مرجع مقالات رسمی سئو مرجع مقالات رسمی سئو .

مرجع مقالات رسمی سئو

مزیت های نصب Google Analytics در وردپرس


در‌حالتی که جدیدا گام به دنیای اینترنت و ساخت سایت نهاده اید صد رد صد یک توشه هم که گردیده اسم Google Analytics یا این که گوگل آنالیتیکس را شنیده اید.درین پست قصد داریم به لهجه بی آلایش طریق نصب Google Analytics در وردپرس را به شما عزیزان فراگیری دهیم.

سئو در مشهد

یکی‌از مهم ترین کاربردهای آن اطلاع از آمار وب سایت در قضیه های گوناگون می باشد. مثلا شما می توانید آمارهایی نظیر تعداد یوزرها تازه وب سایت،تئاتر تعداد یوزرها وب سایت، زمان روزگار باقی ماندن یوزرها در سایت، مکان جغرافیایی یوزرها و اکثری از تجهیزات مهم دیگری که گوگل آنالیتیکس به ما ارائه می دهد را ببینید.

مزیت های نصب Google Analytics در وردپرس
1. اولی و مهمترین فعالیت این بررسی ،انتخاب وضعیت جغرافیایی بازدید کننده ها و معلوم کردن محل به کار گیری از مرورگر گوشی،تبلت و پی سی می‌باشد.با این فعالیت می شود آماری اجمالی از تعداد بازدید کننده ها و محلی که بیشترین تمرکز اشخاص در آنجا می باشد را به دست آورد.

2. ارایه گزارشاتی از عمل های هر استفاده کننده درسایت وردپرسی شما،که مهم‌ترین مزیت این گزینه این می‌باشد که برای شما مشخص و معلوم می شود بیشترین بخشی که گزینه بازدیده یوزرها قرار گرفته می‌باشد و منجر می گردد شما پیرو تقویت نقاط مثبت و رفع نواقص وب سایت باشید.

3. گزینش مسیری که یوزرها به‌این وسیله به وبسایت شما دسترسی پیدا می کنن.یعنی با این فعالیت برای ما معین می شود که یوزرها از چه موتوری برای ورود به کار بستن،چه درصدی از آن‌ها به طور بی واسطه و مستقیم به وب سایت دسترسی پیدا می‌کنند .هم چنین فرد می‌گردد که بیشترین ترافیک را کدوم موتور جست و جو گر داشته…بینگ،یاهو،گوگل و…یا این که معین می گردد که لینک و پیوند های از وبسایت شما در کدام وبسایت ها موجود هست.

توصیه شگفت انگیز کدفرند،دسترسی به کلیه زمان های آموزشی کدفرند صرفا با تهیه و تنظیم اشتراک ویژه

استارت نصب Google Analytics در وردپرس
اولی گام ما رفتن به تارنما تحلیل گوگل Google Analytics و تولید یک حساب gmail می باشد.در‌صورتی‌که حساب gmail هم دارید پس بی واسطه به ورقه مرتبط با محاسبه گوگل رفته و آغاز به تثبیت وبسایت نمایید.استعمال از این خدمت گوگل برای آی پی های اهل ایران مسدود می‌باشد،پس برای راحتی استعمال از این خدمت از او پی ان به کار گیری نمایید.

پس از ورود بدین برگه روی پیوند Access Google Analytics در بالای کاغذ کلیک نمایید.آن گاه بر روی دکمه سبز رنگ SIGN UP FOR FREE کلیک نماید تا با برگه تحت که مرتبط با ادمین وب سایت است مواجه گردید.

 

 

نکته:اگه از پیشین اکانت جی میل دارید که مشکلی وجود ندارد و می تونید با اکانت قبلیتون ادامه بدید.در غیر این چهره می بایست جی میلی رو برای خودتون بسازید.آن گاه از روش اکانت جی میلتون برای ایجاد این ابزار مبادرت نمائید.

تثبیت وبسایت در Google Analytics:در‌این مرحله با بخشی مواجه میشوید که می بایست میان دوگزینه یکی از رو گزینش نمایید.نرم افزار تلفن همراه یا این که سایت.مطمین گردید که اینترنت سایتو گزینش می کنید.درپی گوگل به شما یک سری دسترسی رو سفارش می کنه که تمامی ی آن‌ها مجانی میباشند آن‌گاه وارد ورقه ای میشوید که بایستی اطلاعاتتان رو وارد فرمایید.این داده ها دربرگیرنده url وب سایت و حوزه‌ هنگامی و…ست.محیطی مثل صورت پایین:


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۴۸:۲۸ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

محتوای کیفیت عالی


نمونه:

یک مشتری برای فروش باتری خودرو خواستار یک تارنما و سئو هست. برای این مشتری وب سایت را پباده سازی کرده و چنیدن محتوای مربوط به فروش باتری خودرو تولید کرده ایم. در فاز بعدی برای ساخت بک پیوند در وب سایت های دیگر بصورت پست مهمان بسراغ تارنما هایی میرویم که سرویس ها خودرویی ارائه می‌دهند. اما عمده فروش باتری خودرو نیستند. پس از یافتن چنین تارنما هایی به آن ها سفارش قرار دادن پست مهمان را ارائه می‌دهیم. همانگونه که گفته شد اکثر زمان ها مالکان وب سایت ها برای ساخت محتوا برای تارنما های خویش مبتلا ایراد می‌باشند. بدین ترتیب احتمالا سایتی که یافته ایم نیز چنین مشکلی داراست. به این ترتیب در زنخدان زنی برای قبول پست مهمان می توانیم با توکل بر ارتقاء جایگاه وب سایت و صفحه های وب سایت در گوگل خرید و فروش را به نفع خویش سوق دهیم. با دقت به اینکه تارنما پذیرنده پست مهمان در شرایطی که که خویش بخواهد برای سایتش محتوای موءثر تهیه و تنظیم فرمائید بدون چاره به هزینه ای دستکم نزدیک یک میلیون تومان در ماه می باشد. به راحتی میتوان پذیرنده پست مهمان را برای پرداخت هزینه بابت درج پست مهمان قانع کرد.

سئو در مشهد

بدین ترتیب علاوه بر یافتن سایتی برای درج پست مهمان یک وبسایت برای محتوا گذاری هم خوا هیم داشت.

نکته : برای پیروزی در‌این مسیر بایستی محتوای کیفیت عالی ایجاد شود. محتوای کیفیت بالا محتوایی می‌باشد که نسخه برداری نباشد و دستکم 2000 واژه داشته باشد. فکر کنید بخواهید 2000 واژه مقاله در رابطه ارسال مجانی باتری خودرو در تهران بنویسید. اینکار به هیچ وجه بی آلایش وجود ندارد. در حالتی که 2000 واژه را با فونت 14 B nazanin بصورت یک متن حقیقی با گزاره هایی طبیعی تایپ کنیم. حدود 5 ورقه A4 خواهد شد. برای تایپ 5 ورقه A4 یک تاپیست ماهر حدود یک ساعت دوران نیاز دارااست و یک تایپیست مبتدی حدود یک ساعت و ربع دوران برای تایپ این حجم متن دوران نیاز داراست. در لحاظ بگیرید که مقاله شما نمی تواند نسخه برداری باشد و بایستی مقاله مختص و اختصاصی ساخت فرمایید. دوران تحقیق کلمه ها کلیدی را نیز به‌این دوران بیشتر فرمائید. خواهید مشاهده کرد که ساخت پست مهمان برای مشتریان کاری بس سخت و سخت می‌باشد. دشوار بودن ساخت پست مهمان برای مشتریان منجر شده‌است تعداد کمپانی هایی که چنین خدماتی را به مشتریان ارائه می‌دهند، به تعداد انگشتان یکپارچه هم نرسد.

 

بیش تر بخوانید : برای ارتقا ترافیک تارنما چه اقداماتی لازم میباشد؟

 

 

شایسته ترین نحوه های لینک و پیوند بیلدینگ در جهان
طرز های روتینی برای تصاحب کردن بک لینک و پیوند به همدم پاره ای تجربه های فردی را در‌این نصیب باز نگری میکنیم :

1- به چنگ آوردن بک لینک و پیوند با یاری لینک و پیوند های شکسته رقبا
این تکنیک برای وب سایت های تخصصی عملکرد متعددی دارااست. زمانی که برای پژوهش ها خویش در اینترنت متوجه می‌شوید که سایتی به یک کدام از رقبای شما که دیگر در آن مورد عمل نمی نماید لینک و پیوند داده هست و در واقعیت لینک و پیوند آن ها به مبداء، یک پیوند شکسته میباشد که استفاده کننده را به وبسایت مقصد نمی رساند. به راحتی با یک تماس از صمیم قلب با صاحب و مالک تارنما میتوانید درخواست جایگزین کردن بک پیوند با یک بک لینک و پیوند موءثر دیگر را بدهید. این پیوند موءثر جایگزین، لینک و پیوند وبسایت خودتان می‌باشد. که براحتی میتوانید صاحب و مالک تارنما را قانع نمایید که پیوند شکسته در سایتش را با لینک و پیوند وبسایت شما جایگزین نماید. این طریق مجانی و بسیار شل هست.

2- بک پیوند دریافت کردن از اینفوگرافیک ها
با مطالعه وب سایت هایی که در قضیه کاری شما مقاله درج می‌کنند برای مطالب آنان یک اینفوگرافی پباده سازی فرمائید که به تارنما شما لینک و پیوند میدهد. قراردادن عباراتی مانند: توضیح بیش تر در رابطه روش ارتقا سکو تارنما، در عکس های اینفوگرافیک می‌تواند استفاده کننده را به کلیک کردن تشویق نماید.

3- پست های مهمان
در اصل وقتی که کسی درخواست ارسال پست مهمان داراست. یک سئو فعالیت یا این که طراح تارنما یا این که چیزی مشابه این دو می باشد. براین اساس در‌حالتی که شما یک کمپانی طراحی وب سایت یا این که سئو می باشید. احتمالا برای قبول پست مهمان ناچارید به رقبای خویش با دادن بک پیوند اعتبار دهید. اما این فعالیت ایرادی ندارد. در صورتیکه پست های دریافتی براستی کیفیت عالی باشند. دادن یک لینک و پیوند قیمت یک نوشته ی علمی کیفیت عالی را داراست. به خاطر داشته باشید که لینک و پیوند های جانور در پست مهمان نمی توانند بصورت Nofollow باشند. در شرایطی‌که کمپانی پذیرنده پست مهمان لینک و پیوند های نوشته‌ی‌علمی شما‌را Nofollow می‌کند با آن کمپانی جدا ارتباط نمایید.

نکته : در تارنما های نامرتبط پست مهمان درج نکنید.

4- ردگیری رقبا
با یاری تارنما هایی مانند Ranksignal رقبای خویش را بازبینی نمائید و وبسایت هایی که آن ها برای درج لینک و پیوند تعیین می نمایند را رصد فرمائید. در حالتی‌که که تارنما ها دارنده محتوایی مربوط به تارنما شما بودند به آن‌ها درخواست ارسال پیوند و یا این که پست مهمان بدهید.

5- لینک و پیوند های داخلی
در شرایطی‌که بیان‌کنم اضافه سئو کاران از خاطر می‌برند که می‌توانند پیوند های مفیدی از وبسایت خودشان به خودشان بدهند، چندان اغراق نکرده ام. یک کدام از شایسته ترین شیوه ها برای ارتقاء تعامل یوزرها با مقاله ها تارنما دادن لینک و پیوند داخلی هست. درصورتی که لینک و پیوند های داخلی، با انگیزه پباده سازی شوند و مخاطب را به مطالب دارای ربط منتقل نمایند، بسیار تجربه کاربری مثتبی تولید میکنند.

6- تبلیغ محتوای خویش در شبکه های عمومی
هنگامی که یک تارنما نو تاسیس باشد. برای بدست آوردن مشتری برای محتوای ساخت گردیده در آن میتوانید براحتی در شبکه‌های‌مردمی خودتان برای وبسایت تبلیغ نمایید. می‌توانید از عزیزان و همکارانتان بخواهید که نظرها مثبتی در رابطه متاع ها و سرویس ها وبسایت در شبکه‌های‌مردمی بنویسند.

7- یافتن تارنما های حریف منقضی گردیده
تارنما های متعددی میباشند که عمل خویش را متوقف مینمایند. میتوان براحتی با فراهم کردن دامنه هایی که دیگر فعال نیستند از سکو آن تارنما برای تصاحب کردن بک لینک و پیوند استفاده نمود. نمونه: وبسایت Moz.com تا قبل از این در دامنه Seomoz.com قرار داشت. درحال حاضر در حالتی‌که ما این دامنه را بخریم هزاران استفاده کننده این تارنما اشتباها وارد تارنما ما میگردند. و این وب سایت قادر است محتوای وبسایت اصلی ما‌را تبلیغ نماید. یا این که حتی استفاده کننده را به وبسایت ما ریدایرکت نماید.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۳۶:۴۱ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

مهم‌ترین برهان در سئو


نسبتاً میشه اظهار‌کرد مهم‌ترین برهان در سئو داشتن بک لینک و پیوند خوب و کیفیت عالی، که در‌این نوشته‌ی‌علمی از خصوصی نوشته‌ی علمی های سئو مجموعه ساخت سایت اینترنت شهر مورد ها مرتبط با بک لینک و پیوند چه است؟ طرز های بک پیوند سازی، نکات مهم در رابطه بک لینک و پیوند ها و تاثیر آن در سئو را برای شما بیان خوا‌هیم کرد.

سئو در مشهد

گذشته از هر چیز در حالتی‌که داده ها متعددی در امر بک لینک و پیوند ها نداری نوشته‌علمی معرفی بک پیوند را مطالعه فرمائید.

بک پیوند سازی به عملیات قرار دادن لینک و پیوند تارنما در وبسایت های دیگر گفته میگردد . از این طریق برای سئو و بالا بردن درجه سایت در موتورهای کاوش استعمال می‌گردد . درصورتی که عملیات ایجاد لینک و پیوند و به چنگ آوردن پیوند از سایتهای دیگر به صحت و طبق اصول انجام شود مرتبه سایت در موتورهای کاوش بالا خواهد بک لینک و پیوند رایگانرفت و در غیر این رخ احتمال دارااست صدمات جبران سنگینی به سکو وبسایت از حیث موتورهای کاوش وارد آید و تارنما مربوطه از نتیجه ها کاوش ذیل بیاید .

تاکید سئو فعلا طولانی تر بر روی بک لینک و پیوند دریافت کردن و محتوای می باشد . درین نوشته ی علمی روش اصولی بک پیوند سازی را به شما یادگرفتن خوا‌هیم بخشید.

معمولی ترین خط مش برای اخذ سکو در موتورهای کاوش لینک و پیوند سازی می‌باشد که می‌تواند در هر مکانی رخ بگیرد اما در صورتیکه به صدق و اصولی صورت پذیرد. شما هنگامی که روی یک پیوند کلیک می‌کنید این مساله را بیان نموده اید که به محتوای ارائه گردیده بوسیله این تارنما عشق و علاقه مند می‌باشید و این می تواند یک امتیاز مثبت برای آن وبسایت از حیث موتورهای کاوش باشد.

گذشته از آغاز به عمل الگوریتم پنگوئن گوگل وبمستران تعدادی سایت و وب لاگ تولید میکردند و آنان‌را به یکدیگر لینک و پیوند میدادند که‌این شیوه با ظهور و اجرایی شدن پنگوئن گوگل نابودشد و حتی سایتهایی که از این طریق به کار گیری میکردند جریمه شدند .


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۲۱:۳۰ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

الگوریتم کبوتر گوگل دقیقاً چه چیزی است؟


کشتی نوح را یادتان می باشد؟ حضرت نوح پس از اینکه کشتی پهناور چوبی خویش را تولید، دستورداد که از هر سیرتکامل حیوان، نر و ماده آن را وارد کشتی نمایند. آیا تا به اکنون به‌این اندیشه افتاده‌اید که شاید گوگل هم این قصد را داشته باشد؟

بهترین سئو کار

کشتی الگوریتم‌های گوگل مالامال می‌باشد از حیواناتی همچون پاندا، پنگوئن، مرغ مگس خوار و غیره. البته گوگل همگی این حیوان ها را بی‌برهان گرد هم نیاورده، در واقع گوگل می خواهد کاری نماید که یوزرها اینترنتی تجربه نیکی را از جستجوی خویش به دست آورند. یک کدام از دیگر از این حیوان‌ها یا این که بهتر بگوییم طیوران کشتی الگوریتم گوگل، الگوریتم کبوتر گوگل یا این که Pigeon می باشد.

مطالعه ظریف این نوشته‌علمی به شما یاری می نماید که فهم صدق از الگوریتم کبوتر و تاثیر آن بر سئو محلی داشته باشید البته در‌حالتی که مجال کافی برای مطالعه ندارید توصیه می کنیم با مشاهده این ویدیو کل محتوای قرار گرفته درین برگه را مرور نمایید.

الگوریتم کبوتر گوگل دقیقاً چه چیزی است؟
برای اینکه به صورت بی آلایش با سازوکار الگوریتم کبوتر گوگل آشنا گردید، لازم میباشد به یکی جستجوهایی که تا به درحال حاضر کرده‌اید طولانی تر اعتنا نمائید! منظورمان چه است؟ حتم دارم که تا به هم اکنون تجربه جستجوی یک کسب و عمل محلی را در گوگل داشته‌اید. برای مثال برای اینجانب زیاد اتفاق افتاده که عبارت‌هایی همچون “کافی شاپ نزدیک اینجانب“، “رستوران نزدیک ولیعصر” را در گوگل کاوش کنم.


نتایجی که گوگل به اینجانب نشان داده در اکثر مواقع نیازم را تماماً برطرف نموده است. ولی پشت این حاصل اثر گذار و گران بها گوگل که هر کاوش را بر طبق شرایط مکانی و محلی به اینجانب نشان میدهد چه می‌باشد؟ آری! الگوریتم کبوتر گوگل.

وضعیت مکانی یا این که لوکیشن، ترازو تازه گوگل برای درجه‌بندی
اذن دهید طور دیگری به مورد نگاه کنیم. همانگونه که میدانید سازوکار موتور جستجوی گوگل بر پایه ی محتواست. در واقع برای گوگل فرقی نمی‌نماید که محتوای ما یحتاج شما متن، تصویر، صدا، کلیپ یا این که چیز دیگری باشد؛ در هر هم اکنون گوگل تلاش می‌نماید مدام شایسته ترین و دارای ارتباط‌ترین نتیجه ها را به استفاده کننده نشان دهد.

پیش از معرفی الگوریتم کبوتر جای خالی نوعی از محتوا شم میشد و آن چیزی نبود جز شرایط مکانی یا این که لوکیشن! ولی برای اینکه گوگل بتواند از محتوای تازه خویش (وضعیت مکانی) به صدق به کارگیری نماید و شایسته ترین حاصل را در مشت استفاده کننده قرار دهد، الگوریتمی تولید و اسم آن را کبوتر گذاشت.

دیدنی هست بدانید که کوروش کبیر برای ارسال خبر‌ها سری به نقاط متعدد مرزو بوم بزرگ خویش، از کبوتر به کار گیری می‌نموده است.
در صورتی‌که توشه دیگر تحت عنوان این فصل نگاه نمائید، متوجه میشوید که الگوریتم کبوتر گوگل در سئوی محلی یا این که لوکال سئو تأثیر متعددی داراست. در واقع معرفی کبوتر گوگل سبب شد که جستجوگران محلی روش خویش را تغییر و تحول دهند. در حالتی‌که چیزی درخصوص کاوشگر محلی و لوکال سئو نمی‌دانید، مسئله بعدی ما بدین مقوله اختصاص داراست.

سئوی محلی یا این که Local SEO چه چیزی است؟
در حالتی که به حافظه داشته باشید، در پیشین یکی از محرمانه روزنامه با تیتر «پیک برتر» در منزل‌ها پخش می شد. انگیزه اصلی این خبر نامه‌ها این بود که شما‌را با تمام کسب و شغل های محلی و در حدود وضعیت شما آشنا نماید.

برای مثالً تمام رستورآن‌ها، دانشسرا‌ها و تالار‌های آرایشی نزدیک خانه شما، در‌این خبر نامه به همپا داده ها تماس معرفی میشد. این کسب‌و‌شغل های محلی مصداق چیزی میباشد که گوگل امروزه با به کار گیری از الگوریتم کبوتر در موتور جستجوی خویش قرار داده میباشد.


برچسب: بهترین سئو کار،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۱۴:۰۴ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

الگوریتم مرغ مگس خوار چه می باشد؟


الگوریتم مرغ مگس خوار چه می باشد؟ و چه تأثیری بر سئو دارااست؟
فرض نمائید یکی‌از دوستانتان سوالی راجع به شایسته ترین رستورآن‌های تهران از شما میپرسد. با اینکه تا به هم اکنون به یکسری رستوران خوب رفته‌اید ولی داده ها کافی دراین باره ندارید. او‌لین کاری که می کنید چه چیزی است؟ این که دیگر جای سوال ندارد! عبارت متبوع خویش را در گوگل تایپ کرده و با کلیک بر روی دکمه کاوش، لیست شایسته ترین رستورآن‌ها به یاروهمدم عکس، نشانی و ایده ها مشتریان را در مشت شما قرار میگیرد. با خویش فکر‌می‌کنید‌ که گوگل چقدر خوب خواسته من‌را می فهمد!

سئو در مشهد

انگیزه اصلی الگوریتم مرغ مگس خوار، شعور معنی و معنای عبارت کاوش شده‌است
در شرایطی که مطالعه این نوشته ی علمی برای شما مشقت بار می باشد می‌توانید محتویات آن را در یک کلیپ 7 دقیقه ای ملاحظه کنید. در‌این کلیپ الگوریتم مرغ مگس خوار و کارایی آن به طور بی نقص شرح داده شده‌است.

آیا جستجوی گوگل مدام اینقدر در ادراک مضمون‌ خوب بوده؟

در صورتی به خاطر داشته باشید، در سال‌هایی خیر چندان به دور که الگوریتم‌های گوگل هنوز تا این حد هوشمند نبودند، وصال به جواب سوال شما ابداً بدین آسانی نبود. تحت عنوان مثال، ممکن بود که عبارت یا این که سوال خویش را در گوگل کاوش فرمائید، البته اولی نتایجی که به شما نشان داده می‌شدند صفحه های اسپم و نامرتبط باشند.

این وبسایت‌ها با به کارگیری از تکنیک‌های سئو کلاه سیاه قصد فریب دادن گوگل و یوزرها را داشتند. زمانی او‌لین فیض گوگل را گشوده می‌کردید قریه‌ها یا این که حتی صدها پاپ‌آپ تبلیغاتی آزاردهنده با جاری شما بازی می کرد.

البته گوگل دست روی دست نگذاشت و با پر‌نور کردن کارگاه‌های الگوریتم سازی خویش، تارنما‌های اسپمری که در سکو‌های برتر صفحه ها نتیجه ها قرار داشتند را به کلی وجود ندارد و نابود کرد. البته چه الگوریتمی توانست به خیر این جنبش نیکو را از خویش نشان دهد و صرفا نتایجی را نشان دهد که استفاده کننده حقیقتاً به آن نیاز دارااست؟


ورود الگوریتم مرغ مگس خوار به گلشن وحش گوگل
فرض فرمایید که دو سال پیش می‌خواستید یک نوشته ی علمی در باب الگوریتم مرغ مگس خوار بنویسید. برای چشم شدن در نتیجه ها گوگل راهی نداشتید جز اینکه واژه کلیدی خویش (مرغ مگس خوار) را تعدادی و چند دفعه در متن تکرار فرمائید. این عمل منجر میشد که استفاده کننده رابطه نیکی با متن شما برقرار نکند و در فیض کیفیت محتوا کاهش یابد.

تکرار بیش تر از‌ اندازه‌ی عبارت کلیدی در محتوا منجر شد که گوگل برای نشان دادن نتیجه ها مایحتاج استفاده کننده، به جای تمرکز بر واژه و کلمه کلیدی، مفهوم و مضمون‌ لغت ها را واحد سنجش خویش قرار دهد. الگوریتم مرغ مگس خوار یا این که Hummingbird رویکرد حلی بود که گوگل در ماه آگوست 2013 معرفی کرد، و با به کارگیری از آن غالب به فهم و شعور مراد مخاطبان خویش در نتیجه ها کاوش شد. شاید بتوان بیان کرد یکی مهم ترین الگوریتم‌های گوگل برای ارتقا بها تکنیک‌های سئو کلاه سپید همین مرغ مگس خوار بوده می باشد.

تحت عنوان مثال برای اینکه بدانید یک هنرپیشه تعدادی سال داراست، دیگر نیازی وجود ندارد که سوال خویش را به طور بی نقص از گوگل بپرسید. به عکس ذیل توجه نمائید:


با جستجوی عبارت “سن شهاب حسینی“، میتوانیم ببینیم که گوگل با‌گاز و در به عبارتی بالای کاغذ، نتیجۀ ظریف (44 years) را به ما نشان می دهد؛ این جواب ظریف بدین معنا می باشد که گوگل مراد مارا دانا و دیگر نیاز وجود ندارد سوال «شهاب حسینی تعدادی سال داراست؟» را به طور بدون نقص تایپ کنیم.

نکته دیدنی دیگر این می باشد که علاوه بر سن شهاب حسینی، اطلاعاتی از قبیل بیوگرافی کوتاه، اطلاعاتی راجع به خانواده، افتخارات و جوایز مهم این هنرپیشه را هم در سوی راست ورقه مشاهده می کنید. در واقع گوگل داده ها دیدنی دیگری که فکرمیکند میتواند برای شما اثرگذار باشد را هم در اختیارتان قرار می دهد. گوگل حسابی هوای شمارا داراست!

چرا اسم این الگوریتم مرغ مگس خوار می باشد؟
همان طور که می دانید اسم محصول ها گوگل مدام جذابیت خاصی داشته و گزینش اسم‌های پاندا، پنگوئن و مرغ مگس خوار هم از این قاعده جدا نیست. شاید جذاب باشد که اشاره کنیم گوگل در گزینش اسم این الگوریتم ذوق وسلیقه متعددی به خرج داده میباشد؛ چون مرغ مگس خوار در واقع پرنده‌ای هست که با دو خصوصیت سرعت و اعتنا شناخته می شود.

علاوه بر دنیای حقیقی، این پرنده در دنیای اینترنت و صفحه های اینترنتی هم با اعتنا و سرعت متعددی متن شما‌را باز نگری می کند و با شناسایی کلمه ها هم‌خانواده و هم معنی، کارایی مینماید نزدیک‌ترین نتیجه ها را به استفاده کننده معرفی نماید.

علاوه بر این، در‌صورتی‌که همت فرمایید با استعمال از Keyword Stuffing، عبارات کلیدی متعددی را در محتوای خویش قرار دهید، جریمه رنج درانتظار شما خواهد بود. البته اذن دهید به طور ظریف‌تری هدف ها این الگوریتم را بازنگری کنیم.

انگیزه الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل چه می‌باشد؟
میخواهیم یک رمز وسیع را به شما بگوییم! انگیزه الگوریتم‌هایی همچون پاندا، پنگوئن، رنک‌برین و … شعور خلق و خوی و کسب رضایت استفاده کننده هست. الگوریتم مرغ مگس خوار هم بیرون از این قاعده وجود ندارد و کارایی می کند با فهم مراد و معنی استفاده کننده، به عبارتی نتایجی را به وی نشان دهد که پیرو آن می باشد. البته تمامی چیز به اینجا ختم نمی شود؛ چون گوگل حتی اطلاعاتی که استفاده کننده در‌پی آن وجود ندارد را به طوری دیدنی به وی اکران میدهد تا احساس فضولی استفاده کننده را برانگیزد.

سئو یعنی، شم خوب کاوش
اذن دهید با یک نمونه بی آلایش این زمینه را پر‌نور کنیم. هنگامی عبارت “کیفیت شیر” را در گوگل سرچ می کنید، نتایجی که در درجه‌های برتر به شما نشان داده میگردد، داده ها مفیدی می باشد که گوگل می داند برای شما مهم می باشند و به کارتان میاید. به عبارت دیگر، گوگل با استعمال از داده‌های الگوریتم مرغ مگس خوار خویش، دیگر نتیجه ها اسپم و نامرتبط با انگیزه جستجوی شما‌را نشان نمی‌دهد.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۰۸:۱۲ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

تکنیک های کلاه سیاه در لینک و پیوند سازی.


یا این که این ترفندهای پیوند سازی در ظاهر خلاقانه، که در حقیقت به طور کاملً غیر قانونی می‌باشند نامی هم دارا‌هستند؟

آری! تکنیک های کلاه سیاه در لینک و پیوند سازی.

سئو در مشهد

اکنون که پیشگفتار گوگل و زمان ناپخته کودکی اش در احوال مقررات لینک و پیوند سازی را خواندید، در قدم‌بعدی میخواهیم شمارا با نحوه هایی آشنا کنیم که به تکنیک های سئو کلاه سیاه در لینک و پیوند سازی دارای اسم و رسم شدند. پس از اینکه یک چای برای خویش ریختید، ادامه نوشته‌علمی را بخوانید.

به صورت خلاصه این نوشته‌ی علمی برای اشخاصی هست که:

نمی‌دانند چه روشی، سئو کلاه سیاه محسوب میشود و فارغ از اطلاع، مبادرت به پیوند سازی مخرب و غیر قانونی می کنند.
از طریق های لینک و پیوند بیلدینگ کلاه سیاه استعمال مینمایند و اعتقادوباور دارا‌هستند که‌این طریق ها خیلی هم خوب پاسخ میدهد.
1- تبادل پیوند یا این که Link exchange
فرض نمایید یکی دوستان عزیز شما به یک رستوران خیلی دارای اسم و رسم می‌رود و بعداز مدتی به شما هم توصیه میدهد که به آن رمز بزنید. طبیعتاً درحال حاضر که یک دوست صمیمی به شما این توصیه را داده هست، به کیفیت خوراک و سرویس ها این فست فود اعتماد بیشتری پیدا می کنید و با اطمینان بیشتری وارد این رستوران می شوید.

این زمینه در دنیای سئو هم به طور کاملً دیده میشود. به گونه ای که در‌حالتی که تارنما‌های بیشتری به شما پیوند دهند، گوگل هر لینک و پیوند را تحت عنوان یک رای مثبت درنظر می گیرد. این عمل منجر می‌گردد گوگل اعتماد بیشتری به سایت شما داشته باشد و در فیض این وبسایت دوستداشتنی را در کاغذ نتیجه ها اضافه نشان دهد.

اکثری از وب سایت ها متوجه شدند گوگل برای بک پیوند ها اهمیت متعددی قائل هست و میتوانند با به کارگیری از آن مرتبه بهتری بگیرند، در فیض همت کردند به شیوه های غیر طبیعی با وب سایت های دیگر پیوند رد و بدل نمایند.


در تکنیک تبادل لینک و پیوند، شما از مدیران تارنما درخواست می کنید تا لینک و پیوند وبسایت شمارا در تارنما یا این که وب لاگ خویش درج نمایند تا شما نیز در قبال همین فعالیت را برای آن‌ها‌ انجام دهید. این عمل سبب ساز می شد هر دو تارنما بتوانند جایگاهشان را در ورقه حاصل بهبود دهند.

با اینکه تبادل پیوند در بین چندین وب سایت ممکن میباشد نتیجه ها خیر برای سئو تارنما شما داشته باشد. البته بعد از مدتی مقام وب سایت شما با روندی چشمگیر ریزش خواهد کرد. این سقوط بدین برهان میباشد که گوگل متوجه تبادل لینک و پیوند‌ شما با وب سایت‌های دیگر گردیده و شما و تارنما خاطی دیگر را جریمه نموده است.

2- لینک و پیوند سازی رینگ ای یا این که Web Rings
در نصیب گذشته به شما گفتیم که تبادیل پیوند در میان وبسایت‌ها یکی‌از طریق های رایج و دوست داشتنی بود که اتفاقاً در اکثری موردها خیلی خوب پاسخ ‌بخشید. البته بعداز اینکه تارنما های بیشتری دست به انجام این ترفند کلاه سیاه زدند، گوگل بلاخره متوجه این تکنیک در لینک و پیوند سازی شد. درحال حاضر دوران آن رسیده بود که یک تکنیک توسعه یافته خیس ابتکار شود تا گوگل از آن راز در نیاورد.

اذن دهید این سوال را از خویش شما بپرسیم تا پاره ای در جریان فعالیت قرار بگیرید. در شرایطی که قرار باشد تبادل لینک و پیوند را به شکلی انجام دهید که گوگل متوجه نشود دارید از چه سایتی پیوند اخذ می کنید، به چه نحوی وارد کار می‌شدید؟

یک موعظه: این طریق زیرکانه شما می بایست به شکلی باشد که سایتی که پیوند سازی را آغاز کرده قابل شناسایی نباشد. زمانیکه پیوند سازی فی مابین دو تارنما انجام می‌گردد تشخیص وبسایت های خلافکار برای گوگل شل هست اما در شرایطی که در‌این پروسه یک‌سری وب سایت سرگرم باشند چطور؟

آری! صحیح حدس زدید! پیوند سازی شما بایستی به طور یک دایره یا این که رینگ (Ring) صورت پذیرد. برهان گزینش اسم این تکنیک کلاه سیاه (Web Ring) هم به‌این ادله هست که شما در‌این شیوه به صورت رینگ‌ای و جور‌جمعی، مبادرت به پیوند‌سازی می کنید. در واقع این طریق با این فرض به وجود آمده که گوگل زمانی وارد یک اینترنت حلقه می گردد، مانند یک شخص گیج در گِرداب، بایستی پیرو سایتی بگردد که‌این پیوند سازی تصنعی را استارت نموده است.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۱۳:۲۳ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

ایده بازاریابی اذن‌ای از کجا صورت گرفت؟


بازاریابی اذن‌ای یا این که Permission Marketing چه است؟
بازاریابی اذن‌ای که در فارسی آن را با اسم بازاریابی اذنی نیز می‌نامند اسم یک معنا و اصطلاح از یک طرز بازاریابی امروزی هست که برای اولی توشه در یک کتاب اقتصادی به همین اسم در سال 1999 میلادی بوسیله آقای ست گودین (Seth Godin) که یک مولف و کارآفرین آمریکایی برنده میباشد معرفی شد.

بهترین سئو کار

بازاریابی اذن‌ای یکی‌از تکنیک‌های امروزی و غیرسنتی برای معرفی و تبلیغ محصول ها به مخاطبین از روش کسب رضایت آن ها می باشد. دقیقاً یک بازاریابی دیگر موجود است که دسته برعکس این دسته بازاریابی می باشد که پیرو آن را نیز معرفی می کنیم.

پس در شرایطی که بخواهیم بازاریابی اذن‌ای را خیلی بی آلایش تعریف و تمجید کنیم می بایست اینطور بگوئیم که به ارائه تبلیغات (به ویژه تبلیغات اینترنتی) و معرفی تولید ها و خدمت‌های یک کسب‌وکار به مشتریان با کسب اذن آنان بدین مراد بازاریابی اذن‌ای گفته میگردد. درواقع معرفی تولیدات یک تجارت به مشتریان در شرایطی که که خویش مشتریان به تعیین و رضایت خودشان این اذن را به آن تجارت بدهند، بازاریابی Permission Marketing می باشد.

 

 

ایده بازاریابی اذن‌ای از کجا صورت گرفت؟
قبلی از اینکه بخواهیم بدانیم بازاریابی Permission Marketing از کجا و به چه چهره وارد بازاریابی‌های امروزی مدرن شده‌است، بایستی استدلال این ایده‌پردازی را بدانیم. خط مش‌های سنتی و کهن بازاریابی در مشاجره معرفی و تبلیغ تولیدها و خدمت‌ها به مخاطبین حول محور ایده‌های نسبتاًً غیر مطلوب و مزاحمت‌آمیز خلاصه میگردند. معمولاً هیچ کاربری از هیچ قشری در وضعیت معمولی از تبلیغات خوشش نمی‌آید. اکنون فرض نمایید این تبلیغات به صورت مزاحم یا این که فارغ از رضایت مشتریان اکران داده شود! دراین‌صورت تأثیر منفی آنها دوچندان می گردد.

مثلا تبلیغات تلویزیونی که در میان فیلم‌ها و سریال‌ها به ویژه در نقاط مهم و حساس آن ها اکران داده می شود، برخلاف خیلی از تصورات که میلیون‌ها بازدید می خورند، این تبلیغات از بینش خیلی از مخاطبین خیر فقط سودآور نیستند بلکه احتمال اینکه آن تبلیغ به لیست سیاه مشتریان بیشتر شود نیز بسیار زیاد می باشد! یک‌سری نمونه دارای اسم و رسم از این گزینه در کشور‌ایران نیز فیس داده می‌باشد که حتی به سوژه واینرها نیز تبدیل شده‌است.

چنین مورد‌ای در وب نیز به وفور چشم میشود. در تارنما‌های اینترنتی و به تازگیً در کانال‌های اجتماعی تبلیغات بیش تر از پیش در هم اکنون بسط می‌باشند. تبلیغاتی که فارغ از دخالت و رضایت استفاده کننده در حجم وسیعی از قاب اکران داده شوند و یا این که تبلیغات پاپ آپ که استفاده کننده هیچ نقشی در گشوده شدن آنان نداشته باشد نمونه‌هایی از این قبیل می باشند که می‌اقتدار آن ها را صحیح همانند نمونه قبل زننده و مزاحمت‌آمیز دانست.

به خیال همین خصوصیت‌هاست که‌این دسته از بازاریابی‌ها را با اسم Interruption Marketing یا این که بازاریابی وقفه‌ای و در بعضا منابع (مثل کتاب آقای ست گودین) بازاریابی مزاحمت آمیز می‌نامند. این بازاریابی به وسیله برخی اشخاص جزو بازاریابی‌های برون‌گرا (Outbound Marketing) مدل‌بندی میگردد.

آقای گودین این راهکارها را که اما سهم بسیار متعددی از بازاریابی‌های سنتی را داشته و تاکنون نیز ادامه دارا‌هستند در دنیای امروزی به ویژه با استارت قرن بیست و یکم و داخل شدن به بعد از ظهر ارتباطات، بسیار نادر‌تأثیر میداند و اعتقاد دارد با توسعه یافته شدن تکنولوژی، صنعت تبلیغات مؤثر نیز وارد فاز جدیدی شده‌است.

عامل این داعیه این میباشد که مردم در دنیای امروزی مدرن آبادی‌ها برابر سال‌های اخیر بضاعت و توان کسب و چک داده ها را دارا هستند و زور تبلیغات به مردمی که فرهنگ وتمدن و داده ها بروز دارا هستند دیگر کارساز وجود ندارد. اما بخش عمده این مورد به مشاجره زور کردن و آزاردهنده بودن این تبلیغات دارای ارتباط می باشد و نمی‌اقتدار از جلب دقت مخاطبین به‌این تبلیغات دیده‌پوشی کرد.

این تبلیغات صرفا جور تبلیغات می باشند که برای همگی اکران داده میگردند و همگی هم حتی‌در حد یک نگاه آن‌ها‌را می بینند البته آیا چه مقدار از مخاطبینی که‌این تبلیغات را میبینند برای خرید یا این که تهیه و تنظیم آن جنس یا این که خدمت ترغیب میگردند؟

در هر هم اکنون چه بخواهیم چه نخواهیم معاش ما سرگرم این تبلیغات هست. طبق آمار و ارقام جالبی که مؤسسه تحقیقاتی یانکلوویچ که یک سازمان فعال در موضوع علم ها اجتماعی میباشد منتشر کرده، هر مشتری (مصرف‌کننده) بیش تر از یک میلیون تبلیغ را در حین یک‌سال می‌بیند! در صورتیکه به طور روزمره بخواهیم این تعداد را تقریب بزنیم بایستی خاطرنشان کرد که هر مشتری روزمره با در حدود 3000 تبلیغ کوچک یا این که وسیع روبه‌رو میشود!


برچسب: بهترین سئو کار،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۰۹:۲۶ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

واژگان استراکچر دیتا


واژگان استراکچر دیتا:
• Schema.org
• DCMI
• FOAF
• Microformats
فرمان گویش استراکچر دیتا:
• Microdata
• JSON-LD
• RDFa
• Microformats
نکته: Microformat ها، هم فرمان لهجه استراکچر دیتا برای قرار تصاحب کردن آن در صفحه های HTML و هم واژگان لازم را تعریف‌و‌تمجید مینمایند. به همین برهان آنان‌را در هر دو بخش واژگان و فرمان لهجه ذکر کرده‌ایم. نقطه ضعف این فرمت این می باشد که تنها اگر میتوانید از آن به کارگیری نمائید که واژگان مطلوب آن پیش از اینً در قالب Microformat تعریف و تمجید گردیده باشد. ولی با استعمال از RDFa، Microdata و JSON-LD میتوانید از هر واژه و کلمه‌ای که می خواهید و حتی واژگان نو ساخته و پرداخته خودتان به کارگیری نمائید.

سئو در مشهد

از چه واژگان و امر زبانی برای استراکچر دیتا به کار گیری کنیم؟
در شرایطی که قرار باشد از میان آیتم‌های بالا برای گزینش واژگان یک کدام از را تعیین نمائید، سفارش ما Schema.org خواهد بود؛ به این دلیل که موتورهای جستجوی مطرح، مانند گوگل، یاهو، بینگ و یاندکس از آن پشتیبانی مینمایند؛ راهنمای خوب و کاملی دارااست و مجموعه گسترش آن فعال هست.
البته در زمینه‌ی فرمان لهجه نمی‌توانیم جواب کوتاهی به شما بدهیم. اینک سه مورد عمده در پیش روی شما جای دارد: RDFa (Resource Description Framework in Attributes به معنای چارچوب تعریف منابع در ویژگی‌ها)، Microdata و JSON-LD (JavaScript Object Notation for Linking Data یا این که JSON برای Linking Data). مفاهیم RDFa و Microdata بسیار به هم نزدیک می باشد و هر دو قابلیت به کارگیری دوباره (reuse) از داده‌های HTML را آماده می‌نمایند.
در متد RDFa (کد پایین همین گزاره) "startDate"، "endDate" و بقیه مقادیر علامت گذاری برای استفاده کننده قابل مشاهده بوده و فاقد duplication یا این که تکرار داده ها می‌باشد:

San Francisco 49ers


Joe Montana

1979
1992

از طرف دیگر، JSON-LD داده‌ها را تکرار می نماید و تحت عنوان یک
شاید چنین تفاوتی زیاد به دیده نیاید، ولی از دید یک بازاریاب دیجیتال یا این که متخصص سئو برهان تأثیرگذار و مهمی می باشد.
به صورت کلی، آمار و ارقام جانور (نمودار پایین را مشاهده کنید) نشان میدهد که Microdata پرکاربردترین طرز موجود هست و بعداز آن در زمینه ی JSON-LD، مراحل رو به رشدی را شاهد هستیم. فعلا، توصیه گوگل به کارگیری از JSON-LD هست؛ با این اکنون، موتورهای کاوش توان تشخیص Microdata و RDFa را نیز دارا‌هستند.
در کل، سفارش کلی ما ادغام Schema.org و JSON-LD هست که برای اکثریت قریب به واقعه اینترنت‌وبسایت‌ها مطلوب و متناسب خواهد بود.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۵۷:۳۹ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

انواع سئو


6 جور کلاه برای سئو!
کلمه و واژه ی کلاه در کنار واژه و کلمه ی سئو احتمالا برای شما آشناست به این دلیل که کلمه ها “سئوی کلاه سپید” و “سئوی کلاه سیاه” را شنیده اید! مبنی بر نوشته و گفته های یکی‌از متخصصین سئو، Edward de Bono میتوانیم 6 گونه کلاه سئو را در حیث بگیریم. هریک از آنان تاثیرات و اقدامات مختص خودشان را دارا هستند و حاصل مخصوص به شخصی را برای وبسایت رقم خواهند زد. به‌دنبال تحت عنوان راهنمای دستیابی به سئوی تکنیکال این 6 مدل کلاه و 6 طرز را به شما معرفی میکنیم و مزایا و معایب آنان را باز نگری میکنیم تا بدانید چه طور از آنها به کارگیری یا این که دوری کنید.

سئو در مشهد

1. سئوی کلاه سپید
یک راه و نحوه ی آشنا در سئو که همه گیرترین و شایع ترین شیوه دربین متخصصین سئو می باشد. این‌راه احتیاج به دیتا و داده ها آماری داراست. به همین خواسته هست که تحلیلگران و اشخاصی که تمرکز و اهمیت متعددی بر روی آمارها دارا‌هستند، می‌توانند این طرز را به خیر و خوبی پیاده نمایند و از آن سود بگیرند. سود ی این شیوه آن هست که شما با داده ها و داده های عینی و حقیقی فعالیت می‌کنید و میتوانید با اعتنا به نقاط ضعف و اقتدار تارنما، کارتان را بهبود و گسترش بدهید. نقطه ضعف و عیب سئوی کلاه سپید نیز عدم دخیل بودن بازخوردهای یوزرها می‌باشد. در واقع شما صرفا با داده ها و آمارهای مرتبط با ساختار و همت تارنما سروکار خواهید داشت و توجهی به فیض دهی از سوی یوزرها و ترازو رضایت آنها نخواهد شد.

2. سئوی کلاه زرد رنگ
این روش میتواند جدول های استراتژی چیره را برای شما بسازد. در واقع هرکسی قادر است در‌این مسیر گام بگذارد و از آن به کار گیری نماید. همگی ی ما ممکن می‌باشد خیالی سرشار از ایده های متفاوت داشته باشیم که در‌این بین هریک مزایا و معایب خودشان را دارا هستند. یک نگاه بی نقص و جامع قادر است معیار پتانسیل پیروزی و فیض بخشی آنها‌را گزینش نماید تا بتوانید از فی مابین آن‌ها شایسته ترین آیتم و یا این که ترکیبی از آنان را تعیین فرمائید.

3. سئوی کلاه سیاه
این یک روش منفور در بین متخصصین سئوست به این دلیل‌که سبب به فنا یک وب سایت خواهد شد، امام لازم هست که آن را فرا بگیرید و بدانید به چه شکل ایجادش فرمائید و از میان ببریدش! در واقع هنگامی که درپی مانع ها برد سایتتان میگردید، ممکن می‌باشد متوجه گردید که معاندان و رقیبانتان از این‌شیوه برای زمین زدن شما به کارگیری کرده آند پس بایستی بدانید چه طور با این غول بی شاخ و دم خلق و خوی فرمائید!

4. سئوی کلاه قرمز رنگ
این راه و روش به عاطفه ها و احساسات بستگی داراست. در واقع برخورد هایی که به یک ایده و یک سبک از همت داده میگردد را آیتم بازنگری قرار میدهد. این‌راه بسیار مهم و کارآمد می باشد البته به صورت ویژه برای افرادی که با یوزرها مختص و هدفمندی فعالیت می نمایند بسیار مهم خیس و فیض بخش خیس می باشد. شما با آرزوها و اخلاقیات و عاطفه ها کاربرانتان به صورت نسبتاً جامعی شناخت دارید و با رعایت آن ها کارتان را انجام می دهید. سئوی کلاه قرمز‌رنگ چهت نیل به یک سقف و یا این که انگیزه راجع به مشخصی به ویژه در هنگام بازاریابی، میتواند بسیار مهم باشد به نحوی که گهگاه برای سود دریافت کردن می بایست تمام تمرکزمان را بر روی این راه بگذاریم!

5. سئوی کلاه سبز
این‌راه خلاقیت و خودکفایی را می سازد. در تمامی ی قضیه ها شایسته ترین امور و شیوه ها پیدا گردیده اند، اما تاکنون! شما میتوانید شایسته ترین شیوه از همین لحظه را برای خودتان کردار نمایید. این راه و روش می‌تواند به وسیله همگی گزینه استعمال قرار گیرد به این دلیل‌که همگی میتوانند ایده پرداز باشند و با ایده های نو و جالب، پروسه پیشرفت و بهبود کارشان را دنبال نمایند.

تا به اینجا 5 رویه در سئو را به شما معرفی کردیم. شما میتوانید برای دریافت اطلاعات اضافه و مطالعه بقیه مقاله ها آموزشی در موضوع سئو و با صرفه سازی، از ورقه ی فراگیری سئو بازدید نمایید.

6. سئوی کلاه آبی‌رنگ
این‌راه در واقع طریق ای برای توده بندی و تصمیم گیریست که داده ها و آرم ها و طریق های بقیه کلاه ها را بازبینی می‌کند و در غایت یک مسیر واحد را برای پروژه مشخص و معلوم می‌کند. قیم و یا این که مدیریت پروژه بایستی این کلاه را بر رمز بگذارد و مسیر جنبش گروه را معین نماید. همان طور که درین نوشته‌ی علمی به شما گفتیم، سئو گروه ای از اقدامات مختلف می باشد که تخصص های متنوع و مختلفی را نیاز داراست. به همین خواسته می باشد که سئوی کلاه آبی‌رنگ برای سئو و باصرفه سازی وبسایت بسیار مهم می‌باشد و در همگی پروژه ها بایستی آیتم به کار گیری قرار گیرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۲۷:۴۳ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

در شرایطی که با اینجانب در باب محتوا حرف کرده باشید


احتمالا تحت عنوان مالک یک کسب‌وکاری که در وب نیز فعال هست، مسلما با مقوله سئو آشنا می‌باشید. سوای این دعوا که سئو خویش تحت عنوان یک دانش منقطع به حساب می آید و می تواند به توسعه یک کسب‌وکار و جذب بازدیدکننده‌ هدفمند امداد شایانی نماید، نکاتی را می‌بایست بدانید تا بتوانید به خیر از این شبکه بازاریابی نیز سود ببرید یا این که در صورتی می خواهید با شرکتی که‌این سرویس ها را ارائه می‌نماید فعالیت فرمایید، دست کم نیازهایتان را بتوانید به نیکی به آنان منتقل نمایید.

  بهترین سئو کار

 

پیرو این نوشته اینجانب میخواهم یک‌سری نکته‌ای که می بایست تحت عنوان صاحب و مالک یک کسب‌وکار یا این که یک کارآفرین بدانید را برایتان بازگو کنم.

جامعه انگیزه خویش را بشناسید
همان طور که میدانید گذشته از استارت هر کمپین بازاریابی در آغاز می‌بایست ببینیم با چه اشخاصی طرف هستیم و قرار میباشد محصولاتمان را به چه اشخاصی معرفی کنیم؟ با دقت بدین که سئو هم یک شبکه بازاریابی می‌باشد، بایستی جامعه انگیزه (Target Audience) را همین نخست مشخص و معلوم کنیم.

در بنا شده در این مرحله می‌بایست ببینیم که کسانی که می خواهیم محصولاتمان/خدماتمان را به آن‌ها بفروشیم، چه عباراتی را جست‌وجو می‌نمایند؟ یا این که به هیچ وجه ترجیح می دهند که از روش کانال‌های اجتماعی با شما آشنا شوند یا این که دوست دارا هستند در موتورهای جست‌وجو، جست‌وجو نمایند؟ هرکدام از این مورد ها که معین میکنید قادر است تفاوت‌های بخش اعظمی در برنامه‌ با صرفه‌سازی سایتتان ساخت نماید.

محتوای رقیبان را بازنگری فرمایید
در شرایطی که با اینجانب در باب محتوا حرف کرده باشید صد رد صد به شما گفته‌ام که در صورتیکه وب سایت شما محتوا نداشته باشد، یوزرها چرا بایستی آن را بگشایند؟ هم اکنون این محتوا می تواند یک سرویس باشد، توضیحات یک مال و یا این که یک نوشته باشد. موتورهای جست‌وجو هم وبسایت‌هایی را ترجیح میدهند که محتوای اضافه و بهتری دارا‌هستند. این محتوا می تواند خویش سبب ساز جذب بازدیدکننده، جذب پیوند‌های اثرگذار برای وب سایت و در غایت وصال ما به انگیزه اصلی (که می تواند شناساندن خویش به یوزرها یا این که فروش فرآورده به مشتریان باشد) برساند.

ساخت محتوا را آغاز فرمائید
اکنون که با رقیبان بیش تر آشنا شدید بایستی طوری برای مشاجره ساخت محتوایتان برنامه‌ریزی فرمایید که بتوانید از کلیه آن ها بهتر فعالیت فرمائید. برای رقابت با هر کس هم‌فعلا در سکو اولیه گوگل هست، بایستی بار راهی بیش تر از وی داشته باشید. پس ایجاد محتوا را از به عبارتی روزهای اولیه فرایند سئو مقدمه فرمایید و به آن به دیده یک شبکه دیگر بازاریابی اینترنتی (بازاریابی محتوا) نگاه فرمایید تا بتوانید هم حیث موتورهای جست‌وجو را جلب فرمائید و هم بتوانید بازدیدکننده بیشتری بگیرید یا این که بازدیدکننده‌هایتان را به ماندن و به کارگیری از خدماتتان تشویق و ترغیب نمائید.

میتوانید از موردها پایین برای محتواهایتان ایده بگیرید:

سوالهای انجمن‌ها
سوال های تارنما‌های پرسش و جواب
سوالاتی که یوزرها از شما راجع‌به محصولاتتان میپرسند
مباحثی که خویش فکر میکنید برای مشتریان و کاربرنتان اثر گذار میباشد
مواقعی که فکر میکنید یوزرها بعدا از شما خواهند پرسید
لغت ها کلیدی مد نظرتان را معلوم نمائید
صراحت دارد که مدتی‌ هست در صنعت سئو از کاهش اهمیت کلمه ها کلیدی حرف میگویند و می گویند که برروی لغات طولانی‌خیس فعالیت فرمایید، ولی می بایست در لحاظ داشت که ما در مرحله گزینش عبارات کلیدی تا حدودی مدل محتواهای مد لحاظ، موضوعات و حجم آنها‌را مشخص و معلوم میکنیم و دست کم میدانیم که برروی چه کلماتی قرار می باشد مرتبه قابل قبولی کسب کنیم تا بتوانیم صدق کارمان را بسنجیم.

ساختاری باصرفه داشته باشید
درحال حاضر که هم میدانید که بر روی چه لغت ها کلیدی‌ای قرار هست فعالیت فرمایید و ایجاد محتوا را آغاز کرده‌اید، می‌بایست برروی زیرساخت و ساختار سایتتان نیز عمل فرمایید تا بتوانید از آن محتوا حداکثر استعمال را ببرید و مطمئن گردید که یوزرها آن را می بینند. منظورم از ساختار، پباده سازی مطلوب وبسایت، سرعت بالا و باصرفه‌بودن برای گوشی می باشد.

فرآیند فعالیت را باز بینی و مانیتور نمائید
بد وجود ندارد در به عبارتی در آغاز، از ابزارهای مختلفی همچون Google Analytics و Google Webmastertools (که درحال حاضر نامش به Search Console) تغییر تحول یافته به کار گیری فرمایید تا بتوانید فرآیند عمل خویش را باز‌نگری نمائید و ملاحظه کنید که آیا استراتژی‌هایی که استعمال می کنید سود میدهند یا این که نه.


برچسب: بهترین سئو کار،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۲۷:۵۲ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)