مرجع مقالات رسمی سئو مرجع مقالات رسمی سئو .

مرجع مقالات رسمی سئو

میکروسایت کامل کننده و شاخه‌ای از سایت اصلی

میکروسایت
میکروسایت کامل کننده و شاخه‌ای از سایت اصلی است که به فیس منقطع کار می‌کنه . میکروسایت‌ها می‌تونن استفاده‌های متعددی برای برند‌ها داشته باشن . برای مثال بعضا از برند‌ها برای تمرکز روی یه کمپین مختص و یا این که برای داستان سرایی از میکروسایت ها استعمال می‌کنن . باوجود این‌که میکروسایت ها معمولا از تعدادی صفحه تشکیل میشن البته کماکان به تیتر لندینگ پیج شناخه میشن .

سئو در مشهد

نمونه: شرکت Bolthouse Farms که محصولاتی مانند آبمیوه ساخت میکنه و شعارش “محصولات سالمتر” می باشد یک میکروسایتی به اسم UrWhatUPost .com ساخته تا به مردم نشون بده چقدر تو کانال های اجتماعی راجع به غذاهای تندرست و چقدر راجع به غذاهای ناسالم کلام میشه! با امداد هشتگ ها اطلاعاتی رو توده آوری کردن و درون این میکروسایت به سناریو گذاشتن تا شیوه تاءمل مردمان رو راجع به این مورد تغییر‌و تحول تن .(
wtf در بالای وب سایت مخفف what the food هست 😀 )
پباده سازی
کاغذ فرود میکروسایت جهت نمایش مقدار به اشتراک گذاری غذاهای تندرست و ناسالم میکروسایتی
جهت سناریو میزان به اشتراک گذاری غذاهای تندرست و ناسالم
اختصاصی
در پباده سازی لندینگ منحصر به فرد معمولا از منو و navigation استفاده نمیشه و تمرکز مهم روی فراخوان فعالیت (Call to action) هست که این فراخوان میتونه پر کردن یه فرم، دانلود کاتالوگ، تصویب اسم و یا این که خرید کالا باشه . از دربین سه دسته بندی لندینگ پیجی که تو این مطلب معرفی شد بدون تردید دوست داستنی ترین و اثرگذارترینش لندینگ پیج مخصوص هست که در کمپین های ppc (تبلیغات کلیکی مثل ادوردز)، کمپین های سئو و… مسئله به کارگیری قرار میگیره .

خصوصیت
هایی که یک لندینگ پیج اختصاصی رو از بقیه متمایز میکنه در این جور لندینگ پیج تمرکز حیاتی روی یک عمل تبدیل (conversion action) یگانه می‌باشد .
نسبت به سایر صفحه ها کمترین حواس پرتی رو داره .
پروسه تبدیل بازدیدکننده به مشتری به معمولی ترین صورت ممکن پباده سازی میشه .
زیاد هدفمند می باشد و برای مخاطبان انگیزه طراحی میشه .
در ادامه مقاله در ارتباط با فعالیت تبدیل(coversion action)، نسبت دقت (Attention Ratio) و مخاطبان هدف(target audience) توضیح خواهم بخشید .
صفجه
فرود semrush برای کلمه seo tools لندینگ
پیج semrush برای واژه seo tools
لندینگ
پیج منحصربه‌فرد معمولا به دو مدل تقسیم میشه :
لندینگ
پیج Lead gen با ارزش ترین اطلاعاتی که در لندینگ پیج lead gen از بازدیدکننده میتونیم بگیریم نشانی اینترنتی و یا این که شماره تلفنشون میباشد که به ما این اجازه رو میدن که از این طریق باهاشون در ارتباط باشیم و بتونیم از روش بازاریابی به مشتری تبدیلشون کنیم . شرکتی که اینجانب توش فعالیت میکنم مدل کسب و کارش lead gen هست و ما به همین روش ضروریترین اطلاعاتی که نیاز می‌باشد رو از بازدیدکننده می گیریم تا باهاش ارتباط برقرار کنیم . تصاحب کردن داده ها بازدیدکننده در عوض دانلود یه کتاب الکترونیکی و… میتونه روش خیر برای برقراری ارتباط و در نهایت تبدیل اون بازدیدکننده به مشتری باشه ولی برای همه کاربردی نمی‌باشد . مثلا ما تو لندینگ پیج هامون در رابطه با خدماتی که ارائه می کنیم اطلاعاتی رو به مشتری میدیم و سعی می کنیم اعتمادش رو جلب کنیم و آن‌گاه ازش میخوایم که در صورتیکه به خدمات ما نیاز/علاقه داره اطلاعاتش رو توی فرم وارد کنه تا ما در سریعترین مقطع ممکن باهاش تماس بگیریم .


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ تیر ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۰۸:۴۵ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

ایجاد محتوای دیجیتال


تنظیم لیست لغت ها کلیدی یکی از عوارض فنی که به ایجاد محتوای دیجیتال پرداخته می شود، به عمل بردن کلمه ها حساس باطن وبسایت هست . جهت تنظیم لیست عبارات حیاتی که نیاز به برنامه ریزی روی آن‌ها است بایستی تالیف و تنظیم لیست انجام گردد . جهت نیل به این هدف، ابزارهای سئو برای تولید محتوا زمینه به کار گیری قرار می گیرند تا کلمات و عبارت مرتبط که بیشترین جستجو را دارا هستند یافت شوند .

سئو در مشهد

3)
استفاده از ابزارهای تولید کننده عبارت دارای ربط با عبارات کلیدی غیر از گوگل، ابزارهای بسیاری وجود دارا‌هستند که با توجه به واژه و کلمه مهم ، عبارت مسئله لحاظ را ساخت می کنند . یکی از ابزارها و وبسایتها ubersuggest میباشد که بهترین عبارتهای که دارای بیشترین میزان کاوش میباشند را نشان می دهد . در شرکتهایی که بصورت تخصصی اقدام به فروش تولید محتوا می نمایند همواره از امداد ابزارهای تولید محتوای دیجیتال جهت کاهش هزینه ساخت محتوا و ارائه خدمات ساخت محتوا بهتر به کار گیری می گردد .

4)
نوشتن تیتر در ساخت محتوای گیرا و جذاب متاسفانه یک عدد از بزرگترین اشتباهاتی که اشخاص جدید در نوشتن محتوای خویش می کنند، تیتر محتوای خود را دست اندک می‌گیرند یا یک تیتر کلی می نویسیند مانند " روشهای افزایش بازدید وب سایت " این عنوان علاوه براینکه تکراری می باشد مخاطبان کمتری به خویش می گیرد . تیتر مهم ترین بخش میباشد چون درعنوان می توانید عبارات دارای اهمیت و یا این که عبارتهای دارای اهمیت را به طور هوشمندانه به عمل ببرید و از کلیه مهمتر این‌که این تیتر میباشد که کاربر را جذب می نماید لذا تالیف آن دقت بسیاری می طلبد .

5)
محتوای وبسایتهای رقیب خود را تحلیل کنید پیشین از ساخت محتوا، مقاله‌ها وبسایتهای حریف بایستی آنالیز شود و کاستی هایی که در ساخت محتوا آنها وجود دارد می بایست در بخش محتوای تارنما رفع گردد . در شرای ابدا درحوزه کاری خاصی مقاله نیکی وجود ندارد، این به طور کامل به نفع صاحبان آن تارنما می باشد و اضطراری نیست که همت متعددی برای بالا آمدن تارنما کنند .

6)
درنظر به چنگ آوردن نیاز کاربر در تولید محتوا مخاطب با اهمیت محتوای وبسایت، کاربران می باشند پس بایستی محتوایی تولید گردد که نیاز های آنها، مسائل روزمره و همه خصوصیت هایی که به دنبالش میباشند را قضیه پوشش قرار دهد . کاربران، ساعت های متعددی را در اینترنت تلف می نمایند تا بتوانند مطلب مورد نیاز خویش را پیدا کنند، اگر یک وب سایت بتواند نیازهای کلیدی آن‌ها را از نحوه ساخت محتوا موضوع پوشش قرار دهد، میتواند به یک مرجع دارای اعتبار تبدیل گردد .


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ تیر ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۴۸:۳۲ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

ویژگی‌ها و روال تولید Landing Page

هم اکنون وقت آن رسیده که با نیز به آنالیز ویژگی‌ها و روال تولید Landing Page بپردازیم . این پروسه را گام به قدم با هم محاسبه می‌کنیم و در نهایت ابزارهایی برای تولید آن معرفی خوا هیم کرد .

سئو در مشهد

۱-
عنوان جذابی بنویسید تیتر در تمامی جا حرف اول را می زند چون اولین چیزی میباشد که به چشم مخاطب میخورد و او همین‌جا تصمیم می‌گیرد که به برگه شما وارد شود یا این که خوبی . کارایی فرمایید عنوانی دیدنی و بهینه به کارگیری فرمایید . از عناوین طولانی جلوگیری کرده و نهایتا ۱۰ کلمه در تیتر خود جای دهید .

۲-
توضیحی برای تیتر خویش داشته باشید به شما گفتیم عنوان را کوتاه و گیرا گزینش نمائید . البته دست شما در زیرعنوان یا توضیح عنوان گشوده است . می توانید یک توضیح مختصر اضافه فرمایید تا تیتر و انگیزه را بهتر شرح دهید . این بخش دقیقا در تحت تیتر حساس قرار گرفته و نقش توضیح بیشتر عنوان کلیدی را برعهده داراست .

۳-
توان تصاویر را هیچ زمان فراموش نکنید صفحه‌ای که فقط از نوشته مالامال گردیده باشد هیچ جذابیتی ندارد . در کاغذ فرود خود حتما از تصاویر دارای ربط و جذاب کمک بگیرید . تصاویر مغز انسان را به شیوه عجیبی به سمت خود جذب میکنند و منجر بهتر چشم شدن برگه ذکر شده خواهند شد .

۴-
متن اساسی را بنویسید حالا نوبت به ارائه توضیحات مهم می رسد . لطفا حاشیه نروید . قرار نیست یک محتوای بلند بالا ساخت کنید؛ صرفا قرار میباشد در رابطه هدف کلیدی توضیحاتی را ارائه دهید . خیلی صریح و بدون واسطه به آن اشاره کنید به گونه‌ای که تمامی چیز گویای کار شما باشد .

۵-
از Call to action استعمال کنید انگیزه ما این می باشد که در غایت مشتری خویش را به سمت فروش بکشیم . برای این مراد پس از ارائه توضیحات و تصاویر بایستی در پایان با یک Call to action وی را منتقل به ورقه مورد نظر کنیم .

حالا
سوالی که مطرح می شود این است که به چه شکل در وردپرس برگه فرود بسازیم؟
مطلقا شما با امداد صفحه‌سازهای گرافیکی نظیر Visual composer میتوانید یک landing page حرفه‌ای بسازید . البته تجهیزات دیگری هم برای تولید برگه فرود در ژاکت برای شما محیاست .

پلاگین
برگه ساز و تولید کاغذ فرود رشته ای Thrive Architect thrive
architect- صفحه فرود
با امداد این افزونه صفحه‌ساز میتوانید صفحه ها فرود خوبی را بسازید صرفا به مقداری خلاقیت نیازمندید .
این پلاگین دارنده ویژگی‌های زیر است:
ساخت
صفحه های فن ای و کاغذ فرود رشته ای قابلیت و امکان
افزودن المان به کاغذ تنها با یک کلیک و پیکربندی بسیار آیتم بیش
از ۱۹۰ کاغذ فرود مهیا شده از قبل صفحاتی
کاملا جداگانه از قالب کلیدی اینترنت سایت ، به صورت تمام کاغذ و بدون هدر و فوتر و عناصر اضافه اتصال
به سرویسهای نشانی اینترنتی مارکتینگ ، مثل : mailchimp,aweber,icontact,campaign monitor و … از شیوه api اتصال
به بقیه سرویسهای ایمیل مارکتینگ از شیوه درج کدهای html سازش
با هر جور پوسته به گفته سایت سازنده به طور کامل
عکس العمل گرا قابلیت و امکان
افزودن فونتهای استاندارد گوگل و بیش از ۲۰۰ نوع فونت استاندارد تمامی
استایلهای آماده و استایلهای پیشفرض فونت گذاری گردیده اند قابلیت
افزودن و رئیس آیکونهای استاندارد از پیشخوان وردپرس
قابلیت و امکان پیاده سازی فرمها به فیس لایت باکس بضاعت
طراحی و پیاده سازی صفحات فرود دو تراز ای و تک مرحله ای قابلیت و امکان
طراحی و بازنویسی لایت جعبه ها پلاگین
برگه ساز المنتور Elementor Pro با امداد این افزونه نیز می توانید صفحه های گرافیکی زیبایی را بدون دانش کدنویسی پباده سازی فرمایید . برای ساخت صفحه های فرود نیز آیتم فوق‌العاده‌ایست که می‌توانید به آن اتکا فرمایید . همگی مورد ها در این صفحه‌ساز را می‌توان به صورت Live تغییر و تحول داد . دارنده ابزارک‌های حرفه‌ای و خوبیست که مطمئنا به آن‌ها نیاز پیدا می‌کنید .


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ تیر ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۵۰:۵۸ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

کجا لینک و پیوند بسازیم؟

تغییر‌و تحول الگوریتم‌های گوگل در چندین سال گذشته موجب گردیده تا دیگر نتوان همانند گذشته، چشم‌بسته از هر سایتی لینک اخذ کرد . در نتیجه، امروزه موتورهای جستجو استفاده از مزرعه لینک را به عنوان یک منش اسپم شناخته و در صورت مشاهده، وب سایت خاطی را جریمه می‌نمایند .

سئو در مشهد

احتمال دارد بپرسید که موتورهای کاوش چه طور متوجه وجود مزارع پیوند یا لینک و پیوند فارم‌ها می‌شوند؟ خب، پاسخ بی آلایش میباشد . سایت‌هایی که با یک مزرعه پیوند تبادل دارند، به برهان حجم بالای لینک‌های خروجی و عدم ارتباط موضوعی آنان با یکدیگر به‌راحتی به وسیله گوگل شناسایی میشوند . گوگل طی سال‌های اخیر سخت‌گیرتر گردیده و کارایی می نماید با به‌کارگیری معیارهای متعدد و متعدد، وب‌سایت‌هایی را در صدر نتایج کاوش نمایش دهد که از حیث محتوا واقعاً کیفیت عالی می باشند و البته، به قانون ها هم احترام میگذارند .

اما ممکن است بتوان بیان کرد موتورهای جستجوی دیگر (به جز گوگل) چندان مقررات سفت و مشقت درباره مزارع پیوند ندارند و گوگل به عنوان ابر قدرت بازاریابی موتورهای جستجو، قانون ها سخت‌گیرانه‌ای نسبت به مزارع لینک دارااست .

کجا
لینک و پیوند بسازیم؟ – ۱۷ منشا بکر برای ایجاد بک لینکحتما بخوانید: کجا لینک و پیوند بسازیم؟ – ۱۷ منبع بکر برای ایجاد بک لینک

به
دنبال سرویس ها سئو هستید؟ ما دانش لازم برای افزایش اعتبار و سکو شما در گوگل را داریم . پس خوبه با ما تماس بگیرید .
برای مشورت کردن رایگان، همین شرایط فعلی با ما تماس بگیرید .
ارتقاء
ترافیک اینترنت وبسایت شما021-63404داخلی 3 چرا
نباید از مزارع پیوند (Link Farms) به کار گیری کنیم؟ همه می دانیم که لینک‌ها به دو گونه داخلی (Internal Links) و فرنگی (External Links) تقسیم میشوند . وقتی که شما به جستجوی یک عبارت می‌پردازید، موتورهای جستجو کیفیت و کمیت لینک‌های دریافتی به وسیله صفحه های وب‌سایت را در رتبه‌بندی نتایج تاثیر می‌دهند . در نتیجه، با نگاه اول تصور میشود که تعداد لینک اکثر به معنای احتمال قوی‌تر برای قرار گرفتن در منزلت خوب تر است؛ ولی کیفیت و رابطه محتوایی وب‌سایت‌هایی که به یکدیگر پیوند می دهند هم به‌اندازه کمیت لینک‌ها اهمیت دارند .

لینک‌ها به دو مدل فالو (Dofollow) و نوفالو (Nofollow) تقسیم میشوند . لینک‌های فالو همانند امتیازهایی می‌باشند که از یک تارنما به وبسایت شما واریز میشود . در سود هرچه لینک‌های فالو بیشتری به وب‌سایت شما ارجاع شود احتمال کسب امتیاز هم فراتر میرود . در مقابل، لینک‌های نوفالو عملکردی متعدد دارند و دریافت آنان به‌طور مستقیم موجب افزایش سکو وب‌سایت شما نمی‌شود؛ البته همه‌چیز به این سادگی نیست، لینک‌های فالو نیز تحت قوانینی یگانه می توانند به صورت معکوس بر سکو وب‌سایت تاثیر منفی بگذارند .

گوگل از معیاری به نام Link Juice یا این که امتیاز لینک برای اندازه‌گیری قدرت لینک‌های فرنگی به کار گیری می‌کند . در واقع هنگامی که یک وب‌سایت به شما پیوند میدهد بخشی از اعتبار خویش را در قالب این لینک به حساب شما واریز میکند و موجب ارتقا اعتبار وب‌سایت شما میشود .

در درحال حاضر حاضر، کارشناسان با اعتنا به شناخت نسبی از الگوریتم‌های گوگل معتقدند که لینک‌های نوفالو ارزشی به سایت مقصد منتقل نمی‌کنند و صرفا لینک‌های فالو کار کشته به ارتقا اعتبار اینترنت سایت‌ها هستند . از سوی دیگر هرچه تعداد لینک‌های فرنگی ارتقاء یابد بها هر پیوند (Link juice) کاهش می یابد . در مقاله تفاوت لینک و پیوند فالو (Dofollow) و پیوند نوفالو (Nofollow) و همچنین، مقاله آموزش ایجاد لینک و پیوند داخلی به طور مفصل درباره Link Juice کلام کرده‌ایم .

علاوه بر این، بخش اعظم محتوای یک مزرعه لینک، فهرستی بلند از هایپرلینک‌هایی است که به وب سایت‌های دیگر ارجاع شده‌اند . اکثر اوقات این لینک‌ها به صورت تصادفی و کاملاً غیرمرتبط با یکدیگر تعیین می شوند . این عدم رابطه موضوعی در بین آنها، به همپا حجم بالای لینک‌های خروجیِ سایت‌های مزرعه لینک موجب می شود تا گوگل وب‌سایت‌هایی که از این مزرعه‌ها به کارگیری میکنند را جریمه کند .

در واقع بایستی اعتراف کرد که مزارع لینک و پیوند اگرچه سریع‌ترین روش ممکن برای دریافت حجم بالایی از لینک‌های فرنگی است، ولی بدترین و بی‌کیفیت‌ترین لینک‌ها را برای شما به ارمغان می‌آورند .
درحال حاضر سؤال اینجاست که از چه راهی به دنبال لینک‌های موءثر و تندرست باشیم؟


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۵۵:۲۷ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

سئو در مشهد

همانطور که می دانید یکی از شایسته ترین ابزارهای مدیر سایتی که گوگل ارائه کرده میباشد گوگل اینترنت مستر تولز می‌باشد . شما توسط این ابزار رشته ای و کاملا بدون پول می توانید وب وبسایت خود را به گوگل معرفی نمایید و آن را رئیس نمایید .

 سئو در مشهد

فراگیری
بدون نقص گوگل اینترنت مستر تولز به وسیله این ابزار مدیریتی می توانید از مشکل‌ها سایت خویش با خبر گردید . مثلا درصورتی که در ساختار اینترنت وب سایت شما از نظر برنامه نویسی مشکلی وجود داشته باشد گوگل دقیقا به شما می گوید کدام یک از صفحه ها تارنما شما ایراد دارااست .

یا این که ممکن هست چندین از صفحه های وبسایت شما تکراری باشد . چه از لحاظ عنوان و چه از لحاظ متا تگ ها . هر موردی که در سایت شما تکراری باشد را به شما گوش زد می کند .

همینطور توسط این ابزار محبوب وب مستران می توانید تارنما هایی که به شما لینک و پیوند داده اند را مشاهده کنید . می توانید از تعداد بک پیوند هایی که از هر سایت گرفته اید با خبر گردید .

پیشنهاد
ویژه همیار وب : بک پیوند و تاثیر آن در سئوی سایت
در گوگل وب مستر تولز خویش می توانید تعداد نمایش ها و کلیک ها بر روی وبسایت خویش را در نتایج جست و جو ملاحظه کنید . همینطور تمام عبارات اساسی مربوط به تارنما خود را می توانید مشاهده نمایید . یعنی کلمه ها کلیدی که یوزرها شما از طریق آن ها وبسایت شما را در گوگل پیدا کرده اند و وارد وبسایت شما گردیده اند .

از شیوه گوگل اینترنت مستر تولز می توانید به گوگل ثابت فرمایید که تالیف کننده اساسی مقالات تارنما شما دقیقا خودتان هستید . برای این کار می توانید آدرس صفحه تازه تولید شده در سایت خویش را به گوگل معرفی نمایید تا سریعا آن کاغذ را برای شما ایندکس کند . بعد از آن از این عمل در حالتی که هر کسی آن صفحه از سایت شما را کپی نماید و در سایت خود قرار دهد اسکن فعالیت محسوب می شود . زیرا محتوای آن صفحه برای شماست و شما این موضوع را پیش از این به گوگل گفته اید .

در این کلیپ نحوه عمل با گوگل وب مستر تولز را به شما یاد خواهم اعطا کرد و تمام نصیب های با اهمیت این ابزار را به شما معرفی می کنم . پس این ویدئوی بدون نقص را به هیچ وجه از دست ندهید .

 


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۲۰:۲۵ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

نمایش راههای ارتباطی شما یک کسب‌وکار رسمی هستید؟

المان
حتمی شماره ۹: نمایش راههای ارتباطی شما
یک کسب‌وکار رسمی هستید؟
پس کاری فرمائید که مشتری این موضوع را خیلی خوب متوجه شود . یک عدد از کارهایی که بایستی بکنید نمایش راههای ارتباطی گوناگون با شماست .

سئو در مشهد

سناریو آدرس اینترنتی سازمانی، شماره‌ تماس‌های مختلف، نمایش نشانی حضوری و . . . از دو جهت باارزش می‌باشد .

نخستین اینکه اعتبار شما را نزد مشتری بالاتر می برد و دوم این‌که مشتری شیوه های ارتباطی مختلفی را پیش روی خویش میبینید و احتمال تماس با شما بالاتر می‌رود .

در
نمایش راههای ارتباطی در کاغذ فرود، موارد ذیل را در نظر داشته باشید:
در درجه نخستین تلاش فرمائید به استفاده کننده نشان دهید که یک کسب‌وکار واقعی و رسمی هستید، برای این کار از آدرس حقیقی وواقعی و همینطور شماره تماس‌های ثابت استعمال فرمایید .
استفاده از چت‌باکس برای ارتباط بهتر با مشتری می‌تواند امداد کننده باشد . اما هنوز یک آیتم خیلی لازم محسوب نمی شود ولی در اینکه قابلیت ارتباط بهتر با مشتری را مهیا می کند شکی نمی باشد . دقت داشته باشید که چت جعبه باید متناسب با صفحه فرود شما باشد، یعنی در صورتی‌که بسته به گونه برگه فرود و کسب‌وکاری که دارید وجود چت باکس کاربردی ندارد، لزومی ندارد که از آن به کارگیری کنید .


المان
حتمی شماره ۱۰: سناریو گارانتی به کاربران کاربران عاشق گارانتی هستند، فارغ از این که گارانتی شما چه است و به چه صورت عرضه می‌شود، به یوزرها امداد مینماید که در خرید خود مصمم شوند و نگرانی خرید در آنان از دربین رفته یا این که تا حد خیلی زیادی کاهش پیدا نماید .

 

در
به کار گیری از گارانتی در کاغذ فرود، موردها تحت را در حیث داشته باشید:
گارانتی مدل‌های مختلفی دارد، بسته به مدل کسب‌وکارتان گارانتی مناسب را پیدا فرمائید و در ورقه فرود سناریو دهید .
علاوه بر گارانتی‌هایی مثل گارانتی رجوع پول، در بعضی مواقع میتوانید گارانتی کیفیت ارایه دهید . به عنوان مثال ۱۰۰درصد خالص و سوای وجود . . .، یا ۱۰۰درصد مقاوم در برابر آتش و . . .
گارانتی خویش را نزدیک به دکمه CTA(اقدام به عمل) قرار دهید . برای مثال در جایی که دکمه ثبت نام یا این که خرید را قرار داده‌اید . این موجب میشود که کاربر در آخرین لحظه و پیش از اقدام، اطمیانش از فرآورده یا این که سرویس اکثر شود .
در‌صورتی‌که گارانتی شما شامل شرایط خاصی است، حتمی نمیباشد که در این کاغذ به حالت استعمال از گارانتی اشاره کنید، اما خواسته این نمی باشد که استفاده کننده را فریب دهید، اما لزومی نمی‌باشد که فضای ورقه را با موقعیت گارانتی خود مالامال کنید، میتوانید دکمه یا این که لینک و پیوند کوچکی برای حالت گارانتی ارایه دهید .


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۰۸:۵۸ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

صفحه‌ی فرود یا این که لندینگ پیج چیست؟

صفحه‌ی
فرود یا این که لندینگ پیج چیست؟ صفحه‌ی فرود یا لندینگ پیج صفحه‌ای جدا هست که بازدیدکننده پس از کلیک روی لینک تبلیغ (رسانه‌ی اجتماعی، پرداخت به ازای کلیک، تبلیغات بنری و غیره) وارد آن میگردد . صفحه‌ی فرود معمولاً در کمپین‌های بازاریابی مورداستفاده قرار می‌گیرد، این کاغذ با هدفی مشخص برای یک توصیه خاص طراحی‌شده هست و با سایر صفحه ها وب‌سایت شما مختلف میباشد . هدف این ورقه می‌تواند ثبت‌نام برای یک وبینار یا این که خدمات نرم‌افزاری و یا این که دانلود یک ایبوک باشد .

سئو در مشهد

صفحه‌ی فرود یک بخش جدانشدنی از کمپین‌های بازاریابی اینترنتی می‌باشد و کاربرد آن درگذر بازه رو به ارتقا می‌باشد .
به نمودار گوگل ترند پایین در این ارتباط اعتنا کنید:


تولید
لندینگ پیج یا برگه فرود
این کاغذ برای ارائه‌ی توضیحاتی مختصر و اثر گذار به بازدیدکننده و ترغیب وی برای اینکه عملی (ثبت‌نام، کامل شدن فرم، دانلود و غیره) را در این کاغذ انجام دهد طراحی میگردد . در کل، صفحه‌ی فرود قابلیت‌های بخش اعظمی را امکان‌پذیر می‌کند: می‌توان در این کاغذ مشتریان بالقوه را به شیوه‌ای سازمان‌یافته، مسئله هدف قرارداد و داده ها مهمی، مثل نشانی ایمیل و شماره‌ی تماس مخاطبان، را به دست آورد . این داده ها به شما یاری می‌نماید که در پروسه‌ی تبدیل مخاطب به مشتری، او را ملازمت و همراهی نمایید و فعالیت‌های وی را پیگیری فرمائید .

آیا
صفحه‌ی فرود همان صفحه‌ی حیاتی وب‌سایت می باشد؟ به این نکته دقت نمائید که صفحه‌ی فرود، به عبارتی صفحه‌ی حساس یا این که هوم پیج و گزیده از وب‌سایت شما نمی‌باشد . به این ترتیب نباید همان عناصری که صفحه‌ی اصلی وب‌سایت شما را تشکیل می‌دهند، مثل لینک‌ها یا این که دکمه‌های فراخوان، را در آن به کار برد، زیرا انگیزه حساس در این صفحه ترغیب بازدیدکننده به انجام یک فعالیت مختص است و اضافه کردن موادتشکیل دهنده اضافی، تمرکز وی را در انجام این فعالیت به هم می‌زند .

به‌عبارت‌دیگر، صفحه‌ی فرود تنها برای یک مراد طراحی می‌شود، درحالی‌که صفحه‌ی حساس وب‌سایت شامل کلیه اطلاعاتی می‌باشد که در آن وب‌سایت و کمپانی تجاری وجود داراست و یک سری انگیزه را دنبال می‌کند .

در صورتی‌که
در مسئله اینکه آیا برگه حساس وب‌سایت شما می تواند جایگزین صفحه‌ی فرود باشد یا نه شک و تردید داشتید، این دو سؤال را از خویش بپرسید:
آیا
این صفحه، صرفا یک انگیزه را دنبال می‌کند؟ آیا
این صفحه تنها یک درگاه یا این که دکمه‌ی فراخوان ( Call To Action) برای فرآیند تبدیل (مخاطب به مشتری) دارد؟ اهمیت
صفحه‌ی فرود در چیست؟ اهمیت
صفحه‌ی فرود در این می‌باشد که نرخ تبدیل وب‌سایت شما را به‌صورت کاملاً هدفمند افزایش می دهد و این فعالیت به‌وسیله‌ی یک محرمانه از استراتژی‌ها رخ میگیرد که در ادامه به آنان می‌پردازیم:
اشتراک پیام: به هماهنگ کردن تیتر تبلیغ با تیتر صفحه‌ی فرود گفته می گردد و درصورتی‌که به‌درستی انجام شود، به بازدیدکننده اطمینان میدهد که به صفحه‌ی درستی واردشده می‌باشد .
به مثال زیر که یک نمونه از اشتراک پیام که به‌درستی انجام‌شده هست را نشان می‌دهد، توجه کنید:

تبلیغات لندینگ پیج در گوگل ادوردز
بازدیدکننده
با کلیک روی این لینک و پیوند به صفحه‌ی فرود زیر وارد می‌شود:
لندینگ
پیج یا برگه فرود چه است
به عبارت “Marketing Automation” که هم در پیوند تبلیغاتی و نیز در تیتر صفحه‌ی فرود آمده می‌باشد دقت نمائید . به‌این‌ترتیب، بازدیدکننده با کلیک روی لینک و دیدن این ورقه مطمئن میگردد که به صفحه‌ی درستی در رابطه با عبارت مسئله جستجوی خود واردشده هست .

اشتراک پیام در پرهیز از گیج شدن استفاده کننده فراوان با اهمیت هست . چون این، واقعه نسبتاً شایعی میباشد که استفاده کننده روی یک لینک کلیک می نماید و به یک صفحه‌ی حساس که بایستی در آن به دنبال محتوای موردنظر خویش بگردد، جهت دهی می شود . همت نمائید مخاطبان خویش را گیج نکنید و دقیقاً آنچه را که میخواهد در اختیار وی بگذارید، از یک زبان دارای انسجام و مطلوب برای جهت دهی استفاده کننده به‌سوی صفحه‌ی فرود به کار گیری کنید .

نسبت یک‌به‌یک تبدیل: نسبت تبدیل به نسبت عناصری که کاربر میتواند روی آنان کلیک کند، به تعداد اهداف ورقه گفته می گردد . یک صفحه‌ی فرود عالی (تقریباً همیشه) صرفا یک انگیزه را دنبال می‌کند، پس خوبتر است هر دکمه‌ی فراخوانی که تمرکز کاربر را در وصال به این هدف بر نیز می‌زند، از این ورقه حذف شود . با حفظ این نسبت، به بازدیدکننده‌این شانس را ندهید که صفحه‌ی فرود را ترک نماید .

همان‌طور
که در مثال ذیل مشاهده می‌کنید، این صفحه‌ی فرود فقط یک هدف را دنبال می نماید و صرفا یک دکمه‌ی فراخوان(CTA) در آن تعبیه‌شده است:


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۲۵:۱۱ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

گوگل سرچ کنسول


ثبت
بی نقص وب سایت با ساب دامین ها و https در گوگل سرچ کنسول گوگل خصوصیت جدید را در سرچ کنسول پیاده‌سازی کرده می باشد که دنبال کردن داده‌ها را برای نسخه‌های متفاوت یک دامنه را آسان‌تر مینماید . این ویژگی شامل نسخه‌های HTTP، HTTPS، نسخه‌های موبایلی که با m . آغاز میشوند و همینطور ساب دامین ها می‌باشد .

سئو در مشهد

Domain
properties در سرچ کنسول گوگل
درگذشته مدیران سایت‌ها مجبور بودند که هر یک از حالت‌های متفاوت تارنما خویش را به‌صورت جداازهم تصویب نمایند . حتی درصورتی که زحمت این عمل را به جان خریده و آن را به‌درستی انجام می‌دادید، بازهم چک و آنالیز این داده‌ها مضاعف سخت بود .

انگیزه
از پیاده‌سازی چنین خصوصیت حل مشکل‌ها مربوط به این موضوع بوده است: گوگل در بیانیه خود اعلام کرده است:
هدف از بیش تر کردن بخش Domain properties سناریو داده‌های یک وبسایت (تمام پروتکل‌ها، ساب دامین ها و آدرس‌ها) پایین نام یک دامنه می باشد . با اضافه شدن این بخش شما می‌توانید که داده‌های یک وبسایت را سوای جمع‌کردن آنان به‌صورت دستی، در یکجا مشاهده کنید .”

در این منش نیازی به روش‌های که در بالا ذکر کردیم ندارید به‌راحتی می توانید از طریق کنترل پنل هاست با تولید یک رکورد متنی وب‌سایت و یا این که وب‌سایت‌های خویش را به گوگل معرفی کنید و آن را ثبت فرمائید .

1) . وارد ابزار گوگل سرچ کنسول گردید .
2) . بر روی ‘Add Property’ کلیک فرمایید .
3) . دامنه را بدون پروتکل http یا https وارد نمایید .

بخش
Domain properties در گوگل سرچ کنسول 4) . بر روی ‘Continue’ کلیک فرمائید .
5) . متن تأییدیه گوگل را کپی فرمائید .

Add
Property 6) . وارد در اختیار گرفتن پنل هاست گردید .
7) . ابزار Zone Editor را بیابید .

کنترل
پنل هاست 8) . بر روی ‘Manage’ کلیک کنید .
9) . بر روی Add record کیک فرمائید .
10) . فیلدها را به ترتیب تحت وارد نمایید .

فیلد اولیه name: نشانی دامین سوای پروتکل مانند: armadigital .ir
فیلد
دوم TTL: عدد 3600 فیلد سوم Type: را بر روی TXT تهیه فرمایید .
فیلد چهارم Record: در این فیلد متن تأییدیه گوگل را وارد کنید .

dns
رکورد سی پنل 11) . بر روی Add record کلیک فرمایید .
12) . به برگه گوگل سرچ کنسول برگردید . بر روی ‘Verify’ کلیک نمائید .

در صورتی‌که با برگه تحت روبرو شدید اصلاً جای نگرانی نیست .
تصویب dns قابلیت و امکان داراست تعدادی دقیقه طول بکشد پس از دو دقیقه مجدد امتحان فرمائید . (اعمال تغییر و تحول در dns گاها تا 24 ساعت ارتفاع می‌کشد کمی صبور باشید .)

ثبت
ناموفق سایت در گوگل پس از 2،3 دقیقه که کارایی کردید قطعاً با ورقه پایین روبرو می شوید .

ثبت
چیره وبسایت در گوگل پس
از ثبت وب سایت در گوگل چه‌کاری انجام دهیم؟ معرفی وب سایت به گوگل اولین قدم شما در رئیس آن می باشد . ازاینجا به آن گاه ابزار گوگل سرچ کنسول تجهیزات بخش اعظمی برای بهبود وضعیت سئو و ارزیابی بر کارایی آن در اختیار شما قرار میدهد . در مرحله بعدی با معرفی نقشه وبسایت خود به گوگل کلیه صفحه ها اصلی سایت را به‌صورت یک فایل XML در اختیار گوگل قرار دهید تا برهه زمانی مراجعه به سایت شما بداند که دقیقاً کدام صفحه ها تازه هستند و یا نیاز به چک مجدد دارا‌هستند .


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۲۱:۴۴ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

لینک های عالی و با کیفیت به سایت

بله هنوز هم بک لینکها مهمند .
تصاحب کردن لینک های عالی و با کیفیت به سایت، یک عدد از گزینه های لیست شغل های سئوی سایته . این لینک ها هم نباید از وبسایت های بی ربط به مورد و وب سایت های تراز ذیل گرفته بشن، بلکه باید از وب سایت های دوست داستنی باشه .
انجمن ها یا تالارهای بازرگانی برای شروع خوبن . این وب سایت ها معمولا انبار ترافیک با کیفیتن و همین سبب گردیده محبوب دل موتورهای کاوش باشن . تنها حواستون باشه که یه متن یا تصویر رو لینک نمائید .

سئو در مشهد
یه راهکار دیگه شرکت در فروم ها و وب لاگ هاست، به شرط این‌که صحیح به سایتتون لینک و پیوند بدید . نباید تو وبلاگها و فروم ها تبلیغ فرمایید . کسی رو لینک کلیک نمی کنه که ازتون بخواد مجدد برگردید . مشخصه . البته اگه روی سایتتون محتوای عالی و به درد بخوری دارای ارتباط با مبحث یا سوالی که پرسیده گردیده دارید میتونید برای کمک به دعوا به اون کاغذ از سایتتون لینک و پیوند بدید . صرفا توجه کنید چیزی که پیوند می‌کنید به طبع مفید باشه .
ولی یه عمل دیگه تولید تارنما های شبکه های اجتماعی (مثل وبلاگ، فروم، فیسبوک، توئیتر، یوتیوب، فلیکر و غیره)است . هر کدوم از این کانال های اجتماعی خودش به عنوان یه سایت/لینک جدا به وب سایت شما به اکانت میاد . قدرتمنده، رایگانه و خیلی نیز آسونه .
چه بسا شاید بخواهید بدونید چه کسایی به تارنما شما پیوند دادن (و چندتا) . میتونید عبارت backlink checker رو گوگل نمایید و وب سایت هایی رو که این سرویس ها رو بدون‌پول ارائه میدن پیدا فرمائید . ولی اگه خودتون یه اکانت گوگل دارید، صرفا کافیه به این آدرس برید: https://support .google .com/webmasters/answer/55281?hl=en .

بقیه
مقالاتی که ممکن است عشق و علاقه مند باشید طراحی
سایت فراگیری
پباده سازی سایت پباده سازی
تارنما رایگان ایجاد
اینترنت وبسایت فارغ از علم فنی طراحی
قالب سایت پباده سازی
اینترنت وبسایت حرفه ای کمپانی
پباده سازی وب سایت پباده سازی
تارنما چیست شایسته ترین
شرکت پباده سازی اینترنت سایت شایسته ترین
اینترنت وبسایت ساز ها تصویب
وب سایت در گوگل طراحی
دکان اینترنتی بهترین
مغازه ساز ها


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۵۵:۳۴ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

لینک و پیوند نوفالو

برای شعور خوبتر لینک و پیوند نوفالو، بهتر هست پاره ای با مفهوم لینک سازی و تاثیر آن بر اعتبار یک برگه نزد موتور جستجو صحبت کنیم . پیوند دهی چه به سایر وب‌سایت‌ها فیس گیرد و چه از سایتی به وبسایت شما انجام شود، یک عدد از بخش‌های حیاتی در سئو محسوب می‌گردد . در این بین، دسته لینک‌های محل ورود و خروجی به تارنما از اهمیت خاصی برخوردار است زیرا روش تلاش موتورهای جستجو در برابر صفحه ها را معین می‌کند .

سئو در مشهد

اگر شما سایتی دارید که در ورقه حیاتی آن به 5 برگه داخلی از وب‌سایت و 5 صفحه خارج از وب‌سایت پیوند داده شده، مجموعاً 10 لینک و پیوند از ورقه کلیدی آن به صفحات دیگر اشاره دارا‌هستند . در مقابل، وقتی که یک وبسایت به صفحه های شما پیوند دهد، از یک برگه خارج از سایت، به صفحه ها شما لینک داده میباشد . درحال حاضر اگر یک عدد از صفحات شما 30 لینک و پیوند گرفته باشد، در مجموع 40 پیوند (30 بک لینک + 5 لینک داخلی + 5 پیوند داده شده) با آن برگه در ارتباط می‌باشند و موتورهای جستجو برای گزینش اعتبار این صفحه، تمام این 40 لینک را نظارت خواهند کرد .

این یک ارتباط متقابل هست و اعتبار وب‌سایت هنگام پیوند دهی به سایر وب‌سایت‌ها در نظر گرفته می‌شود؛ مگر آنکه با استفاده از پیوند نوفالو این روش ارتباطی را مسدود کرده باشید . خب، می‌پرسید، لینک نوفالو چیست؟ پاره ای شکیبا باشید . پیش‌تر در مطلب پیوند بیلدینگ چیست؟، در رابطه مفهوم nofollow کلام کرده بودیم . با این درحال حاضر در‌صورتی‌که با این معنا شناخت ندارید، در این مطلب قصد داریم تفاوت لینک و پیوند نوفالو و فالو را ارزیابی کنیم .

پیوند
فالو یا dofollow چیست؟ خوبتر هست برای فهم و شعور ساده‌تر، لینک‌های فالو را به امتیاز تشبیه کنیم . پیوند dofollow عمده به معنای امتیاز بخش اعظم می باشد . بنابراین، سایتی که بیشترین امتیاز را توده کرده باشد، پیروز خواهد شد . زمانی که یک ورقه لینک‌های dofollow فراوانی اخذ می‌کند، موتورهای جستجو معمولاً به محبوبیت و تلاش مطالب آن پی می برند و در نتیجه در لیست نتایج کاوش سکو آن را نسبت به وب‌سایت‌های شبیه بهبود می‌بخشند . اما می بایست بدانید تعداد زیاد پیوند های dofollow، تحت قوانینی مختص می‌توانند معکوس عمل کرده و موجب افت درجه وب‌سایت شما شوند که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد .


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۱۶:۲۴ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)