مرجع مقالات رسمی سئو مرجع مقالات رسمی سئو .

مرجع مقالات رسمی سئو

پرهیز از پیوند شدن به وبسایت‌های اسپمر

سئو در مشهد

پرهیز از پیوند شدن به وبسایت‌های اسپمر: قابلیت و امکان دارااست که از تارنما شما عمداً یا این که سهواً به یک وب سایت اسپم، پیوند داده شود. این لینک و پیوند ممکن در متن، نوارهای تبلیغات جانبی یا این که در بخش نظرها وبسایت قرار داشته باشد. با این وجود، می توانید با به کارگیری از کد nofollow تاثیر این لینک و پیوند‌ها را از دربین ببرید.
پرهیز از تکرار شدن محتوا: در صورتیکه در یک کاغذ؛ دو پیوند گوناگون که انکر تکست متفاوتی هم دارا‌هستند به یک کاغذ داخلی و فرنگی پیوند گردیده‌اند، بهتر میباشد یکی آن ها را با استعمال از لینک و پیوند nofollow بی‌اثر فرمایید.
پرهیز از کاهش اعتبار اینترنت‌تارنما: در چهره استعمال زیاد از پیوند‌های فالو، بخش متعددی از اعتبار خویش را به وبسایت‌هایی که به آن ها لینک و پیوند داده‌اید، نثار میکنید. این مورد به‌قدری مهم میباشد که در بخش اعظمی از سیستم‌های رئیس محتوا مانند وردپرس، امکان کد نوفالو گنجانده شده‌است.
حق تقدم Crawl شدن بوسیله ربات گوگل: حق تقدم Crawl شدن یا این که خزیده شدن اینترنت‌تارنما در معنای تغییر‌و تحول کارایی موتورهای کاوشگر نسبت به یک اینترنت‌وبسایت میباشد. همان گونه که در نوشته‌علمی یادگرفتن تولید robots.txt توضیح دادیم، بعضی وقت ها محدودیت‌هایی برای Crawl شدن و ایندکس شدن صفحه ها تارنما موجود است. به عنوان مثال ممکن میباشد اینترنت‌تارنما شما 100 برگه داشته باشد و سازه به دلایلی 90 ورقه‌ی آن برای موتورهای کاوش اهمیت نداشته باشند. در چنین قوانینی، با استعمال از تگ "rel="nofollow در پیوند‌های داحلی آن 90 کاغذ، میتوانید تعداد صفحه ها وب سایت خویش را از 100 به 10 کاهش دهید. این عمل به موتورهای جستجوی می گوید که آن 10 برگه حق تقدم بالاتری نسبت به بقیه صفحه ها دارا‌هستند.
خودداری از گوگل پنالتی: در صورتی‌که که در رپورتاژ اطلاع رسانی‌های وبسایت خویش یا این که پیوند‌های مبلغی‌تان از تگ نوفالو ("rel="nofollow) به کار گیری نکنید، ممکن میباشد گوگل سکو وبسایت‌تان را به شدت کم کند.
نکته‌ای مهم در رابطه بک لینک و پیوند‌های مبلغی
گوگل از معیارهای مختلفی برای انتخاب مرتبه اینترنت‌وب سایت شما استعمال می نماید. با این همگی، پیشنهاد میکنیم که از بک لینک و پیوند‌های مبلغی با قصد بهبود جایگاه اینترنت‌تارنما خویش به کارگیری نکنید. در واقعیت، گوگل از شیوه های مختلفی برای شناسایی لینک و پیوند‌های خریداری‌گردیده به کار گیری میکند. به عنوان مثال یکی‌از معیارهای تشخیص پیوند مبلغی، گزارش یوزرها میباشد. طریق دیگر تشخیص یک پیوند‌های مبلغی، خیل عظیم لینک و پیوند‌های خروجی از یک سایت میباشد. بدین ترتیب، بهتر میباشد برای تبلیغات اینترنت‌تارنما خویش از لینک و پیوند nofollow به کار گیری فرمائید و با این فعالیت به صورت غیر بدون واسطه گوگل را زیر تاثیر قرار دهید.

قطعا بخوانید: طریق های ایجاد بک پیوند

عده‌بندی
اگرچه تبادل پیوند با وب سایت‌هایی که از کد نوفالو به کارگیری می کنند تاثیر بدون واسطه بر بهینه سازی اینترنت‌وبسایت شما نمی‌گذارد، ولی در‌حالتی که فرصتی برای قرار دادن لینک و پیوند اینترنت‌تارنما خویش با کد nofollow در وبسایت‌های پر بازدید یافتید، بی تردیدً از آن به کار گیری نمائید. مثلا تثبیت پیوند وبسایت شما در یک انجمن یا این که تارنما پرطرفدار میتواند بازدیدکننده فراوانی را به سمت شما هدایت نماید که قیمت آن کمتر از پیوند follow وجود ندارد (در شرایط معمولی جذب این تعداد مخاطب، صرفا با استعمال از محتوای مطلوب ممکن وجود ندارد).

چنانچه اینترنت‌وب سایت شما از محتوای مطلوب برخوردار باشد، با پیوند‌های nofollow نیز قادر است به مرور درجه‌ی قابل قبولی کسب نماید چون مخاطبان با تکرار مراجعه به اینترنت‌وبسایت شما و گردش در صفحه ها آن، عملاً به گوگل اطلاع می دهند که‌این اینترنت‌تارنما از کیفیت خیر و خوبی شامل است. هرچند این شیوه دوره بیشتری می‌طلبد، ولی پایدارتر میباشد.

افزون بر این، گهگاه بهتر میباشد میان لینک و پیوند‌های اینترنت‌تارنما شما یک سری کد nofollow نیز وجود داشته باشد تا گوگل از طبیعی بودن پیوند‌های شما اطمینان پیدا نماید. به مراد بازنگری فالو یا این که نوفالو بودن پیوند‌های اینترنت‌تارنما میتوانید در سورس کد واژه nofollow را کاوش فرمائید یا این که با به کارگیری از پلاگین‌های منحصربه‌فرد که بر روی فایرفاکس و گوگل کروم نصب میگردد این لینک و پیوند‌ها را بیابید. همینطور، می توانید از ابزار SEOMoz toolbar نیز به کارگیری فرمایید. این ابزار میتواند پیوند‌های follow هر کاغذ را با رنگ سبز و پیوند nofollow را با رنگ صورتی اکران دهد.

امید داریم قرائت این نوشته‌علمی توانسته باشد تفاوت لینک و پیوند‌های فالو و نوفالو را به خیر و خوبی برایتان توضیح داده باشد. درانتظار ایده ها شما دوستان خوب هستیم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۵۸:۳۸ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

شرکت ها پرآوازه تثبیت دامنه

تمدید دامنه های منقضی گردیده :

 

سئو در مشهد

 

 بعضی از شرکت ها پرآوازه تثبیت دامنه مانند Godaddy.com بصورت مخصوص بر روی این مدل دامنه ها عمل میکنند. این موسسه ها دامنه‌های پربازدید را پایین حیث دارا هستند و با اتمام دوره تثبیت آن‌ها در صورتیکه صاحبان آن این اسم دامنه را تثبیت دوباره نکنند آن‌ها‌را با بها های بسیار بالایی به مزایده می‌گذارند. در‌این عصر در‌صورتی‌که صاحبان پیشین اسم دامنه مایل به تمدید دامنه خویش باشند می بایست با متحمل شدن هزینه ی بالا دامنه خویش را گشوده پس گیرند. دامنه ها یک شبه منقضی نمی‌شوند. بعداز انتها یافتن برهه زمانی قرارداد و تثبیت نکردن دوباره، موقعیت اسم دامنه به “منقضی گردیده” تغییر‌و تحول مییابد و پس از 40 روز همه خدمت های آن دامنه انقطاع خواهد شد. اما ممکن میباشد صاحبان دامنه در حین این 40 روز به تثبیت دوباره دومی خویش مبادرت نمایند البته به خیال و خاطر داشته باشید چنانچه در زمان این دوران بخواهید دامنه خویش را تثبیت دوباره فرمائید بایستی هزینه ای فراتر از دوره معمول آن پرداخت فرمایید.

پس از آخر این 40 روز شرایط اسم دامنه به “دوره بازخرید” تبدیل خواهد شد و در‌این دوره در صورتی‌که اشخاص بخواهند دامنه را دوباره نام نویسی نمایند هزینه گشوده هم طولانی تر خواهد بود. در مرحله بعدی موقعیت دامین به “مسدود گردیده” تغییر تحول می‌یابد و پس از سپری شد 5 روز و در روز 5 دربین ساعت‌ها 11 الی 2 نصف شب این اسم از خزانه های اطلاعاتی ICCAN ( موسسه تثبیت و در دست گرفتن اسم دامنه) بیرون گردیده و آزاد می‌شود و صحیح در همین دوره میباشد که کمپانی هایی که در پی این اسم ها بوده اند وارد فعالیت می گردند.

همه فرایند در زمان 75 روز رخداد خواهد زمین‌خورد. همت نمائید کلیه ضوابط مرتبط با تثبیت و خرید دامنه را به خیر مطالعه فرمائید و از خطاها و مسایل و عصر منقضی شدن آن مطلع باشید. دقیقا به خیال داشته باشید در چه هنگامی بایستی دامین خویش را تمدید نمایید تا مبتلا مشکلات بعدی آن نشوید.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۳۲:۰۹ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

تغییراتی که در معیارهای گوگل برای جایگاه بندی وبسایت ها

سئو در مشهد
باتوجه به تغییراتی که در معیارهای گوگل برای جایگاه بندی وبسایت ها از سال 2017 پیش آمده ، این سوال مطرح می‌گردد که آیا خرید بک پیوند از وبسایت های دیگر نادرست میباشد؟ ( یعنی اخذ لینک و پیوند هایی به ازای آن ها پول پرداخت میکنید.) به‌این سوال نمی اقتدار به طور مطلق جواب اعطا کرد ، ولی می قدرت اعلام‌کرد معایب خرید بک پیوند اضافه از مزایای آن میباشد. البته در‌حالتی که نکاتی را در‌این ارتباط رعایت فرمایید می‌توانید seo و سکو تارنما خویش را بهبود دهید. تثبیت و اخذ پیوند از دیگر دامنه ها ، در قوانینی می‌تواند تاثیر مثبت داشته باشد که از سایت های دارای ارتباط ، کیفیت بالا و با اعتبار باشد.

اما زیرا گوگل بخش اعظمی از وبسایت های فروش بک لینک و پیوند را شناسایی میکند ، احتمال جریمه آنان و تمام دامنه هایی که از آن‌ها پیوند گرفته اند موجود است. می بایست بدانید که گوگل با هرنوع طرز غیر طبیعی در seo و پیوند سازی ایراد داراست و با آن عکس العمل می‌کند.

ولی نگران نباشید! خرید بک لینک و پیوند ، اصول مختص خویش را دارااست که به شما توضیح خوا‌هیم اعطا کرد.

خرید کدام بک لینک و پیوند ها نادرست میباشد؟
چنانچه اعتقادوباور داشته باشید که هیچ چیزی در عالم مطلق وجود ندارد ، پس برای خرید بک لینک و پیوند نیز نمی قدرت بصورت مطلق اظهار لحاظ کرد. ولی می اقتدار خصوصیت بک لینک و پیوند های خوب و بد را براساس ذوق گوگل تشخیص اعطا کرد. مثلا به جثارت می قدرت ذکر کرد لینک و پیوند های موقت و ماهیانه ای که از سایت های نامربوط به زمینه وبسایت شما اخذ میکنید و بعد از مدتی اعتبار آنان به اتمام می‌رسد و حذف میگردند تاثیر منفی در مرتبه و seo وب سایت شما دارا هستند.

مورد ها پایین ، دلایلی برای جواب آری به سوال آیا خرید بک پیوند نادرست میباشد؟ می‌باشند!

 

 


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۱۹:۴۸ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

بهبود مرتبه الکسا برای بخش اعظمی از وب لاگ نویسانv

سئو در مشهد 
بهبود مرتبه الکسا برای بخش اعظمی از وب لاگ نویسان مبتدی و تازه کار کاری طاقت فرسا میباشد. بعضی وب لاگ نویسان توان بالقوه ای برای کسب درجه های تحت 100000 الکسا را دارا هستند. ولی در اکثر مواقع بهبود سکو الکسا برای بلاگ نویسان تازه کار کاری بسیار مشقت بار میباشد.

خب، مساله این میباشد که چه‌گونه بایستی درجه الکسای تارنما و یا این که وب لاگ خویش را به‌سرعت بهبود دهیم؟ آیا ترفندهای خاصی برای بهبود مرتبه الکسا برای یک تارنما یا این که بلاگ موجود است؟ آیا ما می‌توانیم درجه سایت یا این که وب لاگ خویش را در الکسا تخت گاز بهبود دهیم؟

هنگامی که شما آغاز به ساخت یک بلاگ و یا این که وبسایت میکنید سوال ها متعددی از این قبیل به ذهنیت شما خطور می‌نماید. درین پست قصد داریم یکسری منش عمل معمولی برای پیشرفت سریع در جایگاه بندی های الکسا را به شما ارائه دهیم. پس در حالتی که شما هم قصد بهبود مرتبه الکسا را دارید و در‌پی خط مش شغل های آن می‌باشید، به شما توصیه میکنیم این مقاله را تا پایان بخوانید.

جایگاه بندی الکسا چه می باشد؟
بر طبق وب سایت الکسا، جایگاه بندی الکسا تخمینی میباشد از معیار محبوبیت تارنما شما در مقایسه با دیگر وبسایت ها. الکسا یک کمپانی داده ها اینترنت میباشد که تارنما های متعدد را بر طبق فاکتورهای مختلف مانند ترافیک تارنما، مرتبه بندی می‌کند. این جایگاه بندی هر روز، آپ تو دیت رسانی می‌گردد.

دقت: مبنی بر مشاهدات، وبسایت هایی که جایگاه ی آن‌ها بیش تر از 1 میلیون باشد کمتر آپدیت رسانی می گردند.

در شرایطی‌که درجه ی شما پایین 1 میلیون باشد این مرتبه بطور منظم آپ تو دیت می گردد. پیشنهاد میشود که همت نمایید تا سکو ی سایتتان همواره تحت 10 هزار باشد.

الکسا چه گونه فعالیت می‌نماید؟
Alexa.com در سال 1996 فعال‌سازی شد و با به کارگیری از بعضی ابزارها فعالیت درجه بندی وبسایت ها را آغاز کرد. بخش اعظمی از مردم معتقدند که الکسا مرتبه ی دقیقی برای وب سایت ها ارائه نمی دهد. البته این تارنما شایسته ترین ابزار برای مقایسه ی دو وب سایت با یکدیگر به شما میاید.

آیا بهبود سکو الکسا برای بهینه سازی ارزشی داراست؟

اکثری از متخصصان seo عقیده دارا‌هستند که زمانی در هم اکنون بهبود سئوی وبسایت خویش میباشید به مرتبه بندی های الکسا هیچ توجهی نکنید. ولی وقتی که تاکتیک های seo را بر تارنما خویش اعمال کردید و متوجه شدید که بهبود سکو الکسا چهره پذیرفته میباشد، این بدین معنا میباشد که از تاکتیک های قابل قبولی برای بهبود سئوی سایتتان به کار گیری نموده اید.

چرا بهبود درجه الکسا؟
چون معیارهای الکسا مبنی بر ترافیک بلاگ یا این که تارنما شما پباده سازی شده‌است و انگیزه از اعمال تاکتیک های seo نیز جذب بیش تر مخاطب به بلاگ یا این که تارنما میباشد. البته معیارهای بخش اعظمی مانند درجه ی کاغذ و توان دامنه در وب برای بازنگری کارایی یک وب سایت موجود هست. پس چرا می بایست بر روی پیشرفت جایگاه ی وبسایت در الکسا تمرکز کرد؟

جواب این سوال این میباشد که بخش اعظمی از فعالان وب برای قرار دادن تبلیغات در وب سایت شما به درجه ی شما در الکسا دقت مینمایند. به این ترتیب برای کلیه وبسایت ها مهم میباشد که بهبود جایگاه الکسا را مدام مد حیث داشته باشند تا در مقابل افرادی که برای تبلیغ در تارنما های متعدد به جایگاه ی الکسای آن ها اعتنا می نمایند، حرفی برای بیان کردن داشته باشند.

 

 


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۳۳:۵۶ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

معنی Serp چیست؟ چگونه در Serp قرار بگیریم؟

سئو در مشهد Serp یک اصطلاح رایج در seo و seo اینترنت‌وبسایت‌‌ میباشد. این ایام قرار به چنگ آوردن در SERP از اهمیت بالایی برخوردار‌است. درین نوشته‌ی‌علمی به سوال ” Serp چه است؟ ” جواب خوا‌هیم بخشید. بعد به باز‌نگری اهمیت آن میپردازیم.

Serp چه می باشد؟
SERP از عبارت Search Engine Result Page گرفته گردیده و به معنای ورقه‌ی اکران حاصل موتورهای کاوش میباشد. به گویش معمولی، به عبارتی حاصل جستجویی میباشد که با search یک عبارت اکران داده می گردند.

خب درحال حاضر که با مضمون‌ serp آشنا شدید دیدنی میباشد بدانید، یکی‌از هدف ها بهینه سازی این میباشد که در نتیجه ها کاوش چشم شویم و حتی منزلت بهتری داشته باشیم.
ولی آیا تمام اینترنت‌تارنما هایی که در serp میباشند از روش بهینه سازی آنجا قرار گرفته‌اند؟!

چه مواقعی درserp قرار می گیرند؟
Serp چه چیزی است؟
نتیجه ها موتور جست‌وجو
۱- نتیجه ها طبیعی: اینترنت‌وبسایت‌هایی که گوگل آنها را تحت عنوان مسئله مربوط به عبارت کاوش گردیده، شناسایی کرده و در نتیجه ها اکران میدهد. در تصویر بالا از سطر دوم حاصل طبیعی قابل مشاهده میباشند.

۲‍- rich snipet: معمولاً نتیجه ها طبیعی تنها با یک تیتر و توضیحات در serp قرار میگیرند. البته گهگاه چشم میشود کنار بعضا از نتیجه ها داده ها بیشتری مثل رای یوزرها با ستاره و تصویر دارای ربط را نیز اکران می دهد.

۳- adwords: ادورز به عبارتی تبلیغات گوگل میباشد. اینترنت‌وبسایت شما می‌تواند با پرداخت هزینه‌ی این تبلیغ به امداد گوگل در سطر حاصل جا بگیرد. ولی برای معین شدن تبلیغات از دیگر نتیجه ها، گوگل واژه‌ی ad را کنار سطرهای آن قرار می دهد. در تصویر بالا سطر اولیه وابسته به google adwords میباشد.

۴- گراف علم: داده یا این که نمودارهایی که برای اکران داده ها بیش تر، گهگاه در نتیجه ها قرار داده میگردند. معمولاً برای جواب به سوال های متدوال این جعبه‌ها ظواهر میشوند.

علاوه بر چهارمورد بیان شده مورد ها دیگر هم وجود دارا هستند که گاهاً در حاصل چشم می گردند. مثل لینک و پیوند‌های داخلی یک وبسایت، سوالهای متداول، نقشه‌ یا این که local pack، ویدئو و….

serp چه گونه ساخت می گردد؟
طریق‌ی تولید و اکران serp به روش عمل موتورهای کاوش مربوط می شود. تا قبل از اینً در نوشته ی علمی‌ی بهینه سازی چه می‌باشد در زمینه‌ی موتورهای کاوش توضیحی ارائه شد.

خزنده‌ یا این که crawlerهای موتور کاوش در اینترنت‌وب سایت‌های گوناگون می‌خزند، و نشانی صفحه ها نو را پیدا می کنند.

آن‌گاه موتور کاوش همت می کند مطالب صفحه های وب سایت را فهم نماید! موتور کاوش طی مرحله‌ای به اسم index مطالب، تصاویر و ویدیوها را بازنگری، فهرست‌بندی و پردازش می نمایند.
در پایان داده ها را در جداول مقر داده database خویش ذخیره مینمایند.

هنگامی که استفاده کننده عبارتی را کاوش می نماید، موتور کاوش در مطالب فهرست گردیده در پی نزدیک‌ترین و کیفیت عالی‌ترین مطالب میگردد و نتیجه ها را اولیت بندی کرده و اکران میدهد.

پس با این ساز و عمل، با جستجوی‌ هر عبارت، مطالب دارای ربط طبقه‌بندی و به استفاده کننده اکران داده میگردند.

عوارض اهمیت serp چه می باشد؟
اینک که متوجه شدید معنای serp چه میباشد ، ادراک اهمیت آن هم عمل رنج نخواهد بود.
برای اشخاصی که پیرو ارتقاء بازدید، ارتقا فروش اینترنتی و به صورت خلاصه seo می‌باشند، قرار تصاحب کردن در موضع مطلوب در حاصل بسیار مهم میباشد.

چون امروزه اشخاص برای اخذ سرویس ها و کالاهای موردنیاز خویش، آن‌ها‌را در گوگل سرچ می نمایند. در حالتی که تارنما شما در حاصل کاوش باشد، آن را مییابند و در چهره مطلوب بودن موقعیت اینترنت‌وب سایت، کالای خویش را از شما می خواهند.

به این ترتیب بسیار مهم میباشد که وب سایت شما در کدام سطر و کاغذ از حاصل قرار می گیرد.
تصویر پایین آماری از تعداد کلیک‌ در هر منزلت‌ از serp میباشد. در صورتی‌که تارنما شما در برگه‌ی نخستین و سطر اولیه قرار بگیرد نسبت به بقیه اینترنت‌وب سایت‌ها یکسری برابر اضافه کلیک می خورد.

serp چه چیزی است و چرا اهمیت دارااست


برچسب: سئو در مشهد ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۰۱:۰۲ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

استفاده از حفاظ فلزی و حفاظ پنجره، حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ درب آکاردئونی و تامین امنیت

استفاده از حفاظ فلزی و حفاظ پنجره، حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ درب آکاردئونی و تامین امنیت

شاید به هنگام شنیدن توصیه هایی از افراد مختلف برای استفاده از حفاظ پنجره یا حفاظ فلزی و یا انواع حفاظ ها این سوال در ذهنتان پیش آید که استفاده از حفاظ پنجره چه اهمیت وضرورتی دارد؟

 

اهمیت استفاده از حفاظ پنجره

اگر فرزند کم سن و سالی در خانه دارید یا اصلا فرزند کوچکی ندارید اما به هنگام آمدن افراد خردسال به منزل نگران بازیگوشی های آنها جلوی پنجره های در ارتفاع کم هستید استفاده از حفاظ پنجره می تواند خیال شما را از این بابت آسوده نماید.

 

حفاظ پنجره

 

اهمیت استفاده از حفاظ پنجره

حفاظ پنجره علاوه بر حفظ امنیت جانی افراد در برابر سقوط، از منزل شما در برابر سارقان نیز محافظ می کند، با وجود حفاظ پنجره، سارقان قادر به ورود به منزل از طریق پنجره ها نخواهند بود.

همچنین برخی افراد نیز حفاظ پنجره را برای شکل و ظاهر زیبایی که به ساختمان می دهد استفاده می کنند. حفاظ های شیک و مدرن ظاهر ساختمان را بسیار لوکس و زیباتر جلوه می کنند.

 

حفاظ پنجره بیرونی و داخلی

حفاظ پنجره بیرونی که گفته شد می تواند از یک ساختمان ساده و معمولی، یک ساختمان شکیل و زیبا بسازد، ممکن است مورد پسند و سلیقه برخی افراد نباشد و از نظر آنها، شکل و ظاهر ساختمان را تحت تاثیر سو قرار دهد. این افراد نیز نباید نگران سقوط کودکان از پنجره و یا ورود سارق به منزل شان باشند، آنها می توانند از حفاظ پنجره داخلی استفاده کنند این حفاظ ها از داخل نصب می شوند و نمای بیرونی ساختمان را دچار تغییر و تحول نمی کنند. حفاظ هایی که از داخل نصب می شوند اندازه گیری متفاوتی از حفاظ های خارجی دارند، حفاظ های داخلی را باید به هنگام ساخت به اندازه چارچوب داخلی پنجره تولید کرد.

سوالی که در مورد نصب حفاظ پنجره داخلی پیش می آید درمورد نحوه تمیز کردن پنجره است. دقت داشته باشید که حفاظ های داخلی ثابت نیستند و با توجه به اینکه از طریق لولا متصل می شوند می توان به راحتی آنها را باز و بسته کرد و به نظافت و تمیز کردن شیشه پنجره ها اقدام نمود.

چه در مورد حفاظ های داخلی چه حفاظ های بیرونی، بایستی نهایت دقت در طراحی صورت گیرد تا حفاظ مانع از عبور نور به داخل منزل نشود، حفاظ پنجره با تراکم بالا ممکن است باعث عدم رسیدن نور مناسب به داخل ساختمان شود.

 

ایمنی شیشه ها با استفاده از حفاظ پنجره

حفاظ پنجره ایمنی شیشه ها را نیز تضمین می کند. از قدیم الایام به یاد دارید که برخورد توپ بچه هایی که در کوچه ها مشغول بازی بودند همواره تهدیدی برای شیشه پنجره ها محسوب می شد. هرچند که امروزه دیگر این شیوه تفریح علاقمندان خود را از دست داده و بیشتر کودکان و نوجوانان اکثر اوقات خود را در منزل یا بدور از اجتماعات می گذرانند اما برخورد هر شی یا پرتابه دیگری می تواند سبب ایجاد خسارت در مورد شیشه های پنجره ها شود.

 

ایمنی شیشه ها با استفاده از حفاظ پنجره

حفاظ پنجره که حفاظ فلزی است عموما از جنس فلزاتی چون آلومینیوم و آهن ساخته می شود و قیمت آن علاوه بر جنس، تحت تاثیر عوامل مختلفی چون نوع طراحی، میزان فلز به کار رفته در حفاظ پنجره و غیره است.

 

امنیت بیشتر منزل با استفاده از حفاظ شاخ گوزنی

علاوه بر استفاده از حفاظ پنجره، حفاظ شاخ گوزنی ترفند دیگری برای محافظت از منزل در برابر سارقان است. همچنین حفاظ شاخ گوزنی نیز باعث ابهت بیشتر ساختمان و داشتن ظاهر و نمایی لوکس در آن می شود. نیروهای امنیتی و اجتماعی نیز استفاده از حفاظ های شاخ گوزنی، بوته ای و ... را برای حفظ امنیت در ساختمان تایید کرده و توصیه می کنند.

 

امنیت بیشتر منزل با استفاده از حفاظ شاخ گوزنی

همانطور که می دانید امروزه افراد از ابزار و وسایل زیادی برای محافظت از منزل در برابر متجاوزان به اموال استفاده می کنند. برخی بدین منظور منزل را مجهز به دزدگیر می کنند برخی دیگر از دوربین های مداربسته در داخل و اطراف منزل استفاده می کنند و ... بیشتر این شیوه ها هزینه بالایی را در پی دارند و شاید به همان اندازه نیز کارایی نداشته باشند و با قطع سیمی از کار بیفتند، نصب آنها نیز مشکل بوده و نیاز به سرویس و نگهداری مداوم دارند. در این بین استفاده از حفاظ پنجره و حفاظ شاخ گوزنی بر روی دیوارها روش مناسبی است که در حین حفظ امنیت منزل نیاز به مراقبت پس از نصب ندارد و وظیفه محافظت از ساختمان را به نحو احسنت انجام می دهد.

حفاظ شاخ گوزنی در حال حاضر یکی از حفاظ های بسیار مورد پسند و استقبال در جامعه است که همانطور که شاخ گوزن راهی برای ایمنی این حیوان مهیا می سازد استفاده از حفاظ شاخ گوزنی نیز راهکار مناسبی برای حفاظت از ساختمان و ایمنی بیشتر آن است.

 

حفاظ شاخ گوزنی

 

حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ درب آکاردئونی

حال که در مورد حفاظ پنجره و حفاظ شاخ گوزنی و انواع حفاظ روی دیوار ی صحبت کردیم شاید با خود بگویید که راهکار پیشنهادی ما برای جلوگیری از ورود افراد ناخواسته و سارقان از طریق درب به داخل منازل چیست؟ حفاظ درب آکاردئونی بهترین گزینه برای این منظور می باشد. حفاظ درب آکاردئونی را شاید در بیشتر آپارتمانها دیده باشید. واحدهای آپارتمانی با استفاده از این حفاظ امنیت واحد خود را تامین می کنند.

 

حفاظ فلزی

نرده فلزی چیست؟ زمانی که می گوییم نرده فلزی در واقع منظور این است که این نوع حفاظ ها از جنس آهن هستند. به همین دلیل هم اغلب به آن ها نرده فلزی گفته می شود اما حفاظ دیوار و حفاظ پنجره نیز از جمله دیگر اسم هایی است که به نرده فلزی نسبت می دهند. شاید تصور شما از این نوع حفاظ ها این است که یک تکه آهن که به یک شکل خاصی طراحی شده است روی دیوار و یا پنجره خانه شما قرار خواهد گرفت اما اینطور نیست و در واقع زمانی که شما از این حفاظ ها استفاده می کنید می توانید آن ها را با اشکال مشخصی برای استفاده انتخاب کنید که زیبایی نمای ساختمان شما را نیز حفظ خواهند کرد.

 

حفاظ فلزی

 

حفاظ درب آکاردئونی

البته استفاده از حفاظ درب آکاردئونی محدود به استفاده در آپارتمان ها و درب های منازل نیست و از آن می توان برای محافظت در درب های انبارها، مغازه ها و غیره نیز استفاده کرد. حفاظ درب آکاردئونی فضای زیادی را نیز اشغال نمی کند و محوطه سالن و راه پله های شما را مخلل نمی نماید.

عوام، بیشتر حفاظ درب آکاردئونی را با نام هایی چون درب کشویی و درب کرکره ای می شناسند. این حفاظ تاشو حداقل مکان را اشغال کرده و حداکثر امنیت را برای منزل شما فراهم می آورد.

حفاظ های درب آکاردئونی (آکاردئونی اشاره به ساز آکاردئون دارد که برای ساختن و طراحی این حفاظ از آن الهام گرفته شده است) با اینکه یک حفاظ فلزی هستند اما وزن کمی دارند و به راحتی با دست باز و بسته می شوند. برای راحتی بیشتر افراد امکان اتصال ریموت به این حفاظ ها نیز فراهم شده و از این رو زحمت باز و بسته شدن آنها با دست را نیز از بین می برد. استفاده از حفاظ درب آکاردئونی در پارکینگ ها نیز مزایای زیادی می تواند داشته باشد چرا که سنگینی درب های متداول به عنوان درب پارکینگ را ندارد و امکان استفاده از ریموت برای آن نیز وجود دارد.

 

استفاده از حفاظ درب آکاردئونی در آپارتمانها

همانطور که می دانید زندگی شهری امروز و افزایش روزافزون جمعیت اینگونه طلبیده است که افراد در آپارتمان ها و برج های آسمان خراش زندگی کنند. برجهایی که شاید بیش از صدها خانوار در آن روزانه رفت و آمد می کنند و پس از عمری زندگی در یک ساختمان هنوز همدیگر را نمی شناسند. همچنین برای تامین مخارج زندگی و مسئله رواج استقلال مالی زنان، امروزه بیشتر منازل و واحدهای آپارتمانی در طول روز خالی هستند و این امر افزایش سرقت و دزدی را در بیشتر شهرها موجب شده است. برای این منظور است که گفته می شود به کارگیری حفاظ درب آکاردئونی می تواند خیال شما را از بابت امنیت منزل به هنگام ترک آن آسوده نماید.

آنچه که گفته شد بیشتر از جهت ارائه یک راهکار برای حفاظت از منزل، اموال و کالاها در برابر افراد متجاوز دارای اهمیت است و محصولات معرفی شده از حفاظ پنجره و حفاظ درب آکاردئونی گرفته تا حفاظ شاخ گوزنی روی دیوارها می توانند این امنیت را برای شما، خانواده و اموالتان تامین کنند.

 

منبع ahaniranian.com


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۰۵:۱۲ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

افزایش ترافیک ارگانیک - نظرات متخصصین سئو در سال 2020


اینکه گوگل دوست داراست الگوریتم سئوی خودش را با صرفه نماید بر کسی پوشیده وجود ندارد. در واقع ممکن میباشد تعداد تغییرات و بروز رسانی های گوگل در 1سال به ۵۰۰ عدد هم رسد. بهترین سئو کار

seo در معنای سئو محتوا میباشد که در غایت بتواند در نتیجه ها  اکران داده شود. با خیل عظیم تغییرات و بروز رسانی ها این قابلیت و امکان موجود هست که شما بعضا نکات را از دست بدهید.

با تلف کردن بعضا از نکات ممکن میباشد سایر سعی های دیگر شما از فی مابین رود. حقیقتا هیچ کسی نمی‌خواهد این واقعه صورت دهد.

البته در شرایطی که که آن‌ها را به صحت انجام دهید می‌توانید از مزایای ارتقا ترافیک به کار گیری نموده که باعث به نرخ تبدیل بالا و ارتقاء یوزرها همیشگی می گردد. کیست که ترافیک طولانی تر و فروش اضافه را نخواهد؟

فاکتورهای رنک گیری و بهینه سازی در تعدادی سال اخیر تغییرات متعددی به خویش چشم میباشد. بعضا از تکنیک های سئوی که در ۵ سال پیش ازآن به کار گیری می‌شد شرایط فعلی دیگر کاربردی ندارند.

به همین ادله ما یک‌سری تاکتیک و استراتژی نحوه های متفاوت را از اشخاص کارشناس بهینه سازی عده کرده ایم که مطمئن باشید بهینه سازی وبسایت شما مطلوب با تاکتیک های سئوی همین سال میباشد.

این ها نکات عالی برای seo ۲۰۱۹ می‌باشند. همان طور که خواهید رویت کرد، در‌صورتی‌که قالبی باشد که تمامی آنان را پوشش دهد این میباشد که یک تجربه کاربری بهتر را ساخت نماید، ولی می‌بینید که برخی از کارشناس های دیگر از طریق های مخصوص خویش را پیش میگیرند.

ما همجنین در بخش دوم نوشته‌علمی که برای شما در لحاظ گرفته ایم که ۱۶ نکته سریع seo را برای شما بازگو میکنم.

بیش تر از این وقت شما‌را تلف نکنیم و برویم نگاهی به استراتژی های seo از نگاه متخصصین جهانی بهینه سازی بیاندازیم.

۱. بر روی تجربه کاربری تمرکز فرمایید
کارشناس نخستین سئوی ما برایان آئین (Brian Dean) از وب سایت Backlinko میباشد.

برایان در خصوص سیگنال های تجربه کاربری در رنکینگ موتور کاوش سخن می‌زند. ما به تازگی از گوگل شنیده ایم که RankBrain سومی فاکتور رنک گیری آنان میباشد، و این رویکرد خیر فقط ادامه پیدا میکند بلکه در اینده نقش پررنگ تری به خویش می‌گیرد.

در شرایطی‌که نمی دانید الگوریتم RankBrain چه می‌باشد ما دراین جا توضیح کوتاهی در باره آن میدهیم. یکی‌از سیستم های یادگیری ماشین میباشد که به گوگل امداد می نماید تصمیم بگیرد صفحه های در کجای حاصل رنک بگیرند.

به بیانی بی آلایش خیس، رنک برین بر روی تعامل یوزرها با حاصل کاوش آنالیز می نماید و مبتنی بر آن به حاصل رنک میدهد یا این که از رنک آن‌ها می کاهد. بدین فیس که در‌صورتی‌که که کاربری وارد سایتی شود و در زمان کوتاهی مجدد با نتیجه ها کاوش بازگردد، رنک آن وبسایت کاهش پیدا خواهد کرد، ولی در‌حالتی که که استفاده کننده وارد آن تارنما شود و وقتی را درآنجا سپری نماید، آن تارنما رنک اخذ میکند.

که به تجربه ی کاربری آن وبسایت بستگی داراست.

برایان پیشنهاد می‌کند که از کلمه ها کلیدی با ارتفاع میانگین (medium tail keywords) استعمال فرمایید که بیشترین بهره را از موتور کاوش و الگوریتم RankBrain اخذ فرمایید. وی میگوید:«هنگامی که شما برای یک واژه و کلمه کلیدی میانگین برگه خویش را باصرفه میکنید(و ازآن یک برگه فوق العاده می سازید)، RankBrain به طور اتومات برای آن و لغات کلیدی شبیه با آن به شما رنک میدهد».

پیرو seo برای لغات کلیدی با ارتفاع میانگین، RankBrain نگاهی به مورد ها ذیل داراست:

دوران هنگامی که استفاده کننده در برگه ی شما میماند(عصر بالای ۳ دقیقه دوره خیر اکانت می‌گردد)
نرخ کلیک محل ورود یا این که درصد کاربرانی که بر روی حاصل جستجوی شما کلیک کرده اند.
۲. پست ها و ورقه اصلی خویش را تعمیر نمایید
در‌این نصیب پیشنهاد های Andy Crestodina بنیانگذار و رئیس بازاریابی Orbit Media را بازگو می‌کنیم.

اندی پیشنهاد مینماید که درپی پست هایی بگردیم که نسبتاً رنک بالایی دارا‌هستند وآنها را مجدد نویسی و گشوده سازی کنیم. شما می‌توانید این صفحه های و پست ها رو در گوگل آنالتیکس(Google Analytics) آن گاه رفتن به نصیب Acquisition » Search Console » Queries آن‌گاه در کاغذ ای که میباشید غربال را بصورت هوشمند پیاده نمائید . ورقه هایی را گزینش فرمائید که رنکآنها بالای ۱۰ باشد(بعتی در ورقه دوم باشند)

حالا این مقاله‌ها را یک تعمیر اساسی فرمائید. به آن جزئیات، مثال ها، جواب ها، آمار، تصاویر، نقل عهد و پیمان ها و هر چیز دیگری را که سبب می‌شود پست بهتر شود را بیشتر نمائید.

اگه حقیقتا بخواهید به کیفیت آن طولانی تر نمایید میتواند به طور طبیعی تعداد کلمه ها آن را ارتقاء دهید و نوشته‌ی‌علمی ی طولانی تری را در دست یوزرها قرار دهید. خلاصه آن را به کاغذ ای تبدیل نمایید که بخواهید آن را پرینت فرمائید و درون فریم به دیوار بزنید!

دراین مکان قادر است ۳ طرز مفید خیس را نیز ملاحظه کنید:

رنک کلیه صفحه ها وبسایت خویش را باز بینی فرمایید. با افزودن و بهتر کردن یک‌سری پاراگراف خیر فقط وبسایت شما ضربه ای نمی بیند بلکه به جای بهتری تبدیل میشود.
همانطور که محتوای خویش را گشوده نویسی می‌کنید، به ذیل تیتر های متصل گردیده اعتنا نمایید، زیرا این نصیب ها ممکن میباشد در ورقه ی حاصل با تیتر «people also ask» و یا این که در نصیب «related searches» که در زیر کاغذ حاصل جای دارد نیز بیاید.
این عمل را تحت عنوان حسابرسی بازار یابی محتوا هر سه ماه یکبار انجام دهید.
۳. پتانسیل ویدئو ها را در حیث بگیرید
شیلپا پاد شاه Shilpa Shah، یک کدام از بنیانگذاران کانال های Hummingbird Web Solutions می‌گوید. بازاریابی ویدئویی میتواند یک مرجع ترافیکی پهناور باشد، البته برخی از بازار یاب ها همچنان پتانسیل آنرا نادیده می‌گیرند.

شیلپا تاکید می نماید یک کدام از شایسته ترین نکته های بهینه سازی این میباشد که کیفیت مهم خیس از مقدار و تعداد میباشد: فقط به این دلیل‌که وبسایت شما دارنده تعداد متعددی از صفحه ها ایندکس شده‌است به‌این مفهوم وجود ندارد که حجم ترافیک ارگانیک بالایی دارید.

وی صاحبان تارنما را تشویق می نماید تا از ارسال پست های نادر عمق در بلاگ هایی که تعداد معدود کلمه ها یا این که محتوای سطحی دارا هستند خلاص شوند و به جای آن بر روی نوشته‌ی علمی هایی تمرکز نمائید که حقیقتا مفهوم دار می‌باشند و هر بازدید کننده ای را مجاب مینماید که تا اخر آنرا مطالعه نماید.

همینطور محتوای ویدیوئی پتانسیل متعددی با خویش دارااست که برای سئوی شما عالی میباشند و میتواند تعامل یوزرها را نیز ارتقاء بدهد. احتمال دارااست که استفاده کننده شما تخت‌گاز از یک ویدئو 1 دقیقه ای به کار گیری نماید ولی ممکن میباشد شکیبایی نداشته باشند که یک نوشته‌ی علمی 100 کلمه و واژه ای را بخواند.

بازار ویدیوهای آنلاین بسیار گسترده میباشد و روز آپدیت گسترده خیس میگردد. سیسکو در اکنون برنامه ریزی برای ویدئو های انلاین میباشد و این احتمال موجود است که تا سال ۲۰۲۱ ترافیک انلاین آن به ۸۰٪ رسد!. با این تمامی ویدئو ای که موجود هست ۴۳٪ یوزرها هنوز خواستار تعداد کلیپ بالاتری می باشند.


برچسب: بهترین سئو کار،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۰۹:۱۷ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

URL آدرس نوشته‌ی علمی

سئو در مشهد 

گوگل طی یک دوران خاصی (بسته به اینکه وبسایت شما چقدر اکتیو باشد و هر یک سری وقت یکبار سایت خود را آپدیت کرده و مقاله های تازه بنویسید) وب سایت شما را کراول میکند (Crawl). کراول کردن یعنی اینکه گوگل از بالا تا پایین وبسایت شما را مطالعه کرده و همه صفحات و پیوند ها را دنبال کرده و تشخیص بدهد نسبت به کرال گذشته چه تغییراتی داشته اید. آیا نوشته‌علمی نو نوشته اید؟ آیا لینک و پیوند ها عوض گردیده اند؟ ساختار سایت تغییر کرده می باشد؟ و..

هم اکنون ممکن می باشد شما دوست نداشته باشید برای مثالً ۳ هفته شکیبایی نمایید تا نوشته‌ی علمی جدید شما ایندکس شود. در اینصورت می توانید ورقه جدید خود را Fetch فرمائید به ایندکس گوگل.

کافی است در قسمت URL آدرس نوشته‌ی علمی نو خود را بنویسید تا گوگل آنرا بررسی کند. در‌حالتی که این ورقه پیش از اینً در ایندکس گوگل وجود نداشته باشد، به شما می‌گوید این کاغذ هنوز ایندکس نشده می باشد. آیا می خواهید این صفحه را ایندکس کنید؟ شما پاسخ می دهید: بله. و پس از چند ثانیه پیام میاید که درخواست شما ثبت شده و صفحه مورد نظر بزودی ایندکس میگردد.

اتفاقی که می افتد، اینست که برگه درخواستی شما در حق اولویت ایندکس سایتها قرار می‌گیرد و طی یکی‌از دو روز یا ۳ روز نهایت، به گوگل معرفی شده و در جستجوی گوگل نمایش داده خواهد شد.

 


کلیک کنید تا عکس بزرگتر شود…

بالا آوردن سایت ها در گوگل
بعداز ایندکس شدن وبسایت شما در گوگل، ممکن است متوجه بشوید که وب سایت شما در صفحه نخستین گوگل نیست و ترافیک زیادی از سمت گوگل به وب سایت شما روانه نمی شود.

برای اینکه تارنما شما به کاغذ اول گوگل بیاید، یک شغل موجود هست بنام “بهینه ساز وبسایت” یا seo. سئو کار کسی است که وب سایت شما را در چنگ گرفته و طی حداکثر ۴ ماه وبسایت شما را به صفحه اول گوگل می آورد. معمولاً هزینه های بالایی پرداخته می گردد (بسته به بازار و رقابت و دسته کلمات کلیدی)، و مالک تارنما نوشته‌ی‌علمی های آموزشی و خواندنی تهیه کرده و در مشت سئو کار قرار می‌دهد تا با روش های متداول سئو، سایت شما به بالای کاغذ اول گوگل افزایش داده شود. با این در حال حاضر، کلیه چیز صد درصد نیست، و الگوریتم های گوگل برای نمایش سایت ها در صفحه نخستین همیشه در هم اکنون تغییر تحول هستند، پس باید بردبار بود و دوران زیادی روی وبسایت عمل کرد تا سود دلخواه را گرفت. نئو مارکت با سالها تجربه در seo قادر است به تارنما شما در صدر داخل شدن در گوگل کمک کند.

 

وارد کردن نام شرکت یا مغازه به گوگل مپ (Google Maps)
گوگل مپ این قابلیت و امکان را فراهم کرده که هرکسی بتواند بیزنس یا فروشگاه یا آفیس خود را در آن ثبت کند. در خارج از کشور ایران این امکان وجود دارد که هر کسی بیزنس ثبت شده در گوگل را Claim کند، یعنی تایید کند که مالک اصلی آن بیزنس می باشد. متاسفانه بخاطر محدودیت های حاضر، این قابلیت Claim کردن برای بیزنس های داخل کشور‌ایران وجود ندارد، البته همچنان می توان املاک را در گوگل مپ ذخیره کرد.

برای این کار لازم می باشد که شما یک سایت داشته باشید و آدرس و شماره تلفن سایت شما با آدرس و شماره تلفنی که در گوگل مپ ذخیره می‌کنید منطبق داشته باشد.

برای مقدمه، ابتدا در گوگل لاگین فرمایید. و به maps.google.com بروید و با زوم و ابزار Hand به آدرس مورد نظر بروید. روی نقطه مورد نظر کلیک نمائید تا یک مارکر مشکی رنگ ظاهر شود، روی مارکر رایت کلیک فرمائید و add a missing place را زده و فرم ثبت محل را پر نمایید و ارسال نمائید تا پس از مرور توسط کارشناسان گوگل، گزینه تایید قرار گرفته و شرکت شما در گوگل مپ ظاهر شود.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۰۳:۲۶ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

انکر تکست

سئو در مشهد انکر تکست کاراکترهایی مو جود در یک لینک و پیوند میباشند که یوزرها وب سایت می توانند آن را مشاهده و بر رشد کلیک نمایند. کلمه ها کلیدی جانور در یک انکر میتوانند مرتبه یک وبسایت در نتیجه ها موتورهای کاوش را انتخاب نمایند. اضافه مرورگرها برای تشخیص انکر تکست پیوند از محتوای تارنما، آن را با رنگ آبی‌رنگ اکران می دهند. تمامی پیوند‌ها دارنده انکرتکست نیستند چون با اعتنا به محتوایی که پیوند در آن قرار گرفته‌میباشد، می‌قدرت سایتی که لینک و پیوند به آن اشاره دارااست را حدس زد.

کلمه و واژه یا این که عبارتی در متن، با امکان کلیک و با رنگی گوناگون از متن را که به متن یا این که وب سایت دیگری لینک و پیوند میگردد را انکر‌تکست یا این که متن لنگر میگویند.

برخلاف قبل، در صورتی‌که در متن خویش از یک واژه یا این که عبارت بیشتراز اندازه (چگالی لغت ها کلیدی بالا باشد) استعمال نمایید گوگل برای سایت شما امتیاز منفی در لحاظ خواهد گرفت. در فیض برای در امان بودن از خشم گوگل بایستی از متن لنگرهای متعدد در محتوای وب سایت خویش به کارگیری نمایید یا این که به اصطلاح متن لنگر خویش را سئو فرمائید.

برای seo انکرتکست های خویش بهتر میباشد با اشکال آن‌ها آشنا گردید. موتورهای کاوش توسط انکرتکست‌ها تصمیم میگیرند که یک وبسایت را در حاصل کاوش نشان دهند؛ بدین ترتیب با به عمل بردن Anchor Text گوناگون در محتوای خویش موتورهای کاوش شعور بهتری نسبت به مسئله سایت شما پیدا مینمایند.

گونه های انکر تکست (Anchor Text)
۱- انکر تکست های همگانی
قبلی به کار گیری از انکرتکست های همگانی بسیار متداول بود ولی با تغییر تحول ضوابط الگوریتم گوگل استعمال از این لینک و پیوند ها حتی می‌تواند برای بهینه سازی تارنما نیز مضر باشد. در‌این مدل از کلیدواژه خاصی به کارگیری نمی‌شود. بعضا از گونه های همگانی و رایج به طور تحت میباشند:

اینجا را کلیک فرمایید
داده ها بیش تر
ادامه مقاله
اضافه بخوانید
در رابطه مولف
کلیک کن
و…
? بی تردید بخوانید: چه‌طور محتوایی حاذق، دیدنی و خوانا بنویسیم؟
۲- انکر تکست مارک
در‌این دسته از اسم مارک برای پیوند دادن به ورقه اصلی تارنما استعمال می‌گردد. به صورت نمونه می قدرت از واژه “بلوط” که اسم این وبسایت میباشد برای پیوند دادن به کاغذ اصلی تارنما استفاده نمود (ما برای مثال این فعالیت را انجام دادیم). به کار گیری از این مدل به بهینه سازی تارنما جراحت نمی رساند، مگر اینکه اسم مارک با واژه کلیدی آیتم انگیزه شما یکسان باشد.

۳- انکر تکست لخت یا این که سوای متن
این گونه که به آن URL Anchor Text نیز میگویند، فارغ از متن یا این که واژه کلیدی آیتم استعمال قرار می‌گیرد و فقط از URL وب سایت تحت عنوان متن پیوند به کارگیری مینماید.

انکر تکست
۴- انکر تکست کلمه و واژه کلیدی و اسم مارک
استعمال ترکیبی از واژه کلیدی آیتم انگیزه و اسم مارک یک کدام از طریق های اثر گذار در بهینه سازی وبسایت میباشد. به صورت نمونه عبارت ” پباده سازی بلوط آی تی ” هم واژه و کلمه کلیدی طراحی وب سایت را دارااست و هم اسم مارک اصلی وب سایت در آن دیده می شود.

۵- انکر تکست تصویر
به مراد پیوند سازی طبیعی از حیث گوگل، توصیه میشود در برخی مورد ها به تصاویر وب سایت تان پیوند بدهید. در رخ، تگ آلت (Alt Tag) تصویر تحت عنوان متن انکر تکست تشخیص داده می‌شود.

? صد رد صد بخوانید: نکات طلایی در داشتن یک تیتر مطلوب
۶- انکر تکست مترادف (LSI)
درین دسته می قدرت از لغت ها شبیه یا این که مترادف با واژه و کلمه کلیدی بهره مند شد. نکته خیلی مهم این میباشد که هر کلمه و واژه کلیدی در کاغذ صرفا یک توشه می بایست تحت عنوان انکر تکست به تارنما یا این که ورقه ای دیگر پیوند داده شود و برای پیوند های بعدی می بایست از مشتقات و لغات مترادف با واژه کلیدی تحت عنوان انکر تکست استفاده نمود. به صورت نمونه در صورتیکه کلمه و واژه کلیدی شما “ساخت وب سایت” میباشد، عباراتی همچون ” طراحی وب عمران پویا “یا این که “ساخت سایت ماهر” از این دسته میباشند.

۷- انکر تکست حضور نسبی
در‌این مدل ، کلمه و واژه کلیدی به طور جزئی یا این که نسبی به کار گیری می‌گردد. به صورت نمونه عبارت ” یادگرفتن ساخت سایت ماهر ” یک انکر تکست نسبی میباشد.

۸- انکر تکست های طولانی
این مدل شبیه با گونه نسبی میباشد. با این تفاوت که عبارت آن بیشتر میباشد. به صورت نمونه پاراگراف ” انگیزه از طراحی وب سازمانی چه چیزی است؟“

موارد ذیل را بی تردید رعایت فرمائید:
۱- از متن های توصیفی و قابل درک به کار گیری فرمائید.
انکرتکستی که شما برای لینک و پیوند دادن به برگه متبوع به کارگیری می‌کنید دستکم باید ایده ای را در ذهن تماشاچی و استفاده کننده ساخت نماید که محتوای کاغذ در رابطه چه می باشد.

۲- از لغات مختصر و اثرگذار به کارگیری نمایید.
استعمال از کلمات کوتاه، ظریف و قابل شعور، در بهینه سازی اهمیت فراوانی داراست.

۳- فرمت انکر تکست ها را مختلف از متن ها عادی تعریف‌و‌تمجید فرمائید
با تغییر تحول استایل انکر تکست ها به یوزرها این قابلیت و امکان را بدهید که بتوانن آن‌ها ها را از متن‌ها عادی تفکیک نمایند. در فیس نادرست یوزرها و کلیک ناخواسته آن ها بر روی انکر تکست، از بها محتوای ورقه کاسته خواهد شد.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۴۵:۴۳ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

سئوی Local به معنی افزایش مشارکت، ترافیک و نرخ تبدیل است:

سئو در مشهد  به جهت ارتقاء و رویش ترافیک به کارگیری از گوشی، جستجوی محلی تا حد متعددی برد موسسه ها کوچک و میانگین را انتخاب میکند. seo محلی، سئو وبسایت برای محدوده ای یگانه مثل شهر، مرز و بوم، شهرستان و حوزه‌ میباشد، به نحوی که ساکنان محلی بتوانند دسترسی ریلکس‌تری به شما داشته باشند. بنابراین یوزرها به شما بیش تر اعتماد می کنند و شما‌را یک قدم به خرید و فروش نزدیک‌خیس می سازند.
متخصصان ماهر seo، این عمل را با با صرفه کردن محتوای وبسایت برای مخاطب محلی، به کارگیری از تصاویر آشنا و نقل عهدوپیمان‌های رایج آن بخش، انجام میدهند. راه‌اندازی کانال‌های اجتماعی و گنجاندن محتوای دارای ربط، یکی‌از این اقدامات میباشد. همینطور اعتنا به نظرها یوزرها در گوگل و در دیگر تارنما‌ها مانند Yelp، Home Advisor تاثیر متعددی داراست.

5. seo در چرخه خرید تاثیر دارااست:

بی‌شک و تردید از مهم ترین مزایای وب از بینش مشتریان، قابلیت و امکان تحقیق و بازبینی میباشد. براین اساس به کارگیری هوشمندانه صاحبان کسب و امور از ارائه پیشنهادات خوب و وسوسه‌کننده و مطمئن، به غالب شدن شما دامن می زند. قرار دادن نماد تجاری مارک در مکان‌های دارای ارتباط، از این دست اقدامات میباشد. این دسته تبلیغات اثربخشی خویش را بیشتراز تمامی در seo محلی نشان میدهد.

6. طرز های بهینه سازی مدام به‌روز می گردد:

یکی مهمترین تکنیک های seo این میباشد که اثبات وجود ندارد و همواره از معیارهای مختلفی تاثیر می‌پذیرد؛ بدین ترتیب صاحبان وب سایت‌ها و کسب و امور بایستی اقدامات seo وبسایت را همواره محاسبه نمایند. از خیال مبرید اکنون که دنیای کاوش در چنگ گوگل قراردارد، قواعد بازی را به طور دائمی تغییر و تحول می دهد؛ به این ترتیب ارزیابی همیشگی برای رقابت موءثر را فراموش نکنید. تغییرات عمده در الگوریتم های بازدید از وبسایت و فروش را مدام باز نگری نمایید. تمامی میدانیم که گوگل هر ساله الگوریتم های خویش را تغییر تحول میدهد و در چهره غفلت از این قضیه، به زودی مرتبه خوبتان در گوگل را از دست می‌دهید.

7. داشتن ادراک درست از seo، در معنای فهم درست گوشه و کنار اینترنت میباشد:

دور و اطراف جهانی اینترنت همواره در هم اکنون تغییر تحول میباشد و قرار داشتن در بالا آن، چالشی وسیع به حساب میآید. نگهداری مرتبه خوب seo با ادراک دور و بر جهانی اینترنت، همبستگی دارااست؛ به‌این فیس که با مطلع بودن از تاکتیک‌های کمپانی‌های تجاری و رقبای محلی، می توانید سرویس ها بهینه سازی را به‌روز و با صرفه‌خیس اجرا فرمائید.

8. بهینه سازی نسبتا ارزان میباشد:

هیچ‌کس منکر هزینه‌های بهینه سازی برای بهبود ساخت سایت، ساخت محتوا و بهبود تجربه کاربری وجود ندارد؛ ولی seo به نسبت راندمان بلندمدتش، به‌صرفه میباشد. در واقعیت می اقتدار بیان کرد seo هزینه وجود ندارد، بلکه نوعی سرمایه‌گذاری میباشد و مانند اکثر اوقات پدیده‌های جانور در دانا، هرچه به آن اعتنا بیشتری فرمایید، پیشرفت بیشتری خواهد کرد.

9. seo یک استراتژی بلندمدت میباشد:

بهینه سازی و سئو وبسایت برای موتورهای کاوش در به عبارتی سال اولیه تاثیرات مثبتی خواهد داشت که تا سال ها استوار می ماند؛ البته با پیشرفت و رویش بازار، بایستی تغییرات بازار را از نزدیک دنبال فرمائید. هرچه دوره و توجه بیشتری صرف بهینه سازی وب سایت شود، حالت کسب و عمل شما در بازار بهتر خواهد بود.

10. بهینه سازی قابل‌ اندازه‌گیری میباشد:

اندازه‌گیری سرویس ها بهینه سازی با به کارگیری از ابزارهای مختلفی که استعمال از اکثر اوقات آنها مجانی میباشد، مانند گوگل وبمستر تولز، انجام‌شدنی میباشد؛ ولی آنچه شمارا به مراجعه به کارشناس seo مستلزم مینماید، یافت کردن همبستگی میباشد. هیچ ابزاری نمی‌تواند با قطعیت به شما اعلام نماید که لغات کلیدی در ارتقا نرخ کلیک وب سایت نقش بیشتری داشته اند یا این که تصحیح تجربه کاربری. چک هایی که ابزارهای بهینه سازی در دست شما قرار میدهند، با ارزش خواهند بود، در حالتی که که رابطه عامل ها متعدد را با همدیگر کشف فرمایید.
معمولا صاحبان کسب و امور و مدیران وب سایت‌ها دوست دارا‌هستند بدانند کجا قرار گرفته‌اند، به چه شکل به اینجا رسیده‌اند و با در پیش تصاحب کردن چه رویکردی به منزلت بهتری دست پیدا خواهند کرد؛ البته هیچ راهی جز تجربه و امداد به دست آوردن از مشاوران نیست.

11. بهینه سازی زمان‌های نو تولید می نماید:

بهینه سازی ماهر وبسایت خیر صرفا موجب کشف و ارتقای کسب و فعالیت میشود، بلکه مجال های ویژه‌ای برای درخشش مارک آماده میکند. هرچه اسم تجاری شما بهتر تبلیغ و شناسانده شود، مجال های بیشتری برای رویش خواهید داشت. اجرای ماهر بهینه سازی تارنما، شما‌را متوجه این قابلیت و امکان خواهد کرد.

12. در‌حالتی که در کاغذ اولیه حاصل کاوش گوگل نیستید، باخته‌اید:

این قضیه یک رمز یا این که واقعیتی وجود ندارد که گوگل از شما نهفته کرد‌ه باشد. مطالعه‌ای که به تازگی انجام گرفته میباشد، نشان می دهد معمولا سه سود نخستین برگه کاوش گوگل، در حدود ۴۰ درصد نرخ کلیک را به خویش اختصاص می دهند و در حدود ۳۰ درصد از لینک و پیوند های برگه نخستین و دوم گوگل هیچ کلیکی اخذ نمیکنند. بدین ترتیب فراموش نکنید که درصورتی که در حاصل برگه نخستین گوگل نیستید، یعنی چشم نمی‌گردید و بایستی در ادامه چاره بگردید.

 

seo چه می باشد


برای اخذ مشورت seo ماهر با کارشناسان وب24 تماس حاصل نمایید.

 

تلفن تماس: 86086864 - 02186086906

 

تقسیم بندی seo از دید مدل عمل و طریق کاری
یک کدام از عواملی که در حین به فیض وصال پروژه ها تاثیر بی واسطه داراست به گونه عمل و نحوه کاری بر می‌شود. بهینه سازی تارنما از سه شیوه انجام می‌شود :

1- بهینه سازی کلاه سیاه (black hat بهینه سازی) :

بهینه سازی کلاه سیاه یکی‌از گونه های seo میباشد که با به کارگیری از تکنیک ها و نحوه های غیر اصولی و غیر رسمی موجب بهبود جایگاه تارنما در کوتاه بازه می گردد. seo کلاه سیاه چهت نیل به سکو های فراتر، مقررات گوگل و بقیه موتورهای کاوش را ذیل پا می‌گذارد و به نوعی موتور کاوش را فریب می‌دهد. این طرز معمولا به وسیله اشخاص بی تجربه و بهینه سازی شغل های مبتدی و تازه کار به کار گیری می‌گردد. درین طریق حاصل خوب تخت گاز کسب می‌گردد البته هیچ تضمینی برای آن نیست و ممکن میباشد هر لحظه گوگل متوجه تقلب گردیده و وبسایت را جریمه نماید.

2- seo کلاه سپید (white hat بهینه سازی) :

بهینه سازی کلاه سپید یک کدام از گونه های بهینه سازی وب سایت میباشد که با به کار گیری از تکنیک های مجاز و مطابق با استانداردهای گوگل، سبب به بهبود مرتبه وبسایت در نتیجه ها کاوش خواهد شد. سود تصاحب کردن در seo سپید زمانبر میباشد ولی مهم این میباشد که حاصل به دست آمده از روش بهینه سازی کلاه سپید، استوار و به یاد ماندنی میباشد. متخصصین بخش بهینه سازی اینترنت 24 بصورت بدون نقص از روشهای کلاه سپید به کارگیری می نمایند چون درپی کسب حاصل خوب و به یاد ماندنی برای مشتریان هستیم.نتایجی که به seo کلاه سیاه بدست می‌آید دیر یا این که زود بوسیله گوگل شناسایی گردیده و وب سایت خلافکار به شدت جریمه خواهد شد.

3- seo کلاه خاکستری (Gray Hat سئو) :

seo کلاه خاکستری روشی دربین دو نحوه بهینه سازی کلاه سیاه و seo کلاه سپید میباشد. تکنیک های بهینه سازی خاکستری در راستای بهینه سازی کلاه سیاه می باشند با این تفاوت که برای موتورهای کاوش قابل تشخیص نیستند. این تکنیک ها تاثیر نیکی در سکو وب سایت خواهند داشت و سوای جریمه شدن تارنما به وسیله گوگل و بقیه موتورهای کاوش، جایگاه آن ارتقاء خواهد یافت. انگیزه از به کار گیری طرز بهینه سازی خاکستری، وصال به نتیجه ها بالای موتورهای کاوش در دوران عصر کوتاه میباشد.در‌صورتی‌که اصول seo خاکستری به صحت رعایت شود، در کوتاه دوران و بهینه جویی در هزینه، تارنما قادر است به جایگاه های بالا در حاصل کاوش دست یابد.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۰۷:۱۴ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)