مرجع مقالات رسمی سئو مرجع مقالات رسمی سئو .

مرجع مقالات رسمی سئو

سئو وردپرس

امروزه درصد زیادی از سایت های جهان به وسیله cms وردپرس طراحی گردیده اند .عارضه ها متعددی برای استفاده از وردپرس وجود دارااست که اصلی ترین استدلال جامع بودن آن می باشد .وردپرس پیچیده ترین طراحی را به معمولی ترین شکل ممکن در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید به راحتی وب سایتی فن ای و مطابق با ذوق وسلیقه خودتان پباده سازی کنید .ولی سئو وردپرس نیاز به رعایت اصولی دارد که در ادامه به نظارت آن ها خوا هیم پرداخت .

سئو در مشهد

وردپرس
یک عدد از جامع ترین cms های جانور میباشد که میتوان با استفاده از آن و با رعایت اصول صحیح،وب سایتی با سئو بسیار حاذق ساخت


موارد
مربوط به سئو وردپرس که در ادامه به محاسبه آن ها خوا هیم پرداخت: 1 .طراحی
وبسایت عکس العمل گرا 2 .تصحیح
کد های تارنما و سبک سازی آن 3 .انتخاب
لغات کلیدی مناسب 4 .تهیه و تنظیم
url 5 .توصیف
درست منو،سایدبار و فوتر 6 .نگارش
صحیح مقاله‌ها صفحات 7 .قرار
دادن صحیح کلیپ و عکس در مقالات 8 .به کار گیری
درست از جور ها و برچسب ها 9 .استعمال
کاربردی از بخش کامنت ها 10 .آموزش
کاربردی پلاگین yoast seo 11 .انجام
مراحل پیوند بیلدینگ

قدم
اول:طراحی تارنما برخورد گرا: در سال های قبلی اکثری از وب وب سایت ها در دو ورژن طراحی میشد .علاوه بر پباده سازی عادی برای دسکتاپ بایستی یک نسخه جداگانه تلفن همراه نیز پباده سازی می شد و خلل ها و هزینه های متعددی برای صاحبان تارنما ها ایجاد می کرد .

طراحی وب سایت برخورد گرا (responsive web design) به نوعی از پباده سازی برخورد گرا وبسایت گفته میشود که شما با طراحی یک وب تارنما می‌توانید برای دستگاه های متعدد پباده سازی متناسب با آن را داشته باشید .در طراحی واکنش گرا تمامی المان های کاغذ متغیر بوده و متناسب با سایز کاغذ تغییر‌و تحول میکنند .

یک
آمار جالب:
به تجربه برای ما اثبات شده که برخی از اینترنت سایت ها چه بسا تا بیش از 90 درصد ورودی آن ها از بخش تلفن همراه و تبلت میباشند و معمولا درصد پاره ای از محل ورود های وب وب سایت ها به بخش دسکتاپ تعلق داراست .اما این درصد در زمینه تارنما هایی با موضوعات گوناگون به طور کامل متفاوت هست .ولی مدام درصد بیشتری از ورودی های اینترنت سایت از بخش موبایل هست .

 


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ تیر ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۵۵:۰۴ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

رنگ متون ادغام رنگی تارنما

رنگ
متون ادغام رنگی تارنما شما بسیار با اهمیت میباشد ، باید ترکیبی را استفاه کنید که دیده استفاده کننده را خسته نکند ، شاید بدانید و احتمال دارد هم ندانید البته کمپانی قابل انعطاف افزاری مایکروسافت ، کارشناسان روانشناس دوچندان متعددی را استخدام کرده میباشد تا نرم افزارهای که ایجاد می کند ، از نظر ظاهری به نوع ای باشند که کاربران از فعالیت کردن با آن‌ها خسته نشود ، وبسایت نیز می بایست همینگونه باشد ، ادغام رنگی مطلوب دوچندان با اهمیت میباشد .

سئو در مشهد

font

نوع
قلم گونه مداد استاندارد که بیشتر در صفحات وب استفاده می شوند قلم های خاصی می‌باشند ، تا حد ممکن از آن ها به کارگیری کنید و در صورتی که می خواهید فونت دیگری استفاده نمائید از CSS3 ، سود مند گردید اما نوع فونت استفاده شده فراوان اساسی هست .


font size
میزان
قلم اندازه خودکار هم همانند دیگر المان ها فراوان کلیدی و حیاتی است، شایسته ترین سایز در پباده سازی صفحه های وب، سایز بین ۱۰ تا ۱۲ پیکسل است، بر مبنا گفته روانشناسان ، سایز ۱۲ پیکسل را ، سنین میان ۱۰ تا ۶۰ سال به راحتی می توانند بخوانند .


align just
ALIGN
بودن متون مخاطبان دوست داردن متن‌ها شما را همیشه از راست به چپ مشاهده نمایند ، سعی کند این عمل را انجام دهید ، اینطور نباشد که یک متن چپ چین و دیگری راست چین باشد و یا این که انتهای خطوط گوناگون باشد .


format-text-bold
BOLD
بودن نکات اساسی تلاش فرمایید متن‌ها و جمله ها مهم را به رخ Bold سناریو دهید .

به کار گیری
از دو رنگ در لینک و پیوند ها با استفاده از hover
عملکرد فرمائید پیوند های شما دو رنگ باشد ، یعنی هنگامی که ماوس استفاده کننده روی متن لینک شما رفت ، رنگ آن پیوند ، به رنگ دیگری تبدیل شود ، سایتی وجود دارااست که می توانید رنگ های ضد یکدیگر را پیدا نمایید با آدرسhttp://colorschemedesigner .com/ ، با استفاده از این سایت می توانید رنگ های متمایز فراوان خیر را ایجاد فرمائید .

چند
نمونه تارنما های LANDING PAGE در
نصیب پائین شش مثال Landing خوب را مثال زده ایم که یک رو نمایی عملی و حقیقی وواقعی از صفحه های Landing می باشند ، همانطور که صفحه ها پایین را ملاحظه می نمائید ، این سه وبسایت دارای مشترکاتی میباشند که می بضاعت به آن ها اشاره نمود :

دکمه های قابل مشاهده و جالب اختصاصی کلیک کردن و جذب کابر برای کلیک

رنگ بندی حیاتی و منطقی سایت بر مبنا لوگو و …


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ تیر ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۲۷:۳۱ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

CMS یا این که سیستم مدیریت محتوا چیست؟

این جا یک عدد از گام هایی میباشد که می بایست برای ایجاد محتوا برداری .

ممکن است
وقتی که می خواستی برای ساخت محتوا به کمپانی یا این که وب سایت خاصی توصیه بدهی از تو پرسیده اند که:

سئو در مشهد
تا
به هم اکنون با کدام CMS ها کار کرده ای؟
در‌صورتی‌که
چنین سوالی از تو پرسیده اند و تو در جواب گفته ای:
CMS
چیه؟ سیستم
مدیریت محتوا چیه؟ اینجانب
ابدا تا حال تو تارنما ننوشتم و چیزایی مثل این لازمه این نوشته رو بخونی . چون برات یک امتیاز داره .

معمولا این ایام وبسایت ها را بر شالوده سیستم مدیر محتوای ورد پرس می سازند .

ولی
بیا از اولیه برایت بیان‌کنم که ابدا سیستم رئیس محتوا چیست؟


CMS
یا این که سیستم مدیریت محتوا چیست؟ همین مطلبی که تو هم اکنون داری می خوانی تا در قضیه سیستم مدیر محتوا یا CMS خاطره بگیری، توسط یک بخش پس مسئله مدیر می شود .

اینجانب برای ورود به این بخش یک اسم کاربری و پسورد دارم .

با
وارد شدن به نشانی ذی‌ربط و وارد کردن نام کاربری و رمزم، به راحتی وارد آن بخش می شوم
تا بتوانم، محتوایی را که قرار میباشد ساخت کنم را بنویسم، منتشر کنم، مدیر کنم و حتی ان ها را بازه زمانی بندی کنم .

به این بخش که در واقع مثل پشت صحنه فیلم می باشد و همگی کاره است، سیستم مدیریت محتوا یا این که CMS می گویند .

 

معمولا این روزها به عارضه ها متعدد وبلاگ های وب سایت ها بوسیله وردپرس مدیر می شود .

 

گونه های
CMS ها ما سیستم های مدیر محتوای متفاوتی داریم .

یک عدد از این سیستم ها، از پاراگراف سیستم های متن باز نظیر ورد پرس می باشد .
سیستم هایی که شناخته گردیده اند و ابزارهای کارکردنی زیادی برای آن ها ساخته شده تا دست وبمستر ها و نویسندگان وب سایت ها گشوده باشد
این
سیستم ها به وفور شامل
سیستم
رئیس محتوای وردپرس سیستم
مدیریت محتوای جوملا می باشد .

شمار علاقمندان به وردپرس بیش از جوملا میباشد و ممکن است تو نیز یک عدد از آن ها هستی که با آن خو خواهی گرفت .

سئو عمل ها علاقه شدیدی به وردپرس دارند . ممکن است به همین عامل میباشد که مدیران وب سایت ها به دنبال وردپرس می فرایند .

 

اینجانب در ادامه رویه فعالیت کردن با ورد پرس را برای تو فراگیری می دهم .

 

پیشخوان
وردپرس برای نویسندگان سایت بسته به این که تو چه نقشی توی وب سایت داشته باشی، و بخواهی چه کاری کنی، امکاناتی که در اختیارت قرار می گیرد متعدد هست .

تو
می توانی در نقش یک مدیریت وبسایت باشی
یا این که
چه بسا یک مولف بی آلایش باشی
به هر حال، امکاناتی که در اختیارت قرار می گیرد مختلف می باشد .

اینجانب فرض می کنم که تو را به تیتر یک نویسنده استخدام کرده اند و تو در حد یک نویسنده به تجهیزات ورد پرس دسترسی داری .

 


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ تیر ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۰۲:۰۳ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

آیا بک لینک و پیوند همچنان با اهمیت است؟

آیا
بک لینک و پیوند همچنان با اهمیت است؟ جواب شفاف است، بک پیوند همچنان یک عدد از فاکتورهای حیاتی درجه بندی میباشد که اندازه محبوبیت و کیفیت محتوای یک وب سایت را نشان می دهد، ولی بک لینک هایی که با کیفیت و گران بها باشند .

سئو در مشهد

ولی پیشین از این که بگوییم لینک و پیوند با کیفیت و بی کیفیت چه چیزی است و چه فاکتورهایی دارااست واجب میباشد با یک سری مقدمات اولیه آشنا گردید .

۱-
سئو تکنیکال و سئو داخلی همانگونه که می دانید انگیزه حیاتی سئو، با صرفه سازی یک وب تارنما برای کسب مقام مطلوب در نتایج موتورهای کاوش علی الخصوص گوگل است، برای دستیابی به این انگیزه باید مطمئن شوید اسپایدرهای موتور کاوش می توانند فارغ از هیچ مشکلی به صفحه ها وب وب سایت تان دسترسی داشته باشند و آنان را ایندکس نمایند .

در تراز آن‌گاه می بایست بر روی ارتباط ها داخلی وب تارنما تان یعنی سئو داخلی فعالیت نمائید و مطمئن گردید در تک تک صفحه های مواردی همچون عنوان صفحه، تگ های هدینگ، متای توضیحات و … به صحت استفاده گردیده است، همچنین به طور همزمان می بایست محتوا را برای بدست آوردن دل موتورهای کاوش و ولی کاربران باصرفه سازی نمایید .

هنگامی مورد ها بالا را برای یک مقطع زمانی چند ماهه به طور درست و تر و تمیز انجام دهید، متوجه خواهید شد که بعضی از صفحه ها تان به نتایج ابتدایی SERP نزدیک تر گردیده اند، اما هنوز هم ترافیک طبیعی(Organic) در تراز پایینی می‌باشد چرا که یوزرها معمولا بر روی ۵ سود ابتدایی کلیک می کنند .

تا
زمانی که در نتایج ابتدایی حضور نداشته باشید ترافیک قابل مراعات ای دریافت نخواهید کرد، پس چه گونه می توانید منزلت و رتبه خویش را ارتقا دهید؟
جواب صریح است، در‌صورتی‌که بک لینک داشته باشید .

۲-
سئو خارجی درحال حاضر می بایست بر روی روابط فرنگی وب سایت تان یعنی سئو خارجی تمرکز نمایید .

سئو خارجی اصطلاحی برای تعریف فرآیندی میباشد که اینترنت سایت تان را با انگیزه گرفتن بک پیوند از بقیه وب وبسایت ها پروموت(Promote) می کنید .

مسئله
از این جهت با اهمیت است که هر چه یک وب سایت پیوند بیشتری دریافت کند دوست داستنی تر خواهد بود و می تواند درجه بالاتری داشته باشد، به تیتر مثال ۲۰ بلاگ گوناگون درباره موضوعی یکسان و شبیه محتوای با کیفیت، سئو پسند و عالی منتشر می کنند، به نظر شما کدام یک در نتایج ابتدایی گوگل چشم می شوند؟
به طور کامل مشخص و معلوم است، اینترنت سایتی که لینک و پیوند بیشتری از وب سایت های مرتبط اخذ کرده باشد .

دیگر تعداد بک لینک حساس نیست، حساس این می باشد که آنان را از کجا اخذ می نمائید .

حال بهتر متوجه می گردید که پیوند ها طی چه مراحل و اقداماتی کیفیت اضطراری را بدست می آورند .

بک
پیوند خوب چه خصوصیت هایی دارد؟ یک
پیوند عالی می تواند تاثیر مثبتی بر روی سکو شما داشته باشد اگر:
از یک وب وبسایت دارای ارتباط و با کیفیت بالا دریافت شده باشد .
پیوند نوفالو(nofollow) نباشد .
از اینترنت سایتی که قضیه اعتماد گوگل است و دارای اعتبار دامنه(Domain Authority) بالایی میباشد گرفته شده باشد .


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ تیر ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۰۱:۵۲ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

به کارگیری از تگ ALT در وبسایت

به کارگیری
از تگ ALT در وبسایت و اسم گزاری درست پوشه ها تگ ALT یا این که همان متن جایگزین در وردپرس وقتی که شما یک عکس یا این که رسانه تازه را در وب سایت خود آپلود می فرمائید گفته می‌شود . موتور های کاوشگر قادر به درک عکس ها نیستند، بلکه با استعمال از تگ ALT و متنی که شما نوشته اید، فهم خویش را از عکس ها پیدا می کنند و بر اساس متن شما و نوشته جستجوی کاربر تصمیم به نمایش عکس ها می‌گیرند .

سئو در مشهد

همینطور در صورتی‌که در در میان محتوای وب سایت خویش از عکس ها استعمال می فرمایید مسلما نام عکس یا رسانه زمینه حیث خودتان دربرگیرنده کلمه مهم شما باشد و تعریف کننده عکس موضوع لحاظ باشد .

با
متن و انکر تکست سئو به صفحات دیگر خود پیوند دهید گوگل یک عدد از فاکتور هایی که برای نمایش پیوند ها دارد، متنی می‌باشد که شما به عنوان پیوند تعیین می فرمایید (همان متنی که شما روی آن می توانید کلیک بکنید) که به آن انکر تکست یا متن لنگر anchor text گفته می شود .

شما
با استفاده صحیح و به عمل بردن لغات دارای اهمیت به تیتر انکر تکست می توانید به گوگل بگوئید که ورقه مورد حیث شما را با چه عبارات حساس به بازدیدکنندگان نمایش دهد
از کلمات غیر دارای ارتباط همانند به عنوان مثال "کلیک کنید" و کلمه ها غیر دارای ارتباط پرهیز بکنید زیرا قادر است زخم متعددی به سئوی وبسایت شما بزند .

آنالیز
لیست سئو فرنگی سایت Off-Page SEO کلیه اقدامات و فعالیت های زمینه نیاز جهت با صرفه سازی وبسایت که باید در بیرون از وب سایت شما انجام شود را قرار داده ایم . پیش نیاز سئوی خارجی سایت، انجام عمل های مربوط به سئوی داخلی وبسایت می باشد .

برای
نظارت لینک های خویش از ابزار Ahrefs به کار گیری کنید Ahrefs نام یکی از وبسایت های فعال در حوزه ارائه سرویس ها سئو میباشد، که معمولا عمل های مربوط به چک و تجزیه را انجام میدهد .
شما میتوانید آنگاه از تصویب اسم در تارنما Ahrefs و وارد کردن نشانی دامین خودتان، توان وب سایت خویش را مشاهده فرمایید و تعداد وبسایت هایی که به شما لینک بدون واسطه داده اند را مشاهده کنید
و
یا این که آیا وب سایت های اسپمی وجود دارا هستند که به شما پیوند میدهند؟ و یا چند تا رقیب در حوزه کاری خویش دارید و یک سری داده ها دیگر مثل اینکه آیا انکر تکست های وب سایت شما بدرستی تهیه گردیده اند یا نه؟
نظارت
لینک های رقبا این معمولی ترین خط مش برای لینک و پیوند سازی تارنما می باشد، دنبال کردن رقبا و یافتن نوشته و انکر تکست لینک و پیوند ها و آدرس منشاء پیوند های که آتوریتی بالیی دارند قادر است به سئوی وب سایت شما امداد فراوان زیادی بکند و شما بر مبنا تعداد سایت هایی که دارید یک راهکار مناسب را تعیین بکنید و شروع به لینک و پیوند گیری بکنید .

همچنین اضطراری نمی باشد که حتما از وبسایت هایی که رقبای شما لینک گیری کرده اند ، شما هم پیوند بگیرید، بلکه می‌توانید از منابع دیگری که مشابه با وب سایت زمینه نظر می‌باشند با به عبارتی اقتدار و اعتبار فعالیت های مربوط به پیوند گیری را انجام دهید .


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ تیر ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۵۹:۲۱ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

آیا دیگر استعمال از کلمه ها حساس بی‌فایده است؟

آیا
دیگر استعمال از کلمه ها حساس بی‌فایده است؟ شکی نمیباشد که به‌کارگیری مطلوب و هدفمند لغات اصلی همچنان بر سئو تارنما تاثیرگذار است و الگوریتم Rank Brain این موضوع را به اعتنا آنالیز می‌نماید . آنچه که از لحاظ گوگل تخلف محسوب میگردد تمرکز بیش از حد نوشته روی کلمات حیاتی و بی‌توجهی به ارزش معنی مهم میباشد . در هم اکنون حاضر سایت‌های اکثری وجود دارا هستند که با به کار گیری از واژه‌ها و عبارات کلیدی، مرتبه بالایی در صفحه نتایج گوگل کسب کرده‌اند . بدین ترتیب می‌توان اظهار کرد keyword ها همچنان کارکشته می باشند و بر سئو وب سایت تاثیرگذارند . مسئله دارای اهمیت برای موتورهای جستجو به کارگیری اصولی از این عبارات هست .

 سئو در مشهد

چه
تعداد کلمه ها اساسی خطر جریمه را از تارنما دور می‌کند؟ هرچند تابه‌حال عدد دقیقی در رابطه تعداد عبارات حیاتی در یک محتوا ارائه نشده است . ولی تحلیل الگوریتم‌ها و نظارت نتایج سایت‌های گوناگون نشان می دهد که در‌صورتی‌که یک درصد از محتوای نوشته دربردارنده کلمه ها کلیدی باشد، می‌توان آن را یک محتوای استاندارد به نظر تعداد کی‌ورد دانست . به عبارتی در یک نوشته 1000 کلمه‌ای باید 10 بار کلمه با اهمیت تکرار شود، البته در حالتی که یه خرده از این تعداد اکثر شود جای نگرانی نیست! خوب تر است که در هر پاراگرف فقط یک‌بار از واژه یا ادغام موردنظرتان استفاده فرمائید . همچنین استفاده از جمله‌های کوتاه و بی آلایش شکل منسجم‌تر و کاربرپسندتری به محتوایتان می‌دهد .
توجه داشته باشید که به‌هیچ‌وجه نباید برای به حد نصاب رسیدن تعداد لغات حیاتی همت کنید . چون محتوای‌تان شکل طبیعی‌اش را از دست می دهد و این مسئله ممکن هست به روند جذب مخاطب لطمه وارد کند . فقط کافی می‌باشد آنگاه از تنظیم متن موردنظرتان، خودتان را جای کاربر بگذارید و از نگاه وی متن‌ را مرور فرمایید . با خودتان درستگو باشد و مشاهده کنید آیا محتوای‌تان قیمت مطالعه داراست یا نه؟! شایسته ترین خط مش برای جذب مخاطب اکثر و جلوگیری از اسپم شدن بوسیله گوگل، علاوه بر مدیریت تعداد کلمات دارای اهمیت این می باشد که نوشته را با ادبیات خودتان بنویسید، به این ترتیب محتوای شما یک محتوای متمایز و منحصر به فرد به فرد خواهد بود که برای مخاطبان متعددی خواندنی خواهد بود .

 

جمع‌بندی:
keyword stuffing چیست؟ در این مقاله عملکرد بر این بود که علاوه بر تعریف معنا keyword stuffing یا این که تکرار عبارات مهم به تاثیرات منفی آن بر سئو هم بپردازیم . در این راستا راهکارهایی را به شما ارائه کردیم تا بتوانید با کسب رضایتمندی مخاطب، در جهت بهینه‌سازی سایت‌تان جنبش کنید . همگی میدانیم که ربات‌ها روزبه‌روز عمده شبیه انسان‌ها می شوند و بی‌تردید ربات‌های گوگل از این قاعده مستثنی نیستند . بدین ترتیب انجام پباده سازی تارنما و ساخت محتوا بر مبنای رضایت کاربران، شانس‌تان را برای کسب درجه برتر در صفحه نتایج افزایش خواهد داراست . به همین خاطر همیشه سفارش می گردد که به مخاطبتان تفکر نمائید و داده ها ضروری و موءثر را در اختیارش قرار دهید . بهینه‌سازی سایت، جذب ترافیک و کسب مرتبه در گوگل نباید مقدم بر رضایت کاربر باشد؛ چنین رویه‌ای شما را از مسیر اصلی‌ بیرون می‌کند . مسیری که می بایست بر پایه‌ی اطلاع‌رسانی به مخاطب و کسب رضایت وی باشد و این صحیح همان چیزی می‌باشد که گوگل از شما میخواهد .


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ تیر ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۲۳:۲۳ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

چرا سئوی تضمینی تنها یک شعار است؟

با یک گشت و گذار معمولی در وب تارنما های سئو با عباراتی همچون سئوی تضمینی، تضمین درجه یک در گوگل و عباراتی مشابه اینها مواجه خواهید شد .
خیلی از وبمسترها و مدیران وب سایت ها هم از شرکت ها و اشخاص سئوکار می پرسند آیا شما سئو را تضمینی انجام می دهید؟
اما
حقیقتا این شعارها تا چه حد حقیقت دارا‌هستند و آیا سئوی تضمینی می تواند واقعیت داشته باشد؟ به هیچ وجه تضمین در سئو به چه معناست؟
در این یادگرفتن یعنی سو‌مین درس از مجموعه صفر تا صد سئو ارزیابی خوا هیم کرد که سئوی تضمینی در معنای حقیقی وواقعی خویش به چه شکل می‌باشد و به چه شکل می بضاعت سئو را برای مشتریان تضمین کرد .

سئو در مشهد

تضمین
اصول و استانداردها یا این که تضمین رتبه؟ تضمین
اصول و استاندارد ها یا این که تضمین رتبه؟
صادقانه بگوییم تضمین درجه گوگل در سئو فقط یک شعار غیر ممکن هست .
شاید از خود بپرسید که چه طور تضمین مرتبه در گوگل غیر ممکن هست در حالی که بعضی از کمپانی های سئو در تبلیغات خود رتبه های برتر گوگل را برای مشتری تضمین می کنند؟
در
پاسخ بایستی چندین عامل را بیان کنیم تا ثابت شود تضمین مرتبه در گوگل صرفا یک شعار می باشد بس!
1
– مرتبه گوگل چیزی میباشد که در اختیار ما نیست
همان طور که در درس های قبل هم اشاره کردیم گوگل مرتبا موتور جستجوی خویش را آپدیت کرده و آنرا به الگوریتم های جدید و متفاوت مجهز می نماید . از طرفی نیز این تغییرات معمولا غیر قابل پیش بینی بوده و کسی از برنامه های گوگل برای تغییر‌و تحول الگوریتم و مکانیسم کاوشگر خود در آتی خبر ندارد .

حال این سوال پیش می آید وقتی از آتی چیزی اطمینانی وجود ندارد، چه گونه می بضاعت آن را تضمین کرد؟! شرکت ها و افراد حرفه ای که در مورد سئو فعالیت می کنند، می توانند چیزی حدود 30 درصد و یا بیشتر نرخ کلیک تارنما در گوگل و در فیض ترافیک ورودی گوگل را برای شما ارتقاء دهند . همینطور این افراد با استانداردسازی ساختار وب وبسایت از پاراگراف لینک ها، تصاویر، منوها و… موجب می شوند وب تارنما نزد گوگل از اعتبار به مراتب بیشتری برخوردار شود . اما اختیار تغییر مرتبه تارنما در گوگل نهایتا به خود این موتور جستجو بر می گردد و چیزیست که از دسترس بقیه افراد بیرون است .

2
– گوگل هیچگونه همکاری با شرکت های سئو ندارد
گوگل با جمله ذیل صراحتا اعلام کرده که هیچ شخصی نمی تواند مرتبه 1 را به مشتریان تضمین نماید .

No one can guarantee a #1 ranking on Google .

این پاراگراف در حقیقت نشانگر این میباشد که گوگل با شرکت هایی که در مورد سئو کار می کنند، هیچگونه همکاری ندارد .

متاسفانه بعضا از شرکت ها کماکان در تبلیغ سئوی تظمینی سماجت می نمایند اما آنچه با اهمیت هست این میباشد که افراد نباید فریب این تبلیغات را بخورند و همواره مطمئن باشند همیاری با اینچنین کمپانی ها به جز هدر دادن برهه زمانی و سرمایه فیض دیگری در پی نخواهد داشت .

3
– نتایج کاوش در گوگل هیچگاه اثبات نیست
هنگامی که شما کلیدواژه ای را در گوگل کاوش می کنید گوگل با دقت به زمان، مکان شما، تاریخچه جستجو های شما و … نتایج جستجو را برای شما لیست می نماید .

برای مثال هنگامی که شما کلیدواژه «آموزش انگولار» را کاوش می کنید، با یک لیست یگانه از وب سایت ها مواجه می شوید . حالا اگر یک سری ساعت آنگاه فردی دیگر از مکانی دیگر همین کلیدواژه را جستجو کند، با نتایج متفاوتی رو به رو خواهد شد . به این ترتیب تضمین مرتبه یک در گوگل یک امر غیر منطقی و غیر قابل انجام است . ولی ممکن است برخی افراد یا کمپانی ها با ترفندهایی ویژه، یک سایت را در چند کلیدواژه مختص به برگه نخستین گوگل بیاورند اما شک وتردید نکنید آن وب سایت پس از مدتی با جریمه های گوگل مواجه خواهد شد .

4
– صرفا رتبه نمیباشد که اهمیت دارد
همان طور که در درس های قبلی نیز توضیح دادیم سئوی وب سایت تنها به با صرفه سازی آن برای موتورهای جستجو ختم نمی شود . آنچه اهمیت بیشتری داراست با صرفه سازی وب سایت برای بازدیدکنندگان و ساخت یک تجربه کاربری دیدنی و متعدد هست .

ممکن هست هنگام جستجوی یک کلیدواژه خاص، وب تارنما مدنظر شما در ابتدای لیست نتایج قرار بگیرد اما یوزرها پس از ورود به این وب سایت به هر دلیلی نظیر تجربه کاربری ضعیف خیلی زود از آن خارج شوند، در این شرایط گوگل مقطع پاره ای که کاربر در این وب وبسایت باقی ما‌نده است را علتی برای کاهش اعتبار ورتبه این وب تارنما خواهد دانست . به این ترتیب در وهله اول تجربه کاربری خوبتر و کسب رضایت بازدیدکنندگان نسب به رتبه تارنما در گوگل اهمیت بیشتری داراست .


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ تیر ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۵۵:۳۸ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

صفحه لندینگ چیست؟

بسیاری از شرکت‌ها هزینه متعددی رادرحوزه رسانه‌های بازاریابی دیجیتال سرمایه‌گذاری می نمایند تا نهایتاً بفهمند که میزان زیادی از ترافیکی که ایجاد می‌کنند، ازنظر شاخص "تبدیل به مشتری"، راندمان مطلوبی ندارد . اکثر وقت ها به نظرمی رسد که مشتریان به‌جای سوق‌دهی شدن به صفحات به محتوای تخصصی، به مکان‌های وسیعی نظیر وب‌سایت کمپانی جهت دهی می‌شوند .
در اکنون حاضر هیچ‌چیز بدی در مسئله هدایت ترافیک به وب‌سایت شما وجود ندارد، البته در حالتی که مشتری را به‌طور مستقیم سرگرم نکند، به‌سادگی یک گزارش تجزیه‌وتحلیل گوگل آنالیتیکس خواهد بود .
بنابراین، چه گونه این بازدیدها از وب سایت را میتوانیم به مشتریان واقعی تبدیل کنیم؟ صفحات فرود یا این که لندینگ پیج ها .

سئو در مشهد
صفحه
لندینگ چیست؟ درزمینهٔ بازاریابی آنلاین، یک برگه "لندینگ" یک ورقه اینترنت مخصوص طراحی‌شده برای یک انگیزه مضاعف جالب میباشد .
درصورتی که تابه‌حال روی یک لینک و پیوند در یک نشانی اینترنتی کلیک کرده باشید که شما را به یک ورقه اینترنت که به‌طور مختص برای آن نشانی اینترنتی نوشته‌شده هست سوق‌دهی کند ممکن می‌باشد یک صفحه لندینگ را تجربه کرده باشید . برای مثال، در‌صورتی‌که آدرس اینترنتی در مسئله یک کتاب به اسم "100 راهبرد سالم برای سال 1396" باشد، برگه لندینگ یک کاغذ دانلود برای این کتاب خواهد بود . این کاغذ دانلود شامل داده ها اضافی راجع به محتوای مو جود کتاب و یک پیوند دانلود می‌باشد .
جالب‌تر این میباشد که شرکت‌هایی متعددی وجود دارا هستند که از صفحات لندینگ به کارگیری نمی‌کنند . بر پایه گزارش MarketingSherpa، 44 درصد از کلیک‌ها برای شرکت‌های B2B به کاغذ دارای اهمیت کسب‌وکار سوق دهی می‌شوند، نه یک برگه لندینگ مختص .


چرا
لندینگ پیج ها اهمیت دارند؟ در کل، صفحات لندینگ کلیدی هستند، چون در رابطه خود با مشتری بی واسطه کار می کنند . آن ها برای هدف ها خاصی طراحی‌شده‌اند درنتیجه، در هدایت مشتریان مؤثرتر میباشند .


رویکرد
ساده زمینه گران قدر در قضیه صفحه های لندینگ این می‌باشد که آنان تمام اطلاعات دارای ربط مایحتاج برای یک تبلیغ خاص را در یکجا عده می نمایند . این منجر می‌گردد که برای تماشاچی بسیار ساده‌تر شود؛ چون آن ها بدون چاره نیستند کل وب‌سایت را برای داده ها ذی‌ربط جستجو کنند .


معیارهای
برتر صفحه های لندینگ میتوانند به شما در فهم بهتر تلاش‌های بازاریابی کسب‌وکار یاری کنند . ازآنجایی‌که آن ها با تبلیغات و کمپین‌های فردی مرتبط هستند، تجزیه‌وتحلیل روش‌های بازاریابی در سطح میکروسکوپی فراوان ساده‌تر هست .
به‌عنوان‌مثال، در صورتیکه لینک ایمیل به کلیک‌های متعددی دست یابد، ولی مردم فراوان سرعت بالا صفحه لندینگ را ترک کنند، حتماً مورد خاصی در برگه لندینگ وجود دارااست (با توجه به این حقیقت که یک علاقه‌مندی واضح به پست الکرونیکی وجود دارد) . این نوع بینش‌ها به شما کمک می‌نمایند تا مشتریان خود را در یک‌راه نو و هیجان‌انگیز فهم و شعور نمایید .


تبدیل
بازدید از تارنما به مشتریان بیشتر صفحه‌های فرودی که به‌خوبی طراحی‌شده باشند می‌توانند بازدیدکنندگان را به مشتریان حقیقی وواقعی تبدیل کنند؛ که انگیزه نهایی می‌باشد . صفحه های لندینگ در درحال حاضر تبدیل‌شدن به یک مؤلفه کلیدی در کمپین‌های بازاریابی آنلاین میباشند . هنگامی‌که به‌درستی طراحی شوند، میتوانند مشتریان واقعی را افزایش دهند و هزینه‌های مصرفی را کاهش دهند .


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ تیر ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۱۹:۵۷ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

نرخ پریدن bounce rate چیست؟

نرخ
پریدن bounce rate چیست؟ یک عدد از فاکتور های اساسی در سئو وب سایت نرخ پرشBounce rate است . که به صورت عددی ۰ تا ۱۰۰ ابلاغ می شود و بالا بودن نرخ پریدن سایت شما در کار زنگ خطری می‌باشد که به شما بیان میکند یک جای کارتان مشکل داراست و می بایست به تاءمل چاره باشید در غیر این صورت به زودی تعداد زیادی از یوزرها خود را از دست خواهید اعطا کرد .

سئو در مشهد
نرخ
پریدن bounce rate چیست؟ یکی از فاکتور های اصلی در سئو تارنما نرخ پرشBounce rate می باشد . که به صورت عددی ۰ تا ۱۰۰ ابلاغ میشود و بالا بودن نرخ پرش وب سایت شما در کار زنگ خطری است که به شما میگوید یک جای کارتان اختلال داراست و می بایست به فکر چاره باشید در غیر این رخ به زودی تعداد زیادی از کاربران خود را از دست خواهید داد .
نرخ پرش یا این که Bounce rate به تعداد کاربرانی گفته میشود که به تارنما شما مراجعه می کنند و فارغ از این‌که به صفحه های دیگر وب سایت شما بروند از سایت شما خارج می شود که این خروج یا این که از طریق بستن مرورگر یا این که کلیک روی دکمه رجوع و برگشت و یا کلیک استفاده کننده روی لینکی از سایت شما اتفاق میافتد .
چه‌طور
نرخ پریدن Bounce Rate را کاهش دهیم : همان گونه که خواندید نرخ پرش یک ادله منفی در وبسایت شماست که طبق الگوریتم پاندای گوگل سایتهایی با نرخ پرش بالا نمیتوانند جایگاه نیکی در نتایج جست و جو داشته باشند . چون سایتی که نرخ پریدن بالایی دارد مطلقا مشکلی داراست که کاربران تمایلی به ماندن در آن وب سایت ندارند . و در واقع نرخ پریدن میتواند یک میزان برای سنجش محبوبیت تارنما شما در فضای وب باشد .
در ادامه توضیح می ‌دهم چه دلایلی باعث میگردد که وب سایت شما نرخ پریدن بالایی داشته باشد: ۱
– سرعت سایت : یک عدد از کلیدی ترین عوامل موثر در کاهش نرخ پریدن سایت شما اعتنا به سرعت وبسایت است .باید بدانید که هیچ کاربری عشق و علاقه ندارد بیش از یک‌سری ثانیه برای بارگذاری شدن سایت شما وقت بگذارد و در صورتیکه وبسایت شما به سرعت بار گذاری نشود کاربر به عقب برگشته و سراغ وبسایت بعدی میرود . اکثریت متخصص ها روی سرعت بارگذاری ذیل ۵ ثانیه تاکید دارا هستند و سایتهایی که دیرتر از این زمان بارگذاری بشوند حتما مشکلاتی دارند . که یک عدد از آنها هاست نامناسب می باشد . قبلا در مطلب راهنمای گزینش هاست و چرا از هاست بدون‌پول استعمال نکنیم خواندید که چه نکاتی می بایست رعایت شود تا بتوانید یک وب سایت لبریز سرعت داشته باشید و در صورتی‌که از کیفیت سرویس دهنده خود مطمئن میباشید در گام بعدی به کار گیری از CDN می تواند به افزایش سرعت تارنما شما امداد فراوانی بکند .
۲-
طراحی سایت استدلال بعدی حساس در نرخ پرش سایت توجه به پباده سازی تارنما هست . به کار گیری بیش از حد از کدهای CSS و Java می‌تواند تا حد متعددی سرعت سایت را کاهش دهد و باید عملکرد نمایید در کد نویسی بخشهایی که باعث سنگین شدن وب سایت می شود به انتهای صفحه ها منتقل فرمائید تا منجر سنگین وزن شدن مرورگر کاربر نشود .
قابلیت و امکان
Lazy load : با کمک این قابلیت و امکان هنگامی کاربری وارد وب سایت شما می‌گردد ابتدا متنی که در مرورگر برای استفاده کننده قابل دیدن است بارگذاری می شود و بعد از آن با اسکرول کردن کاربر به سمت ذیل کم اندک باقی مطالب و تصاویر وبسایت نیز لود میشود . به کارگیری از این قابلیت و امکان در سایتها باعث میشود سرعت تارنما دوچندان بخش اعظم شود و همینطور در پهنای باند ماهیانه شما صرفه جویی شود زیرا نیازی نیست تمام وبسایت با مراجعه کاربر بار گذاری شود و فقط بخشهایی که برای وی قابل دیدن میباشد لود می‌گردد .
طراحی
واکنش گرا Resposive Design : اکثری از اشخاص امروزه از تلفن همراه های گوشی یا این که سایر امکانات همراه برای اینترنت گردی و انجام شغل های روزمره استعمال مینمایند که در صورتیکه شما برای تارنما خویش یک قالب برخورد گرا داشته باشید . کاربران از هر دستگاهی می توانند وب سایت شما را به فیس درست ببینند و با این کار نرخ پریدن وب سایت شما مضاعف قلیل خواهد شد .


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ تیر ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۱۳:۳۹ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

انتخاب CMS سوای تحقیق و آنالیز همیشه پیشین از گزینش یک سیستم رئیس محتو

انتخاب
CMS سوای تحقیق و آنالیز همیشه پیشین از گزینش یک سیستم رئیس محتوا تحقیق نمایید . این تحقیق را می‌توانید از سرچ کردن شروع نمایید و یا این که با مدیران سایت‌ها صحبت فرمایید احتمال دارد در این مسیر، سیستم‌های مدیر محتوایی را مشاهده کنید که تجهیزات یکسان دارا‌هستند در این فیس ما باید در مورد مزایا و معایب آنها تحقیق کنیم و با توجه به اظهارات کاربران در انجمن‌ها و گروه‌های مختلف مناسب‌ترین قابل انعطاف افزار مدیریت محتوا تارنما را برای نیازهای سایتتان انتخاب فرمایید و در غایت صرف نظر از نظرها بقیه افراد باید برای مطمئن شدن از تعیین خویش قبل از منش اندازی بدون نقص اینترنت سایت یک توشه ورژن مجانی را تست و کلیه جوانب را تحلیل فرمایید .

سئو در مشهد

چرا
سیستم مدیریت محتوای بدون پول را انتخاب کنیم؟ تجربه ثابت کرده میباشد که در بیشتر موردها سیستم رئیس محتوای بدون پول مناسب‌تر از سیستم مدیر محتوای غیر رایگان می باشد . به این ترتیب سفارش می‌کنیم تا جایی که ممکن هست از سیستم مدیریت محتوای رایگان به کار گیری کنید . در برخی موارد یگانه که نیاز به استعمال از سیستم رئیس محتوای غیررایگان می‌باشد هم خوب تر می‌باشد از سیستمی به کار گیری شود که یوزرها اکثری داشته باشد و در مرحله در بین المللی شناخته شده و قضیه استعمال افراد زیادی باشد .

سیستم
های مدیریت محتوای رایگان هزینه پباده سازی سایت را پایین می آورند با توجه به بدون‌پول و در دسترس بودن سیستم های رئیس محتوای رایگان، افراد زیادی میباشند که با آن ها شناخت دارا هستند و برای پیدا کردن مدیر سایت به دردسر نخواهید افتاد . سیستم‌های مدیریت محتوای بدون‌پول کد باز (Open source) همواره به وسیله میلیون‌ها کاربر آزموده و مدام به روز میشوند و از نظر امنیتی مضاعف مطمئن تر می باشند .
به عنوان مثال سیستم مدیر محتوایی مانند جوملا، وردپرس یا این که دروپال را هزاران نفر چک و کد نویسی می‌کنند، کدام شرکت خصوصی می باشد که به آسانی بتواند این میزان نیرو برای آنالیز و توانمندسازی سیستم رئیس محتوای غیررایگانش به دست آورد؟ در مشاجره اضافه کردن تجهیزات به سایت، سیستم‌های رئیس محتوا عموما دارنده پلاگین‌های مختلفی می باشند که بسیاری از نیاز‌ها را خود این پلاگین‌ها بر طرف میسازند . پلاگین‌های افزوده شده به سیستم‌های مدیریت محتوای مجانی مثل خویش این سیستم‌ها، عموما همواره به روز می‌شوند، و مشکل ها امنیتی در آنان دوچندان پایین‌تر هست . در رخ پیدایش نقص‌ در سیستم‌های مدیریت محتوای بدون‌پول متخصصان متعددی هستند که به خیر و خوبی با کدهای این سیستم‌ها آشنایی دارا‌هستند و در انتخاب متخصص و تولید تغییرات روی وبسایت محدودیت ندارید . برای بسط و بهینه سازی سیستم‌های مدیر محتوای کد باز، با توجه به به کارگیری دوچندان از این سیستم‌ها، اکثری از مشکلات، سوالات و نکات حساس را به سادگی می توانید از تراز وب توده آوری نمایید .


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ تیر ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۱۶:۰۸ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)