مرجع مقالات رسمي سئو مرجع مقالات رسمي سئو .

مرجع مقالات رسمي سئو

معرفي ابزار Gtmetrix (جي تي متريكس)

سئو در مشهد 


ابزار Gtmetrix يكي دوست داستني ترين ابزارهاي بدون پول بهينه سازي و seo وب سايت في مابين متخصصين بهينه سازي به حساب مي آيد. اين ابزار مي تواند تا با بازبيني ظريف وب سايت شما سرعت آن را در موتور جستجو گر گوگل و همينطور در موتور كاوش گر ياهو در اختيارتان قرار دهد. از گزاره مهمترين فاكتور هايي كه Gtmetrix علاوه بر سرعت تارنما در موتور هاي كاوش در مشت يوزرها ميگذارد عصر بار گذاري تارنما ميباشد.

از پاراگراف مهمترين مزيت هاي ابزار Gtmetrix مي شود به مجاني بودن و راحتي عمل با آن اشاره نمود به طوري كه حتي در صورتي‌كه در مورد seo وبسايت تجربه كافي نيز نداشته باشيد به آساني مي‌توانيد اطلاعاتي از قبيل سرعت و عصر بارگذاري تارنما خويش را از آن اخذ فرمائيد.

يادگرفتن تحليل تارنما با ابزار Gtmetrix
اولي گام براي به كار گيري از ابزار Gtmetrix اين ميباشد كه در مرورگر خويش URL يا اين كه نشاني اينترنتي https://gtmetrix.com/ را كاوش فرمائيد. بعداز جستجوي اين نشاني با تصوير پايين مواجه خواهيد.

يادگرفتن gtmetrix

در برگه اي كه مشاهده كرديد قابليت و امكان درج URL اينترنت سايتي كه قرار ميباشد آن را آيتم محاسبه و بازبيني قرار دهيد موجود است البته در صورتي‌كه درين ابزار كاربردي براي خويش حساب ساخت نمائيد مي‌توانيد از تجهيزات بيشتري برخوردار گرديد. به همين علت بهتر ميباشد روي دكمه login كه در كناره بالا و سمت راست مشاهده ميكنيد كليك كرده و با درج يك نشاني نشاني اينترنتي براي خويش حساب ساخت فرماييد.

پس از ساخت حساب ميتوانيد محاسبه خويش را آغاز فرمائيد. به عنوان مثال ما ايميل تارنما راياپارس را براي ارزيابي و باز‌بيني در ابزار Gtmetrix درج كرديم. فيض نخستين اين بررسي در تصوير ذيل به چشم ميخورد.

محاسبه سرعت تارنما با gtmetrix

همان طور كه مشاهده ميكنيد اين كاغذ از دو بخش اصلي performance scores و page details درست شده ميباشد.

توضيحاتي راجع‌به بخش performance scores :
در بخش performance scores اطلاعاتي نظير page speed score (سرعت تارنما در موتور كاوش گوگل ) و Yslow score (سرعت تارنما در موتور كاوش ياهو) را مي اقتدار روئت كرد. همانگونه كه مي بينيد در كنار اعدادي كه به اكران نهاده گرديده حروف انگليسي و پيكان كوچكي نيز موجود است. در‌پي به توضيح مضمون‌ اين اعداد ميپردازيم.

جي تي متريكس از قانون ها Google PageSpeed ​​Insight براي جايگاه دادن به وبسايت شما استعمال مينمايد. اين درجه بندي ها از 0 تا 100 و يا اين كه از (F تا A) هست. هرچه قدر سرعت وبسايت شما فراتر باشد عددي در حدود 100 و يا اين كه حرفي در حدود A را مشاهده مي‌نماييد.

درصورتي كه كه مرتبه سرعت شما در سختي A تا B باشد،درجه با رنگ سبز و در‌صورتي‌كه كه در بين C و D ياشد با زردرنگ و مرتبه هايي ميان E و F با رنگ قرمز‌رنگ نشان داده مي شود.

آرم يا اين كه اشاره گر كوچكي كه در كنار هرمورد از اين جايگاه ها موجود هست به معني اين ميباشد كه حالت سكو سايت شما نسبت به معدل سايت هايي كه تا كنون در GTmetrix چك گرديده اند چه‌گونه ميباشد.در صورتي‌كه صعودي و با رنگ سبز باشد به معناي اين ميباشد كه تلاش شما نسبت به معدل سكو بقيه وبسايت ها بهتر بوده ميباشد و درصورتي كه كه قرمز‌رنگ و به سمت تحت باشد به معناي اين ميباشد كه سعي شما نسبت به بقيه تارنما ها ضعيف خيس بوده ميباشد.

توضيحاتي در امر بخش page details :
در بخش page details اطلاعاتي نظير Fully Loaded Time و Total Page Size و Requestes را مي‌بينيد كه به ترتيب به معناي عصر لازم براي بارگذاري شدن تارنما ،حجمي ما يحتاج براي بارگذاري شدن تارنما و تعداد درخواستي براي بار گذاري شدن وبسايت شما به سرورو ارسال مي گردد ميباشد.

در نظارت Fully Loaded Time بايستي بگوييم كه مهم‌ترين فاكتوري كه ابزار GTmetrix در دست يوزرها قرار مي دهد عصر بار گذاري وبسايت ميباشد. يعني حتي در حالتي‌كه سرعت وبسايت شما بسيار بالا و در مشقت a قرار داشته باشد البته عصر بارگذاري تان طولاني تر از 6 ثانيه باشد در واقع شما يوزرها متعددي را از دست مي دهيد. به اين دليل‌كه يك اصل در ديجيتا ماركتينگ موجود است كه يوزرها طولاني تر از 4 ثانيه درانتظار بار گذاري سايتي نمي مانند و به وبسايت ديگري مراجعه مينمايند.

در واقع ايده آل ترين دوره براي بارگذاري سايت ذيل 2 ثانيه ،قابل پذيرش ترين دوره تحت 4 ثانيه ميباشد و اگر كه سرعت بار گذاري تارنما شما بيش تر از 6 ثانيه باشد مي بايست براي كاهش اين دوره راه حل اي كارساز بينديشيد.

Total Page Size و Requestes نيز هر چقدر كه عدد كمتري را نشان بدهند براي تارنما شما بهتر ميباشد.

 


برچسب: سئو در مشهد ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۴۱:۵۷ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

اصطلاحات سئوي خارجي يا off-page SEO

سئو در مشهد 


همانطور كه گفته شد، به نوع ديگر تكنيك‌هاي بهينه سازي كه بيرون از وب سايت خويش شما انجام مي گردند، سئوي خارجي گفته ميگردد. عمده‌ترين تكنيك سئوي خارجي بك لينك و پيوند سازي ميباشد.

50. پيوند سازي (link building)
در شرايطي كه به خيال و خاطر داشته باشيد يكي مورد ها مؤثر در seo، داشتن بك لينك و پيوند بود. در offpage، مي بايست از وب سايت‌هاي فرنگي به طريقي بخواهيم كه به وبسايت ما پيوند بدهند. اين فعاليت قادر است با پرداخت پول، معاوضه لينك و پيوند، تايپ كردن پست مهمان و نحوه‌هاي ديگر صورت پذيرد.

بك لينك و پيوند (backlink)
به لينك و پيوند‌هايي كه از وب سايت‌هاي ديگر به وب سايت شما وارد ميگردند «بك پيوند» مي گويند. اين لينك و پيوند‌ها نشان مي دهند وب سايت‌هاي ديگر تارنما شمارا به قدري داراي اعتبار و اثر گذار مي داند‌اند كه به آن لينك و پيوند داده‌اند. از همين رو از نگاه بهينه سازي باارزش مي‌باشند.

دامنه ارجاع دهنده (referring domain)
دامنه‌هاي ارجاع دهنده به عبارتي دامنه‌هايي مي باشند كه به يك تارنما ديگر پيوند ميدهند. به عنوان مثالً در صورتي‌كه شما از سه تارنما ويكي پديا، seo 24 و جت بهينه سازي لينك و پيوند گرفته باشيد، سپس شما سه referring domain داريد.

اعتبار دامنه (Da)
اعتبار دامنه (Domain Authority) مجموع اعتبار صفحه ها مو جود در يك دامنه ميباشد.

اعتبار ورقه (PA)
اعتبار كاغذ (Page Authority) مبني بر مواقعي مانند منزلت در گوگل و تعداد پيوند به صفحه ها داخلي و لينك و پيوند به صفحه ها وبسايت‌هاي ديگر احتساب ميشود.

Spam Score
Spam Score يك سيستم مرتبه بندي ميباشد كه بوسيله Moz در سال 2015 منتشر شده‌است و احتمال اسپم subdomain را در يك اينترنت‌وبسايت پيش‌بيني ميكند. اين برنامه دربرگيرنده 17 «درفش» هرزنامه ميباشد و هر درفش مرتبط با يك نشانگر هرزنامه يگانه ميباشد كه به وسيله مجموعه تحقيقاتي Moz تعريف‌و‌تمجيد شده‌است.

Paid link
لينك و پيوند‌هاي مبلغي به عبارتي لينك و پيوند‌هايي ميباشند كه در قبال تصاحب كردن آنها براي سايتمان پولي پرداخت مي كنيم. گوگل به طور صريحً اين فعاليت را مغاير قوانين اعلام نموده است.

پست مهمان (guest post)
پست مهمان يعني تايپ كردن يك پست و نشر آن در اينترنت‌تارنما ديگري كه وابسته به خودتان وجود ندارد.

لينك و پيوند‌هاي فروم (Forum Links)
يكي از ديگر از طريق‌هاي پيوند سازي، ايجاد آن در فروم ها يا اين كه انجمن‌هاي گفتگوست.

رپورتاژ (reportage)
رپورتاژ نوعي محتواي نوشتاري ميباشد كه به دست شما يا اين كه كاركنان شما ساخت مي شود اما در يك تارنما مشهور و داراي اعتبار ديگر (معمولاً خبري) منتشر مي گردد. انگيزه از رپورتاژ نويسي معرفي محصول ها و سرويس ها شماست طوري كه خواننده حس نمايد تاليف كننده يك شخص به طور كاملً بي‌طرف بوده و تنها قصد معرفي محصول ها را دارااست.

تبادل پيوند (Link Exchange)
بعضا وب سايت‌ها به جاي اخذ پول از شما مي خواهند پيوند اينترنت‌سايتشان را در تارنما خودتان قرار دهيد و در مقابل آنان نيز همين فعاليت را براي شما انجام مي دهند.

Blog comment Backlink
يكي‌از ديگر از طريق‌هاي بك لينك و پيوند سازي، كامنت يا اين كه لحاظ گذاشتن در بلاگ‌هاي ديگر افراد و پيوند دادن به اينترنت‌وب سايت خودمان در به عبارتي كامنت ميباشد. اين طرز Blog comment Backlink اسم دارااست.

Directory Website
اينترنت‌وب سايت‌هاي دايركتوري تارنما‌هايي ميباشند كه مانند يك كتابخانه مرجعي از شغل ها و اينترنت‌وب سايت‌هاي آنها‌را در خويش جاي داده‌اند. شما مي توانيد در وبسايت‌هاي دايركتوري شغل ها، مارك و وبسايت خويش را تثبيت فرمائيد و از اين روش نيز بك لينك و پيوند بگيريد.

PBN يا اين كه كانال وب لاگ سري
يك كدام از طريق‌هاي ايجاد بك پيوند براي سايتي كه مرجع درآمد شماست، توليد كانال بلاگ سري يا اين كه Private Blog Network ميباشد. در‌اين طرز، شخص تعدادي وبسايت يا اين كه وب لاگ فردي با موضوعات دلخواه به قصد بك پيوند دريافت كردن براي تارنما اصلي فعال‌سازي مي نمايد.

Co-Citation لينك و پيوند دهي مشترك
پيوند دهي سئو به همزيستي اشاره دارااست كه زماني اينترنت‌تارنما‌ها راجع‌به موضوعات، مفاهيم و همبستگي‌هاي مربوط به يكديگر دعوا مي‌نمايند، چهره مي دهد. جنبه مهم لينك و پيوند دهي مشترك، اهميت براي گوگل كلماتي ميباشد كه لينك و پيوند‌ها را اشراف كرده‌اند.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۰۶:۱۸ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

شغل توليد محتوا

سئو در مشهد ساخت محتوا حقيقتا،حقيقتا و حقيقتا شغل شگفت انگيزي ميباشد!!!مطمئنا هنگامي حقيقتا رويه هاي وصال به درآمد شادي بخش از روش اين شغل را بدانيد،هيجانتان شما‌را وا مي‌دارد تا فورا پس از تلاوت اين نوشته‌ي‌علمي،استارت نماييد و او‌لين نوشته ي علمي خويش را بنويسيد.مطمئنا اكثري از طريق ها و اصولي كه در هم اكنون تلاوت آن ميباشيد را در تارنما هاي ديگر مشاهده نخواهيد كرد و نخواهيد خواند.پس خط به خط،نكته به نكته را به توجه بخوانيد،تعبيروتفسير نماييد و با واقعيت مو جود باطن ذهنتان مقايسه نمائيد.

اين عاليست!به اين دليل كه در همين لحظه اولي گام خويش را درين شغل برداشته ايد.

شغل ساخت محتوا،شغل شماست!
شغل ايجاد محتوا،شغل شماست!

راهبرد! پس از مطالعه اين مقاله متوجه وجود يك “هزارتو” از خط مش هاي كسب درآمد از شغل ساخت محتوا مي‌شويد و فراگيري ساخت محتوا حكم “نقشه” اين هزارتو را داراست.پس اوليه جاي هزارتو را ملاحظه كنيد،شرايط هايش را بسنجيد و بعد از آن به امداد نقشه وارد آن گرديد و تخت گاز پيش برويد!

هزاتوي كسب درآمد از شغل بازاريابي با ساخت محتوا
هزاتوي كسب درآمد از شغل بازاريابي با ايجاد محتوا

براي پيروزي قابل لمس در شغل ساخت محتوا بايد نخستين بتوانيد بقيه محتوا ها را ملاحظه كنيد،بخوانيد،نظارت فرمائيد و بتوانيد تشخيص دهيد استدلال برد يك تاليف كننده مدام در بالا چه بوده و مهمتر آنكه چرا نويسندگان ديگر چيره نشده اند؟

پيشين از آغاز مي بايست بدانيد تعريف و تمجيد محتوا در ذهنيت بخش اعظمي از اشخاص تعريف و تمجيد بسيار محدود و يا اين كه گاها اشتباه ميباشد!پس قبلي از اينكه بدانيد ايجاد يك پديده چه‌گونه ميباشد،بايستي بدانيد آن مقوله چه مي باشد تا بتوانيد آن را ايجاد نماييد و در فرآيند بعدي در قبال آن پول اخذ نماييد!

يك توشه براي مدام،محتوا چه مي‌باشد؟
براي فهم و شعور بهتر خط بعدي،لطفا،در آغاز گزاره آنگاه را مطالعه نماييد!

“محتوا ارائه داده ها در يك قضيه يگانه با هدفي مشخص و معلوم،در بستر يك محيط يا اين كه شبكه و در فرمتي يگانه ميباشد”
محتوا ارائه داده ها ميباشد: داده ها (information) در واقع داده هاي خامي مي باشند كه در رابطه با يكديگر قرار مي‌گيرند،تجزيه و نظارت و طبقه بندي مي‌شوند و فرم و مضمون‌ مي‌گيرند.براي ريلكس خيس شدن فهم و شعور آن كتاب آشپزي را در حيث بگيريد!
كلمه ها داده هاي خامي مي باشند كه هركدام معناي خاصي دارا‌هستند ولي در وضعيت كلي و فارغ از ساختار،هيچ معنايي ندارند.اين لغات به طور صحيح در كنار يكديگر قرار گرفته و رابطه ميان آن‌ها رينگ هاي معنايي توليد كرده و در غايت داده ها مضمون‌ داري در رابطه امر پخت غذايي مختص (به صورت نمونه خورش خير چندان دوست داشتني كرفس!) به شما ارائه ميكند.
ايجاد محتوا،ارائه داده ها ميباشد
ايجاد محتوا،ارائه داده ها ميباشد

محتوا ارائه داده ها در يك قضيه مختص ميباشد: برگرديم به نمونه كتاب آشپزي! در راهبرد پخت كرفس هيچگاه در رابطه علت طلاق برانكو از گروه پرسپوليس مطلبي ننوشته اند!به اين ترتيب مورد ارائه داده ها قضيه معيني به اسم “آشپزيست”.در شرايطي‌كه رغبت داريد در رابطه دلگيري برانكو از مديران مجموعه پرسپوليس و در فيض طلاق وي بنويسيد،در واقع وارد فضاي نوشتاري در موضوع ورزش گرديده ايد!
موضوع ساخت محتوا
مورد ايجاد محتوا را تعيين نماييد

محتوا ارائه داده ها در مورد يگانه با هدفي مشخص و معلوم ميباشد:هدفتان از ساخت محتوا چه مي‌باشد؟ آيا مثل سايت هاي ورزشي،روي داد هاي بازي هاي ورزشي را ارائه ميكنيد و در واقع خبر مي نويسيد يا اين كه دوست داريد در رابطه آشپزي و دنيايش بنويسيد و به مخاطبانتان يادگرفتن دهيد؟
ميتوانيد محتوا را به قصد معرفي محصولي يگانه مانند يك كتاب ايجاد فرماييد كه انگيزه از آن فروش ميباشد.پس شغل ايجاد محتوا با هدف ها مختلفي مفهوم ميابد.در پي به طرز هاي شگفت انگيز كسب درآمد از هرمورد از هدف ها روايت شده اشاره ميكنيم.
انگيزه ايجاد محتواي ديجيتال
هدفتان از ساخت محتوا چه ميباشد؟

محتوا ارائه داده ها در موضوع مختص با هدفي مشخص و معلوم در بستر يك اطراف يا اين كه شبكه ميباشد:فضايي كه در آن محتواي خويش را روي پرده اكران مي‌بريد دقيقا كجاست؟!توجه فرمائيد محتوا تنها در وب سايت هاي اينترنتي ايجاد نمي‌شود.
امروزه بخش پردرآمدي از شغل ساخت محتوا مرتبط با ايجاد ديجيتالي محتوا براي شبكه‌هاي‌اجتماعي (Social Networks Content) است.حتي نرم افزار هاي آموزشي نيز نياز به ايجاد محتوا دارا‌هستند ولي همچنان و با توان پردرآمدترين بخش اين شغل،خوي محتوا و بازاريابي محتوايي براي تارنما هاي اينترنتيست!


برچسب: سئو در مشهد  ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۱۷:۴۸ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

تاثير BERT Algorithm در سئو و روش هاي بهينه سازي براي آن

سئو در مشهد اولي سوالي كه خيلي ها با نشر اين به‌روزرساني از خويش مي پرسند اين ميباشد كه آيا bert در seo تاثير داراست؟ در پاسخ مي بايست بگوييم:

از آن جايي كه بهينه سازي، پروسه سئو وبسايت براي موتورهاي جستجوست، هر تغييري كه موتورهاي كاوش به الگوريتم هاي خويش مي‌دهند، فرايند seo را ذيل تاثير قرار مي دهد.

پس سوال اصلي اين وجود ندارد كه آيا به‌روزرساني نو گوگل در بهينه سازي تاثير دارااست يا اين كه نه، بلكه سوال مهم خيس اين ميباشد كه بدانيد چه شيوه هاي seo براي برت گوگل موجود هست؟

يكي‌از مزاح هايي كه درخصوص seo BERT در شبكه‌هاي‌اجتماعي ترند گرديده مرتبط با ليست قريه تايي ذيل ميباشد:

10 شيوه براي سئو BERT گوگل:

1. You
2. Can’t
3. Optimize
4. For
5. A
6. Deep
7. Learning
8. NLP
9. Algorithm
10. Write for humans

در حالتي‌كه بخواهيم از گويش گوگل صحبت بزنيم، بايستي بدين واقعيت اشاره كنيم كه هيچ كاري وجود ندارد كه بتوانيد آن را «seo براي BERT گوگل» در حيث بگيريد.

آقاي دني ساليوان، يك كدام از رخ هاي شاخص گوگل در كانال اجتماعي توئيتر در اين زمينه مي‌گويد:

هيچ شيوه seo براي BERT نيست. به‌روزرساني نو صرفا الگوريتم هاي ما‌را هوشمند خيس نموده است و اين يعني بهتر مي توانيم محتوايي كه براي استفاده كننده نوشته را شعور كنيم.
حرف دني ساليوان در رابطه جديدترين الگوريتم گوگل
پس اينطور سود مي‌گيريم كه مي بايست نخستين از تمامي نياز استفاده كننده را فهم و شعور كنيم و مبني بر آن، آغاز به ايجاد محتوا كنيم.

در صورتيكه يه خرده طولاني تر توجه نمائيد، متوجه مي شويد كه‌اين الگوريتم بيش از همگي، بر روي انگيزه كاوش استفاده كننده تاكيد دارااست و صرفا برهان تكثير آن، صرفا و تنها بهبود تجربه كاوش ميباشد.

به شما پيشنهاد مي كنيم گذشته از تلاوت نصيب آن‌گاه، نوشته ي علمي مهمي كه در رابطه انگيزه جستجوي استفاده كننده در seo نوشته ايم را خوب مطالعه نماييد و آن‌گاه به نصيب آخري نوشته‌علمي برگرديد.

فهم انگيزه جستجوي استفاده كننده و seo براي آن، سلطان كليد برد در الگوريتم برت گوگل
يكي‌از كارهايي كه الگوريتم BERT خوب انجام مي‌دهد، پيش گويي انگيزه كاوش استفاده كننده با درصد خطاي تحت ميباشد. اين يعني در شرايطي كه شما يكي‌از كلمه ها عبارتي را غلط تايپ نماييد البته ساير كلمه ها يك مضمون‌ داشته باشند، گوگل به صدق متوجه خواسته شما مي‌شود و در كمال تعجب ميبينيد در حاصل به عبارتي چيزي را به شما نشان مي‌دهد كه در ذهنيت شما بوده!

پس مي‌توانيم اينطور سود بگيريم كه انگيزه اصلي الگوريتم BERT، فهم بهتر و با جزييات بيشتر انگيزه جستجوي استفاده كننده ميباشد.

انگيزه جستجوي استفاده كننده و تاثير آن در الگوريتم برت
سود گيري: به جاي اهميت به ماشين ها، به لهجه محاوره يوزرها خويش اعتنا بيشتري نشان دهيد.

تنها تعدادي لحظه به اشكال طريق هاي ماشيني در بهينه سازي تصور كنيد: پلاگين يوآست وردپرس، تكرار واژه كليدي، بهينه سازي كلاه سياه

اكنون ديگر خيالتان ريلكس گرديده كه مسيري كه گوگل در پيش گرفته، دقيقاً مخالف ماشيني شدن ميباشد؛ صحيح برعكس، گوگل هر روز داراست طولاني تر مشابه آدم مي گردد، مشابه وي مي پندارد و به همين ادله بهتر قادر است در جستجوي اينترنتي به شما ياري دهد.

پس با تمام اين توضيحات مي بايست به شما بگوييم كه بهتر ميباشد در محتواي تارنما خويش، صحيح به لهجه استفاده كننده خويش سخن بزنيد و با به كارگيري از اين لهجه، ارزشمندترين محتوا را در چنگ وي قرار دهيد.

مهم‌ترين سوال هاي يوزرها مرتبط با جديترين الگوريتم BERT گوگل (و جواب به آنها!)
از به عبارتي اولِ تكثير الگوريتم تازه گوگل، يوزرها سوال ها متعددي در رابطه اين دستاورد وسيع گوگل سوال كرده اند كه در‌پي به مهمترين آنها جواب مي دهيم.

آيا الگوريتم BERT براي لهجه فارسي هم فعال ميباشد؟ گوگل اعلام كرده اين جور در آغاز صرفا براي كوئري هاي گويش انگليسي فعال ميباشد اما به مرور براي همه گويش هاي عالم مثل گويش فارسي هم اعمال مي شود.
جور برت به عبارتي رنك برين نو ميباشد؟ به جهت ماهيت هوش تصنعي و مصنوعي برت، توده متعددي آن را با رنك برين مقايسه مي نمايند. با اينكه BERT يك دستاورد در حوزه هوش تصنعي و مصنوعي گوگل ميباشد اما ارتباطي به رنك برين ندارد. در شايسته ترين وضعيت مي توانيم بگوييم كه‌اين دو الگوريتم تحت عنوان تكميل كننده در كنار هم عمل مي نمايند.
اين الگوريتم از چه وقتي رسما در سرچ گوگل اعمال گرديده؟ برت از آخرها ماه اكتبر سال 2019 براي اولي توشه وارد سازوكار جستجوي اينترنتي شد و بر پايه ي گزارش گوگل، تا به حالا حاصل مقبول و نيكي را در كاغذ نتيجه ها كاوش گوگل اعمال كرده
آيا برت گوگل معني بازاريابي محتوا را تغيير و تحول مي دهد؟ زماني گوگل فهم بيشتري از گويش ما پيدا نمايد، ما هم بهتر مي توانيم محتواي گرانبها خويش را به دست استفاده كننده برسانيم. فقط كاري كه بايستي انجام دهيم اين ميباشد كه براي استفاده كننده و به گويش وي محتوا ساخت كنيم و به هيچ عنوانً نگران اين نباشيم كه گوگل متوجه اين تكان ما نمي‌شود.
تاثير جديدترين الگوريتم گوگل (BERT) را فهميديم، اكنون چيكار كنيم؟
بخش اعظمي از تارنما ها كه در رابطه جديدترين الگوريتم گوگل سخن كرده اند، فقط به نقل به مضمون كردن وبسايت هاي فرنگي اكتفا كرده اند و با ارائه يكسري ديتاي گونه نخستين، يوزرها را با نماد سوالات متعددي رها كرده اند. البته با تلاوت مقاله‌ها و خبر‌ها گوناگون در رابطه BERT اولي سوالي كه از خودمان مي‌پرسيم اين ميباشد كه ما بايستي چيكار كنيم؟


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۲۸:۱۹ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

خريد بك لينك و پيوند انبوه



اين دست وبسايت ها معمولا در كنار ارزان بودن به انبوه بودن تعداد پيوند ها اشاره مينمايند. به عبارتي نكاتي كه براي خريد بك پيوند ارزان گفتيم براي اين جور نيز درستگو ميباشد. افزون بر آن زمانيكه شما پيوند خويش را در مقطع كوتاهي در وب سايت هاي بخش اعظمي قرار ميدهيد عملا به گوگل اعلام مي‌كنيد كه اينها غيرطبيعي مي‌باشند. سئو در مشهد 

گوگل مي داند كه شما فرضا طي 1‌سال پيشين ۵۰ لينك و پيوند به وبسايت خويش داشته ايد و اين تعداد در زمان كوتاهي به عنوان مثال يك ماه يك دفعه به ۲۵۰۰ لينك و پيوند ارتقا پيدا مي‌نمايد. پيوند هايي كه تمامي با يك واژه و كلمه كليدي معين و در تارنما هايي نادر بها قرار داده گرديده اند. در‌اين موقعيت الگوريتم پنگوئن فعاليت رنج براي شناسايي غيرطبيعي بودن پيوند سازي شما ندارد.
اين نحوه را ميتوان بدترين و ناكارآمدترين شيوه لينك و پيوند سازي فرنگي دانست. ابزارهاي آنلاين نشاني وبسايت شما‌را اخذ كرده و در هزاران تارنما دايركتوري يا اين كه ابزارهاي آزمايش آنلاين آن را درج مي‌كنند. با اين فعاليت شما هم تعداد پيوند هاي متعددي در دوران كوتاه ساخته ايد و هم اينكه از صفحه هاي نادر ارزشي لينك و پيوند گرفته ايد. بك پيوند هاي بدون پول را دورازشوخي نگيريد و به شدت از آن‌ها خودداري كنيد.

توصيه مي‌كنيم براي فهم بهتر معني بك پيوند و اثرات جانبي آن نوشته ي علمي بك پيوند چه ميباشد را به توجه مطالعه فرماييد و تجربيات خويش از خريد بك پيوند را در بخش ايده ها همين نوشته‌علمي با ما به اشتراك بگذاريد.

خريد بك لينك و پيوند فرنگي
يكي از ديگر از تكنيك هاي رايج براي فريب شما به كار گيري از عباراتي مثل خريد بك پيوند فرنگي يا اين كه خريد بك لينك و پيوند داراي اعتبار ميباشد كه موجب ميگردد فكر كنيد براي تارنما شما اثرگذار خواهند بود. همان طور كه پيش خيس گفتيم مهم‌ترين واحد سنجش ما براي اخذ لينك و پيوند از يك وبسايت رابطه موضوعي و اعتبار آن ميباشد. در حاليكه بيش تر اين وب سايت ها فقط آيتم اعتبار بالا را دارا بوده و از لحاظ موضوعي هيچ ارتباطي به تارنما شما ندارند.

يادگرفتن ماهر خريد بك لينك و پيوند و رپورتاژ اطلاع رساني
يك كدام از مهم‌ترين فاكتورهاي تاثيرگذار بر كسب رده در نتيجه ها گوگل رعايت استانداردهاي پيوند سازي داخلي و ولي تدوين استراتژي براي پيوند سازي فرنگي ميباشد.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۲۹:۰۸ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

خريد بك لينك و پيوند انبوه



اين دست وبسايت ها معمولا در كنار ارزان بودن به انبوه بودن تعداد پيوند ها اشاره مينمايند. به عبارتي نكاتي كه براي خريد بك پيوند ارزان گفتيم براي اين جور نيز درستگو ميباشد. افزون بر آن زمانيكه شما پيوند خويش را در مقطع كوتاهي در وب سايت هاي بخش اعظمي قرار ميدهيد عملا به گوگل اعلام مي‌كنيد كه اينها غيرطبيعي مي‌باشند. سئو در مشهد 

گوگل مي داند كه شما فرضا طي 1‌سال پيشين ۵۰ لينك و پيوند به وبسايت خويش داشته ايد و اين تعداد در زمان كوتاهي به عنوان مثال يك ماه يك دفعه به ۲۵۰۰ لينك و پيوند ارتقا پيدا مي‌نمايد. پيوند هايي كه تمامي با يك واژه و كلمه كليدي معين و در تارنما هايي نادر بها قرار داده گرديده اند. در‌اين موقعيت الگوريتم پنگوئن فعاليت رنج براي شناسايي غيرطبيعي بودن پيوند سازي شما ندارد.
اين نحوه را ميتوان بدترين و ناكارآمدترين شيوه لينك و پيوند سازي فرنگي دانست. ابزارهاي آنلاين نشاني وبسايت شما‌را اخذ كرده و در هزاران تارنما دايركتوري يا اين كه ابزارهاي آزمايش آنلاين آن را درج مي‌كنند. با اين فعاليت شما هم تعداد پيوند هاي متعددي در دوران كوتاه ساخته ايد و هم اينكه از صفحه هاي نادر ارزشي لينك و پيوند گرفته ايد. بك پيوند هاي بدون پول را دورازشوخي نگيريد و به شدت از آن‌ها خودداري كنيد.

توصيه مي‌كنيم براي فهم بهتر معني بك پيوند و اثرات جانبي آن نوشته ي علمي بك پيوند چه ميباشد را به توجه مطالعه فرماييد و تجربيات خويش از خريد بك پيوند را در بخش ايده ها همين نوشته‌علمي با ما به اشتراك بگذاريد.

خريد بك لينك و پيوند فرنگي
يكي از ديگر از تكنيك هاي رايج براي فريب شما به كار گيري از عباراتي مثل خريد بك پيوند فرنگي يا اين كه خريد بك لينك و پيوند داراي اعتبار ميباشد كه موجب ميگردد فكر كنيد براي تارنما شما اثرگذار خواهند بود. همان طور كه پيش خيس گفتيم مهم‌ترين واحد سنجش ما براي اخذ لينك و پيوند از يك وبسايت رابطه موضوعي و اعتبار آن ميباشد. در حاليكه بيش تر اين وب سايت ها فقط آيتم اعتبار بالا را دارا بوده و از لحاظ موضوعي هيچ ارتباطي به تارنما شما ندارند.

يادگرفتن ماهر خريد بك لينك و پيوند و رپورتاژ اطلاع رساني
يك كدام از مهم‌ترين فاكتورهاي تاثيرگذار بر كسب رده در نتيجه ها گوگل رعايت استانداردهاي پيوند سازي داخلي و ولي تدوين استراتژي براي پيوند سازي فرنگي ميباشد.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۲۸:۴۶ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

معرفي نرده بالكن، درب باغ، درب پاركينگ، درب آهني، حفاظ درب ورودي آپارتمان

نرده بالكن چيست:

نرده بالكن، محافظي براي مناطق مرتفع در دسترس افراد مانند بالكن ها يا تراس هاي سقفي مي باشد. اين مناطق نياز به محافظت در برابر سقوط دارد. نرده بالكن مي تواند يك ديوار، پاراپه، بالستيك يا هر مانع مشابه با حداقل ارتفاع 110 سانتي متر باشد. اگر مي خواهيد يك بالستيك را انتخاب كنيد، مي توانيد تصميم بگيريد كه آيا يك بلوك ساختاري شيشه اي را يا يك نرده آهني مي خواهيد. ما براي آشنايي بيش تر شما با نرده بالكن، انواعي از نرده بالكن را براي شما در ادامه ي مقاله شرح داده ايم.

 

C:UsersentezarDesktopگلنرده.jpg

نرده بالكن

 

معرفي انواع نرده بالكن:

نرده بالكن شيشه اي: نرده هاي بالكن شيشه اي، يكي از گزينه هاي محبوب در حال حاضر است. اين سيستم هاي بالستيك همراه با كفش هاي پايه، آداپتورهاي شيشه اي يا گيره هاي شيشه اي كف، در بالا يا در مقابل فاسياي كف بالكن نصب شده اند.  هم چنين مي توانيد يك فولاد ضد زنگ گرد يا يك نرده دستي چوبي به آن اضافه كنيد. شما اين ها را با براكت هاي دستي كه بين 2 صفحه ي شيشه اي يا از طريق شيشه قرار دارد سوار مي كنيد. نرده بالكن شيشه اي به عنوان حصار بالكن فوايد بسياري دارد. داراي ساخت و ساز بسيار قوي و شفاف است، كه نماي زيبايي را حفظ مي كند.اگر حريم شخصي بيش تري مي خواهيد، از شيشه هاي رنگي، طرح دار يا مات استفاده كنيد.

اگر تصميم گرفته ايد از نرده بالكن استفاده كنيد ، مي توانيد به اطلاعات كافي در اين زمينه دست پيدا كنيد. به سادگي مي توانيد نرده هاي با كيفيت از جنس استنلس استيل يا آلومينيوم را ما خريداري نماييد. شما هم چنين مي توانيد نوع ديگري از انعطاف پذيري مانند ميله، كابل يا شبكه استيل ضدزنگ را انتخاب كنيد. اين امر يك نگاه صنعتي مدرن ايجاد مي كند و نتيجه آن بسيار قوي و ايمن است.

 

 

C:UsersentezarDesktop2-ojzm60iy32n8urjzn84ayg5q91qopkby890zlfi5ps.jpg

نرده بالكن

 

آشنايي با درب پاركينگ:

بعد از اين كه به معرفي نرده بالكن، پرداختيم مي خواهيم با درب پاركينگ آشنا شويم. از ويژگي هاي يك درب پاركينگ خوب به شرح زير است:

  • داراي خطوط و مواد مدرن و واضحي كه با بسياري از سبك هاي معماري هماهنگ باشد

  • داراي انواع رنگ هاي مطابق كلاسيك يا سفارشي RAL كه به جذابيت بصري ساختار ها و ساختمان هاي منفرد كمك كند

  • متناسب با انواع برنامه هاي نصب از جمله زير زمين، سطح خيابان و حتي سازه هاي ايستاده رايگان باشد.

  • عملكرد قابل اطمينان، روان ، كارآمد و با حجم بالا از ترافيك مداوم را تضمين كند

  • سرعت بالا ريسك خنجر زدن و پيگيري و يا ورود ترافيك غيرمجاز به داخل مركز را كاهش دهد

  • ساخته شده با مواد بادوام براي مقاومت در برابر محيط هاي متغير و سخت آب و هوايي از برف و نمك تا وزش باد طوفان باشد.

 

 

C:UsersentezarDesktopIMG_20171115_140946.jpg

درب پاركينگ

 

معرفي انواع درب پاركينگ:

بايد بدانيد كه درب پاركينگ نيز همانند نرده بالكن  جهت حفظ امنيت و حريم خصوصي ساخته است. اما گستردگي درب پاركينگ از نرده بالكن  بيش تر است. درب هاي پاركينگ در چهار نوع اساسي قرار دارند كه به شرح زير مي باشند:

دربي كه از بيرون بپيچند

دربي كه به هم بپيوندند

دربي كه بالا بروند

دربي كه به سمت پايين كشيده شود.

در صورت لزوم نگه داشتن سقف يا در صورت تمايل به ظاهر متمايز آن ها، درب هاي چرخ دار واگن هاي چرخان يا درب هاي انبار كشويي انتخاب مناسبي هستند. در غير اين صورت، محبوب ترين گزينه تا كنون درب رولينگ مقطعي به عنوان درب پاركينگ است.

 

C:UsersentezarDesktoppa81-ojzm5yn9peko7jmpy7b1tgmt29zya64hjzq0mvky28.jpg

نرده بالكن

 

نكات مهم در رابطه با خريد نرده بالكن و درب پاركينگ:

مهم است سيستمي را كه انتخاب مي كنيد متناسب با سبك خانه ي شما باشد. به عنوان مثال اگر در يك خانه ي ييلاقي زندگي مي كنيد، ممكن است چيزي را بخواهيد كه بسيار متفاوت با انتظار شما در آپارتمان ها باشد. سيستم هاي نرده بالكن و درب پاركينگ  مدرن توليد شده توسط توليد كنندگان،  تقليد شده از روي سبك هايي هستند كه مربوط به درب هاي نوسان قديمي مي باشند و با لولا تسمه اي در طرفين و يك جفت دستگيره كه يك شيار عميق در مركز قرار دارند تكميل مي شود. بيش تر سبك ها، چه سنتي و چه معاصر، پانل هاي برجسته، تر و تميز و جزئيات ديگر را با خود به همراه دارند.

 سيستم هاي ساخته شده با قالب واقعي محكم تر از آن هايي كه داراي جزئيات تزئيني هستند، مي باشند، كه صرفاً چسبيده يا ميخ دار هستند. بسياري از سبك ها براي درب پاركينگ داراي صفحات شيشه اي در رديف بالا هستند كه به نظر مي رسد براي طراحي خيابان جذاب باشد و نور روز را به داخل بياورد. هم چنين براي داشتن ظاهري مدرن تر، مي توانيد در كليه ي پنل ها، درب هاي رول با شيشه ضد آب يا پلاستيك مات را پيدا كنيد.

 

C:UsersentezarDesktopدرب-پاركينگ-درب-لاكچري.jpg

درب پاركينگ

 

مواد اوليه هاي مورد استفاده براي نرده بالكن و درب پاركينگ:

چوب:  چوب جذابيت و اصالت دارد كه ساير مواد صرفاً از آن تقليد مي كنند. سيستم هاي چوبي را مي توان در اندازه ي موردنياز به صورت محلي درست كرد كه حتي در مقابل ضربات بسكتبال به خوبي ايستاده باشد. نكته ي منفي اين است كه آن ها نياز به اصلاح مجدد يا پالايش مجدد دارند، به خصوص اگر در آب و هواي مرطوب زندگي مي كنيد. سيستم هاي چوبي بسته به اين كه آيا آن ها از يك قاب چوبي سبك و پر از عايق يا از يك تخته ي سه لايي يا پوست تخته سنگي تشكيل شده باشند، داراي قيمت هاي متفاوت و مقاومت هاي متفاوتي هستند.

فولاد: اگر شما وقت نگه داري زيادي نداريد، فلز انتخاب بهتري از چوب است. فولاد نسبتاً ارزان و در عين حال سخت است. فولاد برهنه زنگ مي زند، بنابراين اگر به صورت برهنه از آن در نرده بالكن و درب پاركينگ استفاده شود، در معرض هوا اكسيده شده و به رنگ قرمز متمايل مي شود. راه حل جلوگيري از اين اتفاق، استفاده از رنگ ها و پوشش هاي ضد زنگ است.

فايبرگلاس: سيستم هايي با روكش فايبرگلاس در برابر اكسيده شدن مقاومت مي كنند و زنگ نمي زنند. با اين وجود فايبرگلاس مجدداً از بين مي رود زيرا رنگ با گذشت زمان محو مي شود. سيستم هاي فلزي با كيفيت بالا ممكن است داراي ضمانت هاي طولاني در سخت افزار، ورقه بين فولاد و هر عايق و رنگ كارخانه اي باشند. ممكن است قيمت نرده بالكن فلزي و هم چنين قيمت درب هاي پاركينگ فلزي گران باشد.

آلومينيوم: سيستم هاي ارزان قيمت آلومينيومي با نسخه هاي محكم با قاب هاي اكسترود شده سنگين و پانل هاي روكش شده با مقاومت جايگزين شده اند. ناهموار و مقاوم در برابر زنگ زدگي، مي باشد و يك انتخاب عالي است. سيستم هاي آلومينيومي با هزينه ي كم تري داراي قاب و مواد ديگر مانند پلي اتيلن با چگالي بالا هستند. آلومينيوم به دليل وزن كم در صورت داشتن درب دو جداره فوق العاده گزينه مناسبي است.

 

C:UsersentezarDesktopIMG_20171115_140946.jpg

درب پاركينگ

 

درب باغ:

بهتر است كه به غير از نرده بالكن و درب پاركينگ به ساير سيستم هاي حفاظتي بپردازيم. درب باغ، مي تواند بسيار مفيد باشد. از مهم ترين مزيت هاي استفاده از درب باغ به شرح زير است:

حفاظت از باغ در برابر افراد مزاحم

حفظ حريم خصوصي

پيشگيري از ورود حيوانات به باغ

زيبايي شناختي و دادن جلوه اي زيبا به باغ

و غيره.

درب باغ مي تواند از جنس هاي مختلفي ساخته شود. معمولا رايج ترين جنس براي درب باغ، فلز رنگ شده و پوشيده شده است. زيرا هم مي تواند مقاوم باشد و هم عمر طولاني داشته باشد.

 

C:UsersentezarDesktop450.jpg

درب باغ

 

حفاظ درب ورودي آپارتمان:

معمولا درب هاي ورودي آپارتمان، درب آهني نيست و از بيش تر از جنس چوب ساخته شده است. به همين جهت از امنيت بالايي برخوردار نيست. ورود به آپارتمان هايي كه در درب ورودي يا به عبارتي در لابي، نگهبان ندارند، بسيار راحت است. لذا اين موضوع مي تواند امنيت خانه هاي آپارتماني را به خطر بيندازد. به همين منظور توليد كنندگان از حفاظ درب ورودي آپارتمان را توليد نموده اند. حفاظ درب ورودي آپارتمان، همانند نرده بالكن، جزء سيستم هاي حفاظتي محسوب مي شود. از اين رو ساختاري شبيه به نرده بالكن دارد اما از نظر ارتفاع بلند تر مي باشد. حال مي خواهيم بدانيم كه حفاظ درب ورودي آپارتمان چگونه نصب مي شود و در كدام قسمت قرار دارد. مسلما همه ي ما اين حفاظ ها را ديده ايم. در واقع نرده هاي بلندي هستند كه از بيرون پشت درب اصلي قرار مي گيرند و به صورت كشويي باز و بسته مي شوند. اين محافظ ها را در زماني كه از منزل خارج مي شوند، مي بندند و آن را با يك قفل محكم بسته نگه مي دارند. معمولا جنس محافظ درب ورودي آپارتمان از فلز است. اين فلز را براي دوام بيش تر با رنگ هاي و مختلف از جمله رنگ هاي ضد زنگ مي پوشانند. ارتفاع اين سيستم برابر با ارتفاع درب ورودي و شايد كمي بيش تر است.

 

C:UsersentezarDesktopSliding-Glass-Doors.jpg

حفاظ درب ورودي آپارتمان

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۰۶:۱۵ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

از شبكه هاي اجتماعي بهره ببريد

سئو در مشهد بهينه سازي در مشهد طبق مطالعه انجام شده از سوي وبسايت معتبر Social Media Examiner، 89% بازاريابين آنلاين اشاره كردند كه شبكه‌هاي‌مردمي تاثير بيشتري در ديده شدن آن‌ها داشته مي باشد. به علاوه 75% آنان نيز اعلام كردند كه ترافيك سايتشان از طريق فعاليت بيشتر در شبكه هاي مردمي، افزايش يافته است. فيسبوك، توييتر، لينكدين، يوتيوب، گوگل پلاس، اينستاگرام و پينترست هفت شبكه اجتماعي بسيار بزرگ است كه بوسيله بازاريابين آنلاين استفاده مي‌شود. فعاليت در شبكه هاي اجتماعي ديگر مثل يك ابزار محسوب نمي‌شود، بلكه روش حلي اساسي براي افزايش ترافيك ارجاعيست.

هرگاه نوشته‌علمي و لينكي را در شبكه‌هاي‌اجتماعي به اشتراك مي گذاريد، احتمال كسب ترافيك ارجاعي را بالا خواهيد برد. به علاوه احتمال كسب رده بهتر براي مطالب خودتان را در حاصل گوگل بالاتر مي‌بريد. 58% بازاريابين آنلاين گزارش داده اند كه كار در شبكه هاي مردمي موجب ارتقا مرتبه سايتشان شده است. همانگونه كه ذكر شد، ترافيك ارجاعي نه تنها موجب ارتقاء مشتريانتان مي گردد، بلكه به بهينه سازي سايت نيز كمك شاياني خواهد كرد.

كامنت گذاري در وبلاگ ها
سوالي كه بسيار از ما پرسيده ميگردد اينست كه آيا كامنت گذاري در وبلاگ ها بر روي بهينه سازي اثرگذار مي باشد؟ پاسخ اينسنت كه اين مسئله نه تنها بر روي سئو تاثير مثبتي دارااست، بلكه در افزايش ترافيك ارجاعي نيز موثر است. طبق گفته Neil Patel يكي از كارشناسان داراي اسم و رسم سئو، 240 كامنتي كه او در بلاگ ها گذاشته است، موجب ورود 4000 كاربر به سايت او شده است. منتها با وجود اين زمينه نبايست به خود اين اجازه را دهيد كه بخواهيد اسپم نمائيد و كامنتهاي نامربوط در وبلاگ ها قرار دهيد. در هنگام نوشتن كامنت بدين نكات توجه كنيد:

كامنت هاي مضمون‌ دار بنويسيد. هيچ كسي بر روي پيوند هاي كامنت هاي مملو از گله و شكايت كليك نمي كند.
بر روي وب لاگ هايي تمركز فرماييد كه اجازه قرار دادن لينك را به شما مي دهند. به خاطر داشته باشيد كه قصد شما جذب ترافيك بيش تر براي تارنما مي باشد و اين عمل از طريق لينك دادن در كامنت ها صورت مي پذيرد.
همت نمائيد اولي نفر در كامنت ها باشيد. همانند حاصل موتورهاي جستجو، لينك و پيوند هايي كه در اولين كامنت ها قرار گرفته اند، احتمال بيشتري براي كليك شدن دارند.
در انجمن هاي مصاحبه فعال باشيد
انجمن هاي گفتگو مكان نه براي كسب ترافيك ارجاعيست، اما اكثر اوقات به وسيله بازاريابين آنلاين ناديده گرفته ميگردد. مشابه وب لاگ ها بايستي در آغاز گفتگوهاي مرتبط را يافته و اطلاعات ارزشمندي به آنان اضافه فرمائيد. همت نمائيد نوشته هايتان جنبه تبليغاتي نداشته باشد تا مديران تالارها و خود كاربران به شما حساس نشوند. در هنگام فعاليت در فروم ها به نكات زير دقت نماييد:

از فعال بودن تالار گفتمان مطمئن شويد. وقت خود را در انجمن هاي بدون كاربر و غير فعال تلف نكنيد.
با به كارگيري از نام برند خود ثبت نام كنيد. اين كار موجب مي گردد كه كاربران نام برند شما‌را به خاطر بسپارند.
با به كار گيري از قابليت امضا، لينك هاي ارجاعي به وبسايت خود ساخت نماييد.
در بيانات شركت كنيد. گفتگوهايي را براي عمل تعيين نماييد كه در منطقه فعاليت شما باشد.
از مثال هاي حقيقي و واقعي استعمال نمائيد. به جاي به كاربردن سفارش ها، از مثال هاي حقيقي وواقعي و كاربردي به كار گيري نمائيد.
منابع خود را به اشتراك بگذاريد. گفتگوي خود را آغاز بزند و به منابعي كه تصور مي كنيد به درد كاربران مي خورد، استناد نماييد.
به انتشار اينفوگرافيك بپردازيد
اكثر وقت ها كاربران اينترنت در هنگام تعيين منابع مطالعاتيشان، منابع تصويري را تعيين ميكنند. مغز آدم به گونه ايست كه تصاوير را به يك مشت متن ترجيح مي دهد. به علاوه تصاوير از قابليت و امكان اشتراك گذاري بيشتري برخوردارند. همچنين كاربران اينفوگرافيك ها را بهتر فهم و شعور مي‌كنند و داده هاي پيچيده را مي توان از اين‌راه منتقل كرد.

جمع بندي
ترافيك هاي ارجاعي بعد از وروردي هاي گوگل يكي از گران بها ترين نوع ترافيك است كه مي‌تواند نرخ تبديل وبسايت را بالا پيروز شود. از طريق طريق ها ذكر شده ميتوانيد به افزايش ترافيك ارجاعي سايت ياري نمائيد و به صورت غير بي واسطه تعداد بك لينك هاي وبسايت را نيز بيشتر نمائيد. از نگاه ما رپورتاژ آگهي يكي از بهترين راه‌هاي كسب ترافيك ارجاعيست كه در seo وب سايت نيز تاثير بسيار مثبتي داراست.

12345(0 راي‌)


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۴۳:۳۰ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

فاكتورها كه با اسم seo تكنيكال شناخته مي شوند

2- نردبان انتخابي تناسبي با ديوار ندارد

بهترين سئو كار
نردباني كه گزينش مي كنيد بايستي دقيقا با طول ديوار مطابقت داشته باشد، در حالتي‌كه نردبان از ديوار كوتاه خيس باشد شما به انگيزه خويش نميرسيد و در شرايطي كه بيشتراز اندازه بلند باشد موقعيت مشقت را چهت نيل به بالاي ديوار خواهيد داشت.
در حيث داشته باشيد كه؛ مجموعه اجرايي، عصر و هزينه صرف گرديده و گونه محتوا بايستي متناسب با انگيزه شما طرح ريزي شود.
هدف ها كوچك براي يك گروه توانا خسته كننده و هدف ها وسيع براي يك گروه ضعيف
3- اساس هاي نردبان را تا حد قابليت تقويت فرمائيددر حالتي كه ديواري كه گزينش نموده ايد خيلي بلند باشد هر چقدر كه به پلكان هاي بالايي نزديك مي شويد مراقبت تعادل دشوار خيس مي‌گردد. براي آنكه با اطمينان بيشتري تا انتهاي مسير بالا برويد بايستي شالوده هاي نردبان خويش را در جايي سفت و مطلوب قراردهيد.
به عبارت ديگر طراحي وب شما هر چقدر مطابقت بهتري با استانداردهاي seo و تجربه كاربري داشته باشد اقبال بالاتري براي كسب رده و وصال به مرتبه اوليه گوگل خواهيد داشت.

اكران درست در گوشي، سرعت بار گذاري صفحه ها، استعمال درست از تگ هاي Canonical و پياده سازي ساختار استاندارد كدنويسي در پباده سازي را ميتوان فاكتورهاي مهمي براي برد يك وبسايت در بهينه سازي دانست.
اين شركت فاكتورها كه با اسم seo تكنيكال شناخته مي شوند نقش مهمي در اثربخشي استراتژي شما و فهم و شعور گوگل از محتواي ايجاد گرديده خواهند داشت.
اكثري از شركتهاي در اولِ مسير توجهي به‌اين زمينه ندارند و زمانيكه به نصفه هاي خط مش صعود از نردبان خويش ميرسند متوجه عدم تعادل آن مي‌شوند. در‌اين نقطه گشوده ساخت سايت
گشوده طراحي وب سايت چه ميباشد؟ پروسه ساخت وب سايت نو در 4 گام
بازطراحي وب سايت، كاري وقت گير و با اهميت ميباشد؛ البته پي بردن اصول و قواعد نقل شده در‌اين نوشته‌ي‌علمي به شما امداد مي كند كه واهمه را كنار گذارده و به سمت بازطراحي نو شيرجه عميقي بزنيد. يا اين كه تغيير تحول اساسي در ساختار آن مي تواند موجب سقوط شما يا اين كه مخارج جانبي بخش اعظمي براي كسب و عمل شما شود.4- صعود از نردبان را آرام و پيوسته انجام دهيدسواي اينكه طول ديوار چقدر باشد و شالوده هاي نردبان شما چقدر مستحكم گرديده باشند بالا رفتن سريع مي تواند موجب سقوط شما شود. درين فرايند مي بايست آرام و پيوسته تكان فرماييد.
پيروزي در بهينه سازي مستلزم شكيبايي و پشتكار بسيار ميباشد. صعودهاي هيجاني و تغيير‌و تحول درجه ناگهاني ممكن ميباشد در نگاه نخستين ديدني و خوشايند باشد اما احتمال سقوط شمارا به شدت ارتقاء خواهد اعطا كرد.


برچسب: بهترين سئو كار،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۲۶:۳۸ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

البته بهينه سازي تكنيكال

سئو در مشهد
در حالتي كه حقيقتاً با سئو در رابطه مي باشيد، مي‌دانيد كه تكنيك هاي مختلفي براي يافتن وبسايت شما در موتورهاي كاوش موجود هست. بخش اعظمي از بازاريابان با سئو on-page ريلكس مي باشند: ساخت محتوا براي عبارات كليدي، آن گاه seo آن محتوا (مانند افزودن برچسب، متن alt و غيره).


البته بهينه سازي تكنيكال – نوعي كه معمولاً در ورقه برنامه نويس ها قرار ميگيرد – مي‌تواند براي يك بازارياب ترسناك باشد ، چون با كد و داده هاي توليد يافته در پشت صحنه سرو عمل دارااست.
به اين ترتيب ما در استراتژي seo شما مزاياي ميكروديتا را پوشش مي‌دهيم و به لهجه ما يحتاج براي مكالمه با گروه بسط دهنده خويش مي‌گوييم.
كدام يك از روندهاي ديجيتالي پيروزي CMO ها را در سال ۲۰۱۷ هدايت مينمايند؟

ميكروديتا در قبال ابرداده چه مي‌باشد؟
متاديتا شايد يك استراتژي آشناتر براي بازارياب seo باشد. اين يك دسته از داده هاي ساختاري ميباشد كه تفاوت هايي با ميكروديتا دارااست.

۱-metadata
ما مي‌توانيم از داده هاي فوق براي نشان دادن محتواي كاغذ به مرورگرها استعمال كنيم. براي مثال، توضيحات متا ميتواند بگويد، “اين پست بلاگ به شما پنج ابزار براي بهبود سعي سرور داده خويش مي‌گويد.” اينها بيش تر براي منافع جستجو گر ميباشد و اشاره مي‌كند كه آنان چه چيزي را مي‌خوانند.

۲-Microdata
ما ميتوانيم از ميكروديتا(Microdata) براي نشان دادن موادسازنده ورقه به مرورگرها به كار گيري كنيم. به عبارت ديگر ، ميكروديتا به تكه هاي محتواي شخصي برچسب مي‌دهد. و بعد يك موتور كاوش اين مناطق را در جستجوها پررنگ مي‌كند. براي مثال ، ما ميتوانيم از ميكروداده ها براي بيان كردن “ميشود ، گوگل ، اين متن پايين اسم تاليف كننده ميباشد” يا اين كه “اين بخش بعدي از داده ها دارنده سكو بندي ستاره ها ميباشد” به كارگيري مينمايد.


چه‌گونه ميكروديتا، بهينه سازي تارنما را بهبود ميبخشد؟
اهميت ميكروديتا(Microdata) براي مرتبه بندي اقتدار در هم اكنون كاهش ميباشد. به عبارت ديگر ، تنها چرا كه توضيحات كاغذ را با عبارات كليدي بسط مي دهيد، بدين معنا وجود ندارد كه كاغذ شما سكو بالاتري خواهد داشت.
البته از طرف ديگر، ميكروديتا(Microdata) بوسيله موتورهاي كاوش ارجح خيس مي‌باشند، چون سبب ميگردد خزيدن آنان براي سايت شما ريلكس خيس شود. اين به آنان مي‌گويد، “در اينجا چه چيزي را مي بايست پر رنگ نماييد و چه چيزي درباره‌ي قطعه اينجانب مهم ميباشد!” اين به نوبه خويش ، به گوگل امداد مي نمايد تجربه اي بي نياز خيس و راحت تري را براي جستجوگران توليد نمايد.
مثلا ، در بعضي جستجوها مهم‌ترين استدلال مؤلف خواهد بود. ولي در جستجوهايي با قصد متعدد، بازنگري يا اين كه درجه بندي ستاره ها در حق تقدم قرار خواهد گرفت.
metadata وmicrodata هر دو كاوش را بهبود ميبخشند – ولي شواهدي موجود است كه ميكروديتا(Microdata) در واقع ميتوانند درجه شمارا بهبود بخشند ، خير تنها نرخ كليك شما.

در كجا مي بايست microdata استعمال كنم؟
آنقدر برنامه هاي ميكروديتا(Microdata) موجود است كه پرداختن به همگي آن ها سخت ميباشد. ولي براي وب لاگ و سايت خويش – به ويژه در‌صورتي‌كه B2B مي‌باشيد – مي‌توانيد برگه اي را براي خزيدن به صفحات دارنده برچسب اختصاص دهيد، كه به شما ياري مينمايد در جستجوها بهتر شما‌را فهرست بندي نمايند. و اين يعني ترافيك اضافه و در غايت تجارت بهتر براي شما.
به صورت يگانه ، شما ميتوانيد از گروه بسط خويش بخواهيد اين مناطق را با به كار گيري از گويش Schema شناسايي نمايد:
-تصوير
-تاليف كننده
-مورخ تكثير
-مورخ نهايي تغيير‌و تحول
-تيتر
-قالب

 


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۱۹:۳۰ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)