بر برگه اکران دستگاه ارائه میدهد و یک تجربه کاربری بهتر برای گوشی ساخت مینماید. این حذف نیاز به تولید ورژن های متناوب سایت شما میباشد که براساس استدلال استفاده کننده استعمال می‌گردد .

چه چیزی سبب ساز میگردد بهینه سازی تکنیکال مهم واقع شود؟
در‌حالتی که شما بعضی از پژوهش ها انجام دهید، متوجه خواهید شد که به جز سرعت وب سایت، اکثری از جنبه های بهینه سازی تکنیکال، کارداران خویش تحلیل نیستند. کلیه چیز با هم برابر میباشد، یک وبسایت با یک پوشه robots.txt لزوما قصد ندارد یک وبسایت را فارغ از آن برتری دهد.

پس چرا می بایست تمام وقت این فعالیت را بر روی چیزی انجام دهید که در SERPs به شما یاری نمی نماید؟

بهینه سازی تکنیکال قادر است تاثیرغیر بی واسطه متعددی بر روی درجه بندی شما داشته باشند و بضاعت و توان شما برای ایندکس شدن در برگه ی نخستین را مهیا می‌نماید.
فارغ از یک فولدر robots.txt یا این که نقشه وبسایت، Googlebot میتواند تمام میزان دارایی خزیدن خویش را در سعی برای دسترسی به یک فایل آکنده از تصاویر یا این که فیلم ها هدر دهد. یا این که در حالتی که از نماد های اینترنتی قاعده به کارگیری نکنید، اشخاصی که ورژن های متناوبی از برگه را لینک می دهند، محتوای لینک و پیوند سایت شمارا رد می کنند.به کار گیری از داده های فارغ از ساختار منجر می‌گردد وبسایت شما توانمند نشان داده نشود.

 

 

 

بازاریابی محتوا چه می‌باشد؟
بازاریابی محتوا یک شیوه بازاریابی استراتژیک میباشد که متمرکز بر تولید و توزیع محتوای گرانبها، دارای ارتباط و سازگار برای جذب و محافظت یک مخاطب با ویژگی ها معین و در غایت به مراد هدایت مشتری سودآور میباشد.

چه چیزی محتوا را تقویت می نماید؟
محتوا به‌این عامل میباشد که مردم از حاصل کاوش به سایت شما می‌آیند. آنان میخواهند به آنچه که در کاغذ فرود میباشد، بخوانند، تماشا نمایند یا این که گوش دهند .بازاریابی محل ورود مانند جستجوگرها متکی به محتوای کیفیت عالی برای جذب مشتریان میباشد.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ دی ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۱۱:۱۷ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

تکنیک بهینه سازی سفارشی سازی تگ Title و تگ H1


تکنیک بهینه سازی سفارشی سازی تگ Title و تگ H1
سفارشی سازی تیتر برگه و تیتر نوشته‌علمی برای بهینه سازی
و ولی موردی که قرار می باشد شما در‌این نوشته‌ی‌علمی تحت عنوان یک کدام از تکنیک های seo وبسایت حافظه بگیرید مرتبط با همین بخش میباشد. اضافه مدیران وب سایت ها و حتی بعضی seo امور تایتل ورقه را به عبارتی تگ h1 تهیه و تنظیم می‌نمایند. یعنی دقیقا تیتر نوشته ی علمی باطن تگ تایتل قرار گرفته و در حاصل جستجوی گوگل نیز نشان داده میشود.

بهترین سئو کار

از آنجایی که بیش تر تارنما های اینترنتی با وردپرس راه‌اندازی گردیده اند، لازم میباشد مدیران این تارنما ها بدانند که در وردپرس به طور پیش فرض به عبارتی تیتر نوشته‌علمی یا این که جنس برای تگ تایتل و تیتر کاغذ در حیث گرفت میشود. در صورتی‌که که‌این دو آیتم می‌توانند با یکدیگر مختلف باشند. ولی تفاوت موضوعی خیر، یعنی تگ تایتل در رابطه موبایل آیفون باشد و تگ h1 در رابطه لپ تاپ این صحیح وجود ندارد. برای فهم و شعور بی نقص به نمونه ذیل اعتنا فرمائید.

تیتر کاغذ (تایتل): خرید تلفن همراه تلفن همراه iphone x با ضمانت 1 ساله

تیتر جنس (H1): تلفن همراه گوشی iphone x مشکلی

به دو آیتم بالا اعتنا نمایید. همان گونه که میبینید هر دو با هم گوناگون می‌باشند، البته از دید موضوعی یکی‌از می‌باشند. تفکر میکنم خواسته اینجانب رو متوجه گردیده باشید. ما میتوانیم بجای اینکه به عبارتی تیتر نوشته ی علمی یا این که متاع را برای تیتر ورقه استعمال کنیم، با بازنویسی و سفارشی سازی کردن تایتل بخت بیشتری برای جذب کلیک و با صرفه بودن تیتر کاغذ خوا هیم داشت.

تاثیر دو تگ title و h1 در بهینه سازی
به‌دنبال لازم میباشد بدانید که دو آیتم جزو تگ های بسیار مهم در بهینه سازی به حساب آورده می شود. درباره با تایپ کردن یک تیتر باصرفه و دیدنی پیش از این در بخش نوشته‌ی علمی بدون نقص بهینه سازی اشاره کردیم که چه مواقعی لازم میباشد رعایت شود. گوگل روی این دو تگ تمرکز متعددی دارااست و حتی تشخیص واژه کلیدی اصلی را از روی این دو تگ بیش تر تشخیص می‌دهد.

پس با یادگیری این تکنیک seo شما توانا خواهید بود با استعمال از آن تگ تایتل را پیشنهاد کرده و اقبال کلیک بیشتری را نسبت به رقیبان خویش داشته باشید.

شیوه سفارشی سازی تایتل
فراتر اشاره کردیم که اکثر وبسایت ها به طور پیش فرض به عبارتی تیتر نوشته‌ی علمی یا این که مال را برای تگ تایتل تهیه و تنظیم می‌نمایند. در وردپرس هم به همین صورت میباشد. در صورتی وبسایت شما وردپرسی میباشد می‌توانید از پلاگین های بهینه سازی وردپرس برای افزودن این خصوصیت به تارنما خویش استعمال فرمایید.

یک کدام از پلاگین های خوب Yoast سئو اسم داراست. این افزونه پس از نصب به پایین ویرایشگر وردپرس شما یک جعبه تازه بیش تر کرده و قابلیت و امکان بازنویسی و سفارشی کردن تگ تیتر برگه (title) را برای شما مهیا مینماید. حتی این ابزار خصوصیت خیر که داراست شما‌را موعظه خواهد کرد تا بتوانید تعداد کاراکترهای لازم را به اندازه کافی بکار ببرید. مراد اینجانب این میباشد که تیتر نباید زیاد طولانی باشد.


برچسب: بهترین سئو کار،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ دی ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۵۷:۴۸ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

تغییر و تحول لینک و پیوند یک برگه


حذف پوشه
ممکن میباشد باطن وب سایت فایلی را برای دانلود قرار داده باشد. چنانچه که‌این پیوند یا این که فولدر دانلودی از درون هاست و وب سایت شما حذف شود، منجر تولید اشتباه خواهد شد.

سئو در مشهد

تغییر و تحول لینک و پیوند یک برگه
یک کدام از مهم ترین مواقعی که لازم میباشد بدانید مرتبط با تغییر‌و تحول و بازنویسی پیوند صفحه های وبسایت میباشد. در شرایطی که به لینک و پیوند همین برگه باطن آن می‌باشد نگاه نمائید، می‌بینید که بعداز نشانی اصلی دامنه 404 not found error موجود هست که با آرم دش یا این که خط تیره کلمه ها از هم مستقل شده‌است. در شرایطی که به هر دلیلی مبادرت به بازنویسی این پیوند کنیم، ما ارور 404 پیدا نشد را شاهد خوا‌هیم بود.

پس زمانی صفحه های تارنما ما که مشتمل بر نوشته ها، صفحه ، نوع بندی، برچسب، پوشه و … می‌باشند، بایستی با لینک و پیوند های خوب تولید شوند که بعدا نیاز به بازنویسی کردن آن نباشد. کوچکترین تغییر‌و تحول و بازنویسی لینک یکتا در پیوند برگه سبب ساز ساخت نادرست خواهد شد.

تغییر‌و تحول جور لینک یکتا در وردپرس
گزینه دیگری که روی اکثر وبسایت های وردپرسی موجود است و باعث می گردد خطای 404 چهره دهد، عوض کردن لینک یکتا می‌باشد. مسلما می‌دانید که در پیشخوان وردپرس بخش مرتبط با پیکربندی > پیوندهای یکتا قابلیت تغییر و تحول صورت اکران لینک و پیوند صفحه ها وب سایت موجود است. اکثر مدیران وب سایت ها به جهت عدم شناخت از خطرها این مبادرت روی تارنما وردپرس خویش، به راحتی مبادرت به بازنویسی و تغییر و تحول لینک های یکتا مینمایند.

توصیه مطالعه یک نوشته‌ی‌علمی موثر: شایسته ترین لینک یکتا برای وردپرس چه می باشد؟

خطای 404 اشتباهات آن از حیث بهینه سازی
کاهش بهینه سازی وب سایت با خطای 404
همگی مدیران وبسایت ها پس از شناخت با بلاها و مشکلاتی که وجود ارور 404 در تارنما تولید مینماید، فورا دنبال شیوه های رفع ارور 404 میباشند که بتوانند این خلل را روی تارنما خویش برطرف نمایند. این آیتم از دو لحاظ اختلال داراست و مسلما می بایست اقدامات لازم را برای رفع ان انجام دهید. در پی لیستی رو برای شما دوستان فراهم کردیم که مرتبط با یک‌سری مخاطرات و بلاها این نادرست در تارنما می شود.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ دی ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۳۳:۰۳ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

بهینه سازی وبسایت و موردها تشکیل دهنده آن


از آنجایی که امروزه تعداد کسانی که برای رفع نیازها و خرید محصول ها مد نظرشان از فضای وب استعمال می نمایند اهمیت قرار به دست آوردن در برگه اولیه نتیجه ها جستجوی گوگل روز آپ تو دیت بیش تر و طولانی تر میشود چراکه اکثریت یوزرها عشق ای به رمز زدن به صفحه ها دوم و سوم و… حاصل ندارند و از یک کدام از 10 سود برگه نخستین استعمال مینمایند.

پس داشتن داده ها در رابطه طریق رساندن تارنما به کاغذ اولیه گوگل یعنی seo وب سایت نیز روز آپدیت مهم‌خیس می‌گردد. در شرایطی‌که بخواهیم خیلی معمولی به شما بگوییم بهینه سازی یک سایت به سه بخش داخلی یا این که on-page، فرنگی یا این که off-page و تکنیکال یا این که فنی تقسیم میگردد.

 بهترین سئو کار

بهینه سازی وبسایت و موردها تشکیل دهنده آن
seo داخلی مرتبط با کار‌هایی میباشد که برای بهبود ساختار محتوای یک وبسایت انجام می‌گردد.
سئوی خارجی همانگونه که از اسم آن معین میباشد مرتبط با سیگنال‌های فرنگی یک وب سایت میباشد.
ولی

تکلیف seo تکنیکال چه می گردد؟
چه مواقعی جز این بخش میباشند؟
بهینه سازی فنی اصولا شالوده و پایه seo داخلی و فرنگی یک تارنما اینترنتی میباشد و تمام کارها فنی وبسایت را دربرمیگیرد. ما تا قبل از این مبحث در مقاله‌ها متعددی به باز‌بینی موردها تاثیر گذار در بهینه سازی داخلی و سئوی خارجی و تکنیک‌ها و استراتژی‌های مرتبط با این دو قضیه پرداخته‌ایم. ولی درین نوشته‌ی‌علمی قصد داریم به طور بدون نقص روی بهینه سازی تکنیکال تمرکز کنیم و محاسبه لیستی را در چنگ شما قرار بدهیم که مبتنی بر آپ دیت‌ترین داده ها گردآوری گردیده‌اند.


برچسب: بهترین سئو کار،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۰۷:۱۰ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

به کار گیری از تگ کنونیکال فی مابین یک سری دامنه


به کار گیری از تگ کنونیکال فی مابین یک سری دامنه
ممکن میباشد شما یک مقاله را در دو‌مین‌های (به انگلیسی: Domain) مختلفی داشته باشد. گهگاه وقت‌ها وب لاگ‌ها یا این که تارنما‌هایی می‌باشند که در وبلاگ وب سایت خویش بخشی از محتوای دیگر تارنما ها را منتشر می کنند زیرا فکر می کنند محتوای مربوط به تارنما برای خاطبین کاربردی خواهد بود.
در پیشین وب سایت‌هایی بودند که در برگه خویش نوشته ی علمی‌هایی را هم از Yoast.com منتشر می‌کردند (اما با کسب اذن)، ولی در حالتی که به HTML هر مورد از آن مقاله ها اعتنا نمایید لینک و پیوند rel=canonical را میبینید که به کاغذ اصلی نوشته‌ی علمی ارجاع داده‌ گردیده‌اند.

 سئو در مشهد

این بدین معناست که همه لینک و پیوند‌های مرتبط با آن نوشته‌علمی به کاغذ اصلی ما بازگردانده می شود و جزو ارجاعات ورژن کنونیکال ما شمرده می شوند. آن ها از مطالب ما برای رضایت مخاطب خویش به کار گیری می کنند و ما هم از این مقاله منفعت می بریم. این یک بازی دو رمز پیروزی میباشد!

پس شما هم در شرایطی که می‌خواهید می‌توانید روی یکسری تارنما خویش از برچسب متعارف استعمال نمائید و در دستکاری پست پلاگین seo، در بخش “لینک و پیوند رسمی (Canonical)” از برچسب به کار گیری کرده و محتوای اصلی را برای گوگل و بینگ معلوم نمایید.

سفارش می‌کنیم این نوشته‌علمی رو از دست ندهید:
استراتژی seo چه می‌باشد و چه‌گونه استراتژی صحیحی برای بهینه سازی وب سایت بسازیم؟
اشتباهات متداول به کارگیری از URL‌های کنونیکال غلط
نمونه‌های متعددی موجود هست که چه‌گونه یک امر غلط rel=canonical قادر است خطاها زیادی ساخت نماید. ما اینترنت‌وبسایت‌های متعددی را چشم‌ایم که در کاغذ اصلیشان یک کنونیکال برای نوشته‌علمی‌ای نهاده بودند البته این سبب ساز گردیده بود خویش برگه اصلی از حاصل کاوش حذف شود.
اعمال دیگری هم میباشد که هیچ گاه نباید درباره ی امر rel=canonical صورت بپذیرد.

مهمترین آنها به شرح ذیل میباشند:

آرشیوهای کاغذ بندی گردیده را به برگه 1 کنونیکال نزنید. امر rel=canonical ورقه 2 می بایست به به عبارتی ورقه 2 اشاره نماید. در‌صورتی‌که این امر را برای برگه 1 اجرا فرمایید موتورهای کاوشگر برای لینک و پیوند صفحه ها بعدی شاخصی تثبیت نمی کنند!
کنونیکال‌های خویش را %100 منحصر نمائید. بعضا وبسایت‌ها به عوارض گوناگون از پیوند‌های ارتباطی پروتوکل به کار گیری می‌نمایند به‌این معنی که نصیب http را برای URL خالی می گذارند.
بهتر میباشد برای کنونیکال‌های خویش این کار را انجام ندهید. فعالیت شما مزیتی داراست که می بایست از آن استعمال نمائید.
کنونیکال خویش را بر طبق URL درخواستی گزینش نمایید. درصورتی که بر پایه ی متغیرهایی مثل اسم دومی یا این که URL درخواستی که برای دسترسی به برگه استعمال می گردد در ایجاد کنونیکال به کارگیری نمایید به نقص‌ برمی خورید. هر محتوا بایستی URL مرتبط با خودش را بشناسد در غیر این رخ بازهم شما دو برگه جدا از هم با یک محتوا خواهید داشت. برای مثال دو برگه example.com و www.example.com هرمورد برای خودشان کنونیکال می زنند.

یک سری تا پیوند rel=canonical در یک کاغذ میتواند ایراد ساز باشد. برخی اوقات برنامه نویس‌های افزونه یا این که کانال‌ها فکر‌میکنند که شایسته ترین نعمت آفریدگار برای بشریت می باشند و شایسته ترین شیوه برای تصحیح کردن کنونیکال در دست آن هاست. ممکن میباشد بعضا وقت‌ها صحیح باشد گهگاه هم غلط! ما هنگامی با این قضیه در WordPress plugin مواجه می‌شویم همت می کنیم با برنامه نویس رابطه برقرار کنیم و بهشان فراگیری دهیم که اینکار نادرست میباشد با این هم اکنون گشوده هم این خطاها صورت می دهد و حاصل غیرقابل پیش گویی میتواند داشته باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۳۶:۴۲ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

گوگل از چه طریقی بک پیوند PBN را شناسایی و جریمه می کند؟


گوگل از چه طریقی بک پیوند PBN را شناسایی و جریمه می کند؟
فعال‌ساز‌ی یک کانال سری پیوند ایده‌ای هیجان‌انگیز و ولی کاربردی میباشد البته به محضِ استارت بازی، بایستی بدانید که در نقطه مقابل شما الگوریتم‌ها و متخصصین گوگل قرار گرفته‌اند. در‌صورتی‌که که کانال شما بوسیله گوگل شناسایی شود عواقب بدی برای تمامی وبسایت‌های جان دار در آن کانال خواهد داشت.

بهترین سئو کار

درین بخش مهم ترین طریق‌های گوگل برای شناسایی PBN و شیوه های رویا رویی با آن را بازبینی میکنیم.

1- دامنه‌ها کلیه به اسم یک فرد میباشند
یک کدام از معیارهای گوگل برای شناسایی کانال‌های پیوند‌سازی، مالکیت دامنه‌هاست. در صورتی‌که کلیه تارنما‌هایی که در یک کانال قرار گرفته و یکدیگر را تقویت مینمایند وابسته به یک نفر باشند یا این که به وسیله یک کمپانی واسطه تثبیت گردیده باشند ادراک رابطه آن ها عمل بی آلایش‌ای خواهد بود.

برای خودداری از این ایراد دامنه‌های شما بایستی به اسم اشخاص مختلفی تثبیت گردیده باشد یا این که داده ها Whois تارنما‌ها نهفته شود. ولی نهفته کردن داده ها Whois برای شما هزینه‌های مازاد خواهد داشت و همین‌فعالیت موجب مشکوک شدن بیش تر گوگل به‌این دامنه‌ها میشود. در سود سفارش می گردد دامنه‌ها به اسم اشخاص مختلفی تثبیت شوند.


2- تارنما‌های کانال لینک و پیوند بر روی یک هاست یا این که سرور قرار گرفته‌اند
شناسایی کمپانی ارائه دهنده هاست یا این که IP وب سایت فعالیت بسیار معمولی‌ای برای گوگل میباشد. چنانچه وبسایت‌هایی که در کانال شما قرار گرفته و یکدیگر را تقویت میکنند همه بر روی یک ارائه دهنده و با یک IP شبیه باشند عملا ریسک شناسایی کانال بوسیله گوگل بالا خواهد بود.

برای حل این نقص‌ شما می بایست از کمپانی‌های متعدد هاست بگیرید یا این که برای هر وب سایت یک IP منحصر تهیه و تنظیم نمایید که همین مساله موجب ارتقاء هزینه‌ها و طاقت فرسا شدن مدیر تارنما‌ها خواهد شد.

یکی نحوه‌های رایج برای نهفته شدن داده ها هاست به کارگیری از خدمت‌های CDN مانند Cloudflare میباشد که موجب تغییر و تحول DNS وبسایت و نهفته شدن داده ها هاست اصلی میشود. جذاب میباشد بدانید که حتی با به کارگیری از این خدمت همچنان IP اصلی برای گوگل قابل شناسایی و ردگیری میباشد!

3- دامنه‌هایی که می خرید با ماهیت و محتوای جدیدی عمل می کنند
زمانیکه صرف شناسایی و خرید دامنه‌های آزاد گردیده و دارای اعتبار میکنید بایستی اطلاعاتی از محتوا و ساختار آن ها نیز داشته باشید. چون که با تغییرات اساسی در محتوا و ساختار یک تارنما ممکن میباشد گوگل متوجه ورود آن به یک کانال لینک و پیوند بشود.

فکر کنید که یک وب سایت سابق و دارای اعتبار در حوزه توریسم پیدا کرده‌اید که به دلایلی عمل خویش را متوقف نموده است. با خرید این دامنه شما یک تارنما تازه با ساختار نشانی‌دهی مختلف و ولی محتوایی به طور کامل جدید خواهید داشت.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۵۵:۳۸ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

بروکن لینک و پیوند Broken Link


بروکن لینک و پیوند Broken Link یا این که پیوند شکسته به anchor text link یا این که لینک و پیوند های متنی گفته می‌شود که شمارا به ورقه ی صدق هدایت نکنند.

سئو در مشهد

میدانیم که لینک ها هدفشان هدایت کردن یوزرها به برگه یا این که بخش جدیدی از وب میباشد. پیوند های شکسته (وخیم) پیوند هایی می‌باشند که در تایپ کردن آنان بی دقتی صورت گرفته میباشد و دارنده خطای گرامری (Syntax Error) در HTML میباشند و یا این که اینکه دارنده نشانی href نادرستی هستند.

بعنوان نمونه:

Google Link

این یک لینک و پیوند شکسته میباشد. چون مرورگر جهت هدایت شما به لینک و پیوند هایی نیاز داراست که با http آغاز شوند. در غیر اینصورت آن نشانی را باطن-سایتی (inbound link) درنظر می‌گیرد و شما‌را به آدرسی مانند ذیل هدایت می نماید:

http://neomarket.ir/بهینه سازی/what-is-سئو/www.google.com

صد رد صد چنین ورقه ای نیست و شما با خطای ۴۰۴ (Not Found) روبرو خواهید شد.

ولی درصورتی که لینک و پیوند شمارا به صقحه ای هدایت نماید و آن ورقه شما‌را ریدایرکت نماید به یک کاغذ ی دیگر که جانور وجود ندارد، نمی قدرت پیوند او‌لین را Broken Link محسوب کرد. در اینصورت، شما بایستی کاغذ ی ریدایرکت کننده را تصحیح نمایید، البته برای گوگل، این پیوند (هرچند که broken وجود ندارد)، دارنده اثرات منفی در رنکینگ تارنما شما هست.

هر پیوند شکسته ای در سئو یک پوئن منفی به حساب آورده می شود. پس لازم میباشد هیچ بروکن لینکی در وبسایت شما جانور نباشد.


گوگل در سال یکسری و چند بار الگوریتم خویش را آپدیت رسانی می کند و دائما در اکنون تغییر تحول میباشد تا بتواند مرتبه بندی نتیجه ها در موتورهای کاوش را به شایسته ترین صورت ممکن برای یوزرها با صرفه نماید. شاید از خودتان بپرسید گوگل چطور از در بین این تمامی تارنما در وب، شایسته ترین را تعیین مینماید؟

پاسخ کوتاه: گوگل یک سیستم نمره دهی داراست
پاسخ بلند: این سیستم نمره دهی به عبارتی 200 فاکتور درجه دهی به وب سایت ها میباشد که الگوریتم های گوگل توسط این سیستم نمره دهی، قادر است قضاوت بهتر و عادلانه تری بر روی کیفیت وبسایت ها داشته باشد. ولی برخی ازاین فاکتورها از طرف مدیران سئوی گوگل مهر تایید گرفته و برخی دیگر هنوز در هاله ای از ابهام میباشند.
لینک و پیوند سازی فرنگی و داخلی گل رمز سبد 200 فاکتور بهینه سازی میباشد که گوگل یکسری و چنددفعه آن را تایید کرده؛ البته به کارگیری غلط از تکنیک های پیوند‌ سازی یک کاربرد خوب برای وبسایت شما دارااست:

موجب میشود جایگاه وبسایت شما در پهنا چندین ثانیه از دست برود!

آن چیزی که در پیوند سازی به شما امداد می نماید تا اعتبار وب سایت خویش را از دست ندهید، خصوصیت پیوند نوفالو (NoFollow) در تگ میباشد.

به دنبال مقاله، قصد داریم شما‌را با تعریفی از لینک و پیوند نوفالو، چگونگی تولید لینک و پیوند نوفالو، کاربردهای آن و داده ها تکمیلی در این باره آشنا کنیم.


گوگل در سال یکسری و چند بار الگوریتم خویش را آپدیت رسانی می کند و دائما در اکنون تغییر تحول میباشد تا بتواند مرتبه بندی نتیجه ها در موتورهای کاوش را به شایسته ترین صورت ممکن برای یوزرها با صرفه نماید. شاید از خودتان بپرسید گوگل چطور از در بین این تمامی تارنما در وب، شایسته ترین را تعیین مینماید؟

پاسخ کوتاه: گوگل یک سیستم نمره دهی داراست
پاسخ بلند: این سیستم نمره دهی به عبارتی 200 فاکتور درجه دهی به وب سایت ها میباشد که الگوریتم های گوگل توسط این سیستم نمره دهی، قادر است قضاوت بهتر و عادلانه تری بر روی کیفیت وبسایت ها داشته باشد. ولی برخی ازاین فاکتورها از طرف مدیران سئوی گوگل مهر تایید گرفته و برخی دیگر هنوز در هاله ای از ابهام میباشند.
لینک و پیوند سازی فرنگی و داخلی گل رمز سبد 200 فاکتور بهینه سازی میباشد که گوگل یکسری و چنددفعه آن را تایید کرده؛ البته به کارگیری غلط از تکنیک های پیوند‌ سازی یک کاربرد خوب برای وبسایت شما دارااست:

موجب میشود جایگاه وبسایت شما در پهنا چندین ثانیه از دست برود!

آن چیزی که در پیوند سازی به شما امداد می نماید تا اعتبار وب سایت خویش را از دست ندهید، خصوصیت پیوند نوفالو (NoFollow) در تگ میباشد.

به دنبال مقاله، قصد داریم شما‌را با تعریفی از لینک و پیوند نوفالو، چگونگی تولید لینک و پیوند نوفالو، کاربردهای آن و داده ها تکمیلی در این باره آشنا کنیم.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۴۶:۲۳ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)