مرجع مقالات رسمی سئو مرجع مقالات رسمی سئو .

مرجع مقالات رسمی سئو

سئو ورد پرس

2 .5
سایدبار تارنما را محاسبه کنید آیا شما از کسانی میباشید که پیوند سایت دوستان خوب خویش را در ساید بار سایتتان به نمایش گذارده اید؟ در صورتی که این ساید بار در همگی صفحه ها وجود دارد، یک خروجی از وب سایت خود را در تمام صفحه های تولید کرده اید و این عمل در سئو وردپرس، معقولانه نمی‌باشد . در چهره تمایل، لینک و پیوند تارنما دوستان خوب خود را فقط در یک صفحه مانند برگه اولیه قرار دهید .

سئو در مشهد

این زمینه برای موتورهای کاوش نیز اختلال ساخت می کند، چرا که یک لینک ثابت در تمامی صفحه ها وجود دارد، حتی صفحاتی که از حیث محتوا هیچ ارتباطی با سایت پیوند گردیده ندارند .

در حالا حاضر این محدودیت برای وردپرس وجود داراست که تنها حق به کار گیری از دو سایدبار، یک عدد در صفحه اولیه و دیگری در صفحات داخلی را دارید . در فیس نیاز به سایدبارهای بیشتر می توانید از افزونه های ذی‌ربط استعمال نمائید .

2 .6
نقشه وب سایت HTML برای بسیاری از سایت ها مانند وب لاگ ها، روش اندازی نقشه وب سایت HTML فعالیت بیهوده ای به نظرر می رسد، ولی در صورتی که وب سایت شما دوچندان تعالی و تو در تو می باشد، شیوه اندازی نقشه وبسایت HTML که معمولا در منوی اساسی تارنما قرار می گیرد می تواند به کاربران و موتورهای کاوش کمک متعددی کند . با استفاده از افزونه Yoast SEO می توانید یک نقشه وب سایت HTML ساخت فرمایید و سئو تارنما وردپرسی خود را افزایش دهید .

3
سئو توسعه یافته وردپرس و محتوای تکراری آن گاه از اینکه تمام پارامترهای اول سئو را رعایت کردید متوجه می گردید که سایر مشکات اکثر وقت ها در یک چیز خلاصه می شوند و آن مورد "محتوای تکراری" میباشد .
سیستم رئیس محتوای وردپرس در طبقه بندی های متفاوتی با این زمینه بازخورد می کند:
مبتنی
بر داده ها مبتنی
بر نوع ها مبتنی
بر برچسب ها در ظواهر کار، شما از ورقه نخستین استارت می نمائید و محتوای سایت را به واسطه لینک و پیوند ها مرور می نمایید و در پایان نیز به صفحه دارای اهمیت بر می شوید . اما در شرای با اعتنا بیشتری نگاه کنیم مشکل ها دیگری نیز وجود دارد . به تیتر مثال هر مولف دارنده یک برگه در مسیر /Author// هست و تمام پست های او در آنجا قرار دارد، در حالی که پست های وی در بخش بلاگ هم هست . و این به معنا تکرار یک محتوا در نشانی های غیروابسته است .

همچنین ممکن می‌باشد که پست ها و صفحاتی در منوهای مختلفی قرار داشته باشند و در زیرمجموعه هریک از این منوها می بضاعت به پست مورد حیث رسید . به عبارت دیگر یک پست با آدرس های متفاوت در دسترس می باشد و هر مورد نیز اذن ایندکس شدن به وسیله ربات ها را دارند . در ادامه به خط مش حل این مشکل می پردازیم .

3 .1
Noindex, Follow کردن صفحه ها آرشیو و غیر فعال کردن بعضی از بایگانی ها با به کارگیری از افزونه Yoast SEO، آرشیو هایی که در وبسایت مورد استعمال قرار نمی گیرند را غیرفعال فرمایید . این کار می توانید در بخش SEO → Titles & Metas و در تب Archives انجام دهید .


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۳۶:۲۱ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

الگوریتم های گوگل

در گذشه خیر چندان به دور اعتنا به تغییرات و به روز رسانی های نو گوگل بر مبنای الگوریتم های پاندا و پنگوئن و نیز طرح ریزی تغییر و تحول در شیوه جستجو از عبارات حساس به سمت جستجوهای رمزنگاری گردیده و بر شالوده محتوا، روزهای پر عمل را در موضوع سئو پیشرو قرار داده شده بود و سئو کاران حرفه ای نیاز به ترقی و ارتقاء را به طور محسوس شم می نمودند . در اینجا می خوا هیم به شرح مختصری از تکنیک ها و رازهای گوگل در زمینه سئو بپردازیم .

بهترین سئو کار

گوگل
نمیخواهد یوزرها را گول بزند کسب وکارها به دنبال این می باشند که رنکینگ بالا در کاوش گوگل و کاغذ نتایج گوگل داشته باشند وبدین مراد فرمول ها و تکنیک های متعدد را بکار خواهند گرفت و یا این که با انجام پرداخت هایی به دنبال بدست آوردن رنکینگ بالاتری خواهند بود . ولی گوگل در صدد این نمی باشد که یوزرها را غلط پند کند و نتایج اشتباهی را به نمایش بگذارد .

به کارگیری
از تکنیک های جادویی بسیاری از سئو کاران حرفه ای، استعمال از تکنیک ها و فرمول های جادویی تاثیرگذار را پیشرو فعالیت خویش قرار داده اند . برخی از مختصان سئو با استفاده از همین تکنیکها به دنبال تاثیرگذاری عمق بر شما می باشند و تراکنشات مالی زیادی را از این کار بدست می آورند .

تمامی به دنبال قرار گیری در رنکیگ بالا با به کار گیری از فرمول های حیرت انگیز می باشند .

Penn و Teller بنیانگذاران گوگل، ۷ مضمون‌ و اصل جادویی که در رنکینگ شما مضاعف تاثیرگذار خواهند بود را تکثیر نمودند . با رعایت این اصول می توانید در معنی سئو مضاعف فن ای کار فرمایید و جایگیری بالایی را در برگه نتایج گوگل برای خویش اختصاص دهید .

گوگل
به عنوان مطرح ترین عده آورنده داده این تصور را نمایید که گوگل به تیتر اصلی ترین توده آورنده داده در تراز اینترنت، چه داده ها و خروجی را در ورقه نتایج جستجو، برای کاربران خود به نمایش خواهد گذاشت . گوگل با به کارگیری از الگوریتم های خود به دنبال دارای ارتباط ترین و شایسته ترین صفحه متناسب با نیاز کاربران می باشد . بدین ترتیب تلاش نماید تا شایسته ترین محتوا و مطالب را در صفحه ها اینترنت تارنما خویش درج نمایید و آن‌ها را با عبارات اصلی و تکنیک های سئو به گوگل بشناسانید . استراتژی محتوا در جای گیری شما در رنکینگ بالا تاثیر فراوان متعددی را دربرگیرنده خواهد شد .

رازهای
گوگل در الگوریتم های سئو
راهکار
محتوا و سئو در آینده سئو در واقع به معنای با صرفه سازی محتوا می باشد . ولی معنای باصرفه سازی محتوا در ارتفاع بازه زمانی مبتلا تغییراتی می شود . در گذشته محتوا به تیتر بخش جدا از سئو در نظر گرفته می شد، البته امروزه به معنای دو کلمه در کنار نیز و موازی با نیز فعالیت می نماید . در پیشین بهینه سازی محتوا فقط در درج لغت ها حساس در تیتر و متاتگ ها مفهوم می یافت ولی امروزه به اینطور ابلاغ می شود”محتوا قلب سئو می باشد” و تمرکز از روی کلمه ها با اهمیت به سمت محتوای بارزش و با کیفیت تغییر‌و تحول یافته می باشد . نتایج کاوش از یافتن لغات دارای اهمیت به سمت محتوای مناسب خیس و مفیدتر به سمت تکان می باشد . ایده حیث در پس قضیه این حرکت، فراوان گرانبها خواهد بود .

در سود می بضاعت اینطور اعلام داشت که در آینده، شرکت ها نمی بایست نگران رنکینگ خویش در صفحه های نتیجه گوگل باشند . کسب و امور همت خویش را به نحو احسنت برای تولید و هم درج محتوای مطلوب کنند و این اطمینان را داشته باشند که گوگل نیز صرفا درصدد می باشد یوزرها خویش را به بهترین و دارای ارتباط ترین صفحه ها سوق‌دهی کند .از همین رو شرکت ها پیشروئی چون نونگار ، تیمی تخصصی جهت آنالیز سایتها و ارائه سرویس ها تخصصی بهینه سازی در درون کشور ایران تشکیل داده اند که مشورت آن‌ها عمدتأ رعایت مقررات سئو است خیر سئو کردن سایت و این دارای اهمیت برای گوگل دوچندان حائذ اهمیت می‌باشد .

و
در غایت الگوریتم کبوتر گوگل گوگل می گوید که در الگوریتم جدید پارامتر فاصله و موقیعیت مکانی را هم آنالیز می کند . این الگوریتم نو در حالا حاضر صرفا در زبان انگلیسی و به مراد مهیا نمودن نتایج جستجو مرتبط خیس و کارآمدتر متناسب با تجربه جستجو گر آماده گردیده است . گوگل اطلاع دقیق تری در خصوص اینکه، این الگوریتم چه هنگامی به صورت گسترده تر در کشورها و گویش های مختلف دیگر بکار گرفته می شود، ارائه نداده می باشد .

اگر چه برخی اینترنت تارنما ها در طراحی تارنما خود، با نمایش داده های کاذب، در صدد افزایش رنکینگ خود در الگوریتم های کبوتری گوگل می باشند ولی این الگوریتم به سختی گول خواهد خورد . این کبوتران در حیث گرفته شده اند تا گزینش صدق را در وضعیت طاقت فرسا اتخاذ نمایند .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۲۰:۱۷ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

الگوریتم کبوتر

یک عدد دیگر از الگوریتم های گوگل، الگوریتم کبوتر یا این که لانه کبوتر یا Pigeon می باشد که در سال 2014 برای بهبود کسب و شغل های محلی و سئو وب سایت ها تولید شده می‌باشد .

سئو در مشهد

چرا
این الگوریتم به اسم کبوتر Pigeon یا این که آشیانه کبوتر نام گذاری گردیده است؟ گزینش نام کبوتر به این جهت هست که زمانی که کبوتر از هر ناحیه ای رها شود پس از مدتی به محل زندگیش باز می گردد . تاثیر این اسم بر روی این الگوریتم نشان دهنده اهمیت شرایط مکانی می باشد .

الگوریتم
کبوتر چکار می کند؟ وقتی که شما به دنبال یک کسب و فعالیت محلی می‌باشید گوگل به شما شایسته ترین شرایط ها را نشان می دهد . برای مثال شما به دنبال بهترین رستوران در خیابان نماینده قانونی آباد هستید، گوگل به شما شایسته ترین حالت های مکانی با کمترین فاصله را نشان می دهد که زیاد مفید و گرانبها هست و معمولا نیاز های فرد را بر طرف می نماید . بضاعت پیدا کردن وضعیت مکانی محلی توسط گوگل از نحوه الگوریتم کبوتر به دست می آید .

الگوریتم
کبوتر
مرتبه
بندی گوگل بر شالوده شرایط مکانی موتورهای جستجو فعالیت خود را بر روی محتوا انجام می دهند، این محتوا می تواند متن، تصویر، صدا، کلیپ و غیره باشد . گوگل مدام در سعی می‌باشد تا نتایج عالی و مرتبط به استفاده کننده ارائه دهد . با معرفی الگوریتم کبوتر گوگل توانست شایسته ترین حالت مکانی را در اختیار استفاده کننده قرار دهد که این فیض تا قبل از عرضه الگوریتم کبوتر امکان پذیر کمبود .

الگوریتم
کبوتر چه تاثیری بر روی کسب کار داشته است؟ این الگوریتم بر روی سئو محلی (Local SEO) اثر می گذارد . کسب و عمل هایی که حالت مکانی خود را توصیف کرده اند شایسته ترین درجه را در سرچ گوگل به دست می آورند . زمانی که کاربر نیاز به خدمات فوری دارااست ترجیح می دهد شایسته ترین فیض در مسافت مکانی نزدیک را به دست آورد . الگوریتم کبوتر سبب ساز شد بسیاری از کسب و کارها شرایط های بهتری در جستجوها به دست آورند .

حقایقی
کوچک درباره الگوریتم کبوتر این الگوریتم در ابتدا در کشور ایالات متحده اجرا شد و آن گاه از آن به مرور در میهن های دیگر از پاراگراف انگلستان، کانادا و استرالیا اعمال شد .

بعضا از متخصصین کاردان در موضوع سئو این الگوریتم را یک عدد از اصلی ترین به روز رسانی گوگل از سال 2012 به بعد می دانند .

 

نتیجه
گیری آن گاه از عرضه الگوریتم کبوتر آمار بازدید و نرخ تبدیل برخی وبسایت ها کاهش پیدا کرد ولی بازدید هایی که سبب ساز به فروش می شد افزایش پیدا کرد . الگوریتم کبوتر بیشترین تاثیر را بر روی سئو لوکال دارااست و می بضاعت و توان ذکر کرد این تاثیر مثبت برای کسب و فعالیت و نیز استفاده کننده هست .


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۵۴:۳۸ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی دیجیتال امروزه به یک باید برای کلیه تجارت هایی که می خواهند در دنیای دیجیتال راه و روش داشته باشند و بتوانند در اینترنت مشتریانی برای تجارت خویش جذب نمایند، مبدل گردیده می باشد . در قبل تجارت های مختلف از رویه های سنتی بازاریابی برای بهبود تجارت خود به کار گیری می نمودند برای نمونه از تبلیغات در رسانه های همگانی و یا این که نصب بنر در بزرگراه ها و پخش تراکت و … استفاده می نمودند، که امروزه با پیشرفت علم و تمامی گیر شدن وب دیگر روش های سنتی که بازدهی ناچیز و همینطور هزینه های زیادی داشتند نمی توانند در میدان بازاریابی موثر باشند و دیجیتال مارکتینگ جای تمامی آن‌ها را گرفته می باشد چون علی رقم کم هزینه بودن و پربازده بودن قابل آنالیز و آنالیز آماری هم می باشد .

بهترین سئو کار
بسیاری از کاربران بارها و بارها از ما سوالاتی درباره ابزارهایی که می توانند در میدان بازاریابی دیجیتال به آن‌ها امداد کنند پرسیده اند . از آنجایی که بازاریابی دیجیتال مسئله ها و انواع مختلفی دارااست و صرفا به یک صورت یگانه از بازاریابی محدود نمی شود، ابزارهایی که برای بازاریابی دیجیتال وجود دارا‌هستند نیز دوچندان متنوع می باشند و هر کدام می توانند صرفا یک جنبه از بازاریابی دیجیتال را پوشش دهند و درصورتی که شما به دنبال ابزارهایی برای بهبود بازاریابی دیجیتال خویش باشید بایستی بتوانید برای هر شاخه از بازاریابی دیجیتال خویش ابزار مناسبی بیابید . ما در این مقاله قصد داریم یکسری از ابزار های بدون‌پول و مفید در هر یک از موضوع های بازاریابی دیجیتال را به شما معرفی کنیم . پس اگر شما به دنبال یافتن مطلبی جامع برای معرفی ابزارهای مطلوب برای همه مسئله های بازاریابی دیجیتال هستید، تا انتهای این مقاله با ما همپا باشید .

ابزار
رایگان بازاریابی دیجیتال برای بهبود تجارت الکترونیک سئو
(بهینه سازی برای موتورهای جستجوگر) Google
Search Console کنسول جستجوی گوگل یکی از ابزارهایی هست که استفاده از آن برای صاحبان وب وب سایت ها واجب می باشد و می بضاعت و توان به جرئت گفت که مدیریت سئوی یک اینترنت تارنما سوای داشتن این ابزار غیر ممکن می باشد، این ابزار یک ابزار رایگان هست که صاحبان وب تارنما ها می توانند به سادگی وب وب سایت خود را در آن تصویب کنند .
با استفاده از این ابزار شما می توانید عملکرد و کارایی وب وب سایت خویش را مسئله تحلیل قرار دهید، مشکل‌ها وب وبسایت خود را بیابید، محتواهایی که می خواهید موتورهای جستجوگر آنها را کراول نمایند در آن ثبت کنید، گوشی فرندلی بودن اینترنت وبسایت خویش را آنالیز نمایید، لغات جستجویی که یوزرها زیادی را برای اینترنت وب سایت شما جذب نموده اند بیابید و بخش اعظمی آمارها و داده ها دیگر که درک کردن آن برای صاحبان اینترنت تارنما ها ضروری میباشد را در اختیار داشته باشید .
مقالات جامع بخش اعظمی در رابطه کنسول جستجوی گوگل وجود دارا‌هستند که شما می توانید با به کارگیری از آنان چگونگی استفاده از این ابزار را بیاموزید .
SEO
SiteCheckup ابزار SEO SiteCheckup یک ابزار ارزیابی تلاش و سالم اینترنت تارنما میباشد که می تواند یک برآورد پر سرعت و بخشی از به جزو از سلامت سئوی وب وبسایت شما در اختیار شما قرار دهد . این ابزار اندازه برد وب سایت شما در مسئله سئو و یا سلامت سئوی وب سایت شما را به رخ یک امتیاز از ۱ تا ۱۰۰ در اختیار شما قرار می دهد و یک گزارش در قالب یک پوشه PDF قابل دانلود از اطلاعات سئوی وب وب سایت شما مثل کلیدواژه های اثر گذار و پرترافیک، سئو فرندلی بودن تصاویر، کیفیت لینک های برگشتی و … در اختیار شما قرار می دهد .


برچسب: بهترین سئو کار،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۲۵:۲۱ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

اساسی ترین مزایای تبلیغات در وب چه می باشد؟

اساسی
ترین مزایای تبلیغات در وب چه می باشد؟ تصور نمایید که شما یک مغازه دارید، چه زمانی می توانید بیشترین تعداد مشتریان را جذب کنید و میزان فروش دوچندان بالایی داشته باشید؟ هنگامی که فروشگاه شما در پر رفت و آمد ترین خیابان در پر جمعیت ترین شهر جهان قرار داشته باشد و تمام ۲۴ ساعت روز و تمام ۳۶۵ روز سال دکان شما گشوده باشد . چنین قوانینی تنها وقتی برای یک مغازه ایجاد می شود که تبلیغات اینترنتی را برای شناساندن خود و معرفی محصول ها خود به یوزرها به کارگیری کند . زمانی که شما از تبلیغات اینترنتی برای معرفی مارک و تجارت خود به کاربران استعمال می نمایید، تجارت خویش را در معرض رویت کرد هزاران کاربر که در سراسر جهان به دنبال سرویس ها و تولیدات شما می‌باشند قرار می دهید و این معرفی در تمام ساعتها روز و در تمام روزهای سال به رخ سوای وقفه ادامه داراست و به این شیوه شما می توانید یوزرها را در هرکجای جهان که باشند و در هر ساعت و هر روز از سال برای تجارت خویش جذب فرمایید .

سئو در مشهد
علاوه بر این، تبلیغات اینترنتی نیز برای تجارت های بزرگ و نیز برای تجارت های کوچک از اهمیت بسیار برخوردار می باشد، زیرا در این گونه از تبلیغات صاحبان تجارت ها تنها با صرف هزینه بسیار ناچیزی می توانند رویت پذیری تجارت خویش را برای یوزرها در سراسر دنیا ارتقا دهند و این جور می توانند ترافیک بیشتری را به اینترنت تارنما خویش جذب نمایند و فروش آنلاین خود را ارتقاء دهند .
در صورتیکه بخواهم همگی این مطالب را در یک گزاره برای شما خلاصه نمایم می بایست بیان کنم که “یک کمپین تبلیغات اینترنتی که به خوبی رئیس شود و هدف ها از پیش تعیین گردیده و منظمی داشته باشد، می تواند پیروزی یک تجارت را تضمین نموده و میزان نتیجه دهی آن را یک سری برابر نماید” .
روی آوردن به تبلیغات اینترنتی امری است که امروزه بیش از پیش به آن دقت می شود و تعداد افرادی که از اهمیت این دسته تبلیغات باخبر می گردند روز به روز ارتقاء می یابد، آمارها نشان می دهد که تبلیغات اینترنتی موجب گردیده است که روزمره میلیون ها دلار سرمایه به تجارت های مختلف در سراسر جهان منتقل گردد و این گونه تبلیغات به جور ای جای خویش را در دولت ها تجاری عالم گشوده کرده میباشد که از صدر بازاریابی محتوا و بازاریابی ویدیویی گذر نموده و امروزه به یکی از زمینه هایی مبدل شوید میباشد که بیشترین اندازه پرورش را در دنیای تجارت در سراسر دنیا داشته هست . علاوه بر این چک آمارهای تصویب شده در قضیه تبلیغات اینترنتی نشان داده میباشد که با وجود قلیل بودن هزینه تبلغات اینترنتی حجم این تبلیغات به حدی فراوان بوده است که سال قبلی هزینه تبلیغات اینترنتی از تبلیغات تلویزیونی عمده شده هست .
این امر بدان دلیل می باشد که تبلیغات اینترنتی از سایر شیوه های تبلیغات عملکرد و نتایج بهتری داشته است چون استفاده از راه و روش های تبلیغات اینترنتی صاحبان تجارت ها را قوی می سازد که جور بندی بهتری از اشکال تبلیغات خود برای یوزرها هدف گوناگون خود ایجاد کنند و این دسته بندی ها موجب گردیده هست که صاحبان تجارت ها بتوانند دقیقا به عبارتی گروهی از یوزرها را انگیزه قرار دهند که مد نظر دارا‌هستند و لذا به نتایج بهتری دست یابند . هنگامی که کلیه این مزایا را در کنار سادگی، در دسترس بودن، ناچیز هزینه بودن، اثرگذار بودن، انعطاف پذیر بودن و دارا بودن امکان آنالیز قرار می دهیم، این حجم از اعتنا تجارت ها و روی آوردن آن‌ها به تبلیغات اینترنتی توجیه پذیر خیس می گردد . بخش اعظمی از صاحبان تجارت ها بیان نموده اند که عامل آن ها برای گزینش تبلیغات اینترنتی برای تجارتشان این می باشد که می توانند نتایج حاصل از آن را سوای وقفه و در کوتاهترین بازه زمانی مشاهده کنند و در صورتی که نتایج مد حیث خویش را از راهکار به کارگیری شده برای تبلیغات اینترنتی خویش کسب ننمایند سریعا استراتژی خویش را تغییر تحول دهند .


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۱۳:۵۷ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

تاریخچه الگوریتمهای سئو

دیدنی می‌باشد بدانید پس از آن در صفحه ی دوم نو به مقالاتی از خبرنامه های معتبر می رسیم که آنها نیز لیستی از رستوران ها را در قالب راهنما ارائه کرده اند . و در انتها احتمالا در صفحه های سوم یا چهارم به سایت های منحصربه‌فرد رستوران ها دست یابیم .
این نتایج نه تنها در قضیه عبارت “رستوران های تهران” تغییر و تحول کرده میباشد بلکه در رابطه با سایر لغت ها این چنینی مانند “هتل های مازندران” و … هم می توانید شاهد این به روزرسانی موءثر باشید .

بهترین سئو کار
در غایت ارزیابی های انجام شده حاکی از آن است که به روز رسانی الگوریتم کبوتر شایسته ترین نتیجه را برای دایرکتوری های محلی به همراه داشته می‌باشد و این فرمان تماما با گفته ی پیشین گوگل در زمینه “مرتبط ساختن نتایج محلی با سیگنال های جایگاه بندی سایت” سازگار است . این به روز رسانی موجب شده تا دایرکتوری های عظیم و وبسایت های با سئوی پیشرفته به خیر نتیجه بگیرند و متعاقبا تارنما های منحصر مربوط به رستوران ها یا این که هتل ها و … برای رقابت به چالش دشواری کشیده شوند . این رقابت برای دایرکتوری های تازه تاسیس نیز مشکل خواهد بود .
الگوریتم
موبایل گدون Mobilegeddon اشنایی
با الگوریتم گوشی گدون Mobilegeddon طبق اخباری که در اسفند ماه سال ۹۳ (۲۶ فوریه) از طرف گوگل منتشر شد دنیای اینترنت در انتظار الگوریتم جدیدی از طرف این موتور جستجو نشست که از آن با عنوان “موبایل گدون” خاطره می شود . در آن زمان، گوگل تاریخ اردیبهشت ماه سال ۹۴ (۲۱ آوریل) را به عنوان مدت نشر الگوریتم تازه خود معرفی کرد که هدفش نیز راستا شدن وب وبسایت ها با ساختار تلفن همراه و تبلت می باشد . هم اکنون قصد داریم تا در این مطلب با الگوریتم تازه گوگل اکثر آشنا شویم .
گوشی گدون اسم الگوریتم تازه گوگل می باشد که هدفش ارزیابی وب وب سایت ها به جهت نیز راستا شدن و هم خوانی با سیستم مرورگر تبلت و موبایل می باشد که به اصطلاح به آن Mobile Friendly گفته می شود و این به آن معنا هست که بعد از آن از حضور این الگوریتم، وب تارنما هایی که در بیس طراحی خود از امکانی برای نیز راستا شدن با تلفن همراه و تبلت که به اصطلاح واکنشگرا یا این که Responsive گفته می شود به کارگیری نکرده باشند، در جایگاه بندی گوگل منزلت خویش را از دست خواهند داد .
وجود این اتفاق، بسیاری از وب وبسایت های تبارک دنیا را با یک چالش با اهمیت مواجه کرد و سبب ساز شد که آن ها به این الگوریتم جدید لقب “موبایل گدون” که برگرفته از آرماگدون می باشد را بدهند .
از
آنجایی که امروزه به کار گیری کاربری و کاربردی از گوشی و تبلت و به کارگیری ی یوزرها آن ها از وب رو به ارتقاء می باشد، گوگل در راستای تقویت ابزار گوشی و تبلت، تصمیم به ارائه این الگوریتم گرفت و قوانینی را که بر پایه آن یک اینترنت وبسایت به تیتر Mobile Friendly معرفی می شود را بصورت زیر تشریح کرد: پباده سازی
سایت به صورت ریسپانسیو یا واکنشگرا باشد عدم
استعمال از ابزارهایی که برای گوشی و تبلت اهمیت و عمومیت ندارد (مثل به کار گیری از Flash) به کارگیری از متن به نوعی که نیاز به گرانقدر نمایی نداشته و قابل تلاوت باشد .
قراردادن لینک و پیوند ها با فاصله سنجیده بصورتی که کاربر به راحتی بتواند پیوند مسئله لحاظ خود را تعیین نماید .
استفاده از بعدها مناسب جهت مطابقت با کاغذ سناریو گوشی استفاده کننده تا نیازی به بزرگ نمایی کاغذ وجود نداشته باشد .


برچسب: بهترین سئو کار،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۱۷:۵۷ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

الگوریتم مرغ مگس خوار

الگوریتم
مرغ مگس خوار مرغ مگس خوار بر بر خلاف دو الگوریتم قبل یک پلاگین ضد اسپم نمیباشد بلکه پلاگین ای برای تجزیه و محاسبه عباراتی میباشد که یوزرها آنها را جستجو می کنند . گوگل با این کار می تواند نتایج بهتری را به یوزرها سناریو دهد . در واقع الگوریتم نو گوگل تاثیری در نتایج رتبه بندی به طور بی واسطه ندارد و صرفا عباراتی را که استفاده کننده جستجو کرده را چک می نماید و براساس مراد های یوزرها عملکرد می کند شایسته ترین نتیجه را نمایش دهد .

سئو در مشهد
ولی
عالی درصورتی که این الگوریتم در نتایج وب وبسایت تاثیر گذار میباشد پس دیگر نیازی نیست ما برای بهبود وبسایت مان در این زمینه اقدامی انجام دهیم؟ مسئله به همین سادگی هم نیست، مرغ مگس خوار به شدت به آنالیز نیازهای یوزرها و مواقعی که جستجو می کنند اهمیت می دهد، اگر شما هم به این قضیه اهمیت بدهید مسلما توسط مرغ مگس خوار به یوزرها بیشتری در گوگل سفارش داده خواهید شد .
این الگوریتم توجه ویژه گوگل به نیاز کاربران و کلمات کاوش شده را نشان می دهد . شما نیز می توانید با محاسبه عباراتی که یوزرها وب سایت شما به دنبال آن می‌باشند مطالب مفیدتری ایجاد فرمائید و محتوای خود را طبق عباراتی که مخاطبین شما به دنبال آن میباشند ساخت نمائید .
شما می توانید با رعایت نکات گفته شده در این مطلب در آغاز اینترنت سایت خود را بهبود بخشید و آنگاه از روش ابزار وبمستر گوگل برای وب سایت خودتان درخواست تجدید حیث بدهید، گوگل بعد از آن از مدتی دوباره تارنما شما را چک نموده و در صورتی که واقعا تغییرات جدید مطابق با اصول سئو باشد، مجدد شما را به رده قبل بازخواهد گرداند .
در نهایت اگر وب تارنما شما بوسیله گوگل و انواع الگوریتم های آن مسئله حمله قرار گرفته و افت شدیدی داشته گشوده نیز برای رجوع و برگشت به رده گذشته راهی وجود دارااست .
الگوریتم
مرغ مگس خوار چه چیزی است و چه‌طور کار می کند؟ همانگونه که در ابتدای به آن اشاره شد، سرعت و در عین اکنون وجود اعتنا از مهم‌ترین صفات بارز مرغ مگس خوار می باشد و از آنجایی که گوگل سعی بر آن داشت تا به الگوریتمی دست یابد که از طریق آن علاوه بر سرعت در هنگام جستجوی صفحات؛ با دقت، بهترین نتایجی را که قضیه حیث کاربر می باشد بدست آورده و به کاربران ارائه دهد توانست الگوریتم مرغ مگس خوار را روش اندازی نماید .
منش این الگوریتم به این فیس می باشد که بر روی مفهوم عبارت جستجو گردیده عمل می کند . به این صورت که آغاز برای واژه زمینه لحاظ مترادف پیدا کرده بعد از آن از روش آن به انگیزه جستجوی مخاطب دست پیدا خواهد کرد و شایسته ترین نتایجی را که می تواند مخاطب را راضی نگه دارااست به وی ارائه می دهد . بطور مثال شما در گوگل عنوان ” خرید موبایل” را تایپ می کنید . در این مرحله مرغ مگس خوار استارت به عمل می کند و مترادف کلمات “خرید” و “موبایل” را کاوش می کند . برای خرید از واژه و کلمه “بازار” و برای گوشی از “گوشی گوشی تلفن همراه” استفاده می کند . بعد از آن نتایجی را که به استفاده کننده ارائه خواهد اعطا کرد لینک و پیوند صفحاتی هست که در محتوای آن در مورد خرید و بازار گوشی تلفن همراه توضیحاتی ارائه داده گردیده می‌باشد .


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۱۱:۱۲ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

سئو منفی یا Negative SEO

سئو منفی یا Negative SEO یک عدد از بحث‌انگیزترین موارد در حوزه موتورهای کاوش میباشد .
ممکن می باشد تا به روز جاری موارد و ابهامات زیادی در موضوع این مدل از سئو به گوشتان خورده باشد؛ اما آیا سئو منفی بسیار حادثه می‌افتد؟

بهترین سئو کار
چه گونه
می‌توان درجه رقیبان در موتورهای جستجو را وخیم کرد؟ آیا می بایست برای خودتان هم در مورد وقوع افتاد سئو منفی نگران باشید؟ چه‌گونه بفهمیم که رقبا از روش سئوی منفی در حال خراب کردن درجه ما در کاغذ جستجوی گوگل هستند؟ چه‌گونه می‌توان تارنما خود را از سئو منفی ایمن کرد؟
سئو
منفی حقیقتا به چه معناست؟ سئو منفی به مجموعه اقداماتی گفته می شود که با انگیزه کاهش جایگاه حریف در نتایج موتورهای جستجو انجام میشوند . این اقدامات ممکن میباشد دربرگیرنده ساخت آگاهانه لینک‌های اسپم، لینک‌های غیر نرمال به سایت، دزدی محتوای شما و یا این که حتی هک کردن تارنما باشد .

آشنایی
با تاریخچه سئو منفی از روز نخستین اخلاق و رفتار گوگل، این موتور جستجو سعی کرده می‌باشد تا در موقع آنالیز اعتبار صفحه ها وب، لینک‌های غیر عادی را شناسایی کند . در ابتدا، لینک‌هایی که به حیث گوگل اسپم می‌رسیدند نیز به‌ راحتی نادیده گرفته می‌شدند و نمی‌توانستند هیچ تغییری در پیج رنک صفحه داشته باشند . در پاسخ، افراد فعال در مورد سئو، هزاران (گاهی نیز میلیون‌ها) پیوند خریداری کرده و یا می‌ساختند و این نیز هیچ تاثیر منفی روی وبسایت نمی‌گذاشت .

گوگل در آوریل سال ۲۰۱۲، آپدیت پنگوئن را منتشر کرد . انگیزه به روز پنگوئن این بود که گوگل بتواند در برابر سایت‌هایی که از لینک‌های بازنویسی گردیده استعمال می‌کنند، ایستادگی نماید . اگر‌چه که این آپدیت به گوگل یاری کرد تا نتایج خوب تر و عادلانه‌تری را سناریو دهد، البته همان‌طور که در نمودار Google Trends پایین می‌بینید، یک عدد از تبعات دیگر آن این بود که سبب ساز میلاد سئو منفی هم شد . در ادامه به انواع مختلف سئو منفی اشاره خوا هیم کرد .

 

مزرعه
لینک به‌طورکلی یک پیوند به‌تنهایی نمی‌تواند جایگاه یک وب سایت را در موتورهای کاوش خراب نماید . به همین عامل هست که سئو منفی معمولا شامل لینک‌هایی از گروهی از سایت‌ها یا مزارع لینکی می‌باشد .

 

مزرعه لینک، مرکز وب‌سایت‌های به نیز متصل هست . در اصل این سایت‌ها برای ارتقا محبوبیت لینک‌های خود، همیشه به صفحه های یکدیگر لینک می دهند . حتی شما نیز می توانید برای ارتقاء پیج رنک صفحه خویش از این مرکزها پیوند خریداری فرمائید . یک مثال ملموس از مزرعه لینک، PBN یا کانال وبلاگ‌های شخصی میباشد که صرفا به هدف لینک و پیوند بیلدینگ ساخته شده‌اند و معمولا به وسیله یک شخص اداره می شوند . اکثر PBN ها از دامنه‌های منقضی شده ساخته شده‌اند؛ بدین معنی که بک‌لینک‌ها و اعتبار آن وب‌سایت برای PBN به ارث باقی مانده می‌باشد .

در سال ۲۰۱۲، آپ تو دیت پنگوئن اثرگذاری مزارع لینکی را تا حدودی کاهش اعطا کرد . به این طریق که اگر گوگل لینک‌هایی از یک مزرعه پیوند را در یک وب‌سایت تشخیص می‌داد، برایش محرز می شد که این وبسایت با یک مزرعه لینکی در رابطه می باشد و بلافاصله آن وب سایت را پنالتی می‌کرد . به همین ترتیب بود که مزارع لینکی از یک تاکتیک مفید سئوی کلاه‌سیاه، به تکنیک سئو منفی دگردیسی کردند .

در برخی مواقع نیز، مهاجمان لینک‌هایی با آنکر تکست با کلمه ها با اهمیت هدف را به یک برگه رتبه دار روانه می کنند و نسبت انکر تکست آن را نیز بالا می برند . این انکر تکست‌های حاوی لغات اساسی انگیزه ممکن است تماما با مسئله و محور تارنما شما در ناهم خوانی باشند و یا چه بسا ممکن می باشد دربرگیرنده عبارات مهم هدف‌گذاری شده شما شوند تا این‌طور به موتورهای جستجو القا نمایند که شما در هم اکنون دست‌کاری پروفایل لینکی میباشید . برای در امان ماندن از حملات این‌چنینی، بایستی مداوم تعداد لینک‌های وبسایت خود را پایین حیث داشته باشید .

محتوا
دزدها یک عدد دیگر از روش‌های سئو منفی، محتوای تکراری هست . در این روش، محتواهای وبسایت شما نسخه برداری گردیده و یک‌سری توشه در سایت‌های دیگر نسخه برداری می گردند . گاهی تایم ها هم این محتواها گوشه ای از مزارع لینکی می‌باشند .

بخشی از آپدیت الگوریتم پاندا به نبرد با محتواهای تکراری اختصاص داشت؛ بنابراین زمانی گوگل محتواهایی را مییابد که در چند تارنما نسخه برداری شده‌اند، معمولا صرفا یک ورژن از آن ها را گزینش و رتبه‌بندی مینماید .
در این صورت، باید امیدوار باشید که گوگل محتوای اساسی را تشخیص دهد و آن را رتبه‌بندی کند که ولی در عمده موردها هم همین رخداد می‌افتد؛ اما وقتی‌که محتوای دزدیده گردیده پیش از محتوای اصلی ایندکس شود، دیگر کاری از دست شما برنمی‌آید!
به همین دلیل است که محتوا دزدها اکثر اوقات به‌صورت مداد محتواها را کپی و فورا آن را بازنشر می‌کنند . در حالتی که گوگل نسخه دزدیده‌شده را در مقدمه پیدا کند، ممکن هست جایگاه شما را کاهش داده و به محتوای دزدیده شده مرتبه دهد .

در شرای با محتواهای کپی گردیده تارنما خود مواجه شدید، خوبتر می باشد که با رئیس وبسایت ذی‌ربط تماس بگیرید و از او بخواهید که محتواهای شما را حذف نماید . هر چند که در اینترنت پارسی نباید چندان به این خط مش دل‌خوش نمائید . در حالتی که این منش اثر گذار نیفتاد، میتوانید بر شالوده مقررات کپی رایت گوگل، به این موتور جستجو اطلاع دهید تا محتوای دزدیده‌شده شما را حذف کند .


برچسب: بهترین سئو کار،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۰۰:۵۱ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

موقعیت لینک و پیوند ها

موقعیت
لینک و پیوند ها بر روی یک صفحه فرض کنید در اصفهان زندگی می فرمایید و یک وبلاگ در موضوع قهوه دارید . قصد دارید لینکی را با خوانندگان خویش بر روی یک تارنما محلی (که آن نیز در مورد قهوه است) به اشتراک بگذارید .
خب، این پیوند را در کجای صفحه بایستی قرار دهید؟
در‌صورتی‌که واقعاً می خواهید خوا‌نندگان تان این لینک را مشاهده کنند، می بایست آن را در محلی قرار دهید که به راحتی دیده شود . می توانید این لینک و پیوند را در بدنه دارای اهمیت صفحه، نزدیک بالای برگه یا درون محتوایی قرار دهید که در قضیه قهوه و فروش آن توضیحاتی داده است .

سئو در مشهد

بهتر میباشد لینک های خود را در فوتر قرار ندهید . بخش اعظم کاربران به انتهای صفحه نگاه نمی کنند و حتی در شرای نگاهی به فوتر بیندازند لینک موجود در آن را به عنوان یک لینک مفید نمی شناسند .

گوگل می تواند وضعیت لینک و پیوند را تشخیص دهد و بر همین شالوده ارزش آن را شناسایی می نماید . در صورتی‌که لینک در فوتر یک برگه قرار داشته باشد، گوگل قیمت آن لینک و پیوند را کمتر می داند زیرا معتقد میباشد اینگونه لینک ها قیمت چندانی برای یوزرها ندارند .

گوگل مجموع حالت لینک ها را نیز زمینه استفاده قرار می دهد . به تیتر نمونه گوگل می تواند به راحتی تشخیص دهد که ۵۰% لینک های تارنما شما در فوتر قرار گرفته هست . این موضوع نشان دهنده لینک و پیوند بیلدینگ ضعیف می باشد و گوگل نگاه ظریف تری به آن خواهد داشت .

تصور نمایید ۵۰% لینک هایی که به تارنما شما اشاره می نمایند در سایدبار قرار دارا هستند . این زمینه هم نشان می دهد که شما لینک را خریداری کرده اید . بیشتر وب سایت های ارائه دهنده لینک، لینک و پیوند ها را در بخش سایدبار قرار می دهند .

به همین خاطر می بایست مطمئن باشید که لینک و پیوند های خویش را از تارنما هایی اخذ می نمائید که با عشق به اینترنت وبسایت شما پیوند می دهند و آنان را در باطن محتوا قرار می دهند . اگر چه تعداد قلیل لینک و پیوند ها در سایدبار مشکلی به وجود نخواهد آورد ولی تعداد زیاد آن نشان از ضعف شما در ساخت لینک داراست . پس به این قضیه اعتنا داشته باشید .


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۵۷:۱۴ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

الگوریتم تکاملی ( RankBrain Algorithm )

الگوریتم
تکاملی ( RankBrain Algorithm ) تاریخ
معرفی: 26 اکتبر 2015
به خواسته رویارویی با » تارنما هایی که در آن‌ها به اصل کاربرپسند بودن توجهی نشده هست .

بهترین سئو کار

الگوریتم تکاملی بخشی از الگوریتم غالب مرغ مگسی می باشد . به اینصورت که با جزئیات بیشتری به مفاهیم و خلق استفاده کننده اعتنا می شود . این داده ها مسیر و الگوی جایگاه بندی را هم گزینش می نماید .

الگوریتم
کبوتر ( Pigeon Algorithm ) تاریخ
معرفی: 24 جولای 2014
به
منظور رویارویی با » سئو فرنگی و داخلی ضعیف در شرایط کلی
الگوریتم
تلفن همراه ( Mobile Algorithm ) مورخ
معرفی: 21 آپریل 2015
به مراد رویارویی با » تارنما هایی که از نسخه گوشی پشتیبانی نمی نمایند .

الگوریتم
نتایج محلی ( Possum Algorithm ) مورخ
معرفی: 1 سپتامبر 2016
به
مراد بهبود » نتایج جستجوی محلی
الگوریتم
Fred مورخ
معرفی: 8 مارس 2018
به
خواسته رویارویی با » محتواهای تبلیغاتی و غیرمفید
این الگوریتم بصورت قانونی اعلام نشد ولی وجود آن تایید شده هست . بواسطه این به روز اکثر وب سایت هایی زخم دیدند که از حیث محتوایی باارزش نبوده و با اهداف تبلیغاتی و غیرهدفمند ایجاد گردیده اند .

لطفا نظرات گران بها خود، راجع به الگوریتم های گوگل را در بخش نظرات مطرح نمایید .


برچسب: بهترین سئو کار،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۲۶:۰۰ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)