مرجع مقالات رسمی سئو مرجع مقالات رسمی سئو .

مرجع مقالات رسمی سئو

مراحل سئو

سئو در مشهد 


افتخار داریم در فست seo که سابقه دار طولانی است، با جلب رضایت شما، بیان هدف ها خویش و مورد ها مایحتاج جهت دور اندیشی شما دوستان عزیز را یادآور شویم. این رضایتمندی همواره به دور از انتظار مشتریان بوده البته بدور از فن و تخصص ما وجود ندارد. شعار seo تضمینی و …. ! این کلمات پر استفاده جایگاهی در گوگل ندارند. می بایست بگوییم که تضمینی در قبال تغییرات استراتژی الگوریتم های گوگل و پیش گویی آن‌ها نیست. البته هر اندازه سئوی وبسایت به صورت اصولی و درست انجام یافته باشد، همه این تغییرات به نفع شما خواهد بود.

سئو تضمینی باقی ماندن در حاصل و مراقبت مرتبه را به دنبال نداشته بلکه گذشته از چشم شدن به وسیله یوزرها از حاصل کاوش حذف خواهید شد. ما بر پایه ی خط مش ها و استراتژی های فیض گرا و تلاش همگام با تغییرات لحظه ای گوگل با انگیزه مراقبت و جلب رضایت مشتریان خویش سرویس ها خویش را ارائه میدهیم. کسب رضایت به یادماندنی شما و ارتباطات بلند زمان مشورت کردن ای و خدماتی از سایر هدف ها ما میباشد. ما همیاری خویش را مبنی بر یک روش مشورت کردن ماهر seo و پژوهش ها بازار رقابت در سوی ارتقاء درجه تارنما در گوگل به صورت طبیعی و با این روئت کرد که شما نیز میتوانید یکی‌از تارنما های خوش شناس در ورقه اولیه گوگل و مشتریان ما باشید، مقدمه می‌کنیم. سرویس ها ما طبق راهبرد گوگل وبمستر هست.

بهینه سازی تحت عنوان یک سپرده گذاری برای آینده، یکی‌از اساسی ترین عنصرها اثر گذار در کسب و فعالیت، ساخت رابطه مفید و رجوع سرمایه بشمار می‌آید. ما فارغ از استعمال از طریق های منسوخ و متمرکز بر نهایی رشته آوری ها، با به کارگیری از پژوهش، دیدگاه، تجزیه، ارزیابی و پیاده سازی استراتژیک عبارات کلیدی اثرگذار و پررقابت در‌این عرصه پیشگام میباشد. ما با به کارگیری از مهارت های تکنیکی و خلق کننده در مسیر پایانی بروز رسانی الگوریتم های گوگل قدم برداشته و دشوار ترین موضوعات مالامال رقابت گوگل در کشور‌ایران را با گزینش کلیدی ترین کلمه ها در برگه اولیه گوگل آورده میباشد. تلاش ما مبتنی بر تجزیه چک رقابتی، شناسایی درست هدف ها در کاوشگر ها و ارائه محل ورود بر پایه ی گونه صنعت و حوزه رقابت در سئوسایت می‌باشد.

معنا فست بهینه سازی این میباشد که : ما بتوانیم با به عبارتی سرعتی که الگوریتم های گوگل در حالا تغییر‌و تحول میباشند تغییر و تحول کنیم و عمل سئو سایت را به شایسته ترین صورت و به طور کامل اصولی طبق نهایی متد های گوگل به انجام برسانیم. امید داریم که بتوانیم گام بزرگی در‌این راستا بر داریم و ظریف ترین داده ها را برای شما دوستان عزیز منتشر کنیم. تخصص ما ارائه یک سئوسایت به یادماندنی میباشد. ارتقا اقتدار ایندکس شدن مطالب، ارتقاء بازدید کننده حقیقی با قضیه دارای ارتباط را با ما تجربه خواهید کرد. چه گونه اوامر گوگل را اجرا کنیم؟ تبعیت از گوگل یعنی خریدن سود مطلوب در کسب و کارتان. یعنی وصال به انگیزه از راه و روش رسمی گوگل که موجب پیشرفت در جایگاه وب سایت از گزاره به کارگیری از متن‌ها و لینک و پیوند های اثرگذار که سود آن رفتن به مرتبه اولیه هست. این مبادرت کسانی میباشد که خویش را هوشمند خیس از گوگل نمی دانند.

footer-img
روزنامه فست بهینه سازی


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۳۶:۱۹ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

 امکانات SEMrush برای بهبود seo

سئو در مشهد 
1- باز‌بینی موقعیت سئوی تارنما
در‌حالتی که میخواهید از وضعیت سئوی تارنما خود و مشکلات موجود آن با خبر شوید، این سایت ابزاری به دارااست به نام Site Audit که بوسیله آن می توانید از شرایط سئوی وبسایت خود آگاه شوید و تمام ایرادات و چالش های جان دار در موضوع بهینه سازی را از طریق آن بیابید. به این خواسته می توانید از پپیشنهادات و توصیه های گوناگون موجود در سایت برای این کار از گزاره “Pro” استعمال نمائید.از طریق این ابزار می‌توانید به صورت دوره ای (هفتگی، ماهانه یا…) گزارشات ایمیلی درباره ی موقعیت تارنما خود دریافت نمایید.

 

تذکر بسیار مهم: به صورت پیش فرض، ربات دسکتاب SEMrush برای بررسی سایت به کارگیری می گردد که شما می توانید آن را به ربات گوگل و یا ربات موبایل تغییر‌و تحول دهید. پیشنهاد ما این است که از ربات گوگل برای وب سایتتان به کار گیری کنید به دلیل آن که به شما کمک میکند تا موقعیت سایت خود را از نگاه گوگل باز بینی نمایید.

2- باز‌بینی وضعیت وب سایت در شبکه های مردمی
شبکه‌های‌اجتماعی یکی از جنبه های بسیار مهم در بهینه سازی محسوب می شود که اکثر وقت ها بوسیله مدیران وب سایت ها نادیده گرفته می گردند.

این قابلیت و امکان تارنما به شما کمک می‌کند تا وضعیت سایت خود را در شبکه های فیسبوک، توییتر و گوگل پلاس بررسی کنید. این ابزار همچنین به شما قابلیت باز‌بینی وضعیت رقبا در‌این شبکه های عمومی را نیز می‌دهد تا مشاهده کنید موقعیت شما در مقایسه با رقبا دراین مورد به چه شکل و چگونه می باشد.

هدف شما باید این باشد که هر بار در گزارشات دوره ای SEMrush چراغ سبز بدست بیاورید. در اینجا می‌توانید نمونه ای از گزارشات این وبسایت درخصوص شبکه‌های‌اجتماعی را مشاهده کنید:

 

چیزی که در‌این گزارش شاخص است، ارائه کامل جزئیات از شرایط فعلی می باشد. در بخش posts می‌توانید ترازو بروزرسانی های خود و میزان رویش آن را ببینید. همچنین ستون Engagement Rate نیز نسبت مشغول شدن کاربران با مطالب منتشر شده را نشان می‌دهد.

از دیگر قابلیت های این بخش این است که در شرایطی که رقیبی نزدیک داشته باشید، می‌توانید از اطلاعات حیاتی مربوط به آن آگاه شوید؛ از گزاره اینکه هر چه مقطع اقدام به بروزرسانی اکانت خود مینمایند که به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید بر اساس آن، برنامه ی مربوط به وبسایت خود را طراحی نمائید.

مطلقا بخوانید: بازاریابی چریکی یا پارتیزانی چه است؟

 

3- پیشنهادات و سفارش ها برای بهبود seo
این ابزار برای مدیرانی که از میزان اهمیت بهبود بهینه سازی از لحاظ کلمات کلیدی باخبر هستند، بسیار کاربردی و ارزشمند می باشد.

بخش سئو Ideas وظایف مربوط به بهینه سازی کاغذ وب را ساده میکند.

از طریق این ابزار و با تعیین صفحات مهم از وبسایت و مقایسه آن با صفحه های مهم تارنما های رقیب در همان کلیدواژه ها، SEMrush پیشنهاداتی به منظور بهبود موقعیت سئوی وبسایت و پیروزی در رقابت با سایر سایت ها در کلیدواژه های مهم تارنما به شما می دهد که با اجرای آن می‌توانید وب سایت خود را به موفقیت نزدیک تر نمائید و به بهبود سئوی سایتتان امیدوار باشید.

توصیه می شود برای تمام صفحه های مهم از سایت خود، این کار را انجام دهید که ولی ناچار به انجام آن به صورت دستی، چه برای افزودن آدرس ها و چه برای گزینش کلمه ها کلیدی آن ها می‌باشید. گزارش پیشنهادات به صورت آنی تولید می‌گردد.

نمونه ای از نمایه گزارشات پیشنهادی را می توانید درین تصویر ملاحظه کنید.


برچسب: سئو در مشهد ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۴۶:۵۳ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

افزایش طرفداران و بازدید سایت در شبکه های اجتماعی

سئو در مشهد  آیا مایل می‌باشید رازهای ارتقاء هواداران برگه تجاری خویش در شبکه‌های‌عمومی همانند رخ بوک و لینکدین را بدانید؟ وصال به روستا هزار، بیست هزار و حتی 50 هزار هوادار در چهره بوک فقط با مقداری تلاش و کارایی ممکن خواهد بود. قبلی ار آنکه به راه و روش های ارتقاء هواداران چهره بوک اشاره کنیم، آیا می‌دانید که داشتن یک کاغذ تجاری در صورت بوک با لایک بالا چه مزایایی دارااست؟

آیا مایل می‌باشید رازهای ارتقاء علاقه مندان کاغذ تجاری خویش در شبکه‌های‌عمومی همانند صورت بوک و لینکدین را بدانید؟ وصال به روستا هزار، بیست هزار و حتی 50 هزار هوادار در چهره بوک فقط با پاره ای کارایی و همت ممکن خواهد بود.

گذشته ار آنکه به رویه های ارتقا دوست داران چهره بوک اشاره کنیم، آیا میدانید که داشتن یک برگه تجاری در صورت بوک با لایک بالا چه مزایایی داراست؟

ارتقاء ترافیک سایت خواهید داشت.
در seo تارنما شما یاری خواهد شد.
مارک شما بهبود خواهد یافت.
وفاداری مشتریان تولید خواهد شد.
مهم‌ترین نکاتی که تاثیر فراوانی در ارتقاء حرفه پیج صورت بوک شما خواهد داشت به شرح تحت میباشد:

1- پباده سازی عالی برگه رخ بوک:
یک کاغذ رخ بوک هنگامی موثرتر میباشد که عالی پباده سازی گردیده باشد. کاور نیکی داشته باشد. یک Cover خوب هنگامی میباشد که در رابطه گونه عمل کسب و فعالیت شما توضیح دهد، چطور میتوانید به مشتریان خویش امداد نمائید و چرا بایستی اشخاص کاغذ شمارا لایک نمایند.

2- گذاشتن Widget صورت بوک در تارنما و یا این که وب لاگ
یکی شایسته ترین و شل ترین خط مش ها برای ارتقاء علاقه مندان شما در رخ بوک و ارتقاء وفاداری آن‌ها، گذاشتن لینک و پیوند رشته پیج یا این که Widget رخ بوک میباشد.

3- به اشتراک گذاشتن مطالب گران بها:
به جای گذاشتن مطالب خستنده کننده، تلاش فرمائید مطالبی را به اشتراک بگذارید که قیمت بالایی داشته و موجب زد خورد مشتریان با آن شود. این مقاله قادر است حتی گذاشتن ویدئویی از یوتیوب باشد.

4- آپ دیت کردن ورقه:
شما بایستی برگه خویش را به صورت آراسته با گذاشتن عکس ها و ویدئوها آپدیت نگه دارید. هر تعدادی وقت یکبار با پباده سازی سوالاتی موجب تشویق یوزرها و رابطه آنان با ورقه خویش گردید.

5- جواب به اظهار نظر ها:
بدترین چیزی که می‌توانید در رخ بوک انجام دهید جواب ندادن به اظهارنظرهای دوست داران میباشد. با جواب دادن به یوزرها میتوانید هیجان را در ورقه خویش ایحاد فرمائید.

6- استعمال از پست الکرونیکی مارکتینگ:
لیستی از آدرس اینترنتی دوستان عزیز خویش تنظیم کرده و برای آن ها ورقه خویش را ارسال نمائید و ولی آن‌ها‌را تشویق به لایک کردن کاغذ خویش فرمائید.

7- راه‌اندازی مسابقه:
یکی موترترین منش ها برای افرایش ترافیک ورقه شما میباشد. از دوستان عزیز بخواهید درین مسابقه حصور پیدا کرده و حتی اجرو پاداش هایی مد حیث قرار دهید.

8- به کارگیری از شبکه های مردمی دیگر
با فعال شدن در شبکه‌های‌عمومی دیگر همانند گوگل پلاس، توییتر، لینکدین میتوانید کاربرانی جذب نمایید و آنان‌را به سمت حرفه پیچ چهره بوک خویش هدایت نمائید.

9- تبلیغات رخ بوک:
یک کدام از دیگر از رویه های ارتقاء رشته پیج صورت بوک به کارگیری از تبلیغات رخ بوک است. در تبلیغات چهره بوک این قابلیت و امکان فراهم میباشد که مخطاطبان خویش را مبنی بر جنسیت، سن، عشق و غیره برای برخورد مطلوب محدود فرمائید.

10- طرز های آفلاین:
گذاشتن رشته پیج رخ بوک در کارت ویزیت، در دکان شما، تبلیغات آفلاین می‌تواند به ارتقا طرف داران امداد کند.

مرجع : نوین مارکتینگ


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۲۰:۰۸ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

UI از کجا آمد؟

سئو در مشهد 


گذشته از سال 1970، در صورتی شما میخواستید از کامپیوترها به کار گیری نمایید، ناچار بودید از رابط کاربری خط دستور (command line) یاری بگیرید. هیچ رابط گرافیکی وجود نداشت و استفاده کننده برای فعالیت با کامپیوتر ناچار بود در یک برگه سیاه فرمان خویش را به گویش برنامه‌نویسی تایپ نماید تا بتواند یک عمل معمولی انجام دهد. همین عمل معمولی، حال حاضر عمل رنج میباشد خیر؟

هر آنچه دربارۀ اینگیجمنت اینستاگرام بایستی بدانیدحتما بخوانید: هر آنچه دربارۀ اینگیجمنت اینستاگرام بایستی بدانید
در ده سال 1980 او‌لین رابط کاربری گرافیکی به وسیله کمپانی زیراکس (Xerox) توسعه و گسترش پیدا کرد؛ با به کارگیری از این تغییر تحول، یوزرها می‌توانستند اوامر را از روش آیکون‌ها، دکمه‌ها، منوها و جعبه‌ها بفرستند و با کامپیوتر عمل نمایند. این در معنای بود که دیگر کدنویسی نیاز نبود و انقلاب در UI از همین عصر به بعد از آن صورت گرفت.

در سال 1994 اپل کامپیوتر فردی مکینتاش را وارد بازار کرد؛ این سیستم او‌لین PC پیروز تجاری بود که از کلیک و ماوس تحت عنوان رابط کاربری تازه استعمال می کرد. دسترسی و رایج شدن کامپیوترهای فردی سبب شد که جرقه‌ی پباده سازی رابط کاربری در ذهن اشخاص زده شود، زیرا چنانچه یوزرها نمی‌توانستند با کامپیوترها تعامل داشته باشند آنها فروش نمی‌رفتند. در فیض پباده سازی UI چشم به جهان گشود.

UI چه چیزی است

پباده سازی UI مهم‌خیس از مدام
شاید چندسال گذشته تجربه و رابط کاربری اینقدر مهم نبود و به آن اعتنا نمیشد. به این دلیل که تعداد وب سایت‌ها و اپلیکشن‌ها کمتر بود و کسب‌وکارها از UI و UX درحد عمل راه اندازی استعمال می‌کردند. مردم ناچار بودند از به عبارتی تک و توک سایتی که موجود است به کارگیری ‌نمایند، حتی در صورتی ظواهر خیر و خوبی نداشت یا این که رنگ و لعابش چنگی به دل نمیزد.

ولی این روز ها دیگر روایت فرق میکند. در هر کسب‌وکاری چند حریف موجود است و کلیه میخواهند مخاطب و مشتری را جذب بیزینس خویش نمایند. استفاده کننده هم کلی گزینش پیش پرورش داراست، پس در صورتیکه وبسایت زشت، مشقت بار و یا این که نامناسبی داشته باشید، خیلی شل آن مخاطب را از دست داده‌اید.

اینجاست که رقابت میان کسب‌وکارهای آنلاین سبب ساز می‌گردد که وبسایت‌ها و نرم افزار‌ها هر روز جذابتر و کاربردی‌خیس شوند تا بتوانند مخاطب بیشتری جذب نمایند.

خب با این اکانت چه کسی می تواند کسب و شغل های اینترنتی را بدین انگیزه مهم برساند؟

ui چیستبله، یک متخصص UI کاربلد! هر که این روز ها تارنما‌ها به شدت به آنها نیاز دارا هستند تا سهم بازار خویش را محافظت نمایند. هر کس میداند وبسایت را چه گونه بچیند و سازماندهی نماید که هم عمل با آن شل باشد و هم خوش فرم و دلبر باشد.

تمرکز روزافزون در ساخت یک تجربه کاربری باصرفه سبب ساز شده‌است تا بعضی از اشخاص به‌تیتر متخصصان UI و UX، شغل ها مهمی را در کمپانی‌ها داشته باشند و می بایست بگوییم با این حجم از توسعه فضاهای اینترنتی، متخصصان UI و UX یک مهره کلیدی در کمپانی‌ها خواهند بود.

فعالیت طراح رابط کاربری چه می باشد؟
ساخت سایت و نرم افزار سه گام داراست:

پباده سازی رابط کاربریUX به عبارتی نقشه عمل ماست و ساختار و چینش وبسایت در‌این نصیب مشخص و معلوم می‌گردد. طراح UX صحیح مانند نقشه‌کش یک ساختمان میباشد که گزینش می کند، اسکلت ساختمان، اتاق‌ها، درها، پنجره‌ها و ...کجا قرار بگیرد که کاربردی و ریلکس باشد. عمل طراح UX هم در تارنما این میباشد که صفحه های، دکمه‌ها و مسیرهایی که لازم میباشد را انتخاب نماید.

مرحله آنگاه نوبت پباده سازی UI یا این که به عبارتی طرح گرافیکی میباشد که استفاده کننده می‌بیند و با آن تعامل میکند. هم اکنون طراح UI مانند یک معمار این طرح اول را می‌سازد و یک وبسایت عالی با صورت و شمایلی شسته رفته و بی نقص گردیده تحویل میدهد. یعنی معمار ما در وبسایت، رنگ درها و پنجره‌ها و اندازه و مسافت‌ها را در‌این مرحله انتخاب مینماید تا ساختمان خوشگل‌خیس شود.

UI و UXبرخلاف طراح UX که روی شم استفاده کننده از فرآورده تمرکز می‌نماید، UI به‌طور یگانه روی چینش و ظواهر فرآورده پایانی فعالیت می نماید و اطمینان نتیجه ها می نماید مسیری را که یک طراح UX بطور بصری برقرار نموده است، درحال حاضر بدون نقص و با ظاهری خوشگل بسازد.

مثلا، یک طراح UI می تواند تصمیم بگیرد که مهمترین محتوا را در بالای کاغذ قرار دهد، یا این که با بیش تر‌کردن تعدادی المان‌ها، بصری ترین شم را برای یک نمودار تولید نماید. طراحان UI همینطور وظیفه دارا هستند یک پباده سازی دارای انسجام کلاً فرآورده داشته باشند. از چیدن المان‌ها و آیتم‌های کشویی گرفته تا رنگ‌ها و فونت‌ها و مسافت‌ها بایستی با طرح کلی، مطابقت و همخوانی داشته باشد.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۳۳:۰۹ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

چگونه تولید محتوا کنیم ؟

سئو در مشهد بسیارخب. شما حال می خواهید محتوای اثرگذار بسازید البته نمی‌دانید چه‌گونه ساخت محتوا کنیم و از کجا می بایست آغاز فرمائید. شایسته ترین شیوه آغاز، پاره ای پژوهش در زمینه‌ی کلید واژه و کلمه‌ها میباشد. پی بردن اینکه مخاطب شما از چه کلیدواژه‌هایی برای یافتن محصول ها یا این که اطلاعاتتان به کارگیری می‌نماید، می تواند به شما یاری دهد که عنوان ها محتوایتان را طوری فیلتر نمایید که وسیع‌ترین نیازها و سؤال‌هایشان را جواب دهد.
فرض فرمایید شما یک خدمت حفظ از باغچه اداره می کنید و در مییابید که تعداد متعددی از مردم دنبال شیوه های سبز و سوای آفت‌کش برای داشتن گلشن و باغچه‌ای عالی می گردند. این به شما این زمان را می دهد که پیشنهادهای علاقه مندان گوشه و کنار زیستتان را در برگه‌ی اصلی وبسایتتان پر رنگ فرمایید، ورقه‌ی محصولاتتان را برای خدمت‌های محافظت سبز از باغچه پباده سازی نمایید و یک وب لاگ پست در رابطه اهمیت محافظت سبز باغچه و کیفیت عالی کارتان و حفاظت از کره‌ی زمین بسازید.
براین اساس او‌لین گام اخلاق محتوای اثرگذار این میباشد که بدانید مخاطبتان چه چیزی می خواهد بداند. گام سپس این میباشد که شما چطور حرفتان را می‌زنید. برای محتوا، بالاتر از تایپ کردن لغات تصور کنید. مشتری مدرن وب سایت، پست‌های مملو از عکس، فیلم، اینفوگرافی و پادکست میخواهد. محتوا صرفا وقتی اثرگذار میباشد که در فرمی باشد که برای بازدیدکننده‌ها به‌راحتی قابل هضم باشد. این یعنی وقتش رسیده که به بالاتر از وب لاگ‌ها تصور کنید و دیگر رسانه‌ها را هم درنظر بگیرید.

به چه شکل می توانم بیشترین خروجی را از محتوایم بگیرم؟
زمانی که ساخت محتوای اثر گذار را حافظه بگیرید، خواهید خواست که گستره و تأثیر آن را به بیش‌ترین حد برسانید تا نتیجه ها بهتری در بهینه سازی بگیرید. اینجاست که هاب‌پیج‌ها (Hub pages) وارد می گردند. هاب‌پیج‌ها راهنمای پایانی شما برای موضوعات مرتبط با تجارتتان میباشند. به‌دنبال‌ی به عبارتی نمونه مراقبت باغچه، شما در پژوهشتان برای کلیدواژه فهمیدید که مشتری‌ها به شیوه های حفظ سبز گلشن و باغچه اهمیت میدهند. این زمینه خیلی گسترده میباشد؛ از معدود کردن مصرف آب و جایگزین‌های طبیعی آفت‌کش‌های شیمیایی تا گزینش مخلوط صحیح گیاهان برای تندرست خاک و…
هاب‌پیج میتواند نصیب go-to تارنما شما برای هر چیز مرتبط با آن مسئله باشد. شما «راهنمای پایانی محافظت سبز از گلشن و باغچه» را صحیح میکنید، و همگی‌ی موضوعات فرعی آن را در یک فهرست مطالب قرار می‌دهید و در آن پیوند‌هایی از وبلاگ‌پست‌های مربوط، فیلم‌ها و پادکست‌ها، و تنی چند از پست‌های مربوط در دیگر وب سایت‌ها و منابع قابل اطمینان.
این برگه معدنی طلا و جواهرات برای بازدیدکننده‌ها و مشتری‌های شماست. آن ها به هاب‌پیج شما میایند و نوشته‌علمی‌های گوناگون می خوانند، با عزیزان و هم محلی‌هایشان پیوند به اشتراک می گذارند، بعداز یک‌سری روز برای یادگیری طولانی تر زمینه به وبسایت برمی‌گردند، و مدتی طولانی در محتوای عالی صفحه ها شما میگردند.
این هاب‌پیج‌ها پارامترهای متعددی از بهینه سازی را دربرمی‌گیرند و موتورهای کاوش می فهمند که مردم این صفحه ها را دوست دارا هستند. خیلی زود، برگه‌تان بالای اولی پیج SERPها نشان داده میگردد و حتی تماشاچی‌های بیشتری برای محتوای عالی‌تان پیدا میکنید.
ساختن هاب‌پیج در خصوص به‌ درد بخورترین موضوعاتتان نهایی قطعه‌ی جورچین ایجاد محتواست که به شما اطمینان می دهد که محتوای پرمعنایتان کلیه کنار هم قرار گرفته‌اند و تنهایی توشه خویش را به دوش نمی‌کشند، و سبب ساز می شود که همگی‌ی محتوای وبسایت، هم‌زمان پرورش نماید و شما روی SERPها چشم گردید. نخست در ادامه کلیدواژه‌های هوشمندانه بگردید و در انتها هاب‌پیجی خوش‌تولید صحیح فرمایید تا محتوای تجارتتان به پیروزی دست یابد.


برچسب: سئو در مشهد  ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۲۲:۱۸ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

گوگل ادوردز چیست و چگونه در گوگل تبلیغ کنیم؟

سئو در مشهد گوگل ادوردز، سیستمی میباشد که گوگل برای یاری به شما در بازاریابی تولیدها یا این که خدماتتان در موتور جستجوی گوگل و تارنما های متعلق به آن گسترش داده میباشد. در نحوه تبلیغاتی گوگل ادوردز متن تبلیغ در حاصل گوگل برای کوئری های دارای ارتباط نمایش داده میشود. این یک سیستم پرداخت به ازای کلیک ( PPC یا این که Pay-per-click) میباشد. این قضیه به‌این معنا میباشد که شما می‌توانید از روش سپرده گذاری و مزایده برای تعدادی لغت ها مقام تبلیغ را معلوم نمائید و فقط هنگامی هزینه پرداخت میکنید که استفاده کننده بر روی تبلیغتان کلیک کرده‌با‌شد.
در گوگل ادوردز تبلیغ به صورت متن کوتاهی ظواهر می‌شود که در برگیرنده دو تیتر، توضیحات و پیوند URL به وب سایت یا این که ورقه خاصی از تارنما میباشد. تبلیغ جایی از ورقه نتیجه ها به چشم می‌خورد که شما میخواهید. برای مثال بالا یا این که تحت کاغذ نخستین نتیجه ها جستجوی گوگل.

معمولا تبلیغات در ابتدا و ذیل نتیجه ها جستجوی طبیعی ظواهر خواهد شد. شما می‌توانید بر پایه ی مزایده خویش، رده تبلیغ را نیز مشخص و معلوم نمائید.

پژوهش ها صورت گرفته نشان داده میباشد که 87 درصد از یوزرها صفحه های بعدی کاوش را بازنگری نمی کنند. علاوه بر این هر چقدر تبلیغ شما رده بالاتری داشته باشد بازدیدکنندگان بیشتری به خویش جذب می‌نماید و یوزرها طولانی تر از دیگر تبلیغ ها بر روی آن کلیک می نمایند.

چرا می بایست از گوگل ادوردز به کار گیری کنیم؟
بدیهی میباشد که تفاوتی در میان دسته بازدیدکنندگان در وب سایت موجود است. بازدید کنندگانی که ممکن میباشد تارنما را در نتیجه ها طبیعی گوگل پیدا کرده باشند خلق و خوی متفاوتی با بازدید کنندگانی که از روش گوگل ادوردز وارد وب سایت گردیده اند خواهند داشت. عامل این فرمان بسیار معمولی میباشد. ترافیکی که از روش کاوش و گشت و گذار بعبارتی بهینه سازی به دست آمده باشد، مرتبط با بازدید کنندگانی میباشد که اکثر وقت ها به‌دنبال داده ها میباشند. این در حالیست که بازدید کنندگان تبلیغات مبلغی به خیر می‌دانند که بر روی تبلیغ کلیک می نمایند و در‌پی خرید کالا یا این که سرویس ها ما یحتاج خویش می‌باشند. به این ترتیب شما به میلیون ها بازدیدکننده مروری (از روش نتیجه ها طبیعی) نیاز ندارید. در ازای به بازدیدکنندگان مختص و هدفمندی نیاز دارید که از روش ادوردز وارد وبسایت گردیده اند.

تبلیغات در گوگل به همین آسانی وجود ندارد!
متاسفم که‌این را میگوییم: البته برای اینکه بتوانید مقام و ترافیک خیر و خوبی به دست آورید می بایست مزایده متعددی بر روی لغت ها داشته باشید. شما می‌توانید حساب گوگل ادوردز و کمپین خویش را در پهنا یکسری دقیقه تهیه و تنظیم و فعال‌سازی نمائید، ولی سوای مدیر صحیح کارکشته نخواهید بود از میزان دارایی خویش به خیر استعمال نمائید و حاصل خیر و خوبی به دست آورید. در‌صورتی‌که مدیر خیر و خوبی نداشته باشید ممکن میباشد استفاده کننده بعداز ورود به تارنما به خیال نامرتبط بودن متن تبلیغ و محتوای وبسایت نا آرزو شود. در چنین قوانینی استفاده کننده به عقب بر می‌گردد و همین دستور سبب می‌شود میزان دارایی و مشتری احتمالی خویش را از دست بدهید. علاوه بر این، از روش مدیر مفید گوگل ادودرز خیر صرفا کمپین شما در تهیه نمودن ترافیک هدفمند و دارای ربط به وبسایت خوب کار خواهد کرد، بلکه مقدار هزینه ای که برای هر لغات دلخواه پرداخت می کنید، کمتر از رقبا خواهد بود.

گوگل چه گونه تبلیغات را گونه بندی می کند؟
گوگل وقتی که درخصوص مقام تبلیغ و مزایده تصمیم گیری میکند، فاکتورهایی در امر مزایده bid (یا این که هزینه‌ای که برای هر واژه در حیث گرفته‌اید) و تعداد اشخاصی که از روش هر تبلیغ بر روی آن کلیک کرده اند را در لحاظ میگیرد. گوگل ادوردز به تبلیغات اثرگذار حق تقدم بیشتری میدهد. در‌صورتی‌که تبلیغ و مقصد آن به عبارت موردنظر دارای ربط باشد، بازدیدکنندگان بیشتری از روش پرداخت به ازای کلیک (تبلیغات گوگل) به وب سایت شما خواهند آمد. بازدیدکننده خوب می‌تواند به مشتری نیکی تبدیل شود.

برای تبلیغات در گوگل از کجا استارت کنیم؟
در‌حالتی که می‌خواهید از گوگل ادوردز به کارگیری نمائید و نمی دانید از کجا می بایست فعالیت خویش را آغاز نمائید، همین هم اکنون با بخش تبلیغات ادوردز کمپانی سئوکار می‌توانید تماس حاصل نمایید. در بلاگ سئوکار می‌توانید یادگرفتن های گوگل ادوردز را به طور نوشته ی علمی، کتاب و فیلم آموزشی مشاهده فرمائید و همینطور از سرویس ها متنوع تبلیغات در گوگل، از گزاره تولید حساب منحصربه‌فرد، شارژ حساب ادوردز، مدیر حساب ادوردز و همینطور کلیک های تضمینی تبلیغات در گوگل به کار گیری نمائید.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۳۵:۳۰ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

آشنایی با الگوریتم می دی Mayday گوگل

سئو در مشهد ایجاد نقشه تارنما یا این که sitemap بعداز طراحی وب اهمیت بسیار متعددی دارااست.چون نقشه های وب سایت به راحتی بوسیله خزنده های موتورهای کاوش تعبیر میگردند و به آن‌ها امداد می‌کند که قضیه تارنما شمارا به خیر فهم نمایند و این مساله یاری ریادی به بهینه سازی تارنما شما می تواند بکند.

Sitemaps این اطمینان را به شما می دهد که تمام محتوای اینترنت شما به صدق نسخه برداری میگردد و ساختار وبسایت شما کاملا و ظریف به موتور های کاوش اکران بخشید می‌گردد.

یک نقشه وب سایت ویدئویی این مضمون‌ را یک مرحله بیش تر میکند در واقع به شما اذن میدهد که خزنده های موتور کاوش را از هر سیرتکامل محتوای ویدئویی که در وبسایت خویش دارید باخبر سازید.

ازآنجاکه در محتوای ویدیویی به صورت ذاتی هیچ کلیدواژه یا این که محتوای متنی با آن نیست (دست کم در هیچ فرمت نسخه برداری قابل استعمال وجود ندارد)، ویدیوهای وبسایت یک شیوه بسیار مفید برای تصاحب کردن نتیجه ها خوب بوسیله وبسایت شما در نتیجه ها کاوش می باشند.

در صورتی‌که از یک نقشه وبسایت ویدئویی استعمال میکنید، فیلم های شما نیز در Google Video، بخش ویدیویی مخصوص در سایت Google اکران داده میشوند. این مساله موجب ارتقاء و بهبود seo وبسایت شما می گردد و موجب می گردد ترافیک بیشتری را به تارنما خویش برسانید و فیلم های خویش را که بوسیله اشخاص بیشتری به چشم می‌خورد، به ویژه افرادی که ترجیح میدهند کلیپ را بیش تر از صفحه های اینترنت طولانی بخوانند، آیتم دقت قرار دهید.

چرا نقشه تارنما مپ برای تارنما های کلیپ جداازهم از نقشه وب سایت مپ اصلی تعریف و تمجید میگردد؟
Sitemap ویدیو دربردارنده ابردادهایی در رابطه هر ویدیویی میباشد که در وبسایت شما جای‌دارد و به شما امداد میکند تا Google به صدق این ویدیوها را در نتیجه ها کاوش ارائه نماید. اطلاعاتی که شما در نقشه وب سایت ویدئویی قرار می دهید بایستی با محتوای حقیقی وواقعی کلیپ آیتم استعمال Google یکسان باشد.

Metadata sitemap video دربرگیرنده مواقعی مانند ارتفاع ویدئو، تیتر و توضیح کوتاهی از محتوای ویدئویی میباشد.

چرا نیاز به یک وبسایت مپ کلیپ دارید؟
گرچه هیچ تضمینی نیست که جزئیات نقشه تارنما ویدیویی کاملا به وسیله موتورهای کاوش گزینه استعمال قرار گیرد، البته حقیقتا میتواند به ارتقا حضور شما در نتیجه ها کاوش یاری دهد.

همینطور، این حقیقت را محقق می کند که یک ویدئو مدام میان دریایی از حاصل مبنی بر متن متمایز خواهد بود و این فقط می‌تواند صفحه های بیش تر را اکران دهد.

آمار از Marketingweek نشان میدهد که کلیپ هایی که دارنده نقشه وبسایت مپ بودند حدود 70 درصد اضافه از دیگر ویدیو ها اکران داده می‌شوند. در شرایطی که شما در محتوای ویدئوی با کیفیت بالا سپرده گذاری می‌کنید، منطقی میباشد که اطمینان نتایج شود که مردم می‌توانند به راحتی آن را پیدا نمایند، تا بتوانید بیشترین واحد سنجش ROI را کسب نمائید.

شیوه ی ساخت وب سایت مپ کلیپ
Sitemaps ویدئو را می اقتدار با افزودن متادیت های ویدئویی به نقشه تارنما جان دار خویش تولید فرمائید. این طریق را میتوان به طور دستی انجام دهید، البته طرز های بی آلایش ترنیز موجود است.

گونه های ژنراتورهای آنلاین به شما اذن میدهد یک نقشه وبسایت ویدئویی، از گزاره ژنراتور نقشه وبسایت ویدئویی در XML-Sitemaps.com ساخت نمایید.

این اسکریپت تمام محتوای ویدیویی در تارنما شمارا تشخیص میدهد.

حتی می توانید، میتوانید از mRSS ها در پروتکل RSS، برای ساخت یک نقشه وبسایت ویدئویی به کار گیری نمائید. خلاف RSS معمولی، mRSS انعطاف پذیری بیشتری برای جزئیات اضافه درباره‌ی پوشه های چندرسانه ای دارااست.

اعتنا داشته باشید که Google صرفا تصاویر تارنما ویدئویی با کمتر از 50.000 مورد ویدئویی را پذیرش میکند و نقشه وب سایت شما می بایست کمتر از 50 مگابایت باشد. مگر اینکه شما یک صاحبخانه ویدئویی پهناور مانند Vimeo یا این که یوتیوب را اجرا نمائید

زمانی که نقشه وبسایت شما تولید می‌گردد، میتوانید از ابزار اینترنت مستر گوگل برای ارسال آن به به عبارتی طریق ای که می‌خواهید یک نقشه تارنما عادی ارسال نمایید به کار گیری نمایید. ارائه محتوای ویدئوی خوب و نقشه تارنما شما به صدق فرمت شده‌است، شما می بایست از مزایای حقیقی وواقعی خریداری نمودن خزنده های گوگل دراین مکان یاری بگیرید تا بتوانید محتوای ویدئوی خویش را به دست آورید.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۵۵:۲۲ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

معرفی ابزار Gtmetrix (جی تی متریکس)

سئو در مشهد 


ابزار Gtmetrix یکی دوست داستنی ترین ابزارهای بدون پول بهینه سازی و seo وب سایت فی مابین متخصصین بهینه سازی به حساب می آید. این ابزار می تواند تا با بازبینی ظریف وب سایت شما سرعت آن را در موتور جستجو گر گوگل و همینطور در موتور کاوش گر یاهو در اختیارتان قرار دهد. از گزاره مهمترین فاکتور هایی که Gtmetrix علاوه بر سرعت تارنما در موتور های کاوش در مشت یوزرها میگذارد عصر بار گذاری تارنما میباشد.

از پاراگراف مهمترین مزیت های ابزار Gtmetrix می شود به مجانی بودن و راحتی عمل با آن اشاره نمود به طوری که حتی در صورتی‌که در مورد seo وبسایت تجربه کافی نیز نداشته باشید به آسانی می‌توانید اطلاعاتی از قبیل سرعت و عصر بارگذاری تارنما خویش را از آن اخذ فرمائید.

یادگرفتن تحلیل تارنما با ابزار Gtmetrix
اولی گام برای به کار گیری از ابزار Gtmetrix این میباشد که در مرورگر خویش URL یا این که نشانی اینترنتی https://gtmetrix.com/ را کاوش فرمائید. بعداز جستجوی این نشانی با تصویر پایین مواجه خواهید.

یادگرفتن gtmetrix

در برگه ای که مشاهده کردید قابلیت و امکان درج URL اینترنت سایتی که قرار میباشد آن را آیتم محاسبه و بازبینی قرار دهید موجود است البته در صورتی‌که درین ابزار کاربردی برای خویش حساب ساخت نمائید می‌توانید از تجهیزات بیشتری برخوردار گردید. به همین علت بهتر میباشد روی دکمه login که در کناره بالا و سمت راست مشاهده میکنید کلیک کرده و با درج یک نشانی نشانی اینترنتی برای خویش حساب ساخت فرمایید.

پس از ساخت حساب میتوانید محاسبه خویش را آغاز فرمائید. به عنوان مثال ما ایمیل تارنما رایاپارس را برای ارزیابی و باز‌بینی در ابزار Gtmetrix درج کردیم. فیض نخستین این بررسی در تصویر ذیل به چشم میخورد.

محاسبه سرعت تارنما با gtmetrix

همان طور که مشاهده میکنید این کاغذ از دو بخش اصلی performance scores و page details درست شده میباشد.

توضیحاتی راجع‌به بخش performance scores :
در بخش performance scores اطلاعاتی نظیر page speed score (سرعت تارنما در موتور کاوش گوگل ) و Yslow score (سرعت تارنما در موتور کاوش یاهو) را می اقتدار روئت کرد. همانگونه که می بینید در کنار اعدادی که به اکران نهاده گردیده حروف انگلیسی و پیکان کوچکی نیز موجود است. در‌پی به توضیح مضمون‌ این اعداد میپردازیم.

جی تی متریکس از قانون ها Google PageSpeed ​​Insight برای جایگاه دادن به وبسایت شما استعمال مینماید. این درجه بندی ها از 0 تا 100 و یا این که از (F تا A) هست. هرچه قدر سرعت وبسایت شما فراتر باشد عددی در حدود 100 و یا این که حرفی در حدود A را مشاهده می‌نمایید.

درصورتی که که مرتبه سرعت شما در سختی A تا B باشد،درجه با رنگ سبز و در‌صورتی‌که که در بین C و D یاشد با زردرنگ و مرتبه هایی میان E و F با رنگ قرمز‌رنگ نشان داده می شود.

آرم یا این که اشاره گر کوچکی که در کنار هرمورد از این جایگاه ها موجود هست به معنی این میباشد که حالت سکو سایت شما نسبت به معدل سایت هایی که تا کنون در GTmetrix چک گردیده اند چه‌گونه میباشد.در صورتی‌که صعودی و با رنگ سبز باشد به معنای این میباشد که تلاش شما نسبت به معدل سکو بقیه وبسایت ها بهتر بوده میباشد و درصورتی که که قرمز‌رنگ و به سمت تحت باشد به معنای این میباشد که سعی شما نسبت به بقیه تارنما ها ضعیف خیس بوده میباشد.

توضیحاتی در امر بخش page details :
در بخش page details اطلاعاتی نظیر Fully Loaded Time و Total Page Size و Requestes را می‌بینید که به ترتیب به معنای عصر لازم برای بارگذاری شدن تارنما ،حجمی ما یحتاج برای بارگذاری شدن تارنما و تعداد درخواستی برای بار گذاری شدن وبسایت شما به سرورو ارسال می گردد میباشد.

در نظارت Fully Loaded Time بایستی بگوییم که مهم‌ترین فاکتوری که ابزار GTmetrix در دست یوزرها قرار می دهد عصر بار گذاری وبسایت میباشد. یعنی حتی در حالتی‌که سرعت وبسایت شما بسیار بالا و در مشقت a قرار داشته باشد البته عصر بارگذاری تان طولانی تر از 6 ثانیه باشد در واقع شما یوزرها متعددی را از دست می دهید. به این دلیل‌که یک اصل در دیجیتا مارکتینگ موجود است که یوزرها طولانی تر از 4 ثانیه درانتظار بار گذاری سایتی نمی مانند و به وبسایت دیگری مراجعه مینمایند.

در واقع ایده آل ترین دوره برای بارگذاری سایت ذیل 2 ثانیه ،قابل پذیرش ترین دوره تحت 4 ثانیه میباشد و اگر که سرعت بار گذاری تارنما شما بیش تر از 6 ثانیه باشد می بایست برای کاهش این دوره راه حل ای کارساز بیندیشید.

Total Page Size و Requestes نیز هر چقدر که عدد کمتری را نشان بدهند برای تارنما شما بهتر میباشد.

 


برچسب: سئو در مشهد ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۴۱:۵۷ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

اصطلاحات سئوی خارجی یا off-page SEO

سئو در مشهد 


همانطور که گفته شد، به نوع دیگر تکنیک‌های بهینه سازی که بیرون از وب سایت خویش شما انجام می گردند، سئوی خارجی گفته میگردد. عمده‌ترین تکنیک سئوی خارجی بک لینک و پیوند سازی میباشد.

50. پیوند سازی (link building)
در شرایطی که به خیال و خاطر داشته باشید یکی مورد ها مؤثر در seo، داشتن بک لینک و پیوند بود. در offpage، می بایست از وب سایت‌های فرنگی به طریقی بخواهیم که به وبسایت ما پیوند بدهند. این فعالیت قادر است با پرداخت پول، معاوضه لینک و پیوند، تایپ کردن پست مهمان و نحوه‌های دیگر صورت پذیرد.

بک لینک و پیوند (backlink)
به لینک و پیوند‌هایی که از وب سایت‌های دیگر به وب سایت شما وارد میگردند «بک پیوند» می گویند. این لینک و پیوند‌ها نشان می دهند وب سایت‌های دیگر تارنما شمارا به قدری دارای اعتبار و اثر گذار می داند‌اند که به آن لینک و پیوند داده‌اند. از همین رو از نگاه بهینه سازی باارزش می‌باشند.

دامنه ارجاع دهنده (referring domain)
دامنه‌های ارجاع دهنده به عبارتی دامنه‌هایی می باشند که به یک تارنما دیگر پیوند میدهند. به عنوان مثالً در صورتی‌که شما از سه تارنما ویکی پدیا، seo 24 و جت بهینه سازی لینک و پیوند گرفته باشید، سپس شما سه referring domain دارید.

اعتبار دامنه (Da)
اعتبار دامنه (Domain Authority) مجموع اعتبار صفحه ها مو جود در یک دامنه میباشد.

اعتبار ورقه (PA)
اعتبار کاغذ (Page Authority) مبنی بر مواقعی مانند منزلت در گوگل و تعداد پیوند به صفحه ها داخلی و لینک و پیوند به صفحه ها وبسایت‌های دیگر احتساب میشود.

Spam Score
Spam Score یک سیستم مرتبه بندی میباشد که بوسیله Moz در سال 2015 منتشر شده‌است و احتمال اسپم subdomain را در یک اینترنت‌وبسایت پیش‌بینی میکند. این برنامه دربرگیرنده 17 «درفش» هرزنامه میباشد و هر درفش مرتبط با یک نشانگر هرزنامه یگانه میباشد که به وسیله مجموعه تحقیقاتی Moz تعریف‌و‌تمجید شده‌است.

Paid link
لینک و پیوند‌های مبلغی به عبارتی لینک و پیوند‌هایی میباشند که در قبال تصاحب کردن آنها برای سایتمان پولی پرداخت می کنیم. گوگل به طور صریحً این فعالیت را مغایر قوانین اعلام نموده است.

پست مهمان (guest post)
پست مهمان یعنی تایپ کردن یک پست و نشر آن در اینترنت‌تارنما دیگری که وابسته به خودتان وجود ندارد.

لینک و پیوند‌های فروم (Forum Links)
یکی از دیگر از طریق‌های پیوند سازی، ایجاد آن در فروم ها یا این که انجمن‌های گفتگوست.

رپورتاژ (reportage)
رپورتاژ نوعی محتوای نوشتاری میباشد که به دست شما یا این که کارکنان شما ساخت می شود اما در یک تارنما مشهور و دارای اعتبار دیگر (معمولاً خبری) منتشر می گردد. انگیزه از رپورتاژ نویسی معرفی محصول ها و سرویس ها شماست طوری که خواننده حس نماید تالیف کننده یک شخص به طور کاملً بی‌طرف بوده و تنها قصد معرفی محصول ها را دارااست.

تبادل پیوند (Link Exchange)
بعضا وب سایت‌ها به جای اخذ پول از شما می خواهند پیوند اینترنت‌سایتشان را در تارنما خودتان قرار دهید و در مقابل آنان نیز همین فعالیت را برای شما انجام می دهند.

Blog comment Backlink
یکی‌از دیگر از طریق‌های بک لینک و پیوند سازی، کامنت یا این که لحاظ گذاشتن در بلاگ‌های دیگر افراد و پیوند دادن به اینترنت‌وب سایت خودمان در به عبارتی کامنت میباشد. این طرز Blog comment Backlink اسم دارااست.

Directory Website
اینترنت‌وب سایت‌های دایرکتوری تارنما‌هایی میباشند که مانند یک کتابخانه مرجعی از شغل ها و اینترنت‌وب سایت‌های آنها‌را در خویش جای داده‌اند. شما می توانید در وبسایت‌های دایرکتوری شغل ها، مارک و وبسایت خویش را تثبیت فرمائید و از این روش نیز بک لینک و پیوند بگیرید.

PBN یا این که کانال وب لاگ سری
یک کدام از طریق‌های ایجاد بک پیوند برای سایتی که مرجع درآمد شماست، تولید کانال بلاگ سری یا این که Private Blog Network میباشد. در‌این طرز، شخص تعدادی وبسایت یا این که وب لاگ فردی با موضوعات دلخواه به قصد بک پیوند دریافت کردن برای تارنما اصلی فعال‌سازی می نماید.

Co-Citation لینک و پیوند دهی مشترک
پیوند دهی سئو به همزیستی اشاره دارااست که زمانی اینترنت‌تارنما‌ها راجع‌به موضوعات، مفاهیم و همبستگی‌های مربوط به یکدیگر دعوا می‌نمایند، چهره می دهد. جنبه مهم لینک و پیوند دهی مشترک، اهمیت برای گوگل کلماتی میباشد که لینک و پیوند‌ها را اشراف کرده‌اند.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۰۶:۱۸ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

شغل تولید محتوا

سئو در مشهد ساخت محتوا حقیقتا،حقیقتا و حقیقتا شغل شگفت انگیزی میباشد!!!مطمئنا هنگامی حقیقتا رویه های وصال به درآمد شادی بخش از روش این شغل را بدانید،هیجانتان شما‌را وا می‌دارد تا فورا پس از تلاوت این نوشته‌ی‌علمی،استارت نمایید و او‌لین نوشته ی علمی خویش را بنویسید.مطمئنا اکثری از طریق ها و اصولی که در هم اکنون تلاوت آن میباشید را در تارنما های دیگر مشاهده نخواهید کرد و نخواهید خواند.پس خط به خط،نکته به نکته را به توجه بخوانید،تعبیروتفسیر نمایید و با واقعیت مو جود باطن ذهنتان مقایسه نمائید.

این عالیست!به این دلیل که در همین لحظه اولی گام خویش را درین شغل برداشته اید.

شغل ساخت محتوا،شغل شماست!
شغل ایجاد محتوا،شغل شماست!

راهبرد! پس از مطالعه این مقاله متوجه وجود یک “هزارتو” از خط مش های کسب درآمد از شغل ساخت محتوا می‌شوید و فراگیری ساخت محتوا حکم “نقشه” این هزارتو را داراست.پس اولیه جای هزارتو را ملاحظه کنید،شرایط هایش را بسنجید و بعد از آن به امداد نقشه وارد آن گردید و تخت گاز پیش بروید!

هزاتوی کسب درآمد از شغل بازاریابی با ساخت محتوا
هزاتوی کسب درآمد از شغل بازاریابی با ایجاد محتوا

برای پیروزی قابل لمس در شغل ساخت محتوا باید نخستین بتوانید بقیه محتوا ها را ملاحظه کنید،بخوانید،نظارت فرمائید و بتوانید تشخیص دهید استدلال برد یک تالیف کننده مدام در بالا چه بوده و مهمتر آنکه چرا نویسندگان دیگر چیره نشده اند؟

پیشین از آغاز می بایست بدانید تعریف و تمجید محتوا در ذهنیت بخش اعظمی از اشخاص تعریف و تمجید بسیار محدود و یا این که گاها اشتباه میباشد!پس قبلی از اینکه بدانید ایجاد یک پدیده چه‌گونه میباشد،بایستی بدانید آن مقوله چه می باشد تا بتوانید آن را ایجاد نمایید و در فرآیند بعدی در قبال آن پول اخذ نمایید!

یک توشه برای مدام،محتوا چه می‌باشد؟
برای فهم و شعور بهتر خط بعدی،لطفا،در آغاز گزاره آنگاه را مطالعه نمایید!

“محتوا ارائه داده ها در یک قضیه یگانه با هدفی مشخص و معلوم،در بستر یک محیط یا این که شبکه و در فرمتی یگانه میباشد”
محتوا ارائه داده ها میباشد: داده ها (information) در واقع داده های خامی می باشند که در رابطه با یکدیگر قرار می‌گیرند،تجزیه و نظارت و طبقه بندی می‌شوند و فرم و مضمون‌ می‌گیرند.برای ریلکس خیس شدن فهم و شعور آن کتاب آشپزی را در حیث بگیرید!
کلمه ها داده های خامی می باشند که هرکدام معنای خاصی دارا‌هستند ولی در وضعیت کلی و فارغ از ساختار،هیچ معنایی ندارند.این لغات به طور صحیح در کنار یکدیگر قرار گرفته و رابطه میان آن‌ها رینگ های معنایی تولید کرده و در غایت داده ها مضمون‌ داری در رابطه امر پخت غذایی مختص (به صورت نمونه خورش خیر چندان دوست داشتنی کرفس!) به شما ارائه میکند.
ایجاد محتوا،ارائه داده ها میباشد
ایجاد محتوا،ارائه داده ها میباشد

محتوا ارائه داده ها در یک قضیه مختص میباشد: برگردیم به نمونه کتاب آشپزی! در راهبرد پخت کرفس هیچگاه در رابطه علت طلاق برانکو از گروه پرسپولیس مطلبی ننوشته اند!به این ترتیب مورد ارائه داده ها قضیه معینی به اسم “آشپزیست”.در شرایطی‌که رغبت دارید در رابطه دلگیری برانکو از مدیران مجموعه پرسپولیس و در فیض طلاق وی بنویسید،در واقع وارد فضای نوشتاری در موضوع ورزش گردیده اید!
موضوع ساخت محتوا
مورد ایجاد محتوا را تعیین نمایید

محتوا ارائه داده ها در مورد یگانه با هدفی مشخص و معلوم میباشد:هدفتان از ساخت محتوا چه می‌باشد؟ آیا مثل سایت های ورزشی،روی داد های بازی های ورزشی را ارائه میکنید و در واقع خبر می نویسید یا این که دوست دارید در رابطه آشپزی و دنیایش بنویسید و به مخاطبانتان یادگرفتن دهید؟
میتوانید محتوا را به قصد معرفی محصولی یگانه مانند یک کتاب ایجاد فرمایید که انگیزه از آن فروش میباشد.پس شغل ایجاد محتوا با هدف ها مختلفی مفهوم میابد.در پی به طرز های شگفت انگیز کسب درآمد از هرمورد از هدف ها روایت شده اشاره میکنیم.
انگیزه ایجاد محتوای دیجیتال
هدفتان از ساخت محتوا چه میباشد؟

محتوا ارائه داده ها در موضوع مختص با هدفی مشخص و معلوم در بستر یک اطراف یا این که شبکه میباشد:فضایی که در آن محتوای خویش را روی پرده اکران می‌برید دقیقا کجاست؟!توجه فرمائید محتوا تنها در وب سایت های اینترنتی ایجاد نمی‌شود.
امروزه بخش پردرآمدی از شغل ساخت محتوا مرتبط با ایجاد دیجیتالی محتوا برای شبکه‌های‌اجتماعی (Social Networks Content) است.حتی نرم افزار های آموزشی نیز نیاز به ایجاد محتوا دارا‌هستند ولی همچنان و با توان پردرآمدترین بخش این شغل،خوی محتوا و بازاریابی محتوایی برای تارنما های اینترنتیست!


برچسب: سئو در مشهد  ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۱۷:۴۸ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)