مرجع مقالات رسمی سئو مرجع مقالات رسمی سئو .

مرجع مقالات رسمی سئو

آیا نباید حساسیتی بر روی لینک‌های نوفالو وجود داشته باشد؟

اگرچه هنوز نیز دیدگاه‌های اسپم وجود دارند، ولی نوفالو سبب ساز کاهش چشمگیر آنان گردیده میباشد .

به‌عنوان یک وبمستر، بایستی بدانید چه زمانی لینک را فالو قرار دهید و چه وقتی پیوند آنفالو باشد .
معمولاً لینک‌های نوفالو بایستی در موارد پایین اعمال شوند:

سئو در مشهد
لینک‌های
پولی دیدگاه‌ها
فروم‌ها
هر موردی که گوگل به‌عنوان «محتوای غیر معتبر» بشناسد .
ممکن میباشد برخی وبمسترها ویژگی نوفالو را در انجمن‌ها، گفتگوهای آنلاین و دیدگاه‌ها غیرفعال کنند تا برای کاربران خود منفعتی ایجاد نمایند . ولی این مسئله فراگیر نمی باشد و اکثر یک سلیقهٔ فردی می‌باشد .

آیا
نباید حساسیتی بر روی لینک‌های نوفالو وجود داشته باشد؟ گفتیم که لینک‌های نوفالو تأثیری بر سئو ندارند، اما به این معنا نمی باشد که ارزشی نداشته باشند . درواقع، لینک‌های نوفالو برای سوق‌دهی ترافیک به سایتی دیگر مؤثر می باشند . پس همچنان بایستی برای به کارگیری از لینک‌های نوفالو دقت داشت .

دیدگاه عالی و مرتبطی که در یک سایت نوشته می‌شود، فارغ از دقت به فالو یا این که نوفالو بودن آن می‌تواند ترافیک مضاعف متعددی را به سایتی سوق دهی کند . که در این فیس بر روی نرخ تبدیل هم تأثیرگذار می باشد .

همچنین، موتورهای کاوش به دست اندرکاران زیادی به‌جز PageRank و لینک‌ها دقت دارا هستند . علی‌رغم نوفالو بودن لینک‌های جان دار در شبکه‌های اجتماعی مثل توییتر و فیس‌بوک، این لینک‌ها زیاد گران بها میباشند . برای ساخت مارک خودتان، به این اندیشه نکنید که چه لینکی برای سئو عالی است؛ بلکه به این تامل فرمایید که چه لینکی برای کسب‌وکار و مارک شما مطلوب هست و چه لینک‌هایی برای ارتقاء اعتبار شما امداد مینماید . توجه نمائید لینک‌ها فارغ از توجه به فالو یا نوفالو بودنشان، می توانند در اعتبار شما مؤثر باشند .

همچنین، لینک‌های ویکی‌پدیا میتوانند اثرگذار واقع شوند . ویکی‌پدیا در زمینه منابع خویش مضاعف سختگیر است و نیاز می‌باشد محتوای شما ناب و منحصر به فرد باشد . اما درصورتی‌که بتوانید لینکی از خودتان را در ویکی‌پدیا قرار دهید، نتایج خوبی مشاهده خواهید کرد .

لینک
های نوفالو از ویکی پدیا
Gianluca Fiorelli متخصص سئو، در مورد مسافرت به منطقه‌ای به نام پاتاگونیا پژوهشی انجام داده می‌باشد . او فهمید که سایتی که در صدر لیست نتایج جستجوی گوگل قرار دارند، لینکی در ویکی‌پدیا دارااست .
وی دراین‌باره گفت:
«لینک مو جود در ویکی‌پدیا را بررسی کردم و فهمیدم مطلبی درمورد سفر ولزی‌ها به پاتاگونیا می‌باشد . آیا آن لینک و پیوند به وبسایت موردنظر ترافیک سوق دهی می‌کند؟ شاید خیر . اما آن پیوند توسط شخصی در BBC موردتوجه قرارگرفته است و به آن مقاله لینک داده هست . جالب است؛ اکنون آن وب سایت نه‌تنها در ویکی‌پدیا، بلکه در تارنما معتبری همچون BBC نیز بک‌لینک دارااست .»

لینک‌های ویکی‌پدیا علی‌رغم نوفالو بودن، این ویژگی را دارند که می توانند سبب هدایت ترافیک به وب سایت شما شوند .


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۴۹:۱۸ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

سئو کلاه خاکستری کمرنگ

سئو
کلاه خاکستری کمرنگ! آوریل
29, 2019/0 دیدگاه /در آموزش های پیشرفته, استراتژی سئو /توسط سیاوش پیری سئو
کلاه خاکستری کمرنگ و مایل به سفید، تیتر این مطلب میباشد که در آن به نحوه سئو کردن سایت با کمترین ریسک و قطعی ترین بازدهی می پردازیم!

بهترین سئو کار
احتمال دارد تیتر این مطلب پاره ای غیر متعارف و خیره کننده به نظر بیاد اما من روشی رو برای سئو تارنما به شما معرفی می کنم که قطعا سئو کلاه سفید نمیباشد البته خب آنقدری نیز نرخ خاکستری بودن آن زیر می باشد که می بضاعت با کمترین ریسک به سمت آن رفت و دوران رسیدن به مقام های عالی را نیز تا حدی کاهش بخشید .
با من همراه باشید!
بیس
سئو خاکستری کمرنگ بیس و شالوده ما در منش خاکستری کمرنگ، همان کلاه سفید بودن میباشد و همانگونه که در جریان نیز هستید، تولید محتوا حساس ترین بحث سئو کلاه سفید بود که راهکار تولید و ارائه آن، مسیر وصال به سکو های اولیه گوگل را نشان می داد .

در این رویه هم ما بطور دقیق سئو کلاه سپید رو بررسی می کنیم و با سود گیری از تکنیک های اون نقشه اصلی رویه رو ترسیم خواهیم کرد .

سپس به سراغ مشاجره خاکستری بودن روی می آوریم و رویکرد سئو خاکستری رو بشکل دقیق ارزیابی و آنالیز می کنیم . از این شیوه هم مواقعی که به آن نیاز داریم را استراج کرده و بعد از آن چاشنی رویکرد به طور کامل سفیدمان می کنیم تا دارای اهمیت ترین نقص‌ سئو کلاه سفید یعنی برهه زمانی را برطرف کنیم .

اذن
بدهید پاره ای جزئی تر وارد منش های سئو کلاه سفید و سئو کلاه خاکستری شویم و ببینیم که از دو چه چیزی را میخواهیم!؟
راه و روش
کلاه سفید در سئو کردن سایت سئو
کلاه سفید سئو
کلاه سفید
سئو کارانی که بطور جد با راه کلاه سپید وارد می شوند، یک گروه رشته ای تولید محتوا و یک مجموعه برای عمل در شبکه های اجتماعی تدارک می بینند و با استعمال از اون ها در یک استراتژی به طور کامل بی خطر و اما پر هزینه، دست به سئو کردن تارنما های مختلف می زنند . ( در مورد مالامال هزینه بودن در ادامه مطلب صحبت خوا هیم کرد .
)
سئو
کلاه سفید، روندی کاملا استاندارد و طبق عشق گوگل هست که در آن محتوا های تازه و بدرد بخور در نتایج آن ارتقاء یابد و وی نیز با اعتنا به این اتفاق خیر و خوبی که سایت ذکر شده برایش رقم زده، آن را به برگه نخستین بیاورد!
چالش
های منش کلاه سفید ولی
مشکلاتی که سئو کاران کلاه سفید با آن دست و پنجه قابل انعطاف می کنند:
مدت
بر بودن پیدایش اتفاقات مثبت در سایت کار
هایی که حقیقتا نیرو های متخصص می طلبد حقوق هایی که با توجه به دریافتی پروژه ها، می بایست به کارمندان کارشناس خویش پرداخت کنند و سود عمل را کاهش می دهد .
این 3 زمینه حیاتی ترین چالش های سئو کاران سبک کلاه سپید می باشد که مدام با آن دست و پنجه قابل انعطاف می کنند و از آنجایی که در سال های اخیر شرایط بازار، ثبات واجب را نداشته است، اعتماد کردن برای مشتریانی که پروژه خویش را 15 ماه آنگاه تحویل می گیرند مقداری ایراد شده می باشد .

این
موضوعات رو به این دلیل مطرح می کنم که مجموعه خدمات سئو دات کام آغاز با همین منش فعالیت خودش رو مقدمه کرد و در گیری با این بحران ها، دائما مالک قسمتی از انرژی ما بود!
هزینه
و بازدهی سئو کلاه سفید این
مالامال هزینه بودن با اعتنا به بازخوردی که از مشتریانمان گرفتیم، خیلی برای آن ها مطرح نمیباشد و آن‌ها صرفا تمایل دارا‌هستند که کار سئو فارغ از ریسک باشد! شاید این واقعه بخاطر دوستانی باشد که نگاه شرکت ها و صاحبان کسب و کار را نسبت به این شغل ( سئو ) پاره ای دارای اهمیت کرده کرده اند!
به هر حال، آن ها به سئو شدن و دیده شدن در مقام های بالای گوگل نیاز دارند؛ نیز از لحاظ بازاریابی و نیز از حیث اعتبار سازی برای برندشان، این رخداد برای آن ها زیاد کلیدی می باشد .

ولی این موضوع هم حائز اهمیت است که پس از وصال سایت به منزلت های لازم، ثبات و ماندگاری آن هم مضاعف بخش اعظم می باشد و گاها تا 1 سال هم می تواند در برگه نخستین گوگل بماند و مشتریان را به سمت خود بکشد .

مورد دیگری هم وجود داراست در این راه که به عنوان نهایی نکته سپید بودن، باید در نظر داشته باشیم .

با توجه به اینکه گوگل الگوریتم های خود را به سمت محتوا ارشاد می کند، ارتقا ترافیک وبسایت بعد از آن از یک سال کار همیشگی و دقیق، بشدت اتفاق می افتد؛ چون محتوا های تولیدی در موضوع های مختلف، گاها 6 الی 8 ماه مقطع می خواهند تا شایستگی خود را به ربات های گوگل نشان دهند .


برچسب: بهترین سئو کار،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۵۷:۲۳ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

آیا فیلم های آموزش سئو بصورت کلاه سپید است؟

آیا
فیلم های آموزش سئو بصورت کلاه سپید است؟ سئو
بطور کلی با 3 مدل روش و رفتار انجام می شود؛ کلاه سفید، کلاه سیاه، کلاه خاکستری
یک عدد از سوالاتی که در خصوص گونه آموزش سئو در پکیج های اینترنت سایت پرسیده می شود، مدل کردار و روند اجرایی در سبک یادگرفتن هاست .

سئو در مشهد

سئو کلاه سپید به معنای باصرفه سازی وب سایت با اصول مبنا ای تولید محتوا و در واقع تابع قوانین گوگل بودن است؛ از دو مدل قبل قابل اطمینان تر بوده و پس از اتمام دوره، ثبات وب تارنما در جایگاه بدست آمده بیشتر و سفت تر خواهد بود فقط بازه زمانی اجرای آن بدلیل اصولی بودن کمی عمده از دو دسته دیگر است .

کلاه سیاه بطور کامل روش های دور زدن گوگل هست که تکنیک های زود راندمان و البته زود از بین رونده می‌باشد و تبعات آن از جریمه شدن وب سایت و محرومیت از حضور در صفحه های گوگل هست .

سئو کلاه خاکستری هم تلفیقی از این دو قضیه میباشد .
اما فراگیری های وب تارنما خدمات سئو بر کدام مبنا است؟
با اعتنا به برخورد بدست آمده از سئو کلاه سفید و قاعده پذیر بودن آن، مبنا فراگیری های سئو در این وب تارنما کلاه سفید میباشد . البته با توجه به نیازی که به رویکرد های پیوند سازی و ساخت بک لینک وجود دارد، کارایی بر این داشتیم تا یادگرفتن سئو کلاه خاکستری با فایده گیری از بک پیوند اصولی و ناچیز خطر را هم در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهیم .

آیا
صاحبان کسب و فعالیت می‌توانند برای بهبود سئو تارنما خویش از با این فراگیری ها نتیجه ای بگیرند؟ بیزینس
من بله دقیقا! کارایی ما بر این هست که با ارائه این یادگرفتن های سئو، صاحبان کسب و فعالیت بتوانند خودشان با دقت به داده ها و تخصصی که در مسئله شغلی خود دارند، مفاهیم و اصول سئو را نیز فرا گیرند و بطور کلاه سفید، خودشان سئو سایتشان را انجام دهند و نهایتا با به چنگ آوردن مشورت های اندک، آن را به فیض مطلوبشان برسانند .

این
فعالیت دو فایده اصلی دارد:
هیچ کس به مقدار خود شما برای کارتان دلسوز نخواهد بود و با این تعبیروتفسیر که هیچ کس نیز به مقدار شما زبان مشتریان و نیاز های آن را نمی شناسد، بهترین بازدهی وقتی حادثه می افتد که شما با یادگرفتن سئو و درک کردن اصول آن خودتان دست به فعالیت شوید .
پس از به نقطه پایان رسیدن پروژه های سئو معمولا خلل پایداری وب تارنما در مکان خود به وجود می آید! چون شما جای یک وبسایت دیگر را گرفته اید و او نیز به تامل گشوده پس گیری جایگاه خویش می افتد؛ و از آن جایی که پروژه سئو به اتمام رسیده و شرکت اجرا کننده نیز مکلف به ادامه فعالیت بر روی وب وب سایت نیست، ممکن هست برای شما مشکلاتی تولید شود که اگر خودتان فراگیری های حتمی را دیده باشید، میتوانید مراحل رشد وب وبسایت را تا هر بازه زمانی که خواستید ادامه دهید .


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۵۰:۴۱ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

لینک خبرنامه ها (Newsletter)

لینک
خبرنامه ها (Newsletter)
می توانید با تولید یک محتوای اثر گذار در فهرست خبرنامه تارنما ها قرار گیرید .

سئو در مشهد

مزایای
پیوند از مجله ها:
ایجاد
ترافیک و معرفی بیشتر برند این دسته پست ها لینک و پیوند های طبیعی بیشتری دریافت می نمایند .
نرخ تبادل لینک و پیوند ارتقاء می یابد .

چطور
از خبرنامه ها پیوند به دست آوریم؟
فهرستی از وب لاگ هایی که ایمیل های تصویب نامی فراوان دارا‌هستند پیدا نمایید . از طریق پرداخت هزینه و یا این که اشتراک گذاشتن محتوای آن ها کاری کنید مطالب شما را در مجله خود قرار دهند .
محتوای خوب و بی مانند ساخت فرمایید و از تکنیک های رواج برای گسترش آن به کارگیری کنید .
می توانید لیست ایمیل خویش را تهیه و تنظیم نمایید و مراحل ترافیک خود را به شدت بسط دهید .

پیوند
شرکت کردن منظم (ستون ها)
این رویه یکی از بهترین گزینه ها برای ساخت پیوند های مؤثر در آتی خواهد بود .

مزایای
لینک و پیوند از شیوه مشارکت:
برندسازی . وقتی در صفحه های پر بازدید و ترافیک بالا ظاهر می شوید حرفه خویش را خوب تر نشان می دهید .
با تکثیر بخش اعظم محتوا در وب سایت های معتبر به ترافیک بالا به سمت سایت خویش یاری می فرمائید .
با ارسال سیگنال اعتماد و بها بالای لینک و پیوند می توانید اعتبار دامنه خود را ارتقا دهید .
داشتن یک پروفایل به تیتر نویسنده در نشریات معتبر، نهایتاً رنک نویسندگی شما را افزایش می دهد .


چطور
از شیوه اشتراک منظم لینک به دست آوریم:
نشریات جایگاه بالای صنعت خود را بیابید (آن دسته که دارای دامنه بالا و اعتبار متعددی هستند) . به آنها درخواست دهید تمایل دارید در تارنما آنها یک عضو مشارکت کننده باشید . در ابتدا بایستی خویش را با محتوای با کیفتی که تولید کرده اید معرفی فرمائید به طوری که محتوای شما مورد لحاظ مخاطبان آن ها باشد .
در صورتی‌که وارد وبلاگ میهمان می گردید وبسایت هایی که برای تارنما شما ترافیک نیکی دارا‌هستند را شناسایی کنید و برای تارنما یا این که بلاگ آنان محتوا ایجاد نمایید و سهیم اثبات آن ها گردید .
با ساخت محتوای اثر گذار و رواج آن به طور موءثر می توانید حتی به شرکت کردن در تارنما های بزرگتر دعوت گردید .

لینک و پیوند
دامنه های معتبر Org یا Edu
لینک های این تیم از اعتبار متعددی برخوردارند و برای موتورهای کاوش قابل اعتماد می باشند .

مزایای
لینک و پیوند دامنه های معتبر Org یا Edu:
• این لینک و پیوند ها از اعتبار و اطمینان برخوردارند و می توانند به اعتبار وب سایت شما هم بیافزایند .


چطور
لینک از دامنه های معتبرOrg یا Edu به دست آوریم:

می توانید از تکنیک تولید لینک از پیوند های شکسته در این منابع به کار گیری کنید تا بتوانید از آنان پیوند اخذ فرمائید . ولی مراقب باشید محتوای مفید ساخت نمائید که بها لینک دادن را داشته باشد .
عناوینی برای تولید برگزینید که احتمال زیادی داشته باشد دانشجوها یا کالج آن‌ها به آن مراجعه نمایند . با اساتید گفتمان کنید و در وب لاگ خود قرار دهید .

لینک
پوشش خبری (Press coverage)
منشن شدن در بخش خبری یکی ار شیوه های توانا برای ساخت برند و شناساندن برند شماست .


مزایای
لینک از طریق پوشش خبری:

قرار گرفتن در ورقه خبرها موج ترافیکی برای وب سایت شما ایجاد می کند .
موج ترافیک می تواند به تصویب نام در وب سایت شما، یا این که ارتقاء فروش و یا این که ارتقاء نرخ تبادل سبب ساز شود . همینطور می توانید به ناشران دیگر هم دست یابید .
از آنجا که وب سایت های تازه و وبلاگ ها آغاز به تالیف در زمینه شما می نمایند براین اساس پیوند های بیشتری دریافت می فرمایید .
بر مبنا اعتبار و آوازه اکثر به سئوی بالاتری دست می یابید .

چطور
می توان از خبر‌ها لینک و پیوند به دست آوریم:
می بایست در مقدمه بدانید مسیر طولانی در پبش دارید ولی شدنی میباشد .
می توانید به دنبال گزارشگرانی باشید که برای قصه های خویش به دنبال مبداء هستند .

لینک
های طبیعی گفتگوهای آنلاین
این کار مشابه لینک سازی محتوایی هست . با این تفاوت که محتوا باطن مباحث قرار دارااست .

مزایای
لینک از گفتگوهای آنلاین :
سبب ساز ارتقای مارک از نحوه مطرح شدن بین دیگر افراد می شود .
سبب ساز تولید ترافیک بخش اعظم به سمت وبسایت شما می شود .
سیگنال اعتماد به موتورهای جستجو می فرستد و در نهایت رتبه بندی شما را ارتقاء می دهد .

چطور
از گفتگوهای آنلاین لینک به دست آوریم؟
بازاریابی محتوای خود را فعال نگه دارید . به نشر محتوای مفید عالی خود به تیتر یک منشاء ادامه دهید . چرا که دیر یا زود اشخاص استارت به تبادل آن با دیگران در جامعه آنلاین می کنند .
با خوانند‌گان خویش تعامل نمایید به خصوص افرادی که به طور داغ در مباحث و انجمن ها شرکت می نمایند . در نقطه پایان خواننده گان، فالورها یا شرکای همتای شما در هنگام مواجه با زمینه ای به شما مراجعه کرده و از شما رویکرد حل درخواست می نمایند .

فیض
گیری
در‌صورتی‌که در سئو محتوا پادشاه است، لینک و پیوند ها ملکه میباشند . علاقه فراوان موتورهای کاوش به بلاگ ها به ادله آن میباشد که به آن ها کمک می نمایند تا محبوبیت یک برگه وب را انتخاب نمایند . هر چه لینک های با کیفیت تری به اینترنت سایت شما اشاره داشته باشند، سبب می شود تا اینترنت وب سایت شما نزد گوگل و بقیه موتور های کاوش حیاتی خیس شناخته شود . به همین ادله میباشد که به کارگیری از لینک های با کیفیت منجر ارتقاء قدرت دامنه و وب وبسایت شما خواهد شد . در این مقاله سعی شد تا گونه های لینک های موثر و اثر گذار در سئو را به شما معرفی کنیم تا به با صرفه سازی روند لینک سازی و متعاقبا رتبه بندی سئو شما یاری کرده باشیم .


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۲۹:۳۲ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

ارزیابی ضعف های الگوریتم مرغ مگس خوار

در رویه جستجو بر مبنا واژه و کلمه کلیدی، کاربر گاهاً شاهد آن بود که نتایج متفاوت با عبارت موضوع نظرش می باشد . در این شیوه تمام عبارات و حتی حروف اضافه عیناً مسئله ارزیابی قرار می گرفت بطور نمونه در شرای در عبارت کاوش “از”، “را” و غیره را به عمل بریم موتور کاوش آنها را نیز به تیتر کلمه و واژه دارای اهمیت در حیث می گرفت . در فیض کاربر شاهد محتوایی بود که از هدفش فاصله دارد به همین خواسته می توان پدید آمدن این حادثه را از خلل ها و معایب این رویکرد در حیث گرفت .
البته در منش جستجوی تحلیلی(استفاده از مرغ مگس خوار)، صفحاتی که در نتایج گوگل برای استفاده کننده لیست می شود کاملا دارای ارتباط با عبارت کاوش شده بوده و استفاده کننده با بیشترین سرعت به شایسته ترین نتایج دست خواهد یافت .

سئو در مشهد
ارزیابی
ضعف های الگوریتم مرغ مگس خوار الگوریتم
پیج لایوت (Page Layout) پیج لایوت (Page Layout) الگوریتم وسیعی مثل پاندا و یا این که پنگوئن نمی باشد بلکه این الگوریتم تولید شده میباشد که وبسایت هایی که تبلیغات آزار دهنده در تارنما خود داراست جریمه نماید .
مثل تبلیغات پاپ آب ، تبلیغات در بین پست ها ، تبلیغات فلشی که در حاشیه های تارنما قرار دارااست .
این تبلیغات علاوه بر غیر حرفه ای بودن و جریمه شدن توسط گوگل عواملی نظیر کاهش سرعت و انعطاف پذیری سایت ، کاهش محبوبیت نزد گوگل ، آزار مخاطب ، و کاهش بازدید کننده را به همراه داراست .
به این عارضه ها الگوریتم پیج لایوت تولید شد تا با چنین سایت هایی به نزاع بپردازد .
پس شما هم کارایی کنید مکان تبلیغات در سایت های خویش را هوشمندانه انتخاب فرمائید و تا می‌توانید حجم تصاویر خود را اندک فرمایید و آن‌گاه در سایت خویش قرار دهید .
گوگل با آپ تو دیت الگوریتم طرح بندی خود (Page Layout Algorithm) ، به نوعی به مدیران وبسایت ها و وب مسترها هشدار داد که از تبلیغات فراوان بسیار در تارنما پرهیز نمایند .
انگیزه گوگل از این آپ تو دیت این هست که به محتوای سایت خویش نسبت به تبلیغات ، اکثر اهمیت بدهید ،کاری نمائید که کاربران جذب محتوای شما باشند ، تا به درحال حاضر مشاهده کرده اید که سایتی را در گوگل جستجو می کنید و وارد آن می گردد ، اما می بایست کلی وب سایت را بگردید تا محتوای مورد لحاظ خود را از وب سایت پیدا نمائید ، به برهان اینکه وبسایت قضیه نظر دارای تبلیغات دوچندان زیادی می‌باشد . البته این برای گذشته بود و قبلی ها گذشته می باشد . گوگل از روز جاری با این جور وبسایت ها بازخورد بدون شوخی می کند .
گوگل این الگوریتم را بر شالوده نظرات و منظور های کاربران خویش که در مقطع های گذشته ، پیغام هایی برای گلایه از این سایت ها داده بوند ، تولید و بروز رسانی کرد ، کاربران از وجود یک جنگل لینک و تبلیغات در تارنما خسته می شوند ، از این پس گوگل این خستگی را می فهمد و جایگاه وب سایت مسئله نظر را شدیدا کاهش خواهد بخشید .
این الگوریتم گوگل در سایت هایی که تبلیغاتی دوچندان متعددی ندارند ، هیچگونه تاثیری نخواهد گذاشت ، زیرا بالاخره تبلیغات یک عدد از اصول اینترنت و تجارت الکترونیک می باشد ، گوگل ابدا چنین چیزی را نمی خواهد ، فقط هدف گوگل این می‌باشد که زمانی که استفاده کننده وارد وبسایت شما می شود فارغ از هیچگونه تکان دادن اسکرول (scrolling) محتوای شما را مشاهده نماید .
در حالتی که وبسایت شما هم دارای تبلیغات زیاد فراوان و بزرگی در اول ورقه می باشد ، همت کنید تا زمانیکه خزنده گوگل وارد تارنما شما می شود ، آن را اصلاح نمائید در غیر اینصورت گوگل ، شما را از اتوبوس خویش ، بیرون خواهد انداخت .
به
هر حالا ، گوگل از شما رعایت عناصری را می خواهد : به
پباده سازی بی اعتنایی نکنید


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۰۲:۱۴ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

سئو و با صرفه سازی وب سایت چیست؟

سئو
و با صرفه سازی وب سایت چیست؟ سئو
و باصرفه سازی وبسایت چیست؟ | آموزش سئو | بهینه سازی تارنما | سئو تارنما | سئو سئو
و بهینه سازی وب سایت چیست؟ | فراگیری سئو | با صرفه سازی وب سایت | سئو وبسایت | سئو و باصرفه سازی وب سایت چیست؟ | آموزش سئو | بهینه سازی تارنما | SEO سایت | سئو و با صرفه سازی وبسایت چیست؟ | فراگیری SEO | بهینه سازی وبسایت | SEO سایت
SEO مخفف واژه و کلمه ی انگلیسی Search Engine Optimization می باشد .

سئو در مشهد

و به معنای SEO و بهینه سازی سایت، برای موتور های کاوش گر است .

تاریخ SEO از مقطع موجودیت موتور های کاوشگر مقدمه گردیده و تا به روز جاری ادامه دارد .

SEO به مجموعه عملیاتی گفته می شود که طی آن سکو وب تارنما در موتورهای جستجو برای واژه دارای اهمیت مربوط به وب وبسایت ارتقاء پیدا می نماید که وجود اینترنت وب سایت برای لغت ها کلیدی مرتبط به موضوع عمل اینترنت وب سایت منجر جذب مخاطبان و کاربرانی خواهد گردید که در اینترنت در جستجوی مطالب ، محصولات و خدمات اینترنت وب سایت شما می‌باشند .

برای آنکه یک وب سایت از لحاظ فنی وب وبسایت مناسب برای عملیات SEO باشد می بایست حالت زیر را داشته باشد .

آدرس
دهی صفحه ها می بایست با دسترسی مطلوب برای موتورهای جستجو بهینه سازی گردیده باشد ساختار
و صفحه ارایی منو های وبسایت می بایست برای یوزرها و موتورهای کاوش قابل شعور باشد وب
تارنما می بایست سازگار با برگه نمایش های کوچک و بزرگ بوده و به اصطلاح ریسپانسیو باشد سرعت
بالا وارد شدن وب وبسایت می بایست قابل قبول باشد و وب تارنما قطعی نداشته باشد کد نویسی های HTML و CSS و javascript وبسایت می بایست فشرده سازی گردند .
اینترنت سایت به طبع می بایست ایمن سازی گردد و از نظر امنیت و security کارکشته طراحی شود .
استعمال
از خط مش های فشرده سازی و کش منجر ارتقا سکو وب وب سایت در موتورهای کاوش خواهد گردید ظاهر و قالب وب تارنما می بایست با کیفیت و استفاده کننده پسند باشد تا یوزرها شم خیر و خوبی بگیرند .
ایجاد
محتوا برای وب سایت پس از آنکه وب تارنما از لحاظ رعایت اصول SEO و با صرفه سازی وب سایت آنالیز گردید می توان سایت را منش اندازی نمود .

و فعالیت ایجاد محتوای وب سایت و درج داده ها پایه را ابتدا نمود .

در کنار داده ها مبنا می بایست به فیس منظم در وب سایت اطلاعات مفیدی در مسئله فعالیت لود نمود .


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۴۳:۰۸ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

تولید محتوای بی‌کیفیت

لغت ها نامرئی: بیشتر کردن کلمات اساسی نامرئی به مطالب نیز ممنوع هست . برخی از اینترنت سایت هایی که با سئوی کلاه سیاه کار می‌نمایند، با ایجاد متنی همرنگ با رنگ پس‌زمینه صفحه، مبادرت به ایجاد سئو میکنند . برای مثال شما با جستجوی عبارت کرم ضدآفتاب و کلیک کردن بر روی لینک و پیوند خرید آن با برگه فروش ماسک رخ مواجه گردید . در این حالت این وب سایت مطلب مربوط به کرم ضدآفتاب را در برگه موضوع لحاظ دارد، البته این نوشته برای شما قابل مشاهده نمیباشد چون به رنگ پس قضیه می‌باشد و چشم نمی شود . فقط گوگل میتواند نوشته را تشخیص دهد و به همین دلیل هست که این مقاله در جستجوی گوگل شما بالا می‌آید . هنگامی که یک کاربر بر روی نتیجه کلیک می کند، و به سایت شما می‌آید، مقاله شما بایستی در رابطه با سوال وی باشد . در صورتی‌که می خواهید خلل سایر افراد را حل فرمایید پس نیازی به پنهان‌کاری ندارید .
کلمات نامرئی به فعالیت نبرید .

سئو در مشهد

طعمه‌گذاری: این مسئله نیز یک عدد دیگر از روش‌های تولید محتوای بی‌کیفیت هست . کلاه سیاه‌ها با به کارگیری از طعمه‌گذاری، موتورهای کاوش را منحرف مینمایند . طعمه‌گذاری مشتمل بر ساختن محتواهای متفاوت درباره موضوعی میباشد که می خواهید در گوگل بالا بیاید . وقتی که روی پیوند زمینه نظر کلیک می‌کنید، آن مطلب، سریعا با یک مقاله دیگر در همین مسئله ردوبدل می شود . این حادثه سبب ساز ایجاد تجربه منفی برای جستجوگرها میشود . این کار ناپسند، یوزرها و موتورهای جستجو را فریب می‌دهد و راه نیکی برای سئو و سکو گرفتن در گوگل نمی باشد .
با تغییر و تحول مطالب، گوگل را فریب ندهید .

در نهایت به شما می‌گویم که محتوای اصیل و اسکن نشده، بخش مهمی از سئوی کلاه سپید میباشد . محتوای اروجینال خیر صرفا شما را از شر مجازات موتورهای کاوش در امان نگه می‌دارد، بلکه سبب ساز مخصوص به فرد بودن وب‌سایت شما نیز می گردد . یقین نمایید هرچه محتوای شما باکیفیت‌تر باشد، مخاطبین شما اکثر به شما اعتماد می نمایند . تجربه مدیران وب‌سایت‌های معتبر در طی یکسری سال، ثابت کرده است که محتوای اورجینال، بازدیدکننگان شما را به مشتریان شما تبدیل می‌نماید .

خرید
و فروش پیوند (Paid Links) موتورهای کاوش مانند گوگل، خرید و فروش پیوند را به شدت ممنوع کرده‌اند . گوگل در وب‌سایت خود اعلام کرده هست که "هر لینکی که برای دستکاری رتبه‌ برگه و یا رتبه‌ وبسایت در نتایج جستجوی گوگل قضیه استفاده قرار بگیرید، میتواند به عنوان نقض ضوابط گوگل در حیث گرفته شود" . گوگل همچنین هرگونه مبادله برای خرید لینک را غیر قانونی تلقی می کند . مثل وقتی که شما در ازای اخذ لینک، محصولات وب‌سایت خویش را به صورت بدون‌پول برای وب‌سایت دیگری می‌فرستید . تشخیص اینکه چه تبادلی قابل پذیرش میباشد و چه تبادلی جرم محسوب می‌شود، ممکن می‌باشد مقداری طاقت فرسا به نظر برسد . در شرای شما نیز جز آن دسته‌ای هستید که با خواندن این زمینه از سئوی کلاه سیاه، نگران تبادلات خود شدید می بایست دستورالعمل‌های FTC را بخوانید .

فریلنسر
کیست؟ چه‌گونه فریلنسر شویم؟حتما بخوانید: فریلنسر کیست؟ چه گونه فریلنسر شویم؟ مت
کاتز (Matt Cutts) مدیر قبل گروه اسپم گوگل می‌گوید:
"بسیاری از وب‌مسترها برای گرفتن ورودی بیشتر، مبادرت به خرید لینک و پیوند مینمایند تا به سرعت در صفحه اولیه گوگل قرار بگیرند . خرید لینک و پیوند یکی از بدترین روش‌های سئوی کلاه سیاه هست که متاسفانه اکثری از سایت‌های بلندمرتبه نیز از آن به کار گیری می‌کنند" .

متاسفانه این سایت‌های گرانقدر گمان می‌کنند که با خرید و فروش لینک می توانند جایگاه خیر در گوگل کسب کنند و مدام در آن رده باقی بمانند . این اشخاص با استفاده از این روش، دیگر برای ایجاد محتوا هزینه‌ای در حیث نمی‌گیرند . در حالتی که شما نیز از این نوع اشخاص هستید، متاسفانه یک خبر بد برایتان دارم؛ امروزه گوگل با افرادی که می خواهند با اقدامات غیر قانونی سئوی سایت خود را تامین کنند، به شدت برخورد می نماید .
به هیچ عنوان چرا لینک و پیوند بخرید؟! همین الان پیوند بسازید!
از خرید فروش لینک جلوگیری کنید، چون گوگل از تمام کاربرانش می‌خواهد که در چهره مشاهده این دسته تبادلات، به آنان خبر دهند . در صورتی‌که گوگل متوجه داد و ستد خرید و فروش بک لینک و پیوند بشود، نیز شرکت خریدار و هم کمپانی فروشنده را به مشقت جریمه میکند .

 

ممکن می‌باشد یادتان آمده باشد که لینک‌های خریداری گردیده در وب‌سایتتان دارید و در دوران خرید نمی‌دانستید که این کار جرم میباشد . بعد از خواندن این مقاله حتما به وب‌سایت خود رمز بزنید و آنها را حذف نمایید . در صورتی‌که نمی‌توانید وب‌مسترهای دیگر را راضی فرمائید که لینک‌های شما را حذف کنند، اصلا نگران نباشید! می توانید از ابزار پیوند disavow استعمال فرمائید . با این فعالیت به گوگل اطلاع می‌دهیدکه هنگام بررسی صفحه شما، لینک و پیوند های خریداری شده را نادیده بگیرید و از خطای شما چشم‌پوشی کند .


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۰۱:۴۱ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

سرعت بارگذاری میزان بازه زمانی لود

سرعت
بارگذاری میزان بازه زمانی لود ورقه را سرعت بار گذاری می گویند . مقطع بار گذاری به عامل ها زیادی بستگی داراست که در ادامه بحث خوا هیم کرد . اگر بخواهید سکو سایت شما بالا برود بایستی سرعت بارگذاری عالی و سریعی داشته باشید چرا که کاربران از صفحاتی که به کندی بالا بیاید متنفرند و گوگل هم برای این مسئله امتیاز منفی در لحاظ گرفته میباشد .

سئو در مشهد

در
تحت چندین مثال از مهم‌ترین عواملی که باعث ارتقا مقطع بار گذاری وب سایت می شود را توضیح می دهیم:
برخی برنامه ها مستمند پلاگین خاص نظیر فلش هستند، که همین مورد باعث کاهش سرعت تارنما می شود . نکته بعدی این می‌باشد که شما بایستی اینترنت وبسایت ایجاد گردیده را مسلما در انواع مرورگرها تست و آزمایش نمائید و سرعت آن را بسنجید .
همت فرمایید پلنی که برای پباده سازی تارنما انتخاب می کنید خیلی ارزان نباشد که سرعت سایت را کاهش دهد، شما باید با اعتنا به فعالیت و بزرگی وبسایت پلن مطلوب تنظیم فرمائید .
همینطور در بخش گذشته در موضوع بهینه سازی تصویر دعوا کردیم، وجود عکس های با حجم بالا کاهش سرعت را در پی دارد، استعمال از عکس ها با فرمت PNG و JPEG می تواند حجم عکس شما را کاهش دهد .
به کار گیری از ابزارهای فراوان در وبسایت نظیر: ویجت ها، تقویم و . . . شاید زیبایی خاصی به وبسایت شما دهد ولی تلاش فرمائید تعداد بهینه ای از این ابزارها را به کارگیری کنید، چرا که ارتقاء تعداد ابزارها سرعت وبسایت را کاهش می دهد .
ادله دوچندان حساس دیگر به کار گیری از کدنویسی است، کدنویسی باصرفه و حذف کدهای اضافی، سرعت وب سایت شما را بالا خواهد پیروزی .
قابلیت و امکان
سناریو صحیح در گوشی تلفن همراه اکثریت افراد دارنده تلفن همراه گوشی تلفن همپا هستند و احتمالا به جثارت می توانایی ذکر کرد اندازه به کار گیری از برنامه های گوشی و اتصال به وب و رفتن به صفحات اینترنت در تلفن های همراه خیلی عمده از کامپیوترهای خانگی و لپ تاپ می باشد . پس بایستی سایتی که پباده سازی می کنیم سوای خطا امکان نمایش در اشکال گوشی های تلفن همراه را داشته باشد . عواملی مانند شیوه چیدمان دکمه ها در سایت و محتواهای متن گردیده که می تواند بسیار دارای اهمیت باشد و استفاده کننده بتواند سوای هیچ گرفتاری ای آن را ببیند . پباده سازی ریسپانسیو یعنی نمایش درست وب سایت در اشکال گوناگون تلفن همراه ها و با هر ابعادی می باشد . گوگل هم ابزاری به اسم Google Mobile-Friendlyرا به‌وجود آورده می باشد که می بضاعت و توان رویت کرد آیا سایت ریسپانسیو و استاندارد است یا این که نه و در رخ اشتباه داشتن آن‌ها را به صورت گزارش ببیند .

 


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۵۲:۱۸ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

ولی محتوای با کیفیت چه خصوصیت دارد؟

9 .
ایجاد محتوای با کیفیت مالامال استعمال ترین تاکتیک سئو برای ارتقا جایگاه تارنما در نتایج جستجو چیست؟ پاسخ به این سوال محتوای با کیفیت و جذاب برای یوزرها میباشد .

برای تولید هر وبلاگ یا این که اینترنت وبسایت سازمانی نیاز هست که محتوای باکیفیتی برای کسب مرتبه بالاتر ایجاد و منتشر کنیم . محتوای با کیفیت علاوه بر عاری بودن از اشتباه های املایی پتانسیل بالایی برای جذب مخاطبین داراست .

بهترین سئو کار

ولی
محتوای با کیفیت چه خصوصیت دارد؟
اورجینال است: گوگل از نسخه برداری کردن محتوا بیزار می‌باشد . نقل قول از قسمتی از یک محتوا قابل پذیرش است، ولی اسکن کردن تمام آن به هیچ وجه قابل پذیرش نمی‌باشد . به وضوح معین هست که شما می توانید از ایده های دیگر محتواها استعمال کنید، اما سرقت آنان عمل صحیحی نمی باشد .
پتانسیل اشتراک گذاری زیادی دارد: محتوا بایست به مقدار ای دارای داده ها بوده یا این که جذابیت داشته باشد که مخاطبین شما را ترغیب به اشتراک گذاری آن ها در شبکه های اجتماعی کند .
نیازهای یوزرها را رفع کند: هدف یوزرها در اکثر اوقات مواقع برای به کار گیری از اینترنت، یافتن اطلاعات زمینه نظرشان است . ارائه محتوایی در راستای نیاز کاربران، دارای اهمیت اصلی برای پیروزی در سئو محسوب می شود . پست های آموزشی به کاربران امداد می نمایند تا به پاسخ سوال ها خویش برسند . اکر محتوای شما به یوزرها یاری کند، آن ها را یادگرفتن دهد یا این که از مسائلی آگاه کند، به تیتر محتوای با کیفیت شناخته خواهد شد .
10 .
به کار گیری از تگ های هدر صحیح در راستای سئو نیاز می باشد که از تگ های هدر بهینه ای در وب وبسایت به کار گیری نمایید . با این درحال حاضر در صورتی‌که در سئو نو عمل محسوب می شوید، استفاده صحیح از تگ های هدر در اولویت قرار ندارد . به کارگیری از تگ های هدر ساده می باشد . فقط کافیست که از ویرایشگر وردپرس استفاده فرمایید و تگ زمینه لحاظ خویش از فی مابین H1 تا H6 را تعیین کنید .

اما
برای یک تیتر از کدام استعمال کنیم؟
تگ H1 می بایست برای عنوان کلیدی ورقه استعمال شده و پیام آن کاملا واضح و قابل درک باشد . عنوان دارای اهمیت محتوا بایستی ابلاغ کننده مورد محتوا بوده و یوزرها را به ادامه قرائت آن ترغیب کند . پس از آن نیز می توانید از تگ های H2، H3، . . . برای تیترهای ثانویه مطلب به کارگیری نمائید .

به کارگیری از تگ های هدر ممکن است در اولیت حیاتی سئو نباشد، البته کمک متعددی به افزایش تجربه کاربری می کند . تیترهای مناسب به یوزرها یاری می کنند تا به مورد محتوا پی برده و آن‌ها را جذب خود کند .

11 .
استعمال از هاست خوب شاید تا به امروز متوجه شده اید گه گوگل به سرعت لود اینترنت وبسایت ها در هنگام درجه بندی توجه می کند . قطع از تکنیک های مطلوب سئو در ارتقا سرعت سایت، هاست خوب مهم ترین نقش را در این مسئله داراست . غالبا هاست های با درایو SSD می توانند موجب سرعت بار گذاری بالاتری شوند . مجهز بودن هاست به تکنولوژی های جدید هم می تواند در ارتقاء سرعت سایت یاری متعددی کند .

عده
بندی مطمئنا تکنیک ها و نکات اکثری در حوزه سئو وردپرس وجود دارا هستند . اما ما در این مطلب عملکرد کردیم که بیان مهم ترین آنان بپردازیم . تولید شانسی برای محتوای سایتتان، جهت سناریو در صفحه نخستین نتایج کاوش موضوعی حیاتی در بازاریابی آنلاین محسوب می شود . از این نکات سود برده تا یوزرها اینترنت وبسایت را مشغول و موتورهای کاوش نظیر گوگل را ترغیب به ایجاد ترافیک برای وب سایت خود نمایید .

 


برچسب: بهترین سئو کار،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۰۲:۲۵ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

تغییرات در الگوریتم های گوگل


11
ژوئن 2013: بروزرسانی Payday Loan الگوریتم Payday Loan گوگل هدف خود را بر روی عبارت اسپم و غیرمجاز سازه ارگان (مانند وام های بلند مدت، وام فوری، تسویه بدهی ها و داروهای غیر مجاز) . پیاده سازی کامل این الگوریتم در بین 1 الی 2 ماه زمان برد و بر روی 0 .3 درصد جستجوها در ایالات متحده تاثیر گذاشت .

سئو در مشهد

22 می 2013: بروزرسانی پنگوئن ورژن 2 .0
این بروزرسانی طبق گفته مت کاتس نسل بعدی الگوریتم پنگوئن به شمار می رفت . پنگوئن ورژن 2 .0 بر روی 2 .3 درصد جستجوها در زبان انگلیسی تاثیر گذاشت .

14
مارس 2013: بروزرسانی پاندا (25) اگرچه ابزارهای متعددی این بروزرسانی را در این روز تایید کردند، اما گوگل هیچ وقت نظری در رابطه آن ارائه نداد . در ظاهر مت کاتس پیشنهاد داده بود که این بروزرسانی ورژن پایانی پاندا برای طولانی تر شدن به الگوریتم هسته گوگل باشد . با این هم اکنون آپدیت های بعدی پاندا نیز به چهره ماهانه منتشر شد .

22
ژانویه 2013: بروزرسانی پاندا (24) گوگل اعلام کرد که این بروزرسانی پاندا بر روی 1 .2 درصد عبارت کاوش شده در لهجه انگلیسی تاثیر گذاشت .

21
دسامبر 2012: بروزرسانی پاندا (23) گوگل اعلام کرد که این بروزرسانی داده های پاندا بر روی 1 .3 درصد عبارت جستجو گردیده در گویش انگلیسی تاثیر گذاشت .

21
نوامبر 2012: بروزرسانی پاندا (22) گوگل اعلام کرد که بروزرسانی داده های پاندا بر روی 0 .8 درصد عبارت کاوش شده در زبان انگلیسی تاثیر گذارده میباشد .

5
نوامبر 2012: بروزرسانی پاندا (21) گوگل اعلام کرد که بروزرسانی داده های پاندا بر روی 0 .4 درصد عبارت کاوش شده در دنیا و 1 .1 درصد عبارت انگلیسی جستجو شده در آمریکا تاثیر نهاده میباشد .

9
اکتبر 2012: بروزرسانی Page Layout نسخه 2 مت کاتس در تویتتر خود اعلام نمود که الگوریتم Page Layout بروزرسانی شده و این مورد بر روی 0 .7 درصد جستجوی عبارت انگلیسی تاثیر گذار بوده می باشد . این بروزرسانی فرصتی برای وب سایت هایی تولید کرده که در نسخه قبلی پایین تاثیر منفی این الگوریتم قرار گرفته بودند .

5 اکتبر 2012: بروزرسانی پنگوئن نسخه 1 .2
مت کاتس در توییتر خویش اعلام نمود که نسخه دوم الگوریتم پنگوئن منتشر گردیده می باشد . این آپدیت بر روی 0 .3 درصد جستجوهای انگلیسی تاثیر گذاشت .

28
سپتامبر 2012: بروزرسانی Exact Match Domain الگوریتم Exact Match Domain یا این که EMD موجب شد که دامنه های بی کیفیتی که تنها نیز نام با عبارت زمینه کاوش بودند از نتایج کاوش حذف شوند .

27
سپتامبر 2012: بروزرسانی پاندا (20) این یکی از بروزرسانی بلندمرتبه پاندا بود که پیاده سازی آن یک هفته به ارتفاع کشید وب روی 2 .4 درصد جستجوی عبارت انگلیسی لهجه تاثیر گذاشت .

18 سپتامبر 2012: بروزرسانی پاندا 3 .9 .2
(19) گوگل اعلام کرد که رویه اندازی پاندا با داده های جدید بر روی 0 .4 درصد جستجوهای تاثیر گذاشته میباشد و پیاده سازی بی نقص آن چندین روز مدت می موفقیت .

20 آگوست 2012: بروزرسانی پاندا 3 .9 .1
(18) گوگل تایید کرد که بروزرسانی تازه پاندا بر روی 1 درصد جستجو ها تاثیر نهاده هست .

24 جولای 2012: بروزرسانی پاندا 3 .9
(17) گوگل تایید کرد که بروزرسانی تازه پاندا بر روی 1 درصد جستجو ها تاثیر گذارده میباشد .

25 ژوئن 2012: بروزرسانی پاندا 3 .8
(16) گوگل تایید کرد که بروزرسانی تازه پاندا بر روی 1 درصد جستجو های عالم تاثیر گذارده است .

8 ژوئن 2012: بروزرسانی پاندا 3 .7
(15) گوگل تایید کرد که شیوه اندازی بروزرسانی تازه پاندا در این روز موجب تغییر تحول در نتایج جستجوی 1 درصد عبارت انگلیسی زبان در ایالات متحده و جهان شده هست . ابزارهای جایگاه بندی اعلام کردند که تغییرات ناشی از این بروزرسانی بزرگتر از بروزرسانی های قبل پاندا بوده می باشد .

26 می 2012: بروزرسانی پنگوئن 1 .1
مت کاتس از نحوه توییتر خویش اعلام کرد که بروزرسانی داده های الگوریتم پنگوئن بر روی 0 .1 درصد جستجو های عبارات انگلیسی تاثیر نهاده میباشد . وب تارنما هایی که ذیل تاثیر منفی الگوریتم پاندا در ورژن گذشته قرار گرفته و تا این برهه زمانی مبادرت به اصلاح اینترنت وب سایت خود کرده بودند، در این الگوریتم از این آثار سو آن رها شدند . برخی از اینترنت وب سایت ها هم برای او‌لین بار زیر آسیب ناشی از مقررات این الگوریتم قرار گرفتند .

27 آوریل 2012: بروزرسانی پاندا 3 .6
(14) گوگل اعلام کرد که داده های الگوریتم پاندا در این مورخ بروزرسانی گردیده هست .

24
آوریل 2012: بروزرسانی پنگوئن جربمه ای که مدت ها وبمسترها منتظرش بودند سرانجام در این روز منتشر شد . الگوریتن پنگوئن نامی بود که بعد ها به این بروزرسانی داده شد . این الگوریتم با انگیزه با تقابل با اسپم (مانند افراط در به کارگیری از کلمه ها دارای اهمیت و لینک و پیوند سازی غیر طبیعی) ساخت شد . گوگل اعلام کرد که فقط دو روز آنگاه از نشر این بروزرسانی، 3 .1 درصد جستجوهای به گویش انگلیسی پایین تاثیر قرار گرفتند .

بخش اعظم
بخوانید: الگوریتم پنگوئن چیست
19 آوریل 2012: بروزرسانی پاندا 3 .5
(13) مت کاتس در توییتر خویش تایید کرد که داده های این الگوریتم در این روز بروزرسانی گردیده می باشد .

23 مارچ 2012: بروزرسانی پاندا 3 .4
(12) گوگل اعلام کرد که بروزرسانی پاندا بر روی 1 .6 درصد جستجوها تاثیر گذار بوده می باشد .

27 فوریه 2012: بروزرسانی پاندا 3 .3
(11) گوگل اعلام کرد که بروزرسانی داده های پاندا موجب ظریف و حساس تر شدن آن نسبت به تغییرات وب گردیده میباشد .

27
فوریه 2012: بروزرسانی ونیز (Venice) آن‌گاه از الگوریتم ونیز گوگل اقدام به در لحاظ به چنگ آوردن مکان فیزیکی یا آی پی کاربران در جستجوهای خود کرد . همینطور گوگل بدین واسطه توانست مراد یوزرها در مورد موضوعات بدور برشان (از نظر شرایط فیزیکی) را خوب تر شناسایی نماید .

19
ژانویه 2012: بروزرسانی Page Layout الگوریتم Page Layout گوگل (با اسم Above the Fold) وب سایت هایی را که دارای حجم زیای از تبلیغات در اولِ ورقه بودند را هدف گرفت . خواسته صفحاتیست که کاربر برای رسیدن به محتوای سایت، بدون چاره به اسکرول زیادیست . گوگل اعلام کرد که این آپ دیت بر روی کمتر از 1 درصد اینترنت سایت ها تاثیر گذارده هست .

بخش اعظم
بخوانید: الگوریتم Page Layout چیست
18 ژانویه 2012: بروزرسانی پاندا 3 .2
(10) گوگل اعلام کرد که تغییراتی در داده های پاندا در این مورخ اتفاق افتاده می باشد .

18 نوامبر 2011: بروزرسانی پاندا 3 .1
(9) گوگل اعلام کرد که تغییرات کوچکی بر روی پاندا حادثه افتاده و حاصل این تغییرات در کمتر از 1 درصد جستجوها مشاهده گردیده هست .

3
نوامبر 2011: بروزرسانی Freshness به واسطه این الگوریتم گوگل توانست بررسی بهتری در نمایش نتایجی بپردازد که تازه خیس می باشند (مانند خبرها) . این بروزرسانی بر روی 35 درصد جستجوها تاثیر گذاشت .

19 اکتبر 2011: بروزرسانی پاندا 3 .0
(8) گوگل سیگنالهای جدیدی به الگوریتم پاندا طولانی تر نمود و همچنین بر روی چگونگی تاثیرگذاری الگوریتم بر اینترنت سایت، تغییراتی اعمال کرد .

28 سپتامبر 2011: بروزرسانی پاندا 2 .5
(7) گوگل اعلام کرد که تغییراتی در این الگوریتم تولید نموده می‌باشد .

12 آگوست 2011: بروزرسانی پاندا 2 .4
(6) الگوریتم پاندا به رخ در بین المللی بر روی تمام کشورهای انگلیسی لهجه رویکرد اندازی شد .
(به جز کشورهای ژاپن، چین و کره)
23 جولای 2011: بروزرسانی پاندا 2 .3
(5) الگوریتم پاندا در این مورخ بروزرسانی شد .

21 ژوئن 2011: بروزرسانی پاندا 2 .2
(4) الگوریتم پاندا در این تاریخ بروزرسانی شد .

9 می 2011: بروزرسانی پاندا 2 .1
(3) وبلاگ نویسان ابتدا اسم این بروزرسانی را پاندا 3 .0 گذاشتند، البته گوگل به سرعت اعلام کرد که این بروزرسانی در راستای ورژن 2 .0 بوده و تنها داده های آن آپدیت شده اند .

11 آوریل 2011: بروزرسانی پاندا 2 .0
(2) این بروزرسانی اولین آپ دیت الگوریتم پاندا محسوب می شد . در این آپ تو دیت از سیگنال های دیگری مثل تارنما های بلاک گردیده بوسیله گوگل نیز به کار گیری شد .

23
فوریه 2011: بروزرسانی پاندا این بروزرسانی در مقطع خویش بر روی 12 درصد کاوش ها تاثیر گذاشت و تردید بزرگی به بخش اعظمی از سایت ها وارد کرد . به ویژه وب تارنما هایی که از نوع مزرعه محتوا بوده و در آن دوران مرسوم بودند . این آپ دیت در آغاز نامی نداشت البته آن‌گاه از عبور کرد مدتی گوگل اسم آن را پاندا نهاد .

عمده
بخوانید: الگوریتم پاندا چیست
28
آوریل 2010: بروزرسانی MayDay بروزرسانی MayDay الگوریتمی بود که موجب تغییر در نحوه آنالیز گوگل در لغت ها دارای اهمیت بلند می شد . این آپدیت از تاریخ 28 آوریل تا 3 می خط مش اندازی شد .

10
آگوست 2009: بروزرسانی کافئین (Caffeine) بروزرسانی کافئین گوگل، یک سیستم جدید ایندکس کردن سایت ها بود که سبب ساز به ارتقا سعی آن شد . درنتیجه این آپدیت، نتایج جستجو 50 درصد تازه تر بودند .

18
ژانویه 2009: بروزرسانی Vince بروزرسانی Vince گوگل تغییر‌و تحول قابل اعتنا و سریعی بود که سبب شد اینترنت وب سایت های دارنده آتوریتی فراوان در کنار اینترنت وبسایت هایی با آتوریتی کم که خیلی قبل ها به واسطه سئو جایگاه کسب کرده اند قرار گیرند .

15
دسامبر 2005: بروزرسانی Big Daddy بروزرسانی Big Daddy یک به روز تدریجی بود که بر روی زیرساخت گوگل اعمال شد و خط مش اندازی آن از دسامبر 2005 تا مارس 2006 بازه موفقیت . این بروزرسانی موجب تغییر و تحول منش گوگل در مساله فنی مثل تگ های کانونیکال و ریدایرکت ها شد . بعضا از وب تارنما ها به خاطر پیوند سازی غیر طبیعی خود نتوانستند وارد دیتا سنتر Big Daddy شوند .

1
سپتامبر 2005: بروزرسانی Jagger این بروزرسانی در سه فاز و با انگیزه تقابل با وبسایت هایی که مبادرت به لینک و پیوند سازی غیر ارگانیک و خرید بک لینک و پیوند کرده بودند ساخت شد . فاز دوم این بروزرسانی تاثیر شگرفی در ماه اکتبر داشت . فاز سوم و نهایی آن نیز در انتهای نوامبر به اتمام رسید .

16
نوامبر 2003: بروزرسانی Florida بروزرسانی Florida در واقع نشان از دوره نو سئو داشت . وب وب سایت هایی که با استعمال از روش های اسپم دهه های قبل (مانند افراط در لغت ها کلیدی، به کار گیری از تعدادی وب سایت زیر تیتر یک برند، متن ها و لینک و پیوند های مخفی) درجه های خوبی در کلمات اساسی لبریز فیض کسب کرده بودند، ناگهان و درست پیشین از تعطیلات سوداور کریسمس، از نتایج کاوش منزه شدند .

 


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۵۳:۴۲ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)