مرجع مقالات رسمی سئو مرجع مقالات رسمی سئو .

مرجع مقالات رسمی سئو

الگوریتم اساسی موتور جستجوی گوگل چیست؟

الگوریتم
اساسی موتور جستجوی گوگل چیست؟ الگوریتم کلیدی موتور جستجوی گوگل، الگوریتم مرغ مگس خوار یا Hummingbird است، ولی سالها سوای اسم بود . در سال 2013 کمپانی گوگل این الگوریتم کاوش را تجدید بنا و به اسم مرغ مگس خوار Hummingbird نامگذاری کرد .

سئو در مشهد
آیا
رنک برین قسمتی از الگوریتم جستجوی مرغ مگس خوار گوگل است؟ مرغ مگس خوار، الگوریتم اساسی جستجوی گوگل است، نظیر یک خودرو که ممکن می‌باشد از قطعات و بخش های متفاوت مانند موتور، پمپ سوخت، رادیاتور و غیره ساخته شده باشد؛ مرغ مگس خوار شامل بخش های مختلفی می‌باشد که رنک برین یکی از جدیدترین بخش های آن محسوب می شود .
الگوریتم مرغ مگس خوار Hummingbird همچنین دربرگیرنده بخش های دیگری می باشد که اسامی شان برای متخصصین سئو و با صرفه سازی وبسایت دوچندان آشنا است . الگوریتم پاندا ، الگوریتم پنگوئن ، الگوریتم روز پرداخت ( Payday ) برای جنگ با هرزنامه ها، سئو کلاه سیاه و وبسایت های اسپم طراحی گردیده اند، الگوریتم کبوتر برای بهبود نتایج محلی، الگوریتم Top Heavy برای جریمه صفحات با تبلیغات سنگین، اگوریتم تلفن همراه فرندلی Mobile Friendly، برای پاداش به صفحاتی که برای گوشی باصرفه سازی گردیده اند و الگوریتم دزدان دریایی برای رعایت حقوق کپی رایت نویسندگان در لحاظ گرفته شده است .
براین اساس تمام الگوریتم های گوگل بخش کوچکی از الگوریتم مرغ مگس خوار محسوب می شوند .

رنک
برین گوگل و تاثیر آن بر سئو و با صرفه سازی وبسایت ها چیست؟ با دقت به سیستم هوش تصنعی و مصنوعی به عمل رفته در الگوریتم رنک برین، نقش تکنیک های کلاه سیاه هر روز اندک رنگتر می شود . تمرکز بر اصول سئو کلاه سفید رده بهتری را به وبسایت های موثر می دهد، در نهایت رنک برین کمک می نمایند تا یوزرها براساس جستجوشان نتایج نزدیکتری را پیدا کنند و این دستور سبب ساز محبوبیت روز افزون گوگل شده میباشد .
جستجوی لغت ها کلیدی طولانی و چه بسا جمله ها توسط کاربران و مرتبه بندی نتایج ظریف بوسیله گوگل، آتی سئو را رقم می زند، به عبارتی، صرفاً دیگر کلمات حیاتی یک یا این که دو کلمه و واژه ای حساس نیستند و از همین روز جاری بایستی بر روی صفحات سایتتان که کیفیت پایینی دارا هستند کاری کنید، محتوایی بنویسید که برای کاربران خوشایند باشد و پشتیبان بازاریابی اینترنتی شما باشد . و بدانید رنک برین میتواند مثل یک آدم کیفیت یک مقاله را گزینش کند، ترفندها و کلک های سئوکاران با خط مش های قدیمی را یاد بگیرد و ارتباط های بین واژگان را پیدا کند و تجربه بهتری از نتایج جستجو در اختیار یوزرها قرار دهد و می توانید برای مشورت سئو با ما تماس بگیرید .


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۱۸:۳۴ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

نرخ فرار را کاهش دهید و مدت ماندگاری آن‌ها را افزایش دهید

نرخ
فرار را کاهش دهید و مدت ماندگاری آن‌ها را افزایش دهید راهنمای
بازاریابی محتوا
5 . نظر یوزرها را با یک تیتر کاغذ ی جالب جلب کنید .

6 . مهارتی کسب نمایید که بتوانید کابران را در حین تلاوت محتوا درگیر کنید و به تلاوت ادامه مقاله علاقه مند شوند .

7 . از پیوند دهی داخلی به کار گیری کنید تا که یوزرها در حین تلاوت محتوای به صفحه های دیگر تارنما شما منتقل شوند .

8 . یک کاغذ ی سفارشی برای ارور 404 تهیه و تنظیم کنید(این ورقه وقتی نمایان می شود که برگه ی در خواستی استفاده کننده پیدا نمی شود و به not found معروف است) . این می تواند به استفاده کننده امداد کند برگه ای که به دنبال هیاهو نمی گردد یا برگه ای شبیه باآنرا پیدا نماید .

سئو در مشهد

برای
تارنما خود اعتبار کسب کنید ارزیابی
سئو نامحدود
9 . به وبسایت هایی که اعتبار بالا و محتوای شبیه دارند لینک و پیوند بدهید که بتوانید فی مابین خودتان رابطه (و بک لینک) ساخت کنید .

10 . وجه اجتماعی خود را از نحوه چک ها و توصیفات ارتقا دهید .

11 . برای وب سایت خویش گوهی SSL تهیه و تنظیم نمایید تا کاربران بتوانند با خاطر آسوده تر با تارنما شما تعامل داشته باشند .

12 . درصورتی که سایت شما این پتانسیل را داراست برای این‌که بتوانید مشروعیت خود را نشان دهید سایت خودتان را در Google My Business تصویب کنید .

سایت
خود را برای بالا بردن سعی سئو با صرفه کنید 13 . تصاویر وب سایت خویش را برای بالا بردن سرعت بار گذاری فشرده و با صرفه کنید .

14 . بر روی سایت خود از ردیاب هایی استفاده نمایید که بفهمید در چه منتخب یوزرها را از دست می دهید . ما سفارش می کنید از گوگل انالتیکز((and MonsterInsights ) استعمال فرمائید .(در
صورتی که از وردپرس استعمال می کنید می توانید از MonsterInsights نیز به کار گیری کنید)
15 . با بیش تر کردن نقشه وبسایت XML به وبسایت خود مطمئن شوید همگی نصیب های وب سایت برای کراولر ها در دسترس هست .

16 . از داده های ساخت یافته (که به تیتر نماد گذاری شما schema markup نیز شناخته می شوند) برای سایت خود استعمال کنید که بتوانید محتوای خویش را به نحوی گونه بندی فرمائید که گوگل به صدق بفهمد پست شما در رابطه چه چیزی است .

این پایان جمع آوری ما در پند ها و ترفندهای بهینه سازی موتورهای کاوش میباشد .

بستگی به شما داراست که بخواهید این نکات را در سایت خویش بکار ببرید . لازم نمی‌باشد که کلیه ی نکات را نیز بازه زمانی با هم شروع کنید، شما می توانید بهینه سازی کلی و سئوی ورقه وب سایت خویش را انجام دهید و پس ازآن به دنبال باصرفه سازی محتوا برای سئو ی خویش بروید .


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۰۵:۲۶ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

سئو اپلیکیشن به چه صورت است

تعیین
درست اسم برنامه اسم برنامه به دو استدلال حساس است . اولا، در نتایج کاوش نقش دوچندان مهمی دارد، چون استفاده کننده یک کلمه و واژه با اهمیت در بخش جستجو وارد می کند و App Store این کلمه کلیدی را در در بین اپلیکیشن ها جستجو می کند . علاوه بر این، URL های برنامه ها هم کپی می شوند . آدرس اینترنتی یک برنامه تلفن همراه همیشه به فیس قلم ایجاد می شود و حاوی نام برنامه میباشد . این به این معنا میباشد که مهم ترین کلمه و واژه با اهمیت می بایست گزیده از نام باشد تا موتور جستجو بتواند کلید کلمه و واژه برای برنامه را پیدا نماید .

سئو در مشهد

برچسب
ها یا TAG برنامه با استفاده از برچسب ها، شما می توانید app store و کاربران را از زمینه اپلیکیشن خویش با خبر فرمایید .

توضیحات
برنامه توضیحات یا این که دیسکریپشن برنامه مسئله حیث می بایست دارای ویژگی های با اهمیت و اختصاصی به شخص برنامه شما باشد . تمرکز بر روی نقطه فروش منحصر به فرد می‌باشد . پس عملکرد فرمایید در این چندین خط توضیحاتی در رابطه با دلایل برتری اپلیکشن شما،کارایی و کارایی و قابلیت های برنامه خویش توضیحاتی را ارئه دهید .

جاذبه
های سمعی و بصری تصاویر و ویدیوها در بازاریابی برنامه نقش مهمی ایفا را می کنند، چون استفاده کننده می تواند کیفیت طرح و جذابیت کلی را براساس پیشنهادات بصری یا این که چهره ای محاسبه نماید .

محلی
سازی نمائید و به تدریج ادامه دهید در مقدمه تبلیغات و پتانسیل خویش را در یک بخش محدود اعمال کنید برای مثال در شهر شهر مشهد و آنگاه از آن در استان خراسان و پس از کسب برد حتمی می توانید اپلیکیشن خویش را در کل کشور مطرح کنید .

ورقه
جزئیات برنامه از نمای لیست جستجو، استفاده کننده حالا به ورقه جزئیات برنامه دسترسی پیدا می کند . یک سری رویکرد برای ترغیب کاربر برای دانلود برنامه وجود دارد . دانلود یک برنامه ناشناخته مستلزم رعایت اصولی هست که کاملا بستگی به مشخصاتی از جمله زمان بارگذاری برنامه ،سرعت لود برنامه و خاطر اشغالی زمینه حیث و سایر دست اندرکاران دارد .

تبلیغات
و توزیع به محض این که برنامه شما برای پخش و توزیع فراهم باشد، بایستی از تمام کانالهای جان دار به کارگیری نمایید . برنامه شما صد رد صد باید به صورت آنلاین و آفلاین بتواند فعالیت نماید . البته، هر برنامه عالی همینطور مشتمل بر یک اینترنت تارنما تبلیغاتی و اکانت هایی در شبکه های اجتماعی می باشد . اما باز نیز به تنهایی کافی نخواهد بود . شما نیاز به اینترنت تارنما های خارجی، بلاگ ها، مجلات و سایر کانال ها برای تبلیغات و عرضه اپلیکیشن خویش دارید . چه بسا زمانی که شما درآمد کافی برای تبلیغات و هزینه کردن ندارید میتوانید به وسیله ی ارسال مقاله ها مطبوعاتی برنامه خود را به وب لاگ نویسان معرفی فرمایید راه و روش های زیادی برای جلب اعتنا وجود دارااست . بالاتر از دنیای وب، شما می توانید در مسابقات، شتاب دهنده ها، نمایشگاه های تجاری و جلسات شرکت کنید، به این ترتیب هر کس دردنیای صنعت می تواند در مسئله برنامه شما بشنود و با آن آشنایی پیدا نماید .


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۳۷:۱۶ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

چه‌طور با استعمال از متا دیسکریپشن، نرخ کلیک تارنما را ارتقاء دهیم؟

چه‌طور
با استعمال از متا دیسکریپشن، نرخ کلیک تارنما را ارتقاء دهیم؟ مدام در هنگام بهینه سازی محتوای اینترنت وب سایت صحبت های متعددی در رابطه تعیین کلمه ها اصلی مطلوب و تیترهای جالب می گردد . البته در اکثر زمان ها مواقع اهمیت متا دیسکریپشن ها در سئو داخلی دست قلیل گرفته می شود .

سئو در مشهد

دقیقا هنگامی که تصور می فرمایید که همه اقدامات اضطراری برای هر چه بیشتر دیده شدن وب سایت را انجام داده اید، ننوشتن یک متا دیسکریپشن صحیح می تواند به بهای عدم جذب ترافیک و فروشتان منتهی شود .

اما متا دیسکریپشن چیست؟ متا دیسکریپشن توضیحات کوتاهی می باشند که به تعریف محتوای یک ورقه می پردازند . تصور نمائید که قصد تبلیغ یک کاغذ را دارید . متا دیسکریپشن به عبارتی جملاتیست که برای تبلیغ کاغذ می خواهید به عمل ببرید .

بخش اعظمی از افراد، متا دیسکریپشن را برای صفحه های خالی می گذارند، بدون اینکه بدانند این مسئله می تواند بر روی نمایش صفحه ها در نتایج کاوش تاثیر گذار باشد . یک متا دیسکریپشن قوی، منتهی به ارتقاء نرخ کلیک گردیده و این زمینه هم مستقیما بر روی رتبه تارنما در نتایج کاوش تاثیر گذار هست . متا دیسکریپشن اولی توضیحاتیست که استفاده کننده از یک وب سایت مشاهده می نماید .

در ادامه به معرفی شش خط مش با صرفه سازی متا دیسکریپشن با انگیزه نرخ کلیک بخش اعظم می پردازیم .

1 .
پاسخ به سوالات انگیزه اغلب کاربران از جستجو، یافتن جواب سوالات و رفع مشکلاتشان می‌باشد . خویش را جای کاربران قرار داده و حدس بزنید که صفحه ها تارنما شما قرار می‌باشد به چه سوالات یا مشکلاتی از یوزرها جواب دهد . در متا دیسکریشپن صفحات تارنما می بایست ابتدا سوال مسئله نظر کاربران را مطرح کرده و بعد آن‌ها را ترغیب به کلیک بر روی وبسایت کنیم .

با این که توضیحات یک ورقه می تواند تا 300 کارکتر نیز ادامه یابد، ولی بهتر می‌باشد که طول متا دیسکریپشن بیشتر از 160 کاراکتر نگردد . چرا که گوگل، متا دیسکریپشن های بلندتر را در نتایج کاوش نشان نخواهد بخشید و ادامه توضیحات را با سه نقطه سناریو می دهد . این حالتی نمی‌باشد که موجب جلب رضایت کاربران گردد .

2 .
برانگیختن احساسات برانگیختن احساسات افراد برای انجام کاری مطمئنا خوب تر از بدون چاره کردن آنهاست . این قضیه در تالیف متا دیسکریپشن ها می بایست موضوع اعتنا قرار گیرد .

شما می بایست احساساتی که موجب ترغیب کاربران به کلیک بر روی وب سایت شما و خرید محصولاتتان می گردد با خبر شده و در نوشتن متا دیسکریپشن هم در همین راستا گام بردارید . استعمال از کلماتی نظیر جذاب، فوق العاده، کارکشته و بی مانند می تواند یوزرها را به کلیک بر روی نتایج کاوش تشویق کند .


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۵۸:۴۹ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

ترفندهای برای بهبود محتوا

همگام با رویش بازاریابی دیجیتال ، کسب و عمل ها تمرکز خویش را روی انجام باصرفه سازی قرار داده اند .

با ارسال پیام های اکثر به پلتفرم ها ، چه بسا در رسانه های پولی ، کسب و فعالیت ها اکثر متوجه لزوم محتوا برای ادراک و جلب توجه یوزرها شدند .

سئو در مشهد

فیسبوک آن را "قدرت نگه داشتن انگشت" «thumb-stopping power» نامیده میباشد .
آیا محتوای شما به قدر کافی دیدنی بوده تا سبب تعامل کاربر شود و استفاده کننده آن را بخواند؟
در شرای مهیا اید تا محتوای خود را به مرحله فراتر افزایش دهید ، از این 17 نکته ، ترفند و ابزار ، برای بهبود محتوای خود استفاده نمایید .

1-
از اشکال محتوا استفاده نمائید : در حالیکه ویدئو ها بیشترین و کمترین دما نرخ تعامل را دارا هستند ، ممکن می باشد ، انواع خاصی از تیتر های ایمیل ، بیشینه و کمینه ی دما نرخ گشوده کردن را داشته باشند ، حقیقت این میباشد که آدم های متعدد به منش های متعدد جواب می دهند .

به منظور دریافت بیشترین میزان ممکن تعامل با اشخاص ، از خط مش های مختلف برای ارائه محتوای خویش به کار گیری نمائید .

برخی افراد به تخفیف پاسخ می دهند و برخی دیگر به پیام های احساسی و بعضا دیگر به ویدئو های عملگرا . این درمورد تمام ارتباطات بازایابی شما درست گو است .

تا آنجا که ممکن هست ، از انواع محتوا به کارگیری نمایید ، تا به اشخاص بیشتری دست یابید و تاثیر خویش را به حداکثر برسانید .

2-
با مزایا آغاز فرمایید : ما شاهد یک تغییر تحول والا در نحوه ایجاد محتوای دیجیتال در پیش‌روی تبلیغات سنتی هستیم .

در تبلیغات تلویزیونی سنتی ، روایت سرایی به آرامی استارت می شود ، بعد از آن به اوج می برسد و در نهایت با نام تجاری (برند) خاتمه می یابد . در تبلیغات دیجیتال به این جور نیست .

محتوای دیجیتال با توصیف ها و راز فصل ها استارت می شود .

به فیلم های آشپزی توجه فرمایید ، با یک ظرف غذا وسوسه انگیز شروع می شوند ، خیر با دستورالعمل .

در حالیکه این خط مش برای بخش اعظم محتواها صدق نمی نماید ، اما برخی از برندها روایت جذابی دارا‌هستند ، که می توانند شما را جذب کنند .با آنچه آن‌ها را جذب می کند، شروع نمایید و با تکان سریع محتوا اعتنا آن ها را نگه دارید .

3
- تست نمایید ، مجدد آزمایش فرمایید و گشوده هم تست کنید اکثری از بازاریابان هنوز راهکار آزمایش خود را نساخته اند و یا آن را به صورت تصادفی به کارگیری می کنند .

همان دسته که برنامه محتوای خود برای سال (از طرز هر کانالی ) را ارزیابی می کنید ، مواقعی که می خواهید آزمایش فرمائید را نیز در نظر بگیرید .

یک برنامه آزمایش چیزی بالاتر از تغییر تحول رنگ دکمه و اصلاحات این چنینی هست ، آنان با صرفه سازی مفهومی میباشند .

هر کسب وکاری ، در هر اندازه ، براحتی می تواند آزمایش محتوا انجام دهد . احتمالا بخواهید موردی را چک فرمایید که مردم اکثر پاسخ می دهند ، مقام کالا ، تصاویر و یا این که قیمت ها .

تمام این ها براحتی بصورت آنلاین قابل ارزیابی است و می تواند نتایج بازاریابی شما در کانال های مختلف را تغییر تحول دهد .

4-
از اینفلوئنسر ها الهام بگیرید: وقتی به راهکار محتوا و الهام بخشی تاءمل می کنیم ، اکثر زمان ها به کسب و شغل های دیگر اعتنا می کنیم . ولی عمده کسب و کارها به دنبال تولید محتوایی میباشند رمز و صدا ساخت کند .

در عوض ، به اینفلوئنسر ها برای الهام بخشی اعتنا نمائید . آنها به واسطه محتوایشان به وجود می آیند و می دانند که مخاطبانشان به چه چیزی پاسخ می دهند . ویدئو های آشپزی در فیسبوک ، انقلابی بود که بوسیله آشپزی بلاگرها به وجود آمد نه برندهای غذا .

این می تواند به شما برای روش برخورد با محتوا ، ایده های جدیدی بدهد . به کانال هایی نظیر توئیتر ، اینستاگرام و پینترست نگاهی بیاندازید تا مشاهده کنید اینفلوئنسرها به چه شکل از مفاهیم و اجراها برای وصال به اهداف خود به کار گیری می نمایند .


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۴۵:۵۲ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

الگوریتم E-A-T گوگل چه میباشد و چه تاثیری بر وردپرس دارد؟

الگوریتم
E-A-T گوگل چه میباشد و چه تاثیری بر وردپرس دارد؟ 

سئو در مشهد
2 رای الگوریتم
E-A-T گوگل
الگوریتم E-A-T گوگل ، گوشه ای از یک راه و روش طولانی برای تشخیص جایگاه بندی سایت‌ها است که در بروز رسانی‌های جدید گوگل ارائه گردیده می‌باشد . با این‌که تغییرات کوچک به وسیله کارمندان گوگل هر روزه اعمال می‌شود، تغییرات و پیدایش رسانی‌های تعالی میباشند که حقیقتا معاش صاحبان وبسایت را پایین تاثیر قرار میدهند . اما این بار هیچ استثنایی وجود ندارد .
با وجود این‌که این الگوریتم جدید مثل الگوریتم‌های گذشته گوگل خیلی رمز و صدا به را نینداخت، اما پیامدهای دوچندان مهمی همپا خویش داراست که شما به عنوان یک وبمستر بایستی آنان را بدانید . در این مطلب از همیار وردپرس همراه ما باشید تا با ماهیت الگوریتم E-A-T گوگل آشنا شوید، بدانید چه اثری بر منزلت سایت شما در گوگل خواهد داشت و چه گونه مطمئن گردید تارنما وردپرسی شما نیز از این الگوریتم تازه پیروی میکند .

الگوریتم
E-A-T گوگل الگوریتم
E-A-T دقیقا چیست؟ نخستین از تمامی اضطراری است بیان‌کنم که این الگوریتم خیلی هم تازه نمیباشد و از ماه August سال ۲۰۱۸ معرفی شده است . در آن زمان بخش اعظمی از افرادی که در موضوع سئو عمل می‌کردند، شاهد نواساناتی در رتبه‌بندی سایت‌ها به وسیله گوگل بودند . علاوه بر آن شرکت گوگل نیز اعلام کرد که یک بروز رسانی گسترده انجام داده است؛ کاری که معمولا انجام نمی‌دهد .

ولی
آن گاه از این پیدایش رسانی چه اتفاقی افتاد؟ پس از این پیدایش رسانی، شیوه جایگاه بندی صفحات YMYL تغییر‌و تحول یافت . در حالتی که تا به حال واژه ی YMYL به گوشتان نخورده است، شما تنها نیستید . این واژه و کلمه مخفف عبارت Your Money or Your Life بوده و اصطلاحی است که گوگل برای صفحاتی به عمل می‌برد که می توانند به طور بالقوه بر خوشبختی، سلامت، ثبات مالی یا ایمنی یوزرها تاثیر بگذارد . در واقع این بروز رسانی تاثیر متعددی بر سایت‌ها و صفحاتی داشت که در این دسته‌بندی قرار می گیرند . بعضا از وبمستران تغییرات مضاعف متعددی را در ترافیک سایت خود مشاهده کردند که می توانید تاثیر الگوریتم E-A-T گوگل را بر تارنما های پایین ملاحظه کنید .

google
stat- الگوریتم E-A-T گوگل
همانگونه که مشاهده می‌کنید، افت ترافیک بیش از ۵۰ درصد در سایت‌های معروف، عادی به لحاظ نمی‌رسید . به طور کلی، سایت‌هایی که بیشترین مقدار نوسان در ترافیک را تجربه کردند، سایت‌هایی در قضیه سلامت، ورزش، تغذیه و حوزه پزشکی بودند .

google
eat- الگوریتم E-A-T گوگل
همینطور سایت‌هایی در قضیه بازاریابی و کسب و عمل نیز شاهد تغییرات بزرگی بودند . علاوه بر این، الگوریتم E-A-T گوگل بر نتایج جست و جوی محلی هم تاثیر نهاده بود ولی چیزی فقدان که بخش اعظم اشخاص روی آن تمرکز نمایند .

نام
E-A-T از کجا آمد؟ متخصصین
سئو اسم این الگوریتم را E-A-T گذاشتند که مخفف لغت ها تحت است:
Expertise (تخصص): چقدر مدیر تارنما یا تالیف کننده مطلب در زمینه مطلبی که در سایت جان دار است اطلاعات دارااست . این مسئله برای سایت‌های YMYL فوق العاده مهم میباشد که مطالبی که منتشر می کنند شایع و بی شالوده نباشند .
Authoritativeness
(مسئولیت پذیری): اعتبار و مسئولیت‌پذیری وبسایت در قبال محتوایی که منتشر می‌کند Trustworthiness (قابل اعتماد بودن): محاسبه این که چقدر سایت زمینه حیث قابل اطمینان می‌باشد . مثل امنیت و کیفیت وب سایت .
پیاده
سازی دستورالعمل‌های الگوریتم E-A-T گوگل بدون شک سوال شما هم این هست که چه کاری باید انجام دهید تا افت ترافیک، گریبان‌گیر سایتتان نشود؟ یا این که در شرای این رخداد برای شما افتاده است، چه باید بکنید تا به شرایط عادی برگردید؟ در ادامه به این دو سوال پاسخ می دهیم و به شما آموزش می دهیم تا بدانید چه طور می‌توانید از الگوریتم E-A-T در وردپرس پیروی نمایید .

 


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۴۱:۳۹ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

فراگیری بهینه‌سازی سئو در وردپرس با افزونه Yoast SEO

برد و پیشرفت یک وب سایت تهیدست تجربه، زمان و فعالیت‌هایی می‌باشد که مدیران سایت‌ها می بایست آن را به بهترین شکل ممکن انجام دهند . سئو و بهینه‌سازی وب سایت مهمترین رفتار و اعمالی است که رئیس یک وب سایت می بایست به آن توجه زیادی داشته باشد و از آن غافل نشود . در واقع مدیریت یک وبسایت که سئو نشده است، نظیر ماشینی می‌باشد که سوای بنزین قصد تکان داشته باشد! در سئوی وردپرس می توانید از افزونه‌های مختلفی به کارگیری فرمائید که ما Yoast Seo را جهت فراگیری در مقاله ها گذشته محاسبه کردیم و در این مقاله نیز به ادامه فراگیری آن خواهیم پرداخت .

سئو در مشهد

فراگیری
بهینه‌سازی سئو در وردپرس با افزونه Yoast SEO بخش
تجهیزات افزونه یکی دیگر از بخش‌هایی که قابلیت‌های زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد، بخش امکانات می‌باشد . این بخش شامل تنظیماتی است که به شما امداد می‌کند تا بتوانید ویژگی‌های افزونه را جهت نمایش در بخش‌های گوناگون مانند کاغذ ارسال مطلب فعال یا این که غیرفعال نمائید .

 

تجزیه و تحلیل خوانایی: یک عدد از قابلیت‌های زیاد دارای اهمیت و حتمی افزونه، امکان تجزیه و چک خوانایی هست . این بخش به شما یاری می‌کند تا بتوانید جملات خویش را به بهینه‌ترین صورت ممکن نگارش کنید؛ به طور مثال جمله‌ها مضاعف طولانی را به شما نمایش میدهد یا در صورتی‌که پاراگراف‌های شما خیلی طولانی شود یاری می نماید تا بتوانید آن را بهینه‌تر نمایید .

تجزیه بررسی واژه کلیدی: ممکن است بتوان خاطرنشان کرد مهم‌ترین بخش و قابلیت این افزونه، بخش تجزیه و نظارت عبارات اساسی مسئله به کار گیری در مطلب شما می‌باشد . با فعال‌ساز‌ی این بخش در صفحه ارسال متن می‌توانید به خودتان در زمینه ساخت یک محتوای حرفه‌ای بر شالوده یک یا این که چند واژه و کلمه با اهمیت یگانه یاری نمایید . موردها زیاد زیادی می باشند که با فعال سازی این مورد می‌توانند به بهینه‌سازی محتوای تولیدی شما کمک متعددی نمایند .

با
تراکم واژه دارای اهمیت و استانداردهای آن بیشتر آشنا شوید تنظیمات توسعه یافته برگه: با فعال سازی این مورد می‌توانید امکانات زیادی را مثل عنوان‌های مورد استفاده در وب‌سایت و… را فعال نمایید . توصیه می‌کنیم حتما این آیتم را راه اندازی نموده تا بتوانید سئوی وب سایت خود را حرفه‌ای‌تر اعمال نمائید .

نوار منوی مدیریت: با راه اندازی این آیتم در بخش نوار ابزار مدیریت، فهرستی از بعضا بخش‌های پلاگین Yoast Seo در دسترس شما قرار میگیرد .

بنیاد محتوا: برخی از مقاله‌ها طولانی می‌باشند که از آنان به تیتر یک مطلب جامع یا بنیاد محتوا خاطره می‌شود؛ بعضی از فاکتورهای ارائه شده به وسیله پلاگین برای چنین مقاله ها گوناگون هستند که با راه‌اندازی این گزینه، حاذق به مشاهده آن ها می باشید . اما نگران طولانی بودن نوشته خویش نباشید! چون در هنگام نگارش محتوا شما میتوانید این امکان را در به عبارتی برگه تیک بزنید و از تجهیزات آن بهره‌مند گردید .

شمارشگر پیوند متن: این مورد تعداد لینک‌های داخلی و خارجی ارجاع داده گردیده به صفحه های دیگر را چک مینماید و تعداد آن را متناسب با طول مقاله می‌سنجد . پیشنهاد می کنیم این مورد را مسلما تیک بزنید تا به سئوی وبسایت خود کمک کرده باشید .

سئوی
داخلی، سئوی خارجی و تفاوت‌های آنان در چیست؟ اطلاعات
شرکت این بخش دربرگیرنده داده ها شرکت، وب سایت و هویت فعالیت شما می باشد که می بایست متناسب با عنوان سایت خویش و حوزه فعالیتی آن را تکمیل فرمائید .

اسم اینترنت سایت: در این بخش بایستی نامی را برای تارنما یا شرکت خویش انتخاب کنید .

اسم جایگزین: درصورتی که نام کمپانی شما مناسب سناریو در گوگل نمی‌باشد و یا این که نام سایت با اسم کمپانی شما گوناگون است، میتوانید در بخش اول اسم واقعی کمپانی و در بخش دوم اسم تارنما خود را وارد فرمائید تا در گوگل با آن اسم نمایش داده شود .

شرکت یا این که شخص: در این بخش هم باید نوع وبسایت خویش را (شخصی یا این که شرکتی) مشخص و معلوم فرمائید تا در سئوی گوگل بتوانید هدفمندانه‌تر ارتقا مرتبه پیدا نمایید .

ابزارهای
وب‌مستر این بخش مشتمل بر ابزارهای تاییدیه از موتور کاوش نظیر گوگل است که برای ایندکس محتوای سایت در آن ها الزامی میباشند . برای اینکار کافی میباشد کدهای تاییدیه را در همین بخش وارد نمائید .


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۴۸:۳۲ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

تأثیر متعددی بر سئو تارنما

این مسئله ساده و سادگی میباشد که می تواند تأثیر متعددی بر سئو تارنما شما داشته باشد .
گوگل از تمام صاحبان سایت‌ها خواسته میباشد که دامنه حیاتی انتخاب نمایند و بر پایه آن راهکار سئو وردپرس خویش را پیاده نمایند .صادقانه بیان کنم تفاوت چندانی ندارد که دامنه حیاتی تارنما شما به شکل http://example .com یا http://www .example .com باشد در هر صورت برای گوگل فرقی ندارد که از کدام مورداستفاده می کنید .

سئو در مشهد

کافی می‌باشد یک دامنه اصلی داشته باشید و آن را به سرچ کنسول گوگل و پیکربندی وردپرس معرفی کنید .

در داشبورد وردپرس مسیر پیکربندی > عمومی را دنبال کرده مراجعه کرده و مطابق تصویر تحت در دو فیلد نشانی وردپرس (URL) و نشانی سایت (URL) استفاده یا عدم استعمال از www را گزینش فرمائید .

تنظیمات
عمومی وردپرس
و سپس بایستی همین کار را برای سرچ کنسول گوگل نیز انجام دهید . برای این منظور وارد اکانت جیمیل خود گردیده و به اکانت سرچ کنسول مراجعه نمایید . درحال حاضر روی نشانی وب سایت خویش کلیک کرده و وارد آن شوید . سپس روی علامت چرخ‌دنده کلیک کنید و بعد از منوی بازشده آیتم Site Settings را انتخاب نمایید .

تنظیمات
انتخاب دامنه اصلی سایت در سرچ کنسول گوگل
با کلیک روی این آیتم وارد برگه ذیل خواهید شد که می‌توانید حق تقدم سناریو و تصویب آدرس‌های وبسایت را در نتایج جستجو تهیه و تنظیم فرمائید که با www چهره گیرد یا این که اینکه بدون www از آن به کارگیری فرمائید .
به این ترتیب در بخش Preferred domain حق تقدم موردنظر خویش را که دربرگیرنده سه بخش زیر میباشند مشخص و معلوم کنید:
تعیین
دامنه اساسی سایت برای سئو وردپرس نیازی به تعیین اولویت از سوی گوگل ندارید .
قصد به کار گیری از www در نشانی وبسایت برای نتایج کاوش رادارید .
قصد به کار گیری از www در آدرس وب سایت برای نتایج جستجو را ندارید .
اکنون بعدازاینکه حالت سایت با www یا بدون www را در وردپرس انتخاب کردید روی دکمه Save که در انتهای کاغذ قرار دارد کلیک نمائید تا پیکربندی ذخیره شوند . درصورتی‌که مدتی هست که تارنما خود را فعال سازی کرده‌اید و موقعیت استعمال یا عدم استفاده از www را تغییر و تحول داده‌اید بعد از آن از مدتی همگی لینک‌های شما که در گوگل ایندکس شده‌اند به ساختار نو اصلاح خواهند شد .

7)
از پروتکل HTTPS به کارگیری کنید سند
ssl در صورتی‌که در وب سایت شما قسمتی وجود داراست که یوزرها باید اطلاعات یک فرم را مالامال کنند، یا این که این‌که خدمات پرداخت را به آنان ارائه می‌دهید،باید از پروتکل (SSL (Secure Sockets Layer استعمال نمایید .

در
ادامه بخوانید: تگ Alt چه است و بر سئو سایت چه تاثیری دارد؟ با به کارگیری از SSL، دیگر اطمینان دارید که اطلاعات خصوصی و حیاتی بازدیدکنندگان تارنما شما رمزنگاری‌شده و همیشه درجایی امن مراقبت می‌شوند . این مسئله نه‌فقط در نگهداری امنیت، بلکه در رتبه‌بندی سئو شما نیز اثر گذار می باشد . بگذارید واضح‌تر بگوییم، اگر از پروتکل HTTPS استفاده نمیکنید گوگل به وب سایت شما برچسب «ناامن» میزند و این زمینه را به بازدیدکنندگان هم اطلاع‌رسانی می نماید .

در صورتیکه تا درحال حاضر از پروتکل HTTPS به کارگیری نمی‌کردید، شاید خوبتر باشد همین حال با سرور صاحب خانه خویش تماس بگیرید .

8)
سایت وردپرسی خویش را ازنظر سرعت بهینه‌سازی کنید سرعت بار گذاری نه‌تنها یک فاکتور اساسی برای رتبه‌بندی وب سایت شماست، بلکه در تجربه کاربری بازدیدکنندگان نیز تأثیرگذار می‌باشد . بر پایه پژوهش ها انجام‌شده هر چه برهه زمانی بار گذاری برگه طولانی‌تر شود احتمال آنکه بازدیدکنندگان برگه را کنار گذاشتن نمایند هم فراتر می‌رود .
برای این‌که با گاز بار گذاری سایت خود پی ببرید ابزارهای مختلفی وجود دارااست که با تحلیل سایت شما از صفرتا صد نمره‌ای به آن می‌دهد . و عواملی که سبب کندی لود وب سایت شما می‌شوند را هم معرفی می کند و برای برطرف نمودن آن ها راهکارهای را ارائه می‌کند؛راهکارهای مثل فشرده‌سازی تصاویر کش کردن فایل‌ها در مرورگر که سرعت بارگذاری را بالاتر میبرند .
وردپرس
افزونه‌های متخلفی برای این مراد دارااست که به‌عنوان‌مثال می‌توان از افزونه تحت اسم برد: WP
Rocket، WP Super Cache، Smush Image Compression and Optimization و WP-Optimize
9)
شما هنوز نیز بایستی پیوند سازی را در سال 2019 در استراتژی سئو خود داشته باشید بر اساس تحقیقات که اخیر SEMrush انجام داده می باشد این مطلب را صریح می نماید که لینک‌ها، برای سایت‌های متمرکز روی کلیدواژه که ماهانه کمتر از 10000 جستجو دارند، اهمیت زیاد بیشتری از سایر عامل ها دارا هستند . همچنین، اهمیت لینک‌های داخلی را نیز فراموش نکنید .

در حالتی که در هر یک از مطالب خود، به بقیه مطالب قدیمی‌تر سایت لینک و پیوند بدهید ضمن ارتقا بازدید از صفحه های می‌توانید مدت‌زمان باقی ماندن خواننده روی وب‌سایت را هم افزایش دهید . همچنین افزایش نرخ تعامل یوزرها نیز موضوع دیگری می‌باشد که با دادن لینک‌های درونی به دست خواهید آورد .

10)
سئو وردپرس با افزونه Yoast SEO درصورتی که از در میان لیستی که تابه‌حال ابلاغ کردیم فقط بخواهید یک موضوع را انجام بدهید ،آن‌یک قضیه همین نصب و فعال‌سازی پلاگین Yoast SEO خواهد بود .

از عمر پلاگین یوست سئو نزدیک به ده سال می‌گذرد،اما تیم توسعه‌دهنده این افزونه در این سال ها هیچ گاه از به‌روزرسانی آن بر شالوده ضوابط جدید سئو و الگوریتم‌های گوگل دست نکشیده‌اند .

برخی
مزایای به کار گیری از افزونه یوست سئو وردپرس به شرح زیر هستند:
بهینه‌سازی بدون نقص محتوا: افزونه Yoast SEO از شما می‌خواهد که یک کلمه و واژه حیاتی کلیدی برای نوشته‌تان گزینش کنید، بعد از آن اطمینان حاصل میکند که از آن در نقاط استراتژیک مطلب استعمال کرده‌اید . همچنین پلاگین Yoast SEO شما‌را در تالیف توضیحات متا (شرح کوتاهی از مطلب که ذیل لینک و پیوند آن در گوگل به سناریو درمی‌آید) هم موعظه می نماید که این مورد به معنای افزایش کلیک روی مقاله‌تان خواهد بود .


ایجاد نقشه‌های تارنما XML به‌صورت خودکار: کافی هست روی دکمه مخصوص به این کار کلیک فرمایید تا پلاگین یوست سئو از تمام پست‌ها، صفحه ها و تصاویر شما نقشه وب سایت بسازد .


اضافه کردن خودکار لینک‌ها به فید RSS: از این که مطالبتان را بدزدند خسته شده‌اید؟ پلاگین Yoast SEO به‌طور قلم لینک و پیوند مقاله را به فید RSS شما اضافه می نماید تا گوگل بداند که شما تولید کننده این محتوا بوده‌اید .


اما یکی دیگر از مزایای افزونه یوست سئو وردپرس ، امکان طولانی تر کردن یکسری کلیدواژه به مطالب شماست . همان‌طور که فراتر نیز گفتیم، استانداردهای سئو در سال 2019 به سمتی پیش رفته که هر چه از تعداد و تنوع بالاتری از لغات اصلی استفاده کنید، نتایج بهتری خواهید گرفت .


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۴۸:۰۳ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

ابزارها و تکنیک های بازاریابی دیجیتال

ابزارها
و تکنیک های بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ کدامند ؟ مورد ها
زیر، از تکنیک ها و ابزارهای بازاریابی دیجیتال محسوب می‌شوند:

سئو در مشهد
1-
بازاریابی با استعمال از موتورهای جستجو) Search Engine Marketing( بازاریابی به وسیله موتورهای جستجو یا این که SEM مخفف شده عبارت انگلیسی Search Engine Marketing هست و به بازاریابی کسب و فعالیت شما در موتورهای جستجویی مانند گوگل می‌پردازد و به ارتقاء فروش امداد می‌کند . بازاریابی موتورهای کاوش یا این که SEM شامل دو بخش است : بهینه سازی تارنما برای موتورهای کاوش یا سئو (SEO) و تبلیغات کلیکی در موتورهای کاوش یا PPC که مخفف Pay Per Click می باشد .در SEM با به کار گیری از تکنیک‏ های طراحی وبسایت و سئو سعی در بهبود رده وبسایت زمینه حیث دارند تا با افزایش منزلت سایت در نتایج جستجو و قرار به چنگ آوردن در کاغذ اولیه گوگل، کاربران سریع تر و سهل خیس به وبسایت دسترسی داشته باشند . ترافیک ارگانیک و خریداری گردیده مهم ترین راهکارهای بازاریابی بوسیله موتورهای کاوش برای ارتقای سایت می‌باشد . ترافیک خریداری شده یا این که Paid Traffic در پیش‌روی ترافیک ارگانیک قرار می‌گیرد، زمانی‌که به برهان محتوای ارزشمند و دقت یوزرها بازدید کاغذ شما ارتقا می‌یابد، حجم ترافیک به چهره ارگانیک افزایش یافته و نیازی نمی باشد برای ارتقای آن هزینه فرمایید . در پیش‌رو زمانی‌که برای ارتقاء ترافیک سایت هزینه ای پرداخت می کنید تا سایت شما هر چه سریع تر و عمده چشم شود ترافیک خریداری شده نامیده می‌گردد .
بازاریابی موتورهای کاوش از هزینه نسبتا پایینی برخوردار می‌باشد و به افزایش رضایت مخاطبان یاری می نماید .

2-
بازاریابی درونگرا یا جاذبه ای (Inbound Marketing) بازاریابی درونگرا از نحوه ایجاد ارتباطات مفید، مرتبط و با کمک محتوای با ارزش در راستای جذب هر چه عمده مشتریان عملکرد مینماید . بازاریابی درونگرا یا جاذبه ای کاربران اینترنتی را به مشتریان دارای تعهد شما تبدیل می‌کند، بدین ترتیب ارزش دارد بر روی آن سرمایه گذاری فرمایید . این ابزار دیجیتال مارکتینگ ویژه کسب و کارهای آنلاین طراحی شده و سعی می کند از طریق تنظیم و ارائه محتوا به اعتماد سازی و جلب نظر مشتریان سرعت ببخشد . در پیش‌رو بازاریابی درونگرا بازاریابی برون گرا قراردارد که بر شیوه های بدون واسطه بازاریابی آنلاین مثل خرید بنر تارنما ها، لیست های ایمیلی تمرکز دارااست . به عبارت بی آلایش خیس بازاریابی برونگرا آشکارا ماهیت تبلیغاتی دارد ولی ماهیت تبلیغاتی بازاریابی درونگرا در نگاه نخستین چندان قابل تشخیص نمیباشد . ساخت و توزیع محتوا، بازاریابی چرخه عمر و فردی سازی موضوعاتی است که در Inbound Marketing مطرح میباشد و به جذب مخاطب و وفادارسازی مشتری یاری می نماید .

3-
بهینه سازی سایت برای موتورهای کاوش (سئو) سئو (SEO) گوشه ای از عملیات بازاریابی به وسیله موتور های جستجو (SEM) است که همت مینماید به منش های سالم به ارتقا بی آلایش تر و سهل وآسان تر خوانش محتوای وبسایت به وسیله موتورهای جستجو یاری نماید . این ابزار دیجیتال مارکتینگ به اصلاح کدها و ساختار وبسایت میپردازد و چگالی کلمات، طرز رابطه صفحه های با یکدیگر و رعایت استاندارد های کد نویسی و پباده سازی وبسایت را قضیه تحلیل و سنجش قرار می دهد .

4-
بازاریابی کانال های اجتماعی (Social Media Marketing) بازاریابی کانال های اجتماعی از شیوه حضور مداوم و همیشگی در شبکه های اجتماعی با مشتریان ارتباط برقرار کرده و می کوشد ضمن افزایش تدبیر از برند به فروش عمده سبب ساز شود . این ابزار Digital Marketing با یافتن مشتریان بالقوه اطلاعات بیشتری در خصوص خدمات و محصول ها خویش ارائه می‌دهد و فرصتی برای پاسخگویی سوالات مشتریان مهیا می‌نماید . یک عدد از مهم‌ترین کارکردهای بازاریابی شبکه های اجتماعی شنیدن صدای مشتری است، اخذ پیشنهادات و نظرها مشتری از این طریق می‌تواند به ارتقای مال یاری کند . بسیاری از یوزرها شبکه های اجتماعی با استعمال از هشتگ نام شما به بیان دیدگاه‌ها، نظرات و چه بسا خاطرات خود از برند شما می‌پردازند .

5-
بازاریابی محتوا ontent MarketingC بازاریابی محتوا یک عدد از تکنیک های بازاریابی دیجیتال هست که با توجه به فضایی که محتوا در آن جا انتشار پیدا می کند کارایی میکند تا مخاطبان انگیزه را به خریدار کالا و سرویس ها شما تبدیل نماید . بازاریابی محتوا رابطه کاربر و صاحبان کسب و عمل را تسهیل کرده و یک ابزار عالی برای تمام اشخاصی می‌باشد که می خواهند فرآورده و یا این که خدمتی را به فروش برسانند . بازاریابی محتوا برای کسب و کارهایی که در فضای وب کار می‌کنند، بیش از بقیه کسب و کارها مفید است . از آنجا که استقبال همگانی به ایجاد محتوا مضاعف شده و رقابت در این حوزه مضاعف است نیاز به کارایی هدفمند و برنامه ریزی صحیح برای ساخت محتوای با ارزش ارتقا یافته می باشد . به این ترتیب بازاریابی محتوا شکل گرفت و به مرور ارتقا یافت . بازاریابی محتوا تدوین کردن استراتژی های واجب برای ساخت محتوا را بر عهده دارد و ضمن شناخت مخاطب همت می‌کند به بنا کردن راهکارهای صحیح تولید محتوا برای موفقیت فروش یک کسب و فعالیت بپردازد .

6-
تبلیغات بر پایه کلیک (PPC) Pay Per Click یا این که تبلیغات بر مبنا کلیک به تبلیغاتی گفته میشود که به ازای هرکلیک مخاطب هزینه دریافت می نماید . در این شیوه تبلیغات در ابتدا دارایی ای از مخاطب دریافت می‌نمایند و به او اعتبار می‌دهد، بعد از آن بر مبنای هر کلیک از اعتبار شما کم میگردد تا اعتبار به نقطه پایان رسد . تبلیغات در موتورهای جستجو معمولا به شکل تبلیغات بر اساس کلیک انجام میگردد . PPC به عنوان ابزار دیجیتال مارکتینگ یک رویکرد حل اقتصادی برای جلب نظر مخاطبان شما و ارتقاء تعداد بازدیدکنندگان میباشد . درخواست کنندگان تبلیغات بر شالوده کلیک بر روی لغات حساس انتخابی خود قیمت گذاری می‌نمایند و گوگل نظیر یک مزایده پیشنهادات را چک کرده و به افراد برنده اعتبار میدهد و تا نقطه پایان اعتبار، کاغذ مسئله نظر شما را در نتایج کاوش نمایش می‌دهد . مخاطب هنگام مشاهده نتایج جستجو می تواند با مشاهده آرم های مشخص، محتوای تبلیغاتی را از سایر محتواها تشخیص دهد .

7-
اینفلوئنسر مارکتینگ (Influencer Marketing) اینفلوئنسر مارکتینگ یا بازاریابی افراد تاثیرگذار مدتی می‌باشد اشاعه یافته و به تیتر ابزار دیجیتال مارکتینگ مطرح شده می باشد . در این روش از بازاریابی کسب و کارها تولیدها و خدمات خویش را از گویش افراد تاثیرگذار مطرح و معرفی می‌نمایند .اینفلوئنسرها به عوارض مختلفی در میان مردمان دارای شهرت میباشند . بازیگران، ورزشکاران و سیاست مداران دارای اسم و رسم از افراد تاثیرگذار سنتی می‌باشند . در سال های اخیر و بسط شبکه های اجتماعی بعضا از اشخاص با تولید محتوای جالب و ارزشمند به مرور توانسته اند طرفدارانی را در کانال های اجتماعی پیدا کنند، افرادی‌که حسن شهرت دارا هستند و طرفداران زیادی را در کانال های اجتماعی جذب کرده اند از جدیدترین گروه اینفلوئنسرها می‌باشند . کسب و کارها با پرداخت هزینه یا ارائه بدون پول تولیدها و خدمات خویش به این افراد از آن ها می خواهند در شبکه های گوناگون ارتباطی به ویژه صفحه ها خویش در کانال های اجتماعی در مسئله مزایای محصول ها آن ها مطلب منتشر کنند .

8-
بازاریابی موبایلی (Mobile Marketing) بازاریابی موبایلی در کانال های اجتماعی موبایلی زمینه به کارگیری قرار می گیرد، با افزایش استعمال از وب بوسیله یوزرها گوشی تلفن همراه هوشمند طراحی وبسایت مناسب تلفن همراه و انواع تبلت اهمیت بیشتری یافته و به بازاریابی موبایلی رونق داده میباشد . اکثری از یوزرها در شبکه های موبایلی با مال و خدمتی آشنا می شوند و بعد برای خرید به اینترنت تارنما شرکت میروند در‌صورتی‌که سایت برای یوزرها تلفن همراه بهینه سازی و پباده سازی شده باشد می‌توان توقع داشت فروش ارتقاء یابد .

9-
بازاریابی ایمیلی یا پست الکرونیکی مارکتینگ Email Marketing بازاریابی ایمیلی یک عدد از شایع ترین نوع بازاریابی می باشد که با پباده سازی مطلوب ورقه فرود وبسایت و ارسال منظم آدرس اینترنتی به مشتریان می توانید مشتریان بالقوه بیشتری را به چهره با مسئولیت نگه دارید و از اهداف آن می توان به معرفی مارک به مشتریان، اطلاع رسانی مشتریان از تازه ترین محصول ها و خدمات، زمانی که مشتریان وارد سایت شما می شوند و نشانی اینترنتی شان را در اختیار شما قرار می دهند در واقع عشق مندی خود را به تارنما اعلام می دارند و حتی با ترک وب سایت با داشتن ایمیل می توانید آنان را به وبسایت خود برگردانید و چه بسا می توانید نتایج ایمیل های ارسالی را از مشتریان اخذ کرده و مطابق بازخورد مشتریان تولیدات آینده خود را طراحی کنید . نکته مهمی که در بازاریابی ایمیلی بایستی رعایت شود این می‌باشد که نباید هیچ گاه مزاحم حریم شخصی افراد بشوید و بصورت تحمیلی هر روز به عذروبهانه های متعدد به آنان پست الکرونیکی ارسال کنید . هیچ کاربری این رفتار را نمی پسندد و با این عمل فقط ارزش مارک و خودتان را تحت سوال می برید . کارایی فرمایید ایمیلها در مدت های هنگامی مشخص و معلوم گردیده و بصورت هدفمند صرفا برای کاربرهایی که خودشان تمایلشان را برای دریافت نشانی اینترنتی های شما اعلام کرده اند و در مجله وب سایت عضو گردیده اند بفرستید و همچنین امکان انصراف از خبر نامه را در انتهای آن قرار بدهید .

استفاده از ابزار ایمیل، جهت اطلاع رسانی و برقراری ارتباط با مخاطبین از اهمیت بالایی برخوردار است، به همین جهت ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی و تکنیک های متعدد با این قضیه مانند تولید صفحه فرود می توانند به شما در پباده سازی و پیاده سازی یک کمپین پیروز دیجیتال مارکتینگ کمک متعددی بکنند . استفاده از نشانی اینترنتی برای اطلاع رسانی و تبلیغات می بایست پایبند اصول خاصی باشد زیرا هر روز ده ها پست الکرونیکی متعدد برای اشخاص ارسال می شود و اکثریت افراد چه بسا بدون این‌که نشانی اینترنتی ها را گشوده نمایند آن را تمیز می نمایند . به همین دلیل می بایست ایمیل ها را بصورت هدفمند نوشت تا کاربر را هدایت نماید و جذابیت ضروری را برای او داشته باشد .


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۵۳:۴۳ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

رپورتاژ آگهی چه میباشد و چگونه به توسعه مارک شما کمک می کند؟

رپورتاژ
آگهی چه میباشد و چگونه به توسعه مارک شما کمک می کند؟ چرا
برای توسعه و گسترش برند، به رپورتاژ اطلاع رسانی نیاز داریم؟ رپورتاژ آگهی به خبر تبلیغاتی گفته می شود که با هدف توسعه و تولید دانایی مارک و کسب وکار در وبسایت های معتبر خبری منتشر می گردد .

سئو در مشهد

متن اطلاع رسانی منتشر شده به صورتی تنظیم می شود که علاوه بر شناخت و ارائه توضیحات مختصر و اثرگذار در ارتباط با برند، دربرگیرنده چندین کلمه و واژه با اهمیت وب تارنما تبلیغ دهنده هم می باشد که بصورت فالو خواهد بود .

از آنجاییکه یک عدد از استراتژی های مفید لینک سازی در سئو، تولید پیوند های فالو در وبسایت های دارای اعتبار و با جایگاه بالا می باشد، از این سو، رپورتاژ اطلاع رسانی این قابلیت را برایتان میسر می نماید که با به کار گیری از یک نوشته خبری مناسب و تولید چند کلمه مهم و قرار دادن پیوند بر روی آن، از روش تکثیر نوشته در تارنما های معتبر، لینک و پیوند های کار کشته به سمت تارنما خویش دریافت نمائید .

رپورتاژ
انتخابی مناسب برای سئو سایت نکته قابل توجهی که در این راستا وجود دارد آن است که بر بر خلاف دیگر خط مش های لینک سازی یا این که به نوعی گرفتن بک لینک و پیوند که می بایست به رخ ماهانه یا هر ساله لینک ها تمدید شوند، لینک و پیوند سازی از روش تکثیر رپورتاژ آگهی بصورت همیشگی و مادام العمر بوده و به هیچ وجه از وب سایت های منتشر کننده حذف نخواهد شوید .

بنابراین، استعمال از این راه تبلیغاتی را می توانایی به عنوان یک عدد از کارساز ترین و اثرگذار ترین رویه های دیجیتال مارکتینگ و همچنین سئو دانست و از طریق آن، اعتبار وب سایت منتشر کننده رپورتاژ آگهی را به فیس همیشگی برای اینترنت سایت خود ایجاد نمود .

از سوی دیگر، با دقت به اینکه وبسایت های در نظر گرفته شده برای انتشار رپورتاژ، سایت هایی پر کاربر می باشند و بازدید روزمره مضاعف بالایی را دارند، انتشار رپورتاژ آگهی منجر خوبتر دیده شدن برندتان خواهد شد و می تواند آگاهی بسیار مطلوب و خیر از برند شما را برای بازدیدکنندگان ساخت نماید که این اتفاق، به عامل اعتماد بازدید کننده به وبسایت معتبر، سبب ساز اثر گذاری بیشتر برای شما خواهد شد .

رپورتاژ
آگهی در جذب مخاطبان نو و همینطور ارتقا رنک گوگل اینترنت تارنما شما تاثیر گذار می باشد
مراحل
نشر رپورتاژ آگهی فرآیند تکثیر رپورتاژ اگهی به‌این رخ می‌باشد که آغاز می بایست یک متن مناسب در راستای برند و یا محصول ها قضیه حیث شما و به طور کلی، اهداف سازمانی، ایجاد شده و سپس، بر مبنا انگیزه گذاری سئو، کلمه اصلی های مد نظر را در متن معین نموده و لینک های مربوط به آن کلمه و واژه با اهمیت را در متن جانمایی فرمایید .

در تراز آن‌گاه کافی می‌باشد که این نوشته را در سایت های خبری و مجلات اینترنتی که دارنده بازدیدهای روزانه فراوان بالا می باشند، بصورت رپورتاژ خبری منتشر فرمائید .

پس از انتشار، نوشته آگهی به همراه لینک های فالو و عکس در تارنما قرار گرفته گردیده و از نحوه جایگاهی که برای آن مراد شده گردیده هست برای بازدید کنندگان قابل نمایش می باشد .

نوشته منتشر گردیده پس از گذشت دوران هنگامی که در ورقه با اهمیت و یا کاغذ ذی‌ربط قرار می گیرد، به نصیب بایگانی خبر انتقال یافته و بصورت دائم و مستمر در آن وب سایت قرار خواهد گرفت و اثر آن به یادماندنی می باشد .

توجه
نکته ای که در این راستا وجود داراست آن هست که متن منتشر گردیده در وب سایت های خبری و معتبر، در صفحه ها گوگل و اینترنت سایت های موتور جستجو، ایندکس شده و هنگام کاوش به وسیله استفاده کننده قابل مشاهده نیز می باشد .

همچنین، انتشار رپورتاژ اطلاع رسانی در وب سایت های معتبر خبری منجر می شود تا برای صاحب و مالک خبر، اعتبار دوچندان متعددی جذب شده و دور اندیشی فراوان مناسبی نسبت به مارک آگهی دهنده ساخت شود .

چرا
رپورتاژ اطلاع رسانی تاثیر بسیار متعددی در ایجاد دور اندیشی مارک دارد؟ با اعتنا به اینکه یکی از کار های اساسی هر روز کاربران اینترنت، پیگیری تارنما های معتبر می باشد، از اینرو نشر رپورتاژ آگهی از پاراگراف رویه های فراوان اثرگذار تبلیغات اینترنتی و سئو هست که به برهان انتشار آن بصورت یک خبر جدید، سبب جذب اعتماد و لحاظ مخاطبین می گردد .

مزایای
رپورتاژ اطلاع رسانی به نسبت دیگر روش های تبلیغات اینترنتی چیست؟ نشر رپورتاژ اطلاع رسانی بصورت یک خبر جدید، سبب اعتماد عمده مخاطبان می گردد .
رپورتاژ قابلیت و امکان نشر در وب سایت خبرگزاری ها و همچنین، وب سایت های تخصصی مالامال بازدید را دارا می باشد .
ورقه مربوط به رپورتاژ بصورت دائم و دائمی در سایت های معتبر قرار گرفته و اثری به یاد ماندنی خواهد داشت .
خبر رپورتاژ آگهی، پس از انتشار در تارنما های معتبر، به سرعت در موتورهای جستجو، ایندکس گردیده و در لیست نتایج کاوش قابل مشاهده می باشد .
امکان ایجاد یک سری لینک و پیوند موءثر به فیس فالو و مستمر در هر رپورتاژ .
مطلوب
ترین راهکار جهت سئو و لینک سازی به صورت طبیعی کمپانی دیجیتال مارکتینگ نتمارکو، با بهره گیری از کارشناسان ارشد در زمینه تولید محتوا، تبلیغات اینترنتی و تجارت الکترونیک در درحال حاضر حاضر، آماده ارائه سرویس ها رپورتاژ اطلاع رسانی بصورت ایجاد محتوا و نشر آن در همگی وب سایت های معتبر خبری در کشور‌ایران را با قیمتی مطلوب دارا می باشد که می تواند تاثیر فوق العاده ای بر روی کمپین های تبلیغاتی و همینطور سئوی وب وب سایت شما ساخت کند .

در حالتی که به دنبال آن میباشید که کسب و عمل خود را توسعه داده و در وب وب سایت های دارای اعتبار خبری، برندتان را در مشاهده کرد همگان قرار دهید، ماشین کرایه ای دیجیتال مارکتینگ نتمارکو در کنار شما حضور داراست تا با ارائۀ لیستی گران بها از اینترنت تارنما های معتبر خبری، به خوب تر چشم شدن برندتان یاری نموده و کسب و کارتان را گسترش دهد . .

 


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۰۹:۴۳ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)