مرجع مقالات رسمی سئو مرجع مقالات رسمی سئو .

مرجع مقالات رسمی سئو

درباره الکترو صنعت پارسه

درباره الکترو صنعت پارسه

تعمیرات تخصصی الکترونیک صنعتی ( تعمیر اینورتر درایو ، تعمیر سافت استارتر ، تعمیر تجهیزات اتوماسیون صنعتی و... )

الکترو صنعت پارسه با سالها تجربه و با همت و هم فکری تعدادی از مهندسین و کارشناسان باسابقه و مجرب در رشته های الکترونیک و برق و صنایع وارد بازار کار و تعمیرات تخصصی انواع بردهای الکترونیکی از جمله تعمیر اینورتر درایو ، سافت استارتر و تعمیرات تجهیزات اتوماسیون صنعتی شده است.

هدف و انگیزه اصلی در راه اندازی این مجموعه تلاش مستمر در راه ساختن و آبادانی میهن عزیزمان و بی نیازی کشورمان در زمینه تعمیرات و خدمات رسانی به صنعت بود است .

در همین راستا تکنسینهای فعال در الکترو صنعت پارسه با بهره گیری از نیروهای تحصیل کرده و مستعد در عرصه تعمیرات اینورتر درایو های AC - DC - SERVO ، تعمیر سافت استارت،تجهیزات اتماسیون صنعتی،PLC،HMI،تعمیر ایسیو و یونیت کنترولرها،تجهیزات مدرن صنعتی،برد لوازم پزشکی،لوازم خانگی در کشورعزیزمان نمودند.

همچنین الکترو صنعت پارسه در زمینه مشاوره و راه اندازی تجهیزات صنعتی فعالیت مستمری داشته و دارد.

سعی و تلاش مدیریت الکترو صنعت پارسه افزایش بهره وری همراه با توسعه امکــــــانات سخـــت افزاری و نرم افزاری در شرکت و نیز انجام اصولی و کارشناسی کلیه پروژه ها با استفاده از امکانات و دانش نیروهای متخصص بوده است .

همچنین مجموعه ما اماده عقد قرارداد با شرکتها - سازمانها و کارخانجات جهت امور گارانتی تامین و نگهداری محصولات تولیدی و وارداتی میباشد.

تعمیرات تخصصی در مجموعه الکترو صنعت پارسه :

تعمیرات اینورتر های صنعتی / سافت استارتر / کنترل دما / ایسیو و یونیتهای کنترل

  • اینورتر های AC                                 
  • اینورترهای DC
  • سروو درایوها
  • سافت استارتر ها
  • کنترل کننده های دما
  • ایسیو و مانیتورهای ماشیهای سنگین و راهسازی

تعمیرات درایو های صنعتی شامل موارد زیر میباشد :

  • تعمیر مدار قدرت
  • تعمیر مدار سوئیچینگ ( تغذیه )
  • تعمیر مدار DC BUS
  • تعمیر مدار گیت درایو IGBT
  • تعمیر مدار گیت درایو تریستور
  • تست و تعویض پل دیود و IGBT
  • تعمیر بانک خازنی
  • تعمیر مدار CPU
  • تعمیر  کارت های I/O
  • تعمیر کی پد و نمایشگر
  • رفع انواع خطاهای سخت افزاری و نرم افزاری
  • تعمیرات اینورتر

تعمیرات سافت استارتر شامل موارد زیر میباشد : ( تعمیر سافت استارت )

  • تعمیر مدار سوئیچینگ ( تغذیه )
  • تعمیر مدار گیت درایو تریستور
  • تعمیر مدار بای پس
  • تعمیر مدار I/O
  • تست و تعویض تریستور
  • تعمیر CPU
  • تعویض رله های بای پس
  • تعمیر کی پد و نمایشگر
  • رفع انواع خطاهای سخت افزاری و نرم افزاری

تعمیرات کنترل دما شامل موارد زیر میباشد :

  • تعمیر مدار سوئیچینگ ( تغذیه )
  • تست رله ها
  • تست سنسور و عملکرد کنترلر
  • تعمیر کی پد و نمایشگر
  • رفع انواع خطاهای سخت افزاری و نرم افزاری

تعمیرات ایسیو و مانیتور های خودروهای سنگین و راهسازی : ( تعمیر ایسیو )

تعمیرات مدارهای الکترونیکی انواع ماشینهای راهسازی ، اتوبوس ، تریلر ، کامیون  جرثقیل و ... تمامی برندهای موجود

  • تعمیر یونیت کنترل موتور
  • تعمیر یونیت کنترل گیربکس
  • تعمیر یونیت مدیریت ترمز
  • تعمیر یونیت  سیستم تعلیق
  • تعمیر یونیت تولید باد
  • تعمیر یونیت سیستم هشدار
  • تعمیر یونیت فلاشر
  • تعمیر یونیت کنترل آلاینده های خروجی
  • تعمیر یونیت کنترل تجهیزات اتاق
  • تعمیر مدار کولر و تهویه مطبوع
  • تعمیر یونیت ریتاردر
  • تعمیر مانیتور
  • تعمیر کیلومتر
  • برنامه ریزی و تغییر پارامتری

 

امکان تعمیر بردهای در مجموعه الکترو صنعت پارسه به شرح زیر میباشد : ( تعمیرات اینورتر )

تعمیرات تخصصی اینورتر درایوهای AC - DC - SERVO در کیلوات مختلف ( تعمیرات اینورتر )

تعمیرات تخصصی سافت استارتر ها در کیلوات های مختلف ( تعمیر سافت استارت )

تعمیرات تخصصی انواع تجهیزات اتماسیون صنعتی ( HMI-plc و ... )

تعمیرات تخصصی انواع کنترل دما ها

تعمیرات تخصصی انواع بردهای صنعتی ( سویچینگ-منابع تغذیه و... ) ( تعمیرات درایو )

تعمیرات تخصصی تجهیزات ابزار دقیق

تعمیر تخصصی انواع یونیت کنترلرها - ecu خودروها و ماشین الات راهسازی – سنگین – خودروهای وارداتی و ایرانی

تعمیرات انواع بردهای الکترونیکی خودرو و ماشین الات صنعتی

تعمیر تخصصی انواع بردهای الکترونیکی لوازم خانگی

تعمیر تخصصی انواع بردهای صنعتی (cnc و ... )

تعمیر تخصصی اینورترهای جوش رکتیفایر

تعمیر تخصصی بردهای لوازم پزشکی

تعمیر تخصصی انواع سوِیچینگ

مهندسی معکوس طراحی ساخت و کپی مدارات الکترونیکی

و ...

برندهای اینورتر ( تعمیرات اینورتر ) ، سافت استارترها ( تعمیر سافت استارت ) و کنترل دماهای صنعتی:

کنترل تکنیک Control Techniques - امرسون Emerson - دلتا Delta - ال اس LS - کب KEB - ای بی بی ABB - پارکر Parker - یوروترم Eurotherm - یاسکاوا Yaskawa - امرن Omron - اشنایدر Schneider Electric - زیمنس Siemens - دانفوس Danfoss - امترون Emotron - تله مکانیک Telemecanique - وکن Vacon - الین Elin - سانفار Sunfar - جفران Gefran - پاترن Powtran - لنزه Lenze - بامولر Baumueller - سانترنو Santerno - اینوت Invet - هیتاچی Hitachi - ویچی Veichi - پاناسونیک Panasonic  - میتسوبیشی Mitsubishi - هیوندای Hyundai - تکو Teco - کینکو Kinco - پرتو صنعت - SEW - الن بردلی Allen Bradley - فوجی الکتریک Fuji Electric - وگ Weg - ریچ Rich - ای ایستار iAstar - لوری سومر Leroy somer - پاور الکترونیکس power electronics - بالدور Baldor - فانوک Fanuc - مولر Moeller - اتون Eaton - اوکام Aucom .

برندها های خودروهای سنگین و راهسازی ( تعمیر ایسیو ) :

اسکانیا Scania - ولوو Volvo - بنز Benz - مان MAN -  کاترپیلار Caterpillar - کماتسو Komatsu - هیوندای Hyundai - داف DAF - ایوکو Iveco - هینو Hino - دانگ فنگ Dongfeng - ماک Mack - ایسوزو Isuzu - رنو Reno - دوسان Doosan - کمنز Cummins - هیتاچی Hitachi - کامینز Cummins و...

در صورت داشتن هر گونه سوال ( تعمیرات اینورتر ) با کارشناس فنی تماس حاصل فرمائید : ۰۹۱۲۹۲۱۸۶۸۰ حیدری

اطلاعات تماس بیشتر :

تلفن : 02166386445 ------ 02166857821
همراه : 09129218680 
آدرس سایت منبع : www.e-s-p.ir
ایمیل : workshop.esp.ir@gmail.com
اینستاگرام : heydari_esp
 تلگرام : electrosp@


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۵۰:۰۲ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

افزایش ورودی گوگل 250 ثانیه ای

همانطور که باید بدانید ورودی گوگل تاثیری بیش از 70 درصد در ارتقا و پیشرفت سئو و افزایش رتبه وب سایت می گذارد.
حتی اگر سایت شما سئو مناسبی نداشته باشد، اما ورودی های آن منظم و دقیق باشد می تواند جایگاه خوبی را در نتایج کسب کند. !

یکی از مهم ترین فاکتور های سئو و افزایش رتبه سایت، بالا رفتن تعداد ورودی های گوگل به صورت کاملا طبیعی است.

یکی دیگر از عوامل مهمی که در کیفیت ورودی گوگل دریافتی وجود دارد کلیک کردن کاربر در سایت بعد از ورود به سایت است.
کلیک صورت گرفته برای سایت بسیار مفید است که باعث هدایت به صفحه ای دیگر از وب سایت شود. این فرایند علاوه بر امتیاز مثبت برای سایت به معنای سئو اصولی و صحیح ورودی گوگل می باشد.

 

چرا ورودی گوگل هدفمند :

ورودی گوگل به کسب کار شما اعتبار می بخشد تا بتوانید با کلمه کلیدی مربوط به تخصص و خدمات خود، بیشتر دیده شوید و در طولانی مدت کلیک بیشتر و در نتیجه منجر به فروش عالی و درخشش سایت در نتایج در میان رقبا، باعث افزایش نرخ ctr سایت می شود.
هوش مصنوعی گوگل بر این باور است وقتی سایتی ورودی گوگل دارد و مثلا در 10 نتیجه اول، کاربران زیادی بر روی آن کلیک می کنند باید سایت جذابی و مفیدی باشد این فرایند به مرور زمان رتبه سایت را بر روی آن کلمه کلیدی افزایش می دهد .

 

تاثیر ورودی گوگل برای وب سایت:

افزایش رتبه ی کلمات کلیدی سایت
ارتقا رتبه الکسا
افزایش میزان طبیعی بودن وب سایت شما در گوگل
کسب رتبه های برتر گوگل در کوتاه ترین زمان ممکن
سرعت ایندکس شدن صفحات سایت
افزایش Page Authority
افزایش Domain Authority
افزایش rank moz

 

دیگر تاثیرات ورودی گوگل زماندار "۸۰ و "۱۵۰ و "۲۰۰ و "۲۵۰ ثانیه ای :

بازدهی بالا و ماندگار این روش
بالا بردن ترافیک هدفمند سایت
بالا بردن رتبه سایت در سرچ گوگل
زمان ماندگاری بیشتر کاربر در سایت
کاهش طبیعی رتبه الکسا و افزایش اعتبار سایت
ارتقا فوری Bounce Rate الکسا
ارتقا فوری Daily Pageviews per Visitor الکسا
ارتقا فوری Daily Time on Site الکسا

 

بیشتر افراد اولین قدمی که برای آنالیز و رتبه سنجی یک وب سایت در نظر میگیرند بررسی رتبه الکسا آن سایت است. این شیوه ی صحیحی است، چون ورودی های گوگل این توانایی را دارند که نمودار ورودی سایت ها را در الکسا به میزان قابل توجهی در کمترین زمان ممکن افزایش دهند. ۹۰ درصد وبمستران از سرویس های ورودی گوگل برای طبیعی جلوه دادن رتبه الکسا وب سایت خود کمک می گیرند.

با سفارش ورودی گوگل در شیک رنک می توانید بازدید های بسیار با کیفیتی برای سایت خود ایجاد نمایید، این فرایند تاثیر بسیار مثبتی در افزایش جایگاه سایت شما در گوگل خواهد داشت.

همین امروز با سرویس های ورودی گوگل شیک رنک شروع کنید .

لینک سفارش : https://www.chicrank.com/google.php

منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۳۵:۰۸ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

بهینه سازی 2018 - 10 ترفند مهم seo در سال 2018


بهینه سازی 2018 - 10 ترفند مهم seo در سال 2018
10 نکته کلیدی در seo سال 2018
1. seo 2018 و اهمیت به کارگیری از لغات کلیدی در محتوا
در صورتی‌که ورقه شما با کلمه و واژه کلیدی که در آن به کارگیری نموده اید دارای ربط وجود ندارد نباید انتظار رنک بالا در seo را نیز داشته باشید. ولی این به معنی وجود ندارد که در به کارگیری از لغت ها کلیدی آزاد میباشید و می‌توانید هر واژه کلیدی که می‌خواهید به کارگیری فرمایید. فراموش نکنید که واژه کلیدی بایستی مربوط به محتوا ورقه باشد و استفاده کننده بایستی به غرض خویش به هنگام ورود به ورقه تارنما رسد. تکثیر محتوا فعالیت دشوارییست و از آن هم مشقت بار خیس سئو محتوای ایجاد شده‌است. این seo محتواست که محتوای شما‌را گران بها و متعدد می‌کند، از این رو، اندیشه نکنید که درج محتوا تک مرحله ای میباشد و صرفا دارنده یک مرحله "ایجاد" میباشد.

بهترین سئو کار

2. بهینه سازی 2018 و اهمیت طولانی کردن دوران بازدید یوزرها و بازدیدکنندگان
زمانی که محتوایی را نشر میکنید، مهم خیس از همگی و نخستین از همگی می بایست از خویش بپرسید که چطور میتوانم کاری کنم تا استفاده کننده دکمه رجوع و برگشت را نزند و در کاغذ پویا باقی بماند. در حالتی که داده ها کافی دررابطه با مشتریان، محصولا ت و بیزینس خویش دارید، درحال حاضر وقت ثابت این فرمان میباشد استفاده کننده خویش را در برگه نگه دارید.

3. بهینه سازی 2018 و اهمیت بالا بردن کیفیت بیزینس در دنیای حقیقی وواقعی
ترافیکی که از طریق های مختلفی نظیر جستجوی صوتی، نقشه گوگل و غیره و غیره وارد تارنما شما می‌گردد به طور کامل متعلق به کیفیت و درستی محتوای شما داراست که کاربرانتان را با آن سیراب می‌کنید. وضعیت مکانی و اطلاعاتی که از خویش در دنیای گوکل تکثیر می دهید باید با وجود واقعی شما در دنیای حقیقی همخوانی باشد.

4. اهمیت پباده سازی رسپانسیو در بهینه سازی 2018
امروزه تلفن همراه ها بخش مهمی از سرچ ها و ترافیک ها را از آن خویش کرده اند. با این تفاسیر درصورتی که وبسایت شما برای سرچ های موبایلی آمادگی نداشته باشد، چه اتفاقی می اُفتد! عهدوپیمان مهمی از ترافیک وبسایت یعنی کربران با دیوایس تلفن همراه را از دست خواهید بخشید. از اینچا به بعد از آن بایستی خویش را مهیا نمائید تا به ندرت راهی ته لیست گوگل گردید.

5.بهینه سازی 2018 و محتوای منحصربه‌فرد در سرتاسر وب سایت
محتوای اختصاصی در تارنما به صورت خویش به خویش به همگی اتفاقات خوب سرعت میبخشد. این اتفاقات خیر که از آن سخن می‌کنیم ایندکس شدن سریع و عالی در گوگل میباشد. ولی چطور می اقتدار از تکراری نبودن محتوای وبسایت اطمینان خیال و خاطر کسب کرد ؟ CMS های امروزی مدرن راهی برای رویارویی با محتوای تکراری در مشت ما قرار می‌دهند، علاوه براین میتوانید از شرتکات سرچ در تارنما خویش نیز به کار گیری فرمایید.

6. seo 2018 و خوانایی وب سایت بر روی موبایل تلفن همراه
تلفن همراه فرندلی بودن و یا این که خوانایی تارنما بر روی موبایل های تلفن همراه از نکات بسیار مهم در بهینه سازی سال 2018 به حساب آورده می شود. با استعمال از ابزار های مختلفی میتوانید از گوشی فرندلی بودن وبسایت خویش اطمینان نتیجه ها پیدا نمائید. یک کدام از ابزار های خوب و ولی اثرگذار تارنما : https://search.google.com/foo/mobile-friendly میباشد.

7.seo 2018 و محتوای اثرگذار و اختصاصی در وب سایت
برای نیاز و سوالهای یوزرها شایسته ترین جواب باشید. شایسته ترین جواب ها به سوالهای رده بهتری را نیز به خویش اختصاص میدهند.

8. سرعت وب سایت در seo 2018
فراموش نکنید که سریعترین کاغذ معمولا تارنما چیره از حیث گوگل میباشد. وبسایت های سریع یعنی دسترسی سهل و آسان استفاده کننده به صفحه های سایت ما، بدین ترتیب نمی اقتدار از این فاکتور مهم در رنک بندی وب سایت دیده پوشی کرد. در کاهش دادن سرعت وب سایت بایستی به مقررات CDNs دقت فرمایید، تحت پا نگذاشتن هنجارهای CDNs سرعت وبسایت را کاهش میدهد.


برچسب: بهترین سئو کار،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۰۳:۲۵ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

الگوریتم پنگوئن (Penguin algorithm) چه میباشد؟


هیچ کدام از بهبودهای پاندا به چشمگیری این یکی از نبوده میباشد. ولی در حالتی‌که شما ذیل تاثیر پاندا قرار گرفته اید و سعی متعددی برای تولید تغییرات روی تارنما خویش انجام داده اید, شما حقیقتا باید بهبود را ملاحظه کنید.

الگوریتم پنگوئن (Penguin algorithm) چه میباشد؟

 سئو در مشهد

« تمرکز اصلی پنگوئن بر روی پیوند های غیر طبیعی هست.»
این الگوریتم گوگل در وب سایت هایی به کارگیری میشود که یا این که به کار گیری از پیوند دهنده های غیر طبیعی (unnatural backlinks) می‌خواهند با گمراه کردن گوگل به پیشرفت هایی در حاصل گوگل دست یابند. در حالی که تمرکز اصلی پنگوئن بر روی لینک و پیوند های غیر طبیعی است, البته فاکتور های دیگری نیز وجود دارا هستند که از نگاه پنگوئن بر روی وب سایت ها تاثیر می‌گذارند. هرچند پیوند ها مهم‌ترین فاکتور شناخته گردیده است.

فاکتور های تاثیر گذار دیگر پنگوئن:

– محتوای به طور اتومات ایجاد گردیده

– مخفی کاری

– تغییر تحول مسیر های فریب کارانه

– متن یا این که لینک و پیوند پنهانی

– صفحه ها راه و روش در رو

– لود صفحه های با لغات کلیدی نامربوط

– ساخت صفحه های با رفتارهای مخرب مانند فیشینگ, نصب ویروس ها, تروجان ها یا این که دیگر بدافزارها

– سوء استعمال از تکه های بی نیاز آرم گذاری گردیده

– ارسال پرس و جو های اتوماتیک به گوگل

چرا لینک و پیوند ها مهم میباشند؟
لینک و پیوند مانند یک رای برای تارنما شما است. در صورتی از یک وبسایت قابل احترام به تارنما شما پیوند بشود این یک سفارش و توصیه برای وبسایت شما می‌باشد. ولی در صورتی‌که یک وب سایت کوچک و ناشناخته به تارنما شما لینک و پیوند بکند پس این رای نمی تواند به اندازه یک رای از یک وبسایت دارای اعتبار اکانت شود. با این اکنون در صورتی شما بتوانید تعداد متعددی از این رای های کوچک را بدست آورید, آن‌ها حقیقتا میتوانند گوناگون باشند. به همین عامل میباشد که در پیشین seo کاران همت می کردند تعداد متعددی پیوند از هر جایی که قابلیت و امکان پذیر بود اخذ نمایند.

چیز دیگری که در الگوریتم های گوگل اهمیت دارااست anchor text میباشد. anchor text متنی میباشد که برای توضیح و اکران لینک و پیوند استعمال می‌گردد. برای مثال در پیوند نقش بهینه سازی در ساخت سایت گزاره " نقش seo در ساخت وب سایت" anchor text میباشد.

این دشوار وجود ندارد که ملاحظه کنید به چه شکل مردم این بخش از الگوریتم پنگوئن را ویرایش می کردند. مثلا فرض فرمائید که اینجانب عمل seo برای یک کمپانی محوطه سازی در تهران انجام می دهم. در قبلی یکی منش هایی که اینجانب می توانستم الگوریتم را فریب بدهم تا تاءمل نماید کمپانی متبوع اینجانب بایستی درجه بالایی داشته باشد این بود که یک نوع لینک و پیوند های خویش ساخته بسازم و از anchor text درین پیوند ها به کارگیری کنم که دربردارنده عباراتی مانند کمپانی محوطه سازی تهران, محوطه سازی در تهران و محوطه سازی تهران باشند. در حالی که یک پیوند دارای اعتبار از یک وب سایت شناخته گردیده مطلوب میباشد, چیزی که مردم کشف کرده بودند ساختن تعداد متعددی پیوند از تارنما های کیفیت عالی زیر بود که به طور کامل هم اثر گذار بود. بنابراین, آنچه seo کاران انجام می دادند ساختن پیوند های سهل و آسان در مکان هایی مانند لیست های دایرکتوری, مقاله ها خویش ساخته و نصیب ایده ها و پست های انجمن ها بود.

با اینکه ما دقیقا نمی دانیم که الگوریتم پنگوئن چه فاکتورهایی را در لحاظ می‌گیرد, البته آنچه از آن مطمئن هستیم این میباشد که‌این الگوریتم همت می کن تا این سیرتکامل لینک و پیوند های خویش ساخته و بی کیفیت را پیدا نماید. به حیث اینجانب, پنگوئن نوعی الگوریتم میباشد که یک "فاکتور اعتماد" را روی پیوند شما قرار می‌دهد. تا قبل از این تصور می‌شد که پنگوئن بر روی یک وب سایت یا این که یک برگه و یا این که حتی‌در سطح یک واژه و کلمه کلیدی تاثیر قادر است بگذارد, ولی یک کدام از کارکنان گوگل به اسم آقای جان مولر (John Mueller) یکسری توشه گفته میباشد که پنگوئن یک الگوریتم تاثیر گذار در سطح سایت میباشد. این بدین معنا میباشد که چنانچه الگوریتم پنگوئن تعداد متعددی از پیوند های به وبسایت شما‌را غیر قابل اعتماد تشخیص دهد, به این ترتیب اعتماد گوگل به کل وب سایت شما کاهش می‌یابد. بدین ترتیب کل وب سایت شاهد یک کاهش مرتبه بندی خواهد بود.

در حالی که پنگوئن اکثری از وب سایت ها را به شدت ذیل تاثیر قرار می‌دهد, چشم گردیده که بعضا از تارنما ها کاهش جزئی در سکو بندی خویش داشته اند. این تفاوت ولی به مقدار بازنویسی کردن لینک و پیوند ها که صورت گرفته بستگی دارااست.

چگونگی بهبود یافتن دوباره مرتبه بعداز ضربه میل کردن از پنگوئن:
پنگوئن یک غربال میباشد صحیح مثل پاندا. این به‌این مفهوم میباشد که‌این الگوریتم به طور عصر ای مجددا اجرا میشود و وب سایت ها با هر توشه اجرای آن مجدد تحلیل می گردند. تا به حالا این الگوریتم خیلی زیاد اجرا نشده میباشد. نهایی آپدیت رسانی الگوریتم پنگوئن در مورخ 4 اکتبر 2013 بود که به‌این مضمون‌ میباشد که ما بیشتراز 1‌سال میباشد که درانتظار آپ تو دیت رسانی تازه پنگوئن هستیم. به مراد بازیابی و بهبود یافتن از پنگوئن, شما نیاز به شناسایی لینک و پیوند های غیر طبیعی که به تارنما شما اشاره می نماید دارید و آنان‌را حذف فرمائید و یا این که درصورتی که شما نمی توانستید آن‌ها را حذف نمایید, شما میتوانید از گوگل بخواهید تا دیگر آن‌ها را به اکانت نیاورد و این عمل را با ابزار disavow tool انجام می دهید. آنگاه در عصر بعدی که پنگوئن نو و یا این که آپ تو دیت رسانی شوید, در شرایطی‌که شما به اندازه کافی برای تزکیه پیوند های غیر طبیعی عمل کرده باشید, شما یک توشه دیگر در حیث گوگل اعتمادتان را بدست می‌آورید و در واقع مجددا اعتماد گوگل را جذب میکنید. در بعضی مورد ها دوبار جدید شدن الگوریتم نیاز میباشد تا یک تارنما کاملا از تاثیرات پنگوئن رها شود چون حتی ممکن میباشد تا 6 ماه برای پردازش بی نقص فولدر disavow یک وبسایت روزگار لازم باشد.

مثال هایی از لینک و پیوند های غیر طبیعی:

– پیوند های خریده گردیده برای بدست آوردن مرتبه

– تبادل لینک و پیوند بیشتراز حد به طور متقابل

– پیوند های تولید گردیده به طور اتومات با برنامه های لینک و پیوند ساز

disavow tool ابزاری میباشد که شما بایستی تنها چنانچه چگونگی کارکرد آن را حقیقتا میدانید از آن استعمال فرمایید. در صورتی‌که شما لینک و پیوند های خطا را رد فرمایید (disavow نمایید) به طور بالقوه احتمال دارااست به تارنما شما زخم وارد شود به جای این که موثر باشد.

نکته حائض اهمیت این میباشد که اعتنا داشته باشید تارنما هایی که از تاثیرات الگوریتم پنگوئن بهبود مییابند, اکثر زمان ها مثل یک موشک و با سرعت به به عبارتی سکو های بالای گذشته از جریمه شدن بر نخواهند گشت چون آن سکو ها را با پیوند های غیر طبیعی به دست آورده بودند که فعلا این پیوند ها در حیث گرفته نمیشوند.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۵۵:۱۲ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

Bounce rate به تنهایی کفاف نمیدهد


Bounce rate وبسایت ما چه مقدار باشد خوب میباشد؟
مقدار bounce rate مطلوب برای هر سایتی متعدد میباشد ممکن میباشد بانس ریت 60% برای یک سایتی خوب باشد البته برای یک وب سایت مطلوب نباشد.

بهترین سئو کار
اساسا بانس ریت تحت 40% را بعضی‌ها میگویند خوب و در بین 40% الی 70% میانگین و بالای 70% را ضعیف می دانند. که اما همان گونه که اشاره کردم به لحاظ مخلوق نمی‌قدرت این خوب و بدها را به هر سایتی با این اعداد نسبت اعطا کرد.
مثلا بعضا تارنما‌ها یوزرها بیشتری با تلفن همراه دارا‌هستند و bounce rate در تلفن همراه به صورت طبیعی از Bounce rate در دسکتاپ فراتر میباشد.
یا این که برخی تارنما‌ها همانند میزفا که اکثر نوشته ی علمی های آموزشی seo آنان طولانی میباشد و یوزرها اکثرا در به عبارتی کاغذ طولانی و پرمحتوا نیازهای خویش را رفع می‌نمایند و بقیه صفحه های را مشاهده نمی کنند که‌این قضیه منجر بالا رفتن Bounce rate نیز می گردد.


عدم رضایت استفاده کننده از تارنما سبب بالا رفتن بانس ریت میگردد.
پس به صورت خلاصه میزان مناسب بانس ریت هر تارنما گوناگون میباشد و می بایست براساس کسب و شغل های شبیه وب سایت‌ها را با هم مقایسه کرد.

وب سایت‌های محتوا محور که کیفیت بالایی دارا هستند و اساسا محتوای طولانی دارا هستند بانس فی مابین ۶۰ الی ۷۰ درصد هم مطلوب میباشد.
وبسایت‌های فروشگاهی هم نیز بانس پایین ۴۰ درصد برای آن ها مطلوب میباشد. اما این لحاظ فردی عبد پوریا آریافر است.

بازبینی ترازو Bounce Rate و همچنین مقدار زمانه سپری گردیده به وسیله استفاده کننده در تارنما به شما قادر است نشان دهد که بازدیدکنندگان و یوزرها شما تا چه حد با فضا تارنما رابطه برقرار کرده‌اند و ترغیب به بازدید صفحه ها اضافه وبسایت گردیده‌اند.

آیا Bounce rate در seo تاثیرگذار میباشد؟
پاسخ این سوال آری میباشد و بانس ریت در سئو یک وب سایت تاثیرگذار میباشد.

فرض نمائید کاربری در گوگل کاوش می نماید و طبیعتا علت جستجوی استفاده کننده نیازی میباشد که دارااست و برای رفع نیاز خویش کاوش کردن در گوگل را گزینش مینماید. و آنگاه این کار از در میان وب سایت‌ها، برای مثال تارنما میزفا را گزینش می نماید البته آن چیزی که وی تصور می‌کرد در درون متن‌های وب سایت پیدا نمی‌نماید.
این حالت غیروابسته از آنکه سبب می‌گردد نگاه منفی سمت استفاده کننده تثبیت شود فارغ از آنکه بقیه صفحه ها را مشاهده نماید تارنما را سوراخ می نماید و این سبب ساز میشود بانس ریت آن کاغذ از وب سایت ما بالا رود.

اکنون درصورتی که فرض بگیریم برگه‌ای درصد بانس ریت بالا داشته و استفاده کننده دوران مقداری را در آن برگه سپری نموده باشد، گوگل اینطور برداشت می‌کند که آن کاغذ محتوای مطلوب ندارد و امتیاز منفی به آن برگه از وب سایت می دهد که‌این درصورتی که در بقیه صفحه های هم مشاهده شود قادر است سبب ساز کاهش سکو تارنما در حاصل گوگل شود.

ارتقاء مرتبه وبسایت و به تبع آن ارتقا تعداد بازدیدکنندگان روزمره در‌حالتی که با ارتقا درصد بانس ریت نیز یاروهمدم باشد نتایج آن در حین اثر بخشی جالبی نخواهد داشت.

به همین خواسته در ادامه یوزرها انگیزه باشید تا لشکر سیاه و همچنین بهبود بهینه سازی، تجربه کاربری و محتوای وبسایت خویش را در برنامه بلند بازه زمانی قرار دهید.

Bounce rate به تنهایی کفاف نمیدهد
دقت داشته باشید که فقط بالا بودن bounce rate کفاف نمی دهد و می توانید روزگار سپری را هم آیتم آنالیز قرار دهید.
به عبارت دیگر Time on Page هم قادر است فاکتور مطلوب در کنار bounce rate باشد و در صورتی‌که این ۲ فاکتور برای یک ورقه ضعیف می‌باشند می بایست فکری برای بهبود آن صفحه ها بکنید.

برای ردیابی این فاکتورها می توانید از ابزارهای توانمند و رایگانی مثل گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) به کارگیری نمائید.

خب به انتهای این نوشته‌ی علمی رسیدیم و بایستی در آخر شما بدانید که چه مقدار مشقت بانس ریت برای سایتتان مطلوب میباشد و اینکه تاثیر بانس ریت در seo و طریق نظارت درست آن به چه چهره میباشد.


برچسب: بهترین سئو کار،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۱۲:۱۳ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

بهبود فرم های تارنما


بهبود فرم های تارنما
در حالتی‌که وب سایت شما عضویت داراست و یوزرها برای استعمال از بعضا سرویس ها بایستی عضو شوند سفارش می گردد از فرم‌های طولانی جهت عضویت اجتناب فرمایید.

سئو در مشهد

فرم های طولانی سبب خستگی یوزرها می‌گردد و ممکن میباشد برگه عضویت و یا این که فرم اخذ داده ها وبسایت شما‌را مالامال نکنند و آن را سوراخ نمایند.

از این گونه خطاها در صفحه های لندینگ پیج به وفور پیدا می شود که اجتناب از آن منجر بهتر شدن آمار بانس ریت وبسایت میشود.

بهبود اشتباهات فنی
در بخش اعظمی از مورد ها خطاها فنی مثل خطاهای 5xx و خطاهای 4xx به‌شدت بر روی بانس ریت موثر میباشند و یا این که بعضا اشتباهات فنی دیگر مثل حجم بالای کلیپ قرار داده‌گردیده در وبسایت که اکثر یوزرها قابلیت و امکان دانلود ندارد.

یا این که بعضی تارنما‌ها ایراد کد نویسی دارا هستند و در بعضا مرورگرها اکران خوب و در بعضی اکران نامناسب را داراست.

مدام در طول امتحان تارنما، از مرورگرهای متفاوت استعمال نمایید که‌این فرمان سبب می‌گردد زودتر از یوزرها از خطاها فنی وبسایت در ورژن‌های متفاوت اطلاع داشته باشید که نتیجه ها آن بهبود نرخ پریدن یا این که به ادبیات دیگر بهبود دفع استفاده کننده می‌گردد.

آپ دیت رسانی محتواهای کهن
در تارنما میزفا این گزینه به شدت رعایت می گردد و اکثر نوشته ی علمی‌های سابق در سال نو آپ تو دیت رسانی می شوند. کمتر نوشته‌ی علمی ۲۰۱۷ در میزفا پیدا می شود که در سال ۲۰۱۸ آپ تو دیت نشده باشد.

آپ تو دیت رسانی مستقل از یاداوری از مطالب قبل که یاری به لینک و پیوند سازی مینماید قادر است محتواهای سابق را در مورخ سرازیر کاربردی نماید. مخلوق به شخصه محتواهای دیرین کمتری میخوانم مخصوصاً در حوزه فناوری داده ها.

با آپ دیت رسانی، غیر وابسته از بهبود تجربه کاربری میتوانید bounce rate (بانس ریت) تارنما خویش را هم بهبود دهید.

بهبود خوانایی متون
فرض فرمایید قریه‌ها خط فارغ از گزاره‌بندی در جلوی چشمان شما باشد، صد رد صدً شم بد و قصد به نخواندن دارید و این یعنی بیرون شدن شما از آن تارنما.

کلیه ما به همین صورت هستیم و کمتر قابلیت تلاوت متن‌های طولانی را داریم. بهتر میباشد جمله‌های شما از ۳ خط طولانی تر نشود.

جمله‌های طولانی و فارغ از رعایت اصول متن نویسی و نوشته‌ی علمی‌نویسی تجربه کاربری (UX) قابل قبولی را ندارد و راحتی استفاده کننده زیر شعاع قرار می گیرد. به همین مراد در سمت و سوی بهبود نرخ پریدن توصیه میشود ارتفاع گزاره‌ها کوتاه شود تا متن خواناتر شود.

بهبود تعامل با استفاده کننده
کارداران متعددی قادر است در بهبود تعامل شما با استفاده کننده دخیل باشد. عملکرد فرمائید فرم تماس با ما‌را در دسترس قرار دهید.
نظرسنجی های مختلفی را فیس دهید.
فرم نظرها در ذیل پست‌ها را فعال نمایید و همین‌طور جواب یوزرها را ارسال نمائید.
دکمه‌های کانال‌ اجتماعی را در دسترس قرار دهید تا در رخ نیاز یوزرها بتوانند به راحتی متن ها را به اشتراک بگذارند.

اشتراک‌گذاری، ارسال لحاظ، جواب لحاظ، فیدبک به چنگ آوردن، نظرسنجی و … غیروابسته از آنکه سبب ساز بهبود Bounce rate (بانس ریت) وب سایت میشود میتواند ترافیک اینترنت‌سایتتان طولانی تر نماید و این خویش قابلیت ارتقاء مرتبه وبسایت در گوگل را میسر می‌نماید.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۰۳:۲۶ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

اندازه متن و تعداد لغت ها آن


۶- اندازه متن و تعداد لغت ها آن
محتوا و متنی که ارتفاع بیشتری داشته باشد، اعتبار بیشتری نزد گوگل دارااست.

تعداد لغت ها کوچکتر از ۳۰۰ : عدم اعتبار نزد گوگل و در مواقعی حتی جریمه میگردد.

در میان ۳۰۰ تا ۱۰۰۰ کلمه و واژه: نسبتا خوب

اضافه از ۱۰۰۰ واژه : خوب

 سئو سایت در مشهد

۷- تعداد به کارگیری از کلمه و واژه کلیدی در متن
تعداد به کارگیری از این کلمه و واژه در متن بسیار مهم میباشد. خیر می بایست نادر باشد و خیر زیاد. در قبلی هرچه از واژه کلیدی در یک متن طولانی تر به کار گیری می‌شد امتیاز بیشتری می گرفت البته در حال حاضر زیاده روی در استعمال از این کلمه و واژه نیز امتیاز منفی پیرو خوهد داشت.

بهتر میباشد تعداد لغت ها کلیدی به عمل برده گردیده در متن، حدود یک درصد از تعداد کل لغت ها باشد. مثلا ، درصورتی که متن شما دارنده ۱۵۰۰ واژه و کلمه میباشد، بهتر میباشد ۱۵ توشه از کلید کلمه استعمال شود.

 

۸- محتوای تکراری و نسخه برداری گردیده
نسخه برداری کردن مطالب از تارنما های دیگر و در واقع محتوای تکراری، بسیار در بهینه سازی وبسایت تاثیر گذار میباشد. الگوریتم های گوگل بسیار بر این مورد حساس می باشند و ممکن تاثیرات جبران ناپذیری بر وب سایت ما وارد نماید. شاید تصور کنید چنانچه محتوایی را اسکن کرده و برخی بخش های ان را تغییر و تحول دهید گوگل دیگر متوحه اسکن و تکراری بودن مقاله نمی‌شود. البته دشوار در اشتباهید. پس شایسته ترین عمل برای ساخت محتوا این میباشد که خودتان محتوا را بنویسید!

قابل ذکر میباشد که‌این اسکن کردن درباره ی مطالب تارنما خودتان نیز صحت مینماید.

بعداز ایجاد محتوا و پیشین از انتشار ان می‌توانید از وب سایت copyscape.com ، اسکن و تکراری بودن ان را تشخیص دهید. همینطور می‎توانید نشانی سایت خویش رابه چهره site,example.com در گوگل وارد کرده و محتوای تکراری تارنما خویش را پیدا نمائید.

 

۹- وجود تصویر یا این که کلیپ
وجود تصویر به جذابیت یک متن و خوش آمد استفاده کننده امداد بسیار متعددی می‌نماید و خوش آمد استفاده کننده هم برای گوگل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار‌است. تجربه اثبات کرده حدود ۹۸ درصد از تارنما هایی که در صفحه های نخستین گوگل اکران داده می‌شوند، دست‌کم از ۲ تصویر در متن خویش به کارگیری کرده اند. کیفیت تصاویر به عمل برده نیز اهمیت اکثری داراست.

همینطور اکثری از یوزرها ترجیح میدهند به جای تلاوت یک متن طولانی، ویدئوی ان را ببینند. به همین برهان گوگل نیز اهمیت بسیار متعددی به محتوای ویدئویی می‌دهد.

به عنوان مثال تارنما های فروشگاهی میتوانند در توضیح سعی کالا خویش، علاوه بر ساخت محتوای متنی و به کارگیری از عکس، از روش عمل با آن متاع ویدئویی تنظیم کرده و قرار دهند.

 


تاثیر محتوا بر بهینه سازی

 

چه گونه ایجاد محتوای خوب و با کیفیت کنیم؟
در اینجا نکاتی که باید در ساخت محتوای خوب رعایت فرمائید را برای شما جمع آوری کرده و تاثیر نقش محتوا در سئو را در هر کدام از این موردها توضیح می‌دهیم.

 

۱- انتخاب عنوان جذاب برای محتوا
عنوان محتوا اولی چیزی می باشد که هم توسط ربات های گوگل و هم توسط کاربران آیتم توجه قرار می‌گیرد. هرجقدر عنوانی که برای نوشته خود گزینش می کنید جذاب تر باشد و بیشتر کنجکاوی کاربر را برای تلاوت متن تحریک کند، تعداد کاربران بیشتری را به محتوا و در بهره وبسایت شما جذب می نماید. در واقع، زمانی که تارنما شما در نتیجه ها گوگل نشان داده می شود، هرچه تعداد کلیک بیشتری بخورد، از لحاظ گوگل اثر گذار تر است. در سود وب سایت شما به مرور درجه بهتری از گوگل کسب می کند.

 

۲- گزینش کلمه کلیدی مناسب
مهم‌ترین قسمت در تولید محتوا، تعیین کلمه کلیدی مناسب می باشد. در واقع، کلمه و واژه کلیدی می تواند موجب موفقیت یا ناکامی وبسایت شما شود. کلمه کلیدی مناسب باید به طوری رقم بخورد که دقیقا اشخاصی که در ادامه محتوای شما میباشند آن را پیدا کنند.

 

 


تعیین کلمه کلیدی مناسب

۳- به کارگیری از واژه کلیدی در عنوان، هدینگ H1 و سایر هدینگ ها
به کار گیری از کلمه کلیدی در عنوان بسیار مهم می باشد. همچنین بهتر است واژه کلیدی در اولیهِ عنوان آورده شود.

استفاده از کلید کلمه در تگ های H1 و H2 و سایر تگ ها نیز بر بهینه سازی و جایگاه بندی سایت تاثیرگذار است. همانند عنوان، درین تگ ها نیز بهتر می باشد کلمه کلیدی در نخستینِ آن قرار گیرد.

 

۴- استفاده از کلمه کلیدی در توضیحات متا
استعمال از کلمه کلیدی در توضیحات متا شاید تاثیر مستقیمی در بهینه سازی وب سایت نداشته باشد، اما از آن جایی که در نتایج گوگل نمایش داده میشود می تواند تمایزی میان شما و رقیبانتان ایجاد کند.

 

۵- استفاده از واژه و کلمه کلیدی در پارگراف اول
کلمه و واژه یا کلمه های کلیدی صد رد صد می بایست در پارگراف اول متن به کار برده شوند تا اهمیت آیتم بیان شود.

۱۰- seo تصویر
تصاویر می بایست خواص آلت (Alt) داشته باشند. یعنی واژه و کلمه کلیدی بایستی بدون شک در تگ alt تصویر به عمل رفته باشد.

تصاویر نباید حجم بسیار متعددی داشته باشند. به این دلیل‌که سرعت بارگذاری وبسایت را تحت میاورند.

 

 

۱۱- لینک و پیوند داخلی
از صفحه های وبسایت خویش به صفحه های دیگر وب سایت که به هم دارای ربط می‌باشند،لینک و پیوند دهید. البته خیر به‌این چهره که نا مربوط و سوای هیچ دلیلی از صفحه ها به هم لینک و پیوند دهید. گوگل این مورد را تشخیص میدهد.

همینطور بهتر میباشد لینک و پیوند دادن را روی لغات کلیدی انجام ندهیم.

 

 

۱۲- پیوند فرنگی
بهتر میباشد در درون متن خویش، به مطالب هم زمینه و مربتط سایت های دیگر نیز پیوند دهی فرمائید. اما مهم میباشد که سایتی که به آن بک لینک و پیوند می دهید تارنما خوب و معتبری باشد. در غیر این رخ از اعتبار وبسایت شما نیز معدود میگردد. نکته بسیار مهم در‌این زمینه این میباشد که ختما کارایی نمائید از لینک و پیوند های نوفالو (nofollow) برای لینک و پیوند دادن فرنگی به کار گیری فرمایید.

نکته ی مهم دیگر این میباشد که در استعمال از پیوند های فرنگی نباید افراط و زیاده روی نمائید. به کارگیری از یک پیوند فرنگی کفایت می‌نماید.

 

 

۱۳- دوران باقی ماندن استفاده کننده در کاغذ وبسایت
یک کدام از مهمترین موردها نقش محتوا در بهینه سازی تارنما، زمانه باقی ماندن بازدید کننده در کاغذ وبسایت که به آن dwell time گفته میشود، میباشد. گوگل قادر است بازه زمانی دوران ماندن یک استفاده کننده در کاغذ وبسایت شما‌را تشخیص دهد. هرچه این زمان روزگار بیش تر باشد نشان دهنده این میباشد که محتوای شما برای استفاده کننده موثر خیس و دیدنی خیس بوده. همینطور این که استفاده کننده از کاغذ وبسایت شما به صفحه ها دیگر سایتتان نیز برود، نشان دهنده این میباشد که وب سایت شما توانسته لحاظ مثبت بازدید کننده را به خویش جذب نمایند. در سود گوگل به وب سایت شما امتیاز بالاتری خواهد بخشید.

رمز نگه داشتن استفاده کننده در تارنما خویش، ساخت محتوای خوب و کیفیت بالا، متن طولانی و اثر گذار، لینک و پیوند های داخلی دارای ربط و تصاویر کیفیت عالی و جالب میباشد.

 

 

۱۴- به کارگیری از تگ های H2, H1, و H3 در متن
این گزینه در seo وبسایت تاثیر بی واسطه نمیگذارد ولی در خوانایی متن بسیار اهمیت داراست. نکته قابل توجه این میباشد که از تگ H1 فقط یک توشه میتوان بهره مند شد ولی از به کار گیری از سایر تگ ها محدودیتی نیست.

 

 

 

نکته نهایی:

مهمترین اصل برای گوگل این میباشد که یوزرها بتوانند با سرچ کردن زمینه دلخواه خویش به شل ترین و سریع ترین فیس ممکن به منظور خویش دست یابند. در واقع، مهمترین ملاک در بهینه سازی و ارتقاء جایگاه وب سایت، منظور و خوش آمد یوزرها میباشد. برهان اهمیت نقش محتوا در بهینه سازی نیز همین قضیه میباشد.


برچسب: سئو سایت در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۳۸:۲۸ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

متا تگ های کانال اجتماعی


متا تگ های کانال اجتماعی – وجود این متا تگ ها برای وب سایت ضروری وجود ندارد ولی با فراگیر شدن کانال‌های اجتماعی برای تارنما لازم میباشد از این متا تگ ها هم به کارگیری نماید. این متا تگ ها یک مجال میباشند.

سئو در مشهد

مسلماً تا به هم اکنون چشم‌اید هنگامی یک پیوند را در تلگرام قرار میدهیم تا برای کسی بفرستیم، در ذیل لینک و پیوند داده ها برگه لینک و پیوند نمایان میگردد. این داده ها از متا های کانال اجتماعی خوانده‌گردیده و در برگه قرار میگیرد. تمام متاهای مهم کانال‌های اجتماعی در تصویر تحت وجود دارا هستند. به جای نصیب‌های قرمز رنگ، خصوصیات ورقه خودتان را جایگزین فرمائید.

 

متا تگ هایی که اجباری نیستند
تنی چند از متا تگ ها هم می باشند که بودنشان یا این که نبودنشان تأثیری تولید نمی‌نماید. اما برخی از این‌ها نبودشان منجر میشود تا ربات‌ها به طور پیش‌فرض کاری را که خودشان میخواهند انجام دهند.

Robots – این تگ برای این میباشد که به ربات‌ها بگویید این برگه را در حاصل کاوش تثبیت بکنند یا این که خیر. ربات‌ها به طور پیش‌فرض همگی صفحه ها را در موتورهای کاوش تثبیت می‌نمایند البته در شرایطی‌که قصد دارید کاغذ‌ای در گوگل تثبیت نشود از noindex به کار گیری نمایید.

 

 

Language – در حالتی که در سایتتان می‌باشد اشکالی ندارد البته در شرایطی که وجود ندارد نیازی وجود ندارد مازاد نمائید. با این تگ به ربات‌ها می‌فهمانید تارنما شما با کدام لهجه میباشد. اما خویش ربات‌ها متوجه گویش وب سایت شما خواهند شد.

جغرافیا GEO – به گزارش وبسایت seroundtable.com این تگ را تنها موتور جستجوی پینگ پشتیبانی می‌نماید و گوگل پشتیبانی نمی‌نماید. این تگ برای سئوی محلی مطلوب. در‌این تگ دو مقدار لتتیود و لانگتیود (Latitude and Longitude) را می بایست قرار دهید. مقادیر لتتیود و لانگتیود را از وبسایت maps.google.com بردارید.

 

متا تگ های Refresh و Site verification هم از متا تگ های بی‌اهمیت میباشد که از توضیح دادن آنان اجتناب میکنم و صرفا به عنوان کردن نامشان اکتفا می کنم. اما درصورتی که دوست دارید با تمام متا تگ ها آشنا گردید می‌توانید این برگه را ملاحظه کنید.

متا تگ های بی‌سود
در صورتیکه این متا تگ ها در تارنما شما باشند خلل خاصی پیش نمی‌آید البته در شرایطی که نباشد بهتر میباشد. در‌حالتی که این متا تگ ها حالا در نصیب head شما موجود است آن ها را منزه‌فرمائید. این تگ‌ها نصیب هد شما‌را به هم ریخته میکند. آن‌ها‌را به ترتیب پیرو میاوریم و توضیحات خاصی در رابطه آن ها نمی‌دهیم.

Author/web author
Revisit after
Rating
Expiration/date
Copyright
Abstract
Distribution
Generator
Cache control
Resource type
پشتیبانی موتورهای کاوش
نکته‌ای که شایان توجه میباشد این میباشد که موتورهای جستجوی گوناگون هر مورد یک تنی چند از تگ‌ها را پشتیبانی می کند. در جدول تحت که از وب سایت yoast.com برداشته‌ام نشان داده شده‌است که کدام مرورگر با کدام تگ سازگار میباشد. نکته جذاب این میباشد که گوگل بیش ترین پشتیبانی را از تگ‌ها دارااست و ask کمترین پشتیبانی را داراست.

 

تاثیرات متا تگ ها‎ در نتیجه ها گوگل
هنگامی در گوگل مطلبی را کاوش میکنید نتیجه ها برای شما به اکران در می آیند. این نتیجه ها از متا تگ ها گرفته میگردند. نتیجه ها در گوگل دستکم دارنده سه بخش میباشند. تیتر ورقه، توضیح کوتاه ورقه و نشانی کاغذ. اما ممکن میباشد نصیب‌های دیگری نیز مانند مورخ، ستاره مرتبه‌بندی و تصویر نیز افزوده شوند.

چنانچه ما نوشته‌ی‌علمی‌ای را در تارنما در اختیار بگذاریم خیلی مهم میباشد که چطور در حاصل کاوش اکران داده شوند. فرض فرمائید نوشته‌ی علمی‌ای بسیار کاربردی و مهم در وبسایت دارید که سرشار از نکات جذاب برای خواننده گان میباشد. در شرایطی‌که تیتر و توضیح جذابی نداشته باشد آیا کسی روی آن کلیک مینماید؟

برای این که تیتر و توضیحات نوشته‌ی علمی در نتیجه ها گوگل آن طور که ما میخواهیم باشد و ضمنا کلیک خور باشند می بایست مورد ها تحت را رعایت فرمایید.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۴۷:۳۷ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

تولید پست مهمان


1.تولید پست مهمان
امروزه بعضا از متخصصان بهینه سازی معتقد می باشند که پست مهمان هیچ ارزشی ندارد و به نوعی منجر جریمه سایت شما میگردد. البته در واقع یک کدام از شایسته ترین مکان ها برای بک لینک و پیوند، پست مهمان است. شما بایستی بتوانید که با استعمال از استراتژی مختص، مالکان سایت های دیگر را که مربوط به کسب و فعالیت شما می‌باشند را قانع نمایید که بتوانید دست کم یک پست در تارنما آن ها قرار دهید آن‌گاه باطن آن آغاز پیوند سازی و تصاحب کردن بک لینک و پیوند فرمایید. تنها حواستان باشد که صاحب تارنما، پیوند هایی را که شما قرار میدهید را nofollow نکند زیرا دیگر هیچ سیرتکامل ارزشی ندارد.

بهترین سئو کار

2.به یک نویسنده تبدیل گردید
این تکنیک مشابه نحوه قبل می‌باشد، البته ماهر خیس می‌باشد. در تکنیک پست مهمان، شما پست تارنما خویش را به نحوی گوناگون در تارنما دیگر افراد قرار می دهید ولی در‌این تکنیک شما یک تالیف کننده و سازنده محتوا برای دیگر سایت ها هستید. شما در‌این تکنیک اختیار کار بیشتری دارید و میتوانید بک لینک و پیوند های خیلی بهتر و زیرکانه تری به تارنما خویش بدهید. اکثر سایت ها مولفان خویش را معرفی می‌کنند و شما در بخش معرفی می‌توانید خویش را رئیس سایت اصلی خویش معرفی نمائید.

3.به کارگیری از فروم ها
یک کدام از شایسته ترین نحوه برای بک لینک و پیوند به چنگ آوردن و لینک و پیوند سازی، قرار دادن پست ها و مطالب مرتبط با وب سایت خویش در فروم ها می‌باشد. ولی فروم های اکثری موجود است، برای همین نخستین شما می بایست فروم هایی که مربوط به وب سایت شما می‌باشند را پیدا نمایید و بعداز اطلاع از ضوابط آن ها، آغاز به ایجاد محتوا و قراردادن محتوای در آنجا بکنید. ولی فعالیت در فروم تکنیک های بخش اعظمی داراست که مهم ترین مساله آن فعال بودن درین فروم ها هست.

4.بازاریابی ویدئویی
یوتیوب شایسته ترین مکان برای بازاریابی و نشر مطالب سایت می‌باشد. میلیونها نفر از سراسر جهان از یوتیوب برای تماشای فیلم و تکثیر فیلمهای خویش به کار گیری می‌نمایند. صرفا کافی که تکنیک به کارگیری از آن را بدانید.

اما در کشور ایران شما می‌توانید از اپارات نیز به کارگیری فرمایید. یکی‌از مزیت های اصلی بازاریابی ویدئویی قراردادن نشانی تارنما میباشد ولی این مزیت در آپارات خیلی نیست، البته در وبسایتهایی با مورد اشتراک کلیپ این قابلیت و امکان را میدهند که شما بتوانید پیوند قرار بدهید. مزیت دیگر استعمال از ویدیو این میباشد که یوزرها بیش تر ترجیح می‌دهند فیلم ببینند تا متن بخوانند و چنانچه فیلمی را چند دفعه ببینند ابدا خسته نمیشوند و این مساله منجر حک شدن تصویر مارک شما در ذهن آن‌ها می شود.در واقع این یک سری ساله الگوریتم های گوگل تغییرات بخش اعظمی داشته میباشد.

5. اشتراک گذاری در شبکه‌های‌اجتماعی
امروزه شبکه های مردمی اکثری موجود است که شما میتوانید با اشخاص گوناگون از سراسر جهان رابطه برقرار فرمائید. کانال هایی مانند چهره بوک، توییتر، لینکدین و غیره. یک کدام از مزیت های این کانال ها عضو شدن در تیم های مربوط به کسب و فعالیت میباشد و به اشتراک گذاری مطالب وب سایت در آنجا است. از دید بک لینک و پیوند، شبکه‌های‌مردمی بیشترین امتیاز را نسبت به سایر استراتژی دارا هستند.

6.وب لاگ نویسی در لینکدین
لینکدین یک کانال اجتماعی میباشد که اشخاص کارشناس متعددی در هر حرفه درین کانال با هم در رابطه میباشند. یک کدام از مزیت هایی قراردادن لینک و پیوند در لینکدین این می‌باشد فالو شدن آنان میباشد یعنی با دقت به درجه بالای لینکدین، هر کلیک امتیاز و مرتبه بالاتری نسبت به سایر کانال ها می‌گیرد. در حالتی‌که به طور ماهر فعالیت فرمائید می‌توانید بک پیوند های بخش اعظمی نیکی از این کانال اخذ نمایید.

7.اظهار حیث در بلاگها
این یکی‌از شایسته ترین و زیرکانه ترین طرز های برای دریافت کردن بک پیوند می‌باشد. شما بایستی پست های مربوط به کسب و فعالیت خویش را مطالعه فرمائید و لحاظ خویش را به طور تماما علمی و ظریف بیان نمائید. سپس در جایی که لازم بود، لینک و پیوند وب سایت خویش را قرار دهید. صرفا مراقب باشید که اسپم نشوید.

8. شرکت کردن های اجتماعی
این مشارکتها قادر است در هر کانال اجتماعی یا این که وبسایت باشد، تنها کافی میباشد مجموعه های مربوط به کسب و فعالیت خویش را پیدا فرمائید و آغاز به رابطه با اعضای آن ها فرمائید و به آنان پیوند سایت خویش معرفی نمائید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ آبان ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۲۳:۴۲ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

گوگل بعداز تکثیر الگوریتم پنگوئن و پنگوئن


1 رای


گوگل بعداز تکثیر الگوریتم پنگوئن و پنگوئن 2، ضد اسپم خویش را تا بالاترین حد ممکن فعال مینماید و بخش مستقل ای را با اسم عکس العمل دستی به آن اختصاص داده میباشد که بوسیله پرسنل گوگل اداره می شود و آن را نیز ارتقاء می‌دهد.
انگیزه آن حذف و یا این که به دست کم رساندن غیر کارآمد کردن بک لینک و پیوند ها و بک لینک و پیوند فروشی است. چهت نیل به منزلت مناسب و نقطع ی عطف قدرت در گوگل دو رویه توصیه می‌کنیم: رویه هایی نظیر تایپ کردن در وبسایت های دیگر تحت عنوان تالیف کننده ی مهمان و یا این که انجام کار ماهر ست.

سئو در مشهد

لینک و پیوند های غیر حقیقی وواقعی
البته اکنون می خواهیم با شما درباره لینک و پیوند های غیر حقیقی وواقعی سخن کنیم!
درگذشته فروختن بک لینک و پیوند به یک مدل تجارت شل و آسوده تبدیل گردیده بود و این بدین معناست که یوزرها اهل ایران فارغ از وجود تخصص در این مورد و برای تفریح یا این که از روی عشق یکدیگر را لینک و پیوند میکردند. البته امروزه به سیرتکامل دیگریست وسایتهایی به وجود آمده اند که ممکن میباشد محتوای آن ها در تعداد متعددی تارنما تکرار گردیده باشد.
مدیران این تارنماها بعداز مدتی سعی که غالب به اخذ مرتبه از طرف گوگل گردیده اند لینک و پیوند کلیه وبسایت های خویش را به یک کاغذ استاتیک بی آلایش منتقل می نمایند و از این طرز مبادرت به بازاریابی می‌کنند و برای ارائه دادن تبلیغ جنس شما از مرتبه ای که از گوگل گرفته اند سوء به کار گیری مینمایند و براساس به عبارتی به مدیران سایتهای دیگر تعرفه می دهند و این مدیران تماما از این مسائل بی خبر بودند به این دلیل‌که در شرایطی‌که باخبر بودند چنین کاری را هیچگاه انجام نمیدادند و خط مش دیگری را گزینش میکردند که برایشان با فایده باشد.
دیدنی میباشد بدانید که امروزه این وبسایت ها که لینک و پیوند های غیر حقیقی و واقعی دارا‌هستند به وسیله گوگل مشمول جریمه می‌شوند.

وبمستر تولز نوشته‌علمی ای درمورد پیوند های ساختگی و اختلالاتی که برای استفاده کننده مبتدی و تازه کار پیش میاورند، تدوین نموده است. به بیانی میتوان بیان کرد به لینکی، پیوند های غیر حقیقی وواقعی می گوییم که لینک و پیوند آن‌ها به دلیل بالا بردن مرتبه تارنما باشد و این تارنما ها برخلاف وضعیت و پند های وبمستر تولز و گوگل فعالیت مینمایند که قادر است بر روی پیوند های محل ورود و خروجی نیز تاثیر گذار باشد.

ایراد در بک لینک و پیوند های غیر حقیقی و واقعی
به شما راه و روش حلی پیشنهادی ارائه می‌دهیم: سایت هایی که تنها با انگیزه به دست آوردن بک لینک و پیوند از آنان و یا این که فروختن بک لینک و پیوند آن‌ها تشکیل میگردند و مطالب غیرقابل به کار گیری برروی خروجی آن ها تثبیت می شود درصورتی که‌این تارنماها و شبیه های آن، پس از مدتی که عمل های خویش را آغاز کردند، تلاش خویش را درجهت لینک و پیوند دادن به سایتی مختص تغییر‌و تحول دهند. پیامد های آن این میباشد که خیر صرفا بک پیوند های غیر حقیقی وواقعی مشمول جریمه می شوند بلکه سایتی که بوسیله چنین وب سایت هایی به آن لینک و پیوند داده شده‌است در معرض ربات های جستجو گر و جریمه قرار می گیرد.

راه‌حل
در یک سخن Disavow نمودن پیوند های غیر حقیقی و وبسایت های این چنینی را میتوان توصیه اعطا کرد. اکنون شاید برایتان سوال پیش آید که Disavow linksچیست؟ طرز تلاش آن به چه چهره میباشد؟
وبمستر بعد از اطلاع از مخرب و غیراستاندارد بودن سایتی با به کارگیری از یک فرم، عدم رغبت خویش را برای پیوند شدن با آن وبسایت به ربات های مربوطه ی گوگل اعلام می‌کند.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ آبان ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۰۷:۱۰ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)