مرجع مقالات رسمی سئو مرجع مقالات رسمی سئو .

مرجع مقالات رسمی سئو

وبسایت گوگل ترند


وارد وبسایت گوگل ترند گردید .
کلمه مهم مسئله لحاظ خود را وارد کنید .
پارامتر Web search را به YouTube تغییر دهید .
حالا نتایج به دست آمده را مرور فرمائید .
با
نظارت نتایج می بایست از خود دو سوال بپرسید:

سئو در مشهد
آیا
از میان این نتایج، ایده ای وجود داراست که بتوانید از آن برای تولید محتوای خویش استعمال کنید؟ آیا
پروسه و گرایشی وجود داراست که بتوانید روی آن سرمایه گذاری کنید؟ این
اطلاعات نیز برای بهینه سازی فایل های ویدئویی موءثر خواهد بود:
گزینش
یک تیتر جالب و عالی به کارگیری
از تگ های مناسب باصرفه
سازی توضیحات ویدئو مانیتورینگ
برند این آیتم برای برندهایی موءثر و کارساز خواهد بود که حجم جستجوی بالایی دارا‌هستند . در مثالی که مشاهده می کنید، نتایجِ سه مسئله از چهار رقیبی که وجود دارنند، اثبات میباشد و نوسان چندانی ندارند، ولی یک عدد از کمپانی ها (Autozone) به حیث می رسد که روزهای نیکی را سپری می نماید .

مانیتورینگ
مارک در گوگل ترند
نتیجه
گیری گوگل همیشه به دنبال محتوای تازه و ناب بوده می باشد . گوگل ترند شایسته ترین ابزار موجود برای توسعه ایده های ایجاد محتوا می‌باشد و می تواند در جذب ترافیک و تعداد لینکِ بیشتر اثر گذار باشد . درصورتی که تا به هم اکنون از این ابزار برای بهبود سئوی وب سایت خویش به کارگیری نکرده اید بایستی دست به فعالیت شوید . این ابزار می تواند روئت کرد وسعی از وضعیت دیجیتال مارکتینگ روز در اختیار شما قرار دهد . همانطور که پیشتر گفتیم شما می توانید با نظارت موضوعات جنجالی و مشاهده نتایج جستجویشان، شایسته ترین زمان را برای خط مش اندازی کمپین های تبلیغاتی گزینش کنید .

همچنین در صورتی که در رابطه یادگرفتن سئو و یادگرفتن بازاریابی دیجیتال سوالی دارید، می توانید از طرز نصیب نگرش ها آن را با ما در میان بگذارید . کارشناسان نوین با چک سوالهای شما، در اسرع وقت به آن ها جواب خواهند داد .

 


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۱۱:۵۰ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

تکنیک Cloaking

4-
تکنیک Cloaking در این روش بدون آنکه استفاده کننده به آدرس دیگری ریدایرکت شود محتوایی مختلف با آنچه ربات گوگل ایندکس کرده مشاهد می نماید . به عنوان نمونه هنگامی که ربات گوگل وارد برگه می شود محتوای آن شامل متن و تصاویر مناسب هست اما با ورود کاربر به صفحه، محتوایی دیگر به وی سناریو داده می‌گردد .

سئو در مشهد

تکنیک
cloaking در سئو کلاه سیاه نهفته کردن بخشی از محتوا برای یوزرها (که برای گوگل در دسترس است) هم به تیتر Cloaking شناخته میگردد و می‌تواند موجب جریمه وبسایت شما شود .

این روش نیز به وسیله هکرها مسئله به کارگیری قرار می‌گیرد . با این کار محتوای موضوع حیث خویش (همراه با لینک سازی) را به گوگل نشان وارد می کنند در حالیکه مدیر وب سایت متوجه وجود این محتوا در وبسایت خود نمیشود .

5-
محتوا یا این که لینک و پیوند مخفی در صفحه برخی از مدیران تارنما ها کارایی می کنند تا با ارتقاء محتوای ورقه رده خویش را در گوگل بهبود دهند . ولی در بخش اعظمی موردها این محتوا برای کاربر مناسب نمی باشد یا عبارات غیر قابل فهم و تکراری در آن استعمال گردیده است . در این شرایط با پنهان کردن محتوا از دید کاربر تلاش میکنند تجربه کاربری وبسایت را محافظت نمایند .

گوگل
محتوای پنهان گردیده در سایت را شناسایی میکند این راه و روش به خوبی برای گوگل قابل فهم است چون به فولدر های CSS برگه دسترسی داشته و شیوه نمایش آن به کاربران را مرمت می نماید .
نمونه هایی از راه و روش های مخفی کردن محتوا که برای گوگل قابل شعور هست عبارتند از:
استفاده
از متن سپید روی بک گراند سفید مخفی
کردن نوشته تحت یک تصویر استعمال
از CSS برای قرار دادن محتوا بیرون از برگه سناریو داده گردیده به کاربر به کار گیری
از سایز فونت 0 مخفی
کردن لینک و پیوند در یک کاراکتر کوچک مثل نقطه یا این که کاما 6-
Doorway Pages یا این که صفحه ها مشابه در تکنیک Doorway شما یک سری دامنه مختلف برای یک یا این که تعدادی واژه حساس انگیزه خویش می سازید و در غایت تمامی آن ها به یک تارنما ارجاع داده می‌شوند .

این تکنیک حتی در یک وب سایت هم ممکن هست اجرا شود، به این چهره که شما برای یک عبارت انگیزه یک‌سری کاغذ مختلف می سازید که هر مورد تغییر تحول کمی در واژه و کلمه حساس انگیزه خود داشته و در غایت تمامی کاربر را به یک ورقه مختص ارجاع وارد می کنند .
آری درست حدس زدید برچسب گذاری!
تکنیک
doorway pages در سئو کلاه سیاه برچسب گذاری یک عدد از راه های فراوان اثرگذار برای بهبود سئو سایت می باشد البته به کار گیری خطا از آن قادر است موجب جریمه وبسایت شما شود . به کارگیری از برچسب های بسیار و کلمه ها نزدیک به هم عملا صفحاتی با هدف گذاری های مشابه و محتوای یکسان تولید مینماید که از حیث گوگل اسپم شناخته می شود . سفارش می‌کنیم مطلب برچسب گذاری درست در وبسایت را به توجه مطالعه فرمایید .

7-
محتوای دزدیده شده Scraped Content برخی از سایت ها عملکرد مینمایند با توده آوری محتوا از وب سایت های دیگر تعداد صفحات خود را ارتقا داده و اقبال خود را برای کسب منزلت ارتقاء دهند . در این مسیر توجهی هم به رابطه موضوعی و کیفیت محتوای توده آوری گردیده ندارند .

محتوای عده آوری شده که هیچ قیمت افزوده ای به آن بیشتر نکرده باشید کمکی به بهبود وضعیت سئو شما نخواهد کرد چه بسا اگر منشاء توده آوری محتوا معتبر و باارزش باشد .

خوبتر میباشد مدت خود را صرف تولید محتوای کیفیت بالا کرده و عملکرد فرمائید تا با دیگر سایت های جانور در مسئله کاری خود متفاوت باشید . با این شیوه هم موتور کاوش و نیز کاربر از محتوای سایت شما راضی خواهند بود .

برخی
از منش های عده آوری یا دزدی محتوا عبارتند از:
تارنما هایی که محتوای سایت های دیگر را اسکن کرده و بدون هیچ تغییری در تارنما خویش منتشر می کنند .
وب سایت هایی که محتوا را از وب سایت دیگری کپی کرده و با تغییرات اندک مانند عبارات نیز مفهوم و جایگزینی فعل ها آن را به رخ دستی یا خود کار ویرایش می کنند .
تارنما هایی که با استفاده از RSS وبسایت های دیگر محتوا را جمع آوری کرده و بدون ایجاد بها افزوده منتشر می کنند .
وبسایت هایی که ویدئو، تصویر یا هر رسانه دیگری را از وب سایت های اصلی نظیر آپارات و اینستاگرام توده آوری کرده و فارغ از تولید بها افزودن منتشر می نمایند .
تارنما هایی که محتوای وبسایت های دیگر را توده آوری کرده و به صورت iframe در صفحه ای از وبسایت خود سناریو وارد می کنند .
احتمال دارد او‌لین سوالی که برای شما پیش می آید آن میباشد که چرا تارنما های گران قدر پارسی که به جمع آوری محتوا میپردازند هنوز مقام مناسب و بازدیدکننده متعددی دارند؟ این وب سایت ها یک نکته اصلی را رعایت مینمایند یعنی ارزش افزوده برای محتوا . این عمل از روش گونه بندی مناسب، برچسب گذاری صحیح، مسیرهای دسترسی به محتوا، نظرها کاربران و مطالب مرتبط ظریف انجام می شود .


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۵۶:۰۴ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

کارشناس سئو و ابزارهای آنالیز سایت

کارشناس
سئو و ابزارهای آنالیز سایت یکی
از مهمترین وظیفه‌های متخصص سئو، به کارگیری از ابزارهای آنالیزسایت برای نظارت نتایج به دست آمده از سئو است، در این بخش به معرفی این ابزارها می‌پردازیم: 1- گوگل آنالیتیکس : مهارت در کار با نرم‌افزار گوگل آنالیتیکس برای یک متخصص سئو از نان شبکه های عمومی نیز واجب‌تر می‌باشد . این نرم‌افزار داده ها دقیقی در ارتباط با کاربران وبسایت مانند جنس، محل معاش و . . . و همچنین آمار ترافیک سایت، مدت دوران ماندگاری کاربران، نرخ تبدیل استفاده کننده به مشتری و . . . را در اختیار شما قرار می‌دهید . با استفاده از این نرم‌افزار میتوانید دریچه‌های ورود یوزرها به وب سایت را تحلیل و آنالیز نمایید و هم‌چنین چک فرمائید که آنگاه از ورود به سایت، از کدام صفحه های دیدن مینمایند .

سئو در مشهد
2- Google page speed insights : با استفاده از این نرم‌افزار می توانید سرعت لود سایت را بسنجید و متوجه نقطه ضعف‌ها بشوید؛ همچنین می توانید با به کار گیری از راهکارهای ارائه گردیده از طرف نرم‌افزار، نقطه ضعف‌ها را رفع نمایید .
3- Woorank : وب سایت وورنک مربوط به تحلیل وب سایت هست . شما می توانید با وارد کردن پیوند سایت خودتان در نوار صفحه، یک آنالیز بی نقص از سایتتان اخذ کنید، چیزی مشابه به چکاب تندستی سالیانه! در این فیس بخش‌های گوناگون تارنما شما محاسبه می‌شود و قسمت‌هایی که از شرایط نیکی برخوردار میباشند با رنگ سبز، و بخش‌هایی که نیاز به بهبود دارا‌هستند با رنگ نارنجی رنگ و قسمت‌هایی از وب سایت که به هیچ وجه روی آن ها کار نشده با رنگ قرمز نشان داده می‌گردد همچنین شما می‌توانید با کلیک روی بخش‌های متعدد راه‌کارهای لازم برای برطرف کردن نقطه ضعف‌ها را اخذ نمائید .
4- Google Webmaster Tools یکی از مهم ترین ابزارهای گوگل هست که هر سئوکار حرفه‌ای از آن استفاده می کند . این ابزار، اطلاعاتی در ارتباط با لینک‌های داده شده به سایت شما، ریسپانسیو بودن سایت، لینک‌های داخلی، جریمه‌های گوگل، تجزیه و چک جستجوها در اختیار شما قرار میدهد .
5- Spyfu : یک سئوکار حرفه‌ای، همانطور که یک چشمش به سئو کردن وبسایت خودش است؛ نیم نگاهی هم به سایت‌های حریف دارد؛ وب سایت spyfu در محاسبه سایت‌های حریف به شما امداد می‌کند؛ کافی میباشد پیوند تارنما رقیب را وارد فرمائید و به اطلاعاتی از گزاره کلمات مهم طبیعی، تبلیغات گوگل، استراتژی لینک سازی و . . . دست پیدا فرمایید .
6- افزونه Alexa : مرتبه الکسا برای سایت‌ها مضاعف بااهمیت است؛ چرا که اکثر زمان ها مردم، مرتبه الکسای وبسایت را به عنوان معیاری برای مراجعه به یک سایت در نظر می‌گیرند؛ همینطور درجه شما در الکسا، به طور بدون واسطه روی ارزش دریافتی شما برای تبلیغات وبسایت تاثیرگذار است؛ بنابراین می توانید با بیشتر کردن پلاگین الکسا به مروگرتان، در هر لحظه از رنک تارنما مطلع باشید .

جمع
بندی: سئوکار کیست و چه وظایفی دارد؟ دانش سئو، علمی انعطاف‌پذیر و پرچالش است؛ و شما برای تبدیل شدن به یک سئوکار حرفه‌ای، باید علاوه بر مهارت در زمینه سئو و آشنایی با زبان انگلیسی، مشخصات اخلاقی مثل شکیبایی و پشتکار را می بایست در خودتان تقویت فرمایید و همچنین بضاعت کار با ابزارهای متعدد از گزاره google page speed insights و افزونه‌هایی نظیر الکسا را داشته باشید . براین اساس در‌صورتی‌که به سئو علاقه‌مندید با کمی کارایی و پشتکار می‌توانید به یک سئوکار حرفه‌ای تبدیل شوید و آینده درخشانی برای خودتان رقم بزنید .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۵۰:۲۹ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

پیوند سازی : چه کاری را نباید انجام دهیم؟

پیوند
سازی : چه کاری را نباید انجام دهیم؟ بسیاری از استراتژی های لینک و پیوند سازی در فرایند سئو می تواند فیض معکوس داشته باشد که همین دستور ممکن می باشد باعث وقوع صدمات و ضررات بیشتری نسبت به سودمندی آن گردد .

بهترین سئو کار

درصورتی که به دنبال آن می‌باشید که سکو خود را در زمان هنگامی طولانی و با استفاده از چیزی که به آن راهکار های جامع سئو می گوییم افزایش و بهبود ببخشید، باید از چندین از تاکتیک ها و منش های لینک سازی معمول جلوگیری فرمائید .

در این مقاله، می خواهیم پیوند هایی را که نباید ساخته شوند نظارت نماییم : تاکتیک ها و راه های سئو که به طور قطع نباید از آن ها استعمال نمود .

تاکتیک
های پرخطر لینک و پیوند سازی در گذشته، لینک سازی به معنای قرار دادن پیوندها (لینک ها) در صفحات خارجی بوده که غالبا به وسیله خرید یا این که پیوندهای تجاری فیس می گرفت . پس از رویکرد اندازی Google Penguin، همه این روش ها به راهکار های لبریز خطر سئو گوگل تبدیل شوید .

لینک
سازی هایی که نباید انجام داد
درصورتی که رویکرد های پیوند سازی شما مشتمل بر هرزنامه ها یا این که spamming می باشد، می بایست در حیث داشته باشید که وب وب سایت شما به احتمال دوچندان با خطر جریمه شدن توسط گوگل مواجه خواهد بود و حتی می تواند سبب حذف سایت شما از نتایج گوگل گردد .

در صورتیکه تعداد فراوان متعددی لینک در وب سایت های متعدد تولید کنید، احتمالا این اتفاق موجب افزایش موقتا درجه اینترنت تارنما شما خواهد شد، البته این مورد برای دوران زمانی طولانی صحت نمی کند .

مطمئنا اکثریت افراد با تکنیک های پیوند سازی که حتما نباید اجرا شود آشنا هستند . در ابتدا به منش های واضحی که در پیوند سازی نباید اجرا شود اشاره خوا هیم نمود و آن‌گاه درباره یک‌سری از راه هایی که کمتر شناخته گردیده اند اما از اهمیت و ارجحیت بیشتری برخوردار هستند مشاجره خواهیم کرد .

نباید
های مربوط به لینک سازی بایستی
اعتنا داشته باشید که :
به هیچ وجه نباید به تعداد انبوه، لینک و پیوند خریداری فرمائید .
نباید به تبادل لینک ها بپردازید .
به هیچ وجه نباید از برنامه های قلم برای اخذ پیوندها استعمال کنید .
نباید پست های مهمان ناچیز محتوا و بدون تیتر در وب لاگ های دیگرافراد منتشر فرمایید .
در صورتیکه فقط انگیزه شما از ارسال پیام در وب لاگ ها و انجمن ها صادر کردن لینک می باشد، مسلما از صادر کردن آن دوری کنید .
نباید اقدام به با صرفه سازی بی راه و روش متن مهم خود نمایید .
باید از تولید پیوندهای نامرتبط به موضوع وب سایت پرهیز کنید .
نباید از اینترنت سایت هایی که محتوای حقیقی ندارند پیوندی داشته باشید .
باید از پیوندهای هرزنامه ای که بعضی از اینترنت وب سایت ها به جهت تبلیغ، قمـار و … پخش می کنند اجتناب کنید .
(مگر این که اینترنت وب سایت شما در قضیه قمـار و غیره فعالیت کند)


برچسب: بهترین سئو کار،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۲۳:۱۳ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

کارداران حساس و اثر گذار در لینک سازی

کارداران
حساس و اثر گذار در لینک سازی همان طور که در مقاله ها پیشین به آن اشاره کردیم، لینک سازی یکی از موارد بسیار حیاتی و با ارزشی می باشد که امروزه در سئو به جهت اخذ اعتبار بوسیله آن، اعتنا ویژه ای به آن می شود . یک سئو عمل و یا این که یک اینترنت مستر می بایست اطلاع داشته باشد که یک لینک و پیوند معتبر و موثر دارنده چه خصوصیت هایی است و چه قوانینی را دارا می باشد .

سئو در مشهد

در این مطلب سعی بر آن داریم تا به عامل ها اساسی و تاثیر گذار در جهت لینک و پیوند سازی اشاره کنیم و هر مورد از آنها را ارزیابی نماییم .

TLD
یک عدد از مهم ترین نصیب های لینک و پیوند سازی مربوط به پسوند دامنه سایت پیوند دهنده ( .com .edu .org وغیره) می باشد . مسلماً اخذ لینک از سایت های دانشگاهی با پسوند .edu و یا این که سایت های نهاد های مدنی با پسوند .org برای گوگل از اهمیت و قیمت ویژه ای برخوردار می باشد و دارنده بها و کیفیت فوق العاده زیادی می باشد و در صورتیکه بتوانید از این دامنه ها لینک اخذ نمایید بدون شک تاثیر فوق العاده فراوان آنرا مشاهده خواهید نمود .

مقدار
محبوبیت تارنما پیوند دهنده نکته دیگری که قبل از لینک سازی باید به آن اعتنا ویژه ای داشته باشید مقدار محبوبیت وبسایت لینک دهنده و اعتبار دهنده می باشد . گذشته از هر چیز می بایست بدانید سایتی که می خواهید از آن اعتبار دریافت فرمایید آیا به تنهایی دارای اعتبار می باشد یا نیکی .

امتیاز
اعتماد و اعتبار سایت نکته بعدی که باید آنرا قضیه محاسبه قرار دهید، نظارت اعتبار و امتیاز سایت لینک و پیوند دهنده نزد گوگل می باشد .

تنوع
دامنه و IP در قسمت آنگاه باید دقت داشته باشید که از چه تنوع و دامنه از IP ها و دامنه هایی به وبسایت شما لینک و پیوند داده می شود .

نگاه
مردمان و شبکه های اجتماعی یکی از مهم‌ترین قسمت هایی که امروزه به آن توجه ویژه ای می شود نظارت نگاه مردم و کانال های اجتماعی به وبسایت موضوع نظرمان است . در هم اکنون حاضر خیر تنها گوگل که کلیه موتورهای کاوش گر دقت ویژه ای به برخورد حیث و فیدبک یوزرها در کانال های اجتماعی به تارنما قضیه نظرمان را دارا‌هستند .

Anchor
Text در پایان نکته ای که کماکان اثر گذار بوده و در صورت انجام صحیح آن نگاه موتورهای جستجو گر را به خود جلب می نماید به کارگیری از Anchor Textیا واژه و کلمه حیاتی در خود لینک ها می باشد .

بایستی اعتنا داشته باشید که پیوند سازی یکی از مهمترین فرآیندهایی می باشد که برای سئوی یک وبسایت می بایست انجام گیرد پس کارایی کنید که این مراحل را با اعتنا و به چهره صحیح انجام دهید تا در آخر نتیجه موثر را برای خود آماده نمایید .

نکته ای که در نقطه پایان می توان به آن اشاره نمود آن می باشد که امروزه کلیه چیز بستگی به خویش خواهد داشت . در صورتیکه بتوانید از راه صحیح کاری را انجام دهید آنگاه از گذر کرد دوران شایسته ترین استفاده را خواهید موفقیت پس در کنار کارایی و پشتکار، فاکتور حوصله را یاور خویش داشته باشید .


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۱۲:۱۴ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

به چه شکل یک پیوند خوب را از یک پیوند بد تشخیص دهیم؟

پیوند
هایی که به طور طبیعی همسو با محتوا هستند وقتی که به عنوان یک وب لاگ نویس، عمل خویش را آغاز کردم اولی و حساس ترین چالشی که با آن مواجه شدم، تالیف نوشته به فیس ارگانیک بود . انجام این فعالیت تهی دست خلاقیت، تجربه و شوق و اشتیاق برای یادگیری و کار کردن می‌باشد .

سئو در مشهد

یک لینک عالی معمولاً به فیس طبیعی با محتوای دور و اطراف خود همگام میباشد و با آن به یک سو حرکت می کند . در صورتی‌که در جریان متن، گذشته یا این که سپس از لینک و پیوند ابهاماتی وجود داشته باشد، آن پیوند به عنوان اسپم شناخته می شود .
خب، مشاهده کنید این انکر تکست چه گونه خویش را نمایان می کند:
به چه شکل
یک پیوند خوب را از یک پیوند بد تشخیص دهیم؟
نگاهی به جمله ذیل بیندازید .
آیا این لینک به خوبی با محتوا همسو گردیده است؟
لینک و پیوند عالی بایستی با محتوای کاغذ همسو باشد .

این لینک و محتوای آن فراوان تبلیغاتی می باشد . به همین حافظه هم ارزشی برای وبسایت فراهم نخواهد کرد . چنین لینک های اسپمی می تواند شما را به دردسر بیندازد . تا جایی که می توانید برای لینک های خویش از متون طبیعی استعمال فرمایید . خوب تر میباشد بر روی تولید محتوا تمرکز نمائید و بعد از آن به به عبارتی محتوا برگردید و گوشه ای از نوشته خویش را لینک نمایید .

همچنین به یاد داشته باشید که داشتن درصد خاصی از لینک و پیوند های nofollow هم می تواند نشان دهنده همت طبیعی شما برای ارجاع به صفحات خاص و منابع باشد . براین اساس استعمال مناسب و صحیح از این لینک ها را فراموش نکنید .

لینکی
که در محتوای طولانی ایجاد می شود ارزشمندتر است نیازی به گفتن نمی باشد که محتوای طولانی می تواند ترافیک ارگانیک بیشتری وارد سایت کند و مرتبه بالاتری نسبت به مقالات کوتاه خیس به دست آورد . SerpIQ دریافته است مقالاتی که در نتایج جستجوی گوگل سکو بالاتری دارند، معمولاً 2450 کلمه یا بیشتر دارند .

چه‌طور
انکر تکست (متن لینک) را باصرفه سازی کنیم؟حتما بخوانید: چه گونه انکر تکست (متن لینک) را بهینه سازی کنیم؟ میانگین
تعداد کلمه ها محتوا برای جایگاه های بالای گوگل
در حقیقت، تارنما Medium که پلتفرمی برای محتوای طولانی است؛ اخیراً داده های حاصل از مقاله ها پیروز را تجزیه و نظارت و منتشر کرده هست . آن ها میانگین زمان صرف شده بر روی سایت و وقتی که برای اتمام مقاله نیاز میباشد را میزان گیری کرده اند . این اشخاص دریافته اند که یک پُست به طور متوسط 7 دقیقه مقطع برای قرائت نیاز دارااست و دربردارنده 1600 واژه و کلمه است .

 


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۳۰:۲۸ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

هدف الگوریتم فلوریدا ۲ گوگل چیست؟

آقای Danny Sullivan یک عدد از افراد مجموعه تبارک شرکت گوگل آپ دیت الگوریتم جدید گوگل بنام فلوریدا ۲ را تایید و این الگوریتم نوظهور را یک بروزرسانی بزرگ در هسته حیاتی گوگل اعلام نمود .

سئو در مشهد

هدف
الگوریتم فلوریدا ۲ گوگل چیست؟ برخی از کارشناسان سئو بر این باورند که گوگل پس از هر بار به روز هسته خویش هدف ها خاصی دارااست .

از طرف دیگر آقای John Mueller یکی دیگر از اعضای گروه گوگل این داعیه را تکذیت کرده هست .

خود گوگل گفته در آپدیت(بروزرسانی) های هسته ای خویش چیزی برای تعمیر وجود ندارد .

الگوریتم
نو گوگل
آپ دیت های جدید هسته گوگل این قابلیت را برای گوگل فراهم می نماید تا نتایج جستجوها را سریعتر، سهل تر، جامع تر و قربت بیشتر به جستجوی کاربران نمایش دهد .

بطور دقیق خیس و جامع خیس می بضاعت و توان اذعان کرد که هدف کلیدی تمامی الگوریتم ها و آپدیت های نو گوگل جلب رضایت کاربران میباشد .

گوگل می خواهد وب وب سایت هایی که از نظر سئو لیاقتنشان مضاعف می‌باشد در نتایج جستجوی خود مرتبه دهد .

علت
نامگذاری الگوریتم فلوریدا
بدلیل همزمانی با کنفرانس Pubcon Florida SEO این نام فلوریدا بنام به روز نو هسته گوگل بوسیله Brett Tabke موسس Pubcon و WebmasterWorld سند خورد .

مواردی که در الگوریتم فلوریدا ۲ برای کسب سکو خوب تر در نتایج کاوش گوگل بایستی رعایت کنید .
به تجربه کاربری (UX) اهمیت مضاعف دهید .
بک لینکهای باکیفیت از دامنه های توانا با آتوریتی بالا اخذ نمایید .
به ساخت محتوای باکیفیت دقت وافر فرمائید .
در قالب وبسایت خود از کد های SCHEMA به کارگیری فرمائید .
آپ دیت
فلوریدا فواید
الگوریتم فلوریدا ۲ گوگل چیست؟
تلنگریست به وبسایت هایی که دارنده مرتبه پایینی در گوگل هستند تا متوجه شوند با انجام چه تکنیک های سئو تارنما و رعایت چه اصولی می توانند به کسب رتبه های بالاتر در نتایج جستجو گوگل بپردازند .


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۰۸:۲۸ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

ولی امروزه تاثیر کانال های اجتماعی بر سئوی سایت چگونه است؟

برای تحلیل تاثیر کانال های اجتماعی بر سئو وب سایت بایستی مقداری به عقب بازگردیم . حدود سال 2010 میلادی! وقتی که زمزمه‌های تاثیر سیگنال‌های شبکه‌های اجتماعی یا Social Signals بر رتبه‌بندی وب‌سایت‌ها شنیده می شد .

سئو در مشهد

در آن دوران برخی متخصص ها سئو، مقالاتی پیرامون امکان تاثیر شبکه‌های اجتماعی بر سئوی وب‌سایت منتشر کردند . اگر چه این زمینه برای دوران خود تازگی داشت چرا که از سایر روش‌های لینک بیلدینگ برای تاثیر بر سئو سایت بخش اعظم به کارگیری می شد و در مقایسه با آنها، تقریباً توجهی به سیگنال‌های شبکه‌های اجتماعی نمیشد .
با توجه به این که گوگل به‌طور قانونی در رابطه به‌روزرسانی‌های خویش اطلاع‌رسانی نمی‌کرد، در آن مدت سؤال مهمی ذهن ما را به خویش درگیر کرد:
آیا
موتورهای جستجوی متداول از شبکه‌های اجتماعی برای رتبه‌بندی نتایج کاوش استعمال می‌کنند؟
جمع‌بندی نتایج آن برهه زمانی نشان می‌داد که داده‌های استخراجی از فیس‌بوک به‌طور گسترده توسط گوگل استعمال نمی‌شود، اما در مقابل آن، ریتوئیت شدن به وسیله کاربران توئیتر، به تیتر یک عدد از راه‌های لینک سازی شناخته شد . در نتیجه، توئیتر از آن بازه مسئله دقت وب‌سایت‌ها و کسب و شغل های اینترنتی قرار گرفت . (هرچند توئیتر تا تعدادی سال پیش نیز استفاده کننده ایرانی چندانی نداشت و کمتر مورد اعتنا قرار می‌گرفت) .

ولی
امروزه تاثیر کانال های اجتماعی بر سئوی سایت چگونه است؟
آنالیز
تاثیر کانال های اجتماعی بر سئو سایت هرچند امروزه، هیچ شکی در تاثیر کانال های اجتماعی بر سئو تارنما شکی وجود ندارد، البته در شدت و میزان تاثیر سیگنال‌های شبکه های اجتماعی در رتبه‌بندی وب‌سایت‌ها، همچنان ابهاماتی مطرح می باشد .

مطالعات زیادی در رابطه وابستگی سیگنال‌های شبکه‌های اجتماعی و رتبه‌بندی سایت‌ها انجام شده که فارغ از تفاوت‌هایی که در نتایج آن ها وجود دارد، واضح می‌باشد که اهمیت این سیگنال‌ها در ارتفاع بازه ارتقا یافته است .
در سود هم‌اکنون با یک‌سری پرسش دارای اهمیت مواجهیم:
چرا
و چه طور سیگنال‌های شبکه‌های اجتماعی موجب بهبود سکو وب سایت می‌شوند؟ هر چند پاسخ به این سؤال مقداری بحث‌برانگیز است، ولی به عقیده من شبکه های اجتماعی به‌طور بی واسطه و غیرمستقیم بر رتبه‌بندی سایت‌ها در موتورهای کاوش تاثیر میگذارند .
تأثیرات بی واسطه ناشی از دست اندرکاران ذیل است:
تعداد
افرادی که برند شما را در فیس‌بوک لایک می‌کنند تعداد
اشتراک‌گذاری در فیس‌بوک تعداد
فالوئرهای توئیتر تعداد توئیت هایی که نام تجاری شما را منشن کرده یا این که لینک و پیوند وب‌سایت شما را در آن قرار میدهند .
تأثیرات
غیرمستقیم نیز از کارداران پایین حاصل می‌شود:
افزایش
Inbound Link ناشی از بازدید عمده و آگاهی یوزرها از اسم تجاری شما ارتقاء
نظرها مثبت ناشی از رضایت بخش اعظم مشتریان یا کاربران کاهش
نرخ بانس ریت، ارتقا دوران بازه زمانی ماندن استفاده کننده در وب سایت و بازدید مجدد از وب‌سایت شما درحالی‌که اثرات بی واسطه مضاعف بی آلایش و واضح هستند، ترجیح می‌دهیم که در مسئله اثرات غیرمستقیم پاره ای عمده توضیح دهیم .
همچنین، باید دقت داشته باشید که کانال های اجتماعی به فیسبوک و توئیتر ختم نمی‌شوند و شبکه‌هایی نظیر لینکدین، گوگل پلاس و چه بسا اینستاگرام هم در سئوی وبسایت شما تاثیر دارند


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۵۸:۰۴ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

گوگل آنالتیکس(Google Analytics)

۲ .
پست ها و برگه کلیدی خود را تعمیر کنید در این نصیب پیشنهاد های Andy Crestodina بنیانگذار و مدیر بازاریابی Orbit Media را بازگو می کنیم .

بهترین سئو کار

اندی سفارش می کند که به دنبال پست هایی بگردیم که تقریبا رنک بالایی دارا‌هستند وآنها را مجدد نویسی و باز سازی کنیم . شما می توانید این برگه ها و پست ها رو در گوگل آنالتیکس(Google Analytics) بعد از آن رفتن به قسمت Acquisition » Search Console » Queries سپس در کاغذ ای که می‌باشید غربال را بصورت هوشمند پیاده فرمائید .
صفحه هایی را تعیین فرمایید که رنکآنها بالای ۱۰ باشد(بعتی در کاغذ دوم باشند)
درحال حاضر این مقاله ها را یک تعمیر اصلی نمایید . به آن جزئیات، مثال ها، جواب ها، آمار، تصاویر، نقل عهدوپیمان ها و هر چیز دیگری را که باعث می شود پست خوبتر شود را اضافه کنید .

اگه واقعا بخواهید به کیفیت آن اضافه نمایید می تواند به چهره ارگانیک تعداد عبارات آن را ارتقا دهید و مقاله ی طولانی تری را در اختیار کاربران قرار دهید .
خلاصه آن را به ورقه ای تبدیل نمایید که بخواهید آن را پرینت کنید و داخل قاب به دیوار بزنید!
در
این جا می تواند ۳ راه و روش موءثر خیس را نیز مشاهده کنید:
رنک همگی برگه های تارنما خویش را محاسبه فرمائید . با طولانی تر کردن و خوب تر کردن یکسری گزاره نه فقط وبسایت شما ضربه ای نمی بیند بلکه به جای بهتری تبدیل می شود .
همان گونه که محتوای خویش را گشوده نویسی می کنید، به تحت تیتر های متصل گردیده اعتنا کنید، زیرا این نصیب ها ممکن هست در صفحه ی نتایج با تیتر «people also ask» و یا این که در نصیب «related searches» که در پایین ورقه نتایج قرار دارااست هم بیاید .
این کار را به عنوان حسابرسی بازار یابی محتوا هر سه ماه یکبار انجام دهید .
۳ .
پتانسیل ویدیو ها را در حیث بگیرید شیلپا پاد شاه Shilpa Shah، یک عدد از بنیانگذاران کانال های Hummingbird Web Solutions می گوید . بازاریابی ویدئویی می تواند یک مرجع ترافیکی بلندمرتبه باشد، اما بعضا از بازار یاب ها کماکان پتانسیل آنرا نادیده می گیرند .

شیلپا تاکید می کند یک عدد از شایسته ترین نکته های سئو این است که کیفیت اصلی خیس از اندازه و تعداد است: تنها به این ادله که وبسایت شما دارنده تعداد متعددی از ورقه های ایندکس گردیده می باشد به این معنی نیست که حجم ترافیک ارگانیک بالایی دارید .

وی صاحبان تارنما را تشویق می کند تا از ارسال پست های کم عمق در وبلاگ هایی که تعداد قلیل کلمه ها یا این که محتوای سطحی دارند خلاص شوند و به جای آن بر روی مطلب هایی تمرکز فرمائید که واقعا معنا دار می باشند و هر بازدید کننده ای را مجاب می نماید که تا اخر آنرا مطالعه کند .

همچنین محتوای ویدیوئی پتانسیل زیادی با خویش داراست که برای سئوی شما خوب میباشند و می تواند تعامل کاربران را هم ارتقاء بدهد . احتمال دارد که استفاده کننده شما به سرعت از یک کلیپ 1 دقیقه ای به کار گیری نماید اما ممکن میباشد صبر نداشته باشند که یک مطلب 100 واژه و کلمه ای را بخواند .

بازار ویدیوهای آنلاین دوچندان گسترده می‌باشد و روز به روز گسترده خیس می شود . سیسکو در هم اکنون طرح ریزی برای ویدئو های انلاین هست و این احتمال وجود داراست که تا سال ۲۰۲۱ ترافیک انلاین آن به ۸۰٪ برسد! . با این همه ویدیو ای که وجود دارااست ۴۳٪ کاربران هنوز خواستار تعداد کلیپ بالاتری میباشند .

در ذیل یک سری رویکرد برای بهینه سازی کلیپ مشاهده می نمایید .

عنوان و توضیحات مربوط به فیلم های سابق را به روز نگه دارید تا بتوانید آنان را قابل جستجو و مرتبط نگه دارید .
کیفیت صدا و کلیپ را همانند گرفیک ها و تصاویر تارنما خود بهینه نمائید .
فیلم ها را به بقیه محتوای وبسایت خویش متصل نمایید .
۴ .
برای خصوصیت های اسنیپت رنک دریافت کنید پاره ای بیش از ۱۱٪ نتایج جستجو حاوی دست‌کم یک ویژگی اسنیپت می باشند . این ها نتایجی میباشند که معمولا در کاغذ ی نتایج جستجو بعد از تبلیغات و پیشین از نتایج دارنده رنک نمایش داده می شوند . آنها معمولا به فیس عکس، جدول یا ویدیو نمایش داده می شوند، این ویژگی باعث می شود بیش از پیش پر رنگ شوند و می توانند کلیک را از سایت هایی که رنک اولیه دریافت کرده اند، بدزدند .

این
ورقه ها اینگونه به لحاظ می رسند:
رنک
اسنیپت
جالبه مگه نه؟ A .J .
Gherich و وبسایت SEMRush در باره چگونگی با صرفه سازی محتوا برای کسب این مقام می گوید: A .J . Gherich بنیانگذار تاکسی Gherich & Co . همراه با وب سایت SEMRush و یک مطالعه زیاد والا بر روی 6 .9 میلیون ویژگی اسنیپتس از ۸۰ میلیون واژه و کلمه اساسی انجام داده اند .

بر پایه راه مبتنی بر داده ها، ای جی پیشنهاد می کند در صورتی که سعی می فرمائید برای یک کلمه مهم سوالی رنک اخذ فرمائید برای مثال:«چگونه می توانم لیست ایمیل خودم را رویش بدم» یا «ویژگی اسنیپت چیست؟» از یک فرمت پاراگرافی به کارگیری فرمائید . هر تعدادی در صورتی که می خواهید برای حروف طولانی تر مثل ("برای"، "به"، "مانند"، و غیره) رنک کسب کنید از فرمت لیست استعمال نمائید .


برچسب: بهترین سئو کار،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۱۸:۵۱ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

چه طور نشانی کاغذ مبتنی بر سئو به وسیله عبارات حیاتی بنویسیم؟

بصورت قدم به گام همگی کار های موضوع نیاز سئو سایت در این مقاله مطابق با مقررات گوگل توضیح داده گردیده می باشد . جهت بهبود رتبه و مقام تارنما خود در گوگل شما باید به طبع یک چک لیست سئو داشته باشید که در این مطلب ما با اهمیت ترین ها را شرح داده ایم .

با رعایت فرآیند گفته گردیده در زیر، شما می توانید یک ترافیک زیاد بالا از بازدیدکنندگان و مشتریان را برای سایت خود جذب کنید، همینطور انجام خیلی از مراحل و گام های تحت در کوتاه مدت نتیجه خواهد داد و شما می‌توانید فیض فعالیت خود را مشاهده نمایید .

ارزیابی
لیست سئو در سال 2019 – فعالیت های سئوی وب سایت چیست؟ نظارت
لیست سئو
نکات
گذشته از شروع:
سئو بصورت کلی به 2 بخش تقسیم میشود: سئوی داخلی ( On Page Seo ) و سئوی خارجی (Off Page Seo) در این مقاله نکات فراوان مهمی درباره سئوی داخلی توضیح داده شده است، تلاش فرمائید که همگی یا اکثر نکات گفته شده در رابطه سئوی داخلی را انجام دهید، زیرا تاثیر زیای در تارنما شما خواهد داشت البته در صورتی‌که نتوانستید همه نکات را انجام دهید، نگران نباشید .

در لحاظ داشته باشید که عملیات سئو بصورت یکباره نیست و شما بایستی مداوم روی سئوی سایت خویش فعالیت کنید و نکات گفته گردیده در زیر را بصورت زمان ای انجام دهید .

پیش
نیازها پیشین از استارت کار:
در زیر 2 ابزار اصلی و ضروری جهت چک و پیگیری داده ها معرفی شده اند که شما هم مطلقا بایستی از آن ها به کارگیری فرمایید .

گوگل
آنالیتیکس
خط مش
اندازی Google Tag Manager و Google Analytics ابزار های Google Analytics و Google Tag Manager ابزار هایی بسیار فن ای و قوی جهت اضافه کردن یا این که رئیس و آنالیز آمار و ترافیک تارنما یک عدد از شایسته ترین ابزار های مو جود در تراز اینترنت می باشد که فارغ از نیاز به تالیف کد های طولانی تر یا اعمال تغییرات اصلی در وب سایت امکانات مضاعف متعددی را در اختیار شما قرار می دهد .

همچنین Google Analytics اضطراری ترین ابزاری می باشد که برای سئو وب سایت خود به طبع بایستی آن را داشته باشید، شما با به کار گیری از این ابزار می توانید ترافیک طبیعی محل ورود تارنما خود از روش موتور های جستجوگر را مشاهده و محاسبه فرمائید همینطور جزئیات بیشتری درباره : نرخ خروج یوزرها از وب سایت شما ، جزئیات کمپین های ساخته شده و اخلاق کاربران با وب سایت را می توانید مشاهده بکنید .

توضیحات
اکثر در رابطه گوگل آنالیتیکس
·
Google Tag Manager
·
Google Analytics
راه و روش
اندازی کنسول جستجوی گوگل یا همان گوگل وبمستر در ارزیابی لیست سئو Search Console ابزار مجانی می باشد که توسط خود گوگل ارائه گردیده . با به کار گیری از ابزار کنسول جستجوی گوگل (که نام گذشته آن گوگل وبمستر می باشد) شما می توانید با گوگل ارتباط مستقیم داشته باشید و داده هایی از شیوه همت تارنما خویش را در این ابزار مشاهده نمایید .

آموزش
گوگل وبمستر
·
Google Search Console
از
وردپرس استعمال میکنید؟ افزونه Yoast را نصب کنید این پلاگین یک عدد از حتمی ترین و کاربردی ترین پلاگین ها جهت بهبود سئوی سایت می باشد قبلا در وب سایت سئوکار یک مقاله بهترین افزونه سئو در وردپرس قرار گرفته است که بصورت کامل همگی جزئیات مربوط به این افزونه شرح داده گردیده هست .

سئو
وردپرس
ارزیابی
لیست سئو داخلی
تحلیل
لیست سئو داخلی وب سایت On-Page SEO انجام
پژوهش ها کلمات کلیدی یافتن عباراتی که یوزرها در گوگل جستجو می نمایند و برای هر کدام از آن ها یک استراتژی خوب سئو داشته باشید .

سئو در مشهد

برای هر کدام از صفحه ها وب سایت خود یک کلمه دارای اهمیت انتخاب نمایید . برای شروع نیازی نیست که به طبع از مالامال رقابت ترین عبارات آغاز کنید از کلماتی که جستجو کمتر و رقابت ذیل تری برخورد می‌باشند شروع کنید . توضیحات
بخش اعظم در رابطه طرز یافتن کلمات اصلی در سئو
به کارگیری
از عبارات اساسی در آدرس URL صفحات استفاده از کلمه ها کلیدی در نشانی URL صفحه های یکی از ترازو های گوگل برای سکو بندی وبسایت ها می باشد، از به کارگیری بیش از حد از کلمه ها در URL که موجب طولانی خیس شدن نشانی می‌گردد بایستی خودداری کرد و آدرس شما می بایست کوتاه باشد .

نکته: بخاطر اصلاح آدرس URL صفحه ها خود، آن گاه از این‌که برای آن ورقه لینک و پیوند گیری هایی انجام گردیده است، یا این که درصورتی که ورقه شما در گوگل جایگاه و رده دارد، آدرس آن برگه را تغییر تحول ندهید .

اما از این به بعد برای مطالب جدیدی که در وب سایت خویش منتشر می فرمایید این فاکتور را رعایت فرمائید .

چه طور
نشانی کاغذ مبتنی بر سئو به وسیله عبارات حیاتی بنویسیم؟
واژه و کلمه
حساس خود را در عنوان صفحات به عمل ببرید و عنوان جالب داشته باشید به کار گیری کردن از لغات حساس در تیتر تارنما زیاد دارای اهمیت و تاثیر گزار بر روی جایگاه و منزلت شما می باشد، البته از آن حیاتی تر، میزان نرخ کلیک بر مبنا رده شما می باشد CTR و موجب می شود هر چقدر عنوان شما دیدنی خیس باشد، کلیک های بیشتری بر روی وبسایت شما انجام شود و کاربران بیشتر مشتاق به مشاهده سایت شما خواهند بود .

تالیف
کلمه ها اصلی در متای توضیحات سایت و نوشتن متن جذاب در کل متن و محتوای نوشته شده در متای توضیحات بر روی رتبه و رده شما تاثیری ندارد و گوگل خویش اعلام کرده میباشد که نوشته متا بخشی از فاکتور های درجه دهی نمیباشد ولی در حالتی که بتوانید یک عبارت دیدنی را برای متای خویش گزینش بکنید و در این متا از واژه و کلمه حساس که یوزرها جستجو میکنند هم استفاده نمائید می توانید تاثیر فراوان بالایی در گرفتن محل ورود و بازدیدکننده برای سایت خویش را جذب بکنید .

به کار گیری
از واژه و کلمه حساس صرفا یک بار در تگ H1 سایت بصورت کلی در هر کاغذ نباید بخش اعظم از یک بار از تگ h1 استفاده شود، این تگ معمولا توسط خود قالب سایت شما تولید می شود و عنوان ورقه شما باطن آن قرار میگیرد . البته در صورتیکه قالب شما همچنین قابلیتی ندارد خودتان می توانید هنگام نوشتن توضیحات در ویرایشگر از این تگ استفاده بکنید . ولی اعتنا داشته باشید که نباید بخش اعظم از 1 بار از این تگ به کار گیری نمایید .

از
واژه و کلمه حساس خویش در متن ها یک‌سری بار استفاده بکنید و مطمئن گردید که در هر ورقه دست‌کم 300 واژه متن اید (حالت ایده آل 700 واژه می باشد و 300 دستکم آن است) از کلمه ها دارای اهمیت خویش چندین توشه به کارگیری نمایید و همت کنید که دست‌کم 300 کلمه و واژه نوشته توضیحات بنویسید، چون یک عدد از اصلی ترین فاکتور های گوگل محتوای تارنما هست اما نباید همت شود که بخاطر بخش اعظم بودن تعداد لغات بیشتر آغاز به نوشتن نوشته های غیر مرتباط نکنید .

از
مترادف لغات استعمال کنید موتور های کاوش گر به سرعت در حالا پیشرفت میباشند، ولی باز نیز حاذق به تشخیص و شناسایی تمامی لغت ها با اهمیت نیستند، بخاطر همین گاهی اوقات خوب تر هست که مطلقا مترادف و هم معنی ها را نیز به عنوان واژه و کلمه کلیدی خویش انتخاب بکنید .
علاوه بر این خود کاربران نیز خیلی زمان ها از عبارات هم معنی و نیز مفهوم به کار گیری می کنند
از
متد Latent Semantic Indexing استعمال کنید این متن با روش های ریاضی ارتباط های مخفیانه در میان کلمه ها را جهت ادراک بخش اعظم اطلاعات ایندکس به گوگل می دهد . بصورت خلاصه این متد به گوگل یاری میکند تا شعور بهتری از نوشته و محتوای شما داشته باشد .

شاید یکی از بهترین مثال ها برای شرح Latent Semantic Indexing این میباشد که در گوگل وقتی که یک عبارت را کاوش می کنید، خود گوگل یک سری لغت ها دیگر را نیز به شما توصیه می دهد، این لغت ها را گوگل با به کار گیری از متد Latent Semantic Indexing پیدا می نماید و برای ادراک عمده متن شما و سناریو به یوزرها بصورت هدف مند و هوشمندانه از این رویکرد استعمال می کند .

به کار گیری
از تگ ALT در تارنما و اسم گزاری درست فولدر ها تگ ALT یا به عبارتی متن جایگزین در وردپرس وقتی که شما یک عکس یا رسانه نو را در تارنما خود آپلود می نمایید گفته می شود . موتور های جستجو گر کارکشته به ادراک عکس ها نیستند، بلکه با استفاده از تگ ALT و متنی که شما متن اید، شعور خویش را از عکس ها پیدا می نمایند و بر مبنا نوشته شما و متن جستجوی کاربر تصمیم به سناریو عکس ها می گیرند .

همچنین درصورتی که در در میان محتوای تارنما خویش از عکس ها استعمال می فرمائید مسلما اسم عکس یا این که رسانه مسئله نظر خودتان مشتمل بر واژه حساس شما باشد و توصیف کننده عکس مسئله نظر باشد .

با
نوشته و انکر تکست سئو به صفحه ها دیگر خود لینک دهید گوگل یکی از فاکتور هایی که برای سناریو لینک و پیوند ها دارد، متنی میباشد که شما به عنوان لینک و پیوند انتخاب می کنید (همان متنی که شما روی آن می‌توانید کلیک بکنید) که به آن انکر تکست یا نوشته لنگر anchor text گفته می شود .

شما
با به کارگیری درست و به کار بردن عبارات دارای اهمیت به عنوان انکر تکست می توانید به گوگل بگوئید که صفحه مسئله حیث شما را با چه لغات حیاتی به بازدیدکنندگان سناریو دهد
از کلمه ها غیر دارای ربط همانند به عنوان مثال "کلیک کنید" و کلمات غیر دارای ارتباط خودداری بکنید زیرا می تواند جراحت زیادی به سئوی سایت شما بزند .

تحلیل
لیست سئو فرنگی تارنما Off-Page SEO همگی اقدامات و عمل های مورد نیاز جهت بهینه سازی سایت که باید در بیرون از وبسایت شما انجام شود را قرار داده ایم . پیش نیاز سئوی فرنگی سایت، انجام عمل های مربوط به سئوی داخلی وبسایت می باشد .


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۵۹:۳۳ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)