مرجع مقالات رسمي سئو مرجع مقالات رسمي سئو .

مرجع مقالات رسمي سئو

به كار گيري از Keyword Planner

۱۴. از ويكي پديا براي عنوان ها و كلمه و واژه كليدي ايده بگيريد
اگر كه مي‌خواهيد واژه و كلمه كليدي را پيدا نمائيد كه هنوز حريف هاي شما  سئو در مشهد  از آن استعمال نكرده اند، ويكي پديا مكان بسيار قابل قبولي ميباشد.

به كار گيري از Keyword Planner گوگل شيوه مناسبي براي جستن وسعت جستجوي ماهيانه ميباشد، البته براي ساخت واژه و كلمه كليدي نو ابدا مطلوب وجود ندارد.

دليلي كه به كارگيري از Keyword Planner گوگل براي كشف كردن واژه كليدي تازه مطلوب وجود ندارد اين ميباشد كه فقط عبارات كليدي شبيه به كلمه و واژه كليدي وارداتي ي شما‌را توصيه ميدهد.

از جمله در صورتي‌كه كه شما براي كاهش وزن «weight loss» را وارد نمائيد، صرفا عبارات كليدي بسيار مشابهي مانند لغت ها ذيل را به شما توصيه ميدهد.

در صورتيكه كه شما ميخواهيد كلمه و واژه كليدي داراي ارتباط و نو را براي محتوا هاي خويش پيدا نماييد به ماشين ها احتياج نداريد بلكه به يك ذهن انساني احتياج داريد.

كليه مي‌دانيم دو ذهن بهتر از يك ذهن ميباشد، هم اكنون تصور كنيد هزاران ذهن چه داده اي را ساخت و ساز مي نمايد. خواسته ما ويكي پديا ميباشد. زماني شما يك واژه و كلمه را در ويكي پديا كاوش مي‌كنيد مقاله‌ها ديدني و جامعي كه به وسيله يك سري تاليف كننده ساخته شده است را به شما نشان مي‌دهد.

در‌اين در ميان باكس اي وجود دارااست كه در بالاي ان «محتويات» يا اين كه «contents» درج شده ميباشد كه به شما عنا وين و كلمه ها شبيه را به اكران مي‌گذارد.

همينطور ياداشت ها و رديف هاي كناري نيز در‌اين در بين وجود دارااست.

و پيوند هاي داخلي:آنگاه جستار هاي متعلق:و در غايت باكس ي ناوبري:

با به كار گيري از اين موردها به آساني مي‌توانيد واژه و كلمه كليدي هايي را براي محتواي خويش پيدا فرماييد. همينطور ميتوانيد لغت ها كليداي را كه پوشش نداده ايد را پيدا نمائيد و براي آنان محتواي قابل قبولي توليد فرماييد.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۳۳:۴۵ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

سئوي جهاني


سئوي جهاني
سئوي جهاني : مي‌دانيم كه seo يك وب سايت در بعد ها متعدد ، سئو در مشهد هدفي به غير از قرارگيري در بالا حاصل موتورهاي كاوش گر به مراد بهتر چشم شدن سرويس ها و توليدات ارائه گرديده به وسيله گروه مالك امتياز آن را ندارد .

سئوي جهاني
در همين اثنا ، گهگاه گروه اي كوچك در‌پي مطرح شدن نزد مخاطبينيست كه در جوار جغرافيايي آنها قرار دارا هستند و با سئوي محلي به جذب آن‌ها ميپردازد و گهگاه گروه اي چندين مليتي و غول پيكر به چنين هدف ها كوچكي بسنده نكرده و در ادامه ورود به عرصه هاي برون مرزي و در اختيار گرفتن نبض بازارهاي جهانيست . مي قدرت ذكر كرد كه در چنين نقطه ايست كه سئوي ميان المللي پاي به عرصه گذاشته و با معرفي تيم مامان با گويش هاي متعدد و در كشورهاي متفاوت ، در جستجوي مشترياني از اقليم هاي متفاوت ، متمدن هاي متعدد و ذائقه اي تازه هست .

اكنون ، سئوي جهاني در شرف ورود به مهم‌ترين عصر حيات خويش در حوزه هاي متعدد تجاري هست . در همين ارتباط هنگامي كه قواعد و شالوده اين عمل به صحت اعمال شود ، حتي يك كسب و عمل كوچك نيز زمان چشم شدن در شايسته ترين منزلت نتيجه ها موتور هاي كاوش گر را مي‌يابد .

خبر خوب اينكه داده ها فراواني در امر سئوي جهاني وجود داراست كه مي‌توانيد بخوانيد ، فراگيريد و اعمال فرمائيد و

خبر بد اينكه درين مسير داده ها تاريخ پيشين پرشماري وجود داراست كه قادر است شمارا گم راه كرده و تلاشتان را ضايع نمايد .

اينجانب كارشناسان پرشماري در حوزه seo وبسايت و seo وب سايت را ملاقات كرده ام كه با سال‌ها عمل در اين شيوه و عمل بر روي وبسايت هايي فرا حوزه‌ اي اطلاعاتي اثرگذار و كاربردي در اين باره كسب نموده اند ؛ پس در‌اين نوشته ي علمي قصد داريم تا به سوالهاي ابتدايي ولي لبريز تكرار سئوي دربين المللي كه در همين ملاقات و مصاحبت ها مطرح شده‌است پرداخته و جواب بي آلايش البته جامعي از آن‌ها‌را در دست ملازمان گروه سئوياب در اختيار بگذاريم ، لذا تا انتهاي اين نوشته‌ي‌علمي با ما يار باشيد .

سئوي جهاني چه تفاوتي با سئوي عادي داراست ؟

 

خلاف آنچه كه امروزه در اكثري از تارنما هاي اهل ايران و فارسي گويش ميبينيم ، نصيب دربين المللي يك وب سايت نبايد صرفا “براندن و چسباندن”مطالب داخلي آن‌ها در وب سايت جهاني تيم باشد . از همين نكته مي قدرت اخذ كه ترجمه و ساكن سازي محتواي يك وبسايت يك كدام از او‌لين اقدامات اصلي در صدر بردن سكو در ميان المللي يك وبسايت ميباشد . در اقدامات بعدي ، شما ملزم به سئو محتواي هر وب سايت با اعتنا به مرزوبوم غرض آن با ياري ارسال پيغام يا اين كه ارائه پيشنهادي سراسري به همگي مخاطبين تارنما مي‌باشيد . از جمله ممكن ميباشد يك وب سايت دوست داستني و خوش ظواهر در ايالات متحده ، در آسيا و بالاخص كشور ايران خير صرفا دوستداشتني نباشد ، بلكه حتي محتواي موثر آن نيز شناخته گرديده نباشد ، به همين استدلال وبسايت اين موسسه در كشوري ثانويه ، در‌حالتي كه در‌پي افزايش و جذب استفاده كننده بيشتري مي‌باشد نيازمند ارائه محتوايي همسو متمدن و ذوق و سليقه مملكت صاحبخانه و جلب لحاظ مخاطبين بالقوه خويش با ارائه اطلاعاتي گيراتر هست .

وقتي كه بر روي وبسايت هاي متعدد در هم اكنون انجام فرايند سئوي جهاني ميباشيد ، نبايد از اكران كلي تيم مامان ديده برداريد ، به دليل آن كه ممكن ميباشد كه وبسايت هاي نام برده در فعاليت يكديگر خلل توليد كرده و يا اين كه از آن بدتر ، حتي ايندكس هم نشوند . از جمله در صورتيكه وب سايت و بهينه سازي وبسايت شما براي مملكت تاجيكستان (تحت عنوان كشوري فارسي لهجه) پباده سازي شده‌است ، نبايد فراتر از ورژن اهل ايران آن قرار گيرد و يا اين كه وب سايت اهل ايران نبايد در حاصل سرزمين نام برده اكران داده گردد . در غايت گفتنيست كه در صورتي از تگ هاي استاندارد يا اين كه Hreflang براي تارنما هاي مختلفي به كار گيري مي‌كنيد ، ممكن ميباشد كه‌اين وب سايت ها ايندكس نشده و يا اين كه تمامي آنها با مطالبي تكراري بالا آيند .


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۷:۵۰ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

بهينه سازي وب سايت براي موتور جستجو


يكي مهم‌ترين معضل هاي فعال‌ساز‌ي يك تجارت آنلاين، كسب جايگاه در موتورهاي كاوش ميباشد. شايسته ترين و كيفيت بالا ترين يوزرها از روش گوگل و seo وب سايت وارد وبسايت شما مي شوند و نرخ تبديل بازديد كنندگان سئو در مشهد  اُرگانيك بسيار بيشتر از ساير بازديد كنندگان مي باشد.

 


seo سايت
يا اين كه به اختصار سئو كه در كشور‌ايران به آن seo ميگوييم، يگانه راه‌حل كسب مرتبه در گوگل ميباشد. seo كدهاي وبسايت، انتخاب استراتژي محتوايي و ارتقاء اعتبار تارنما به نحوه درست آن مهم ترين قسمت هاي بهينه سازي مي باشند.

صاحبان سايت ها مدام بدنبال ارتقا فايده وري و سوددهي تجارتشان ميباشند. به اين ترتيب سرويس ها seo سايت يكي‌از نيازمنديهاي هر اينترنت سايتي ست.

ولي انبوه سخنان غير قابل درك و تغيير و تحول مداوم الگوريتمهاي seo به وسيله گوگل و همچنين شيوه هاي غير اصولي بهينه سازي كه متاسفانه بوسيله بعضا از كارنابلدان تبليغ ميشود سبب پايين آمدن اعتماد مديران بدين صنعت شده‌است.

در‌اين بازار آشفته، يك seo اصولي با استعمال از پاياني متدهاي توصيخ گرديده به وسيله گوگل سبب مي‌شود سكو وب سايت شما در مورتوهاي كاوش با شيب ملايم و با ثبات بيشتري بهبود يابد.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۹:۲۵ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

غيرفعال كردن پلاگين اي امنيتي

غيرفعال كردن پلاگين اي امنيتي
غيرفعالسازي و فعالسازي مجدد همگي پلاگين ها
به روزرساني قالب و پلاگين ها
تغيير تحول نشاني وردپرس پيش فرض
به‌دنبال هر كدام از آنان‌را به صورت ظريف تري براي شما سئو در مشهد توضيح خوا هيم بخشيد.

1. غيرفعال كردن پلاگين هاي امنيتي وردپرس
درصورتي كه شما اين نادرست را به يار و همدم عبارت a status of 404 مشاهده كرديد، بايستي اين برداشت را داشته باشيد كه نشاني مرتبط با منبع متبوع عوض شده يا اين كه يك پلاگين به وردپرس اين اذن را نمي دهد كه بتواند به آن منبع دسترسي پيدا نمايد. در بيشتر مواقع پلاگين هاي امنيتي به جهت كارايي براي بالا بردن امنيت سايت شما دسترسي به وردپرس را محدود مي نمايند. در سود در حالتي كه مي‌خواهيد اطمينان نتيجه ها فرماييد كه خلل مربوطه به پلاگين هاي امنيتي فعال روي اينترنت سايتتان داراي ارتباط ميباشد يا اين كه خير فقط كافيست آن‌ها‌را غيرفعال و سود را چك كنيد.

 

2. غيرفعالسازي و فعالسازي مجدد همه پلاگين ها
يك كدام از ديگر از عوارض رايجي كه مي قدرت در قضيه نادرست در بار گذاري منابع در وردپرس به آن اشاره نمود ناسازگار بودن يك كدام از پلاگين ها ميباشد. براي اينكه اطمينان نتيجه ها فرماييد ارور فوق به ناساگار بودن يكي پلاگين ها متعلق ميباشد يا اين كه خير بايستي كليه پلاگين ها را غيرفعال و مجددا يك به يك آنها را فعال نمائيد آنگاه در هر مرحله سود را آناليز نمائيد. هر دوران كه با فعالسازي مجدد هرمورد از اين پلاگين ها غلط فوق مجدد ظواهر شد، مي‌توانيد به‌اين فيض برسيد كه نقص‌ از پلاگين فوق ميباشد.

 

3. بروزرساني قالب و پلاگين ها
عامل ديگري كه مي قدرت براي نادرست در بار گذاري منابع در وردپرس در لحاظ گرفت، منسوخ شدن قالب يا اين كه يكي‌از پلاگين ها ميباشد. در چنين حالتي شما مي بايست قالب يا اين كه پلاگين ها را به پاياني ورژن خويش بروز رساني نمائيد تا خلل اتفاق افتاده مرتفع خواهد شد. به همين خواسته به قسمت پوسته ها و پلاگين ها رفته و ارزيابي فرماييد كه آيا براي قالب يا اين كه پلاگين هاي فعال روي سايت شما ورژن جديدي معرفي شده‌است يا اين كه خير. در شكل وجود ورژن تازه فقط كاري كه بايستي انجام دهيد بروز رساني آن ميباشد.

 

4. تغيير تحول نشاني وردپرس پيش فرض
استدلال اساسي ديگري كه مي‌تواند باعث اكران اشتباه Failed To Load Resource در وردپرس گردد، نصب گواهينامه SSL و تغيير‌و تحول از پروتكل HTTP به HTTPS ميباشد. اين دستور باعث ميگردد تا همه نشاني هاي قرار گرفته در تارنما شما تغيير‌و تحول پيدا نمايد. اين دستور منجر ميشود تا گاهاً وردپرس نتواند به صحت منابع مرتبط با لينك و پيوند هاي سايت شما‌را شناسايي كرده و در فيض آن با نادرست رو به رو گرديد. به همين مراد شما بايستي از روش مسير پيكربندي>همگاني در پيشخوان وردپرس خويش مبادرت كرده و اطمينان نتيجه ها نماييد كه نشاني وردپرس و نشاني وب سايت هر دو به HTTPS تغيير و تحول پيدا كرده اند. بنابراين غلط در بار گذاري منابع در وردپرس به راحتي ازبين خواهد رفت.

 

غلط Failed To Load Resource در وردپرس يك كدام از خطاهاي اساسي به شمار مي رود كه روي كارايي وبسايت شما و جلب حيث بازديدكنندگان نقش بدون واسطه داراست. اشتباه در لود منابع در وردپرس منجر مي گردد تا لود پوشه هاي متفاوت قرار گرفته در يك شيت با نقص‌ رو به رو گرديده و در غايت شيت به طور بدون نقص و همان طور كه انتظار داريد به يوزرها اكران داده نشود. درين نوشته‌علمي از مقر علم صاحب خانه فا سعي ما بر اين بوده تا شما‌را با يكي‌از مطرح ترين خطاهاي وردپرس يعني غلط Failed To Load Resource آشنا كنيم. به اين دليل‌كه هرچقدر هم كه شما هاست و زيرساخت قابل قبولي را براي تارنما خويش تهيه و تنظيم كرده باشيد، گشوده هم در شكل نادرستي مديريت صحيح معضل هاي جان دار با نقص‌ مواجه ميشويد. به همين عامل ميتوانيد با استعمال از راه‌حل هاي نقل شده اين ايراد را پيگيري و حل فرمائيد.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۴:۵۸ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

آيا ايموجي ها در رسانه هاي اجتماعي هم كاربرد دارا هستند؟


آيا ايموجي ها در رسانه هاي اجتماعي هم كاربرد دارا هستند؟
رسانه‌هاي اجتماعي، يك كدام از ديگر از رسانه‌هاي عالي براي به كار گيري ايموجي‌هاست. از اين قبلي، ايموجي‌ها ميتوانند احساسات عاطفي را بهتر انتقال دهند. پژوهش ها نشان مي دهد كه پست‌هايي كه محتواي عاطفي دارا‌هستند بهترين سئو كار سريعتر پيشرفت ميكنند و تاثير بيشتري در بازاريابي دارا هستند.
بايستي بدانيد تاكتيك استعمال از ايموجي‌ها در پست‌هاي رسانه‌هاي اجتماعي تازه وجود ندارد و يوزرها متعددي با آن شناخت دارا هستند. مثلا يوزرها فيسبوك روزمره چيزي حدود 60 ميليون ايموجي را براي مخاطبين خويش ارسال مي‌نمايند.
به اين ترتيب مانند هر بازاريابي مي بايست معدل نرخ كليك در كسب و فعاليت خويش را پيش از اينكه مقصود‌تان را انتخاب و كارتان را ابتدا نمائيد، بدانيد.

روش به كارگيري از ايموجي‌ها در كانال‌هاي اجتماعي
در بالا مي بايست بدانيد كه چطور مي‌توانيد از ايموجي‌ها در كانال‌هاي اجتماعي استعمال نماييد و ترفندهاي به كارگيري از آن را خاطر بگيريد.
براي اضافه كردن ايموجي‌ها به يك پست، به سادگي مي توانيد آنان‌را از وبسايت‌هاي متنوعي اسكن و جايگذاري نمائيد. در شرايطي‌كه نسخه برداري كردن ايموجي‌ها برايتان طاقت فرسا به حيث ميرسد و نميخواهيد اينكار را انجام دهيد مي توانيد از وبسايت Piliapp امداد بگيريد. درين وب سايت ايموجي‌هاي متعددي وجود داراست كه به راحتي مي‌توانيد آن‌ها‌را نسخه برداري كرده و به هر مكاني كه ميخواهيد انتقال دهيد.

 

توليد نرخ كليك در اينستاگرام را با به كارگيري از ايموجي ها
همان گونه كه خودتان هم مي‌دانيد فضاي اينستاگرام مقداري صميمي‌خيس ميباشد و اشخاص به راحتي و با گويش عاميانه به تعامل ميپردازند. در واقع اكثر كساني كه در اينستاگرام مي باشند را ميتوان دوستدار ايموجي‌ها دانست. پس عمل ما در فضاي اينستاگرام شل‌خيس ميگردد چراكه كالا كاربر ما تغيير‌و تحول نموده و دريافتيم كه مخاطباني كه در اينستاگرام عمل ميكنند جو صميمي‌تري نسبت به ديگر فضاهاي مجازي را توليد نموده‌اند. مي‌توانيد در پايين پست‌ها، بيو و … از ايموجي‌ها استعمال نمائيد. ولي بياييد پاره اي اينكار را بدون شوخي‌خيس دنبال كنيم و آن را هدفمند پيش ببريم. ما 3 سفارش براي استعمال از ايموجي‌ها داريم:

در بخش بيو: درين بخش با استعمال از ايموجي‌ها مي خواهيد كه ديگر مطالب را دنبال نمايند.
در نصيب كامنت‌ها: براي نشان دادن نظرتان ميتوانيد از ايموجي‌ها ياري بگيريد و مطمئن باشيد يك متن با ايموجي مخاطبان بيشتري را جذب قرائت آن متن ميكند.
در بخش پيوند گذاري‌ها: از كليه مهمتر زماني مي خواهيد كاربرانتان را تشويق براي كليك بر روي لينكي كنيد يا اين كه همان CTR را در لحاظ داريد، قطعا از ايموجي‌ها ياري بگيريد.
نكته: پژوهش ها نشان داده ايموجي قلب در اينستاگرام، دوستداشتني‌ترين ايموجي شناخته شده‌است. پس ايموجي قلب را در شكل لزوم و با درنظر دريافت كردن مطالبتان به عمل ببريد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۳۹:۵۶ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

طرز عمل با ابزار كيورد پلنر گوگل


پيش از اين فراگيري هاي متعددي راجب seo در ميموس منتشر كرده بوديم و همينطور در نوشته‌ي علمي گذشته خاطر گرفتيم كه كيورد پلنر يك ابزار معرفي گرديده بوسيله گوگل ميباشد كه به طور مجاني در دست يوزرها قرار ميگيرد. سئو در مشهد با اين ابزار شما مي توانيد به تحقيق و محاسبه عبارات كليدي خويش و رقيبان تان بپردازيد و معيار كاوش براي لغت ها كليدي خويش را نظارت نمائيد. ولي اين صرفا كناره‌اي از كاربردهاي خارق‌العاده اين ابزار هست. درحال حاضر مي بايست بدانيد كه چطور ميتوانيد با كيورد پلنر به تحقيق كلمه و واژه كليدي بپردازيد و يا اين كه به چه شكل ميتوان رقبا يا اين كه لغت ها كليدي آنها‌را گزينه تحليل قرار اعطا كرد! در‌پي با ما باشيد تا به‌اين فراگيري جالب بپردازيم.

طرز عمل با ابزار كيورد پلنر گوگل
پس از ورود به كيورد پلنر بايستي از سمت راست خويش درپي آيتم tools باشيد؛ آن‌گاه بر روي آن كليك نموده و در تب PLANING روي Keyword planner كليك فرمائيد. شيت‌اي مانند تصوير پايين را خواهيد داشت كه دو جعبه را پيش روي شما قرار مي‌دهد.

 

در اينجا بايستي ملاحظه كنيد كه غرض شما از ورود به كيورد پلنر چه مي‌باشد! آيا ميخواهيد لغت ها جديدي را پيدا نماييد؟ و يا اين كه لغت ها كليدي خويش را توسعه و گسترش دهيد و تبليغات را روي آن پياده سازي نمائيد! شايد هم بخواهيد سعي رقباي خويش را مشاهده و محاسبه فرمائيد!


واژه كليدي خوب مثل آهنربا مشتري جذب ميكنه!
براي جذب كاربر مي بايست بتوني كلماتي كه مخاطبت سرچ مي كنه رو پيدا كني. تو عصر تحقيق كلمه و واژه كليدي خاطر مي گيري چطور با ابزارهاي متفاوت شايسته ترين لغت ها كليدي كسب و كارت رو پيدا كني و باهاشون مشتري جذب كني.

مشاهده
ما براي آغاز جعبه Discover new keywords را گزينش ميكنيم و واژه كليدي خويش را درين بخش وارد مي كنيم. شما ميتوانيد تا قريه كلمه و واژه كليدي را براي محاسبه در‌اين بخش وارد فرماييد.

 

ناگفته نماند در‌اين بخش بايستي location خويش را گزينش نماييد؛ كه به جهت تحريم بودن كشور‌ايران بايد اين مورد را بر روي all location قرار دهيد، لهجه را نيز بر روي Persian تهيه فرماييد.

 

بعداز انجام اين امور، مي بايست روي آيتم GET RESULTS كليك نموده تا بتوانيد نتيجه ها را ببينيد. در‌اين برگه نتيجه ها كاوش به طور پيش‌فرض بر روي 12 ماه جاي‌دارد كه شما مي توانيد آن را به راحتي تغيير تحول دهيد و برهه زماني موردنظر خويش را وارد فرماييد. در نصيب Broad، كلماتي به شما توصيه مي شود كه مي‌اقتدار اذعان كرد با واژه كليدي شما داراي ارتباط مي‌باشند و ما خواهيم توانست از آن‌ها براي توسعه و گسترش عبارات كليدي خويش، امداد بگيريم.

همينطور ميتوانيد از بالاي به عبارتي ورقه مطابق صورت، تعداد عبارات يافت گرديده را ملاحظه كنيد و آن ها را بوسيله غربال تروتميز نمائيد. خصوصيت ADD FILTER به شما اين قابليت و امكان را مي دهد تا كلمه ها خويش را سفارشي‌خيس فرماييد.

 

مثلا با تعيين Avg. monthly searches مي‌توانيد معدل جستجوهاي ماهانه بوسيله يوزرها را ملاحظه كنيد.

 

همينطور در رديف competition ميتوانيد واحد سنجش رقابت براي لغت ها كليدي را تحليل نماييد كه به صورتlow و high تعريف‌و‌تمجيد شده‌است. در اينجا كلمه و واژه low بدين معنا‌ست كه كلمه و واژه كليدي شما در سطح سادگي جاي‌دارد و در شرايطي كه كلمه و واژه high در‌اين بخش نوشته شده بالعكس مي باشد.

 

قطعا هرچقدر عبارات كليدي ما مشقت بار‌خيس باشند ما به بازه بيشتري براي كسب مرتبه نياز داريم و رقابت در آنان بسيار دشوارتر از كلمه ها آسوده ميباشد. پس از اينكه عبارات كليدي وب سايت خويش را تحليل نموديد، ميتوانيد هرمورد از آن ها را تعيين نموده و مطابق صورت ذيل بر روي آيتم add keyword كليك نمائيد.

 

ولي مي توانيد براي عبارات كليدي خويش، يك مجموعه توليد نموده و اسم آن را به دلخواه تعيين نمائيد. در اينجا رديف ديگري را مي بينيد كه مشتمل بر 3 مورد تحت است.

در اينجا broad match يعني هر چيزي كه مرتبط با كلمه ها ميباشند
Phrase match يعني عبارت ما به‌شكل ظريف ارزيابي بشود
Exact matchيعني كاوش به‌شكل ظريف نظارت بشود


اكنون بر روي download keyword ideas كليك نماييد؛

 

خواهيد مشاهده كرد كه دو مورد در مقابل شما جاي دارد. او‌لين مورد يعنيCSV ميباشد؛ با تعيين اين مورد، شما يك جدول اكسل از داده‌هاي خويش را داريد كه در بخش دانلودهاي خويش ميتوانيد آن را اخذ نمائيد.

 

در قسمتplan overview نيز ميتوانيد گزارشاتي در باب كلمه ها خويش را ببينيد.

 

مثلا ميتوانيد آناليز نمائيد كه بيشترين سرچ براي اين واژه به چه شكل مي باشد (از روش گوشي، لپ تاپ و …) و يا اين كه در صورتي‌كه بخواهيد تبليغاتي بر روي لغت ها خويش انجام دهيد به چقدر دارايي مستلزم مي باشيد. همينطور مي توانيد معيار ترافيك را بر روي لغت ها خويش چك نمائيد.

فيض‌گيري

با استعمال از گوگل كيورد پلنر به داده‌هاي متعددي دست پيدا مي كنيد كه بسيار با ارزش ميباشند و اين قابليت را به شما ميدهند لغت ها كليدي بازار مقصود خويش را معين نمائيد. ولي كه‌اين نوشته ي علمي صرفا بخشي از دنياي گسترده گوگل كيورد پلنر ميباشد و چنانچه بخواهيد به كل نصيب‌هاي اين ابزار مسلط گرديد مي‌توانيد شغل هاي شگفت‌انگيزي براي سايت خويش انجام دهيد و روز‌به‌روز seo اينترنت سايتتان را بهبود ببخشيد. پس به مطالعه خويش ادامه دهيد و تبديل به يك كارشناس كيورد پلنر گرديد. مي‌توانيد سوال هاي خويش را راجع به اين نوشته‌علمي با ما بين فرماييد:)


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۹:۳۲ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

لينك و پيوند‌دهي داخلي نامرتبط


لينك و پيوند‌دهي داخلي نامرتبط
در‌صورتي‌كه در حوزه سئو عمل داشته باشيد، مسلما  سئو در مشهد  مي دانيد ناوبري راحت در يك اينترنت‌تارنما تا چه اندازه اهميت داراست.

يك استفاده كننده بايستي بتواند از هر جايي در تارنما، وارد كاغذ مهم گردد و ادراك صحت از جايي كه مي‌باشد داشته باشد. يوزرها همينطور بايستي بتوانند تنها با تعقيب كردن لينك و پيوند‌ها، از هر جايي در اينترنت‌وب سايت به هر كاغذ‌اي بروند.

اگرچه همگي مورد ها بالا صحت دارد و اهميت متعددي داراست، ولي مفاهيم مرتبط با پيوند‌دهي داخلي پاره اي بالاتر از آن مي باشند.

حقيقت اين ميباشد كه كليه ما برگه‌هاي «موردنياز» يا اين كه «هسته» و اصلي را در وبسايت خويش داريم و به مكان تمركز روي ساخت‌و‌ساز تيم‌اي بزرگتر از صفحه ها موضوعي و مربوط به يكديگر، بازه زماني خويش را تنها صرف به عبارتي كاغذ‌هاي مهم ميكنيم.

در‌صورتي‌كه شما نيز چنين رويكردي را در پيش گرفته‌ايد، بايستي بدانيد كه‌اين شايسته ترين طريق براي بهبود پيوند‌دهي داخلي وجود ندارد زيرا مي بايست بها لينك و پيوند‌ها را در وب سايت خويش پخش فرمائيد!

كوشش نمائيد در كنار اين عمل، از آن برگه‌هاي اساسي به صفحه هاي كوچكتر و «تكميل كننده» نيز پيوند بدهيد. براي اين فعاليت صرفا كافي‌ست مطالب قبل را دستكاري نمائيد. موضوعي كه در اينجا اهميت داراست، اپ‌ريزي براي محتوا و ايجاد گروه‌اي از شيت‌ها به روش‌اي ميباشد كه يكديگر را پشتيباني نمايند و با يكديگر در رابطه باشند.

از جمله، فرض نمائيد برگه‌اي «مرجع» داريد كه در آن، خصوصيت‌هاي سيستم قابل انعطاف افزاري شما تشريح شده‌است. اكنون براي توليد رابطه بهتر در ميان مطالب، بايستي از اين كاغذ به مطالب و محتواي كامل كننده اينترنت‌وبسايت خويش كه راجع به استعمال از اين خصوصيت‌ها در دنياي حقيقي وواقعي، بعضي يادگرفتن‌ها، راهنماها و حتي پست مهمان مي‌باشند نيز پيوند بدهيد.

در‌حالتي كه هيچ محتواي مكملي نداريد، بهتر ميباشد همين حال دست به فعاليت گرديده و استارت به ساخت و ساز محتوا فرماييد؛ آن‌گاه تيم‌اي بي نقص از پيوند‌هاي داخلي را ساخت و ساز فرماييد تا مطالب شما انسجام بيشتري داشته باشند.

هنگام انجام اين عمل، به حافظه داشته باشيد كه انكر پيوند ها را نبايد بيشتراز حد باصرفه كرد.

به ذكر ديگر، از پيوند دادن غير طبيعي به كليدواژه‌هايي كه مي خواهيد براي آنان مرتبه بگيريد، مي بايست جلوگيري كرد.

اما، طبيعتا استعمال از عبارت‌هايي مثل «اينجا را مطالعه فرمائيد» براي لينك و پيوند دادن به بقيه مطالب نيز سفارش نميشود؛ در قبال بايستي فرايند پيوند‌دهي به طور طبيعي رخداد بيفتد.

در شكل رغبت مي‌قدرت از ابزارهاي آناليز پيوند‌ها نيز به كار گرفت تا ديده‌اندازي جامع و بدون نقص از موقعيت لينك و پيوند‌ها در چنگ شما قرار بگيرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۴۴:۲۷ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

الگوريتم فلوريدا گوگل

شايد با تلاوت اين جمله‌ها چنين برداشت فرماييد كه الگوريتم فلوريدا گوگل نيز همچون الگوريتم پاندا  سئو در مشهد  تارنما هاي نسخه برداري عمل را انگيزه قرار ميدهد. البته لازم ميباشد بدانيد كه‌اين الگوريتم به خواسته رويارويي با تارنما هاي دارنده محتواي بي كيفيت و پيوند هاي غير طبيعي و اسپم زياد به رويا رويي ميپردازد.ولي سوال اين جا ميباشد كه با برداشتن چه قدم هايي مي‌توانيم قوانيني را آماده سازيم كه الگوريتم فلوريدا گوگل از ما راضي بوده و رده سايتمان را ذيل تاثير منفي قرار ندهد؟ درپي به بازبيني نكاتي ياري كننده در اين مورد خوا‌هيم پرداخت.ساخت محتواي نسخه برداري را به آلزامير بسپاريد!
در صورتي‌كه شما هم به آن مدل از كساني وابستگي داريد كه گمان مي‌كنيد گوگل در لهجه فارسي ضعيف بوده و توان تشخيص محتواهاي اسكن را ندارد، لازم ميباشد بدانيد كه چنين مسئله اي مرتبط با سال‌ها پيش بود كه هر سايتي فقط از روش ايجاد محتواهاي غالبا نسخه برداري و فاقد كيفيت لازم و فقط يك سري بك لينك و پيوند پيروز به كسب سكو مي‌شد. ولي امروزه چنين وجود ندارد!
شايد صاحبان كسب و شغل هاي متعدد با ديدن تارنما هايي وسيع كه عمده محتواهاي آنان نسخه برداري بوده و در موضع قابل توجهي قرار گرفته اند، هر از چندين گهگاه قصد به تكثير محتواهاي نسخه برداري بگيرند. اين مدل از اشخاص بايستي بدانند كه‌اين فعاليت تاثير محتواهاي يونيك و مطلوب آن‌ها را كمرنگ نموده و به جايگاه بندي وبسايت آنان لطمه مي‌زند.
درباره با وبسايت هاي وسيع مي بايست بدانيد كه‌اين گونه از وبسايت ها به جهت اعتباري كه دارا‌هستند، از نشر محتواهاي اسكن لطمه نمي‌خورند! ولي اين قضيه مرتبط با امروز بوده و هيچ چيزي در آينده معلوم وجود ندارد. چه بسا كه گوگل با تكثير يك الگوريتم نو در پهنا ثانيه اي آنان‌را از افق به فرش بكشاند!
خواسته از محتواي اسكن، اسكن گزاره به جمله يك نوشته‌علمي باطن نوشته ي علمي تازه وجود ندارد. به اين دليل‌كه چنين محتوايي دقيقا نسخه برداري بوده و گوگل به راحتي كاركشته به تشخيص اين قضيه هست. دراين مكان اسكن به معناي ويرايش نوشته ي علمي به گونه اي ميباشد كه هيچ سيرتكامل مقاله نو و قابل توجهي به آن بيشتر نشده باشد. گهگاه اسكن برداري ها به صورتي ميباشد كه محتواي نو خير از حيث كيفيت و خير از نظر ارتفاع محتوا با محتواي قبل فرق نميكند. در چنين مواردي الگوريتم فلوريدا گوگل به رويا رويي با وب سايت تكثير دهنده پرداخته و آن را جريمه مي نمايد!


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۴۰:۴۴ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

فراگيري قدم به قدم فعال‌سازي گوگل آناليتيكس :


در بالا لازم ميباشد براي كاربراني كه شناخت متعددي با گوگل آناليتيكس و ارزيابي تارنما ها شناخت كافي ندارند توضيحات مختصري در اين باره داده شود. براي باز نگري شرايط تارنما ها لازم ميباشد تا داده هاي هر سايت باز بيني و آناليز شوند تا بتوانيم اطلاع دقيقي از ترازو بازديد، محل ورود ، تلاش و … وبسايت هايمان داشته باشيم و بتوانيم مبتني بر آنان برنامه هاي آينده ي خويش را طرح ريزي نماييم . به اين مراد گوگل يك نرم افزار سئو در مشهد  بسيار كاربردي زير اسم گوگل آناليتيكس را به طور بدون‌پول ارائه كرده است كه يوزرها ميتوانند از روش عضويت در آن نسبت به بررسي وبسايت هايشان مبادرت كنند. گوگل آناليتيكس ابزار هاي بسيار قدرتمندي در قضيه ارزيابي تارنما ها به طور بسيار تخصصي و بدون نقص همدم با ارائه ي آمار و گزارشات تحليلي بسيار توسعه يافته را به يوزرها ارائه كرده است. ولي اين نكته را نيز در حيث داشته باشيد كه گوگل آناليتيكس يك ورژن ي تجاري نيز دارااست كه حتماً نسبت به ورژن ي مجاني عادي مزاياي ديگري خواهد داشت.

دقت : اين مقاله آموزشي در مورخ 21 بهمن 1398 آيتم باز بيني و دستكاري قرار گرفته ميباشد.


ما با به كارگيري از ابزار هاي متنوع گوگل آناليتيكس مي‌توانيم محل ورود‌ها، صفحه هاي محل ورود دهنده، يوزرها وارداتي، عمل‌هاي يوزرها، دوره حضور و مسير خروجي، كمپين هاي تبليغاتي و تكنولوژي هاي آيتم استعمال آن ها را باز‌نگري و محاسبه نماييم و به طور تماما ماهر اين موردها را يار با جزعيات بي نقص مثل مرورگر گزينه به كارگيري ي يوزرها، شيوه ي ورود دسكتاپي يا اين كه موبايلي ، شهر و …. را داشته باشيم.

فراگيري قدم به قدم فعال‌سازي گوگل آناليتيكس :
براي راه اندازي خدمت گوگل آناليتيكس بر روي وبسايت 2 پيش نياز خواهيد داشت:

حساب گوگل
كانكشن اين نام مجاز نمي باشد كه به جهت تحريمات براي ip كشور ايران غير قابل دسترس مي‌باشد.
بعداز تنظيم 2 آيتم فوق بايستي به URL تحت مراجعه‌كنيد:

https://www.google.com/analytics

با ورود به ورقه ي گوگل آناليتيك ، بر روي SIGN IN كليك كنيد

 

از منوي گشوده گرديده Google Analytics را گزينش نمائيد.

 

در‌اين مرحله درصورتي كه از قبلي وارد حساب گوگل خويش نشده باشيد، به برگه ي ورود به حساب جيميل وارد ميشويد و در غير اين رخ وارد برگه ي Sign Up گوگل آناليتيك خواهيد شد.

بعداز ورود به كاغذ ي Sign in to continue to Google Analytics نشاني جيميل خويش را وارد فرمائيد و بر روي Next كليك نمائيد.

 

گذرواژه ي جيميل مربوطه را وارد نموده و بر روي Sign in كليك فرماييد.

 

اكنون وارد ورقه ي Sign Up گوگل آناليتيك خواهيد شد.بر روي Sign Up كليك نمائيد.

 

درين مرحله وارد ورقه ي New Account خواهيد شد.

 

در‌اين برگه نخست لازم ميباشد معلوم كنيم قصد Track (تعقيب كردن) يك Mobile App يا اين كه نرم افزار موبايلي را داريم يا اين كه يك تارنما؟ ما WebSite را تعيين مي كنيم.

به دنبال فيلد هاي ذيل را بايستي كامل شدن فرماييد:

Account Name : اسم حساب
Website Name : اسم تارنما
Website URL : نشاني وب سايت
Industry Category : مورد وب سايت
Reporting Time Zone : گزينش حالت وقتي بر روي جمهوري اسلامي ايران
در پايان بر روي Get Tracking ID كليك فرمائيد.

 

بعد از آن مقررات گوگل آناليتيك براي شما نشان داده مي شود كه بعد از مطالعه و تاييد بر روي I Accept كليك فرمائيد.

 

بعداز تاييد ضوابط كد منحصر شما داده ميشود كه بايد اين كد را در Head وبسايت خويش قرار دهيد. همان طور كه گوگل نيز سفارش مي نمايد بهتر ميباشد كد در Head وب سايت قرار داده شود تا در صورتي وبسايت به طور بدون نقص بارگزاري نشد كد گوگل آناليتيك خوانده شود، درصورتي كه كه سيستم رئيس محتوا هاي جوملا يا اين كه وردپرس به كارگيري مي‌نماييد مي بايست نخست فولدر هاي قالب خويش را پيدا فرمائيد و بعد كد ذيل را در تگ head قالب خويش بيشتر فرمائيد، در قضيه قرار دادن كد گوگل آناليتيكس در سيستم رئيس محتوا هاي متعدد مقاله‌ها متعددي منتشر شده‌است كه مي‌توانيد راجبه آن كاوش فرماييد، ولي نگران نباشيد فعاليت بسيار معمولي اي ميباشد.

 

برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۵۰:۴۴ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)