مرجع مقالات رسمی سئو مرجع مقالات رسمی سئو .

مرجع مقالات رسمی سئو

گوگل بعداز تکثیر الگوریتم پنگوئن و پنگوئن


1 رای


گوگل بعداز تکثیر الگوریتم پنگوئن و پنگوئن 2، ضد اسپم خویش را تا بالاترین حد ممکن فعال مینماید و بخش مستقل ای را با اسم عکس العمل دستی به آن اختصاص داده میباشد که بوسیله پرسنل گوگل اداره می شود و آن را نیز ارتقاء می‌دهد.
انگیزه آن حذف و یا این که به دست کم رساندن غیر کارآمد کردن بک لینک و پیوند ها و بک لینک و پیوند فروشی است. چهت نیل به منزلت مناسب و نقطع ی عطف قدرت در گوگل دو رویه توصیه می‌کنیم: رویه هایی نظیر تایپ کردن در وبسایت های دیگر تحت عنوان تالیف کننده ی مهمان و یا این که انجام کار ماهر ست.

سئو در مشهد

لینک و پیوند های غیر حقیقی وواقعی
البته اکنون می خواهیم با شما درباره لینک و پیوند های غیر حقیقی وواقعی سخن کنیم!
درگذشته فروختن بک لینک و پیوند به یک مدل تجارت شل و آسوده تبدیل گردیده بود و این بدین معناست که یوزرها اهل ایران فارغ از وجود تخصص در این مورد و برای تفریح یا این که از روی عشق یکدیگر را لینک و پیوند میکردند. البته امروزه به سیرتکامل دیگریست وسایتهایی به وجود آمده اند که ممکن میباشد محتوای آن ها در تعداد متعددی تارنما تکرار گردیده باشد.
مدیران این تارنماها بعداز مدتی سعی که غالب به اخذ مرتبه از طرف گوگل گردیده اند لینک و پیوند کلیه وبسایت های خویش را به یک کاغذ استاتیک بی آلایش منتقل می نمایند و از این طرز مبادرت به بازاریابی می‌کنند و برای ارائه دادن تبلیغ جنس شما از مرتبه ای که از گوگل گرفته اند سوء به کار گیری مینمایند و براساس به عبارتی به مدیران سایتهای دیگر تعرفه می دهند و این مدیران تماما از این مسائل بی خبر بودند به این دلیل‌که در شرایطی‌که باخبر بودند چنین کاری را هیچگاه انجام نمیدادند و خط مش دیگری را گزینش میکردند که برایشان با فایده باشد.
دیدنی میباشد بدانید که امروزه این وبسایت ها که لینک و پیوند های غیر حقیقی و واقعی دارا‌هستند به وسیله گوگل مشمول جریمه می‌شوند.

وبمستر تولز نوشته‌علمی ای درمورد پیوند های ساختگی و اختلالاتی که برای استفاده کننده مبتدی و تازه کار پیش میاورند، تدوین نموده است. به بیانی میتوان بیان کرد به لینکی، پیوند های غیر حقیقی وواقعی می گوییم که لینک و پیوند آن‌ها به دلیل بالا بردن مرتبه تارنما باشد و این تارنما ها برخلاف وضعیت و پند های وبمستر تولز و گوگل فعالیت مینمایند که قادر است بر روی پیوند های محل ورود و خروجی نیز تاثیر گذار باشد.

ایراد در بک لینک و پیوند های غیر حقیقی و واقعی
به شما راه و روش حلی پیشنهادی ارائه می‌دهیم: سایت هایی که تنها با انگیزه به دست آوردن بک لینک و پیوند از آنان و یا این که فروختن بک لینک و پیوند آن‌ها تشکیل میگردند و مطالب غیرقابل به کار گیری برروی خروجی آن ها تثبیت می شود درصورتی که‌این تارنماها و شبیه های آن، پس از مدتی که عمل های خویش را آغاز کردند، تلاش خویش را درجهت لینک و پیوند دادن به سایتی مختص تغییر‌و تحول دهند. پیامد های آن این میباشد که خیر صرفا بک پیوند های غیر حقیقی وواقعی مشمول جریمه می شوند بلکه سایتی که بوسیله چنین وب سایت هایی به آن لینک و پیوند داده شده‌است در معرض ربات های جستجو گر و جریمه قرار می گیرد.

راه‌حل
در یک سخن Disavow نمودن پیوند های غیر حقیقی و وبسایت های این چنینی را میتوان توصیه اعطا کرد. اکنون شاید برایتان سوال پیش آید که Disavow linksچیست؟ طرز تلاش آن به چه چهره میباشد؟
وبمستر بعد از اطلاع از مخرب و غیراستاندارد بودن سایتی با به کارگیری از یک فرم، عدم رغبت خویش را برای پیوند شدن با آن وبسایت به ربات های مربوطه ی گوگل اعلام می‌کند.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ آبان ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۰۷:۱۰ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

جریمه های گوگل


معمولاً گوگل ماهانه یک یا این که دو توشه تغییرات و آپ تو دیت های الگوریتم های خویش را اعلام می‌نماید؛ اما صرفا آن تغییراتی که ما از آن‌ها آگاه میشویم. یعنی طولانی تر از این هم ممکن میباشد تغییرات در الگوریتم های گوگل وجود داشته باشد. نکته اینجاست که تمام این تغییرات، تأثیر وسیع و یکسانی روی نتیجه ها کاوش یا این که به عبارتی SERP ندارند.

بهترین سئو کار

راهنمای بدون نقص تغییرات جریمه‌ها و الگوریتم های گوگل (نهایی آپ دیت رسانی 29 مهر 97)
برای اینکه فهم روشنی از تغییرات الگوریتمی گوگل در چندسال اخیر داشته باشید، لیستی از مهم‌ترین به روز ها و جریمه های گوگل در چندسال اخیر تهیه و تنظیم کرده ایم؛ همینطور در کنار آن، چند نکات و پند های پیشگیرانه برای دوری از جریمه شدن به وسیله گوگل نیز ارائه خوا هیم کرد. نکته ای که پیش از قرائت این نوشته‌ی علمی می بایست بدان اشاره کنیم این میباشد که در نصیب هایی از نوشته ی علمی الگوریتم های گوگل برای سئو ممکن میباشد با واژه #یاد آوری مواجه گردید که به معنای این میباشد که ما در حالا عمل بر روی آن نصیب هستیم و به زودی به روز نو و یا این که توضیحات تکمیلی آن نصیب را طولانی تر خوا‌هیم کرد. برای مطلع بودن از پایانی آپ دیت رسانی های این نوشته‌ی‌علمی می توانید از روش شبکه تلگرام یادگرفتن دیجیتال مارکتینگ پلت با ما همدم باشید.

فهرست الگوریتم ها:

1. الگوریتم پاندا

2. الگوریتم پنگوئن

3. الگوریتم سارق دریایی

4. الگوریتم مرغ مگس خوار

5. الگوریتم کبوتر

6. الگوریتم دوستار تلفن همراه

7. الگوریتم رنک برین

8. الگوریتم موش روشن دل

9. الگوریتم شخص

ولی پیشین از استارت، بیایید ببینیم که چطور میتوان متوجه شد که‌این آپ دیت ها به هیچ عنوان تاثیری روی ترافیک سایت خویش شما نهاده اند یا این که خیر. بی آلایش ترین راه و روش و طریق مقایسه روزگار آپدیت رسانی و یا این که ورود این الگوریتم ها با حالت ترافیک وبسایت شما می‌باشد. به لهجه دیگر کافیست تا روزگار آپدیت رسانی الگوریتم های گوگل را تا حدودی بدانیم و بعد از آن آن‌ها‌را با واحد سنجش افت و یا این که ارتقاء ترافیک خویش مقایسه کنیم. هر چندین با قطعیت نمیوان اعلام کرد که افت و یا این که ارتقا ترافیک وبسایت سود این الگوریتم ها بوده البته این‌راه تا حدودی قادر است امداد رسان باشد. ابزارهایی نیز برای این عمل ایجاد شده است که در واقع این ابزارها هم در پشت صحنه نسبتاً از همین روش و سرمشق به کارگیری مینمایند و به طور اتومات مورخ ارائه آپ تو دیت های مهم گوگل را با ترافیک سایت و رنکینگ شما در آن مورخ بازبینی می کنند و بعضا حتی از شما دسترسی گوگل آنالتیکس را درخواست می‌کنند تا به طور ویژوال و تصویری این ترافیک و تغییرات را بر روی یکدیگر هم خوانی نمایند تا شما روءیت کرد مطلوب تری از موقعیت داشته باشید.


برچسب: بهترین سئو کار،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ آبان ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۲۶:۰۰ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

اثر در حاصل کاوش در الگوریتم پنگوئن


۵-دادن پیوند به مطالب سابق
در مطالب نو که می نویسید به مطالب دیرین خویش پیوند بدید این طوری آن‌ها‌را زنده نگه می‌دارید
۶-برای بازدیدکننده بنویسید خیر گوگل
اندیشه کنم توشه سوم یا این که چهارم بود.خیلی خیلی مهمه توجه داشته باشید رو این قضیه
۷-از شبکه‌های‌اجتماعی بیش تر استعمال فرمائید

سئو در مشهد
رخ بوک, توییتر و … خیلی مفیدن.همچنین قابلیت و امکان اشتراک گذاری مطالبتون را برای بازدید کننده ها آماده نمایید.
اثر در حاصل کاوش در الگوریتم پنگوئن
به تقریب گوگل، الگوریتم پنگوئن حدود ۳٫۱٪ از کاوش در انگلیسی و نزدیک به ۳٪ از کاوش در لهجه هایی مانند آلمانی، چینی و عربی و درصد بزرگتری از کاوش به بقیه گویش های اسپم را زیر تاثیر قرار میدهد. در ۲۵ ماه مه ۲۰۱۲، گوگل یکی از دیگر از آپ تو دیت رسانی های پنگوئن، به نامالگوریتم پنگوئن ۱٫۱ را پرده برداری کرد. این آپدیت رسانی، به گفته Matt Cutts، قرار بود کمتر از یک دهم درصد از جستجوهای به گویش انگلیسی را زیر تاثیر قرار دهد. اصل راهنما برای این آپ تو دیت رسانی بر جریمه کردن تارنما هایی که چهت نیل به سکو بندی بالا بازنویسی گردیده اند بود. انگیزه گوگل به دست آوردن اسپمرهای بیشتراز حد بود، البته به لحاظ می‌رسد برخی از تارنما های مشروع و مدیران سئو با این تغییر تحول الگوریتم گرفتار شدند. وبسایت هایی درجه بندی در گوگل را برای عبارات کلیدی خاصی با اجرای الگوریتم پاندا والگوریتم پنگوئن از دست دادند. به حیث می رسداین متن در اعتراض به‌این مورد ها میباشد که، پیوندها بدین وبسایت ها متمرکز بر یک یا این که یکسری کلید کلمه و واژه اند در حالی که محتوای وبسایت رضایت بخش بوده میباشد. البته فیض آپ دیت رسانی برای تارنما های گوناگون مختلف میباشد. گوگل به صورت یگانه اشاره مینماید که صفحه ها محل ورود، که صرفا برای جذب ترافیک موتور های کاوش تشکیل شده اند، برخلاف راهبرد اینترنت مستری می‌باشند.
الگوریتم پنگوئن ۳ٰ اکتبر ۲۰۱۲ منتشر شد و بر ۰٫۳٪ از اطلاعات اثر داشت . پنگوئن ۴ AKA در ۲۰۱۳ می ۲۲ منتشر شد و بر ۲٫۳٪ از اطلاعات تاثیر داشت . پنگوئن ۵ AKA در ۲۰۱۳ اکتبر ۴ منتشر شد، حدود ۱٪ از اطلاعات را ذیل تاثیر قرار می اعطا کرد و پایانی آپ دیت رسانی الگوریتم پنگوئن بود که از ارائه آن ازهمه آپ تو دیت رسانی ها بیشتر شد. مدیران وب سایت مشتاقانه معطل ورژن نو به آرزو بهبود بودند و یک درخواست آنلاین استارت کردند به اسم دادخواست آپدیت رسانی پنگوئن با انگیزه ارائه سریعتر آپدیت رسانی این الگوریتم.
تفاوت در بین الگوریتم پنگوئن و آپ تو دیت رسانی های پیشین
پیشین از الگوریتم پنگوئن، گوگل یک‌سری آپ دیت رسانی الگوریتم به اسم پاندا منتشر کرد با اولی ظهور در فوریه سال ۲۰۱۱٫ الگوریتم پاندا با انگیزه نادر کردن سکو سایت هایی که تجربه کاربری ضعیف ارائه می کردند وارد شد. در ژانویه ۲۰۱۲، به اصطلاح طرح بندی کاغذ الگوریتم آپدیت رسانی شد ( تحت عنوان سنگین ترین آپ دیت رسانی شناخته شد)، که سایت های با تبلیغات زیاد و یا این که مطالب خیلی معدود را انگیزه قرار می اعطا کرد. انگیزه استراتژیک که آپ دیت رسانی های پاندا، پنگوئن، و طرح بندی ورقه داشتند اکران تارنما های کیفیت بالا فراتر در بالای نتیجه ها جستجوی گوگل میباشد. با این درحال حاضر، وبسایت های که در سود این آپ دیت رسانی مبتلا کاهش مرتبه بندی گردیده اند، دارنده تیم های گوناگون از این خصوصیات بودند.( انگیزه اصلی گوگل پنگوئن spamdexing میباشد از گزاره link bombing)
چرا الگوریتم پنگوئن تشکیل شد؟
۱– مباره با اسپمر ها و مطالب نسخه برداری
۲– به کارگیری بیش تر از حد از واژه کلیدی
چطور در‌این الگوریتم نزد دوست داستنی شویم؟
۱– اشتراک گذاری و معیار share شدن مطالب شما در جامعه مجازی.
۲– خودداری از تکرار کلمه ها کلیدی.
۳– کیفیت مقاله خویش را بالا ببرید و بدون نقص توضیح بدید.
۴– مطالب را اسکن نکنید و اسکن رایت را رعایت نمایید.
۵– مطالب خویش را منظم قرار دهید.
باز‌بینی ضعف الگوریتم پنگوئن
تفاوت الگوریتم های گوگل پاندا و گوگل پنگوئن
الگوریتم های گوگل پاندا و گوگل پنگوئن تمرکز خویش را بر روی طرز های شناسایی اسپم گذارده بودند، گوگل پاندا وظیفه شناسایی محتوای نامناسب و نسخه برداری گردیده از وب سایت های دیگر، طریق های متقلبانه در درون وبسایت مانند کلوکینگ و… را به عهده دارااست و گوگل پنگوئن وظیفه شناسایی لینکهای اسپم و وبسایت های مبادرت به خریداری پیوند برای بهبود رنکینگ خویش میکنند را عهده دار میباشد. هر دو الگوریتم فوق در اکنون جنگ با سئوی سیاه می‌باشند و پاندا و پنگوئن نیز حیواناتی سیاه و سپید میباشند.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ آبان ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۱۷:۵۴ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

مزایای ابزار جی تی متریکس


امروزه رعایت اصول سئو به خواسته باصرفه سازی تارنما، یک کدام از ضروریات و لازمات در مبحث کسب و عمل می‌باشد. عامل ها زیادی در مبحث سئو دخیل می‌باشند که از این پاراگراف می شود به جور محتوا، لغت ها مستعمل در محتوا و لینک و پیوند های وارداتی به سایت اشاره نمود.

یک کدام از مهم‌ترین فاکتور های مو جود دراین باره، سرعت تارنما میباشد، به نحوی که هر چه سرعت بار گذاری وبسایت شما فراتر باشد، وبسایت شما امتیاز بالاتری را در سئو اخذ مینماید. به خواسته آشنایی و رفع ایراداتی که مرتبط با سرعت تارنما شما می‌باشد، ابزار های بسیار گسترده ای موجود هست که یکی‌از شایسته ترین و کاربردی ترین ابزار ها، ابزار جی تی متریکس (GTmetrix) می‌باشد. این ابزار یکی شایسته ترین سرویس ها ارائه گردیده به وسیله دو کمپانی دارای اعتبار گوگل و یاهو در سمت باصرفه سازی تارنما محسوب می شود.

 بهترین سئو کار

ابزار جی تی متریکس چه است؟
این ابزار در واقع یک سایت اینترنتی میباشد که از روش نشانی www.GTmetrix.com قابل دسترسی میباشد. این تارنما در واقع قابلیت و امکان تجزیه و آنالیز سرعت لود تارنما را در مشت شما قرار می‌دهد که با به کارگیری از داده ها نتایج گردیده میتوانید باصرفه سازی وبسایت خویش را انجام دهید. این وب سایت برای هرمورد از گونه های پوشه که در یک تارنما لود میگردد، واحد سنجش ها و پارامتر هایی را در حیث گرفته و طبق این واحد سنجش ها، همه پوشه هایی که در سایت شما در هنگام گشوده شدن آن در مرورگر گزینه بار گذاری قرار می‌گیرند را باز‌نگری می‌کند و برای هر کدام از معیارهای در لحاظ گرفته گردیده برای تارنما شما امتیازی را به طور درصد اعطا می‌نماید که شما با استعمال از امتیازی که برای هریک از میزان ها در حیث گرفته شده‌است و همینطور داده ها مازاد دیگر همچون تاریخچه باز‌نگری وبسایت، می‌توانید مبادرت به با صرفه سازی تارنما خویش فرمایید.

 

مزایای ابزار جی تی متریکس
تجزیه و نظارت سایت متبوع از نگاه سرعت بار گذاری
ارائه گروه ای از نواقص و ایراداتی که سرعت تارنما شمارا کاهش می‌دهند
ارائه گروه ای از شایسته ترین چاره هایی که با دقت به سود تجزیه و آنالیز وبسایت و همینطور نواقص مشاهده گردیده در آن، رقم خورده اند و سبب ساز باصرفه سازی وب سایت می‌شوند.
ارائه نتیجه ها نظارت و نواقص کشف گردیده در تارنما به طور به طور کامل تفکیک گردیده نسبت به هر قسمت از تارنما
قابلیت و امکان تجزیه و محاسبه تارنما متبوع به طور مدت های منظم روزمره، ماهانه و هر ساله

شیوه استعمال از ابزار جی تی متریکس به مراد باصرفه سازی تارنما
به خواسته استعمال از این ابزار جهت با صرفه سازی وب سایت، در آغاز می بایست وارد وب سایت متبوع گردیده و در قاب معلوم گردیده، نشانی سایتی که قصد تجزیه و محاسبه آن را از دید سرعت دارید، وارد فرمایید و کلید Analyze را تعیین فرمایید. در نمونه پایین نشانی تارنما گوگل وارداتی میباشد:

 

 

پس از زمان یه خرده تجزیه و بررسی سایت صورت گرفته و در چنین برگه ای حاصل به شما نشان داده خواهد شد:

 

در نصیب فوقانی این گزارش یک کارایی کلی از این تارنما درج شده‌است. در نصیب زیر همین ورقه واحد سنجش های زیادی برای سرعت وبسایت درج شده‌است که درصد هریک نیز در مقابل آن قرار داده شده‌است. معدل همگی این واحد سنجش های نقل شده در فریم Performance Scores قرار گرفته میباشد. این فریم مشتمل بر دو نصیب میباشد:

Page Speed Score: این عدد ترازو سرعت وبسایت شمارا نشان داده و از روش الگوریتم های گوگل نتایج شده‌است.

YSlow Score: این عدد معدل باصرفه سازی وب سایت را نشان داده که در واقع با صرفه بودن پوشه های وب سایت را نشان می‌دهد و از روش الگوریتم های یاهو نتایج شده‌است.

در قاب دیگری در همین نصیب که نامش Page Details میباشد، آمار مرتبط با روزگار بار گذاری، حجم کاغذ متبوع و تعداد درخواست هایی که برای این وب سایت ارسال شده‌است، است.

دوران لود، کل بازه وقتی میباشد که از اولی درخواست آغاز گردیده و تا بار گذاری تمام فولدر های برگه متبوع ادامه داراست. حجم کاغذ متبوع، حجم تمام پوشه هایی میباشد که در سایت متبوع لود شده‌است. مراد از تعداد درخواست ها، درخواست هایی میباشد که برای بار گذاری هر پوشه در سایت ارسال میشود، که در حالتی که که تعداد این درخواست ها کمتر باشد، سبب با صرفه سازی وب سایت می شود.


برچسب: بهترین سئو کار،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ آبان ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۱۳:۴۱ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

خوب بخش yslow را توضیح می ‌دهم


خوب بخش yslow را توضیح می ‌دهم:
اموزش gtmetrix استعمال باصرفه از Use a Content Delivery Network (CDN):
شما هنگامی یک پوشه را لود می‌کنید تنها از سرور شما داده ها به استفاده کننده می‌رسد حالا در صورتی این داده ها از جاهای متفاوت و از نزدیک ترین سرور های بدین استفاده کننده بیاید سرعت تارنما را یکسری برار می‌کنید شاید چیز مشابه به وب دانلود منیجر شما می توانید از پلاگین های مختلفی استعمال نمائید البته یک نحوه خوب وبسایت cloudflare میباشد که به طور بدون‌پول این کارو براتون انجام میده.

سئو در مشهد

بارگذاری فولدر کش Add Expires headers:
این آیتم معیار بار گذاری شدن پوشه کش میگه.با زدن روی اون می‌توانید بفهیمد چه فایلی در کش مزوزگز تثبیت نمی شود یا این که دیرتر بارگذاری می‌گردد این نصیب مدام می بایست منزلت ها فونت ها را صحیح فرمایید.

ادغام قسمت های یکسان Make fewer HTTP requests :
در این مکان به شما میگه که تا جایی که ممکنه فایلهای یکسان ترکیب فرمایید. شایسته ترین پلاگین برای این بخش پلاگین autoptimize که بروی روی سرعت تارنما اثر خیر و خوبی دارااست.ولی با برخی پلاگین کر نمیکند مثل wp rocket.

عدم داشتن مقدار صفحات Avoid empty src or href :
به شما میگه که زمانی از تگهایی مثل a یا این که img تو کدهاتون به کارگیری کردین مقدار صفت پیوند و یا این که مقدار نشانی اونها رو سوای مقدار ول نکنید.

باصرفه کردن با جی زیپ Compress components with gzip :
این هم در نصیب نخستین توضیح داده شد شبیه میباشد.

Minify JavaScript and CSS این نصیب توضیح داده شد.

کاهش ریدایرکت Avoid URL redirects :
دراین جا نحوه حلش اینه که بری تو کدها میان پیوند ها بگردی و هر آدرسی رو که کاغذ رو به نشانی جدیدی ریدایرکت میکنه حذف کنین. اما خیر هر کاغذ ای!! اونها که بی به کارگیری میباشد خیر ریدایرکت اصلی را.

کش اجاکسMake AJAX cacheable :
درین نصیب برای اینکه از بار گذاری کردن پیج برای بارگزاری داده ها عصبی شدین و رو به استعمال از اجاکس تو جی کوئری آوردین , این مورد به شما میگه این کدها رو هم در کش مرورگر تثبیت کنیدباعث ارتقاء سرعت میشه

خواند استایل به بیشترین حد خویش Put CSS at the top :
در این مکان GTMetrix خواندنی که برای بارگزاری پوشه های استایل انجام میدید رو به بخش هد وب سایت منتقل کنیند.

تغییر و تحول خواند جاوا اسکریپ در اخر Put JavaScript at bottom :
در این مکان میگه فایلهای جاوا اسکریپت رو در اخر بالای تگ انتقال بده. با وجوئ این تغییر‌و تحول نخست وبسایت بارگزاری بشه سپس بره سراغ فایلهای جاوا اسکریپتکه این خیلی خوب میباشد

تزکیه کدهای یکسان Remove duplicate JavaScript and CSS :
جی تی متریکس برای کاهش حجم در آغاز پوشه های یکسان استایل ,جاوا اسکریپت توابع یکسان درون اونها رو تمیز فرمائید.

استعمال نکردن از این غربال Avoid AlphaImageLoader filter :
دراین مکان gtmetrix غربال AlphaImageLoader جایگاهشو جایی میدونه که بخواهد از تصاویر واضح به کارگیری نماید.

تزکیه ۴۰۴ ادرس های Avoid HTTP 404 (Not Found) error :
این نصیب میگه قسمت های که منزه شدن بایستی کلا remove بشن میباشد تارنما و گوگل وبمستر تولز.

اموزش وبسایت جی تی متریکس کاهش این قابلیت و امکان Reduce the number of DOM elements :
gtmetrix عملکرد فرمایید کمتر از dom استعمال نمایید.

به کارگیری نکردن از معدود یا این که زیاد کردن اندازه تصویر با HTMLDo not scale images in اچ تی ام ال :
با امداد اچ تی ام ال سایز تصاویر خودتون معلوم نکنید زیرا این امکان ندارد.

نادر کردن حجم کوکیReduce cookie size و Use cookie-free domains :
gtmetrix به کارگیری بی رویکرد از کوکی ها در سرور خیر فقط با ارتقاء سرعت نمی شود سبب کاهش نیز می‌شود.

فراگیری gtmetrix اسفاده از گت برای آجاکس Use GET for AJAX requests :
در صورتی‌که با آجاکس عمل می‌کنید و درخواستی رو ارسال می‌کنید از متد GETاستفاده فرمائید.

استعمال نکردن از سی اس اس به خیال با صرفه کردن برای مرورگرها Avoid CSS expressions :
شما از عباراتی که در سی اس اس برای ببهینه سازی وبسایت با مرورگر ها مخصوصا وب اکسپلور وجود داررد یاری نگیرید.

اندازه صحیح ایکون سایتMake favicon small and cacheable :
استعمال فرمائید از یک ایکون استاندارد برای favicon سایتتون که بهتر میباشد.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ آبان ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۰۱:۳۸ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

گوگل آنالیتیکس


گوگل آنالیتیکس یکی‌از شایسته ترین ابزارها برای آنالیز سایت ها میباشد که به طور مجانی بوسیله کمپانی گوگل ارائه شده‌است. بوسیله گوگل آنالیتیکس هر رئیس اینترنت سایتی میتواند داده ها بسیار ارزشمندی را از ترافیکی که وارد سایتش می توان به دست بیاورد. اطلاعاتی که قادر است هر کسب و عمل آنلاینی را به کلی متحول نماید که در پی بیش تر در موردش کلام خواهم کرد.

سئو در مشهد

بدون‌پول بودن گوگل آنالیتیکس سبب ساز شده‌است تا خیلی ها استعمال از این ابزار باارزش و بدون نقص را به دیگر ابزارها ترجیح دهند. استعمال از گوگل آنالیتیکس تا حدودی برای هر کسی سهل میباشد. حتی در صورتی زیاد هم به گویش انگلیسی اشراف نداشته باشید و یک وبمستر عادی باشید میتوانید از گوگل آنالیتیکس برای بازنگری و ارزیابی تارنما خویش استعمال نمائید.

جذاب میباشد بدانید گوگل آنالیتیکس در میان یوزرها اهل ایران با اسم های گوگل آنالیتیک، گوگل بررسی و گوگل آنالیتیکز هم مذکور میشود.

درین نوشته ی علمی قصد دارم در زمینه‌ی اینکه چه‌گونه میتوانیم از گوگل آنالیتیکس به کار گیری کنیم حرف کنم. اما استدلال‌ها در گوگل آنالیتیکس بسیار وقت گیر میباشد و نمیشود در یک نوشته‌ی‌علمی تمام آنها را گفت البته این نوشته‌ی‌علمی تا حدودی به شما یاری می نماید تا با طرز فعالیت کردن و استعمال از گوگل آنالیتیکس آشنا گردید.

خیلی از عزیزان هنوز که هنوزه عمل با گوگل آنالیتیکس را بلد نیستند و همین منجر شده‌است تا از این ابزار گرانبها هیچ زمان استعمال نکنند. پس در صورتیکه مشتاق می‌باشید تا از گوگل آنالیتیکس استعمال فرمائید اما نمی دانید به چه شکل؟ با اینجانب تا انتهای این نوشته ی علمی یار و همدم باشید.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ آبان ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۳۵:۲۰ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

مزایای کلمه ها کلیدی


AuthorityLabs
(غیر بدون پول) به‌رخ بدون‌پول 30 روز از این ابزار به کار گیری کرده و داده ها قابل‌اطمینانی را درباره با کلیدواژه به دست آورید. می توانید کلیه کلیدواژه‌ها را تحت لحاظ قرار داده و آن‌هایی را که از دیده شما پنهان میباشند با این ابزار به چنگ آورید. همینطور قابلیت و امکان زیر لحاظ داشتن وبسایت خویش و رقبا را به‌چهره لحظه‌به‌لحظه دارید و میتوانید گزارش‌های حاصله را به‌راحتی با تیم کاری‌تان به اشتراک بگذارید. ابزار AuthorityLabs به کسب‌وکارهای کوچک یاری می نماید تا داده ها حساسی را به‌چهره ناحیه‌ای به دست آورند. در حالتی‌که مجذوب این خدمت گردیده‌اید با پرداخت ماهانه 99 دلار به عده کاربرانش بپیوندید.

سئو در مشهد

SpyFu
(نصفه بدون‌پول) قابلیت و امکان تحقیق درباره با شیوه های اثرگذار کسب درآمد بوسیله رقبا را میدهد که میتوانید با فهمیدن این داده ها از رقبای خویش جلو افتاده و شیوه‌های آن‌ها‌را برای خریداری کردن بهره و بهبود وضع و اوضاع خودتان به کارگیری فرمایید. همینطور با در دست گرفتن داده ها طولانی‌برهه زمانی رقبا از 9 سال پیش تا به امروز میتوانید کلیدواژه‌ای حساس آنان را که موجب کسب مرتبه‌بندی گردیده را بیابید و ببینید.

SeCockpit
(غیر مجانی) در صورتی پیرو ابزار توسعه یافته‌ای می‌باشید تا مزایای کلمه ها کلیدی را آیتم تست قرار داده و مشورت کردن اخذ فرمائید SeCockpit یکی نیازهای شماست. باقیمت صرفا 40 دلار در ماه سرویس ها و ابزارهای قدرتمندی را به دست آورید که بی‌آخر میباشند. با این خدمت در کسری از ثانیه کلمه ها کلیدی را از تحت‌ترین سطح رقبا و شیوه‌های CPC در دنیای تبلیغات به دست آورید. با جستجوی 200 کلمه و واژه‌ی کلیدی در دقیقه پروژه‌ای سئویی خویش را پیش برده و با یافتن کلیدواژه‌ای اساسی از رقبای خویش جلو بزنید.

Übersuggest
(بدون‌پول) اذن میدهد بازده جستجوی کلیدواژه‌ای خویش را ارتقاء داده و منابع جدیدی که مطابق با جستجوی شماست را بیابید. درصورتی‌که لغت ها کلیدی آیتم کاوش از دسته خدمت‌های سئو ( seo ) باشد، داده ها بدون نقص و کاملی را درباره با هر حروف الفبا اخذ می کنید. به‌طور نمونه در حالتی‌که صحبت M را آیتم کاوش قرار دهید، این خدمت جملاتی مانند “seo Service Monthly” ” seo service Montreal” را به‌تیتر یک کلیدواژه مطلوب پیدا خواهد کرد. همینطور به جهت برخوردار بودن این خدمت از یک مقر ابری لغات میتوانید هر کلمه و واژه‌ای را که با فرمت کاری شما هماهنگ میباشد گزینش و به کار گیری نمایید. به‌علاوه کارکشته میباشید تا در زمان محاسبه کردن حاصل به دست آمده، عملیات دیگری مانند مشاهده‌ی زنده‌ی داده ها ترند گردیده در گوگل پرداخته و منابع ترند را نظارت فرمائید.

 

KeyWordTool.io
(نصفه بدون‌پول) این خدمت مبنی بر نصیب Autocomplete داده ها متعددی را در موتور جستجوی گوگل استخراج می کند. همینطور یاری می‌نماید تا از مورد ها کاوش گردیده بوسیله یوزرها رمز درآورده و با هزاران مشورت کردن در تجزیه‌وتحلیل این منابع شما‌را امداد میدهد. یک کدام از دیگر از مزیت‌های این خدمت کشف کردن منابع طولانی و بلندی میباشد که یوزرها استعمال‌کننده از Google keyword planner به جهت محدودیت‌های آن کار کشته به پیدا کردنش نیستند.

در آخر این بخش می بایست بیان کرد که با استعمال از این ابزارهای معرفی‌گردیده درزمینه ی سئو ( seo ) و لغات کلیدی میتوانید بام وسیع و بلندتری را دست‌وپا کرده و درنهایت برف بیشتری را قسمت خویش نمائید!


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ آبان ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۴۸:۰۶ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

گزینش استراتژی در اینستاگرام


1)گزینش استراتژی در اینستاگرام

انتخاب بازار انگیزه
انتخاب محتواها برای ساخت
گزینش الگوی محتوا
3 انگیزه ساخت محتوا در بازارایابی اینستاگرام
انتخاب هشتگ ها
2)هشتگ گذاری در اینستاگرام مارکتینگ

سئو در مشهد

تاریخچه هشتگ
اشکال هشتگ
ابزار گزینش هشتگ
3)نمونه هایی از بازاریابی محتوا

4) 5 اصل تایپ کردن بیوگرافی

5) قواعد پست گذاری

6) گیمیفیکیشن در اینستاگرام

7) تاکتیک های ارتقا فالوور

8) شایسته ترین شیوه ارتقاء فالوور از صفر

9)سئو اینستاگرام (اکسپلور)

چه پست هایی در اکسپلور قرار خواهند گرفت ؟!
نرخ تعامل یا این که انگیجمنت چه است و تاثیر آن
چه عواملی در رفتن پست در اینستاگرام نقش دارااست ؟
7 تکنیک ارسال پست در اکسپلور
فرضیه الگوریتم اکران پست ها
ابزار گزینش شایسته ترین روزگار پست گذاری مبتنی بر نرخ تعامل
10) باز‌نگری گونه های محتوا در اینستاگرام

استعمال از استوری در بازارایابی
6 نکته پیروزی در استوری
استعمال از لایو در بازاریابی
4 نکته حائض اهمیت گذشته از لایو
2 نکته در طول فیلمبرداری لایو
2 نکته در زمان برگزاری لایو
به کار گیری از IGTV در بازاریابی
6 نکته قابل توجه در IGTV
مزیت فراگیری اینستاگرام مارکتینگ در جذب مارکتینگ
این یادگرفتن بر پایه ی محتوا و بازاریابی محتوا می باشد و او‌لین فراگیری دارای ارتباط به بازاریابی از بخش اکسپلور اینستاگرام است

همگی ی تکنیک های نقل شده پیش از این بر روی 5 پیج اینستاگرامی به طور کامل آزمایش شده‌است .

نمونه های متعددی برای شعور بهتر مباحث گردآوری گردیده و یادگرفتن بی نقص با ابزار ها قرار داده شده‌است.

 

پیش نیاز یادگرفتن اینستاگرام مارکتینگ چه می باشد ؟!
هیچ پیش نیازی به غیر از تعهد به یادگرفتن نیست

تنها کافیست طبق فراگیری ها محتوا ایجاد فرمائید و با نکته های نقل شده با طرح ریزی منتشر نمائید.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۰۷:۵۳ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

محتوا پادشاهه CONTENT IS KING


هر چقدر روزگار میگذره، سئو مشقت بار خیس و مشقت بار خیس میشه. البته با این حالا آیا بازم می بایست روی سئو فعالیت بکنیم؟ جواب اینه که آری. زیرا اضافه اشخاص ترجیح میدن روی حاصل طبیعی گوگل کلیک کنن خیر روی تبلیغات گوگل.
نکته اولیه: بلاگ نویسی همچنان کلی ترافیک و بازدید کننده ساخت میکنه
شما میدونید که گوگل شیفته محتواست و همون طور که میگن محتوا پادشاهه CONTENT IS KING

 سئو در مشهد

البته زمینه اینجاست که شرایط فعلی بیش تر از یک میلیارد بلاگ در جهان وجود داره و هرازان وب لاگ در اینترنت فارسی وجود داره. خوب اگه فک میکنین که رقباتون بخاطر تایپ کردن محتوا توی گوگل مرتبه دریافت کردن و شما هم برید و همینجوری کلی پست تو وبلاگتون بنویسید این فعالیت دیگه پاسخ نمیده.

در واقع تکرار کردن مجدد و مجدد همون داده ها پیشین که سایر افراد پیش از این توی وبلاگشون تایپ کردن در سال ۲۰۱۹ دیگه پاسخ نمیده. کاری که شما بایستی انجام بدید اینه که یک مقاله تازه و منحصربه‌فرد بفرد ساخت فرمائید.

بایستی در خصوص موضوعی که میخواین محتوا ایجاد کنین چیزهای جدیدی بنویسید که مردم تا درحال حاضر ندیده باشن.

پس جای اینکه روی تایپ کردن روزی یک پست تمرکز نمائید هفته ای یه پست بنویسید و اگه نمیتونید اون فعالیت رو بکنید، ماهی یک پست بنویسید.

البته اگه چیزی بنویسید که به شدت نو و منحصربه‌فرد بفرد باشه میتونه کلی تو فضای مجازی پخش بشه. حتی میتونه بک پیوند بگیره و میتونه کلی کامنت و دعوا و ترافیک برای وب سایت شما داشته باشه.

دلیلش اینه که حال حاضر خیلی ها پست مینویسن اما اکثر اون داده ها کپیه و در شرایطی‌که هم 100% اسکن نباشه اطلاعاتی مشابه کلیه با توضیحات گوناگون.

البته مردم دنبال داده ها نو هستن و با همگی گیر شدن وب حال حاضر اضافه از قبلی دنبالش هستن.

 

نکته دوم: تلاش کنین یک مارک بسازید. به این دلیل‌که برندها اعتبار بوجود میاورند.
خیلی از تارنما ها هستن که فقط برای اینکه استفاده کننده جذب کنن محتوا و خبر ها اشتباه ساخت میکنن و گوگل از این سایتها بدش میاد براین اساس دنبال سایتهایی است که مارک باشند تا به اعتبار برندشون به محتواهای اونها اعتماد بکنه.

عامل این که گوگل به برندها جایگاه بیشتری میده اینه که برندها سبب ساز ساخت اعتماد میشن. گوگل متوجه این است که مردم دارن اسم مارک شما رو کاوش میکنن. پس این منجر میشه به تارنما شما و محتواهای اون اعتماد بکنه. پس بایستی کاری بکنید که مردم اسم وب سایت شما رو، اسم کسب و عمل شما رو کاوش بکنن.

اما اگه میخوایید یه مارک قادر برای خودتون بسازید بایستی چند شغل های آفلاین هم بکنید.

میدونم که مغایر معموله و ما دوست داریم تمام فعالیتهامونو آنلاین انجام بدیم،البته به سئو وبسایت شما امداد میکنه. بخاطر همینه که خلاف قبل بیلبوردهای متعددی در درون شهر به کسب و شغل های اینترنتی اختصاص دارن. زیرا میخوان مارک بشن.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۲۴:۳۶ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

تشخیص دشواری کلیدواژه


روی Related در نوار سمت چپ پایین نصیب keyword Search کلیک نمائید. در‌این نصیب میتوانید کلیدواژه‌های مربوط به مسئله اصلی را ببینید. اعتنا داشته باشید که‌این توشه این کلیدواژه‌ها مثل نصیب پیشین ارتباط قربت با کلیدواژه اصلی شما ندارند. برای مثال، برای واژه "بلوز" کلیدواژه‌های "رنگ جامه" یا این که "خودتان پیراهن بدوزید" نیز یافت میشوند. این دستور به‌این ادله میباشد که گزارش کلیدواژه، کاوش را توسعه و گسترش می دهد و تمامی کلیدواژه‌های مربوط به کلید واژه و کلمه اصلی را اکران میدهد. این گزارش هنگامی موثر میباشد که قصد دارید محتوای خویش را بسط داده و مخاطبان جدیدی برای تارنما خویش جذب فرمائید.
برای سایر کلیدواژه‌ها نیز همین پروسه را تکرار فرمایید تا دیگر کلیدواژههای دارای ربط را نیز بیابید. در لحاظ داشته باشید که داشتن لیست بلندی از کلیدواژه خوب میباشد البته مهمتر از آن این میباشد که تشخیص دهید کدام یک از این کلیدواژه‌ها مطلوب می‌باشند و بهتر سکو می گیرند. برای تشخیص این زمینه می توانید از ابزارهای تحت به کارگیری نمائید.

سئو در مشهد

قدم 3: تشخیص دشواری کلیدواژه
ابزار Keyword Difficulty در قابل انعطاف‌افزار SEMrush به شما امداد میکند تشخیص دهید برای یک کلیدواژه یگانه، رقابت با رقبا در کسب سکو چقدر طاقت فرسا میباشد. اما در حیث داشته باشید که همگی این اعداد نسبی می‌باشند و محاسباتی که به وسیله این قابل انعطاف‌افزار انجام می‌شوند همه بر مبنا تقریب می باشند. به این ترتیب در غایت خودتان می بایست با اعتنا به داده‌هایی که در چنگ دارید تصمیم گیری نمائید. قابل انعطاف‌افزار برای کلیدواژه متبوع، سکو‌ها در دیگر حوزه ها را تقریب زده و دشواری کلیدواژه را به طور درصد به شما نشان می دهد. چنانچه مشاهده می کنید که رقابت در زمینه ی کلیدواژه گزینه نظرتان بالا میباشد ناامید نشوید. میتوانید کلیدواژه‌های دیگر را آزمون فرمایید و ترازو دشواری هر کدام را تقریب بزنید.

قدم 4: تحقیق راجع به کلیدواژه‌های رقبا
قابل انعطاف‌افزار SEMrush به شما این قابلیت و امکان را میدهد تا نگاهی به کلیدواژه های گزینه به کار گیری به وسیله رقبا بیندازید و با کلیدواژه‌های خودتان مقایسه نمایید. برای این فعالیت میتوانید از ابزار Domain vs. Domain به کارگیری فرمایید که می توانید از روش آن کلیدواژه‌های مرتبط با حداکثر 5 وب سایت را ببینید. برای به کار گیری از این ابزار، به نصیب Tools بروید و روی Domain vs. Domain کلیک نمایید. دامین‌هایی که میتوانید تعیین نمایید دربرگیرنده Organic، Paid یا این که PLA هست. آن گاه بر آیتم Go کلیک فرمائید. حاصل به دو طریق اکران داده می شوند. قابل انعطاف‌افزار دامین هایی که شما معلوم کردید را به همپا داده ها مازاد برای شما اکران میدهد. با استعمال از این داده ها،می توانید مرتبه کنونی هر کلیدواژه را در دامین های گوناگون ملاحظه کنید.
البته یک طرز دیگر برای مشاهده حاصل Chart View میباشد. در‌این نصیب، با به کار گیری از نمودار Venn، کلیدواژه‌های منحصربفرد و معمول در هر دامین اکران داده می شوند. میتوانید ببینید که کدام سایتها برای چه کلیدواژه‌هایی با صرفه سازی گردیده‌اند. همینطور می توانید ببینید که کدام سایتها کلیدواژه‌های مشترکی دارا هستند. از روش این ابزار میتوانید وبسایت خویش را با رقبا مقایسه نمائید و مشاهده کنید که کدام کلیدواژه‌ها بخت بهتری برای کسب سکو در گوگل دارا هستند.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۱۹:۰۲ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)