مرجع مقالات رسمی سئو مرجع مقالات رسمی سئو .

مرجع مقالات رسمی سئو

البته چرا همگی بک‌پیوند‌ها خوب نیستند؟!


البته چرا همگی بک‌پیوند‌ها خوب نیستند؟!
متاسفانه از بینش بخش اعظمی از ماشین کرایه ای‌های سئو، کلیه بک‌لینک و پیوند‌ها با ارزش میباشند. درصورتی‌که در حقیقت چنین وجود ندارد. ولی این نگرش تا حدی از سیاست‌های قبلی گوگل نشات می گیرد. ولی گوگل در سال های اخیر سیاست‌های جدیدی را در قضیه بک‌پیوند در پیش گرفته میباشد که ماشین کرایه ای‌های سئو می بایست از آنها باخبر باشند.

موتور جستجوی گوگل اینک اینترنت‌وب سایت‌هایی که از پیوند‌های اسپم به کارگیری نمایند را جریمه می‌نماید. بک‌لینک و پیوند‌ها فعلا به‌تیتر یکی فاکتورهای اثرگذار در سکو‌بندی اینترنت‌وب سایت موردنظر می‌باشند و عامل آلرژی این موتور کاوش روی بک‌پیوند‌ها نیز همین می‌باشد.

 سئو در مشهد

خیل‌عظیم بک‌لینک و پیوند هم می تواند خلل‌ساز باشد
به عبارتی‌طور که در ابتدا گفتم، سیاست‌های گوگل درزمینه بک‌پیوند‌ها عوض شده میباشد و کاهش قیمت تعداد بک‌لینک و پیوند‌ها نیز یکی‌از مواقعی میباشد که گوگل راجع به آن سیاست‌های جدیدی را در پیش گرفته هست. در سیاست تازه، کیفیت بر کمیت ارجحیت داراست و در صورتی‌که از طریق‌های غیرعادی و اسپم، تعداد متعددی بک‌لینک و پیوند برای اینترنت‌تارنما خویش مهیا کرده‌اید، مطمئنا از طرف گوگل پنالتی خواهید شد.

با وجود این مورد ها، چطور کیفیت پیوند‌ها را در کمپین‌های سئو نظارت کنیم؟
تا اینجا متوجه شدیم که هر لینکی باارزش وجود ندارد. شما بایستی قوی باشید که کیفیت پیوند‌های محل ورود و خروجی به تارنما را چک فرمایید و در رخ مطلوب نبودن، درصدد حذف و یا این که جایگزینی آنان با اشکال سلامت و ارزشمند برآیید.

کسب و شغل های آنلاین این ایام نمی‌توانند به هیج وجه از تاثیر موتور‌های کاوش بر رویش کسب و کارشان غافل شوند. در واقع این ایام شروع‌آپ‌ها در سراسر عالم درحال باصرفه‌سازی خویش برای بهتر چشم شدن در موتورهای کاوش میباشند. چون به‌این مهم پی برده‌اند که بهتر چشم شدن در موتورهای کاوش هم اندازه با فروش اضافه خواهد بود.

گوگل بیشتراز 1 سال پیش به روز جدیدی از الگوریتم جستجوی خویش به اسم پنگوئن را منتشر کرد. از مزیت‌های ورژن‌ی نو الگوریتم پنگوئن ‌می‌قدرت به اهمیت طولانی تر به مبحث لینک و پیوند بیلدینگ و ولی اهمیت بررسی پیوند‌ها اشاره نمود. در بنا شده در بروزسانی پنگوئن، شما توانا خواهید بود تا از پشت پرده‌ی بک‌لینک و پیوند‌های خویش در موتورهای کاوش باخبر گردید. گوگل همینطور اعلام کرده که الگوریتم نو به طور Real Time خواهد بود. بدین معنا که در صورتی شما عملیات تطهیر لینک و پیوند‌هایتان را انجام دهید، یک بازیابی نسبتا سریع، ممکن خواهد بود.

خوشبحتانه پیوند‌های فاقد اعتبار به سادگی و با خصوصیت‌هایی مانند نامرتبط بودن به زمینه سایت شما، فاقد مخاطب بودن، لینک و پیوند شدن به تارنما‌های اسپم و … قابل شناسایی میباشند و شما می بایست به محض واکنش با چنین پیوند‌هایی مبادرت به حذف یا این که از عمل پرتاب کردن آنان فرمایید و همینطور از خاطر نبرید که بایستی پیوند‌های حذف گردیده را با لینک و پیوند‌های نو و کیفیت بالا جایگزین فرمائید.

محاسبه کیفیت پیوند‌ها
می‌قدرت اظهار کرد که آخر و عاقبت پیروزی کمپین‌های سئو با لینک و پیوند‌ها پیوند خورده می باشد. البته گره تناول کردن سرانجام کمپین‌های سئو و لینک و پیوند‌ها بدین معنا وجود ندارد که شما می بایست هر لینکی که دم دستتان آمد را برای سایت‌تان برگزینید یا این که یکسری ‌بی‌شماری از آن‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها را برای خویش گردآوری نمایید. فراموش نکنید که پیوند‌ها انگیزه اصلی نیستند بلکه نردبانی چهت نیل به انگیزه میباشند. نردبانی که هرچقدر رکاب‌های آن سفت‌خیس باشد، احتمال وصال شما به پیروزی طولانی تر و احتمال سقوط شما کمتر میباشد.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۱۵:۱۷ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

بک لینک و پیوند چه می باشد و چه تأثیری بر سئوی تارنما دارااست؟


بک لینک و پیوند چه می باشد و چه تأثیری بر سئوی تارنما دارااست؟
در شرایطی که سئو وبسایت برایتان اهمیت داراست می بایست بک پیوند های وبسایت را چک کنید و از بک لینک و پیوند های باکیفیت در وب سایت به کار گیری نمائید. با رعایت این مورد می توانید به با صرفه سازی وبسایت و بالا بردن جایگاه سئو وب سایت یاری شایانی فرمائید. در‌این نوشته ی علمی در باب بک پیوند و تأثیر آن در سئوی سایت، کلام خوا هیم کرد.

سئو در مشهد
Backlink چه می‌باشد؟


یکی پرکاربردترین لغات در دنیای باصرفه‌سازی تارنما برای موتورهای کاوش یا این که به عبارتی سئو میباشد. اکنون معنی بک لینک و پیوند برای بخش اعظمی از فعالان حوزه اینترنت بحثی چالشی میباشد. امید داریم در‌این نوشته‌ی علمی بتوانیم به صدق بیان کنیم که بک لینک و پیوند چه است و چه تأثیر مثبت یا این که منفی می تواند بر روی درجه تارنما در موتورهای کاوش داشته باشد.

بک لینک و پیوند ها اساسا لینک و پیوند‌های محل ورود به تارنما شما از دیگر سایت‌ها می باشند. زمانی که یک کاغذ اینترنت نشانی برگه اینترنت شما‌را در تارنما خویش قرار می دهد به سیرتکامل‌ای که با کلیک بر روی آن نشانی به ورقه تارنما شما هدایت شود آن نشانی تحت عنوان یک بک پیوند در لحاظ گرفته میشود. در قبل بک لینک و پیوند یک معنا فوق‌العاده مهم و حتی می‌اقتدار اعلام کرد مهم ترین واحد سنجش آنالیز مرتبه تارنما‌ها در موتورهای کاوش بود، ولی امروزه با تغییر تحول الگوریتم موتورهای کاوش و به‌خصوص گوگل اندکی از این اهمیت کاهش یافته می باشد. هرچند که هنوز هم بک پیوند مطلوب میتواند تأثیر چشمگیری در ارتقاء جایگاه تارنما و بهبود offpage داشته باشد.

سفارش اینترنت سر: راهنمای بدون نقص از کیفیت بک لینک و پیوند، لینک و پیوند‌های اسپم و لینک و پیوند‌های بد

بعضا از اصطلاحات رایج که راجع‌به بک لینک و پیوند می بایست بدانید
Link Juice


وقتی که یک کاغذ اینترنت به صفحه ها داخلی یا این که ورقه اصلی سایت شما پیوند می دهد، این بک پیوند Link Juice نامیده می گردد. Link Juice در بهبود رنک صفحه های اینترنت و همینطور Domain Authority (اعتبار دامنه) تاثیرگذار میباشد. در حالتی‌که که می خواهید در سایتتان به کاغذ‌ای لینک و پیوند بدهید ولی به ارتقا رنک آن برگه کمکی نشود می‌بایست از تگ nofollow به کارگیری فرمائید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۴۹:۱۸ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

6 طرز برای سئو در شغل ها کوچک


6 طرز برای سئو در شغل ها کوچک
از آنجایی که تکنولوژی هر روز در حالا رویش هست و آیتم ایی نو دایره اینترنت وارد می شود ، گوگل هم مستثنی از این روایت وجود ندارد و هر یک‌سری وقت ، الگوریتم و گونه جدیدی برای سئو وبسایت ها ارائه می دهد. اینجاست که کسب و عمل ها در گیر سردرگمی می‌شوند مخصوصا که زمانه کافی، منافع و اقتدار به روزرسانی وبسایت های خویش را هم نداشته باشند ، درنتیجه مدام قدمی عقب خیس از سایر می‌باشند.

سئو در مشهد
در‌این نوشته ی علمی می خواهیم یک سری راهکار ارائه دهیم تا این بحران برای شغل ها و کسب و عمل های کوچک حل شود، امید است گامی در سوی رفع این معضل برای یوزرها و خوانند‌گان گرامی برداریم و شغل ها کوچک بتوانند حداکثر به کار گیری را از گوگل و شیوه های سئو و باصرفه سازی وب سایت برای بهبود کسب و فعالیت خویش از این نحوه انجام دهند.

بازاریابی محتوایی


گسترش دهندگان شغل ها و کسب‌وکارهای کوچک بایستی پیوند بخرند و سرگرم بازاریابی محتوایی شونددر چهره انجام این فعالیت بعداز مدتی به راحتی تاثیر آن را در سایت خویش می‌بینند.در حالتی که که می توانید با کسانی که اعتبار شما‌را ذیل سوال نمیبرند تبادل لینک و پیوند داشته باشید. درخصوص ساخت محتوا هم توجه نمایید ، محتوای اسکن گردیده و تکراری و بی کیفیت در تارنما خویش قرار ندهید .

باصرفه‌سازی تگ‌های صفحه ها


شما در سایت خویش صفحاتی دارید که مشتمل بر محتواهای گوناگون میباشد ، این عمل می بایست به وسیله یک متخصص سئو و با صرفه سازی تارنما انجام پذیرد ، بدین رخ که مطلوب هر کاغذ ایی و مطلوب هر محتوایی کلماتی کلیدی و تگ هایی متعارف تمجید شود که مردم بیش تر آن را کاوش می کنند .

ارسال نشانی اینترنتی‌های هدفمند با هزینه ذیل


این فعالیت برای معرفی پیوند شما به مخاطبان در تعداد بالا بها متعددی داراست با آنکه شاید تاثیری در فروش خیلی نداشته باشد ولی قادر است ردپای خیر به جا بگذارد و با معرفی خویش به مخاطبان انگیزه از روش پست الکرونیکی می‌توانید مارک خویش را اضافه معرفی فرمایید و در‌صورتی‌که برنامه قابل قبولی برای نشانی اینترنتی مارکتینگ یا این که بازاریابی ایمیلی داشته باشید قاعدتا این نحوه قادر است به شما یاری متعددی بکند و به مرور مخاطبین قابل قبولی را به سمت وب سایت خویش هدایت خواهید کرد.

یک پلاگین اثرگذار

در وبسایت خویش خدمتی همگانی قرار دهید که جذابیت ویژه ایی داشته باشد ، برای مثال اینترنت سایتی که در مسئله سرویس ها مامان و نوباوه فعالیت می کند با گذاشتن یک نرافزار یا این که پلاگین به حساب آوردن قد و وزن طفل ، قادر است در مخاطب یگانه خویش جذابیت تولید نماید و همین منجر چرخش آن لینک و پیوند به بقیه افراد می گردد و منجر می شود بازدیدکنندگان و محل ورود های وب سایت ارتقا پیدا نماید. همواره کارایی فرمائید نیازهای مخاطب خویش را تشخیص دهید و بر به عبارتی شالوده محتوا و تجهیزات اثر گذار در وبسایت خویش قرار دهید.

گزارش های سئو را فراموش نکنید


شغل ها و کسب و عمل های کوچک دغدغه های خویش را دارا هستند البته برای به دست آوردن فیض بهتر باید از فرایند فعالیت مطلع باشند به صورت نمونه شما از گزارش های ماهانه سئو می‌توانید فهم نمایید مردم با چه جستجوهایی وارد وب سایت شما گردیده اند و چه کلماتی مالامال قیمت خیس می باشد و همینطور بازدیدکنندگان چه مقدار و در چه صفحاتی بیش تر مکث کردند و نرخ بازدید را بالا برده اند .

تثبیت در وبسایت های بدون‌پول


شما با تثبیت لینک و پیوند در وبسایت هایی که به طور بدون پول پیوند شمارا به اکران می دهند می توانید سوای هزینه و صرفا گذاشتن وقت روی تثبیت وبسایت خویش، ازین سرویس برخوردار گردید , شاید خرید لینک و پیوند مقداری هزینه بر باشد برای استارت می‌توانید از این سرویس ها بدون پول به کار گیری نمائید مانند وبسایت های نیازمندی ها .

سود گیری:

گوگل و دیگر موتورهای کاوش هر روز قصه پیچیده و تخصصی دارا‌هستند که حقیقتا برای آپ تو دیت بودن یک وبسایت لازم میباشد آن را بدانیم و در تارنما خویش آن را اجرا کنیم . ولی به عوارض متعدد شاید نتوانیم خویش را به آن برسانیم به همین ادله سفارش میشود در معیار و کیفیت ساخت محتوا برای وبسایت خویش روزگار اختصاص دهید و پیوند های محل ورود را ارتقاء دهید.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۵۹:۴۲ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

ارتقاء سکو تارنما


برای ارتقاء سکو تارنما و قرار به دست آوردن در بالاترین مکان در نتیجه ها گوگل سفارش می‌کنیم پیشنهادات تحت را به عمل بگیرید تا شاهد ارتقاء سکو تارنما تان در حاصل گوگل باشید.

بهترین سئو کار

ارتقا مرتبه

1. تکثیر مطالب دارای ارتباط
برای ارتقا مرتبه تارنما در گوگل ، محتوای کیفیت بالا اول قدم در مرتبه بندی موتور کاوش می‌باشد و هیچ جایگزینی برای محتوای خوب نیست. محتوای باکیفیت وخوب به صورت یگانه می بایست برای یوزرها در حیث گرفته شود که‌این فرمان خویش موجب تولید ترافیک تارنما و در فیض منجر بهبود توان و رابطه وب سایت شما و ارتقا مرتبه تارنما خواهد شد.

شناسایی یک عبارت کلیدی برای هر برگه. در امر چگونگی جستجوی مخاطبان درباره‌ی یک واژه و کلمه یگانه در موتور های کاوش (عباراتی مانند "فن مهندسی مکانیک در دانش کده تهران"، "شایسته ترین برنامه فیزیک کاربردی" یا این که"جایگاه انجمن تهران مرکزی") توجه فرمایید. بعداز آن واژه را یک‌سری باردر سراسر ورقه یک یا این که دو توشه در گشوده و مسدود شدن جمله و دو تا چهار توشه در زمان محتوای باقیمانده تکرار فرمایید. فراموش نکنید که برای کلمه ها کلیدی میتوانید از حروف درشت، کج، برچسب های تیتر و دیگر برچسب های تاکید استعمال نمائید البته درین فعالیت زیاده روی نکنید که فیض معکوس میدهد.

هیچوقت خوب تایپ کردن را فدای سئو نکنید. شایسته ترین صفحه ها برای استفاده کننده مندرج خیر برای موتور کاوش.

2. آپ تو دیت رسانی منظم مطالب
احتمالا متوجه گردیده اید که ما تاکید ویژه ای بر روی ایجاد محتوا داریم . موتورهای جستجونیز بر محتوا تاکید فراوانی دارا‌هستند. آپ دیت رسانی منظم مطالب تحت عنوان یک کدام از شایسته ترین شاخص های رابطه یک وب سایت مشاهده شده‌است به این ترتیب برای ارتقاء درجه وب سایت به صورت منظم و مداوم وبسایت را بروز رسانی نمائید.

3. Metadata (فراداده)
هنگام طراحی سایت برای هر کاغذ تگ های Metadata را برای وارد کردن داده ها درخصوص محتویات برگه خویش ساخت فرمایید.

در شرایطی که شما از CMS های فراهم استعمال می‌کنید بایستی متا داده ها تحت در تگ head قرار داده شود:

Title Metadata(تیتر کاغذ)
تیتر Metadata مسئول تیتر کاغذ اکران داده گردیده در بالای یک پنجره مرورگر می‌باشد. این مهمترین Metadata در برگه شما هست.

توضیحات متا دیتا (Description Metadata)
توضیحات متا دیتا تعریف متنی می باشد که یک مرورگر در جستجوی ورقه شما به کار گیری خواهد کرد. توضیحات متادیتا تحت عنوان پنجره اکران شرح مختصر و جالب تارنما شماست که بازدیدکنندگان را تشویق به بازدید از وبسایت تان میکند.

متا تگ عبارات کلیدی (Keyword Metadata)
این متا تگ برای معرفی لغت ها کلیدی تارنما شما زمانی که یوزرها در جستجوی لغت ها کلیدی می باشند، در حیث گرفته شده‌است. گزینش عبارات کلیدی می‌تواند مشتمل بر لغات فراوانی باشد که همت نمائید در محتوای برگه تان نیز به فعالیت رفته باشند. ولی بهتر میباشد در به کارگیری از کلمه ها کلیدی زیاده روی نکنید چون سود معکوس داراست و موتورهای کاوش ممکن هست آن‌ها را نادیده بگیرند. تحت عنوان یک قاعده کلی، کارایی فرمایید تعداد لغت ها کلیدی را میان 6-8 واژه نگه دارید یا این که هر عبارت متشکل از 1-4 واژه و کلمه باشد. برای مثال "فن علم ها کامپیوتر" واژه کلیدی طولانی خواهد بود.

4. استعمال از بک لینک و پیوند های باارزش برای تارنما
تمرکز بر روی تولید لینک و پیوند مربوطه در متن. به جای داشتن پیوند "اینجا کلیک فرمائید" تلاش فرمایید اسم لینک و پیوند مقصد را بنویسید. "اینجا را کلیک فرمایید" هیچ ارزشی جز اتصال یک URL برای موتورهای کاوش ندارد در حالی که کلمه ها " برنامه انجمن دانشکده" بی نیاز گردیده با لغت ها کلیدی می‌باشد و در مرتبه بندی موتور کاوش خویش موجب ارتقا سکو وب سایت و بهبود درجه بندی کاغذ شما خواهد شد.

5. به کار گیری از تگ های ALT
مدام رسانه های تصویری و کلیپ ها را با به کارگیری از تگ Alt یا این که شرح متن جایگزین تعریف میکنند. این تگ ها موتورهای کاوش را از محتوای تصاویر و ویدئوهایتان باخبر می‌کنند. درصورتی که نشان دادن تصاویر در موتورهای کاوش قابلیت پذیر نباشد با به کارگیری از تگ ALT متن آن جایگزین خواهد شد و تحت عنوان یک واژه و کلمه کلیدی و یاری به سئو و ارتقا درجه وب سایت به فعالیت خواهد رفت.

اینها صرفا تعداد یه خرده از طریق های گوناگون برای بهبود مرتبه بندی موتور کاوش و ارتقاء درجه وبسایت میباشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۰۲:۰۲ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

الکسا با‌گاز بهبود دهیم؟


بهبود مرتبه الکسا برای اکثری از وب لاگ نویسان تازه کار کاری طاقت فرسا هست. بعضا وب لاگ نویسان توان بالقوه ای برای کسب سکو های پایین 100000 الکسا را دارا هستند. البته در اکثر مواقع بهبود سکو الکسا برای وب لاگ نویسان تازه کار کاری بسیار طاقت فرسا هست.

سئو در مشهد

خب، مساله این می باشد که چه گونه می بایست درجه الکسای تارنما و یا این که وب لاگ خویش را به‌سرعت بهبود دهیم؟ آیا ترفندهای خاصی برای بهبود مرتبه الکسا برای یک تارنما یا این که بلاگ موجود است؟ آیا ما می‌توانیم درجه تارنما یا این که بلاگ خویش را در الکسا با‌گاز بهبود دهیم؟

هنگامی که شما آغاز به تولید یک بلاگ و یا این که تارنما می‌کنید سوالهای متعددی از این قبیل به ذهنیت شما خطور میکند. درین پست قصد داریم تعدادی خط مش فعالیت معمولی برای پیشرفت سریع در سکو بندی های الکسا را به شما ارائه دهیم. پس در‌صورتی‌که شما هم قصد بهبود مرتبه الکسا را دارید و درپی رویکرد شغل های آن می‌باشید، به شما توصیه می‌کنیم این مقاله را تا پایان بخوانید.

درجه بندی الکسا چه است؟
مبتنی بر تارنما الکسا، مرتبه بندی الکسا تخمینی هست از واحد سنجش محبوبیت وب سایت شما در مقایسه با دیگر تارنما ها. الکسا یک کمپانی داده ها اینترنت هست که تارنما های متفاوت را مبتنی بر فاکتورهای متعدد مانند ترافیک تارنما، درجه بندی می‌نماید. این جایگاه بندی هر روز، آپدیت رسانی می‌شود.

اعتنا: بر طبق مشاهدات، وب سایت هایی که مرتبه ی آن‌ها بیش تر از 1 میلیون باشد کمتر آپدیت رسانی میگردند.

در حالتی‌که جایگاه ی شما تحت 1 میلیون باشد این سکو بطور منظم آپ تو دیت می گردد. سفارش میشود که سعی فرمایید تا درجه ی سایتتان همواره تحت 10 هزار باشد.

الکسا چه گونه عمل می‌نماید؟
Alexa.com در سال 1996 راه‌اندازی شد و با به کارگیری از برخی ابزارها عمل جایگاه بندی تارنما ها را آغاز کرد. اکثری از مردم معتقدند که الکسا جایگاه ی دقیقی برای وب سایت ها ارائه نمی دهد. ولی این وب سایت شایسته ترین ابزار برای مقایسه ی دو وبسایت با یکدیگر به شما میاید.

آیا بهبود درجه الکسا برای سئو ارزشی دارااست؟

بخش اعظمی از متخصصان سئو عقیده دارا هستند که زمانی در هم اکنون بهبود سئوی تارنما خویش می‌باشید به درجه بندی های الکسا هیچ توجهی نکنید. ولی زمانی که تاکتیک های سئو را بر تارنما خویش اعمال کردید و متوجه شدید که بهبود سکو الکسا رخ پذیرفته می باشد، این به‌این مفهوم می باشد که از تاکتیک های قابل قبولی برای بهبود سئوی سایتتان به کار گیری نموده اید.

چرا بهبود درجه الکسا؟
چون معیارهای الکسا بر طبق ترافیک بلاگ یا این که تارنما شما پباده سازی شده‌است و انگیزه از اعمال تاکتیک های سئو نیز جذب بیش تر مخاطب به وب لاگ یا این که وبسایت می باشد. البته معیارهای اکثری مانند جایگاه ی برگه و اقتدار دامنه در وب برای باز بینی کارایی یک تارنما وجود دارد. پس چرا بایستی بر روی پیشرفت مرتبه ی تارنما در الکسا تمرکز کرد؟

جواب این سوال این میباشد که اکثری از فعالان وب برای قرار دادن تبلیغات در تارنما شما به مرتبه ی شما در الکسا اعتنا می‌نمایند. به این ترتیب برای کلیه وب سایت ها مهم می‌باشد که بهبود سکو الکسا را مدام مد لحاظ داشته باشند تا در مقابل اشخاصی که برای تبلیغ در تارنما های گوناگون به درجه ی الکسای آنان دقت می نمایند، حرفی برای اعلام کردن داشته باشند.

به چه شکل می قدرت مرتبه ی وب سایت را در الکسا بهبود اعطا کرد؟

بعداز مطالعه ی مطالب بالا، فعلا بطور بدون نقص متوجه گردیده اید که مرتبه بندی الکسا چه است و احتمالا در حال حاضر قصد دارید تا به بهبود مرتبه الکسا بپردازید. پس بهتر هست با ما همدم باشید تا یکسری نکته پیرامون بهبود سکو الکسا را با هم بازبینی کنیم.

1. نوار ابزار الکسا را نصب فرمایید (Install Alexa Toolbar)
نوار ابزار الکسا داده ها ترافیک وبسایت شما‌را به سرور الکسا انتقال میدهد تا سریعتر مرتبه ی گزینه نیازتان را در الکسا اخذ فرمایید. پس از نصب نوار ابزار الکسا، زمانی که از وب سایت فردی خویش بازدید میکنید، این نوار ابزار با تارنما الکسا رابطه برقرار میکند تا داده ها سایتتان بوسیله این نوار ابزار به الکسا ارائه شود. در صورتی جایگاه ی شما پایین 1 میلیون باشد، این عمل جایگاه ی شما‌را بطور شگفت آوری بهبود می‌دهد.

نکته : الکسا را در رایانه ی فردی در دفتر کار نصب نمایید.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۵۵:۱۶ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

سئو کلاه سپید چه چیزی است ؟


سئو کلاه سپید چه چیزی است ؟
سئو کلاه سپید تکنیک‌هایی می باشد که در آغاز با انگیزه بهتر کردن تارنما برای مخاطبان و آن گاه با انگیزه ارائه داده ها لازم به گوگل در سوی شناسایی بهتر وب سایت و محتوا به انجام می‌رسند.

هر چه کیفیت تارنما بهتر باشد و سعی بهتری از خویش نشان دهد، گوگل طولانی تر علاقمند خواهد شد که وبسایت شما‌را به مخاطبان خویش نشان دهد.

بهترین سئو کار

در شرایطی‌که مخاطبان در جستجوی گوگل تارنما‌های بهتری مشاهده نمایند، از گوگل نیز رضایت بیشتری خواهند داشت و این چیزی هست که گوگل در ادامه آن هست.

سئو کلاه سپید

تکنیک‌های سئو کلاه سپید
در کل هر نحوه و ابزاری که بتواند رضایت مخاطبان شمارا جلب نماید، یک تکنیک سئو کلاه سپید هست البته این تمام مورد وجود ندارد.

برخی از کار‌ها که می توانند به طور مثبت روی سئو تارنما شما اثر بگذارند عبارتند از:

ارتفاع مطلوب و کیفیت مطلوب محتوای مو جود در وبسایت
استعمال از متاتگ‌های متناسب و راهنمای موتور کاوش
استعمال‌ی مطلوب از تصاویر، نمودارها، جدول‌ها، فولدر‌های چندرسانه‌ای
سرعت بالای بارگزاری و پاسخگویی تارنما
حجم نادر صفحه های
ساختار منطقی وب سایت و قابلیت دسترسی سهل به محتوای تارنما
استعمال از لینک و پیوند‌های داخلی و راهنما برای یوزرها
پاسخگویی و سعی مطلوب وب سایت در تلفن همراه‌های یار و همدم
رعایت استانداردهای روز طراحی وب
گوگل چه‌گونه متوجه می گردد که سایتی کیفیت عالی می باشد ؟
علاوه بر الگوریتم‌های برنامه‌نویسی گردیده برای شناسایی تارنما‌های کیفیت بالا، خلق و برخورد یوزرها نیز در‌این مسیر نقش مهمی دارااست.

گوگل عملکرد مینماید برخورد یوزرها را در هنگام مشاهده‌ی وبسایت‌های اینترنتی شناسایی نماید و بر طبق آن وب سایت‌های باکیفیت را بشناسد. شناسایی خلق و خوی یوزرها از روش رفتاری که در ورقه‌ی حاصل کاوش انجام میدهند و همینطور از رفتاری که یوزرها مرورگر گوگل کروم انجام میدهند قابل احتساب و چک می‌باشد.

در‌حالتی که یوزرها متعددی عبارتی را کاوش نمایند و از فی مابین حاصل یک وبسایت را بپسندند و بازه قابل قبولی از محتوای این وب سایت به کارگیری نمایند، گوگل آن وبسایت را تارنما کیفیت خوب بهتری شناسایی و مرتبه بندی میکند.

این درجه‌بندی بخش از امتیازی می باشد که به وب سایت‌ها می دهد و نحوه‌های متفاوت دیگری را نیز درین امتیاز دخیل می‌نماید.

براین اساس چهت نیل به هدف ها سئو، لازم هست تا با گونه های تکنیک‌های سئو کلاه سپید شناخت وجود داشته باشد. به علاوه علم فنی برای انجام باصرفه‌سازی‌های لازم مو جود باشد و با مخلوط تیم‌ای از تکنیک‌ها چهت نیل به هدف ها سئو برنامه‌ریزی و عمل به انجام رسد.


برچسب: بهترین سئو کار،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۱۹:۳۶ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

تحقیق در زمینه‌ی کلمه ها کلیدی با چه هدفی انجام می گردد


به خیر و خوبی می‌دانیم که لغات کلیدی از مهم‌ترین مباحث سئو در هر کسب و عمل میباشد. در نگاه اولیه این لغات صرفا با پاره ای تامل کردن به دست میایند و صاحبان آن کسب‌وکار به خیر از این مواد اول مهم برای ایجاد صفحه های وبسایت با خبر‌اند. پس چرا وقت گران بهای خویش را صرف تحقیق در لغت ها کلیدی کنیم؟

سئو در مشهد

جواب بی آلایش هست، در صورتی شما در رابطه کلمه ها و عباراتی که مردم در موتورهای جستجوی مثل گوگل، بینگ، یوتیوب و آپارات کاوش می‌نمایند اطلاعی نداشته باشید:

گزینش ساختار محتوایی برای یک تارنما غیر ممکن می شود.
عبارات و عباراتی که قصد دارید در محتوا به آن ها بپردازید و برای کابران مهم میباشند شناسایی نخواهند شد.
انگیزه گذاری درست برای رقابت با رقبا فیس نخواهد گرفت.
محتوا به سمت عبارات و عباراتی خواهد رفت که جستجوهای بسیار یه خرده دارا هستند و یا این که کسب منزلت برای آن‌ها بسیار طاقت فرسا می باشد.
پیش از هر اقدامی، لازم می‌باشد در رابطه لغات کلیدی‌ انگیزه کسب و فعالیت خویش به کاوش و تحقیق بپردازیم. بازنگری عبارات کلیدی این نیکی را دارااست که به شما یاری می نماید علاوه بر معین کردن ساختار محتوایی و استراتژی کار‌های شما، داده ها مهمی هم در رابطه ادبیات یوزرها، انگیزه آنان از کاوش در گوگل و ترازو رنج عبارات کلیدی به دست آورید. گذشته از پرداختن به مورد مهم کلمه ها کلیدی، سفارش می‌کنیم مطلقاً گام اولیه، یعنی نوشته ی علمی استراتژی سئو و شناسایی هدف ها بازاریابی را مطالعه فرمایید.

تحقیق برای شناسایی لغت ها کلیدی
تحقیق در زمینه‌ی کلمه ها کلیدی با چه هدفی انجام می گردد؟
پیش از اینکه یک راست برویم راز اصل مقاله، در باب اهمیت تحقیق درباره‌ی لغات کلیدی مقداری سخن کردیم البته برای آنکه این مورد را بهتر فهم و شعور کنیم به صورت ظریف 4 انگیزه اصلی از شناسایی عبارات باارزش را با هم مرور می کنیم. بعداز اینکه توانستید گام به گام جلو بروید و عبارات کلیدی کوتاه و بلند خویش را با یک استراتژی تعین گردیده جلو ببرید، آن وقت می‌باشد که می‌توانید به تفکر ساخت محتوا باشید. البته قبلی از این مرحله، بگذارید شمارا با پیش نیازهای مهم تری آشنا کنیم:

1. باز نگری آمار جستجوی لغت ها و گزینش استراتژی
برای اینکه به خیر متوجه خواسته “آشنایی تقاضای کلمه ها کلیدی” بشوید بهتر میباشد دو نمونه را با هم مقایسه کنیم.

نمونه یک: استارتاپی را فرض فرمائید که کارش رساندن گوشت جدید‌ی استیکی، بصورت آنلاین از کشتارگاه‌ها و مزارع کوچک به درب خانه شماست. با مقداری تحقیق در رابطه سئوی این کسب و فعالیت متوجه می‌شویم که بخش اعظمی از جستجوهای یوزرها حول محور برندهای استیک مهیا فیس میگیرد. برندهایی مثل ممد استیک، استیک نصرت و غیره. در سود مجموع تعداد جستجوها برای اسم برندهای پر اسم و رسم، بسیار طولانی تر از مجموع تعداد جستجوی کلمات همگانی‌تری مثل “خرید آنلاین استیک” یا این که “دکان آنلاین استیک” میباشد.

نمونه دو: سود‌ای که از پژوهش ها عبارات کلیدی برای این گونه کسب‌وکار بدست میاید تماما با جستجوهایی مثل عبارت های کلیدی فوتبالی مانند”سود بازی تراکتورسازی” گوناگون میباشد. بنظر شما یوزرها طولانی تر از جستجوی عبارتی مثل “مقام تراکتورسازی در لیگ” به کار گیری می کنند یا این که عبارتی مثل “منزلت تراکتورسازی ورزش3″؟ قاعدتا او‌لین عبارت جستجوی بسیار بیشتری خواهد داشت تا اینکه اسم یک مارک یا این که منشاء هم بهمراه عبارت مد لحاظ ذکر شود.

متوجه تفاوت در لغت ها کلیدی پرجستجو درین دو نمونه شدید؟

آشنایی تفاوت های این دو دسته کاوش به شما یاری مینماید تا طرح ریزی صحیحی برای مجموعه محتوایی یا این که بازاریابی خویش داشته باشید. بوسیله این گونه پژوهش ها می‌باشد که سوال های جدیدی در ذهنیت شما صورت می‌گیرد. این سوال ها در واقع مهمترین ابهاماتی می باشد که بایستی در استراتژی سئو خویش حل فرمائید. یکسری مثال از این سوال های:

برای جستجوهای گوناگون چقدر تقاضا موجود هست؟
می بایست از کلمه ها کلیدی جان دار بهره مند شد یا این که یوزرها را به سمت جستجوهای نو‌ای هدایت کرد؟
می بایست کاری کنیم که کابران بیشتری با مارک ما آشنا شوند یا این که اینکه از گنجایش های مو جود برای رضایت مشتریان فعلی به کارگیری کنیم؟
ایجاد لیست کلمات کلیدی قابل دستیابی و متناسب با هدف ها بازاریابی
انگیزه بعدی تحقیق در رابطه کلمه ها و کلمه ها کلیدی تنظیم لیستی از لغات میباشد که تقاضای حقیقی داشته باشند و در سوی وصال به هدف ها بازاریابی گزینش گردیده باشند. بعلاوه با تنظیم این لیست می‌اقتدار انتخاب کرد که لغات مشقت بار برای کسب رده کدامند و یا این که اشکال دیگری از حاصل که در سود جستجوهای یوزرها اکران داده نمی شوند مثل نقشه‌ها، تصاویر و یا این که ویدئوها را شناسایی و بر روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کرد. در سوله سئو و ایجاد محتوا، می آموزید که چطور با به کار گیری از بیلبورد محتوا، عبارات کلیدی متبوع خویش را تعیین فرمایید. برای شناخت با این عصر به کاغذ زمان یادگرفتن ایجاد محتوا مراجعه‌کنید.

حق تقدم‌بندی برای سپرده گذاری روی لغات با نرخ تبدیل بالا
انتخاب حق تقدم برای سرمایه‌گذاری و تمرکز روی عمل‌های محتوایی منجر میشود تا عمده انرژی شما صرف عمل‌هایی از سئو شود که بیشترین نرخ رجوع و برگشت سرمایه را دارا‌هستند. بعبارت دیگر، صرف ساعات و ماه‌ها انرژی برای کسب مقام در چندین لغت ها نادر راندمان در قبال پرداختن به لغات و عباراتی که در دوران کوتاه‌تری حاصل بهتری را در سئو برای شما رقم میزنند فعالیت منطقی‌ای وجود ندارد.

تطبیق کلمه ها کلیدی با صفحه ها تارنما و شناسایی کمبودها
در غایت نهایی سود‌ای که از تحقیق در رابطه کلمه ها کلیدی نتیجه ها می گردد، مقایسه کلید کلمه های گزینش گردیده با محتوای صفحه های تارنما هست. بعد از تطبیق حاصل تحقیق در رابطه عبارات کلیدی و مقایسه آن با صفحه های وب سایت، سه شرایط رخداد میفتد:

در صورتیکه برای عبارات کلیدی، صفحه ها محتوایی وجود نداشته باشد می بایست محتوایی نو برای آن‌ها ساخت شود.
در صورتیکه صفحه ها متناظر برای لغات کلیدی انگیزه وجود داشت البته به اندازه کافی با صرفه نباشند و به خیر جواب جستجوهای انجام یافته را نمی‌دهند می بایست باصرفه‌سازی برای این صفحه های صورت بپذیرد.
و پایانی شرایط این می‌باشد که صفحه ها تشکیل‌شده، برای لغات کلیدی بااهمیتی هدفگذاری نشده‌اند و لازم می‌باشد تا باصرفه‌سازی در سوی لغات کلیدی حادثه بیافتد.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۰۹:۵۶ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

لندینگ پیج - توصیه بدیهی


توصیه خویش را پر‌نور و بدیهی فرمائید
لندینگ پیج - توصیه بدیهی

یک متخصص بازاریابی به اسم Joe Chernov میگوید: «بازاریابی خوب منجر می شود کمپانی هوشمند به حیث رسد ولی بازاریابی عالی سبب ساز میشوند مشتری حس هوشمندی نماید.» در‌صورتی‌که میخواهید نرخ تبدیل خویش را ارتقا دهید بهتر می‌باشد از این خرد در تولید لندینگ پیج خویش به کار گیری فرمایید.

سئو در مشهد

زمانی که برای اولی توشه برنامه‌ریزی استراتژی با صرفه‌سازی خویش را آغاز کردید به‌این تصور کنید که به چه شکل میتوانید مشتری را به سمت تجربه احساسات مثبت سوق دهید. شما میخواهید که آنها شم هوشمندی، تشکر، الهام‌بخشی و هیجان داشته باشند. با اندیشه کردن به انگیزه مختص مشتری خویش آغاز به عمل فرمایید و آن انگیزه را به یک تیتر تبدیل فرمائید.

۲. لندینگ پیج خویش را بی آلایش نمایید
لندینگ پیج - لندینگ پیج معمولی

یک لندینگ پیج بسیار معمولی ممکن می باشد زخم‌پذیر به حیث رسد ولی از پیچیدگی و گیجی مخاطب دوری می‌نماید. در‌صورتی‌که میخواهید مخاطبان شما روی پاداش تمرکز نمایند آنان را به مبادرت فراخوانی فرمائید.

Dropbox به صورت مداوم یکی‌از مثال‌های گزینه عشق و علاقه اینجانب میباشد. این مجموعه لندینگ پیج‌های بسیار جذابی تولید مینماید که حجم متعددی را فارغ از استعمال زیاد از کلمه ها بازدهی بالایی دارااست. در‌این ورقه تنها 5 عنصر اصلی در بالای ورقه موجود هست و سه آیتم از آنان به اندازه کافی کوچک می‌باشند تا در یک نوار پیمایش قرار گیرند. چهار‌مین تصویری دلپذیر ولی لطیف مهیا مینماید و آخری عنصر تمرکز برروی Call To Action یا این که به عبارتی فراخوانی برای مبادرت می باشد.

۳. رنگ‌های ضد و نقیض را آزمون نمائید
لندینگ پیج - رنگ‌های ضد‌و‌نقیض

شایسته ترین لندینگ پیج‌هایی که تا به امروز چشم‌ام از کنتراست رنگ متعددی به کارگیری کرده‌اند البته از حیث رنگ و وضوح بسیار عالی میباشند.

در نمونه Starbucks شما میتوانید CTA را نادیده بگیرید. حتی با وجود اینکه دکمه «Join now» یا این که فعلا به ما پیوندید رنگ ستاره را در لوگوی سمت چپ منعکس میکند بسیار پررنگ‌خیس و بدیهی‌خیس می باشد. بافت سیاه قضیه عنوان CTA را پاچ می نماید. به علاوه فضای منفی متعددی در بین لوگو و سایر موادتشکیل دهنده موجود هست.

۴. نصیب‌های مهم را در بالای حصار نگه دارید
اصطلاح بالای حصار یه خبر نامه اتلاق میگردد. در خبر نامه‌های سنتی مدام جالب‌ترین ماجرا‌ها در برگه نخستین بالای برگه قرار داده گردیده بودند تا مشتریان بتوانند عنوان ها را ببینند و مایل به خرید خبر نامه باشند.

شما میتوانید با نگه داشتن موادتشکیل دهنده لندینگ پیج خویش در بالای ورقه دیجیتال به عبارتی عمل را انجام دهید. یعنی نقطه‌ای که استفاده کننده برای کسب داده ها بیش تر بایستی در آنجا تکان نماید. اکنون که طولانی تر اشخاص از تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها به کار گیری می نمایند این عمل پاره ای دشوارتر از مدام می‌باشد. خبر خوب اینکه می توانید از نقشه پیمایش یا این که Scroll map استعمال نمایید تا به راحتی وضعیت مکانی میانگین را در دستگاه‌های دیگر مشخص و معلوم نمایید.

۵. از تکنیک‌های کمبود به کارگیری فرمایید
لندینگ پیج - تکنیک‌ کمبود

محدودیت دوران و محدودیت مقدار از رایج‌ترین لغات بازاریابی میباشند. کمبود بازدیدکنندگان لندینگ پیج شما‌را ناچار به انجام این عمل و استعمال از این کلمات می کنند چراکه آنها می دانند چنانچه زیاد منتظر نمایند ورقه را از دست خواهند بخشید.

حتی مغازه‌های پهناور نیز از این نحوه استعمال میکنند. دیدن عباراتی مانند «صرفا 2 دقیقه زمانه باقی میباشد» سبب ساز میگردد تا استفاده کننده بخواهد فورا توصیه دهد و پیشین از هر که دیگری بتواند از کالا استعمال نماید یا این که آن را خریداری نماید.

شما می توانید این فعالیت را در اینترنت‌تارنما خویش انجام دهید و با فعال کردن دوران محدود برای تخفیف یا این که ارائه زمانه معین برای استعمال از یک وبینار که ممکن می باشد دیگر هیچ گاه حادثه نیفتد مخاطبان را جذب فرمائید.

یک زمان‌سنج شمارش معکوس قادر است یک عنصر بصری را به محدودیت بیفزاید. این عمل به بازدیدکنندگان شما می گوید تا چه زمان میتوانند نسبت به‌این توصیه مبادرت نمایند.

۶. دکمه‌های تماس خویش را به طور بی واسطه قرار دهید
یک دکمه مبادرت به تماس یا این که CTA نباید سبب ساز شود که خواننده در گیر استرس و سردرگمی شود. سفارش خویش را بدیهی، مختصر و روشن مطرح کنید. در عکس‌هایی که در ابتدا به اشتراک گذاشتیم متوجه خواهید شد که کمپانی‌ها از لهجه فانتزی و پیشنهادات پیچیده هجران مینمایند و عباراتی نظیر موردها ذیل را به عمل میبرند:

برای دانلود کلیک فرمائید
dropbox تجاری مجانی را آزمون فرمایید
اینک متصل گردید
اینجا را گزینش فرمائید
این کلمات بسیار معمولی ولی تاثیرگذار می باشند.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۵۵:۵۲ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

گوگل دو گونه خصوصیت لینک و پیوند


گوگل دو گونه خصوصیت لینک و پیوند (Attribute) تازه معرفی کرد. این خبر کوتاه به تنهایی برای کارشناسان سئو کافی بود تا مشاجره‌ها و سوال و پاسخ‌های بی‌آخر را آغاز نمایند. با این که گوگل میگوید رخداد خاصی نیافتاده میباشد البته این خبر برای جمع‌ای خوب و برای خیلی‌ها هم بد میباشد. دو آیتم لینک و پیوند فالو و نوفالو تبدیل شد به ۴ آیتم. صفت‌های پیوند نو یعنی لینک و پیوند حامی مالی گردیده (sponsored) و لینک و پیوند محتوای تولیدی یوزرها (UGC) می باشند. در‌این نوشته ی علمی توضیح میدهیم چه اتفاقی در گوگل افتاده می باشد، چه کارهایی بایستی انجام دهیم و پاسخ سوال های احتمالی شما‌را هم میدهیم؛ ولی گذشته از هر چیزی سریع‌خیس برویم راز اصل مقاله و ببینیم که 4 جور لینکی که می بایست بشناسیم چه میباشند.

سئو در مشهد

در حال حاضر ما با 4 جور پیوند راز و فعالیت داریم!
در شرایطی که موافق باشید، خیلی خلاصه گونه های لینک و پیوند‌ها را مرور کنیم و بعد از آن برویم سراغ توضیحات طولانی تر.

لینک و پیوند فالو یا این که دوفالو (Dofollow): پیوند‌هایی می‌باشند که موتور کاوش آنان را دنبال می‌نماید و وارد ورقه مقصد میشود.

پیوند نوفالو (Nofollow): لینک و پیوند‌هایی می‌باشند که موتور کاوش آنها‌را دنبال نمی‌نماید.

لینک و پیوند تولیدشده بوسیله استفاده کننده (UGC): لینک و پیوند‌هایی که به وسیله یوزرها در بخش نظرها تارنما یا این که فروم‌ها تولید می گردند.

پیوند اسپانسری (Sponsored): پیوند‌هایی می‌باشند که در قبال قرار دادن آن ها در وب سایت پول اخذ میگردد.

لینک و پیوند فالو و نوفالو چه می باشد؟
در صدر هنگامی از یک برگه به کاغذ دیگری در اینترنت پیوند داده می شد از ساختار کد پایین استعمال می‌کردند.

Example

درین طریق لینک و پیوند دادن از هیچ صفتی به کارگیری نشده هست. یعنی یک لینک و پیوند عادی که استفاده کننده را به برگه دیگری هدایت می نماید. بدین جور لینک و پیوند‌ها، پیوند فالو هم می گوییم.

۱۵ سال قبلی گوگل یک صفت پیوند معرفی کرد و اسم آن را نوفالو (nofollow) گذاشت. استدلال معرفی آن هم لینک و پیوند‌های اسپم در بخش نظرها وب سایت‌ها بود. در صورتی یادتان باشد به عبارتی زمان وب لاگ‌نویس‌ها و صاحبان تارنما‌ها در بخش ایده ها تارنما‌ها جملاتی مثل این می‌نوشتند:

"وب لاگ نیکی داری به بلاگ منم راز بزن"

پیوند بلاگ یا این که وب سایت خودشان را هم در همین ایده ها می‌گذاشتند. همین اکنون هم برخی از یوزرها به طور دستی یا این که بعضی به یاری ربات‌ها همین عمل را مینمایند. ادله این فعالیت معمولی می‌باشد؛

پیوند طولانی تر = سکو فراتر در حاصل گوگل = ترافیک بیش تر

گوگل که متوجه این سوءاستفاده و ایرادات گردیده بود، در سال ۲۰۰۵ صفت نوفالو را معرفی کرد. ساختار پیوند‌های نوفالو این شکلی شد:

Novin

لینک و پیوند نوفالو به گویش معمولی یعنی دادن این پیام به ربات‌های خزنده گوگل که‌این لینک و پیوند را دور از شوخی نگیر.

خواسته از بدون شوخی نگیر قادر است مضمون‌‌های مختلفی داشته باشد:

این لینک و پیوند‌ها را دنبال مکن
این لینک و پیوند را کاربرها گذارده‌اند ربطی به ما ندارد
این پیوند را به توصیه مشتری در سایتم نهاده‌ام
انگیزه این پیوند می تواند یک تارنما اسپم باشد
نمیخواهم برگه‌ای که لینک و پیوند دادم ارتقاء سکو داشته باشد
خلاصه این که لینک و پیوند‌هایی که در سئو تاثیر متعددی داشتند شدند فالو و آنهایی که تاثیر خیلی کمتری داشتند شدند نوفالو. به‌این ادله میگوییم خیلی نادر زیرا بی‌تاثیر نیستند. تجربه نشان داده میباشد این جور لینک و پیوند‌ها هم تا حدودی سبب ساز ارتقاء سکو می شوند. حتی درصورتی که گوگل به لینک و پیوند اعتبار ندهد فکر کنید پیوند نوفالو در جایی باشد که یوزرها روزمره روی آن کلیک نمایند و در وب سایت انگیزه مطالب را بخوانند یا این که خرید نمایند. این یعنی ارتقا ترافیک، ارتقاء روزگار ماندگاری و در فیض بهبود سئو.

مثلا پیوند‌های وب سایت ویکی‌پدیا از دسته نوفالو می‌باشند ولی تاثیر آن ها میتواند از یک پیوند فالوی ضعیف هم طولانی تر باشد.

برای فهم بهتر تفاوت این دو لینک و پیوند، سفارش میکنم نوشته‌علمی تفاوت پیوند فالو و نوفالو را در وب لاگ نوین بخوانید.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۵۸:۰۴ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

ایجاد محتوای برمبنای داده ها و اطلاعات


3) ایجاد محتوای برمبنای داده ها و اطلاعات
این ترفند شباهت متعددی به آیتم قبل داراست. در‌این تکنیک جای این که یک سری سوال بپرسید، میتوانید از آن ها درخواست ارائه آمار و داده ها در یک موضوع مختص بکنید و از مجموع آن ها خودتان یک پست تولید فرمایید.

بهترین سئو کار

مثلا می‌توانید از رئیس یکسری وب سایت پهناور در یک موضوع یگانه بخواهید تا معدل نرخ کلیک نشانی اینترنتی های تبلیغاتی خویش را به شما بگویند. بعد به امداد این داده ها در کنار یکدیگر می‌توانید یک نوشته ی علمی تحقیقاتی بنویسید و از اطلاعات و آمارهای موثق به کار گیری نمایید.

ولی دقت فرمایید که بخش اعظمی از کسب و امور به راحتی داده ها و داده های خویش را در دست شما قرار نمی دهند! به همین برهان لازم هست با اشخاص متعددی رابطه برقرار نمایید تا در غایت تنی چند از آن‌ها جواب شمارا بدهند.

در غایت بعد از اینکه یک نوشته‌ی علمی جامع و باکیفیت ایجاد کردید، میتوانید آن را به کسانی که در ایجاد آن کمپانی کرده اند بفرستید و از آنان بخواهید که در رخ قابلیت آن را به اشتراک بگذارند. در این‌حالت می‌توانید بازدید و اعتبار متعددی کسب فرمائید.

4) تثبیت حیث و بینش در رابطه سرویس ها/مال
این شیوه درحال حاضر در اکثر سایت هایی که سرویس ها ارائه میدهند، در حالا اجراست.

در‌این شیوه شما سرویس ها یا این که محصول ها خویش را به اینفلوئنسرها ارائه می‌کنید تا در قبال آن یک بینش چندخطی برای شما تثبیت نمایند.

در‌این نحوه نسبتاً هیچ بازدیدکننده و بک لینکی اخذ نخواهید کرد ولی سبب ساز اعتماد سازی طولانی تر برای کسانی می‌شود که به وب سایت شما مراجعه می‌نمایند.

5) همیاری دو طرفه
شاید حال شما در مورد کاری خودتان از اعتبار بالایی برخوردار باشید. در حالتی که چنین باشد، ممکن هست کشف کردن فردی که از شما معتبرتر باشد مقداری سخت بنظر رسد. در این‌حالت یک زمان دیگر پیش روی شماست!

شما میتوانید درپی شخصی بگردید که از نگاه اعتبار و محبوبیت در مقام شما باشد و یک پست مشترک با وی بنویسید! این سیرتکامل از پست ها برای هر دو طرف منفعت دارااست.

در شرایطی که چنین محتوایی بوسیله هر دو مولف پروموت شود، اقبال بسیار بالایی داراست تا ویروسی شود و مطمئنا خواهید روئت کرد که در مجموعه ها و شبکه های تلگرامی دست به دست میچرخند!

عده بندی
جمعی از اشخاص اعتقاددارند که طریق پست مهمان دیگر همانند گذشته تاثیر ندارد. اگرچه با کلام این نوع از اشخاص مخالفم ولی به آنان طرز پست مهمان معکوس را سفارش میکنم!

در‌این طرز تارنما شما پذیرای پست مهمان از سوی یک تالیف کننده دارای اعتبار و شناخته شده‌است. در واقع شما می بایست اینفلوئنسرهای حوزه خویش را پیدا فرمایید و از آن ها درخواست نمایید تا برای شما محتوایی ساخت نمایند و در غایت آن را با مخاطبان خودشان به اشتراک بگذارند.

اما پست مهمان معکوس مدام به صورت یک محتوای متنی عادی وجود ندارد و گفتمان های ویدیویی تک نفره، گفتگو های یک‌سری نفره و پست های اشتراکی را مشتمل بر می‌شود.


برچسب: بهترین سئو کار،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۱۶:۳۹ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)