مرجع مقالات رسمی سئو مرجع مقالات رسمی سئو .

مرجع مقالات رسمی سئو

مزایای پست میهمان معکوس رویکرد


پست ضیافت که قرار است بپذیرید، مطلقا می بایست از سوی یک فرد شناخته شده و با اعتبار باشد . برای مثال در قضیه فراگیری سئو این فرد می تواند مت کاتز (مدیر بخش اینترنت اسپم گوگل) باشد! در واقع می بایست کسی را انتخاب نمائید که به نوعی در مسئله خویش اینفلوئنسر باشد و مخاطبان زیادی با وی در ارتباط باشند .

سئو در مشهد
خیلی از سایت ها پست میهمان می پذیرند، اما شما به جای این که تنها یک آگهی بدهید و معطل جذب پست میهمان باشید، باید به همه افرادی که در حیث شماست پیامی بدهید و از آن‌ها درخواست نمائید .
در غیر اینصورت چند سال (!) بایستی درانتظار بمانید تا شخصی مانند مت کاتز از شما درخواست کند تا در وبسایتتان پست میهمان بنویسد!! برخلاف پست میهمان های اکثری که در تمامی وبسایت ها متن می شوند، این پست می تواند بازدید و اعتبار فوق العاده زیادی را روانه سایت شما نماید .
علاوه بر آن در بعضا موارد می تواند چندین بک پیوند ارگانیک نیز برای شما به یار داشته باشد! افزایش
ترافیک وب وبسایت به امداد پست مهمان معکوس | لینک بیلدینگ به روش پست میهمان معکوس تو همون دنیا رفاقت، کافیه مورد رو برعکس کنی! احتمال پاسخ دادنش خیلی اکثر میشه . .!

در روش معمولی پست مهمان شما از وب‌سایت هدف درخواست می فرمائید (که معمولا این درخواست به راحتی پذیرفته نمی شود) و در غایت یک محتوای با کیفیت برای آن ها نوشته و در ازای آن بک پیوند اخذ می فرمائید .

در این موقعیت تارنما انگیزه مسئول این هست که محتوا را پروموت نماید و همگی امور جذب ترافیک به عهده خویش اوست .

ولی این قضیه به همین آسانی ها نمیباشد و در ادامه بیشتر در رابطه جنبه های گوناگون آن سخن خواهم کرد .

مزایای
پست میهمان معکوس رویکرد
پست مهمان معکوس چندین نکته مثبت دارااست :
باعث تولید روابط گران بها می شود . در واقع هنگامی که از یک شخص دارای اعتبار درخواستی می کنید و این پروسه با برد به اتمام می رسد، رابطه‌ای که میان شما ایجاد گردیده است مضاعف باارزش میباشد و این روند ممکن هست بارها و بارها تکرار شود .
نیاز
به صرف زمان برای ایجاد یک محتوای با کیفیت ندارید البته در عین هم اکنون برای وب سایت خود محتوای با کیفیت جذب می‌کنید! در
این منش وبسایت شما در معرض روءیت کرد اشخاص و یوزرها تازه‌ای قرار می گیرد، کاربرانی که تا پیش از این شما را نمی‌شناختند! این شیوه سبب ساز افزایش محبوبیت و اعتبار وب‌سایت شما می شود .
در بعضی مورد ها به امداد این راه می توانید بک‌لینک‌های با بها اخذ فرمائید .
گام
به گام اجرای روش پست میهمان معکوس پیش خیس با کلیات این منش آشنا شدید و دیدید که منش نسبتا ساده ایست .
درحال حاضر می خوا‌هیم گام به گام اجرای آن را با هم محاسبه کنیم :
گام
اول) یافتن مولف مناسب قبل از هر چیز بایستی یک مولف پیدا کنید، مولف ای که اعتبار و بها کافی را داشته باشد .

در‌صورتی‌که
نمی دانید چه کسی در حوزه شما اعتبار و بها کافی دارد، می توانید از راهکارهای زیر امداد بگیرید :
به دنبال مقالاتی بگردید که اینفلوئنسرهای مسئله شما را معرفی کرده اند .
مشاهده کنید در برنامه های ویدیویی جانور در فضای مجازی یا این که آپارات که در حوزه کاری شما ساخته می شوند، عمده با چه کسانی گفتگو می شود . آن افراد به احتمال فراوان اینفلوئنسرهای حوزه شما می باشند .
ملاحظه کنید در نمایشگاه ها و همایش ها از چه اشخاصی دعوت می شود که سخنرانی کنند .
به دنبال کسانی با فالوورها و دنبال کنندگان فراوان در کانال های اجتماعی بگردید .
(شبکه های اجتماعی مثل لینکدین تاثیر بیشتری به نسبت اینستاگرام دارند، چرا که حرفه ای خیس است!) گام
دوم) گزینش محتوای مورد نیاز در این تراز باید برای خویش مشخص و معلوم نمایید که سایت شما به چه جور محتوایی نیاز دارااست و در واقع انتظار چه دسته محتوایی را از مولف دارید . در رابطه این تراز در بخش «5 ایده برای پست میهمان معکوس» بیشتر حرف خواهم کرد .

قدم
سوم) درخواست از نویسنده موردنظر در این مرحله شما باید با مولف مدنظر خویش ارتباط برقرار کرده و درخواست خویش را مطرح فرمایید .

مقدمه می بایست داده ها تماس آن ها را پیدا کنید . کافی هست نام آن ها را در گوگل کاوش فرمایید تا بتوانید نشانی آدرس اینترنتی و یا این که شبکه های اجتماعی آن ها را پیدا کنید .

سپس می بایست از وی درخواست فرمایید تا در صورتیکه علاقمند میباشد برای شما مطلبی بنویسد . همینطور می بایست به او بگویید که چه موضوعاتی را مدنظر دارید .

سخت
ترین قسمت فعالیت شما این می‌باشد که به شخص موردنظر هدف بدهید! معمولی ترین موردی که می توانید به کمک آن برای نوشتن یک محتوا هدف ساخت کنید، پول است! ولی مسلما چیزهایی جالب خیس از پول هم می باشد و این قضیه به طور کامل به فرد مقابل بستگی دارااست .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۰۷:۵۸ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

استعمال از موادتشکیل دهنده بصری


5. استعمال از موادتشکیل دهنده بصری
طبق مطالعات صورت گرفته به وسیله Skyword مطالب دارنده تصویر، 94 درصد بیشتراز مطالب فارغ از تصاویر چشم می‌شوند.

بهترین سئو کار

علت این زمینه اینست که یوزرها به طور طبیعی عشق و علاقه مند به مشاهده موادسازنده بصری و رابطه با آنان میباشند. با این اکنون توجه داشته باشید تاثیر درج تصاویر را وقتی مشاهده میکنید که از تصاویر مربوط به مسئله محتوا استفاه نمائید.

محتوای ورقه در کنار تصاویر، دارای انسجام خیس، ماهر خیس و دارای اعتبار جلوه خواهد کرد. براین اساس همواره همت نمایید که از تصاویر در سایت به کارگیری فرمائید.

6. ارائه کردن حقایق
این ایام وبمسترها خیلی ریلکس میتوانند پیشوند کارشناس را به خویش چسبانده و داعیه نمایند که در ارائه سرویس ها، بسیار ماهر میباشند. البته این داعیه وقتی قابل اتکا بوسیله یوزرها هست که شما از ارائه حقایق و داده ها تکمیل کننده در سایت ابایی نداشته باشد.

7. فرمت بندی مطالب برای فیچر اسنیپت
فیچر اسنیپت ها (Featured Snippets) میتوانند توجهات متعددی را در نتیجه ها کاوش به خویش جلب نمایند. برای مثال در برخی از مواقع که استفاده کننده مبادرت به طرح پرسشی در گوگل می‌نماید، گوگل جواب آن را به طور فیچر اسنیپت اکران خواهد اعطا کرد.

برای ارتقا احتمال اکران محتوای مطالب تارنما به طور اسنیپت تاکتیک های تحت را می توانید آزمون فرمایید:

جواب به پرسش ها در محتوا
ارتقاء کیفیت مطالب وب سایت
به کارگیری از لیست های گلوله ای یا این که شماره ای
به کارگیری از داده های آماری
ساختار بندی منطقی محتوای وبسایت
8. ارتقاء اعتبار
امروزه گوگل بیشتراز پیش محتوای سایت را ارزشگذاری می‌نماید. در واع اعتبار محتوای وبسایت و مولف آن پارامتریست که گوگل پیرو احتساب آن میباشد.

نماد های اعتبار تارنما، پارامترهای تحت می‌تواند باشد:

عمر تارنما
ایده ها یوزرها در رابطه شما (نظرها یوزرها در فروم ها، عیب گیری و بررسی‌ها، خبر ها، مطالب ویکی پدیا، ...)
همینطور وجود صفجه در رابطه ما و بیوگرافی نویسندگان در بخش وبلاگ وب سایت در ساخت این اعتبار می‌تواند نقش مهمی داشته باشد. تایپ کردن بیوگرافی برای نویسندگان مهمان خویش را نیز از خاطر نبرید.

9. انجام پژوهش ها
انجام پژوهش ها و ارائه نتیجه ها آن در مطالب وبسایت قادر است موجب کسب پیوند های متعددی از سایر وبسایت های دارای ربط گردد.

با درج داده ها آماری و نمودار از نتیجه ها پژوهش ها خویش قوانینی را آماده میکنید که دیگر سایت ها از این داده ها به کار گیری کرده و در سود تحت عنوان مرجع به شما اشاره نمایند. این موضع میتواند در ارتقاء اعتبار شما در حوزه کسب و کارتان نیز تاثیر به سزایی داشته باشد.

طبق مطالعات انجام یافته، 56% وبمسترهایی که مبادرت به تکثیر داده ها آماری کرده اند، از مشاهده حاصل آن حیرت زده گردیده اند. 74% وبمسترها نیز اعلام کرده اد که بعد از این اتفاق، ترافیک اینترنت سایتشان ارتقاء یافته میباشد. همینطور 63% نیز بیان کرده اند که تعداد اشتراک گذاری صفحه ها سایتشان در شبکه‌های‌عمومی با ارتقا مواجه شده‌است.

توده بندی

محتوایی که با تمرکز بر روی سئو منتشر گردیده باشد، امروزه از احتمال پیروزی بسیار بالایی شامل است. در شرایطی‌که از نیازهای یوزرها به خیر مطلع گردیده و مطالب سایت خویش را نیز به به عبارتی سمت ببرید، مطمئنا از حاصل این فعالیت سود مند خواهید شد. برای استارت از راهکارهای مطرح گردیده درین مقاله استعمال فرمائید.


برچسب: بهترین سئو کار،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۴۹:۲۳ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

سئو کلاه سپید


هنگامی کلام از سئو بین می‌باشد 2 آیتم به ذهن خطور می‌کند. 1- محتوا 2- شیوه تبلیغ محتوا.در واقع میتوان اعلام‌کرد این 2 موضوع پیروزی و ناکامی را گزینش می نماید. سئو کلاه سپید تکنیک‌هایی هست که با انگیزه بهتر کردن وبسایت و ساخت داده ها لازم جهت شناسایی بهتر تارنما و محتوا بوسیله گوگل به انجام می‌رسند. هر چه کیفیت و تلاش وب سایت بهتر باشد ، گوگل اضافه علاقمند خواهد شد که تارنما شما‌را به مخاطبان خویش نشان دهد. در شرایطی‌که بازدید کننده ها در گوگل وب سایت‌های بهتری را پیدا نمایند، از گوگل نیز رضایت بیشتری دارا هستند و صحیح این به عبارتی چیزی می باشد که گوگل به دنبالش است.

سئو در مشهد

سئو کلاه سپید
به گروه ای از رویکرد عمل و تکنیک های مدیران وبسایت گفته میگردد که برای بهبود سود در موتور کاوش انجام می گیرد که محدوده این تکنیک ها بوسیله گوگل تعریف و تمجید می‌گردد. گوگل یکی‌از مهم‌ترین منابع برای داشتن کسب و عمل در فضای مجازی است.


مواقعی که در تنظیم سئو دارای اهمیت است، عبارتند از:
تولید محتوا برحسب لغات کلیدی:
سئوکار کلاه سپید درین نصیب فقط به ساخت محتوا براساس عبارات کلیدی که دارای ربط به تارنما است می پردازد.برای مثال: در صورتیکه تارنما فراگیری فتوشاپ می باشد و واژه و کلمه کلیدی تغییر تحول رنگ خرقه باشد سئوکار از طریق های متعدد وبسایت خویش را لود می‌کند.

قراردادن کلمه ها کلیدی در تگ
یک سئو عمل کلاه سپید در به کار گیری از لغت ها کلیدی زیاده روی نمیکند و فقط برای موعظه مشتری و ادراک مسئله به عمل می‌برد.

با صرفه سازی وب سایت برای گوشی
یکی رویه های معمولی داشتن یک وب سایت خوب برای گوشی می‌باشد که‌این وب سایت را میتوان به طور ریسپانسیو پباده سازی نمود. وبسایت هایی که برای گوشی سئو نشده اند درجه های پایینی در گوگل دارا‌هستند. موضوع مهمتر این می‌باشد که امروزه 80 درصد از بازدیدکنندگان با به کارگیری از تلفن همراه های خویش تارنما ها را کاوش می نمایند.

تثبیت کردن کسب و فعالیت در نقشه گوگل
گوگل از الگوریتم کبوتر برای اکران کسب و عمل تارنما ها استعمال می نماید. مثلا: شما در حالتی که درگوگل سرچ نمایید کلوچه پزی در رشت ، گوگل فقط کلوچه پزی های رشت را اکران می‌دهد.پس تثبیت کسب و فعالیت در نقشه گوگل سبب اطمینان بیش تر مخاطبان خواهد شد.

تحقیق کلمه ها کلیدی
لغت ها کلیدی ، بسیار مهم و تأثیرگذار هست دو کمپانی دارای شهرت و پهناور ارائه سئو در حالا بهبود و پیشرفت عبارات کلیدی میباشند. البته الگوریتم رنک برین گوگل به نازکی های کلمات در هر گویش می‌پردازد. مثلا: لغت ها مترادف و هم معنی،ضد و نقیض و حتی کنایه ها را تا حدودی می شناسید. .

ایجاد لینک و پیوند طبیعی
یک کدام از سیگنال ها که ارزشش کاسته شده ، ایجاد لینک و پیوند هست ولی هنوز جزء سه فاکتور تأثیرگذار در سئو تارنما است. این ساخت جز تکنیک های کلاه سپید می باشد. در اصلً در صورتیکه محتوای وبسایت شما آیتم اعتنا یک استفاده کننده قرار بگیرد و آن را در شبکه‌های‌مردمی اشتراک بگذارد، بر روی اعتبار وبسایت و سود گوگل تأثیر بسزایی داراست.

کار در کانال اجتماعی
سئو را نمیتوان به طور دستی بر روی تارنما خویش لینک و پیوند کرد. پیوند سازی میبایست به طور طبیعی واقعه بیفتد. لینک و پیوند وب سایت شما در پروفایلهای اجتماعی میبایست قرار داده شود. اشتراک گذاری مقاله ها وبسایت در آنها سبب لینک و پیوند سازی طبیعی برای شما میشود. . همان گونه که می‌دانید کار در شبکه‌های‌مردمی از دید گوگل اهمیت بسیار بالایی دارااست


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۳۲:۳۱ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

تولید اکانت گوگل آنالیتیک و تثبیت تارنما در گوگل چک


بخش هایی از گوگل ارزیابی که در‌این نوشته‌علمی به آن می‌پردازیم:

تولید اکانت گوگل آنالیتیک و تثبیت تارنما در گوگل چک
اصطلاحات رایج در گوگل آنالیتیک
بخش Home در گوگل محاسبه
بخش Real Time در گوگل آنالیتیک
بخش Audience در گوگل بررسی
بخش Acquisition در گوگل آنالیتیک
بخش Behavior در گوگل بررسی
افزودن تارنما نو و حذف از گوگل آنالیتیک

سئو در مشهد
تولید اکانت گوگل آنالیتیک
همانطور که می‌دانید، گوگل دسترسی برخی از تجهیزات خویش را برای ای پی های کشور‌ایران غربال نموده است و به مجبور می بایست با به کارگیری از ف.ی.ل.ت.ر ش.ک. ن وارد آن‌ها شد. گوگل آنالیتیک نیز از این موضوع استثنا ندارد. پس پیش از استارت به یادگرفتن به دو چیز نیاز دارید، حساب جیمیل و ف.ی. ..ت.ر ش.ک. ن.

درحال حاضر برای تولید اکانت گوگل چک پروسه تحت را با ما دنبال فرمائید.

1- وارد حساب gmail ای که میخواهید گوگل آنلیتیکس بر روی آن ست شود رفته و ف.ی. ..ت.ر ش.ک. ن را پر‌نور نمائید.

2- در مرورگر خویش عبارت Google Analytics را وارد کرده یا این که اینجا کلیک نمائید. به برگه ای مانند پایین هدایت میشوید که بایستی روی مورد SIGN IN کلیک نموده و در منو آیتم Analytics را گزینش فرمائید.

 

[مقاله دارای ربط: ساخت وب سایت ]

 

گوگل آنالیتیک چه میباشد؟ | یادگرفتن گوگل محاسبه چه چیزی است ؟

 

3- مانند تصویر پایین از کناره برگه سمت راست بالا sign up را کلیک فرمایید.

گوگل آنالیتیک چه چیزی است؟ - یادگرفتن گوگل بررسی برای وب سایت | به کار گیری از گوگل آنالیتیک

 

4- با انجام مرحله پیشین به برگه ای هدایت می‌شوید که می بایست داده ها وبسایت خویش را جهت ایجاد اکانت گوگل نظارت مانند تصویر پایین وارد فرمائید.

گوگل آنالیتیک چه می باشد؟ - فراگیری گوگل نظارت برای تارنما | یادگرفتن google analytics

 

5- بعداز این که فرم نام نویسی را کامل شدن نمودید، در پایان ورقه مورد Get Tracking ID را تعیین نمائید تا ای دی خویش را اخذ فرمائید.

تا به‌این جا شما صرفا در گوگل بررسی ایجاد اکانت گوگل آنالیتیکس را انجام داده اید. درحال حاضر می بایست با تثبیت وب سایت در گوگل چک را انجام دهید. برای این عمل دو شیوه پیش روی شماست، می‌توانید از افزونه ( پلاگین گوگل آنالیتیک صرفا برای وبسایت های وردپرسی ) و یا این که کد جاوا اسکریپت مربوطه به کارگیری نمائید. در حالتی که از وردپرس به کار گیری می‌نمایید، بعد از دانلود پلاگین گوگل آنالیتیکس و نصب پلاگین گوگل آنلایتیک می بایست وارد افزونه گردیده و به نصیب General Settings بروید، آن گاه مانند تصویر ذیل روی Authorize Plugin کلیک فرمایید.

راهنمای گوگل آنالیتیک | فراگیری گوگل ارزیابی |

 

بعد از آن دکمه Allow را بزنید.

گوگل آنالیتیک چه می باشد؟ | یادگرفتن گوگل ارزیابی | نظارت وبسایت در گوگل

 

هم اکنون می بایست کد دسترسی خویش را اخذ کنید. با کلیک بر روی لینک و پیوند Get Access Code ( مانند قاب قرمز‌رنگ در تصویر تحت ) access code را گرفته در فریم مربوطه پیست (paste) نمائید.

گوگل آنالیتیک چه میباشد؟ - فراگیری گوگل تحلیل | گوگل آنالیتیک در وردپرس | گوگل چک وب سایت

 

رویه دیگری برای برقراری رابطه در بین تارنما شما و گوگل آنالیتیک موجود است. که فارغ از به کار گیری از پلاگین قابل اجرا هست. کافی ست در اکانت گوگل بررسی خویش وارد بخش Admin گردید. بعد از آن مانند تصویر ذیل برای اخذ کد جاوا اسکریپ وبسایت به نصیب PROPERTY رفته و روی Tracking Info کلیک نمائید.

گوگل آنالیتیک چه چیزی است؟ - یادگرفتن گوگل تحلیل | محاسبه گوگل |

بعد Tracking code را گزینش فرمایید. همانطور که در تصویر میبینید به برگه ای هدایت می‌شوید که کد جاوا اسکریپتی در دست شما قرار میگیرد. ( مانند تصویر تحت ) اکنون بایستی این کد را نسخه برداری کرده و در هدر وب سایت خویش قرار دهید.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۱۹:۴۹ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

آیا این URL در گوگل ایندکس شده‌است یا این که خیر؟


این ابزار به شما میگوید:

آیا این URL در گوگل ایندکس شده‌است یا این که خیر؟
برهان اینکه یک URL ایندکس نشده می‌باشد چه است؟
پایانی توشه این URL در چه وقتی کراول شده‌است؟
گوگل چطور برگه شما‌را پیدا نموده است؟
کدام نقشه وب سایت، در بردارنده این URL می‌باشند؟
نسخه متعارف این URL چه چیزی است؟ (چه آدرسی تحت عنوان canonical این کاغذ مشخص و معلوم شده‌است؟)
آیا این URL برای گوشی مطلوب می باشد یا این که خیر و در شرایطی که وجود ندارد چه خطایی داراست؟
همینطور این ابزار هرگونه ارتقاء مانند AMP و یا این که داده های ساختاریافته که در ورقه می باشند را لیست می کند.

سئو در مشهد

گزارش Index Coverage
گزارش Index Coverage، داده ها را از ابزار URL Inspection توده‌آوری می کند و برای گزارش کلی برای وب سایت شما اکران میدهد. این گزارش مشتمل بر ۴ مدل از شرایط کاغذ می باشد:

ایرادات: صفحاتی که گوگل به علت نادرست نتوانسته ایندکس نماید، مانند صفحه ها ۴۰۴
دارای اعتبار یاور با هشدار: صفحاتی که گوگل قادر است ایندکس نماید ولی فکرمی‌کند که احتمالاً شما نمیخواهید که ایندکس شود، مانند زمانیکه شما یک ورقه را از روش robots.txt رد می کنید ولی گوگل آن را از روش لینک و پیوند فرنگی پیدا می نماید.
دارای اعتبار: صفحاتی که سوای هیچ مشکلی در گوگل ظواهر می شوند. همگی چیز خوب هست!
حذف گردیده: گوگل تصمیم گرفته به دلیلی بجز غلط، این صفحه های را ایندکس نکند. این مورد می تواند به خیال و خاطر ریدایرکت به نشانی ورقه و یا این که استاندارد به یک URL دیگر وجود داشته باشد و یا این که در وضعیت “crawled-not indexed” عارضه ها دیگری موجود هست که مشخص و معلوم نشده‌اند.
گزارش‌های این بخش داده را در حین زمانه نشان میدهد. شما همینطور این تعیین را دارید که تعداد اکران‌های وب سایت در نتیجه ها کاوش (impressions) که در بخش گزارش Performance نیز موجود هست را به‌این نمودار وارد نمایید تا تاثیر معیارهای مربوطه را بر کارایی SEO وب سایت ملاحظه کنید.

سرچ کنسول Coverage
شما همینطور این بضاعت را دارید که‌این گزارش را با کلیه صفحاتی که گوگل بر روی وب سایت شما پیدا کرده‌می باشد، URLهایی که شما به گوگل ارسال کرده‌اید و یا این که فقط URLهایی که در نقشه وبسایت شما یافت میشوند، غربال نمائید.

نکته جذاب در رابطه گزارش Index Coverage در کنسول سرچ تازه گوگل آن می‌باشد که به شما این بضاعت را می دهد که هر URLی را که در ایندکس نشده می‌باشد را بازنگری نمائید (با به کارگیری از ابزار URL Inspection)، صفحاتی که پوشه robots.txt بازدارنده از ایندکس شدن آن ها شده‌است را ببینید و در چهره نیاز از گوگل بخواهد که کاغذ را fetch نماید.

شما همینطور می توانید از گوگل بخواهیدتا یک ورقه ایندکس نشده را بعد از تصحیح اشتباهات مجدد تماشا نماید تا آن را تخت‌گاز در نتیجه ها جستجوی گوگل قرار دهد.

نقشه‌‌های تارنما (Sitemaps)
در گوگل سرچ کنسول نو، شما می توانید به آسانی نقشه تارنما تازه تثبیت فرمائید و یا این که حالت هر کدام از نقشه‌های تارنما خویش را باز‌نگری فرمائید.

سرچ کنسول تارنما مپ
ردیف “Status” در جدول وب سایت مپ ارسال گردیده به شما می گوید که پردازش Sitemap شما با برد صورت گرفته و یا این که خطایی گوگل را از پردازش آن بازداشته میباشد.

Success: این دقیقاً به عبارتی معنایی را داراست که شما فکر‌میکنید: گوگل نقشه تارنما شما‌را فارغ از هیچ مشکلی گرفته و پردازش نموده است.
Has issues: گوگل توانسته که نقشه وب سایت شمارا بگیرد و احتمالاً آن را خوانده و به بعضا URLها دسترسی داراست، البته بعضا اشتباهات آن را از پردازش بی نقص پوشه بازداشته میباشد.
Couldn’t be fetched: این نقشه وبسایت ابداً به دست گوگل نرسیده و نتوانسته به آن دسترسی پیدا نماید.
روی یک ستون معین از نقشه وبسایت در جدول کلیک نمائید تا مشاهده کنید گوگل چه اطلاعاتی دربار آن دارااست:

نهایی توشه چه هنگامی گوگل نقشه تارنما شما‌را خوانده میباشد
تعدادی URL پیدا نموده است
حالت کنونی آن چه میباشد
شما میتوانید با کلیک روی آیکون گزارش ایندکس شدن نقشه وبسایت (Index Coverage) در جدول نقشه‌های وبسایت ارسال گردیده و یا این که برگه جزئیات نقشه وب سایت، موقعیت ایندکس شدن صفحه ها وبسایت مپ را می توانید ملاحظه کنید

از گزارش Index Coverage به کارگیری نمایید تا ارتقا یا این که کاهش شدید خطاهای ایندکس را ببینید. این اشتباهات را باز‌بینی نمائید:

نقشه‌های وب سایت نباید دربرگیرنده صفحه های NoIndex و یا این که صفحاتی باشد که برای تماشا آنان استفاده کننده نیاز به ماگین داشته باشد.
نقشه وب سایت نباید مشتمل بر صفحاتی باشد که در فولدر robots.txt از ایندکس شدن آنان دوری شده‌است.
امکان به کار گیری از گوشی (Mobile Usability)
گزارش Mobile Usability تعداد صفحاتی از تارنما شما که قادر است در گوشی اکران داده شود و صفحاتی که ایراد استعمال برای کاربرانی که از گوشی به کار گیری میکنند دارااست را معین می کند. مشابه گزارش Coverage، شما میتوانید اکران‌های وب سایت در نتیجه ها کاوش (impressions) را به نمودار بیش تر نمایید تا خطاها به کار گیری از گوشی را با کارایی SEO مقایسه نمائید.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۲۰:۵۳ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

ابزار GTmetrix Pingdom


ابزارهای سئو
در مراحل سئو وب سایت علاوه بر علم کافی نسبت به‌این مسئله، نیاز به ابزارهای سئو نیز داریم که بتوانیم با استعمال از آنان فرایند ارزیابی و چک وبسایت را آسانتر گردانیم و از داده های نظارت گردیده مو جود در آنان به کار گیری کنیم. داشتن داده ها کافی در رابطه کلمه ها کلیدی مهمی که جستجوی آن‌ها رو به ارتقاء می باشد، همینطور بازنگری لینک و پیوند های نامعتبر تارنما از گزاره فرایندهاییست که برای هرکدام، ابزارهایی در وب موجود است.

سئو در مشهد

همچنان که در فرآیند ساختن یک منزل نیاز به ابزارهای متفاوتی می باشد، در ساختن یک وب سایت و سئو آن نیز نیاز به ابزارهای آنلاین مختلفی می‌باشد. ابزار های سئو اکثر وقت ها دربرگیرنده سایت هایی میباشند که با وارد کردن نشانی تارنما، سرویس ها بسیار خیر به یوزرها ارائه می‌دهند. این سرویس ها مشتمل بر ارائه گزارش هایی می گردد که با استعمال از آن‌ها میتواند پروسه سئو وب سایت را بسیار بهبود داد و به سطح بالاتری رساند.

این ابزارها را مبنی بر کارکردشان می قدرت در جور های ذیل خلاصه کرد:

ابزارهای تحلیل کاوش یا این که اصطلاحا آنالیتیک
ابزارهای یافت کردن عبارات کلیدی
ابزارهای سئوی داخلی
ابزارهای باز‌بینی رقابت در میان جستجوی کلمه ها
ابزارهای بازبینی بک پیوند ها
ابزارهای سکو دهی یا این که رنکینگ وبسایت ها
ابزارهای باصرفه سازی محتوا
ابزارهای آزمایش سرعت وب سایت ها
در‌پی به معرفی مهم‌ترین ابزارهای بدون پول سئو در وب میپردازیم که سئوکار های ماهر از آن منفعت میگیرند. قابل ذکر هست که به کارگیری بدون نقص از برخی از این ابزارها نیاز به خرید اشتراک در آنهاست، ولی کلیه آنان دارنده سرویس ها بدون پول می باشند.

Google PageSpeed Insights
بازنگری سرعت و کارامدی وب سایت در گونه های دستگاه ها

نشانی وبسایت موردنظرتان را در فریم وارد فرمایید و زمانه لود وب سایت را در دستگاه های دسکتاپ و تلفن همراه را اندازه بگیرید. همینطور این ابزار گزارشاتی بر اساس ضعف های تارنما به شما می‌دهد. در بخش گوشی نیز امتیازی با اعتنا با گاز وب سایت و با صرفه بودن وب سایت برای یوزرها تلفن همراه به آن داده می گردد. در‌این نصیب ترازو فضای کافی برای لمس منو ها و انداره فونت ها از گزاره دیگر پارامترهای مفید بر این امتیاز میباشند.

ابزار Google PageSpeed Insights
GTmetrix
باز‌نگری جامع با صرفه بودن وبسایت و کدهای آن

پس از وارد کردن نشانی تارنما، گزارشی در زمینه ی سعی وبسایت را تماشا خواهید کرد که دربرگیرنده مورد ها اکثری از با صرفه بودن کدها، ترازو فشرده سازی و دیگر پارامترها می گردد. از پاراگراف مزیت های این ابزار، ارائه چاره برای حل خطاها وبسایت و همینطور ورژن با صرفه گردیده عکس ها، کد های سی اس اس و پوشه های جاوا اسکریپت می‌گردد. همینطور در کلیه پارامترها امتیازی به تارنما داده گردیده و مبنی بر معدل همگی امتیازات نیز نمره A تا F به آن داده می‌شود.

ابزار GTmetrix
Pingdom
باز بینی سرعت بارگزاری وبسایت از نقاط متعدد جهان

از این ابزار برای آزمایش سرعت تارنما از چندین نقطه عالم به کار گیری میشود و معیار سرعت وب سایت با معدل سرعت وبسایت های دنیا مقایسه می شود. گزارش آزمایش های این ابزار دربرگیرنده فاکتورهای با صرفه سازی تارنما نیز می شود و در هر قسمت به تارنما نمره ای از 1 تا 100 داده می‌شود. همینطور ترتیب بارگزاری درخواست های تارنما را را نیز می‌توانید به حالت نموداری ملاحظه کنید.

ابزار Pingdom
Keywordtool.Io
ارائه بیشتراز 700 واژه کلیدی بر طبق واژه متبوع شما

این ابزار بعداز وارد کردن یک واژه و کلمه کلیدی و تعیین گویش، عبارات کلیدی بخش اعظمی را مبتنی بر کلمه و واژه موردنظر به شما سفارش میدهد تا از آن‌ها نیز بتوانید در تارنما خویش جهت جذب حداکثر ترافیک به کار گیری نمائید.

ابزار Keywordtool.Io
Moz Keyword Explorer
ارائه لغات کلیدی مربوط به یک کلمه و واژه کلیدی

این ابزار توانمند به معرفی دیگر عبارات کلیدی مربوط به واژه وارداتی میباشد. همینطور معیار مشقت سئو واژه متبوع و دشواری رساندن وبسایت در آن واژه و کلمه به کاغذ اولیه کاوش را نیز اکران می‌دهد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۲۶:۳۰ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

لینک و پیوند عبارات کلیدی طولانی از تیتر!


بخش اعظمی از لغات طولانی
تمام پست‌های وب لاگ را برای یک عبارت یا این که کلمه و واژه کلیدی با صرفه نمائید. در شرایطی که تمام پست‌های بلاگ شما درباره‌ی غذای ایتالیایی مندرج باشد شما نمی‌توانید عبارت کلیدی غذای خانگی ایتالیایی را برای هر پست بکار ببرید. در ازای، شما بایستی برای هر پست وبلاگتان یک عبارت کلیدی که بسیار کاوش میشود، بگذارید. به صورت نمونه در وب لاگ طعام میتوانید در زمینه‌ی هر غذای خوشمزه­‌ای اینطور بنویسید: اسپاگتی خانگی ایتالیایی، سالاد خانگی ایتالیایی، پیتزایی خانگی ایتالیایی. این کلمه ها می­‌توانند مدل‌های اصلی وب سایت شما باشد.

سئو در مشهد

پست­‌های وب لاگ شما می توانند تعداد بیشتری عبارات کلیدی طولانی را دربرگیرنده شوند. شما می توانید درباره‌ی یک غذایی ایتالیایی مختص تمام مورد ها جانبی برای غذاهای ایتالیایی را بنویسید. چنانچه به صدق پژوهش ها عبارات را انجام داده باشید، تمام این لغت ها را پیدا خواهید کرد.

لینک و پیوند عبارات کلیدی طولانی از تیتر!
در صورتی شما پست وبلاگتان را با عبارات کلیدی طولانی مختلفی باصرفه سازی کرده­‌اید، بایستی از پست‌های وبلاگ به “تیتر اصلی” صفحه های جور بندی گردیده و از این صفحه ها مدل‌­بندی گردیده به دوست داستنی ترین صفحاتتان لینک و پیوند بزنید. مثل: کاغذ بنیاد محتوا چه است که در نوشته‌علمی قبل در موردش بطور مفصل توضیح داده شده‌است.

تذکر: مدام از کلمه ها کلیدی طولانی به لغت ها کلیدی اصلی لینک و پیوند بزنید! بدین ترتیب، گوگل ساختار وب سایت شمارا متوجه میگردد و مهم­ترین صفحه های شما معلوم می شود. اطمینان نتیجه ها نمائید که مهم‌ترین صفحه های شما در موتور جستجوی گوگل در مرتبه‌های بالا میباشند.

چرا بایستی برروی کلمه ها کلیدی طولانی تمرکز کنیم؟
درجه تصاحب کردن لغات کلیدی طولانی در موتورهای کاوش بسیار شل­خیس از عبارات کلیدی رایج هست، چون اینترنت­‌وب سایت­‌هایی که رقابت در آنان کمتر هست در بالای نتیجه ها جستجوی موتورهای کاوش اکران داده می­‌شوند.

هر چه کلمات طولانی­خیس (ظریف­خیس) باشند، سکو دریافت کردن در موتورهای کاوش برای آن­‌ها آسوده­خیس می‌باشد. چون با دقت به گستردگی وب، مخاطبین مختص به آسانی وب سایت شما‌را پیدا می نمایند.

تمرکز برروی یک تیم از عبارات کلیدی طولانی، ترافیک بیشتری برای اینترنت­‌تارنما شما میاورد.

در مقاله ها بعدی چگونگی استعمال از عبارات کلیدی که سبب به ترافیک بیشتری می­‌شوند را توضیح خوا هیم اعطا کرد.

یکی‌از دیگر از مزایای تمرکز برروی کلمه ها کلیدی طولانی این می باشد که مخاطبینی که اینترنت‌­وبسایت شما‌را از این نحوه پیدا می‎نمایند، مشتریان باالقوه­‌ای می باشند که سرویس ها یا این که محصول ها شما‌را خریداری می‌نمایند.

رقابت در بازار
در بعضی بازارها جایگاه‌­بندی بسیار مشقت بار هست. بعضا بازارها بسیار رقابتی می‌باشند و در نتیجه ها جستجوی آن­‌ها کمپانی‌های بزرگی حضور دارا هستند که فراتر از سایر قرار دارا هستند. این موسسه‌ها دارنده دارایی بسیار متعددی میباشند و هزینه­‌های متعددی را برای بازاریابی آنلاین و باصرفه سازی تارنما صرف مینمایند. درجه بندی در اینگونه بازارها بسیار مشقت بار می‌باشد. شما نمی‌توانید با یک دارایی بسیار نادر در بازاری مانند صنعت توریسم با عبارت Vacation Hawaii رقابت نمایید.

در‌حالتی که ماموریت کسب و فعالیت شما بدیهی باشد، می بایست بتوانید جنس یا این که اینترنت‌سایتتان را درین بازار معرفی نمایید. شما می بایست توان کشف کردن کناره‌­ای از بازار را داشته باشید. برای استارت می­‌بایست از ماموریت کسب و کارتان استعمال نمائید!


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۰۵:۱۱ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

بک پیوند ها اساسا پیوند‌های محل ورود به تارنما


در‌این نوشته‌علمی می‌خواهیم درباره ی اینکه بک پیوند چه می‌باشد و چه تأثیری بر سئوی وب سایت داراست، سخن کنیم، با ما همپا باشید و این نوشته‌ی علمی را بطور بدون نقص بخوانید. Backlink یک کدام از پردکاربردترین لغات در دنیای با صرفه‌سازی تارنما برای موتورهای کاوش یا این که به عبارتی سئو می باشد. اینک معنی بک لینک و پیوند برای اکثری از فعالان حوزه اینترنت بحثی چالشی می باشد. امید‌وار‌یم درین نوشته‌ی‌علمی بتوانیم به صحت بیان کنیم که بک لینک و پیوند چه می باشد و چه تأثیر مثبت یا این که منفی قادر است بر روی درجه وبسایت در موتورهای کاوش داشته باشد.

سئو در مشهد

بک پیوند ها اساسا پیوند‌های محل ورود به تارنما شما از دیگر سایت‌ها می باشند. وقتی که یک کاغذ اینترنت نشانی کاغذ اینترنت شمارا در وبسایت خویش قرار می دهد به سیرتکامل‌ای که با کلیک بر روی آن نشانی به کاغذ سایت شما هدایت شود آن نشانی تحت عنوان یک بک لینک و پیوند در حیث گرفته می گردد. در قبلی بک لینک و پیوند یک مضمون‌ فوق‌العاده مهم و حتی می‌اقتدار ذکر کرد مهمترین میزان آنالیز جایگاه تارنما‌ها در موتورهای کاوش بود، ولی امروزه با تغییر‌و تحول الگوریتم موتورهای کاوش و به‌خصوص گوگل اندکی از این اهمیت کم شده میباشد. هرچند که هنوز هم بک لینک و پیوند مطلوب قادر است تأثیر چشمگیری در ارتقا درجه وب سایت داشته باشد.

بعضی از اصطلاحات رایج که در امر بک پیوند بایستی بدانید
Link Juice:

زمانی که یک کاغذ اینترنت به صفحه های داخلی یا این که کاغذ اصلی وب سایت شما پیوند میدهد، این بک لینک و پیوند Link Juice نامیده میشود. Link Juice در بهبود رنک صفحه های اینترنت و همینطور Domain Authority (اعتبار دامنه) تاثیرگذار می‌باشد. در شرایطی که که می خواهید در سایتتان به ورقه‌ای پیوند بدهید ولی به ارتقاء رنک آن ورقه کمکی نشود می‌بایست از تگ nofollow استعمال فرمایید.

Nofollow Links:
به عبارتی‌طور که ذکر شد وقتی که لینک و پیوند یک برگه از اینترنت به یار و همدم تگ nofollow در ورقه دیگری قرار میگیرد این بک لینک و پیوند تحت عنوان juice در لحاظ گرفته نمی شود. پیوند‌های nofollow تأثیری در بهبود رنک صفحه ها لینک و پیوند‌گردیده ندارند و تنهاً جهت ارجاع گزینه به کارگیری قرار می گیرند. شما تحت عنوان یک اینترنت‌مستر در حالتی که می خواهید به وبسایت‌هایی لینک و پیوند‌ بدهید که آیتم اعتماد شما نیستند، لازم می‌باشد که از لینک و پیوند‌های nofollow به کارگیری فرمائید. از پاراگراف لینک و پیوند‌های nofollow می‌قدرت به پیوند‌های نشانی سایت‌ها در بخش نظرها اشاره نمود.

Do-follow Links:
به حالت پیشفرض همگی پیوند‌هایی که دارنده تگ nofollow نمی‌باشند، لینک و پیوند فالو محسوب گردیده و تحت عنوان لینک و پیوند juice در حیث گرفته می گردند.

Linking Root Domain:
این عبارت به تعداد بک لینک و پیوند‌هایی که از یک نشانی واحد به سایت شما ارجاع داده میگردد مربوط می‌باشد. یک تارنما در صورتیکه حتی آبادی توشه به وب سایت شما پیوند داده باشد، همه آنها از حیث juice تحت عنوان یک بک پیوند در حیث گرفته میگردند و تعداد آنان تأثیری در ارتقا سئو نخواهد داشت.

Low-Quality Links:
پیوند‌های نادر کیفیت آن مدل از پیوند‌ها میباشند که از وب سایت‌های اسپم و تارنما‌هایی که پیوند خروجی متعددی دارا‌هستند به وب سایت شما داده میگردد. تأثیر منفی این بک لینک و پیوند‌ها از تأثیرات مثبت آن ها طولانی تر بوده و لازم می‌باشد که از این مدل وب سایت‌ها غربت شود.

Internal Links:
لینک و پیوند‌هایی که از یک ورقه تارنما به کاغذ‌ای دیگر از به عبارتی تارنما اشاره مینمایند لینک و پیوند‌های داخلی نامیده می گردند. هرچند که تأثیر این جور لینک و پیوند از بک‌ لینک و پیوند‌های فرنگی به سایت شما بیش تر میباشد، ولی در شرایطی که به صحت به کار گیری شوند میتوانند در بهبود شرایط عبارات کلیدی مفید باشند.

Anchor text:
متنی که تحت عنوان متن پیوند در لحاظ گرفته میشود متن Anchor (لنگر) نامیده میشود. این متن تأثیر اکثری بر بهبود رنک لغات کلیدی متبوع در موتورهای کاوش دارااست.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۱۱:۴۲ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

سئوی داخلی


۵.برای کلمه و واژه کلیدی خویش یک برنامه محتوا ساخت فرمایید
بعداز یافت کردن واژه و کلمه کلیدی اصلی خویش بایستی یک برنامه محتوا برای طریق استعمال از آن تهیه و تنظیم فرمایید. تصمیم بگیرید که آیا این واژه کلیدی در محتوای مدام سبز یا این که کاغذ فرود آورده شود. همینطور بایستی تصمیم بگیرید که محتوای شما چه دوران باشد و به چه شکل میخواهد از قیف بازاریابی شما پشتیبانی نماید.

سئو در مشهد

محتوا را با انگیزه جستجوی واژه و کلمه کلیدی همخوانی دهید. بایستی محتوایی را ساخت نمایید که آنچه استفاده کننده هنگام کاوش درپی آن هست را آماده نماید.
تصمیم بگیرید که محتوا در کجای قیف فروش شما باشد. از یک الگوی نقشه‌برداری هجرت مشتری استعمال کرده و محتوا را متناسب با یک قیف خرید مختص تولید فرمایید.
محتوایی تولید نمایید که از سکو‌بندی محتوای فعلی بهتر باشد. مطالبی را مرور فرمائید که اکنون برای لغت ها کلیدی شما مرتبه‌بندی میگردند. کارایی نمایید برگه‌ای گران بها‌خیس با سازماندهی بهتر دربردارنده داده‌های اصلی و غیره تولید فرمائید.
۶.عنوانی بنویسید که دربرگیرنده واژه کلیدی اصلی باشد
عنوانی را بنویسید که هم برای مخاطبان و هم برای موتورهای کاوش دیدنی باشد. با درج واژه و کلمه کلیدی اول در اولِ تیتر منجر می شوید موتورهای کاوش آن را بهتر پیدا نمایند و با تایپ کردن یک تیتر توصیفی البته در عین اکنون مختصر به مخاطبان امداد میکنید تا بفهمند که چرا این محتوا گران بها می باشد.

۷. از تگ H1 برای برچسب تیتر به کارگیری نمایید
تیتر را با تگ H1 به کاغذ خویش طولانی تر فرمایید. یک تگ تیتر H1 بخشی از کد HTML میباشد که به موتورهای کاوش می گوید که تیتر برگه توضیحی مهم از مطالب ورقه هست.

۸. محتوای شما بایستی بیشتراز 300 واژه باشد
تعداد عبارات محتوای شما بسته به انگیزه ورقه و عمق زمینه متعدد خواهد بود. البته تحت عنوان شایسته ترین طریق بهتر میباشد محتوایی را منتشر نمایید که بدنه آن بیش تر از 300 کلمه و واژه باشد. در چهره قابلیت همت فرمایید دستکم 800 واژه و کلمه باشد، چون پست‌هایی با تعداد لغت ها اضافه احتمال درجه‌بندی بالاتری دارا هستند.

۹.محتوای اصلی و نوع اولیه بنویسید


سئوی داخلی - محتوای اصلی و گونه نخستین

محتوایی بنویسید که دست اولیه باشد و از منابع دیگر اسکن نشده باشد. محتوایی که تا قبل از این در وب سایت شما منتشر شده‌است را نسخه برداری نکنید. در صورتی‌که تارنما شما دارنده محتوایی باشد که از تارنما‌های دیگر نسخه برداری شده‌است موتورهای کاوش ممکن می‌باشد وبسایت شما‌را جریمه نمایند یا این که ورقه شمارا جایگاه‌بندی نکنند.

۱۰. محتوای با با کیفیت بنویسید
حتی هنگامی محتوای خویش را صرفا به خواسته درجه‌بندی سئو تولید می کنید مدام به خاطر داشته باشید که حق تقدم تمرکز شما بایستی بر روی خوانند‌گان باشد. محتوایی کیفیت خوب ساخت فرمایید که موثر و دارنده بها باشد.

۱۱. محتوای خویش را معمولی و برای سطح ها مبتدی و تازه کار بنویسید


سئو آن پیج - محتوای بی آلایش و برای سطح های مبتدی و تازه کار

تایپ کردن مطالب با با کیفیت به معنای این وجود ندارد که یک نوشته‌ی‌علمی تحقیقاتی در سطح دانش گاه بنویسید. در واقعیت دقیقا معنای برعکس دارااست. مقاله شما می بایست برای هر سطح از خواننده مطلوب باشد از به عمل بردن اصطلاحات پیچیده و تخصصی در آن خودداری کنید. همچنی عملکرد فرمائید جمله ها و گزاره‌های شما کوتاه باشد.

۱۲. تراکم کلمه و واژه کلیدی را 2-3% در لحاظ بگیرید
به موتورهای کاوش یاری نمایید تا با به کار گیری از کلمه و واژه کلیدی اصلی مجموعاَ محتوا، زمینه محتوای شما‌را تشخیص دهد. شایسته ترین طریق استعمال از دو تا سه توشه در هر 100 واژه و کلمه می‌باشد تا تراکم 2-3% ساخت شود. برای خودداری از تکرار عبارات فرمائید نگذارید لغت ها کلیدی شما از این تعداد فراتر رود.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۰۰:۴۹ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

صفحه ها دارنده خصوصیت amp چطور در حاصل گوگل اکران داده می‌شوند؟


صفحه ها دارنده خصوصیت amp چطور در حاصل گوگل اکران داده می‌شوند؟
صفحاتی که در پباده سازی خویش از amp به کار گیری کرده اند در گوگل عزیزتر می باشند; و آرم ای نیز در کنار آنان قرار می گیرد که با به کارگیری از آن یوزرها متوجه استعمال از این کادر ورک در پباده سازی این وبسایت می گردند; همان گونه که در تصویر رو به رو می بینید آرم کناری حاصل نشان دهنده به کار گیری این سایت از این خدمت هست; اما برخی از وبسایت های وسیع در فیس به کارگیری از این خدمت از گوگل تیک آبی‌رنگ اخذ می‌کنند;

سئو در مشهد

نکته ای که در بخش گذشته نیز ذکر شد دو سایت در حالت هم اندازه; یکی از با استعمال از amp و دیگری فارغ از به کار گیری از آن در گوگل موقعیت متفاوتی دارا‌هستند; و اینترنت سایتی که از این خدمت به کار گیری می نماید در موضع بالاتری نسبت به دیگری قرار می گیرد;

amp چه چیزی است و چه کاربردی در طراحی وب و سئو وبسایت دارااست؟
چطور از amp در وردپرس استعمال کنیم؟
عزیزان گرامی هم اکنون که دانستیم amp چه میباشد می بایست بیان‌کنم شما می توانید به آسانی از این قاب ورک ماهر در وبسایت وردپرسی خویش به کار گیری فرمایید; برای این خواسته ما برای شما نوشته‌ی‌علمی ای اماده کردیم با اسم فراگیری فعال سازی amp در وردپرس; که می توانید با مطالعه آن این خصوصیت را در تارنما وردپرسی خویش فعال فرمائید; در حالتی که که در فعال سازی این مسئله در تارنما خویش چیره نبودید می‌توانید; از سرویس ها پشتیبانی وب سایت تعمیراتچی وردپرس به کار گیری فرمایید;

برای به کار گیری از سرویس ها پشتیبانی وبسایت وردپرس کافیست; با شماره های درج شده در ذیل ورقه به کار گیری نمائید; و یا این که وارد بخش تماس با ما وب سایت گردید; بینش شما چه میباشد؟ تابحال از این قابلیت و امکان در تارنما خویش استعمال نموده اید؟


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۵۲:۱۷ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)