مرجع مقالات رسمی سئو مرجع مقالات رسمی سئو .

مرجع مقالات رسمی سئو

تغییرات در الگوریتم های گوگل


11
ژوئن 2013: بروزرسانی Payday Loan الگوریتم Payday Loan گوگل هدف خود را بر روی عبارت اسپم و غیرمجاز سازه ارگان (مانند وام های بلند مدت، وام فوری، تسویه بدهی ها و داروهای غیر مجاز) . پیاده سازی کامل این الگوریتم در بین 1 الی 2 ماه زمان برد و بر روی 0 .3 درصد جستجوها در ایالات متحده تاثیر گذاشت .

سئو در مشهد

22 می 2013: بروزرسانی پنگوئن ورژن 2 .0
این بروزرسانی طبق گفته مت کاتس نسل بعدی الگوریتم پنگوئن به شمار می رفت . پنگوئن ورژن 2 .0 بر روی 2 .3 درصد جستجوها در زبان انگلیسی تاثیر گذاشت .

14
مارس 2013: بروزرسانی پاندا (25) اگرچه ابزارهای متعددی این بروزرسانی را در این روز تایید کردند، اما گوگل هیچ وقت نظری در رابطه آن ارائه نداد . در ظاهر مت کاتس پیشنهاد داده بود که این بروزرسانی ورژن پایانی پاندا برای طولانی تر شدن به الگوریتم هسته گوگل باشد . با این هم اکنون آپدیت های بعدی پاندا نیز به چهره ماهانه منتشر شد .

22
ژانویه 2013: بروزرسانی پاندا (24) گوگل اعلام کرد که این بروزرسانی پاندا بر روی 1 .2 درصد عبارت کاوش شده در لهجه انگلیسی تاثیر گذاشت .

21
دسامبر 2012: بروزرسانی پاندا (23) گوگل اعلام کرد که این بروزرسانی داده های پاندا بر روی 1 .3 درصد عبارت جستجو گردیده در گویش انگلیسی تاثیر گذاشت .

21
نوامبر 2012: بروزرسانی پاندا (22) گوگل اعلام کرد که بروزرسانی داده های پاندا بر روی 0 .8 درصد عبارت کاوش شده در زبان انگلیسی تاثیر گذارده میباشد .

5
نوامبر 2012: بروزرسانی پاندا (21) گوگل اعلام کرد که بروزرسانی داده های پاندا بر روی 0 .4 درصد عبارت کاوش شده در دنیا و 1 .1 درصد عبارت انگلیسی جستجو شده در آمریکا تاثیر نهاده میباشد .

9
اکتبر 2012: بروزرسانی Page Layout نسخه 2 مت کاتس در تویتتر خود اعلام نمود که الگوریتم Page Layout بروزرسانی شده و این مورد بر روی 0 .7 درصد جستجوی عبارت انگلیسی تاثیر گذار بوده می باشد . این بروزرسانی فرصتی برای وب سایت هایی تولید کرده که در نسخه قبلی پایین تاثیر منفی این الگوریتم قرار گرفته بودند .

5 اکتبر 2012: بروزرسانی پنگوئن نسخه 1 .2
مت کاتس در توییتر خویش اعلام نمود که نسخه دوم الگوریتم پنگوئن منتشر گردیده می باشد . این آپدیت بر روی 0 .3 درصد جستجوهای انگلیسی تاثیر گذاشت .

28
سپتامبر 2012: بروزرسانی Exact Match Domain الگوریتم Exact Match Domain یا این که EMD موجب شد که دامنه های بی کیفیتی که تنها نیز نام با عبارت زمینه کاوش بودند از نتایج کاوش حذف شوند .

27
سپتامبر 2012: بروزرسانی پاندا (20) این یکی از بروزرسانی بلندمرتبه پاندا بود که پیاده سازی آن یک هفته به ارتفاع کشید وب روی 2 .4 درصد جستجوی عبارت انگلیسی لهجه تاثیر گذاشت .

18 سپتامبر 2012: بروزرسانی پاندا 3 .9 .2
(19) گوگل اعلام کرد که رویه اندازی پاندا با داده های جدید بر روی 0 .4 درصد جستجوهای تاثیر گذاشته میباشد و پیاده سازی بی نقص آن چندین روز مدت می موفقیت .

20 آگوست 2012: بروزرسانی پاندا 3 .9 .1
(18) گوگل تایید کرد که بروزرسانی تازه پاندا بر روی 1 درصد جستجو ها تاثیر نهاده هست .

24 جولای 2012: بروزرسانی پاندا 3 .9
(17) گوگل تایید کرد که بروزرسانی تازه پاندا بر روی 1 درصد جستجو ها تاثیر گذارده میباشد .

25 ژوئن 2012: بروزرسانی پاندا 3 .8
(16) گوگل تایید کرد که بروزرسانی تازه پاندا بر روی 1 درصد جستجو های عالم تاثیر گذارده است .

8 ژوئن 2012: بروزرسانی پاندا 3 .7
(15) گوگل تایید کرد که شیوه اندازی بروزرسانی تازه پاندا در این روز موجب تغییر تحول در نتایج جستجوی 1 درصد عبارت انگلیسی زبان در ایالات متحده و جهان شده هست . ابزارهای جایگاه بندی اعلام کردند که تغییرات ناشی از این بروزرسانی بزرگتر از بروزرسانی های قبل پاندا بوده می باشد .

26 می 2012: بروزرسانی پنگوئن 1 .1
مت کاتس از نحوه توییتر خویش اعلام کرد که بروزرسانی داده های الگوریتم پنگوئن بر روی 0 .1 درصد جستجو های عبارات انگلیسی تاثیر نهاده میباشد . وب تارنما هایی که ذیل تاثیر منفی الگوریتم پاندا در ورژن گذشته قرار گرفته و تا این برهه زمانی مبادرت به اصلاح اینترنت وب سایت خود کرده بودند، در این الگوریتم از این آثار سو آن رها شدند . برخی از اینترنت وب سایت ها هم برای او‌لین بار زیر آسیب ناشی از مقررات این الگوریتم قرار گرفتند .

27 آوریل 2012: بروزرسانی پاندا 3 .6
(14) گوگل اعلام کرد که داده های الگوریتم پاندا در این مورخ بروزرسانی گردیده هست .

24
آوریل 2012: بروزرسانی پنگوئن جربمه ای که مدت ها وبمسترها منتظرش بودند سرانجام در این روز منتشر شد . الگوریتن پنگوئن نامی بود که بعد ها به این بروزرسانی داده شد . این الگوریتم با انگیزه با تقابل با اسپم (مانند افراط در به کارگیری از کلمه ها دارای اهمیت و لینک و پیوند سازی غیر طبیعی) ساخت شد . گوگل اعلام کرد که فقط دو روز آنگاه از نشر این بروزرسانی، 3 .1 درصد جستجوهای به گویش انگلیسی پایین تاثیر قرار گرفتند .

بخش اعظم
بخوانید: الگوریتم پنگوئن چیست
19 آوریل 2012: بروزرسانی پاندا 3 .5
(13) مت کاتس در توییتر خویش تایید کرد که داده های این الگوریتم در این روز بروزرسانی گردیده می باشد .

23 مارچ 2012: بروزرسانی پاندا 3 .4
(12) گوگل اعلام کرد که بروزرسانی پاندا بر روی 1 .6 درصد جستجوها تاثیر گذار بوده می باشد .

27 فوریه 2012: بروزرسانی پاندا 3 .3
(11) گوگل اعلام کرد که بروزرسانی داده های پاندا موجب ظریف و حساس تر شدن آن نسبت به تغییرات وب گردیده میباشد .

27
فوریه 2012: بروزرسانی ونیز (Venice) آن‌گاه از الگوریتم ونیز گوگل اقدام به در لحاظ به چنگ آوردن مکان فیزیکی یا آی پی کاربران در جستجوهای خود کرد . همینطور گوگل بدین واسطه توانست مراد یوزرها در مورد موضوعات بدور برشان (از نظر شرایط فیزیکی) را خوب تر شناسایی نماید .

19
ژانویه 2012: بروزرسانی Page Layout الگوریتم Page Layout گوگل (با اسم Above the Fold) وب سایت هایی را که دارای حجم زیای از تبلیغات در اولِ ورقه بودند را هدف گرفت . خواسته صفحاتیست که کاربر برای رسیدن به محتوای سایت، بدون چاره به اسکرول زیادیست . گوگل اعلام کرد که این آپ دیت بر روی کمتر از 1 درصد اینترنت سایت ها تاثیر گذارده هست .

بخش اعظم
بخوانید: الگوریتم Page Layout چیست
18 ژانویه 2012: بروزرسانی پاندا 3 .2
(10) گوگل اعلام کرد که تغییراتی در داده های پاندا در این مورخ اتفاق افتاده می باشد .

18 نوامبر 2011: بروزرسانی پاندا 3 .1
(9) گوگل اعلام کرد که تغییرات کوچکی بر روی پاندا حادثه افتاده و حاصل این تغییرات در کمتر از 1 درصد جستجوها مشاهده گردیده هست .

3
نوامبر 2011: بروزرسانی Freshness به واسطه این الگوریتم گوگل توانست بررسی بهتری در نمایش نتایجی بپردازد که تازه خیس می باشند (مانند خبرها) . این بروزرسانی بر روی 35 درصد جستجوها تاثیر گذاشت .

19 اکتبر 2011: بروزرسانی پاندا 3 .0
(8) گوگل سیگنالهای جدیدی به الگوریتم پاندا طولانی تر نمود و همچنین بر روی چگونگی تاثیرگذاری الگوریتم بر اینترنت سایت، تغییراتی اعمال کرد .

28 سپتامبر 2011: بروزرسانی پاندا 2 .5
(7) گوگل اعلام کرد که تغییراتی در این الگوریتم تولید نموده می‌باشد .

12 آگوست 2011: بروزرسانی پاندا 2 .4
(6) الگوریتم پاندا به رخ در بین المللی بر روی تمام کشورهای انگلیسی لهجه رویکرد اندازی شد .
(به جز کشورهای ژاپن، چین و کره)
23 جولای 2011: بروزرسانی پاندا 2 .3
(5) الگوریتم پاندا در این مورخ بروزرسانی شد .

21 ژوئن 2011: بروزرسانی پاندا 2 .2
(4) الگوریتم پاندا در این تاریخ بروزرسانی شد .

9 می 2011: بروزرسانی پاندا 2 .1
(3) وبلاگ نویسان ابتدا اسم این بروزرسانی را پاندا 3 .0 گذاشتند، البته گوگل به سرعت اعلام کرد که این بروزرسانی در راستای ورژن 2 .0 بوده و تنها داده های آن آپدیت شده اند .

11 آوریل 2011: بروزرسانی پاندا 2 .0
(2) این بروزرسانی اولین آپ دیت الگوریتم پاندا محسوب می شد . در این آپ تو دیت از سیگنال های دیگری مثل تارنما های بلاک گردیده بوسیله گوگل نیز به کار گیری شد .

23
فوریه 2011: بروزرسانی پاندا این بروزرسانی در مقطع خویش بر روی 12 درصد کاوش ها تاثیر گذاشت و تردید بزرگی به بخش اعظمی از سایت ها وارد کرد . به ویژه وب تارنما هایی که از نوع مزرعه محتوا بوده و در آن دوران مرسوم بودند . این آپ دیت در آغاز نامی نداشت البته آن‌گاه از عبور کرد مدتی گوگل اسم آن را پاندا نهاد .

عمده
بخوانید: الگوریتم پاندا چیست
28
آوریل 2010: بروزرسانی MayDay بروزرسانی MayDay الگوریتمی بود که موجب تغییر در نحوه آنالیز گوگل در لغت ها دارای اهمیت بلند می شد . این آپدیت از تاریخ 28 آوریل تا 3 می خط مش اندازی شد .

10
آگوست 2009: بروزرسانی کافئین (Caffeine) بروزرسانی کافئین گوگل، یک سیستم جدید ایندکس کردن سایت ها بود که سبب ساز به ارتقا سعی آن شد . درنتیجه این آپدیت، نتایج جستجو 50 درصد تازه تر بودند .

18
ژانویه 2009: بروزرسانی Vince بروزرسانی Vince گوگل تغییر‌و تحول قابل اعتنا و سریعی بود که سبب شد اینترنت وب سایت های دارنده آتوریتی فراوان در کنار اینترنت وبسایت هایی با آتوریتی کم که خیلی قبل ها به واسطه سئو جایگاه کسب کرده اند قرار گیرند .

15
دسامبر 2005: بروزرسانی Big Daddy بروزرسانی Big Daddy یک به روز تدریجی بود که بر روی زیرساخت گوگل اعمال شد و خط مش اندازی آن از دسامبر 2005 تا مارس 2006 بازه موفقیت . این بروزرسانی موجب تغییر و تحول منش گوگل در مساله فنی مثل تگ های کانونیکال و ریدایرکت ها شد . بعضا از وب تارنما ها به خاطر پیوند سازی غیر طبیعی خود نتوانستند وارد دیتا سنتر Big Daddy شوند .

1
سپتامبر 2005: بروزرسانی Jagger این بروزرسانی در سه فاز و با انگیزه تقابل با وبسایت هایی که مبادرت به لینک و پیوند سازی غیر ارگانیک و خرید بک لینک و پیوند کرده بودند ساخت شد . فاز دوم این بروزرسانی تاثیر شگرفی در ماه اکتبر داشت . فاز سوم و نهایی آن نیز در انتهای نوامبر به اتمام رسید .

16
نوامبر 2003: بروزرسانی Florida بروزرسانی Florida در واقع نشان از دوره نو سئو داشت . وب وب سایت هایی که با استعمال از روش های اسپم دهه های قبل (مانند افراط در لغت ها کلیدی، به کار گیری از تعدادی وب سایت زیر تیتر یک برند، متن ها و لینک و پیوند های مخفی) درجه های خوبی در کلمات اساسی لبریز فیض کسب کرده بودند، ناگهان و درست پیشین از تعطیلات سوداور کریسمس، از نتایج کاوش منزه شدند .

 


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۵۳:۴۲ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

منفی عمل یک سئو

۴-
چگونگی جبران بازدهی منفی عمل یک سئو عمل کلاه سیاه ابتدا اطمینان حاصل نمایید که کاهش رنکینگ شما به علت برتر بودن رقبا نبوده میباشد و ادله آن سئو کلاه سیاه می‌باشد . به‌این خواسته باید سایتتان را در اینترنت مستر گوگل به ثبت برسانید . به گونه‌ای که با مراجعه به تارنما https://www .google .com/webmasters/ و با استفاده از راهنمایی‌های ارائه شده، می توانید وبسایت خود را در اینترنت مستر گوگل به تصویب برسانید .

بهترین سئو کار

چک جریمه شدن سایت: حذف بی نقص یک تارنما از نتایج جستجو را جریمه شدن می‌نامند . اما در بعضی مورد ها صرفا کاهش رنکینگ برای سایتتان در لحاظ گرفته می گردد . در صورتی که میخواهید جریمه شدن یا نشدن خود را نظارت نمایید، به گوگل اینترنت مستر مراجعه نموده و به Manual Actions report بروید . در فیس جریمه شدن سایت یا صفحاتی از آن، در این بخش پیام‌هایی وجود دارا‌هستند که شما را از این موضوع آگاه میکنند . در این بخش لینکی وجود دارااست که بوسیله آن میتوانید منش خروج از مجازات را ملاحظه فرمایید . برای رسیدن به این هدف میتوانید لینک و پیوند https://www .google .com/webmasters/tools/manual-action را در مرورگر خود نسخه برداری نموده و به طور بی واسطه وارد این نصیب از گوگل وب مستر شوید .

به طور معمول بایستی کلیه‌ی لینک‌های خارجی سایت را هم پا با لینک‌هایی که با محتوا ارتباط دارا هستند حذف نماییم . در راستی گوگل خروج سایت شما از حوزه‌ی مجازات با چالش‌هایی از جانب گوگل همپا است .

ریدایرکت کردن صفحه‌ی جریمه شده ترفندی می باشد که تأثیر گذار نخواهد بود .

در مجموع در‌صورتی‌که صفحه جریمه گردیده را حذف فرمائید و صفحه‌ای با محتوای شبیه ایجاد نمائید که مساله و چالش‌های سئو کلاه سیاه را نداشته باشد، مسیرتان هموارتر خواهد شد . چون حل کردن خلل ها صفحه با موانعی روبه روست .

قابلیت و امکان
پذیری سئوی بدون محتوا در حالتی که با محتوای بی کیفیت روبه رو شدید، اطمینان داشته باشید که با سئو شغل های کلاه سیاه مواجه می باشید . با اعتنا به این که ایجاد محتوا و مطالب اثر گذار به هزینه و وقت زیادی نیاز دارد، سئو کاران کلاه سیاه قصد دارا‌هستند بدون این هزینه‌ها به هدف ها خود دست یابند . شایان ذکر می‌باشد که سوای محتوا و با امداد روش‌های کلاه سیاه میتوانید رنکینگ بالای گوگل را برای یک سایت به مدت حداکثر سه ماه به ارمغان بیاورید .

 

شیوه
گلایه از سئو فعالیت کلاه سیاه در صورتی که در وب سایت خود از یک سئو کار بهره می‌برید و پی به این مورد بردید که او روش‌های کلاه سیاه را جهت ارتقاء رنکینگ سایتتان به فعالیت برده است، می توانید به وسیله سایت‌هایی مثل RankSignals صفحاتی که سایت در آنها اقدام به خریداری لینک و پیوند بی کیفیت کرده می‌باشد را بیابید و پس از عکس دریافت کردن از آنها، تصاویر به دست آمده را هم پا با شکایت خویش به پلیس فضای مجازی ارائه دهید . بر مبنا قانون ها به کارگیری از روش‌های هک و کلاه سیاه جرم به شمار میرود و جریمه‌هایی از پاراگراف تعقیب قضایی و جزای نقدی و در بعضا مورد ها حبس را به هم پا داراست .

در
صورتی که در سایت خود یک فایل exe قرار دهیم سئو کلاه سیاه به شمار می رود یا خیر؟
هر نوع اقدام تخریبی که به وسیله‌ی هر فولدر با هر پسوندی فیس گیرد در محدوده‌ی سئو کلاه سیاه قرار داده می شود و تخلف به کار آمده با مجازات‌هایی همراه میشود . سایت‌هایی که تخلفات و اعمال تخریبی آنان اثبات شود توسط گوگل حذف گردیده و بازگشتی به نتایج جستجو برای آن ها در کار نخواهد بود . همچنین در مواقعی همدیده شده هست که سرور ارئه دهنده سرویس ها میزبانی به این وبسایت و کلیه‌ی سایت‌های مو جود در آن سرور با جرایمی چه بسا سنگین وزن مواجه شده‌اند .


برچسب: بهترین سئو کار،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۲۵:۰۴ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

به چه شکل لینک و پیوند nofollow

لینک
فالو یا این که follow لینک و پیوند هایی می‌باشند که امتیاز محسوب می شوند و باعث ارتقاء مرتبه ی ورقه (page rank) و بالا رفتن ورقه در نتایج گوگل (serp) می شود .

 سئو در مشهد

لینک و پیوند
نوفالو یا nofollow لینک و پیوند هایی هستند که امتیاز محسوب نمی شوند و سبب افزایش جایگاه ی کاغذ (page rank) و بالا رفتن کاغذ در نتایج گوگل (serp) نمی شود .

 

لینک و پیوند
های خروجی پیوند هایی که از صفحه های سایت شما به دیگر صفحه ها چه داخلی و چه فرنگی داده می شود .

 

لینک
های محل ورود پیوند هایی که از دیگر تارنما ها به صفحات تارنما شما داده می شود .

 


تا این جا لینک های follow و nofollow را شناختیم اما با این همگی عیبی که لینک و پیوند های nofollow دارااست چرا گوگل سفارش کرده که باید از این مدل پیوند ها داخل صفحات تارنما خود استعمال کنیم؟
در واقع پیوند های nofollow هیچ عیبی ندارند و بایستی در مکان صحیح به کار گیری شود و ویژگی داراست که لینک های follow ندارند و آن این هست که با اضافه کردن کد rel=”nofollow به گوگل می فهمانیم که این لینک و پیوند را پیگیری نکند و در حساب و کتاب ی پیج رنک تارنما شما تاثیر ندهد .

 

مکان
مناسب برای به کار گیری از لینک و پیوند nofollow کجاست پرهیز از اسپمرها: در‌صورتی‌که صفحات شما به یک تارنما اسپم لینک گردیده می باشد و یا این که در بخش ایده ها وبسایت شما لینک‌های نامناسب و اسپم قرار می دهند با استعمال از کد نوفالو (nofollow) میتوانید تاثیر آنان را در پیج رنک خویش از میان ببرید .
دوری از تکراری شدن محتوا: در صورتی‌که شما دو پیوند متفاوت در برگه خویش به یک ورقه داخلی یا خارجی دارید که دارای anchor text (متن لینک شده) گوناگون هستند بهتر هست با استفاده از کد نوفالو (nofollow) یکی از آنان را نادیده بگیرید .
بک لینک‌های پولی: در صورتی‌که شما واقعا قصد دارید که گوگل را زیر تاثیر خویش قرار دهید خوبتر هست برای تبلیغات خود از لینک‌های نوفالو (nofollow) استفاده کنید! شما خوب تر می‌باشد که از بک لینک‌های مبلغی خود برای پیج رنک دیده پوشی کنید، در واقع گوگل راههای متعددی برای شناسایی لینک‌های خریداری شده و تنبیه شما داراست که یک عدد از آنها سیستم گزارش یوزرها هست . لینک‌های پولی می توانند شامل بنرهای تبلیغاتی و تبلیغات متنی باشند . پس در تبلیغات خویش از لینک و پیوند نوفالو (nofollow) به کارگیری فرمائید مگر آنکه قصد شما تنها بالابردن پیج رنک خود باشد .
خودداری از کاهش اعتبار شما: شما لینک‌های محل ورود مناسبی را از سایتهای دیگر دریافت می کنید البته بخش زیادی از اعتبار بدست آمده را به سایتهایی که به آنان لینک و پیوند داده اید می بخشید .
کد نوفالو (nofollow) در اکثری از انجمن‌ها و وبلاگ‌هایی که امکان نظردهی به کاربران ارائه را عرضه میکنند استفاده میشود تا جاییکه بسیاری از CMS ها مانند وردپرس این امکان را در خویش جای داده‌اند .

 

به چه شکل
لینک و پیوند nofollow را تشخیص دهیم برای تشخیص پیوند های nofollow کافیست کلیک راست فرمائید و آیتم ی View Page Source را انتخاب فرمایید و یا کلیدهای ترکیبی ctrl+u را نگه دارید تا کاغذ ی view page source گشوده شود و آنگاه داخل تگ های a دنبال کد rel="nofollow" بگردید درصورتی که این کد را پیدا کردید پس لینک، nofollow است .

پیدا
کردن لینک نوفالو


چگونه
لینک follow بگیریم شایسته ترین راهکارها برای تصاحب کردن لینک و پیوند follow ساخت محتوای جذاب و کارپسند به طوری که در کانال های اجتماعی منتشر شود،ایجاد پست میهمان به خصوص در وبسایت های دارای ربط با وبسایت شما میباشد .

 

نکات:

به طور پیشفرض تمام لینک ها dofollow می‌باشند پس نیازی به طولانی تر کردن کدی برای follow کردن لینکی نداریم .
استعمال از هر دو دسته پیوند در بازاریابی آنلاین حساس میباشد .
برای nofollow کردن تمام لینک های یک کاغذ از متا تگ به کارگیری می کنیم .
به صفحه های داخلی وبسایت خود لینک و پیوند های follow بدهید .


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۱۸:۱۰ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

بازاریاب هوشمند کانال های اجتماعی

در صورتی‌که شما یک بازاریاب هوشمند کانال های اجتماعی هستید، مسلما توجه ویژه ای به اینستاگرام دارید .

سئو در مشهد

اینستاگرام اکنون درکنار فیسبوک و یوتیوب قسمتی از برترین پلتفرم های دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اجتماعی دنیا محسوب می شود و مضاعف کار کشته تر از توییتر و اسنپ چت می‌باشد .

در این مقاله آموزش تبلیغات در اینستاگرام با ویرلن همپا باشید تا به شما یادگرفتن دهیم که چه‌طور راهکار بازاریابی اینستاگرام خود را از آغاز تا انتها بسازید، و درآمد خویش را به حداکثر برسانید .

بازاریابی
محتوا در اینستاگرام قدم اول: راهکار محتوا را تعیین کنید محتوا پایه حساس استراتژی بازاریابی اینستاگرام شماست . در صورتی‌که محتوای پیج اینستاگرام شما دارای ربط به بازار هدف شما نباشد، به سختی میتوانید در اینستاگرام برنده گردید .

ابتدا، گونه محتوایی را که می‌خواهید پست فرمائید انتخاب فرمایید . شما بایستی بدانید که می خواهید با چه گونه عکس هایی بزرگترین بازاریابی اینستاگرام خویش را شروع نمائید .

تماما
خواسته اینجانب را متوجه نشدید؟ طبقه بندی های پایین را مشاهده کنید:
– محتوای جنس محور: به طور کلی متداول ترین راهکار بازاریابی اینستاگرام استراتژی محصول محور می باشد . جلب توجه با محتوای کالا محور، به این معنی است که اکثر عکس‌ها و ویدیوهایی که ارسال میکنید از تولیدها شما میباشند . این یک شیوه ساده برای خرید و فروش در این شبکه اجتماعی می‌باشد . اساسا، شما به فالور های خویش میگویید: “هی! به چیزهای عالی که ما می فروشیم نگاه نمائید “با این امید که در موضوع خرید آن به اندازه کافی هیجان زده شوند . همانگونه که در مثال تحت چشم می شود، حتی یک جلب توجه بی آلایش کالا محور می تواند برد را به وجود آورد .

تبلیغات
در اینستاگرام
– محتوای فرهنگ محور: گهگاه اوقات، متاع شما خیر هیجان انگیز می باشد و خیر اختصاصی به شخص است، و خیر این که مارک شما یک مارک پر اسم و رسم هست .

نباید مدام به اینستاگرام صرفا با انگیزه کسب درآمد نگاه فرمائید . اینستاگرام می تواند راهی خوب برای برندسازی و ساخت نام‌و‌نشان مارک در رسانه های اجتماعی باشد . شرکت هایی مانند Buffer برای چیزی که می خواهند به دنبال کنندگانشان نشان دهند، شغل های متعددی می کنند .

تبلیغات
در اینستاگرام
– ترکیب: می توانید مخلوط متعادلی از دو حالت را داشته باشید . درصورتی که صحیح این کار را انجام دهید، خواهید مشاهده کرد که شما هنوز میتوانید از یک پیشرفت یک پارچه و انعطاف پذیر اینستاگرامی برخوردار شوید . Lululemon یک مثال خوب از این میباشد . حتی پست های تولیدها آن ها فرهنگ ورزشکای آنان را هم نشان می دهد .

تبلیغات
کلیکی اینستاگرام
– محتوای تولید شده بوسیله کاربر: در شرای برند شما به اندازه کافی طرف داران و مشتریان دارای تعهد داشته باشد، استراتژی دیگری که میتوانید آزمون کنید، محتویاتی هست که به وسیله یوزرها شما تولید شده می باشد . این فعالیت سختی است و در صورتی‌که شما تنها از یک پلت فرم تبلیغاتی به کار گیری می نمائید من آن را پیشنهاد نمی کنم .
با این حال، می تواند یک فید دیدنی و متنوع باشد، مثل Lokai در زیر:
تبلیغ
اینستاگرام
راهکار
بازاریابی اینستاگرام گام دوم: برنامه ریزی برای بازاریابی محتوا هنگامی که راهکار محتوا را معلوم میکنید، باید یک برنامه داشته باشید . پست های اینستاگرام دیگر به ترتیب وقتی نیستند . در عوض، فاکتور تعامل حیاتی میشود، پست ها بر روی ورقه ی تازه های کاربران بر مبنا محتواهایی از حساب‌هایی که اکثر زمان ها با آن ها اکثر ارتباط برقرار می کنند، آراسته میشوند .

ارسال پست به طور مداوم قابلیت و امکان دیده شدن پست ها را ارتقا می دهد، که این به دنبال کنندگان مجال بیشتری برای مشارکت می دهد . همینطور این سبب می‌گردد که شما منشا به روزی باشید، تا افراد را به فالو کردن پیج و لایک کردن پست های خود ترغیب فرمائید و از آنفالو شدن بوسیله دنبال کنندگانتان پرهیز نمایید .

از یک ابزار نظیر Buffer یا این که Later استعمال نمائید تا پست هایتان را به طور پیش فرض برنامه ریزی نمائید . اینگونه به سازنده ی محتوای خود اجازه ی استراحت می‌دهد چون دیگر لازم نمی‌باشد بلافاصله قبل از پست گذاشتن به عکس گرفتن و بازنویسی آن سرگرم باشد . این زمینه ویژه برای کسب و کارهای کوچک که مدیریت روابط عمومی دیجیتال ندارند، دارای اهمیت میباشد .

بازاریابی
محتوا در اینستاگرام


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۱۵:۴۳ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

سئو چیست

سئو
چیست سئو (SEO) یا این که با صرفه سازی برای موتورهای جستجو، به خواسته بهبود سعی سایت شما براساس استاندارهای موتورهای کاوش و جذب بازدیدکنندگان بیشتر از این نحوه انجام میگیرد . فاکتورهای متعددی در سئو سایت شما تاثیرگذارند، از کلمه ها بکار رفته در متن و محتوا تا لینک‌های ورودی به سایت شما از سایت‌های دیگر، گاهی زمان ها حصول اطمینان از ساختار مطلوب سایت شما برای موتورهای جستجو را سئو مینامیم .

سئو در مشهد

مهم ترین سوالی که یوزرها از خود میپرسند آن می باشد که توصیف دقیق سئو چه چیزی است . سئو گروه کار هایی هست که در طراحی سایت، انتخاب راهکار محتوایی و تولید محتوا انجام میدهیم تا منزلت بهتری در نتایج جستجوی گوگل کسب کرده و بازدیدکننده بیشتری برای وبسایت جذب کنیم .

ولی
سئو به همین جا ختم نمیشود عبارت SEO مخفف سه کلمه و واژه Search Engine Optimiz
مفهوم سئو فقط مربوط به موتورهای کاوش نمیباشد بلکه مناسب سازی وب سایت برای بازدیدکنندگان هم از فاکتورهای حیاتی آن می‌باشد . بطوریکه در یک سری سال اخیر سیاست‌های گوگل با انتظارات بازدیدکنندگان از سایت‌ها همسو گردیده میباشد .

ویدئوی
فراگیری سئو چیست نمایشگر
ویدیو
00:00
03:39


در این ویدیو با یکسری مثال معمولی می آموزیم که سئو چیست و چرا می بایست به این معنی اعتنا ویژه ای داشته باشیم .


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۰۷:۰۶ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

اصول و قواعد لینک سازی فرنگی چیست؟

اصول
و قواعد لینک سازی فرنگی چیست؟ برای لینک سازی خارجی، قواعد بسیاری مهمی وجود دارد که نادیده به چنگ آوردن هرکدام، می تواند زحمات شما را هدر دهد و وبسایت شما را پنالتی کند .
خوب تر می باشد پیش از اقدام به پیوند سازی فرنگی و به دست آوردن بک لینک، به نکات زیر دقت نمایید: 1 . در وب سایت های دارای ارتباط لینک سازی کنید: در شرای سایت شما در حوزه سرویس ها ماشین فعالیت می کند، نباید در سایت هایی که در رابطه آموزش مطالب درسی مطلب ساخت می کنند، از شما نامی برده شود . شما می بایست به دنبال پربازدیدترین و پرترافیک ترین وبسایت در حوزه تخصصی عمل خودتان باشید . اما تارنما هایی وجود دارند که وضعیت دایره المعارف دارا هستند و موضوعات مختلفی را پوشش می دهند . در صورتی‌که قصد دارید این گونه وب سایت ها را انتخاب کنید، خوبتر است از بالا بودن امتیاز این سایت ها مطمئن باشید . وبسایت برترین ها از این دست تارنما های جامع هست که در هر دسته، مطلبی برای بیان کردن دارد و می تواند موجب بالا رفتن بازدید شما بشود .
انجمن ها و فروم های تارنما های پرطرفدار که یوزرها متعددی دارد، لینک و پیوند های کار کشته و خوبی محسوب می شوند . نام بردن از وب سایت شما در این انجمن ها و اتاق های گفتگو، مضاعف موءثر می باشد و از لحاظ برخی کارشناسان دیجیتال مارکتینگ، شایسته ترین تبلیغ محسوب می شود . حضور فعال در انجمن‌ها و پاسخگویی به سوالات، موجب جلب مشتری و هدایت یوزرها به سایت شما می شود . بنابراین پیوند سازی خارجی در وب سایت های دارای ارتباط و اثرگذار را از حیث دور ندارید .

سئو در مشهد
2 . از کلمات مهم متفاوت به کارگیری کنید: علت آنکه بر داشتن راهکار لینک و پیوند سازی خارجی تاکید می شود، این است که به شما امداد می کند دیدی جامع داشته باشید و از هیچ نکته ای غافل نشوید . گزینش لغات مهم بر شالوده استراتژی لینک سازی خارجی به شما می گوید که می بایست از عبارات اساسی متنوع و هم‌خانواده به کار گیری فرمایید تا بهترین سود را بگیرید . بعضا مدیران وب سایت ها تصور می کنند که بایستی زمان بازه مشخصی را به ارتقاء دادن یک کلمه و واژه اساسی اختصاص دهند ولی این راهکار صحیحی نیست و بازدهی ندارد . براین اساس خوب تر میباشد یک پژوهش جامع بر روی لغات حساس موءثر برای تبلیغ تارنما یا فرآورده خود انجام دهید و بازه مناسب برای کار کردن بر روی هر نوع از عبارات مهم را گزینش کنید .
3 . به تارنما های متفاوت لینک و پیوند بدهید: احتمال دارد در جستجوهایتان برای دریافت کردن لینک، به وبسایت هایی بربخورید که از کلیه لحاظ برای ارتقاء دادن مال شما مناسب باشند . وبسایت هایی مثل بیتوته را در حیث بگیرید . این وبسایت ها در کلیه قضیه ها مورد دارا هستند و در گوگل از امتیاز بالایی برخوردار می باشند . سهل ترین کار این میباشد که تمام لینک و پیوند هایتان را از این سایت بگیرید؛ ولی این عمل غلط است . نباید تصور فرمایید که داشتن ۱۰۰ پیوند از سایتی پربازدید مانند بیتوته می تواند موجب رویش شگفت انگیز کسب و کار شما شود؛ برعکس، این کار ترقی کار شما را در یک تراز مشخص، اثبات نگه می داراست . هر URL یک بار برای شما امتیاز می آورد و فراموش نکنید که تعداد بالای Refeering Domain برای شما امتیاز می‌آورد، نه تعداد لینک‌ها . یک استراتژی لینک و پیوند سازی خارجی اصولی، به شما می گوید که به دنبال وب سایت های متنوع با امتیاز خوب در حوزه تخصصی خودتان باشید .
4 . محتوای تارنما خویش را بهبود بخشید: پیش از آنکه بک لینک بگیرید و در انتظار باشید یوزرها متعددی را به وب سایت خودتان جلب فرمایید تا مشتری شما شوند، مطمئن گردید که سایت شما از نظر رابط کاربری و محتوا بی نیاز گردیده میباشد و سایتی فن ای را بالا آورده اید . مدیران دیجیتال مارکتینگ به شما توصیه می کنند که لندینگ پیج (صفحه فرود) وبسایت خویش را طوری طراحی فرمائید که دیدنی باشد و فرآورده شما را خیلی پر سرعت به کاربر معرفی کند .
5 . در دام مزرعه لینک نیافتید: یکی از تکنیک های قدیمی سئو کلاه سیاه، ساخت مزرعه پیوند می باشد که در آن، گروهی از وب تارنما ها به طور مشترک به یکدیگر لینک می دهند یا با پرداخت پول به وب سایت های پربازدید، از آن ها پیوند اخذ می کنند . این لینک ها با فریب دادن موتورهای جستجو، قصد دارا هستند که در بازه زمانی کوتاه، در مرتبه های بالای نتایج جستجو قرار بگیرند . در صورتی که از چنین وبسایت هایی لینک بگیرید، وب سایت شما اسپم می شود . داشتن استراتژی لینک سازی خارجی، به معنا اجتناب از نشر لینک و پیوند در چنین سایت هایی است .
6 . به دنبال سئو کلاه سیاه (Black Hat Seo) نباشید: فراموش نکنید که گوگل رفتا غیرطبیعی و طبیعی سایت شما را متوجه می شود؛ براین اساس به دنبال ترقی خیلی پر سرعت نباشید . الگوریتم های گوگل محتوا و پیوند های وبسایت شما را بررسی می کنند و در صورتی که متوجه شوند شما به دنبال پرورش غیرطبیعی تارنما خویش هستید، شما را پنالتی می کنند . از یاد مبرید که سئو فرایندی بازه زمانی بر است و کیفیت همیشه مهم خیس از کمیت هست .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۴۹:۰۷ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

ضرورت وجود محتوا در سئو چیست؟

ضرورت
وجود محتوا در سئو چیست؟ به هفتمی نشست از فراگیری سئو در وبسایت ابزار وردپرس خوش آمدید . بازه زمانی هاست که اهمیت محتوا در اینترنت تارنما ها بر همگان اثبات گردیده و سعی مرسوم فعالان عرصه وب ، جذب مخاطب به معنا عام می باشد .خلل این میباشد که یک اعتقاد اشتباه بوسیله اکثری از اشخاص در این موضوع وجود دارد و آن این میباشد که محتوا یعنی متن و مقاله ؛ به عبارتی تصور می کنند که هرچه مطالب فراوان خیس ایجاد کنند ( به طور معین تولید URL و برگه در وبسایت ) ، در راستای سئو اصولی گام برداشته اند .

سئو در مشهد

فراگیری
سئو محتوای خوب آموزش
سئو محتوای خوب
یک
سئو حرفه ای کدام است؟ تارنما توانا ابزار وردپرس به شما پیشنهاد می نماید که ساخت صفحات بسیار به معنی سئو فن ای و خوب نمی باشد . خوبتر آن میباشد که کاغذ ورود استفاده کننده یا همان ورقه هدف که از آن ذیل تیتر Landing Page خاطره می شود و در گوگل رتبه می گیرد ( google page rank ) را با محتوای درست ، دارای ارتباط و با کیفیت پر کرد تا استفاده وری تارنما بالا برود . عملکرد کنید همیشه محتوای بالای 1000 کلمه و واژه در وبسایت خود تولید فرمائید و امتیاز بالاتری بگیرید .

متاسفانه بعضی مبادرت به ساخت صفحه ها فرعی و درج مطالب فراوان فراوان در فضایی نظیر وب لاگ اینترنت تارنما می نمایند . اما عموماً نارضایتی هایی نیز دارا هستند که این فعالیت به صورت مناسب موثر واقع نشده میباشد . ادله آن می‌باشد که به مخاطب دقیقاً همان چیزی که می منظور را ارائه نکرده اند . مخاطب خواستار داشتن تمامی داده ها اثر گذار و زمینه نیاز به شکل خلاصه می باشد .
ما همیشه بر این تاکید داریم که محتوا می بایست برای استفاده کننده ساخته شود و نه موتور های جستجو!
ویژگی
های یک محتوای عالی سئو خصوصیت
های یک محتوای عالی سئو
از
لحاظ علمی چرا لینک داخلی اصلی است؟ در جلسات پیشین عصر یادگرفتن سئو وردپرس به شما گفتیم وقتی خزنده گوگل ، وارد برگه از تارنما شما می شود، و به محتوای به عنوان مثال در رابطه آموزش با صرفه سازی داخلی تارنما می رسد، پیوند های دیگری در میانه متن شما به سایر صفحات سایتتان می بیند که کاملا به مطلب “آموزش بهینه سازی داخلی سایت” دارای ارتباط می باشد . لذا خزنده وارد آن لینک می شود و محتوای آن لینک را هم ارزیابی می کند .
نتیجه آن این هست که خزنده ها به خیر و خوبی ساختار سایت شما و ادراک می کنند و تمامی مطالب شما را به سرعت ارزیابی و فهرست (index) می کنند و شما ربات و خزنده ها را به مقطع طولانی تری در وبسایت خود درگیر می فرمائید و بخش اعظم به خزیدن واردارشان می کنید!

حضور
روبات موتور کاوش و استفاده کننده به یک شکل است! عینا همین حادثه روی استفاده کننده می افتد .وقتی استفاده کننده مطلب “آموزش با صرفه سازی داخلی سایت” را مشاهده می کند، در به عبارتی حین، تعدادی لینک و پیوند دیگر که برای او مفید میباشد را مشاهده می کند، و دست کم آن این می‌باشد که آنان را در یک تب تازه باز می کند تابعد از مطالعه مطلب، آنان را بخواند .در نتیجه شما کاربر را هم درگیر و جذب می فرمایید و در فیض علاوه بر آنکه bounce rate وبسایت شما کاهش می یابد(بهتر می شود) ،سایت شما از انجا که استفاده کننده اکثر در سایت شما گشت و گذار کرده است، در حافظه استفاده کننده باقی می ماند و در برندینگ و آوازه وب سایت شما به شدت موءثر هست .


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۲۹:۱۸ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

الگوریتم های کبوتر

الگوریتم
کبوتر (Pigeon) گوگل (2014) این توشه گوگل الگوریتمی را ارائه میکند که روی نتایج دارای ارتباط با مکان (Location) تمرکز دارد . الگوریتم کبوتر گوگل برای کسب‌وکارهای محلی یک مجال خوب تولید کرده می باشد تا بتوانند جزء نتایج اولیۀ جستجوهای یوزرها نزدیک به خودشان باشند . برای مثال وقتی که در گوگل کاوش نمایید کافه‌های نزدیک من، صرفا کافه‌هایی که در بخشها نزدیک به شما نشان داده می‌شود . همکار خوبم بابک به نیکی این الگوریتم را در مطلب «الگوریتم کبوتر گوگل چه می‌باشد و چه تاثیری روی جایگاه وب سایت شما دارد؟» محاسبه کرده هست .

بهترین سئو در کار

الگوریتم
رنک برین (RankBrain) گوگل (2016) گوگل در سال 2016 الگوریتم دیگری را با نام رنک‌برین معرفی کرد که از نظر تحلیل و تعبیر و تفسیر عبارات هم‌معنی شبیه الگوریتم مرغ مگس‌خوار کار می‌کند، ولی فراوان پیچیده‌تر و پیشرفته‌تر هست . تمرکز اساسی الگوریتم رنک‌برین تجربۀ کاربری یا UX هست و می‌توان داعیه کرد که نرخ پریدن سایت، نرخ رجوع صفحات، برهه زمانی زمان حضور یوزرها در صفحات، نرخ کلیک (CTR) در نتایج جستجو و . . . از معیارهای با اهمیت برای الگوریتم رنک‌برین میباشند .

الگوریتم
شخص (Fred) گوگل (2017) فِرِد نام الگوریتم دیگر گوگل میباشد که وظیفۀ آن تمرکز روی حجم تبلیغات جانور در سایت و لینک‌های فرنگی می‌باشد . این الگوریتم محتوای صفحات را چک می‌کند و تعداد لینک‌های فرنگی جان دار در هر بخش را میزان می‌گیرد؛ درصورتی که صفحه قضیه لحاظ دارنده محتوای بی‌کیفیت باشد و در آن از تعداد زیادی لینک فرنگی استفاده گردیده باشد، در برابر جریمۀ الگوریتم شخص قرار می‌گیرد .

سایت‌های تبلیغاتی که نگران این الگوریتم میباشند می بایست توجه نمایند که در شرای محتوای صفحاتشان از استاندارد یا کیفیت اضطراری برخوردار باشد، با وجود لینک دادن به سایت‌های فرنگی جریمه نخواهند شد؛ پس حق تقدم با کیفیت محتواست .

الگوریتم
پارافریسینگ (Paraphrasing) گوگل (2018) بازه زیادی از معرفی این الگوریتم نمی‌گذرد ولی همین حال حاضر نیز می‌توان نتایج شگفت‌انگیز آن را هنگام جستجو در گوگل مشاهده کرد . عمل الگوریتم Paraphrasing این هست که محتوای سایت را خلاصه می‌نماید و برای کاربرانی که از گوگل سوال پرسیده‌اند سناریو می دهد . تصویر زیر نمونه‌ای از کارایی الگوریتم Paraphrasing می باشد . من هنوز سایت‌های پارسی را که به این صورت توسط الگوریتم Paraphrasing شناسایی شوند ندیده‌ام، اما در مسئله سایت‌های انگلیسی، محتواهایی که بیشتر حالت پرسش و جواب دارند زمینه اعتنا الگوریتم پارافریسینگ قرار میگیرند .

 

صحبت
آخر این بود تمام آن چیزهایی که برای استارت یادگیری سئو اضطراری می باشد بدانید . در صورتیکه تازه‌کار باشید اندیشه میکنم حال دیگر نگاه صدق به SEO پیدا کرده‌اید؛ البته این تازه نخستین منش هست و برای حرفه‌ای شدن بایستی عمده از این‌ها عملکرد کنید . نگران نیز نباشید، زیرا وبلاگ نوین در این مسیر مدام با شماست و با اطلاعاتی که در اختیارتان قرار می دهد رویه شما را تا حرفه‌ای شدن هموار میکند . در ضمن هر سوالی که داشتید از ما بپرسید، ما با کمال میل پاسخگوی سوال‌های شما دوستان خوب عزیز خواهیم بود .
راستی، این هم چک‌لیستی که قولش را داده بودیم:


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۱۳:۲۴ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

کدهای نشانه‌گذاری اسکیما

استفاده
کردن از کدهای نشانه‌گذاری اسکیما کدهای اسکیما مثل سیگنال‌هایی می باشند که به گوگل می‌فهمانند یک بخش مشخص از وب سایت دربارۀ چه چیزی حرف می نماید . مثلاً با یک تکه کد اسکیما می‌توان نشان اعطا کرد که در این بخش وبسایت نظرسنجی یوزرها قرار داد، یا محتوای این بخش دربارۀ یک فیلم سینمایی می باشد یا این که حتی از این قسمت می‌توان یک بازی دانلود کرد .

سئو در مشهد

البته این کدها یکی دو عدد نیستند، با مراجعه به سایت schema .org تمام کدهای اسکیما را میتوانید ملاحظه کنید و در چهره لزوم از آن ها در سایتتان استعمال کنید . هم اکنون شاید بپرسید که استعمال از کدهای schema چه تاثیری رو سئوی وبسایت دارد؟ برای این‌که جواب سوالتان را پیدا نمایید همین اکنون یک تب تازه در مروگرتان گشوده فرمائید و اسم یک شخصیت یا فیلم مشهور را در گوگل کاوش فرمایید . درحال حاضر در سمت راست ورقه نتایج چه می‌بینید؟ به احتمال فراوان در سمت راست کاغذ یک سری اطلاعات طبقه‌بندی شده را می‌بینید . خب ممکن است تاءمل نمائید که اطلاعات فقط از سایت‌های فرنگی گرفته می گردند پس تاثیری روی وبسایت ما ندارد . در صورتی‌که نظرتان این است عالی به تصاویر زیر نگاه فرمایید .

ارزش
گذاری: ۱۰ راهکار همیشه سبز برای افزایش فروشحتما بخوانید: بها گذاری: ۱۰ استراتژی مدام سبز برای ارتقاء فروش

در تصویر سمت راست یک پیوند پارسی را به رخ دانلود بدون‌پول نرم‌افزار مشاهده میکنید که مقصد آن تارنما اهل ایران soft98 .ir می‌باشد . در تصویر سمت چپ اما سه پیوند پارسی به سایت‌های دیجی‌کالا، بازی سنتر و زومجی چشم می‌خورد! پس می‌توان نتیجه گرفت که گوگل به سایت‌های ایرانی هم اعتنا داراست و با ساخت محتوای ارزشمند و رعایت اصول سئو می‌توان به منزلت داده ها طبقه‌بندی شده نفوذ کرد .

باصرفه
سازی تصاویر سایت حتماً میدانید که سرعت لود صفحه های تارنما اهمیت زیاد متعددی داراست . کاربران وقت کمتری روی سایت‌های کُند می گذارند و با بستن زودهنگام برگه به گوگل می‌فهمانند که این سایت عالی نمی‌باشد . هم اکنون یک عدد از کارداران تاثیر گذار روی سرعت سایت چیست؟ حجم عکس‌ها! با باصرفه کردن حجم عکس‌ها می‌توانیم به بهبود سرعت بار گذاری صفحات تارنما یاری می‌کنیم . سفارش میکنم برای این که بتوانید حجم تصاویر سایتتان را سوای افت کیفیت کاهش دهید، از وب‌سایت Optimizilla امداد بگیرید .

نکتۀ دیگری که در خصوص با صرفه سازی تصاویر سایت وجود دارد، انتخاب اسم مطلوب برای آنان و استفاده از تگ Alt می‌باشد . تگ Alt به موتورهای جستجو یاری می‌نماید متوجه موضوع عکس و رابطه آن با متن شوند . برای اطلاعات اکثر در مسئله تگ alt می‌توانید به مقالۀ تگ آلت چیست در بلاگ ما مراجعه فرمائید .

احتمالا برایتان جذاب باشد که بدانید، پست‌هایی که دست کم یک عکس در آنها به‌کار رفته نسبت به پست‌هایی که سوای عکس می‌باشند منزلت خیلی بالاتری دارند .

ریسپانسیو
بودن سایت یا این که هماهنگی با گوشی‌های موبایل در سال 2015 گوگل رسماً اعلام کرد، سایت‌هایی که ریسپانسیو یا همان واکنش‌گرا نباشند به جایگاه‌های پایین‌تر نتایج گوگل نزول خواهند کرد . ریسپانسیو بودن تارنما به این معنا می‌باشد که وقتی برگه را کوچک و بلندمرتبه می‌کنید، یا در دستگاه‌های دیگری نظیر تلفن همراه و تبلت آن را باز می‌کنید، ساختار ظاهری آن بهم نریزد .

و . . . بالاخره وعدۀ گوگل عملی شد . کم‌کم سایت‌هایی که ریسپانسیو نبودند موقعیتشان را از دست دادند و به رتبه‌های پایین‌تری رسیدند . پس در دوران پباده سازی تارنما این نکته را حتماً لحاظ نمایید و سایتی طراحی فرمایید که ریسپانسیو باشد .


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۵۷:۰۴ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

جستجوگرهای محلی از ونیز

جستجوگرهای محلی از ونیز
از آنجا که به روز رسانی ونیز، SEO محلی ادامه به تکامل و سازگار با هر دو بهبود کیفیت کاربر و حذف تاکتیک های اسپم.

Google Plus و Google My Business
هنگامی که گوگل پلاس آن را راه اندازی کرد، به طور موثر جایگزین گوگل Places به عنوان کسب و کار برای کسب امتیاز در نتایج جستجوی محلی.

سئو در مشهد

گوگل پلاس محلی به طور موثر به کسب و کارهای اجتماعی بیشتر علاقه مند می شود، با ارسال منظم به صفحه اختصاصی گوگل پلاس خود، همچنین در Hangouts، ارسال رویدادها و تشویق مشتریان به +1 صفحات خود.

سپس Google My Business به Google Places (و جایگزین آن) شد و پس از Map Pack، که از متغیرهای مشابه به عنوان SEO استفاده می کند، اما وزن آنها متفاوت است.

به روز رسانی کبوتر و پوسوم
در زمان های اخیر، گوگل اقدامات بیشتری را برای بهبود نتایج در Map Pack برای کاربران انجام داده است، و همچنین هدف قرار دادن تکراری و هرزنامه ها.
به روز رسانی گوگل ونیز چیست؟
در تاریخ 27 فوریه 2012، گوگل یک تغییر الگوریتم را با نام "ونیز" اعلام کرد، که فرکانس آن را در Google Places-Integrations در نتایج جستجوی ارگانی نشان داد.

بهبود رتبه بندی برای نتایج جستجوی محلی. [راه اندازی کد نام "ونیز"] این بهبود باعث تحریک نتایج جهانی محلی با تکیه بر بیشتر در رتبه بندی نتایج اصلی اصلی ما به عنوان یک سیگنال. - Google Inside Search Blog

 

این به این معنی است که گوگل اکنون قوانین مربوط به نحوه نمایش مکانهای درون نتایج جستجوی آلی را تغییر داده است.

به نظر می رسد که برای بازار جستجوی آلمان حداقل، به روز رسانی ونیز تنها بعد از مه 2012 معرفی شد. قبل از آن، گوگل با فرمت های مختلف نمایش تجربی.

چه چیزی باعث می شود این الگوریتم بسیار ویژه تغییر کند؟
به روز رسانی ونیز به میزان قابل توجهی افزایش یافته است که در آن نتایج هیبریدی محلی نشان داده شده است.

مثال یک صفحه نتایج جستجوی ترکیبی محلی در سال 2013 برای پرس و جو جستجو: [pizza bonn]

علامت قرمز: مکانهای ورودی به عنوان نتایج هیبرید محلی در صفحه نتایج جستجوی آلی
علامت قرمز: مکانهای ورودی به عنوان نتایج هیبرید محلی در صفحه نتایج جستجوی آلی

خصوصیات یک صفحه نتیجه جستجوی محلی:

مکان های ورودی (جعبه مشخص شده در قرمز) عنوان "Places for"
دو نتیجه اول محلی همان برچسب عنوان را به عنوان وب سایت دارند
نتایج هیبرید محلی اغلب در گروه های 7 (به اصطلاح "7-Pack") ظاهر می شود.
کمتر از 10 نتیجه آلی در صفحه نتایج وجود دارد


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۳۲:۰۱ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)