مرجع مقالات رسمی سئو مرجع مقالات رسمی سئو .

مرجع مقالات رسمی سئو

تبلیغات گوگل بلای جان سئو

فضاهای تبلیغاتی در حاصل گوگل هر روز طولانی تر و بزرگتر از گذشته می شوند. در پیشین تبلیغات adwords در نوار کناری ورقه بودند اما به تدریج به بالای بخش حاصل کاوش منتقل گردیده و تعداد آن‌ها به 4 عدد در ابتدا و 4 عدد در ذیل ارتقا یافت.اضافه کردن امکاناتی مانند لینک و پیوند های دارای ارتباط، تماس بدون واسطه و سئو در مشهد  … به adwords موجب گردیده این پیوند ها دقت بیشتری به خویش جلب کرده و سهم بالایی از یوزرها را به خویش جذب نمایند.

اینک، در اکثری از لغت ها و لغات گرانبها، زمانیکه شما در سکو یک حاصل گوگل می باشید عملا جایگاهی متساوی درجه پنجم دارید چون 4 پیوند تبلیغاتی در بالای شما نمایش داده می شود. تعداد کلیک روی سکو پنجم نسبتاً یک شانزدهم درجه نخستین میباشد.

تاثیر تبلیغات گوگل بر بها seo
علاوه بر تبلیغات گوگل، اکران جعبه های ویژه برای رزرو هتل، خرید بلیط هواپیما و یا این که حتی خرید با اینترنت تولید ها می‌توانند نقش مهمی در کاهش قیمت seo برای وبسایت ها داشته باشند.

اکران داده ها محلی به طور بدون نقص
فعال‌سازی یک تارنما منبع برای معرفی شرکتهای و مرکز ها در حوزه ای تخصصی را میتوان یکی‌از معمول ترین نحوه های فعال سازی آغاز آپ طی دو سال قبل دانست که مثال های موفقی مانند فیدیلیو در بین آن‌ها دیده میشود.

با گردآوری داده ها مرتبط با حالت های مکانی مانند رستوران، پاساژ، سینما، مطب و … از یوزرها، گوگل توانسته میباشد ارزشمندترین محتوای متبوع استفاده کننده یعنی نشانی، حالت مکانی، شماره تماس و … را مستقیما در نتیجه ها کاوش به استفاده کننده اکران دهد.

اکران داده ها محلی در نتیجه ها کاوش
اکران این داده ها، به ویژه در تلفن همراه که فضای محدودی برای اکران داراست، موجب گردیده تا نیاز طولانی تر یوزرها برای مراجعه به وب سایت های اینترنتی پاک شود. عملا آمار بازدید آن ها کاهش دیده گیری داشته میباشد.

تعجب آور خیس از همگی، جستجوی سوای فیض
اخیرا گوگل امکان جدیدی را به نتیجه ها جستجوی خویش طولانی تر نموده است که در آن هیچ سایتی به طور ارگانیک در نتیجه ها کاوش ظواهر نمی‌شود! در صورتی جواب استفاده کننده به طور کامل بدیهی و ظریف باشد دیگر نیازی به معرفی وب سایت های جانبی حس نمی‌شود.

برای مثال درصورتی که عبارتی مانند Dollar to euro conversion را در گوشی کاوش فرمایید، گوگل مسقیما جواب را در مشت شما قرار می دهد و از اکران تارنما های دارای ارتباط اجتناب می‌کند.

کاوش در گوگل فارغ از اکران حاصل ارگانیک
اما این قابلیت و امکان هنوز به طور بدون نقص فراگیر نشده و در مواقعی مختص از آن استعمال می‌شود. حتی اکران به طور محدود هم نگران کننده میباشد چون تضمینی برای تمامی گیر نشدن آن در آینده نزدیک نیست.

تحت عنوان یک رئیس تارنما یا این که کارشناس seo چه شیوه کاری پیش روی ماست؟
همین چندین نمونه معمولی نشان می دهد که‌این شرایط را می بایست دور از شوخی گرفت و به اندیشه منش کاری برای محافظت مخاطبین و ولی بقای کسب و عمل خویش باشیم. تحت عنوان رئیس یک کسب و عمل اینترنتی شما بایستی راه و روش شغل های جایگزین برای جذب مشتری و فروش تولیدات خویش داشته باشید.

درین بخش سعی می کنیم نحوه هایی کاربردی برای مشکلاتی از این دست به شما سفارش دهیم.

برندینگ، حتی مهمتر از seo
در کنار عمل های خویش برای کسب مقام در حاصل گوگل بهتر میباشد اعتنا ویژه ای به برندینگ خویش داشته باشیم. با این عمل بخش اعظمی از یوزرها به جای کاوش در وب مستقیما به وبسایت شما مراجعه کرده و یا این که اسم آن را در گوگل کاوش می‌نمایند.

حتی در حالتی که شما در سکو های ذیل تری در حاصل کاوش باشید مشتریانی که اسم شما‌را می شناسند تخت‌گاز وبسایت شمارا انتخ

تاثیر برندینگ در دنیای حقیقی و واقعی به طور کامل مشاهده میشود. به عنوان مثال زمانیکه برای خرید دستمال کاغذی به دکان مراجعه می کنید معمولا محصولاتی را می‌خرید که اسم آنان برای شما آشنا باشد. این پروسه صرفا به جهت تبلیغات هدفمند و ولی برندینگ مطلوب آن تیم حادثه می افتد.

در دنیای وب نمونه اسم شناخت موجود هست، دیجی فرآورده. این مجموعه عمل خویش را سالها پیش با تمرکز بر seo و seo ابتدا نمود اما امروز اعتنا و تمرکز گروه اضافه بر روی برندینگ و تبلیغات میباشد. ولی همچنان به seo خویش نیز دقت ویژه ای دارااست که در نوشته‌ی‌علمی استراتژی پیوند سازی دیجی مال به آن اشاره کرده ایم.

همین موضوع طی 2 سال قبل موجب گردیده، کاربرانی که در وب اسم دیجی متاع را کاوش می کنند طولانی تر از کسانی باشد که عبارتی مانند گوشی را کاوش کرده اند. تصویر ذیل نمودار Google Trends از مقایسه ترازو جستجوی این دو عبارت طی 5 سال اخیر میباشد.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ تیر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۱۴:۱۸ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

کلیدواژه های درون محتوا

سئو در مشهد  کلیدواژه ها خیلی مهمند، چون این کلیدواژه ها هستند که مشخص می‌نمایند موتورهای جستجو چطوری چیزی رو که مردم سرچ می‌کنند به محتوای کاغذ ارتباط میدن و تصمیم میگیرن که اون برگه برای اون سرچ ها رتبه بگیره. در واقع کلیدواژه ها پلی هستند که نیت کاربر سرچ کننده رو به اطلاعات نمایش داده شده در صفحات وبسایت وصل مینمایند. باید کلیدواژه هایی رو که می‌خواهید براشون سکو بگیرید تو 100 کلمه و واژه اول محتوای کاغذ بیارید.
کلیدواژه های اصلی که مهمترند و کلیدوازه های فرعی تر بایستی هردو جور تو متن محتوا بکار برن. اما مواظب باشید که کیفیت متن رو فدای کلیدواژه ها نکنید. به علاوه اگه احساس کردید دارید کلیدواژه ها رو به اجبار تو صفحه میگنجونید، نشون میده احتمالا کلیدواژه هاتونو درست انتخاب نکردید. گوگل به مفهوم کلی ورقه نگاه میکنه. بنابراین اگه کلیدواژه هایی رو انتخاب فرمایید که برای برگه مناسب نیستند، خیلی سودی براتون نداره.
اگه میخواهید اضافه در مورد طریق کاربرد کلیدواژه ها بدونید از پستهای "آنچه باید درباره کلیدواژه ها بدانید" و "سکو به دست آوردن در گوگل با سئوی کلیدواژه ها" استفاده فرمائید.

ارتباط کلیدواژه ها
نحوه نظارت گوگل از کلیدواژه ها علاوه بر وضعیت قرار به دست آوردن کلیدواژه ها به شیوه ارتباطشون با همدیگه هم ربط داره. قبلا این قضیه مطرح بود که کلیدواژه هر تعدادی کلمه و واژه یکبار در متن تکرار میشه. اما سایتهایی که این موضوع رو رعایت میکردند، نهایتا یه تجربه کاربری ضعیف برای خواننده بوجود میاوردن. گوگل هم برای همین روششو تغییر و تحول داد و یکم هوشمندانه تر اخلاق و رفتار کرد. حالا گوگل محتوا رو به بخشهای کوچیکتر میشکنه و به ارتباط دربین کلمات و طریق استعمال از لغات نگاه میکنه. پس شما هم به طریق ارتباط کلمه ها کلیدی با کل محتوا و اطلاعات درون ورقه اعتنا فرمایید.
هنگامی محتوا رو در راستای عنوانی که گزینش کردید پیش ببرید و در هر برگه فقط حول یک محور که همون عنوان باشه مانور بدید، میبینید خود به خود یه محتوایی بوجود میاد که توش کلیدواژه ها با هم ارتباط مستحکمی برقرار کرده اند. گوگل هم متوجه میشه که این ورقه در امر چی نوشته شده و براین اساس برای همون مورد بهش سکو میده.

طول محتوا
بهتر اینه که دستکم 500 کلمه محتوا روی هر برگه داشته باشید، اما همیشه هم نمیشه، به خصوص اگه ملاحظات طراحی یا CRO هم داشته باشید. یه ورقه صرفا باید اهداف زیادی رو پوشش بده که سکو تهیه نمودن فقط یکی از اون اهدافه. اهداف مختلفی رو که صفحه تون دنبال میکنه در حیث بگیرید و مشاهده کنید سکو تصاحب کردن برای عبارتهایی غیر از برند یا برای سرچ های طولانی چه درجه اهمیتی براتون داره.
هرچی مرتبه فراهم کردن برای عبارتهای گسترده تر براتون مهمتر باشه، می بایست تمرکز بیشتری روی محتوا داشته باشید. معمولا برای برگه اصلی کسی نمیخواد برای عبارتهای متنوعی مرتبه بگیره چون احتمالا می‌خواهید روی کلیدواژه های اصلی که از دیگر مهمترند تمرکز نمائید. اگه یه برگه اطلاع رسانی باشه، مثل همین صفحه، اونوقت محتوا مهمتر میشه.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ تیر ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۲۶:۱۴ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

استراتژیست محتوا چه کارهایی انجام می دهد؟

سئو در مشهد استراتژیست محتوا مقاصد اصلی کسب و فعالیت را شناسایی می‌کند که از فی مابین همه مقاصد مشخص و معلوم گردیده، آن نوع ای که با ساخت محتوا برآورده می‌شوند را جداسازی مینماید؛ بعداز این مرحله، این شخص برای پباده سازی ها و طرح ریزی های لازم را برای تبیین چنین محتوایی انجام می‌دهد. نادر و کیف وظایف یک استراتژیست محتوا بسته به منافع تجاری و سازوکارهای کسب و عمل مدنظر داراست.

اما برخی از کار هایی که دراین باره می بایست صورت پذیرد، به اندازه کافی تکرار می گردند که به آن‌ها اشاره خوا‌هیم کرد. اعتنا داشته باشید که ممکن میباشد شما در فرایند پیاده سازی استراتژی محتوا برای کسب و فعالیت خویش، نیازی به به کار گیری از همگی این موردها نداشته باشید.

هوش تجاری
سوای اینکه دیدگاهی از آینده کسب و کارتان در لحاظ داشته باشید، هرگز نمی قدرت یک استراتژی محتوا ایجاد و آن را پیاده سازی کرد. در سود، اشخاصی که در این باره عمل می نمایند می بایست بتوانند به خیر نیازهای هر کسب و کاری را بعداز یه خرده تحقیق، متوجه شوند. در واقع، این اشخاص می بایست بتوانند با تولید پلی ارتباطی، خطاها کسب و عمل را از روش محتوا مرتفع نمایند.

پردازش، مدیر و حسابرسی
شما لازم میباشد بدانید که‌این استراتژی محتوایی که در هم اکنون به کار گیری از آن می‌باشید، آیا مشکلی را برطرف نموده است؟ در‌حالتی که مشکلی را مرتفع کرده، آیا این نقص‌ به عبارتی چیزی بوده میباشد که شما برای آن طرح ریزی کرده بودید؟

برای این عمل شما می بایست یک مجموعه داشته باشید تا داده های آماری مربوط به فرآیند بهبود و اثرگذاری محتواها را با استعمال از ابزارهای متفاوت، استخراج نمایند و آنان‌را در چنگ شما قرار بدهند. اعتنا داشته باشید که معمولا این فعالیت به طور ماهانه انجام می گردد؛ حتی‌د‌ر بعضا از کسب و امور که نوباوه میباشند، ممکن میباشد این عدد به 3 ماه نیز ارتقاء پیدا نماید.

استراتژیست محتوا این اطلاعات را پردازش میکند و با استعمال از تجربه خویش در سیستم های رئیس محتوای متفاوت، تصمیم می‌گیرد که آیا استراتژی محتوای به فعالیت رفته گردیده، اثربخش بوده میباشد یا این که نه.

استراتژی محتوای وبسایت,استراتژیست محتوا,اشکال استراتژی ایجاد محتوا

تحقیق درمورد یوزرها کسب و فعالیت
انگیزه اصلی از اینکه تارنما ها محتوا منتشر می‌کنند، این میباشد که مردم این محتواها را ببینند. فرض فرمایید که شما محتوایی در موضوع تعمیر کولر گازی منتشر نموده اید و در متن آن راهکاری را ارائه نموده اید که نتایج یک قدمت تجربه شما در موضوع تعمیر کولر گازی میباشد. ولی درصورتی که هیچکس این محتوا را نبیند، چه منفعت ای دارااست؟؟؟ چنانچه اشخاصی که محتوا را میبینند، اهمیتی برایشان نداشته باشد چه؟؟؟

برای دوری از بروز چنین اتفاقاتی، یکی قسمت های اصلی استراتژی محتوای خویش را بایستی به شناسایی کاربرانتان اختصاص دهید. شما می بایست بدانید مخاطبین هدفتان چه اشخاصی میباشند و این اشخاص در چه بستری در ادامه پاسخی برای رفع ایرادات خویش میشوند. پس تحقیق درباره ی یوزرها از اهمیت بسیار ویژه ای شامل است؛ علی الخصوص در موضوع تحقیق کلمه ها کلیدی که بخش بسیار مهمی از seo وبسایت میباشد. در تحقیق لغت ها کلیدی شما متوجه میشوید که کاربراتان بیش تر با به کار گیری از چه عباراتی در گوگل کاوش می‌کنند. در غایت شما می بایست با به کار گیری از همین لغت ها به دست آمده، بهینه سازی محتواهای خویش را انجام دهید.

منظره استراتژیک
هر استراتژی می بایست یک منظره داشته باشد؛ منظره حتی قادر است یک پاراگراف باشد که در آن انگیزه شما از پیاده سازی استراتژی محتوا معین میباشد و گروه شما با اعلام کردن آن گزاره، کلیه هدف ها ایجاد و انتشار محتوا برایشان تداعی می گردد.

ارتقا آوازه مارک
در حین روند چیدن استراتژی محتوای تارنما، شما بایستی به تامل ارتقاء شهر مارک متبوع باشید. این عمل به شما یاری می‌کند تا به عمل های خویش ساختار بدهید. فارغ از تعارف، انگیزه اصلی از انجام همگی این کار ها مثل seo، بازاریابی محتوا، استراتژی محتوا و … این میباشد که مارک متبوع، محبوبیت و آوازه بیشتری نسبت به قبلی پیدا نماید.

ایده پردازی
ایده پردازی فرآیندی میباشد که توسط آن شما می‌توانید برای هر مشکلی که به وجود میاید، منش حلی انتخاب فرمایید؛ راه‌حل های خلاقانه. گردباد مغزی و فکر پباده سازی دو خط مش بسیار دوستداشتنی دراین مورد می‌باشند.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ تیر ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۲۶:۴۹ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

مزایای بک لینک در بهبود سئوی سایت

سئو در مشهد یش از آنکه در خصوص تأثیر بک لینک و پیوند در seo سخن کنیم، بهتر میباشد بدانید که اهمیت بک لینک و پیوند در سال‌های گذشته دستخوش تغییراتی شده‌است. هنگامی بود که حتی بک لینک‌های معدود کیفیت نیز در بهبود رنک صفحات وب سایت مؤثر بودند، ولی امروزه با تغییر و تحول الگوریتم گوگل و استعمال از الگوریتم هوشمند پنگوئن بسیار مهم میباشد که بک لینک و پیوند شما از سایت با کیفیت که دارنده مرتبه قابل قبولی در موتورهای کاوش میباشند تهیه و تنظیم شود. همینطور اخذ بک لینک از وبسایت‌هایی با محتوای دارای ارتباط به محتوای تارنما شما کمک بخش اعظمی به ارتقاء مرتبه وبسایتتان در موتورهای کاوش خواهد کرد.

در کل انگیزه بک لینک و پیوند دادن بایستی به سیرتکامل‌ای باشد که مخاطب را از تارنما دیگر به تارنما شما هدایت نماید و تنهاً قرار دادن بک پیوند در وبسایت‌های دیگر به خودی خویش تأثیر چندانی ندارد.

اذن بدهید باز‌نگری کنیم که چرا ایجاد بک پیوند برای وبسایتتان دارای اهمیت میباشد؟

بک لینک‌ها سکو‌بندی سازمان‌دهی گردیده را بهبود می بخشند
بک لینک و پیوند به شما یاری میکند تا رده بهتری در موتورهای کاوش داشته باشد و موجب ارتقا بازدید سایت خواهد شد. در شرایطی‌که محتوایی از وبسایت شما با متن Anchor مطلوب در سایت دیگری پیوند شود، آن محتوا به‌سرعت در موتورهای کاوش افزایش درجه خواهد داشت. بهتر میباشد تمرکزتان را بر روی بهبود مرتبه لغت ها کلیدی و صفحه های داخلی تارنما قرار دهید تا ورقه اصلی.

بک لینک‌ها منجر می گردند سرعت ایندکس شدن صفحه ها سایتتان در موتورهای کاوش افزایش یابد
بک لینک و پیوند‌ها سرعت کاوش و وصال ربات‌ها و خزنده‌های موتورهای کاوش را به وب سایت شما ارتقاء می دهند. از همین رو به مراد تسریع در ایندکس شدن محتویات تارنما شما استفاده از بک لینک و پیوند مطلوب، بسیار پیشنهاد می‌گردد.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ تیر ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۲۸:۵۱ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

نرخ پرش (bounce rate) چیست و چرا اهمیت دارد؟

سئو در مشهد اذن دهید تعریف و تمجید بانس ریت را از دنیای حقیقی و با یک نمونه آغاز کنیم.

مشتری وارد دکان می‌گردد، نگاهی به قفسۀ کالاها می‌اندازد و فارغ از خرید یا این که پرسیدن سوالی از فروشگاه خارج می‌رود. این مشتری پرید! فروشگاهی که مشتری‌های متعددی را اینطور از دست میدهد قطعاً یک جای کارش نقص‌ دارااست.

در دنیای وب هم این رخداد شبیه میفتد.

اینترنت‌سایتی که نرخ پریدن بالایی داراست یعنی مشتری‌پران میباشد. تارنما مشتری‌پران هرچقدر هم برای تبلیغات و جذب استفاده کننده هزینه نماید بازهم بخش بزرگی از مشتریانش را از دست میدهد.

به گویش بی آلایش‌خیس، پولتون رو دارید می‌ریزید توی جوب!

bounce rate با بانس ریتخب چه فعالیت کنیم؟

نخستین بایستی معنی نرخ پریدن را صحیح فهم کنیم.
آنگاه در رابطه تاثیر آن روی seo (بهینه سازی) حرف می کنیم.
در انتها هم راهکارهایی برای کاهش بانس ریت فراگیری می دهیم.
معنا Bounce Rete چه است؟ یه خرده تخصصی البته به گویش معمولی
خیلی‌ها می گویند نرخ پریدن یعنی این که استفاده کننده کاغذ‌ای از وبسایت را گشوده نماید و فارغ از مفتوح کردن دیگر ورقه‌ها از وبسایت شما برود.

این تعریف و تمجید خیلی سطحی میباشد و شما‌را مبتلا نادرست مینماید. تعریف‌و‌تمجید درستش را حال حاضر مرحله به مرحله باهم پیدا می کنیم.

پیشین از هر چیزی دقت نمایید که زمانی از کلمۀ «نرخ» یا این که «Rate» به کارگیری میکنیم یعنی اندازه‌گیری یا این که احتساب دو چیز نسبت به هم. مثل نرخ مشتریانی که وارد دکان‌ می شوند و خرید مینمایند؛ این نرخ نسبت به تعداد کل مشتریانی که وارد دکان میگردند اکانت می شوند.

فرض بر این که امروز ۲ نفر وارد دکان شدند و یکی‌از آن ها خرید کرد یعنی نرخ فروش شما ۵۰ درصد میباشد.

پس هنگامی می گوییم «نرخ پریدن» یعنی نسبت کاربرانی که از تارنما شما پریدند 😊 نسبت به کل کاربرانی که وارد تارنما شما شدند.

خب حال ببینیم خواسته از پریدن یا این که بانس چه چیزی است.

پریدن یا این که بانس چه است؟
در‌حالتی که بانس را خیلی معمولی کنیم یعنی استفاده کننده وارد تارنما شود و به‌دنبال شغل های متبوع ما‌را انجام ندهد.
در نمونه دکان ما تحت عنوان فروشنده دوست داریم مشتری هنگامی وارد شد سخن بزند، سوال بپرسد و در غایت خرید نماید؛ البته در دنیای وب تمام تارنما‌ها دکان نیستند و انگیزه پایانی تمام صاحبان وب سایت‌ها فروش جنس وجود ندارد.

ما تحت عنوان صاحب و مالک یا این که رئیس وب سایت دوست داریم هنگامی کاربری وارد سایتمان شد شغل های مختلفی انجام دهد. کارهایی مثل:

بازدید از کاغذ‌های مختلفbounce یا این که پریدن
کلیک روی تبلیغات
خرید
تایپ کردن حیث ذیل مقاله ها
عضویت در وب سایت
ارسال پیام یا این که درخواست پشتیبانی و مشورت
تماشای کلیپ
دانلود فولدر
چنانچه کاربری وارد وبسایت شود و هیچ تعاملی نداشته باشد یعنی یک پریدن پیش آمده میباشد.

خب اکنون ببینیم از دید فنی بانس را چطور تشخیص میدهند و چطور اکانت می نمایند.

نرخ پریدن (Bounce Rate) چطور اکانت میشود؟
آسوده‌ترین شیوه پی بردن نرخ پریدن وبسایت از گوگل آنالیتیکس میباشد.

هک رویش و تاکتیک های کششی جذب بازدیدکنندهحتما بخوانید: هک رویش و تاکتیک های کششی جذب بازدیدکننده


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۱۹:۰۶ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

متا دیسکریپشن عامل رتبه بندی گوگل

سئو در مشهد  گوگل در ماه سپتامبر 2009 بیان کرد که خیر توضیحات متا و خیر متا لغت ها کلیدی بر روی الگوریتم های سکو بندی گوگل برای کاوش در اینترنت تاثیر نمی گذارد. با این درحال حاضر، توضیحات متا میتواند بر روی CTR کاغذ (click-through-rate) در Google تاثیر بگذارد که می‌تواند تاثیر مثبتی بر بضاعت برگه در درجه بندی داشته باشد.چون با اعتنا به‌این زمینه که وقتی که شما به واسطه یک مقاله مقام می‌گیرید و در کاغذ حاصل کاوش وب سایت شما نشان داده می شود فقط چیزی که استفاده کننده از وب سایت شما‌را میبیند و میتوان به صورت قطعی اظهار‌کرد فقط عاملی میباشد که منجر میگردد استفاده کننده بر روی وبسایت شما در نتایحج کاوش کلیک نماید یا این که خیر تیتر و دیسکریپشن شما می باشد.

نوشته‌علمی دارای ربط: CTR یا این که نرخ کلیک در گوگل چه میباشد و چه اهمیتی در seo تارنما دارااست؟

پس طرز ی تایپ کردن تیتر یا این که به عبارتی تایتل برگه و شیوه تایپ کردن دیسکریپشن شما اهمیت بسیار متعددی دارااست پس تمام کارایی خویش را برای تایپ کردن هرچه باصرفه خیس این دو داشته باشید.

برچسب توضیحات متا ای متا دیسکریپشن یک نسخه برداری تبلیغات میباشد. این توضیحات سبب ساز میگردد خوانند‌گان به یک وب سایت از SERP متصل شوند و همین دستور منجر میشود بخش قابل مراعات ای و مهم از بازاریابی کاوش باشد. ایجاد یک تعریف قابل قرائت و قابل اعتماد با به کار گیری از لغت ها کلیدی مهم میتواند ترازو کلیک برای یک برگه اینترنت را بهبود بخشد.

اجتناب از برچسب های توضیحات متا یا این که نتا دیسکریپشن تکراری
همانند برچسب تیتر، توضیحات متا نیز مهم میباشد در هر ورقه منحصربه‌فرد باشد. در غیر این رخ، شما با نتیجه ها SERP مشابه به هم روبه رو خواهید شد.

یک کدام از رویه های نزاع با توضیحات متای تکراری این میباشد که یک روش پویا و برنامه نویسی برای ساخت متا توضیحات منحصر برای صفحه ها اتومات داشته باشیم. در شرایطی که چه ممکن میباشد، جایگزینی برای تعریف اصلی که برای هر برگه نوشته اید نباشد. البته اگر که فراموش فرمائید این نصیب را طولانی تر فرمایید به طور اتومات مطلبی درین نصیب قرار می‌گیرد.

طریق قرار دادن شرح متا در وردپرس
در‌حالتی که شما از وردپرس به کار گیری می‌کنید، برای افزودن توضیحات متا بسیار روشن بخت می باشید. توصیحات متا را به راحتی می‌توانید با به کار گیری از افزونه های بی آلایش (و بدون پول) مانند All in One سئو Pack به کاغذ خویش بیشتر فرمایید. صرفا کافی میباشد آن را نصب فرمائید، و در هر ورقه یا این که پست در نصیب سئو داده ها را طولانی تر فرمایید.

روش به کار گیری از توضیحات متا در شبکه های مردمی
هر توشه که یک برگه یا این که پست را در شبکه‌های‌عمومی مانند رخ بوک، Google+ یا این که LinkedIn به اشتراک میگذارید، معمولا این کانال ها گزاره نخستین را تحت عنوان توضیحات متا اکران می‌دهند. در صورتیکه حجم گزاره اولیه زیاد بود با قطعنامه [...] مقاله را انتها میدهند.

متا توضیحات کاغذ کالا
تایپ کردن متا توضیحات برای صفحاتی که متاع شما در آن قرار می‌گیرد یه خرده معمولی خیس از تایپ کردن آن ها برای کاغذ اصلی شما میباشد، چون صفحه های کالا نباید از کسب و عمل شما کلاً حرف نمایند. در ازای، آن‌ها می بایست برای چیزی که برای خریداران اثرگذار میباشند کلام نمایند.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۲۸:۱۲ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

اهمیت خرید رپورتاژ PBN در سئو 2020

در دنیای وب شناخته شده ترین بخش، بخش تبلیغات میباشد و همگان با آن سروکار داشته یا لااقل با این تبلیغات مواجه شده اند. اما این تبلیغات دیگر مثل قبل بر روی کاربران تاثیرگذار نیست و همین مسئله سبب شده است که روش های جدید تبلیغاتی در صفحات وب به کار رود. رپورتاژ آگهی پی بی ان یکی از این روش ها میباشد. رپورتاژ آگهی در سئو و افزایش رتبه سایت بیشتر کارایی دارد.

 

رپورتاژ pbn

 

رپورتاژ pbn چیست؟

 PBNمخفف عبارت Private Blog Network میباشد، این عبارت به معنی شبکه ای از سایت های معتبر است. افرادی که با اصول سئو در گوگل آشنا هستند از راه های مختلفی برای بالا رفتن سایت در گوگل استفاده می نمایند که گرفتن بک لینک PBN یکی از این راه ها میباشد.

 

 

در صورت استفاده کردن از روش های این چنینی، گوگل با استفاده از الگوریتم هایی که استفاده میکند شناسایی خواهد کرد که شما از چه ترفندهایی استفاده کرده اید و در این صورت سایت شما جریمه خواهد شد و به اصطلاح از لیست نتایج گوگل پنالتی میشود. چون گوگل در شناسایی تبلیغات متنی بسیار هوشمندانه عمل میکند اما در خرید رپورتاژ PBN دیگر گوگل به سیستم لینک سازی شما شک نخواهد کرد و به آسانی رتبه سایت قابل ارتقا خواهد بود.

 

 رپورتاژ pbn

 

روش کار pbn چگونه است؟

در طرح رپورتاژ PBN رپورتاژ ادز با تکیه بر تیم فنی و سئوکار خود بهترین روش های لینک سازی شبکه ای را از طریق رپورتاژ ارائه می نماید. در پکیج های خرید رپورتاژ PBN به هیچ عنوان مشکلی در سئوی سایت شما اتفاق نخواهد افتاد.

روش کار این گونه میباشد که سئوکاران بین سایت هایی که از نظر اتوریتی دامنه با ارزش هستند لینک سازی را به صورت شبکه ای ایجاد میکنند. در واقع طوری تنظیم می نمایند که چند سایت به یکدیگر پیوند یا لینک میشوند. این روش لینک دهی شبکه ای نام دارد. در روش لینک دهی شبکه ای در همه صفحات وب سایت، کلمات کلیدی لینک داده میشد. به همین دلیل، برای گوگل به راحتی قابل شناسایی بود. در روش رپورتاژ ادز کلمات کلیدی در همه صفحات پیوند داده نمیشوند بلکه در یک متن طولانی به عنوان رپورتاژ آگهی نوشته میشود و این روش هیچ مشکلی ایجاد نمی کند.

 

لزوم خرید رپورتاژ PBN و مزایای آن

  • رپورتاژ، یک مقاله کامل و جامع برای معرفی شماست نه صرفا یک بنر تبلیغاتی
  • نسبت به سایر روش های تبلیغاتی رپورتاژ آگهی بیشتر توجه کاربران را جلب خواهد کرد.
  • رپورتاژ، باعث کسب رتبه بهتر برای وب سایت شما خواهد شد.
  • پس از درج آگهی شما هم یک نوع بازاریابی برای سایت شما خواهد شد و هم رتبه سایت بالا میرود.
  • رپورتاژ آگهی شما هیچوقت حذف نخواهد شد. یعنی رپورتاژ آگهی شما دائمی خواهد بود. این دائمی بودن سبب میشود که در مدت زمان طولانی رتبه سایت شما بالا برود.
  • برای رپورتاژ PBN نسبت به بقیه روش ها هزینه کمتری صرف خواهد شد. یعنی با صرف کمترین هزینه بهترین نتیجه را از آن سایت خود خواهید کرد.

​و در آخر 2 لینک برای خرید رپورتاژ پی بی ان مجموعه معتبر و با سابقه شیک رنک معرفی می گردد :

 

1-

https://www.chicrank.com/reportage.php

2-

https://www.chicrank.com/reporter.php

  

منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۴۵:۵۷ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

بانس ریت در گزارش Audience گوگل آنالیتیکسر

سئو در مشهد  


طرز به حساب آوردن Bounce rate در گوگل آنالیتیکس
Bounce Rate چه میباشد را مجموعاَ در نوشته‌ی علمی اول تعریف کردیم اما تعریف Bounce rate یا همان نرخ پرش از نظر گوگل در ابزار Google Analytics یه خرده مختلف و اما دقیق‌تر می باشد، از نگاه گوگل:

seo در مشهد

در صورتی‌که کاربری Interaction انجام ندهد یک بانس ریت (Bounce Rate) رخ داده می باشد.

حال interaction چه می‌باشد را در ادامه تعریف خواهیم کرد ولی بدانید که برای محاسبه نرخ پرش باید درباره interaction ها اطلاعات خیر داشته باشید حتی در شرایطی که نیاز به احتساب آن نداشته باشید اما صد رد صد در زمان بررسی صحیح نیاز بدین مفاهیم خواهید داشت.

Interaction در Google Analytics چه چیزی است
معنی Interaction “تعامل” می باشد به گویش عادی آیا کاربر سرگرم وب سایت شده است؟ آیا واکنشی نشان داده؟ نام پارامتر این تعامل را interaction گویند. و درحال حاضر اینکه چه چیزی دربرگیرنده Interaction می شود را در پی به طور بدون نقص توضیح خوا هیم داد.


بانس ریت در گزارش Audience گوگل آنالیتیکس
گونه های Interaction در گوگل آنالیتیکس
سه نوع interaction داریم که در پی معرفی خوا‌هیم کرد:

Pageviews
Pageviews همان تمجید کهن بانس ریت را یار و همدم دارد، در‌صورتی‌که یک Pageviews توسط بازدیدکننده صورت بگیرد به‌این مضمون‌ می باشد که آن بازدیدکننده یک ورقه از سایت را مشاهده کرده است.
هم اکنون زمانی Pageviews سبب ساز می‌شود Bounce rate رخ ندهد که دو Pageviews و یا اضافه توسط کاربر فیس گیرد، یعنی در حالتی که بازدید کننده دو صفحه و یا بیش از دو برگه را در وب سایت مشاهده کند دیگر Bounce rate یا نرخ پرش صورت نمیدهد و طبیعتا بالا نمی‌رود. بی تردید میدانید که هر چقدر نرخ پرش بالاتر باشد بدتر است. (البته همیشه به این شکل نیست و این آیتم شرط دارد که بعدا اشاره خوا‌هیم کرد)

مثال: فرض کنیم یک کاربر Page-A (مراد از Page-A یعنی یک صفحه فرضی که نام آن را A گذاشتیم) را مشاهده می‌نماید و بعد Page-B را مشاهده می نماید دراین‌صورت‌ دو Pageviews به وسیله کاربر یک انجام شده است و Bounce rate این کاربر ۰ درصد است.
کاربر دوم فقط Page-A را مشاهده کرده و صرفا یک Pageviews داشته است در این صورت Bounce rate این کاربر ۱۰۰ درصد می باشد.

با یک احتساب معمولی متوجه می‌شویم که نتایج بازدید این ۲ کاربر یک نرخ پرش با مقدار ۵۰ درصد است.

Event
Event به رفتارهایی گویند که بوسیله کاربر در تارنما ثبت می شود و با Event های رویدادی که به طور دورهمی، کلاس و یا همایش برگزار میشوند، متفاوت است.
Event ها اصولا می بایست به وسیله شما در تارنما تعریف و تمجید شوند و ابزار گوگل آنالیتیکس خود نیز به طور پیش فرض Event ندارد و شما باید به کمک ابزار قوی Google Tag Manager که به اختصار GTM گفته میگردد، بتوانید Event های لازم را در سایت خود تعریف و تمجید فرمایید.

در حالتی‌که تا به درحال حاضر شما از GTM به کارگیری نکردید پس Eventها در Bounce rate شما تاثیری نخواهند داشت. ولی در کل بدانید که در صورتی‌که Eventها به یاور Hit ارسال شوند می توانند روی بانس ریت تاثیرگذار باشند و آن را کمتر کنند. و اگر بدون Hit تنظیم شود تاثیری روی Bounce rate نخواهند داشت.

شاید بپرسید Hit چه چیزی است؟ hit چندین داده های کوچک متنی می باشند که از سمت کد موجود گوگل آنالیتیکس در تارنما ما به سرورهای اصلی گوگل آنالیتیکس ارسال میگردند .

نکته مهم: به این ترتیب ما متوجه شدیم که خودمان می‌توانیم با Eventها باعث تغییر تحول Bounce rate شویم البته تغییر تحول Bounce rate در گوگل آنالیتیکس تاثیری در سئو و بهبود سایت در نتایج گوگل نخواهد داشت. آماری که در گوگل آنالیتیکس به شما نمایش داده می شود فقط برای دانایی شما است، براین اساس سعی بر آن نداشته باشید که با تعریف Event دارای Hit آمار Bounce rate را کاهش دهید، چرا‌که این فعالیت تنها شما‌را به مسیری نادرست هدایت میکند و باعث فریب شما در تحلیل کردن داده‌های سایتتان می‌شود.

بعدا در نوشته‌ی‌علمی های غیروابسته درباره Eventها سخن خوا هیم کرد.

Transaction
Transaction هم یک نوع Pageviews می باشد البته در صفحه های خرید یک متاع، به عبارتی زمانی کاربری قصد خرید یک محصول را داشته باشد به سبد خرید (cart) مراجعه مینماید و بعد از آن به کاغذ پرداخت (checkout) می‌رود و آن‌گاه پرداخت را فیس می دهد. به همین خواسته برای طی کردن این مسیر (مسیر کاربر در گوگل آنالیتیکس را Flow گویند) نیاز می باشد به صفحات متفاوت برود و این یعنی Pageviews یا همان transaction صورت دادن.
طبیعتا عمل transaction باعث می شود که نرخ پرش رخ ندهد به عبارت دیگر سبب کاهش بانس ریت می‌شود.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۱۸:۱۷ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

چرا باید سایت را برای کاربران موبایل بهینه کرد

سئو در مشهد 


بهینه سازی در مشهد امروزه مشاجره موبایل در بین گسترش دهنده های وب بسیار داغ می باشد.با رویش معیار فروش موبایل های هوشمند (Smart Phones) و ورود آنها به دنیای مجازی سوالات فراوانی تاسیس شده است.در این پست همت می‌کنیم ۲۰ نکته را که کاربران تلفن همراه‌ها و تبلت‌ها در ذهن خود دارند را مطرح کنیم. بحث سئو وبسایت برای گوشی موضوعی می باشد بسیار نو که ادغامی می باشد از seo و طراحی.شاید به جرئت بتوان اعلام‌کرد یکی از سخت ترین بخش های On Page بهینه سازی گوشی یا seo وبسایت برای موبایل میباشد.

امروزه بحث گوشی فی مابین توسعه و گسترش دهنده های وب بسیار داغ است.با رویش میزان فروش موبایل های هوشمند (Smart Phones) و ورود آنها به دنیای مجازی سوال های فراوانی ایجاد شده است.درین پست همت میکنیم ۲۰ نکته را که کاربران موبایل ها و تبلت ها در ذهن خود دارا هستند را مطرح کنیم.
بحث seo وبسایت برای گوشی موضوعی است بسیار تازه که ادغامی است از سئو و طراحی.شاید به جرئت بتوان گفت یک کدام از سخت ترین بخش های On Page سئو موبایل یا سئو وبسایت برای موبایل می‌باشد.در مرزو بوم ما هنوز به این گزینه زیاد پرداخته نشده می باشد.یکی از نیازهای اولیه و مهم اصل در تولید وبسایتی بهینه برای موبایل های هوشمند داشتن پوسته عکس العمل گرا (Responsive) است.از نمونه وب سایت های فارسی زبان که دارای این دسته پوسته می باشند میتوان به پادکستر و یا وب تارگت اشاره کرد.

نکته: تمامی آمارها و اطلاعات ارائه شده درین پست براساس اطلاعاتی میباشد که گوگل منتشر کرده است.

نظرکاربران در باب تجربه مرور صفحات وب با موبایل

۹۶ درصد کاربران با وبسایت هایی مواجه می شوند که برای مرور از طریق موبایل طراحی نشده اند.

۶۷ درصد کاربران تمایل دارند که سرویس یا مال خاصی را از طریق وبسایت هایی که برنامه ریزی ویژه ای برای کاربران موبایل دارا هستند خریداری کنند.
۷۴ درصد کاربران بیان کرده اند که مایل می‌باشند درآینده باز هم به وبسایت هایی که طراحی پوسته موبایل دارا هستند سربزنند.
از طرف دیگر ۷۴ درصد کاربران که محصولی را از طریق موبایل پیدا می‌نمایند به دیگر وبسایت ها هم سرمیزنند.
۵۲ درصد کاربران بیان کرده اند که تجربه منفی آن ها از بازبینی تارنما های فارغ از پوسته تلفن همراه منجر ساخت ذهنیت منفی در باب شرکت میشود.
حتی در صورتیکه کاربران از متاع شما راضی باشند قابلیت و امکان استعمال آن در وبسایت های سوای پوسته گوشی ۵۰ درصد کمتر می باشد.
۴۸ درصد کاربران بیان کرده اند که از باز نگری سایت هایی که پوسته موبایل ندارند خسته میگردند.۳۶ درصد نیز گفته اند که احساس می نمایند در حال حیف کردن وقت خود میباشند.
۴۸ درصد گزارش داده اند که شرکت هایی که پوسته گوشی ندارند راجع‌به کار خود کمتر حس مسئولیت می‌کنند.

تجربه ایده ال کاربران موبایل

۷۶ درصد کاربران مایل می‌باشند که مکان جغرافیایی را از طریق وبسایت های باصرفه برای تلفن همراه پیدا کنند.
۶۱ درصد تمایل دارا‌هستند که با یک دکمه در سایت با شرکت تماس بگیرند.۵۴ درصد می‌خواهند با یک کلیک با شما از طریق ایمیل ارتباط برقرار کنند.
۵۳ درصد میخواهند که اپلیکیشن را از طریق پوسته موبایل دریافت کنند.
۴۸ درصد کاربران می‌خواهند که به اکانت های شبکه‌های‌مردمی شرکت از طریق پوسته موبایل وبسایت دسترسی پیدا کنند.
۴۱ درصد می‌خواهند که فیلم معرفی شرکت را از طریق موبایل مشاهده کنند.
۷۸ درصد کاربران می‌خواهند از طریق یک یا دو کلیک در پوسته گوشی بتوانند به چیزی که می خواهند برسند.همین درصد عشق و علاقه مند می باشند که از طریق باکس جستجوی عادی در پوسته گوشی به موارد مایحتاج دسترسی پیدا کنند.
۷۶ درصد کاربران میخواهند که تارنما در موبایل ها با کاغذ نمایش کوچک سوای نقص‌ نمایش داده شوند.۶۴ درصد می گویند ترجیح میدهند به جای اسکرول افقی اسکرول عمودی داشته باشند.
۶۹ درصد تقاضای دکمه های بزرگ تر دارا هستند که به راحتی بر روی آنان کلیک کنند.
۷۴ درصت ترجیح میدهند پوسته عادی و کارآمد باشد.
۷۴ درصد گفته اند که میخواهند از طریق یک دکمه به نسخه معمولی سایت وارد شوند.
۷۳ درصد کاربران می خواهند اطلاعات موجود در تارنما به راحتی برای دسترسی در آینده ذخیره شود.
۷۳ درصد هم اعلام کرده اند که فرم های کوتاه با فیلدهای کمتر از نظر آن‌ها بهتر می باشد.

هنوز وب سایت خود را برای موبایل باصرفه نکرده اید؟این فرصت را از دست ندهید.درصد استفاده از تلفن همراه های هوشمند در ایران در حال رشد میباشد.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۳۱:۱۱ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

PBN یا شبکه وبلاگ خصوصی چیست؟

سئو در مشهد 


seo در مشهد PBN مخفف عبارت Private Blog Network است که بعد ها با عنوان Private Backlink Network نیز شناخته شد. چنانچه به مضمون‌ همین عبارت نگاه کنیم در یک تعریف و تمجید عادی می‌قدرت اعلام‌کرد PBN یک شبکه بلاگ خصوصی می باشد که از سایت های معتبر برای ایجاد بک لینک به خواسته رشد و کسب رتبه برتر در موتور جستجو گوگل و بهبود سئو تارنما ساخت می‌گردد.

بیش تر شبکه های PBN از ساختاری مانند ساختار پایین پیروی می‌کنند.

ساختار یک شبکه pbn

PBNS تیم ای از یکسری سایت PBN می باشد، که به یک وبسایت یا جزی از شبکه اصلی که شبکه PBN را تشکیل می دهد گفته میشود.

یکی‌از جزئیات بسیار مهم در شبکه های PBN این مساله می باشد که این شبکه های PBN هیچ ارتباطی به هم ندارند.بلکه فقط از طریق لینک و پیوند سازی داخلی به هم مرتبط می گردند.

دلیل به کارگیری از شبکه های PBN چه می باشد؟

همگی ی ما می دانیم لینک و پیوند ها مهمترین استدلال جایگاه بندی میباشند،با وجود پیوند های اسپم و مشکلاتی در رتبه وبسایت ها موجود است باز هم هنوز لینک و پیوند ها مهم ترین و تاثیر گذار ترین عامل ها در رتبه بندی محسوب می گردند

البته نکته قابل توجه این مساله می باشد که چه چیزی باعث می شود این استراتژی اثرگذار باشد و به طور موثری کار کند؟

تارنما هایی که PBN را تشکیل می‌دهند، توسط گوگل به عنوان عاملی معتبر شناخته می شوند. زیرا با استفاده از این شبکه شما در واقع تیم ای از لینک و پیوند های معتبر و دارای ارتباط را دریافت میکنید که به رتبه بندی وب سایت شما کمک به سزایی می کند.

برای شعور طرز ی عملکرد یک شبکه PBN به مثال ذیل توجه نمایید:

در سال 2011 یک شرکت برای کمک به پاک کردن خیابان ها در شیکاگو راه اندازی شد. آنها اقدام به طراحی وب سایت تحت عنوان cleanchicagostreets.com کردند.

این تارنما ابتدا به تبلیغات در کلیه وب سایت های خبری و شرکتی و ارگانهای دولتی کرد همچنین این وبسایت هزینه بسیار زیادی را صرف تبلیغات مختلف و خرید ریپورتاژ در تارنما های معتبر کرد اما بعد از مدتی به‌این فایده رسید که پول کافی برای سرمایه گذاری روی تارنما خود را ندارد و بعد از مدت 3 سال وبسایت خود را رها کرد و حتی دامنه وبسایت خود را تمدید نکرد.

خوب حالا دامنه این وب سایت لینک هایی معتبر از وب سایت های خبری و دولتی معتبر دارد و از دید گوگا این دانه یک دامنه قابل اعتماد و معتبر است.

پس بهتر می باشد برای تشکیل شبکه pbn خود سراغ این دامنه ها بروید ولی بیایید بررسی کنیم که چه دامنه ای بهتر می باشد و ترازو گزینش یک دامنه مناسب چه گزینه هایی میتواند باشد؟

چهار میزان اصلی برای سنجش اعتبار یک دامنه به کار گیری می گردد که شما می‌توانید همه موارد را یک جا برای سنجش اعتبار به کارگیری نمایید:

DA – خریداری کردن سنجش اعتبار توسط Moz.com

PA - خریداری کردن سنجش اعتبار توسط Moz.com

TF - تهیه کردن سنجش اعتبار به وسیله Majestic.com

CF - فراهم نمودن سنجش اعتبار توسط Majestic.com

 

DA معیاری برای ارتقا اعتبار یک دامنه است

نوشته‌علمی مرتبط: ارائه راهکارهایی برای ارتقا DA دامین اتوریتی

 

PA معیاری برای سنجش اعتبار یک کاغذ میباشد

 

TF اعتماد و اعتبار پیوند های تارنما را اندازه گیری می‌نماید.

 

CF ترازو اقتدار و کیفیت یک دامنه را باز‌نگری می کند

DA – 18+
TF – 13+
CF – 15+

در بالا یک واحد سنجش کلی از آنچه باید در لحاظ بگیرید را بیان میکنیم رعایت این نکات میتواند بیان گر اعتماد یک دامنه از نظر گوگل باشد.

 

این معیارها نشان دهنده اقتدار دامنه ای است که به آن نگاه می‌کنید، اما قبلی از خرید مورد ها زیر را نیز در حیث بگیرید:

 

Referring Domains یک متریک برای سنجش تعداد وبسایت هایی می باشد که به دامنه شما لینک شده است .این عدد حدود 30 باشد میتوان به آن دامنه اعتماد کرد.

 

Backlinks این آیتم یک متریک برای نمایش تعداد لینک و پیوند های موجود در وبسایت می باشد.

 

Anchor Text یا متن لنگر – بایستی همواره دقت داشته باشید که انکرتکست شما یک عبارت کلیدی معمولی باشد یا یک عنوان برند.

با رعایت نکات زیر بعد از گزینش دامنه مناسب و خرید دامنه ها سعی در راه اندازی شبکه PBN فرمایید

همان گونه که گفتیم، اجرای تکنیک PBN نیازمند توجه و ظرافت می باشد. چراکه این تکنیک رسما کلاه سیاه معرفی شده است و پنالتی گوگل را در ادامه دارد. اما همانگونه که در اولیهِ این نوشته‌ی علمی ذکر شد، این تکنیک می تواند کلاه خاکستری نیز باشد.پس با دقت و رعایت نکات روایت شده میتواند به کار گیری ای بهینه از این شبکه داشته باشید.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۳۲:۰۸ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)