مرجع مقالات رسمی سئو مرجع مقالات رسمی سئو .

مرجع مقالات رسمی سئو

رپورتاژ آگهی چه میباشد و چگونه به توسعه مارک شما کمک می کند؟

رپورتاژ
آگهی چه میباشد و چگونه به توسعه مارک شما کمک می کند؟ چرا
برای توسعه و گسترش برند، به رپورتاژ اطلاع رسانی نیاز داریم؟ رپورتاژ آگهی به خبر تبلیغاتی گفته می شود که با هدف توسعه و تولید دانایی مارک و کسب وکار در وبسایت های معتبر خبری منتشر می گردد .

سئو در مشهد

متن اطلاع رسانی منتشر شده به صورتی تنظیم می شود که علاوه بر شناخت و ارائه توضیحات مختصر و اثرگذار در ارتباط با برند، دربرگیرنده چندین کلمه و واژه با اهمیت وب تارنما تبلیغ دهنده هم می باشد که بصورت فالو خواهد بود .

از آنجاییکه یک عدد از استراتژی های مفید لینک سازی در سئو، تولید پیوند های فالو در وبسایت های دارای اعتبار و با جایگاه بالا می باشد، از این سو، رپورتاژ اطلاع رسانی این قابلیت را برایتان میسر می نماید که با به کار گیری از یک نوشته خبری مناسب و تولید چند کلمه مهم و قرار دادن پیوند بر روی آن، از روش تکثیر نوشته در تارنما های معتبر، لینک و پیوند های کار کشته به سمت تارنما خویش دریافت نمائید .

رپورتاژ
انتخابی مناسب برای سئو سایت نکته قابل توجهی که در این راستا وجود دارد آن است که بر بر خلاف دیگر خط مش های لینک سازی یا این که به نوعی گرفتن بک لینک و پیوند که می بایست به رخ ماهانه یا هر ساله لینک ها تمدید شوند، لینک و پیوند سازی از روش تکثیر رپورتاژ آگهی بصورت همیشگی و مادام العمر بوده و به هیچ وجه از وب سایت های منتشر کننده حذف نخواهد شوید .

بنابراین، استعمال از این راه تبلیغاتی را می توانایی به عنوان یک عدد از کارساز ترین و اثرگذار ترین رویه های دیجیتال مارکتینگ و همچنین سئو دانست و از طریق آن، اعتبار وب سایت منتشر کننده رپورتاژ آگهی را به فیس همیشگی برای اینترنت سایت خود ایجاد نمود .

از سوی دیگر، با دقت به اینکه وبسایت های در نظر گرفته شده برای انتشار رپورتاژ، سایت هایی پر کاربر می باشند و بازدید روزمره مضاعف بالایی را دارند، انتشار رپورتاژ آگهی منجر خوبتر دیده شدن برندتان خواهد شد و می تواند آگاهی بسیار مطلوب و خیر از برند شما را برای بازدیدکنندگان ساخت نماید که این اتفاق، به عامل اعتماد بازدید کننده به وبسایت معتبر، سبب ساز اثر گذاری بیشتر برای شما خواهد شد .

رپورتاژ
آگهی در جذب مخاطبان نو و همینطور ارتقا رنک گوگل اینترنت تارنما شما تاثیر گذار می باشد
مراحل
نشر رپورتاژ آگهی فرآیند تکثیر رپورتاژ اگهی به‌این رخ می‌باشد که آغاز می بایست یک متن مناسب در راستای برند و یا محصول ها قضیه حیث شما و به طور کلی، اهداف سازمانی، ایجاد شده و سپس، بر مبنا انگیزه گذاری سئو، کلمه اصلی های مد نظر را در متن معین نموده و لینک های مربوط به آن کلمه و واژه با اهمیت را در متن جانمایی فرمایید .

در تراز آن‌گاه کافی می‌باشد که این نوشته را در سایت های خبری و مجلات اینترنتی که دارنده بازدیدهای روزانه فراوان بالا می باشند، بصورت رپورتاژ خبری منتشر فرمائید .

پس از انتشار، نوشته آگهی به همراه لینک های فالو و عکس در تارنما قرار گرفته گردیده و از نحوه جایگاهی که برای آن مراد شده گردیده هست برای بازدید کنندگان قابل نمایش می باشد .

نوشته منتشر گردیده پس از گذشت دوران هنگامی که در ورقه با اهمیت و یا کاغذ ذی‌ربط قرار می گیرد، به نصیب بایگانی خبر انتقال یافته و بصورت دائم و مستمر در آن وب سایت قرار خواهد گرفت و اثر آن به یادماندنی می باشد .

توجه
نکته ای که در این راستا وجود داراست آن هست که متن منتشر گردیده در وب سایت های خبری و معتبر، در صفحه ها گوگل و اینترنت سایت های موتور جستجو، ایندکس شده و هنگام کاوش به وسیله استفاده کننده قابل مشاهده نیز می باشد .

همچنین، انتشار رپورتاژ اطلاع رسانی در وب سایت های معتبر خبری منجر می شود تا برای صاحب و مالک خبر، اعتبار دوچندان متعددی جذب شده و دور اندیشی فراوان مناسبی نسبت به مارک آگهی دهنده ساخت شود .

چرا
رپورتاژ اطلاع رسانی تاثیر بسیار متعددی در ایجاد دور اندیشی مارک دارد؟ با اعتنا به اینکه یکی از کار های اساسی هر روز کاربران اینترنت، پیگیری تارنما های معتبر می باشد، از اینرو نشر رپورتاژ آگهی از پاراگراف رویه های فراوان اثرگذار تبلیغات اینترنتی و سئو هست که به برهان انتشار آن بصورت یک خبر جدید، سبب جذب اعتماد و لحاظ مخاطبین می گردد .

مزایای
رپورتاژ اطلاع رسانی به نسبت دیگر روش های تبلیغات اینترنتی چیست؟ نشر رپورتاژ اطلاع رسانی بصورت یک خبر جدید، سبب اعتماد عمده مخاطبان می گردد .
رپورتاژ قابلیت و امکان نشر در وب سایت خبرگزاری ها و همچنین، وب سایت های تخصصی مالامال بازدید را دارا می باشد .
ورقه مربوط به رپورتاژ بصورت دائم و دائمی در سایت های معتبر قرار گرفته و اثری به یاد ماندنی خواهد داشت .
خبر رپورتاژ آگهی، پس از انتشار در تارنما های معتبر، به سرعت در موتورهای جستجو، ایندکس گردیده و در لیست نتایج کاوش قابل مشاهده می باشد .
امکان ایجاد یک سری لینک و پیوند موءثر به فیس فالو و مستمر در هر رپورتاژ .
مطلوب
ترین راهکار جهت سئو و لینک سازی به صورت طبیعی کمپانی دیجیتال مارکتینگ نتمارکو، با بهره گیری از کارشناسان ارشد در زمینه تولید محتوا، تبلیغات اینترنتی و تجارت الکترونیک در درحال حاضر حاضر، آماده ارائه سرویس ها رپورتاژ اطلاع رسانی بصورت ایجاد محتوا و نشر آن در همگی وب سایت های معتبر خبری در کشور‌ایران را با قیمتی مطلوب دارا می باشد که می تواند تاثیر فوق العاده ای بر روی کمپین های تبلیغاتی و همینطور سئوی وب وب سایت شما ساخت کند .

در حالتی که به دنبال آن میباشید که کسب و عمل خود را توسعه داده و در وب وب سایت های دارای اعتبار خبری، برندتان را در مشاهده کرد همگان قرار دهید، ماشین کرایه ای دیجیتال مارکتینگ نتمارکو در کنار شما حضور داراست تا با ارائۀ لیستی گران بها از اینترنت تارنما های معتبر خبری، به خوب تر چشم شدن برندتان یاری نموده و کسب و کارتان را گسترش دهد . .

 


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۰۹:۴۳ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

ایندکس پرسرعت مطالب سایت در جستجو گر گوگل

ایندکس
پرسرعت مطالب سایت در جستجو گر گوگل + فراگیری تصویری ۱۳۹۵-۰۱-۲۸ سئو
و با صرفه سازی, مقاله‌ها نظرات
در این مقاله میخوام ابزار دوچندان مفید و کاربردی رو به شما معرفی کنم و طریق فعالیت با اون رو یادگرفتن بدم، به وسیله این ابزار میتونید مطالب وب‌سایت و وبلاگ خودتون رو سریعا و کمتر از چندین دقیقه در موتور جستجوگر گوگل ایندکس کنید! نام این ابزار “Fetch as Google“ هست . برای استفاده از اون ابتدا بایستی با یک حساب گوگل (جی‌میل) وارد “Google Search Console” بشید که قبلا اسمش گوگل وب‌مستر تولز “Google Webmaster Tools” بود .

سئو در مشهد

این ابزار می‌تونه امداد بسیار زیادی به وب‌مستر‌ها بکنه، استعمال از این ابزار جدای از اینکه سبب افزایش سرعت ایندکس مطالب تارنما شما در گوگل میشه، میتونه از کپی برداری مطالب سایت شما بوسیله کپی کاران جلوگیری بکنه .

چه‌گونه
مطالب سایت خویش را سریعا در گوگل ایندکس کنیم در این نصیب به رخ چهره‌ای به شما نحوه عمل با ابزار Fetch as Google رو یادگرفتن میدم .

۱ . ابتدا از این پیوند وارد بخش وب‌مستر (سرچ کنسول) گوگل بشید .

۲ . سپس از بخش Dashboard و منوی Crawl، گزینه Fetch as Google رو گزینش فرمایید .

Fetch
as Google
۳ . در این مرحله بایستی نشانی صفحه یا این که مطلبی که میخواید به گوگل برای ایندکس پر سرعت معرفی نمائید رو در جعبه متنی که پایین اون متن Leave URL blank to fetch… وارد فرمایید .

ابزار
Fetch as Google
۴ . پس از وارد کردن آدرس برگه یا این که URL مورد نظر خودتون، بر روی دکمه قرمز رنگ رنگ Fetch کلیک فرمایید .
(تصویر بالا)
در هنگام ارسال لینک، دو دکمه قرمز‌رنگ رنگ وجود داره که یکی از اونها Fetch و مورد دیگر Fetch and render هست که هر دو در نهایت یک کار رو انجام میدن فقط زمانی دکمه Fetch رو بزنید لینک شما به فیس بدون واسطه برای ایندکس سریع فرستاده میشه و زمانی که دکمه Fetch and render رو بزنید گزارش مختصر و پیش نمایشی از لینک و پیوند شما از نگاه موتور کاوش ارائه میکنه، یعنی نشون میده که رُبات‌های خزنده گوگل به چه شکلی لینک و پیوند شمارو مشاهده می‌کنند و چه چیزهایی می بینند (کدهای کاغذ رو میبینند)، تنها فرقشون همینه و در عملکرد اساسی هیچ تفاوتی با نیز ندارند، از هر کدوم که دوست دارید میتونید به کارگیری فرمایید .
۵ . ابتدا یه خرده در انتظار می‌مونید تا بوسیله گوگل پیوند شما نظارت بشه و سپس در کنار لینک یک دکمه ظاهر میشه به اسم Submit to index که روی اون کلیک کنید، پس از کلیک روی این دکمه یک پنجره به فیس پاپ آپ باز میشه و اونجا بایستی از در بین دو آیتم یک عدد رو تعیین نمائید و در نهایت باید روی دکمه آبی رنگ Go کلیک نمائید و در‌صورتی‌که آیتم ای با اسم I’m not a robot (من یک رُبات نیستم!) نشون داده گردیده بود، اون رو هم قبلش تیک بزنید و سپس روی Go کلیک کنید .

آموزش
Fetch as Google
مورد Crawl only this URL: مفهوم این آیتم اینه که شما تمایل دارید صرفا همین صفحه ایندکس بشه .
آیتم Crawl this URL and its direct links: با تعیین این مورد علاوه بر ایندکس همین صفحه، کلیه لینک های در ارتباط با اون هم توسط موتور گوگل محاسبه و ایندکس میشه .
۶ .
فعالیت تمامه و دقایقی آن گاه مطلب شما ایندکس میشه و پس از اون مطلب وبسایت خودتون رو با کاوش در گوگل میتونید مشاهده کنید!
ابزار
Fetch as Google به چه شکل از اسکن مطالب وبسایت جلوگیری میکند؟ فرض می کنیم شما مطلبی رو در سایت خودتون ایجاد می کنید و بعد از آن از انتشار اون در سایت، رُبات‌های گوگل استارت به محاسبه وبسایت شما در بازه های زمانی گوناگون می کنند و آن گاه مقاله تازه شما رو در گوگل ایندکس می‌نمایند . البته این مراحل بسته به مقدار اعتبار تارنما شما در گوگل ممکن هست که تا یک‌سری روز نیز طول بکشه، هر چقدر اعتبار وب سایت شما نزد گوگل اکثر باشه و از نظر سئو خوبتر و قادر خیس باشه مطالب شما هم زودتر ایندکس و منتشر میشه، حالا درصورتی که فرض کنیم که سایت شما اعتبار نسبتا خیر نیز داره اما زمانی شما مقاله خودتون رو منتشر میکنید، عزیزان با شخصیت نسخه برداری کننده! 🙂 با رویکرد هایی که بلد هستند! خیلی زود متوجه میشن و مقاله شمارو سریعا در سایت خودشون منتشر می‌کنند و زیرا سایت اونها اعتبار اکثر و سئو قویتری نیز داره گوگل تصور میکنه که چاپ کننده این مطلب و او‌لین کسی که این مطلب رو به وجود آورده و منتشر کرده همون وبسایت نسخه برداری کار و متقلب هست!! ابزار Fetch as Google میتونه به شما در این مورد امداد کنه، چون به یاری این ابزار گذشته از این‌که نسخه برداری کاران گرامی 🙂 مطالب شمارو در تارنما خودشون قرار بدن، شما سریعا در دوران یکسری دقیقه اون رو در گوگل به اسم خودتون به تصویب می‌رسونید . البته این رو هم بگم که این ابزار فقط در این قضیه به شما یاری میکنه و ثابت مالکیت مطلب صرفا با ایندکس سریعتر در گوگل انجام نمیشه و منش های دیگری نیز وجود داره . شما برای اینکه مطالب سایت‌‌تون سریعا در گوگل ایندکس بشه از این ابزار به کار گیری می کنید البته بهره دیگری نیز به شما میرسه یعنی مطالب هم زودتر به اسم شما تصویب میشه .

نکات
قابل دقت در خصوص به کارگیری از ابزار Fetch as Google: به وسیله این ابزار (Fetch as Google) میتونید در ماه ۵۰۰ لینک یا این که نشانی یکتا برای محاسبه بی آلایش و همینطور ۱۰ نشانی یکتا در ماه برای محاسبه بی نقص کاغذ (محتوای ورقه و همگی پیوند های صفحه) معرفی فرمایید .
برای بخش اعظم وب‌سایت ها این تعداد خیلی هم زیاده! به کار گیری از این ابزار هیچ ضرری برای وبسایت و وبلاگ شما و سئوی اون نداره به این حافظه که گوگل برای به کار گیری از این ابزار محدودیت هایی نیز قائل شده که در بالا ذکر کردم . با گزینه Crawl only this URL فقط ۵۰۰ (درخواست) در ماه و Crawl this URL and its direct links تنها ۱۰ دفعه در ماه میتونید درخواست ارسال فرمائید .
لینک‌هارو نمی‌تونید به فیس گروهی معرفی نمایید و باید به فیس تَک تَک معرفی کنید .


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۴۶:۱۲ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

ابزار Web .dev


ابزار Web .dev گوگل یک نمره سئو SEO به هر سایتی ارائه می دهد . این نمره از ۰ تا ۱۰۰ متغیر می‌باشد .
این ابزار چه چیزی را برای متریک سئو مقدار گیری کرده و تا چه میزان کاربردی و موثر می باشد؟ با ویرلن یار باشید :

 سئو در مشهد


(SEO)
سئو چیست؟ انتظارتان از مفهوم نمره ی سئو چیست؟ این مورد بستگی به نحوه توصیف شما از سئو داراست .

وب
تارنما موز (Moz) سئو را در قالب ترافیک تعریف می کند:
“سئو
چیست؟ با صرفه سازی موتور کاوش (SEO) ارتقا کمیت و کیفیت ترافیک اینترنت سایت شما از طرز نتایج ارگانیک موتورهای کاوش (گوگل) است .

بر مغایر Moz، ویکی پدیا سئو را در قالب اندازه دیده شدن در مرتبه بندی جستجو توصیف می کند . قابلیت و امکان دیده شدن یا این که visibility در موتور جستجو، یک استعاره برای مرتبه بندی در یک موتور جستجو می‌باشد .

“بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) فرآیند تاثیرگذاری بر مقدار پدیداری آنلاین یک وب وبسایت یا این که یک صفحه اینترنت در نتایجِ غیرپولیِ موتورهای جستجوی اینترنتی هست که اکثر اوقات به عنوان” ارگانیک “،” ارگانیک “و یا “نتایج به دست آمده ” اشاره دارد .

مجله
موتور جستجو (Search Engine Journal) سئو را اینطور تعریف می کند: “روند با صرفه سازی اینترنت تارنما … بدین ترتیب وبسایت در مقام های پررنگ ی نتایج طبیعی موتورهای کاوش ظاهر خواهد شد . سئوی موفق، یک اینترنت تارنما را برای کاربران و موتورهای کاوش جالب می کند .

توصیف MOZ از سئو اکثر بر “ترافیک“ تمرکز دارد .
توصیف ویکی پدیا بیشتر درباره “رتبه بندی“ موتورهای جستجو هست .
توصیف SearchEngineJournal از سئو بر سکو بندی و جذاب بودن برای یوزرها تمرکز داراست .
توصیف SearchEngineJournal به این عامل دیدنی تر هست چراکه اهمیت دیدنی بودن یک سایت برای یوزرها را فهم و شعور کرده می‌باشد . مرتبه بندی جستجوی گوگل عمدتاً در قضیه درجه بندی چیزی می باشد که کاربران توقع دیدنش را دارا هستند . در‌صورتی‌که یوزرها چیزی را که انتظار دارند، مشاهده نکنند، ناامید میگردند .

گوگل
چه طور سئو را توصیف می کند؟ راهنمای
تازه کار سئوی گوگل، سئو را اینگونه تعریف می کند:
“بهینه سازی وبسایت برای امداد به موتورهای جستجو برای آشنایی و ارائه محتوا .”

آشنایی مطالب یا این که محتوا به معنای نوشتن مطالب به رویکرد ای صریح و متمرکز می‌باشد . همینطور ممکن می باشد آن مطلب دربرگیرنده تصاویر، داده های ساختار یافته و متا داده ها هم باشد که به موتور جستجو امداد می نماید تا بداند که یک ورقه در چه موردی است (موضوعش چیست) .

وب تارنما Web .dev گوگل، سئو را اینطور تعریف می کند که یک وبسایت از حیث خزیدن یا این که CRAWL تا چه حد آسوده است؟ ، ادراک محتوای آن تارنما چقدر سهل و آسان است؟ اینها برای هدف جذب بیشتر ترافیک در حیث گرفته می شوند .

در اینجا چگونگی توصیف Web .dev
گوگل از سئو آورده گردیده است: “ایجاد
محتوایی قابل کشف حیاتی است چراکه به شما این قابلیت و امکان را می دهد تا کاربرانی مربوطه را برای مشاهده ی محتوایتان جذب کنید …
با اطمینان از این‌که موتورهای کاوش بتوانند محتوای شما را پیدا کرده و به طور قلم متوجه شوند ، شما اقبال دیده شدن تارنما خویش را برای جستجوهای ذی‌ربط ارتقا می دهید .

این موضوع، سئو یا بهینه سازی موتور جستجو ( بهینه سازی سایت) نامیده می شود که می تواند منجر به جذب کاربرانی علاقه مند تر به وبسایت شما گردد . تارنما خود را ارزیابی نمایید و نتایج سئوی آن را ارزیابی فرمایید تا مشاهده کنید موتورهای جستجو چه‌گونه می توانند محتوای شما را نمایان کنند .

نمره ی سئوی Web .dev
چه چیزی را حساب و کتاب می کند؟ Web .dev بر مبنا پلاگین Chrome Lighthouse گوگل کار می کند .
با توجه به برگه رسمی Lighthouse ، اینها ۹ فاکتوری میباشند که گوگل برای امتیاز دادن به سئو استفاده می کند:


۱٫ سند دارای یک متا دیسکریپشن یا متای توضیحات نمی‌باشد .

۲٫ سند بخش تیتر ندارد .

۳٫ مدرک یک hreflang دارای اعتبار ندارد .

۴٫ اوراق یک rel = canonical معتبر ندارد .

۵٫ مدرک از مقدار فونت خوانایی استفاده نمی کند .

۶٫ گواهی از افزونه ها استفاده می نماید (فلش) .

۷٫ پیوند ها نوشته توصیفی ندارند .

۸٫ ورقه دارنده کد شرایط ناموفق HTTP می‌باشد .

۹٫ برگه از ایندکس شدن مسدود گردیده هست .

معنای نمره سئوی WEB .DEV
چیست؟ با دقت به تعریف Web .dev، نمره سئوی تارنما ارائه گردیده به وسیله گوگل، این امکان را اندازه می گیرد که موتورهای کاوش چه گونه می توانند یک محتوا را نمایان نمایند .

خواسته
گوگل از نمایان سازی یا surface چیست؟ آیا خواسته گوگل این هست که چطور یک محتوا را می بضاعت و توان مرتبه بندی کرد؟ یا این که تا چه میزان می تواند آن محتوا را کشف (کالبدشکافی) کند؟
من تفکر کی کنم که منظور گوگل از نمره سئو این میباشد که به چه شکل می تواند یگ محتوا را بخزد(crawl) و آن را بازرسی نماید .

ورقه حیاتی Web .dev
گوگل سئو را اینگونه تعریف می کند: “بررسی بهترین روش برای اطمینان از اینکه تارنما شما قابل کشف می‌باشد .”

 

برگه
بعدی قابل کشف بودن را به رخ ذیل توصیف می کند:
“این ورقه به راحتی قابل کشف است .

اطمینان حاصل فرمائید که کاربران می توانند به راحتی وبسایت شما را از روش کاوش پیدا کنند .

این یک توضیح کاملاً نا مفهوم از قابل کشف بودن میباشد . آیا مراد گوگل مرتبه بندی است؟ یا این که به معنای ساخت محتوایی هست که در شرای سایر عامل ها مرتبه بندی در حالت قابل پذیرش باشند، یوزرها بتوانند محتوا را از روش جستجو پیدا نمایند .


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۰۸:۴۱ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

چگونه از رپورتاژ آگهی برای افزایش فروش استفاده کنیم؟

شایسته ترین
پیشنهاد این میباشد که از تمام پتانسیل های رپورتاژ اطلاع رسانی (PR) به کارگیری کنید ما در شرکت ویرلن در تلاش هستیم که رپورتاژ را از نقش مهمی که در سئو سایت داراست فراتر ببریم . چون در دنیای جدید مبتنی بر اینترنت ، فرصت‌های جدیدی برای جذب مشتری، ارتقاء تقاضا برای تولید ها و خدمات، بالا بردن اندازه فروش و فیض کمپانی وجود دارد . همینطور هم اکنون راحت‌تر می‌توان از روش سیستم های تجزیه ارزیابی ، رابطه رپورتاژ و نتایج حقیقی و واقعی افزایش درآمد را فهم و شعور کرد .

سئو در مشهد

انگیزه ما این میباشد که خیر فقط از رپورتاژ به شایسته ترین نحو برای سئو به کار گیری کنیم ، بلکه آن را به وسیله ای کارآمد و موثر برای برندینگ و افزایش فروش تبدیل کنیم .
اما چه‌گونه ؟
راهکار
محتوا را به سودآوری وصل کنید از شیوه محتوای خبری مخاطبان را به مارک خویش علاقه‌مند نمایید تا از اینترنت وبسایت شما بازدید نمایند .
آن گاه کاربران را به ثبت نام در وب سایت و یا تماس برای دریافت مشورت کردن دعوت فرمایید .
از طریق ساخت محتوا در وب سایت و ارائه تولید ها و سرویس ها در بسته و پکیج های استاندارد مخاطبان را به سفارش و خرید تشویق فرمائید .


چرا
درحال حاضر رپورتاژ بیشتر از هرزمان دیگر کلیدی گردیده است؟ می‌توانیم توقع داشته باشیم که PR نقش بیشتری در ارتقاء تقاضا، فروش و فیض ایفا نماید .

همان طور که می دانید مخاطبان به عنوان مشتریان فعلی و بالقوه خبر‌ها رسانه‌ها را دنبال می نمایند . بنابراین با کمک ویرلن و خبرگزاری‌های آنلاین رپورتاژ را در قالب خبر ها منتشر نمایید تا مشتریان فعلی و بالقوۀ شما آن‌ها را مطالعه کنند و به مارک شما اکثر عشق و علاقه پیدا کنند .

برای افزایش تعداد کابرانی که مطالب شما را در رسانه های خبری مشاهده مکنند ، پس از انتشار رپورتاژ آن را در کانال های اجتماعی به اشتراک بگذارید . در نتیجه میتوانید مطمئن باشید که تکثیر رپورتاژ در رسانه‌های خبری پربازدید و دارای اعتبار قادر است مستقیماً جایگاه وب سایت شما در نتایج گوگل را بهبود ببخشد و از این طرز بازدید تارنما نیز بالا می رود . بازدید وب سایت به هدف ها مسئله نظر شما منتهی میگردد ، بسته های شما مشتمل بر کالا یا سرویس ها به فروش میرسد و درنهایت، درآمدتان افزایش پیدا مینماید .

تغییرات در پارامترهای جستجوی گوگل لینک‌ های درون محتوای خبر ها را با ارزش‌تر کرده است و حالا چه بسا یک لینک فالو در خبر یا مقاله مستقیماً بر روی بهینه‌سازی موتور کاوش (SEO ) وبسایت شما تأثیر می گذارد .

از طرفی فعالیت روزنامه‌نگاران بیشتر گردیده و درعین‌حال منابع کمتری در اختیار دارند؛ ازاین‌رو آنها بخش اعظم از هر زمان دیگری به دنبال مقاله هستند تا به اشتراک‌ بگذارند . با به کارگیری از رپورتاژ خبری شرکت خود را به یک منشاء قابل‌اطمینان محتوا تبدیل میکنید و از نحوه جذب مخاطبان اکثر ، درآمد بالاتری به دست می آورید .

گزارش‌های
تحلیلی گزارش‌های تحلیلی قابلیت سنجش اثر بدون واسطه PR بر ارتقا فروش را معمولی کرده می باشد . با پیاده‌سازی URL های قابل‌ردیابی با UTM و یک چاره تحلیلی دارای اعتبار نظیر گوگل آنالیتیک ، گروه بازاریابی شما قادر است تأثیر PR بر ارتقاء بازدید از وب‌سایت، لبریز کردن فرم اطلاعات تماس و یا تعداد توصیه از وب سایت شما را اندازه بگیرد . درنهایت، شما می‌توانید مستقیماً پیگیری فرمایید که کدام PR به بازدید و درآمد بیشتری باعث شده است .

همچنین میتوانید از روش وبمستر تولز گوگل با مشاهده ظریف جایگاه عبارات با اهمیت که در رپورتاژ هایپر لینک و پیوند کرده اید ، وضعیت بهود سئو و افزایش مرتبه وبسایت در نتایج جستجوی گوگل را بررسی کنید .

 

چطور
می‌توانیم PR را به اهرمی برای تحرک تقاضا، درآمد و رویش سود تبدیل کنیم؟ داده ها جذاب در زمینه مارک خود را هوشمندانه استخراج کنید، توسعه دهید و از طریق رپورتاژ اطلاع رسانی نمائید . این داده ها می‌تواند داده‌های معتبر آماری، نظر کارشناسی یا این که مطالعات موردی باشند . خویش را در حیث مخاطبان (که می خواهید تولیدات را به آن‌ها بفروشید) به‌صورت یک رهبر متفکر قابل‌اعتماد ثبت کنید .

در رپورتاژ آگهی خود، از ابزارهای چندرسانه‌ای مشتمل بر اینفوگرافیک و عکس به کار گیری کنید . به‌این‌ترتیب توجه کاربران را جلب می کنید .

در محتوای خبر‌ها یوزرها را تشویق نمایید که از وب‌سایت شما بازدید کنند، مطالب را به اشتراک بگذارند و اطلاعات بیشتری را درخواست نمایند و یا به بخش فروش شما در تلگرام پیام دهند .

برای سنجش نتایج از گزارش‌های تحلیلی استفاده نمایید و بر این اساس پکیج رپورتاژ آگهی را تعدیل نمایید . برای نمونه، گوگل آنالیتیکس میتواند ترافیک وب‌سایت را قبلی و بعد از آن از یک کمپین تبلیغاتی اندازه‌گیری کند، کارهایی را که کاربران درنتیجۀ محتوا در وب‌سایت شما انجام میدهند پیگیری نمایید و ارزیابی کنید چه تعداد از کابران جذب‌شده از طریق PR، تبدیل به مشتری میگردند .

دنیای روزنامه‌نگاری در هم اکنون تغییر‌و تحول هست و فرصت‌های جدیدی برای PR ساخت می‌کند تا دامنه خود را بسط دهد و نتایج ملموس‌تری ارائه دهد . استخراج، بسط و توزیع هوشمندانۀ محتوا تأثیر مستقیمی بر تقاضا، ساخت طرف داران بخش اعظم و کسب درآمد دارد و PR را به راءس درآمد تبدیل می‌نماید .

در نشر محتوایی سرمایه‌گذاری نمایید که بازه و پول شرکت را صرف توسعه و گسترش آن کرده‌اید ، آنگاه با ویرلن هماهنگ فرمائید تا زمان قابل قبولی را برای انتشار کمپین رپورتاژ شما در حیث بگیرد تا کمپانی شما در منظر عموم به یک برند پیشرو تبدیل شود .

 

 


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۰۰:۵۹ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

سئو سیاه و سفید

سئو به فیس سیاه، بحثی می باشد که همواره در دربین متخصص ها سئو مطرح بوده است . با این حالا به تیتر نکته‌ی اولی که در دعوا سئوکار کلاه سیاه مطرح می‌گردد، همین مرز مابین سئو سیاه و سفید هست .
احتمالا تعجب فرمایید در صورتی‌که بدانید که اکثری از متخصص ها سئو اصلاً برایشان سئو سیاه و سفید معنی ندارد!

سئو در مشهد
مثلاً
همین خرید بک لینک و پیوند که ما در اینترنت وب سایت خویش به اکثری از سئوکاران ارائه میکنیم را در نظر بگیرید! اگر‌چه گوگل رسماً اعلام نموده که خرید و فروش بکلینک ممنوع است، البته مشتریان ما اکثر اوقات از خرید بک لینک راضی بوده و آن را احتمال دارد به تیتر اصلی‌ترین گزینه در استراتژی سئو به شمار می‌آورند!
با این هم اکنون برخی استراتژی‌های سئو، واقعاً تاریک می باشند و دیگر نمی توان آنان را سفید یا این که خاکستری جلوه داد! مثلاً سایت‌هایی که به جای ایجاد محتوا، عملاً استارت به دزدی و کپی سایت‌های دیگر می‌کنند! دیدنی می‌باشد مدیران این سایت‌ها، در حالی در وب سایت‌هایشان مقاله کپی می گردند که خودشان خواب تشریف دارند! قطعاً این نوع سئو را نمی‌توان خاکستری یا این که سپید دانست و اصطلاحاً سیاهی آن بر سفیدی‌اش می‌چربد! در رخ شناختن سئو کار کلاه سیاه می‌توانید سئوی موقت را نیز بشناسید . سئو کلاه سیاه سبب به ساخت نتایج پر سرعت و ناپایدار می شود .

اگر کمی با اصطلاحات در فضای مجازی اشنا باشید، حتماً می دانید که عبارت‌های کلاه سفید و کلاه سیاه، در اصل برای هکرها استفاده میگردند . عملکرد سئو کلاه سیاه هم به هک مضاعف نزدیک می‌باشد . یادگیری روشهای سئوی کلاه سیاه زمینه‌ی سوء استعمال را مهیا می‌نماید و اکثر اوقات اشخاص به همین مراد در پی یادگیری آن می باشند . البته برخی افراد نیز برای رویا رویی با این راه و روش تلاش در یادگیری آن دارا‌هستند .

 

چه
کسانی از سئو کلاه سیاه استعمال می‌نمایند؟ ممکن می‌باشد باورش مشقت بار باشد ولی تجربه ما نشان می دهد که در ایران تقریباً تمام صاحبان سایت‌ها به دنبال آن می‌باشند؛ (وطنم ای شکوه پابرجا!) چرا که متاسفانه همگی فیض فردی خویش را در لحاظ می‌گیرند! بدبختانه به علت سرعت زیاد نتایج، هزینه‌ی ناچیز و عدم نیاز به دسترسی به سایت، مشتریان تمام افرادی که سئو عمل کلاه سپید بوده‌اند، سئو کار کلاه سیاه را به یک سئوی کلاه سپید ترجیح میدهند .

سایت‌هایی که از سئوی کلاه سیاه استعمال میکنند در اثر رویا رویی با الگوریتم‌های رنکینگ گوگل، به بدون چاره سئوی کلاه سپید را در پیش خواهند گرفت .
(البته اگر بخواهند در نتایج باقی بمانند!)
سایت‌هایی
که مدام به سئو کار کلاه سیاه احتیاج دارند سئوی کلاه سیاه برای کلیه‌ی سایت‌هایی که سازه به شرایطی به صورت موقت فعال و راه و روش اندازی می‌شوند، زمینه نیاز است . از جمله‌ی این سایت‌ها می‌توان به سایت‌های فروش فیلم‌های غیر مجاز، سایت‌های ارائه‌ی کالاهای قاچاق، سایت‌هایی که برای تبلیغ سایتی دیگر خط مش اندازی شده‌اند اشاره نمود که قطعاً به سئو کار کلاه سیاه احتیاج دارا‌هستند .
(در ایران عمده سایت‌های همسریابی، چت روم، خرید پروکسی و لارجرباکس و امثالهم که درآمد کلانی نیز دارند! تا ماهی ۲۰ میلیون را خودمان دیده‌ایم!)


کارهای
رخ گرفته توسط سئو فعالیت کلاه سیاه برای دستیابی به سرعت بالاتر ۱-
ایجاد تعداد فراوانی بک لینک و پیوند با لغت مهم سایت

قرارگیری این منش در در میان روشهای سئو فعالیت کلاه سیاه یه خرده جای تعجب دارد . با تصور این که کاربران برای سایتی بک لینک‌های متعددی ساخته‌اند، کلمات لنگرشده با یکدیگر تفاوتهایی بایستی داشته باشند . هنگامی کلیه‌ی لغت ها لنگر گردیده یا این که به عبارتی انکرتکست یک عدد باشند و بکلینک ها بسیار باشند، مطمئن باشید که آن تارنما یک لینک و پیوند را خریداری نموده هست . در این تکنیک وبسایت به وسیله کلمات کلیدی به رتبه‌های بالای گوگل خواهد رسید و پس از اندک وقتی به رتبه‌های پایین‌تر گشوده خواهد گشت .
(خود ما هر ماه حداقل ۵ مشتری به این حالت داریم که می‌خواهند بک لینک‌های فرنگی بی کیفیت خریداری نمایند! با این هم اکنون ما اکیداً از فروش این نوع بکلینک ها امتناع می‌کنیم؛ چرا که واقعاً شکیبایی جر و مشاجره پس از یک‌سری ماه که تارنما افت کرد را نداریم!)


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۴۷:۳۷ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

تگ Alt چه میباشد و چه اهمیتی در سئو وبسایت دارد؟

تگ
Alt چه میباشد و چه اهمیتی در سئو وبسایت دارد؟ برهه زمانی
انتشار: دو شنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ استعمال از تصاویر در صفحه ها متعدد سایت، علاوه بر زیبایی می تواند به انتقال بهتر معنا محتوای آن صفحه امداد نماید . مهم‌تر از تولید جذابیت و ادراک بهتر محتوا برای کاربر، تصاویر می توانند تاثیر متعددی بر بهبود سئو و ارتقاء ترافیک تارنما داشته باشند . به همین یاد اعتنا به بهینه‌سازی تصاویر یک عدد از روش‌های کاربردی در سئو به شمار می آید . تگ Alt یک عدد از ابزارهایی میباشد که استعمال از آن در بهینه‌سازی تصاویر وبسایت فراوان کارآمد میباشد . از مهم ترین مزایای به‌کارگیری تگ Alt و تگ تیتر (title) می‌توان به بهبود مرتبه محتوا در صفحه‌ی نتایج و در پی آن دسترسی خوب تر استفاده کننده به مطالب وبسایت اشاره کرد . ما در این مطلب قصد داریم درباره معنا تگ Alt و تاثیر آن بر سئو تارنما اکثر بگوییم .

سئو در مشهد

تگ
Alt چیست؟ به شرح یا این که متنی که مسئله تصویر را در سایت توضیح می‌دهد، تگ Alt گفته میشود . در صورتی‌که در هنگام بارگذاریِ صفحه‌ای از یک سایت، به هر عاملی (سرعت ذیل اینترنت، گونه های در نشانی تصویر و . . .) تصویر مو جود در آن بار گذاری نشود، این توضیح (تگ Alt) به‌عنوان جایگزین تصویر، معنا و سعی تصویر را به کاربر نشان می‌دهد . به همین سبب نام Alt یا این که متن جایگزین (Alternative text) را برای آن در حیث گرفته‌اند . همینطور این خصوصیت با عنا وین دیگری مانند «Alt attribute» و « Alt text» و «Alt description» نیز شناخته میگردد . این تگ به‌عنوان یک ویژگی کاربردی به برچسب تصویر در HTML طولانی تر میگردد تا به موتورهای جستجو کمک نماید که معنی تصاویر را خوبتر فهم نمایند .
جالب است بدانید که این ابزار به افراد نابینا و کم‌بینا نیز کمک می کند . این افراد معمولا از مرورگرهایی به کارگیری می نمایند که دارای امکان بازگویی آنلاین مطالب می‌باشند و یا این که با استفاده از دستگاه‌های برگه خوان (Screen reader) صفحه‌ای از وبسایت را تحلیل می‌نمایند . به این ترتیب تگ Alt یاری میکند تا نابینایان نیز معنی تصاویر را اخذ کنند .
کد
HTML خصوصیت Alt یک تصویر به این صورت نوشته می‌شود: “image alt="“image" />
بخش
های کد HTML ویژگی Alt این
کد از سه بخش تشکیل‌شده است که هر بخش کاربرد متفاوتی دارد: img title : تیتر تصویر را نشان میدهد . شما هر عنوانی را که برای تصویرتان در حیث گرفته‌ باشید بایستی در این قسمت از کد بنویسید .
alt : شما می بایست تگ alt موردنظرتان را در این نصیب از کد و صحیح دربین دو نماد نقل‌قول قرار دهید .
img src : نشانی محل ذخیره‌ی تصویر را می بایست در این نصیب از کد جای دهید .
هر چند ازنظر تکنیکی، در یک تصویر ویژگی‌هایی مانند Alt و عنوان، تگ محسوب نمیشوند البته معمولا با نام «تگ» شناخته می‌شوند . وقتی شما نشانگر ماوس را روی عکس قرار می‌دهید، میتوانید تگِ تیتر را مشاهده کنید . این تگ می‌تواند به‌عنوان یک راهنما برای عکس و یا یک سفارش دیدنی برای کاربر باشد، پیشنهادی که او را به کلیک روی عکس تشویق کند . در وضعیت دوم این تگ درواقع به‌عنوان ابزاری برای فراخوان یک فعالیت (Call to Action) در سایت قرار میگیرد .

 

اهیمت
تگ alt


تگ
Alt چه تاثیری بر سئو تارنما دارد؟ برای آن‌که تصاویر یک وب سایت به وسیله موتورهای جستجو بهتر ادراک شوند، به تگ Alt احتیاج دارا‌هستند . به همین حافظه تگ Alt بر بهبود سئوی یک وب سایت مضاعف اثر گذار خواهد بود چراکه کمک می‌نماید تا موتورهای کاوش با فهم و شعور خوبتر معنا عکس و محتوای سایت، آن را در منزلت بهتری در صفحه نتایج قرار دهد . اهمیت این مسئله تا جایی می باشد که گوگل، خدمت Google image را بر پایه‌ی تگ Alt ایجاد کرده است . اگر نیز از سیستم ایجاد محتوای وردپرس به کار گیری کنید، پلاگین یوآست سئو (Yoast SEO) قبل از بار گذاری محتوا به شما پیشنهاد می کند که دستکم از یک تگ Alt استعمال کنید و بهتر است این تگ مشتمل بر واژه و کلمه اصلی باشد . چراکه خزنده (Spider)های موتور جستجو با امداد تگ Alt راحت‌تر می توانند مضمون‌ تصاویر را index نمایند .
شما متناسب با محتوای سایتتان می بایست از عکس‌هایی با کیفیت استعمال فرمایید و در تگ‌های توصیفیِ این عکس‌ها، کلمه ها دارای اهمیت را به شکل مناسبی به فعالیت ببرید . درصورتی‌که محتوای تصویرتان به جزییات متعددی می‌پردازد، خوب تر می‌باشد که از تگ‌های توصیفی طولانی استفاده فرمایید . این‌گونه تگ‌ها علاوه بر اینکه برای به‌کارگیری مناسب عبارات مهم دستتان را گشوده میگذارد برای فهم تصویر و محتوا هم به موتورها کاوش امداد بیشتری می‌نمایند . اگر‌چه به کارگیری از کلمه ها مهم در تگ‌های Alt اضطراری می باشد اما به‌هیچ‌عنوان سفارش نمیشود که در همگی تگ‌ها و بیش‌ازحد لزوم از آنها استعمال فرمائید . به‌علاوه برای تالیف تگ Alt نیازی نیست که در ابتدای عبارتِ توصیفی موردنظرتان از «تصویر یک . . .» یا «عکس یک . . .» به کار گیری نمائید . چون موتورهای جستجو با شناسایی این تگ به‌طور خودکار درمی‌یابند که شما از یک تصویر استعمال کرده‌اید . بدین ترتیب نیازی به به کار گیری از چنین عبارت‌هایی نیست .

 


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۱۵:۳۴ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

بک‌ لینک یا به بیانی لینک پشتیبان چه نقشی در سئو سایت ایفا می‌کند؟

از همین عنوان ممکنه تعجب نمائید .ولی حقیقت داره .یه آموزشی توی سال ۹۳ داشتیم با تیتر نوفالو کردن لینک و پیوند های داخلی اشتباهی گرانقدر .

این آموزش، نقض کننده آموزش دیرین سال ۹۳ نیست! تنها یک تبصره، بند یا استثناست و ولی عمیق خیس است .یادگرفتن قبلی به فیس کلی بود .سوای در حیث به دست آوردن وضعیت خاص .

سئو در مشهد

زمانی
شرکت طراح وب سایت یکی از مشتریان ما، روئت کرد که ما درخواست داریم بعضی از صفحه ها رو بوسیله متاتگ robots، نوفالو و NoIndex کنیم و یک محرمانه لینک داخلی رو نوفالو، به شدت مقاوت کردند و از مشتری ما تعهد گرفتند که عواقب این فعالیت پای خودت است و خیلی ترسیدند!
اعتقادشون
بر این بود که به شکل آلوده و کثیف و روانی واری ایندکس های سایت دوچندان بشه و این رو برای کسب رتبه بهتر مطلوب می دیدند!
حق داشتن! میدونید چرا؟ زیرا به نفع یک کمپانی طراح سایت و سئو است که لغت ها اصلی مشتریش بیاد کاغذ نخستین .اگر‌چه لینک و پیوند یک نیاد .به صرفه تره که با هزینه کمتر، عبارات به کاغذ نخستین برسن و این بشه موفقیتی در کارنامه اون کمپانی .

شرایط کنونی
ممکن است بپرسید، خب پس اختلال چیه؟
خلل اینجاست، که اصل مسئله نرخ تبدیل و درامدزایی میباشد و لینک و پیوند یک یا این که لینک و پیوند های اول در نتایج گوگل خیلی دارای اهمیت میباشند .با رعایت نکردن یک محرمانه اصول، بخت مشتری اونها، برای کسب سکو یک در نتایج گوگل به شدت کم میشه و مشتری هم نمیتونه حرفی بزنه چون خیلی از لغت ها کلیدیش، آخرای کاغذ نخستین می‌باشد .اونم با دو یا این که سه تا لینک از دامنه خودش! و اما به مرور زمان، احتمال افتش نیز خیلی بیشتره در این شرایط .

از حیث تجاری، احتمال دارد رویه این کمپانی طراح سایت صحیح باشه .اما در شرای این کمپانی طراحی سایت، تنها فکرش این باشه که ایندکس فراوان خوبه به هر شکلی و موضوعی که توی این آموزش، بهش پرداختیم رو ندونه، دیگه مشاجره فنی و اطلاعاتی و تجربی هست .

داشتن ایندکس های بسیار لزوما عالی نمی باشد .برای همین توی آموزش تگ و محتوای تکراری و یادگرفتن تفکیک صفحه ها به ازای هر کیورد، مفصل به این مورد پرداختیم .در شرای به هر دلیلی، مجبورید که صفحات بی کیفیت یا این که با محتوای تکراری ایجاد کنید، اونها رو Noindex و Nofollow کنید! و لینک و پیوند داخلی به اونها رو نیز Nofollow فرمائید .

با این عمل اذن میدید، که بها و اعتبار از صفحه های معتبر و لندینگ پیج هایی که قراره با کلمات مهم خاصی، رتبه نیکی در نتایج گوگل بگیرن، به صفحه ها بی کیفیتتون منتقل نشه .

یادتون
باشه، ایندکس داریم تا ایندکس! صرف اینکه بگیم تارنما من چند هزار، تعدادی میلیون ایندکس داره، دلیلی بر اقتدار و اعتبار اون دامنه نیست!


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۴۶:۱۸ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

معنای خطای 404 چیست؟

به طبع برای شما نیز پیش آمده هست که در هنگام وب گردی یا کاوش در وب با خطای 404 یا عبارت این کاغذ مو جود نمیباشد روبه رو گردیده اید .این
غلط معمولا با عبارت های پایین نمایش داده میشود
404
Error HTTP
404 404
Not Found 404
Page Not Found Error
404 Not Found HTTP
404 Not Found 404
File or Directory Not Found The
Requested URL [URL] was not found on this server عبارت های بالا اشکال شکل های قابل سناریو خطای 404 است، که ممکن میباشد با هر کدام از آن ها تا به حالا مواجه شده باشید . در این مقاله می خوا هیم در رابطه با خطای 404، علل رخ دادن آن و اثر خطای 404 بر روی سئو وبسایت و راه و روش های برطرف کردن آن صحبت کنیم .

سئو در مشهد

معنای
خطای 404 چیست؟ در مدل بندی گونه های خطاهای اینترنت پیج به خطاهای محدوده 499-400 خطاهای سمت کلاینت (کاربر) گویند . با این تفاسیر خطای 404 هم یک عدد از خطاهای وب پیج سمت استفاده کننده می باشد و هرگاه استفاده کننده در جستجوی صفحه ای باشد که آن ورقه در سرور جانور نمیباشد با چنین خطایی مواجه خواهد شد . خواسته از خطای سمت کاربر این است که خویش استفاده کننده هم در بروز آن تاثیرگذار میباشد .

خطای 404 نیز می تواند به صورت پیش فرض بوسیله سرور به استفاده کننده نشان داده شود و نیز طراح تارنما می تواند یک ورقه منحصر به فرد با محتوای دلخواه خود که نشان دهنده خطای 404 میباشد را ایجاد کند و این خطا را به کاربر نشان دهد . هم اکنون که با مفهوم این خطا آشنا شدید در بخش بعدی علت های پیدایش خطای 404 را تحلیل خوا‌هیم کرد .

تاثیر
خطای 404 بر سئو
آنالیز
دلایل بروز خطای 404 در این نصیب می خوا‌هیم علل بروز خطای 404 را ارزیابی نماییم .

حذف
شدن صفحات گهگاه وقت ها مدیران سایت، صفحاتی از وبسایت خویش را حذف کرده و یا کاغذ جدیدی برای آن می سازند و برگه اول را به جای ریدایرکت کردن روی صفحه جدید، حذف می کنند . در چنین شرایطی زمانی استفاده کننده لینک ورقه اولیه را کاوش می‌کند با خطای 404 مواجه می شود .

پیوند
های شکسته یا این که اشتباه لینک های شکسته یا غلطی که رئیس پباده سازی اینترنت وبسایت برای یک کاغذ می سازد یا این که لینک هایی که توسط استفاده کننده به صدق تایپ نمی شوند هر دو موجب پیدایش خطای 404 خواهند شد .

پیوند
های فرنگی و مخرب رقبا گاهی زمان ها ممکن می باشد رقبای اینترنت وب سایت شما صفحه های حذف شده و مخربی را به وب سایت شما پیوند کنند تا کاربران شما را با خطای 404 مواجه کرده و روی سئو تارنما شما اثر منفی بگذارند . در ادامه این مقاله به رخ اختصاصی اثر خطای 404 روی سئو تارنما را چک خواهیم کرد .

خطای
404 و اثرات آن روی سئو سایت همان طور که در مقاله‌ها قبل هم در اینترنت وبسایت رایا پارس درباره آن کلام کردیم یک عدد از مهم ترین انگیزه های گوگل از ارائه الگوریتم های متعدد نگهداری رضایت کاربران از محیط اینترنت می‌باشد . پس قطعا اینترنت سایتی که کاربرانش را همیشه با خطای 404 مواجه کند از حیث گوگل به تیتر وب تارنما خاطی شناخته گردیده و موضوع جریمه الگوریتم های گوگل قرار خواهد گرفت و این جریمه تاثیر مضاعف بدی روی مقام آن اینترنت وب سایت و سئو آن خواهد گذاشت .

در بخش قبلی گفتیم استفاده کننده در بروز خطای 404 بی تاثیر نمی‌باشد . ممکن می‌باشد خویش کاربر لینک یک برگه را به نادرست تایپ کرده و با این اشتباه مواجه شود .
اکنون تکلیف سئوکار یا این که طراح تارنما چیست؟
یک طراح وب سایت متخصص می بایست با سیاست و درایت و برای مدیر خطای 404 و رویارویی با اثرات مخرب آن روی سئو سایت، کاغذ ای اختصاصی برای نمایش خطای 404 به کاربر خود طراحی کرده و کاربر را به برگه حیاتی وب وبسایت خود سوق‌دهی کند . طراحی کاغذ ای برای خطای 404 یک عدد از معیارهای سئو می‌باشد . گوگل بر پایه طراحی صفحه با خطای 404 جایگاه وبسایت شما را تعیین می نماید . نکته قابل دقت دیگر این هست که درصورتی که برگه ای را حذف می نمایید باید دیگر صفحه های را ریدایرکت نمائید . برای پیشگیری از بروز خطای 404 و برطرف کردن آن خط مش های دیگری نیز وجود داراست که در بخش بعد از آن به توضیح آن خوا هیم پرداخت .


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۳۲:۱۱ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

دیجیتال مارکتینگ (digital marketing)

دیجیتال
مارکتینگ (digital marketing) دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) به گروه فعالیت هایی که جهت تبلیغ تولیدها و سرویس ها با به کار گیری از ابزارهای دیجیتالی فیس می گیرد گفته می شود . در حقیقت، بازاریابی دیجیتال یعنی استفاده از ابزارهای جان دار در اینترنت و دنیای دیجیتال برای بازاریابی خدمات و محصول ها . به کار گیری از هر مدل رسانه ای که مربوط به کسب و شغل های دیجیتال میباشد می تواند به بازاریابی دیجیتال امداد نماید . دیجیتال مارکتینگ تنها محدود به کسب و کارهای آنلاین نمی شود . برخی از افراد تصور می نمایند بازاریابی دیجیتالی تنها برای کسب و کارهایی است که دارنده وب وب سایت هستند . در صورتی که به هیچ وجه این طور نمی باشد . خیلی از کسب و کارهای سنتی هم می‌باشند که از شیوه تبلیغات دیجیتال عملکرد دارا‌هستند تا خدمات خویش را به مشتریان احتمالی خود معرفی نمایند . در دیجیتال مارکتینگ کارایی می شود از شیوه ابزارهایی مثل اینترنت سایت، ایمیل، شبکه های اجتماعی و . . . خوی کاربران و مخاطبان تحلیل شود تا سپس از چک های انجام شده بتوان بیشترین بازدهی را از بازاریابی بر روی این افراد کسب کرد . در راستی در دیجیتال مارکتینگ هدف دارای اهمیت فروش می‌باشد البته فروش بخش اعظم با داشتن مخاطبان هدف گسترده تر . احتمالا در بازاریابی سنتی هیچ گاه نمی شود به طیف گسترده ای از مخاطبان دست یافت .

سئو در مشهد

ابزارها
و تکنیک های دیجیتال مارکتینگ
باصرفه
سازی تارنما برای موتورهای جست و جو (SEO) سئو یکی از بهترین راه و روش های دیجیتال مارکتینگ میباشد که رقابت متعددی در آن وجود داراست . در این روش، کسب و امور با به کارگیری از تکنیک‏های گوناگون عملکرد در بهبود جایگاه وب سایت شان دارند تا با ارتقا رده وبسایت در نتایج کاوش و قرار گرفتن در ورقه اول، مخاطبان شان سریع خیس و سهل و آسان خیس به وب سایت آن ها دسترسی داشته باشند . با باصرفه سازی تارنما برای موتورهای جست و جو می توانایی هدفمند ترین مخاطبان را به دست آورد . مخاطبی که به دنبال سرویس ها یا تولید ها موردنظرش در سایتی می گردد، مطمئنا یک مخاطب هدفمند محسوب می شود . زیرا با توجه به نیازش آن تارنما را انتخاب کرده است . در این شیوه با بهینه سازی داخلی و فرنگی وب سایت که دربرگیرنده بهینه سازی قالب سایت، سرعت سایت، مساله تکنیکی و ایجاد محتوای سئو شده و توزیع آن می شود، تارنما برای موتورهای جست و جو بهینه می شود تا اینترنت سایت زودتر از وبسایت رقبا در معرض روءیت کرد مخاطبان قرار بگیرد .

بازاریابی
محتوا (Content Marketing) این نوع از بازاریابی دیجیتال همت می کند تا محتوایی ارائه نماید که بتواند با کمترین و مطلوب ترین کلمات، شایسته ترین و عمیق ترین تأثیر را بر مخاطبان بگذارد و به اشتراک گذاری محتوا از سمت کاربران را ارتقاء دهد و مشتریان را به سمت اینترنت وبسایت جهت دهی کند . بازاریابی محتوا مطلوب برای تمامی ی کسب و کارهای آنلاین با هر سرمایه و میزان دارایی ای می باشد . در واقع، در این راه محتوای تولیدی مثل یک قلاب فعالیت می نماید . با تولید محتوای آموزشی قضیه نیاز مخاطبان می توان آن ها را به مشتریان بالفعل تبدیل کرد . ابتدا با محتوای بدون‌پول نیازشان بر طرف می شود و سپس در آن ها اعتماد صورت می گیرد و در نهایت، آن ها خواهان تولیدها و خدمات پولی می شوند . در بازاریابی محتوا که زیر مجموعه ای از بازاریابی درونگرا میباشد دیگر نیازی نمی‌باشد به دنبال مشتری رفت و آن ها را قانع کرد که از تولید ها یا خدمات به کار گیری نمایند . بلکه مشتری خودش با میل خودش به سمت کسب و کار موردنظر می آید و خواهان تولید ها و سرویس ها آن می شود .

بازاریابی
شبکه های اجتماعی (Marketing Social Media) یک عدد از توانا ترین و تاثیر گذار ترین ابزارها در دیجیتال مارکتینگ شبکه های اجتماعی می‌باشند . امروزه کاربران اینترنتی بخش اعظم از قبلی از تلفن های هم پا شان برای جستجو و گشت و گذار در اینترنت استعمال می نمایند . به همین ادله برهه زمانی بیشتری را در کانال های اجتماعی به سر می مارک . پتانسیلی که در کانال های اجتماعی برای تبلیغات وجود دارااست احتمالا در هیچ کدام از رسانه ها وجود نداشته باشد . هدف در این دسته بازاریابی، شناساندن مارک و خدمات به انسان ها و ارتباط و تعامل اکثر با مخاطبان و بالفعل کردن مشتریان بالقوه و متعهد کردن این یوزرها می باشد . در این راه و روش که به نوعی بازاریابی دهان به دهن محسوب می شود، یوزرها با به اشتراک گذاری کامنت ها این نوع تبلیغ را توسعه و گسترش می دهند . همچنین از دیگر هدف ها این رویکرد لینک و پیوند دهی و به اشتراک گذاری محتوای متنی، چهره‌ای و ویدئویی و بالابردن ترافیک وب وبسایت می باشد .

بازاریابی
ایمیلی (Email Marketing) بازاریابی ایمیلی یکی از همگانی ترین نوع بازاریابی دیجیتال می باشد که با پباده سازی مطلوب ورقه فرود وبسایت و ارسال منظم آدرس اینترنتی به مخاطبان می توانایی مشتریان بالقوه بیشتری را به صورت متعهد نگه داشت . بازاریابی ایمیلی ابزاری میباشد که پیروزی در هر کسب و کار آنلاینی را تضمین می نماید . اثبات گردیده می‌باشد که هر کسب و کاری با آدرس اینترنتی مارکتینگ می تواند مخاطبان بیشتری را به مشتریان وفادارش تبدیل کند . نشانی اینترنتی مارکتینگ یک خط مش بازاریابی مقرون به صرفه هست که دقیقا نظیر بازاریابی محتوا مطلوب برای هر کسب و کاری با توجه به هر مقدار بودجه ای میباشد . از اهداف آدرس اینترنتی مارکتینگ می بضاعت به معرفی کسب و فعالیت به مشتریان، با خبر کردن مشتریان از جدیدترین محصولات و خدمات و . . . اشاره کرد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۵۰:۱۲ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

چه گونه یک پروژه سئو را بپذیریم؟

چه گونه
یک پروژه سئو را بپذیریم؟ در این مقاله زیاد کاربردی، می خوا هیم به بررسی کامل این بپردازیم که به چه شکل یک پروژه سئو را بپذیریم؟ در واقع می خواهیم به طور کامل فرایند قبول یک پروژه سئو را مورد آنالیز قرار دهیم .

سئو در مشهد

اکثری از اوقات، در لحاظ نگرفتن نکات مربوط به یک پروژه و نظارت نکردن آن پیش از انجام پروژه سئو، سبب باخت پروژه شده و هم به اجراکننده پروژه و هم به مشتری، ضربه وارد می کند .

بنابراین دوچندان دارای اهمیت و کلیدی خواهد بود که پیش از انجام و اجرای یک پروژه سئو ، به طور بدون نقص به ارزیابی اول آن بپردازیم و بعد از آن آن پروژه سئو را پذیرش نماییم .

چگونه
یک پروژه سئو را بپذیریم؟ توضیح
در زمینه مطلب مراحل قبول پروژه سئو این مقاله، به رخ بدون نقص از روی ارائه زیاد عالی و فوق العاده کامل در نشست پنجم دورهمی کندو بوسیله آقای امین اسماعیلی، متن گردیده است . ولی بخش های به چهره جزئی به آن بیش تر یا این که از آن اندک گردیده می باشد .

شما می توانید به لینک بدون نقص این ویدیو که در منابع پایین مطلب آمده است، دسترسی داشته باشید و همچنین فولدر های مربوط به این ارائه را دانلود نمایید .

این مطلب در آینده به روزرسانی خواهد شد و نکات بیشتری به آن طولانی تر خواهد شد . در صورتی که می خواهید نکته ای را به این موردها فراوان اصلی در فرایند قبول پروژه های سئو خود، طولانی تر کنید، حتما در بخش ایده ها آن را ابلاغ کنید تا به این مقاله بیشتر شود .

توضیح
کوتاه در موضوع کندو کندو یک دورهمی دوستانه برای انتقال تجربیات در مسئله سئو و مدیریت وب سایت می‌باشد که به کمپانی کنندگان خویش کمک می نماید تا از تجربیات دیگران برای ارتقای کسب و فعالیت خویش استفاده مند شوند .

در این دورهمی 3 ساعته آغاز یک زمینه یگانه در قضیه سئو به صورت تخصصی معرفی شده و پس از آن کمپانی کنندگان نظرات و تجربیات خود پیرامون قضیه دعوا را مطرح می نمایند . کمپانی در کندو برای کلیه آزاد میباشد و بصورت ماهانه برگزار می گردد .

روند
پذیرش و اجرای یک پروژه سئو انگیزه ما از انجام پروژه سئو ، همواره این می باشد که این پروژه به شایسته ترین شکل ممکن انجام گردد . ولی خیلی وقت ها ممکن می باشد شما یک پروژه سئو را به عارضه ها متعدد نپذیرید و این امری تماما طبیعی میباشد .

می بضاعت اعلام کرد که بدون شک رد کردن یک پروژه که قرار هست به ناکامی منتهی شود یا این که موقعیت ضروری برای اجرای صحیح را نداشته باشد، مضاعف بهتر از عدم موفقیت در آن پروژه می باشد .

در واقع ناکامی در یک پروژه، نیز بر روی اعتماد به نفس خویش شما تاثیر خواهد گذاشت و هم روی اعتماد و اطمینانی که مشتری به شما داشته است، تاثیر فراوان منفی خواهد گذاشت .

می
توان مراحل پذیرش یک پروژه سئو را به فرآیند اصلی پایین تقسیم نمود:
تماس
نخستین مشتری و دریافت اطلاعات پروژه سئو: این مرحله در واقع مهم ترین بخش این فرآیند می باشد که به عنوان اولین سطح تماس شما با مشتری محسوب می گردد .

تحلیل
اولیه، تنظیم پروپوزال و انتخاب قیمت: پس از تحلیل اولیه، می بایستی یک سفارش برای مشتری تهیه کنیم و بها موضوع نظر خویش را به مشتری اعلام نماییم .


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۵۲:۴۹ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)