مرجع مقالات رسمی سئو مرجع مقالات رسمی سئو .

مرجع مقالات رسمی سئو

آشنایی با بعضی از الگوریتم های گوگل

آشنایی
با بعضی از الگوریتم های گوگل موتور جستجوی گوگل، دارای اسم و رسم ترین و مطرح ترین موتور جستجوی دنیاست . این جستجوگر، بطور متوسط روزانه در حدود ۶ میلیاردبار برای جستجوی لغات و لغت ها متفاوت به کارگیری می شود . برای مدیر این حجم بالای از درخواست ها، گوگل در سال ۲۰۱۱، استارت به بروزرسانی الگوریتم جستجوی خود نمود .

سئو در مشهد

در فوریه همان سال، گوگل به شکلی آرام و بی راز و صدا در دنیای بازاریابی آنلاین، الگوریتم مهم به نام «پاندا» را منتشر کرد . این تغییر تحول اکثر یک زنگ خطر دور از شوخی برای اینترنت سایت هایی بود که کیفیت پایینی داشته، محتوای تکراری ارائه می دادند و یا این که از تبلیغات سنگین وزن بیش از حد در اینترنت وب سایت خویش استفاده می کردند . با به کار گیری از پاندا، هزاران صاحب و مالک اینترنت وب سایت شاهد افت شدید سکو وب سایت خویش بودند، در حالیکه بخش اعظمی دیگر صعود قابل توجهی از جهت درجه وب تارنما کسب کردند . تکثیر پاندا در حدود ۱۲ درصد بر بهبود نتایج کاوش تاثیرگذاشت . البته گوگل صرفا به این فعالیت اکتفا نکرد . این شرکت تعدادی ویرایش از پاندا را در ماه های بعدی منتشر نمود تا این که در آوریل سال ۲۰۱۲، «پنگوئن» را ارائه نمود، که وب وبسایت های استعمال کننده از رویه های لینک سازی « کلاه سیاه» را جریمه می کند . درحالیکه تمرکز پاندا بر بهبود کیفیت وب وبسایت ها بود، پنگوئن دقت خود را بر صفحات وبی متمرکز نمود که مناسب به حیث نمی رسیدند . از این منظر، پنگوئن مانند یک «پلیس بد» و پاندا نظیر یک «پلیس خوب» کار می نمایند . مقصود اساسی پنگوئن، شناسایی آن جور از وب وب سایت هایی می باشد که از پیوند های جعلی برای بهبود رتبه خویش استفاده می کنند .پنگوئن با شناسایی این قبیل وب وبسایت ها و خارج کردن آنها از فهرست نتایج جستجوی خود در برگه نخست، آنان را جریمه می نماید .از انجای که این الگوریتم ها با نام حیوان‌ها سیاه و سپید نامگذاری گردیده اند،در واقع نشان دهنده تمرکز گوگل بر روی سئو سیاه وسفید را نشان می دهد .

پیامی که گوگل در قالب یک قاعده کلی و همگانی به وبمسترها در رابطه بروزرسانی الگوریتم های جستجوی خود ارائه می کند این است: در صورتی‌که شما «روش های کلاه سیاه» را برای با صرفه سازی وب وب سایت خویش در موتور جستجو به کار گیری نکنید، علتی برای نگرانی وجود ندارد . راه و روش کلاه سیاه در حوزه بهینه سازی موتور جستجو(SEO)، کلیه تکنیک های غیراخلاقی را دربرگیرنده می شود که برای سوءاستفاده یا این که شکستن الگوریتم های موتور کاوش و در جهت بالابردن سکو اینترنت تارنما در نتایج موتورهای جستجو بکار گرفته می شوند . اما آنچه که معمولا در بکاربردن این خط مش ها مسئله غفلت واقع می شود، این راستی می‌باشد که باصرفه سازی انجام گردیده صرفا برای روبات ها یعنی، موتورهای کاوش مطلوب خواهد بود نه برای بشر ها که می خواهند از آن صفحه های بازدید کنند .پس از اهمیت این نکته که وبسایت خود را کاربر پسند بهینه سازی کنید،غافل نشوید .

گوگل
برای اینکه بتواند بهترین و مفیدترین نتایج دارای ارتباط با کلمه اساسی جستجو گردیده توسط استفاده کننده را سناریو دهد ،از الگوریتم‌های مختلفی جهت ارزیابی سایت‌های اینترنتی و مطالب آن‌ها و سناریو آن ها در فهرست جستجوهای خود استعمال میکند، در این گرد‌همایی به اختصاردر ارتباط با هر کدام از الگوریتم‌های گوگل توضیحاتی را با هم مرور می کنیم:
•الگوریتم
گوگل پاندا نام پاندای گوگل برای اولین توشه در فوریه 2011 بر راز زبان ها آمد .

الگوریتم پاندا وظیفه شناسایی محتوای غیرمناسب و اسکن گردیده از سایت های دیگر، و رویکرد های تقلب در باطن وب سایت مثل cloacking (نمایش محتوایی مغایر با آنچه در موتورجستجوگر نمایش داده شده) و . . . را به عهده دارااست و با این فعالیت سایتهای با کیفیت تحت را از لیست جستجوها حذف و سایتهای کیفیت بالا را جایگزین آنان میکند . پاندا به دنبال مطالب دست اول و ایجاد گردیده به وسیله خویش صاحبان وب‌سایت‌ها هست و نسبت به ارتقای درجه چنین سایت‌هایی اقدام مینماید و در عوض رتبه سایت‌هایی را که فقط مطالب سایت‌های دیگر را کپی‌برداری می نمایند کاهش می‌دهد .


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۱۶:۲۵ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

الگوریتم های گوگل شناخت بدون نقص را داشته باشد قبل از این‌که یک سئو کا

با
الگوریتم های گوگل شناخت بدون نقص را داشته باشد قبل از این‌که یک سئو کار برای افزایش مرتبه یک وب سایت اقدام نماید بایستی دانایی بی نقص از ضوابط گوگل داشته باشد و دقیقاً انگیزه نهایی را در حیث داشته باشد . سئوسایت چیزی نمیباشد که با امتحان و نادرست بتوان آنرا انجام داد . در رخ عدم دوراندیشی از تکنیکهای سئو و ضوابط موتورهای جستجو سئو کار هم وقت خود را هدر می دهد و هم پول مشتری را .

سئو در مشهد

امروزه می بضاعت و توان اذعان کرد سئو یک هنر است و کارشناس سئو یک هنرمند! .موتور جستجوی گوگل سالانه ۵۰۰ تا ۶۰۰ بار الگوریتم مرتبه بندی تارنما ها را تغییر و تحول می دهد . یک کارشناس سئو می بایست مرتب داده ها خود را پیدایش نگه دارااست و این برهه زمانی را برای بروزرسانی اطلاعات خود در لحاظ بگیرد . در صورتیکه سئو کار سرویس ها خویش را بر پایه الگوریتم ها و قوانین کهن گوگل و موتور های جستجوی دیگر انجام دهد نه فقط فیض مثبت نخواهد گرفت بلکه ممکن است درگیر پنالتی های گوگل نیز شود و جایگاه فعلی وبسایت را هم از در میان غالب شود .

 

یک سری
نمونه کار فعال داشته باشد حساس ترین مثال عمل برای با صرفه سازی تارنما خویش وب سایت می‌باشد که قادر است فاکتور خیر و خوبی باشد در حالتی که با این جمله ها بر خورد کردید مقداری اندیشه نمایید ما برای واژه اصلی انگیزه کار نکرده ام ما لینک سازی انجام نداده ایم ما نو وب سایت را تاسیس کرده ایم البته درصورتی که واقعا جدید تاسیس می باشند درست میباشد و خیلی از مورد ها دیگر هیچ کس از درجه تصاحب کردن در لغات حساس خاص بدش نمی اید پس این صحبت ها قادر است درست نباشد ولی صد در صد نمیباشد در شرای در کلمه ها دارای اهمیت رتبه ندارند و نو کار می‌باشند در عنوان مطالب ملاحظه کنید درجه دارا‌هستند و میتوان اظهار کرد یکی دیگر از همین فاکتور برای آشنایی متخصص برنده در تارنما خودشان می باشد سایتی که یک سری سال هست فعالیت می‌نماید و درجه نمیگیرد میتوان قابل بخث باشد البته یادتان باشد تنها روی این موضوع توکل نکنید چرا فقط سایتی که رتبه داراست بهترین نمی باشد و می بایست تمام نکات را در کنار یکدیگر قرار بخشید تا بتوان بهترین تصمیم را گرفت .

 

فدا
نکردن تجربه کاربری
یک سئو فعالیت عالی هیچ گاه تجربه کاربری و سادگی را فدای سئو نخواهد کرد . بایستی دقت کرد که سئو همگی چیز نیست، یک وبسایت برای موفقیت به عوامل متعددی نیاز دارااست و راحتی کاربر و سادگی و سهولت کارکرد از مهم‌ترین آنان میباشند و هیچوقت نباید آن‌ها را فدای سئو کرد . درست میباشد که سئو سبب ساز می شود بازدید هدفمند سایت افزایش یابد البته نداشتن تجربه کاربری مطلوب و محتوای عالی باعث خواهد شد که فیض ای از این افزایش بازدید نگیرید .

 

عدم
تضمین رتبه یک متخصص سئو هیچگاه کسب سکو یک ورقه اولیه را تضمین نمی نماید . هیچ راهی غیر از روشهای ارگانیک برای ارتقا درجه یک سایت وجود ندارد . مگر اینکه پشت پیشنهاد سئو استفاده از لینک و پیوند بیلدینگ پنهان شده باشد .

 

انجام
پیشنهاد های گوگل و عمل سئو سفید همانطور که در ابتدا ذکر شد، سئو عمل خوب فردی می‌باشد که بر اساس توصیه های گوگل خدمات سئو را انجام دهد و از رویکرد های بر خلاف استفاده نکند . اشخاصی که اینگونه فعالیت میکنند رویت کرد درازمدت به پروژه سئو دارا‌هستند و برای مشتری توضیح می دهند که سئو یک روند درازمدت و طولانی هست و در کوتاه برهه زمانی نمی بضاعت و توان نتیجه مناسب و رشته ای کسب کرد . برخلاف اینگونه افراد، سئو کارهایی که به رویکرد های سیاه فعالیت می کنند، روئت کرد درازمدت به زمینه ندارند و پس از این که درجه در گوگل کسب شود همکاری درازمدتی با مشتری ندارند (به این یاد که ممکن می باشد در آینده وب سایت مشتری از طرف گوگل اسپم شود) براین اساس یک سئو فعالیت عالی و رشته ای باید به گونه ای فعالیت کند که همواره منافع صحیح و درازمدت مشتری را در حیث بگیرد و بر به عبارتی پایه بتواند برنامه ریزی نماید و استراتژی سئو معین کند .


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۱۴:۳۹ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

قفل کردن www در آدرس url

قفل
کردن www در آدرس url دومین9 / 10 از 2 کاربر از آنجاییکه اکثر سایت های اهل ایران نیز با www ظاهر می شود نیز سوای آن در این مطلب عملکرد گردیده تا با رعایت اصولی ارزش صفحات خویش رابالا ببرید .خوب تر میباشد بدانید که آدرس دومی یاور با www در اصل subdomain دو‌مین سوای www میباشد . زمانی که روی یک دو‌مین دو یا تعدادی برگه با نشانی های متفاوت داشته باشید که محتوای آن‌ها یکسان باشند ,گوگل قیمت صفحات شما را کاهش می دهد این فرمان یک عدد از اصلی ترین خطاها در وبسایت شما می باشد چون این عمل منجر افت بها کاری وب سایت شما می شود .

سئو در مشهد

به عنوان مثال فرض فرمایید شما در سایتتان 1000 مقاله دارید و وب سایت شما نیز با www و سوای www باز می شود در فیض گوگل در نظر خواهد گرفت که شما برای همگی صفحه ها سایت خود یک کپی دارید که این منجر افت بها همه صفحات تارنما شما می شود . با دقت به نکات ذکر شده خوبتر است سایت خویش را بر پایه استانداردای سازه گردیده و موتورهای جستجوی استاندار پباده سازی فرمائید . از آنجاییکه www یک URL استاندارد می باشد پس بایستی کارایی کرد که از www برای نشانی صفحه های ذخیره گردیده به کار گیری کرد .

برای حل این ایراد می بایست از http redirection 301 با پیشوند www استعمال کرد . با این فعالیت ورقه ی بدون www را به برگه www دار سوق‌دهی می کند این عمل به موتورهای کاوش می فهماند که آدرس سایت یار با www می باشد .

از امر پایین برای حذف www از باطن نشانی به کار گیری می شود .

RewriteCond %{HTTP_HOST} ^example .com$
[NC] RewriteRule ^( .*) http://www .example .com/
[QSA,L,R=301]
توجه داشته باشید که در شرای این کد بر روی سرور شما عمل نکرد سعی فرمایید آرم و $ و[nc] رو از خط نخستین حذف نمایید .

همینطور برای قفل کردن www در نشانی بایستی از این دو خط به جای دو خط پیشین به کارگیری فرمائید .

RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www .example .com$
[NC] RewriteRule ^( .*) http://www .example .com/
[QSA,L,R=301]
همینطور مانند بخش قبل اگه این کد فعالیت نکرد آرم های گفته گردیده رو از خط اول کد حذف فرمایید .

از پاراگراف مشکلات دیگری که در پباده سازی وب سایت به وفور چشم می شود وجود index .php یا index .html در آدرس صفحه حساس وبسایت می باشد که در مواردی با index .php و نیز با index .php قابل مشاهده می باشد که گشوده شدن کاغذ اصلی با این پسوند ها به موتورهای کاوش می فهماند که دو اسکن از برگه مهم وجود دارد و در سود از ارزش تارنما شما کم می کند .

برای رفع این خلل و قفل شدن index .php
در صفحه اساسی از فرمان پایین به کارگیری می شود :
RewriteRule ^$ /index .php
[QSA,L,R=301]
در صورتیکه
امر بالا عمل نکرد می توانید از امر پایین به کارگیری فرمائید :
RewriteRule ^$ http://forum .example .com/index .php
[QSA,L,R=301]
با
به کارگیری از این دو ترفند ساده می‌توانید قیمت صفحات خویش را به طور چشمگیری بالا ببرید در حال حاضر بخش اعظمی از سایت‌های بزرگ ایرانی با این نقص‌ مواجه می باشند . پس از مطالعه ی این مقاله و شناخت با این اشتباهات می توانید در زمینه ی پباده سازی وب سایت خویش یکی از موفق ترین برنامه نویسان شناخته شوید .


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۱۸:۲۹ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

ساخت صفحه های 404 مفید گوگل

ساخت
صفحه های 404 مفید گوگل در موضوع ایجاد صفحه ها 404 مفید توصیه‌های شفافی دارد: به کاربران اعلام نمایید که صفحه‌ای که به دنبال آن می باشند یافت نمی شود . از جملاتی استفاده کنید که صمیمانه و خوشایند باشد . ظاهر ورقه 404 شما می بایست دقیقاً نظیر سایر صفحه ها تارنما باشد . در این صفحه، لینک‌هایی به صفحه ها پربازدید و همچنین برگه اصلی وب سایت خویش بدهید . راهی ارائه دهید که از طریق آن، کاربران بتوانند لینکهای شکسته را گزارش دهند . ظاهر صفحه 404 شما هر چقدر نیز که عالی و پاک باشد، مطمئناً شما نمی خواهید که این کاغذ در نتایج گوگل ظواهر شود . برای پرهیز از ایندکس شدن این صفحات در گوگل و دیگر موتورهای جستجو، اطمینان حاصل فرمائید که هنگامی استفاده کننده وارد صفحه‌ای میشود که دیگر وجود ندارد، سرور شما یک کد وضعیت 404 HTTP واقعی را بازگشت می دهد . ساخت صفحه ها 404 اثر گذار و درست، اهمیت زیادی در طراحی وبسایت داراست . این فعالیت به شما امداد می‌کند که از ثبت چندین صفحه ضعیف به وسیله گوگل دوری نمائید .

سئو در مشهد

خوی
ایده های شما با کسب و فعالیت آنلاین


یک ورقه ضعیف 404 و تعامل ضعیف کاربر با آن، به دلایل زیادی، می تواند سیگنال تجربه کاربری ضعیف را به گوگل ارسال نماید . در هنگام تحلیل و نسخه برداری تارنما برای باصرفه سازی، حتماً به دنبال نشانه‌های این مدل از صفحه ها باشید و مشاهده کنید که از حیث برنامه نویسی چه عواملی سبب به ایجاد این صفحه ها شده‌اند . معلوم نمیباشد که گوگل صفحه های 404 را چه‌گونه ارزیابی می کند و این‌که آیا از طرز الگوریتم مشخص می نماید که صفحه 404 شما عالی و اثر گذار هست یا این که نیکی . یا این که اینکه آیا آن را علتی در تجربه کاربری میداند یا خوبی . یا این‌که تنها یک راهکار می‌باشد که شما را وادار نماید در این باره اقدامات صدق انجام دهید و بدین وسیله از اتلاف منابع گوگل با ایندکس کردن صفحه ها خالی و ارائه نتایج ضعیف به کاربر دوری کند؟ دلیل این کار هرچه که باشد، پیشنهاد واضح و واضح گوگل تکلیف را معین می‌کند: صفحات 404 اثر گذار ایجاد نمائید . صرفا کاری که بایستی انجام دهید این میباشد که دقیقاً مطابق راهبرد گوگل کار نمایید .

مرتبه
بندی برای صفحاتی که پیام خطا می‌دهند یا محتوای مهم ندارند گوگل تمایل ندارد که صفحاتی را ایندکس نماید که هدف خاصی را دنبال نمی کنند یا محتوای دارای اهمیت کافی ندارند . یک صفحه 404 خوب و پیکربندی صحیح قادر است از این مشکلات پرهیز کند . بعضی ازصفحات دارنده محتوایی هستند که بوسیله وب‌مستر ایجاد شده هست ولی دارای پیام غلط یا سوای محتوای حساس میباشند . صفحه‌ها ممکن میباشد به عوارض مختلفی بدون محتوای کلیدی باشند .گهگاه اوقات، ورقه وخیم می‌باشد و محتوا به خیر بار گذاری نمی شود . گاهی اوقات، محتوا دیگر وجود ندارد و پیام خطایی که نمایش داده می گردد به همین قضیه اشاره می کند . اکثری از وبسایتها دارای چند کاغذ حاد یا این که سوای سعی می‌باشند . این امری ارگانیک میباشد و این مدل صفحات وخیم در سایتی که بقیه اجزایش به خوبی فعالیت می‌کند، به عنوان ورقه کم کیفیت در لحاظ گرفته میشود . این قضیه حتی در شرای سایر صفحات وبسایت کیفیت بالایی داشته باشند هم درست گو است .


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۴۶:۱۳ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

گوگل برای نوع بندی مطالب وب سایت های مختلف

هنگامی که سوالی در ذهن یک آدم پیش می آید، به دنبال یافتن پاسخ آن بر می خیزد . در این راه و روش از همگی خط مش ها برای یافتن جواب سوال های خویش استفاده می کند . امروزه با گسترش دانش و ورود وب به دنیای اطلاعات، بخش اعظمی از افراد در به عبارتی آغاز تلاش می کنند به سراغ گوگل بروند و جواب سوال خود را از آن جا جویا شوند . البته شما نمی توانید همه سوال خود را در باکس مربوط به جست و جوی گوگل سرچ فرمایید چون این طریق سرچ کردن برای گوگل توصیف گردیده نیست . بلکه شما می بایست مهم ترین بخش از سوال را به صورت یک واژه و کلمه یا این که یک عبارت جست و جو نمائید تا فیض برای شما ارائه شود . به این عبارات یا این که عبارت ها، کلمات دارای اهمیت گفته می شود .
گوگل برای نوع بندی مطالب وب سایت های مختلف، از عبارات اصلی به کارگیری می کند و مطالب را برحسب این کلمات جور بندی می نماید . با این کار یک نظم خاصی در بازه زمانی سرچ کردن مطالب برای تمام یوزرها حاکم باشد و همینطور کاربر سریع خیس به فیض خود دست می یابد .

سئو در مشهد

‫در این قسمت ما میخواهیم‬ به تعریف کلمه مهم و چگونگی به کارگیری از آن بپردازیم .‬ کلمه ها کلیدی به عبارت دقیق تر خلاصه ای‬‬‫ از تامل مردم هستند‬ . مردم از ایده ها الهام می‌گیرند و سوالهایی می‌پرسند . آن‌ها می‌خواهند چیزی یاد بگیرند و در دوره موتورهای جستجو‬ رفتار ما به شکل قابل توجهی تغییر کرده است، چون‬ جواب ها در مقابل انگشتان دست ما قرار دارااست .‬ کلیدواژه ها خلاصه ای از افکار‬ مردم می باشد که بر کیبورد پیاده میگردد . ‬۹۱% اشخاص بالغ هر روزه‬ برای پیدا کردن اطلاعات جستجو میکنند،‬ وقتی که ما اعمال مردم بر وب را چک میکنیم‬ می‌بینیم که اولین کاری که هر شخص انجام میدهد‬ استعمال از موتور کاوش به عنوان‬ دروازه ای برای پیدا کردن اطلاعات‬ مسئله نیاز روزمره اش میباشد‬ در واقع؛ حتی وقتی ما به‬ اعمال دیگر آنلاین افراد نگاه میکنیم‬ آنها از موتور کاوش برای پیدا‬ کردن این داده ها به کارگیری می‌کنند .‬ اطلاعاتی همچون سرگرمی، نقشه‬ هواشناسی، چک های محصول ها یا این که موقعیت و خبرهای محلی .‬
مردمان از موتورهای کاوش به تیتر راهی‬ برای دسترسی به مقدار قابل توجهی‫ از داده ها استفاده می کنند که‬‬‬‬‬‬ به طور گسترده در وب دیده میگردد پس کلیدواژه ها چه چیزی هستند؟
توصیف
واژه حساس یا این که کلیدواژه کلیدواژه ها خلاصه ای از نیازهای مردم‬ در هنگام تایپشان در موتورهای کاوش است .‬ آنها ایده های مردمان هم هستند‬، آن ها ممکن می‌باشد نخواهند در مورد‬ آن ایده، عملی انجام دهند‬ البته می‌خواهند در موردش بدانند‬ . چه جایی برای آغاز کاوش در‬ مورد مسافرت عالی می باشد؟ یا ایده های دکوراسیون یا این که سوالهایی که روزمره به آن ها بر میخوریم‬ در سازمان یا منزل که بایستی جوابشان را پیدا کنیم . موتورهای جستجو برای پژوهش ها تبدیل به کار روزمره ی ما گردیده اند‬‬‬ ‫چه برای جستجوی یک محصول، یا مهاجرت یا حتی‬ مدرسه، موتورهای کاوش اولی جایی است‬ که می بایست به آن سر بزنید‬‬‬ ‫ولی در نهایت، وقتی که ما‬ می‌خواهیم در قضیه هر یک‬ از اینها کاوش کنیم برای استعمال از‬ کمترین تعداد واژه از عبارت های باصرفه به کار گیری میکنیم‬ تا به بیشترین اندازه اطلاعات دست یابیم‬ و به این چهره ما باید‬ بیاموزیم که چه کلیدواژه هایی،‬ عبارتهایی که مردم به کارگیری می نمایند را‬ مطابقت و همخوانی میسازد تا به جواب قضیه نظرشان برسانیمشان‬ .

ما میخواهیم اطلاعات، محصول ها و هدفی که به دنبالش میباشند را‬ بر شالوده داده ها محدودی که با تایپ در باکس جستجو‬ در اختیارمان میگذارند برآورده کنیم . ما همچنین می خواهیم مفاهیم کلیدواژه ای را هم توسعه بخشیم .‬ درک بی آلایش آن چون با یک واژه استارت میکنند‬ معناهای مختلفی قادر است داشته باشد و‬ می‌تواند منظورشان بالاتر از یک واژه باشد‬ بدین ترتیب چه گونه باید تعیین کنیم که‬ چطور از وب سایت استفاده میکنند؟‬ چطور گزینش کنیم که کدام واژه و کلمه ها‬ برایشان اهمیت دارد؟‬ و وقتی که ما خلق و خوی آنان را مبتنی بر‬ عبارت کلیدواژه ای که در‬ موتور کاوش تایپ کرده اند شعور میکنیم‬‬‬ شانس بهتری برای ارتباط برقرار کردن‬ با آن ها و وصال به انگیزه آخرین خوا هیم داشت‬ و به این صورت توانا به‬ ساختن کسب و فعالیت هستیم‬ .


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۴۴:۰۰ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

پباده سازی سایت

اگر سرعت لود صفحه ها شما زیر باشد، کاربرانی که برای تلاوت مطالب به سایتتان می آیند آزرده حافظه می شوند، پس علاوه بر این که گوگل شما را به رده های بالا منش نمی دهد مخاطبان نیز دفعات کمتری به وبسایت شما خواهند آمد . باید عملکرد نمایید با استفاده گیری از دانشهای روز مربوط به پباده سازی سایت، همیشه سرعت بار گذاری صفحه های سایتتان را بالا نگه دارید تا به انگیزه نهایی که بالا بردن سکو وب سایت در گوگل می باشد دست پیدا نمایید .

سئو در مشهد

نکته
چهارم: بروزرسانی و تکثیر منظم محتواها یکی دیگر از نکاتی که اهمیت زیادی در رتبه بندی های گوگل دارد، بروز رسانی منظم می‌باشد . بایستی عملکرد کنید، بروز رسانی های سایتتان منظم و روی برنامه باشد . چه بسا همت کنید مقالاتی که می خواهید روی تارنما لود فرمائید را زود خیس مهیا و برای تعدادی روز یا این که یک هفته روی تایم های مشخص و معلوم زمانبندی کنید . این فعالیت سبب می شود شما در نتایج گوگل، جایگاه بالاتری کسب فرمائید .

گوگل بروز رسانی مطالب را خیلی حیاتی می داند و به آن اهمیت متعددی می دهد . پس این را در لحاظ داشته باشید که پیدایش رسانی صفحه ها وبسایت شما هرچقدر با برنامه خیس و منظم خیس باشد اکثر مسئله توجه گوگل قرار می گیرید .

نکته
پنجم: به کار گیری از پیوند های داخلی پنجمین نکته ای که در این مطلب قصد داریم به آن اشاره کنیم، لینک گذاری داخلی می‌باشد . استعمال از لینک های داخلی و ارتباط دادن مقالات به یکدیگر یک عدد از نکاتی است که بسیار قضیه دقت گوگل قرار می گیرد . خیلی ها ممکن هست این فرمان را نادیده بگیرند، در حالی که گوگل اهمیت زیادی به آن می دهد .

بایستی دقت داشت علت این که گوگل اهمیت زیادی به پیوند های داخلی می دهد این میباشد که این لینک و پیوند ها، در واقع مخاطبان را به سمت مطالبی که نمی دانند سوق‌دهی می کنند، حال در حالتی که این لینک گذاری داخلی به شکلی انجام شود که مخاطبان را منحرف کند، نتنها برایتان بهره ای نخواهد داشت بلکه سبب می شود رنکتان زیر بیاید .

نکته
ششم: پیوند سازی خارجی ششمی نکته ای که برای بالا بردن رتبه وب سایت در گوگل اهمیت متعددی دارد، لینک سازی خارجی می باشد . این مورد دوچندان برای گوگل حیاتی می‌باشد که شما از چه تارنما هایی با چه کیفیتی و ذیل تیتر چه کلیدواژه هایی پیوند اخذ کرده اید . راه و روش های متعددی وجود دارا‌هستند که برای گرفتن پیوند های خارجی به کار می فرایند .

علاوه بر تعداد پیوند های خارجی، کیفیت آن را نیز موضوع توجه قرار دهید، چرا که لینک و پیوند به دست آوردن از تارنما هایی که کیفیت ندارند یا این که با وبسایت شما نامرتبط اند می تواند منجر زخم رسانی به درجه شما در نتایج گوگل شود .


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ تیر ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۲۷:۱۶ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

جستجو گر گوگل پسوند نوفالو

جستجو گر گوگل پسوند نوفالو را مورد بررسی قرار می دهد ولی از این پیوندها به راحتی برای محاسبه بها و سکو پیج رنک به کارگیری نمی‌کند .

سئو در مشهد

موتور جستجوی بینگ لینک و پیوند نوفالو را مد حیث قرار نمیدهد و از آن جهت رتبه بندی و ارزش گذاری ورقه ها استفاده گیری نمی‌کند .

جستجو گر یاهم لینک نوفالو را مد لحاظ قرار می‌دهد اما گشوده هم برای جایگاه بندی بی واسطه و قیمت گذاری مستقیم از آنها به کارگیری نمی کند .

همانطور که متوجه شدید ، عدم دخالت در سکو بندی در رابطه بک لینک های نوفالو چیزی هست که کلیه ی موتورهای جستجو نسبت به آن اذعان دارا هستند و به واقعه ، تمامی از این اصل پیروی می کنند .

پس
با این توضیحات چرا می بایست از لینک و پیوند nofollow فایده بگیریم؟
به صورت منطقی و اصولی ممکن است تامل فرمائید لینک و پیوند nofollow کمکی برای مرتبه خوبتر و ارزش فراتر یک واژه و کلمه دارای اهمیت ندارد البته این فکر خیلی صحیح و درست نمی باشد . این پیوند ها به صورت غیر بی واسطه میزان اعتماد به تارنما های شما را بالا می برد .
بازدیدکنندگانی که بارها از سمت این پیوندها به وب تارنما شما می آیند در شرایطی که محتویات و مطالعه ی مقاله ها، راضی کننده باشد تعامل بیشتری با تارنما شما انجام وارد می کنند و مدت حضور استفاده کننده در وب تارنما شما افزایش یافته و در سئو سایت شما اثر گذار هست ، بجز این عارضه ها دیگری برای منفعت گیری از لینک nofollow وجود دارد که در ذیل دکر میکنیم:
1- جلوگیری کردن از لینک و پیوند شدن با وب های اسپمر: قابلیت این می باشد که از اینترنت شما عمدا و یا غیر عمد به یک وب تارنما اسپم لینک و پیوند داده شود . این لینک قابلیت دارااست در متن ها و مطالب و نوارهای تبلیغاتی و یا این که در قسمت نظرها قرار بگیرد . با این اکنون با سود گیری از پیوند Nofollow این قابلیت و امکان را دارید که تاثیرات این پیوندها را خنثی نمایید .

2- مانع تکراری شدن متن ها و محتوا و مطالب: درصورتی که در کاغذ ای دو لینک متعدد که تیتر متفاوت و مجزایی دارا هستند به کاغذ ای داخلی و فرنگی لینک داده شده اند عمل صحیح این می‌باشد که یکی از آنان را با بهره گیری از لینک nofollow بی اثر و بی خواص بکنید .

3- مانع شدن از کاهش و ناچیز شدن اعتبار و قیمت سایت: در صورتی که از پیوندهای فالو استفاده می‌کنید اندازه خیلی متعددی از اعتبار و قیمت و رتبه خود را به وب سایت هایی که به آنها پیوند داده اید ارسال می‌کنید . این کار انقدر اهمیت داراست که در خیلی از سیستم های مدیریت مقاله و محتوا مثل وردپرس خط مش استفاده از کد نوفالو جا داده گردیده .


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ تیر ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۲۲:۵۵ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

یک صفحه فرود (Landing Page) تولید کنید

5-یک
صفحه فرود (Landing Page) تولید کنید
در
یک رپورتاژ خوب کلیدی است که شما کاربران خویش را تنها به ورقه دارای اهمیت خویش سوق دهی نکنید و در اصطلاح یکسری صفحه فرود یا ورقه اساسی یا همان (Landing Page) داشته باشید این ممکن است به نظر غیر قابل فهم باشد البته سه ادله زیاد خوبی برای استفاده از این راهکار وجود دارد:

سئو در مشهد
1-صفحات فرود اجازه می دهد که شما پیام خود را برای بازدیدکنندگان ورودی سفارشی نمائید . این به این مفهوم می‌باشد که شما می توانید پیامی را که با تبلیغات خود مقدمه کرده اید ادامه دهید، که یک تجربه ی دارای انسجام را ایجاد می نماید .

2-این صفحه های فرود سفارشی به شما امکان می دهد تا بازدیدکنندگان خویش را به سوی چندین اقدامات یگانه مانند بازدید از یک کتاب مختص تشویق فرمایید .

3-صفحات فرود سبب می شود ردیابی بازدید کنندگان شما بسیار سهل وآسان باشد . این قضیه احتمال دارد مهمترین ادله استفاده از یک سری پیج حیاتی در رپورتاژها باشد .

 

رپورتاژ
اطلاع رسانی در وبسایت ها مدام
این سوال مطرح میباشد که “کجا پیشنهاد رپورتاژ بدهیم” یا “بهترین وبسایت برای رپورتاژ آگهی کدام است” باید بیان‌کنم که جواب به این مدل سوالات به دست اندرکاران و موقعیت متعددی مثل اندازه میزان دارایی شما،هدف رپورتاژ،شرایط وبسایت یا شرکت شما و خیلی مساله دیگر بستگی دارد علاوه بر این مسائل وبسایتی که می خواهید در آن توصیه رپورتاژ دهید می بایست شرایط تحت را داشته باشد
1-مهمترین اصل این می‌باشد که آن تارنما باید توسط گوگل به عنوان یک وبسایت معتبر شناخته شده باشد .جریمه و یا در اصطلاح پنالتی Google penalty نشده باشد .شناخت اینگونه وبسایت ها هم دوچندان ساده می باشد و با دیدن آمارها و ربته آن سایت قابل تشخیص هست .

 

2-جنبه بصری خیر و خوبی داشته باشد و از نظر طراحی در سطح خیر و خوبی باشد تا به خوبتر چشم شدن رپورتاژ شما امداد کند .

3-با وب سایت شما نیز موضوع باشد . مثلا در یک وب سایت لوازم آرایشی نمی بضاعت تبلیغات شیرآلات صنعتی اعطا کرد چون مخاطبان آن سایت برای افزایش اطلاعات خود در زمینه لوله کشی وارد آن وبسایت نشده اند! بخاطر همین رپورتاژ شما با شکست مواجه خواهد شد و این کار عاقلانه ای نمی باشد .

4-وبسایت تبلیغ دهنده شما می بایست یک تارنما بروز باشد و مطالب آن بطور آراسته بروز شوند و همچنین نباید مطالبشان اسپم (Spam) باشند .

5-آن وب سایت نباید تنها برای هدف های تبلیغاتی فعالیت کند زیرا اینگونه وبسایت ها لینک و پیوند های خروجی شان دارای اعتبار پایینی خواهد بود .

6-رتبه
وبسایت تبلیغ دهنده هم در برخورد رپورتاژ شما بسیار تاثیر خواهد داشت و این مسئله به مقدار بودجه شما هم خیلی بستگی دارااست چون تارنما های با مرتبه بالا مبالغ متعددی بابت تبلیغات از شما خواهند گرفت
7-مکان نمایش پست تبلیغاتی شما می بایست در مکان مناسبی باشد و لینک منشاء آن هم می بایست به طور کامل در دسترس و قابل شناسایی باشد .

8-دائمی بودن یا این که نبودن رپورتاژ نیز بستگی به بازخورد مقاله شما داراست و منطقی ست که تا وقتی که مطلب شما بازدید دارااست نباید آن مطلب از برگه بازدیدکننده حذف گردد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ تیر ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۰۲:۰۲ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

مزایای تکست پترن

گستردگی قالب های این سامانه به میزان وردپرس، جوملا و یا دروپال نمی‌باشد و صرفا بالغ بر 120 قالب جهت استفاده کاربران در دسترس هست . در عین اکنون یکسری قالب مدیریتی نیز برای مدیر محتوا بوسیله برنامه نویسان ارائه گردیده هست .

سئو در مشهد

مزایای
تکست پترن: اینترفیس
دوچندان ساده مناسب
برای طراحی هر نوع وبسایت هم پا با ارائه آموزه های لازم مستندات
زیاد مناسب معایب
تکست پترن: کاربران
اندک افزونه
های محدود نسبت به دیگر CMS ها نبود
قالب های قوی مورد ها
به کارگیری از تکست پترن: وب
وب سایت های خبری اینترنت
تارنما های آموزشی وب
وبسایت هایی با محتوای معرفی محصولات پرتال
های ساده اینترنت
وبسایت هایی جهت دانلود فولدر ها کانتائو(CONTAO)-
با نام رسمی TYPOLIGHT رایگان،
بر مبنای زبان برنامه نویسی PHP کانتائو
- CONTAO
این سامانه با استعمال از AJAX و قابلیت و امکان های Web 2 منجر گردیده که کاربران زیادی از استعمال آن لذت ببرند . ساختار سیستم استاندارد آن امنیت بالایی را ارائه می‌دهد علاوه‌ بر این، سیستم قادر است به چهره انعطاف‌پذیر و قلیل هزینه گسترش یابد . رئیس آسان یوزرها و قوانین، خدمت بروزرسانی، چارچوب پیشرفته و بخش اعظمی از افزونه‌های داخلی مو جود (اخبار، تقویم، فرم‌ها و . . . .) کانتائو را به تیتر یکی از دوستداشتنی ترین سیستم‌های مدیر محتوای متن‌باز کرده شناسانده میباشد .

قالب های مقداری برای این سامانه پباده سازی گردیده میباشد که اما با دقت به پشتیبانی این CMS از فرم ورک های CSS نگرانی بدون شوخی برای طراحان در پی نخواهد داشت .

مزایای
کانتائو: عدم
محدودیت در پباده سازی وب سایت سهولت
در یادگیری برای طراحان ماژول
های قدرتمند معایب
کانتائو: عدم
وجود قالب عدم
توسعه بخش مدیریتی این سیستم از طریق ادمین به کار گیری
از این سامانه در پباده سازی تارنما های کوچک به برهان توسعه و گسترش نیافتگی بخش مدیریتی ادمین سیلوراستریپ(SILVERSTRIPE)
رایگان،
بر مبنای لهجه برنامه نویسی PHP سیلوراستریپ
- SILVERSTRIPE
این سامانه یک سیستم رئیس متن گشوده و مناسب طراحانی است که به کدنویسی علاقه دارند . با توجه به وجود دستعورالعمل ها، آموزه ها، وب لاگ ها و تالارهای گفتگو بیشمار، این سیستم برای برنامه نویسان تازه کار هم قابل استفاده است . با توجه به اینکه کدهای برنامه نویسی مشتق از ویژگی های کادر ورک Sapphire می باشند براین اساس برنامه نویسان می توانند به راحتی از هر یک از کدهای HTML و یا CSS برای طراحی وب وب سایت خویش سود گیرند . یک عدد دیگر از ویژگی های این سامانه مدیر صفحه های چندگانه جهت پاسخگویی هر چه کاملتر به نیازهای کاربران می باشد . همچنین این CMS از ابزارهای نگارشی قدرتمندی برخوردار است که طراحان را قوی می سازد از طرز این ابزارها، تنظیمات جداگانه ای با سطح های دسترسی متفاوت برای بخش های منتشر شده و یا منتشر نشده وب تارنما توصیف کرده و محتوای آن را مدیریت کنند . این ویژگی در مقابل داشتن یک سری ویرایشگر و یا این که ویراستاری که فقط نیاز هست بخش خاصی را مدیر نماید، خصوصیت کاملا پر رنگ ای می‌باشد .

این سامانه بالغ بر 350 .000 توشه دانلود شده و جامعه طراحان عظیمی را در برمیگیرد . سازمان پشتیبانی این CMS جهت بروزرسانی و با صرفه سازی کدهای ذی‌ربط برای پاسخگویی و رفع هر چه سریعتر مشکل‌ها احتمالی در دسترس بوده و شاهد این فرمان وجود این اداره ها در بیش از سی مرز و بوم دنیاست که پشتیبانی گسترده و جامع این CMS را محرز می نماید .

مزایای
سیلوراستریپ : سهولت
در سیستم مدیریت آزادی
در به کار گیری از کدهای CSS و یا HTML بر مبنای نیاز پباده سازی اینترنت سایت توسعه و گسترش
یافتگی بر شالوده استاندارهای موجود معایب
سیلوراستریپ : نیاز
به یادگرفتن و یادگیری جهت به کارگیری از این CMS محدودیت
در ماژول/افزونه (حدودا 50 عدد) نبود
قالب های قوی


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ تیر ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۰۴:۱۶ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

سئو وردپرس

امروزه درصد زیادی از سایت های جهان به وسیله cms وردپرس طراحی گردیده اند .عارضه ها متعددی برای استفاده از وردپرس وجود دارااست که اصلی ترین استدلال جامع بودن آن می باشد .وردپرس پیچیده ترین طراحی را به معمولی ترین شکل ممکن در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید به راحتی وب سایتی فن ای و مطابق با ذوق وسلیقه خودتان پباده سازی کنید .ولی سئو وردپرس نیاز به رعایت اصولی دارد که در ادامه به نظارت آن ها خوا هیم پرداخت .

سئو در مشهد

وردپرس
یک عدد از جامع ترین cms های جانور میباشد که میتوان با استفاده از آن و با رعایت اصول صحیح،وب سایتی با سئو بسیار حاذق ساخت


موارد
مربوط به سئو وردپرس که در ادامه به محاسبه آن ها خوا هیم پرداخت: 1 .طراحی
وبسایت عکس العمل گرا 2 .تصحیح
کد های تارنما و سبک سازی آن 3 .انتخاب
لغات کلیدی مناسب 4 .تهیه و تنظیم
url 5 .توصیف
درست منو،سایدبار و فوتر 6 .نگارش
صحیح مقاله‌ها صفحات 7 .قرار
دادن صحیح کلیپ و عکس در مقالات 8 .به کار گیری
درست از جور ها و برچسب ها 9 .استعمال
کاربردی از بخش کامنت ها 10 .آموزش
کاربردی پلاگین yoast seo 11 .انجام
مراحل پیوند بیلدینگ

قدم
اول:طراحی تارنما برخورد گرا: در سال های قبلی اکثری از وب وب سایت ها در دو ورژن طراحی میشد .علاوه بر پباده سازی عادی برای دسکتاپ بایستی یک نسخه جداگانه تلفن همراه نیز پباده سازی می شد و خلل ها و هزینه های متعددی برای صاحبان تارنما ها ایجاد می کرد .

طراحی وب سایت برخورد گرا (responsive web design) به نوعی از پباده سازی برخورد گرا وبسایت گفته میشود که شما با طراحی یک وب تارنما می‌توانید برای دستگاه های متعدد پباده سازی متناسب با آن را داشته باشید .در طراحی واکنش گرا تمامی المان های کاغذ متغیر بوده و متناسب با سایز کاغذ تغییر‌و تحول میکنند .

یک
آمار جالب:
به تجربه برای ما اثبات شده که برخی از اینترنت سایت ها چه بسا تا بیش از 90 درصد ورودی آن ها از بخش تلفن همراه و تبلت میباشند و معمولا درصد پاره ای از محل ورود های وب وب سایت ها به بخش دسکتاپ تعلق داراست .اما این درصد در زمینه تارنما هایی با موضوعات گوناگون به طور کامل متفاوت هست .ولی مدام درصد بیشتری از ورودی های اینترنت سایت از بخش موبایل هست .

 


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ تیر ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۵۵:۰۴ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)