مرجع مقالات رسمی سئو مرجع مقالات رسمی سئو .

مرجع مقالات رسمی سئو

به کار گیری از Keyword Planner

۱۴. از ویکی پدیا برای عنوان ها و کلمه و واژه کلیدی ایده بگیرید
اگر که می‌خواهید واژه و کلمه کلیدی را پیدا نمائید که هنوز حریف های شما  سئو در مشهد  از آن استعمال نکرده اند، ویکی پدیا مکان بسیار قابل قبولی میباشد.

به کار گیری از Keyword Planner گوگل شیوه مناسبی برای جستن وسعت جستجوی ماهیانه میباشد، البته برای ساخت واژه و کلمه کلیدی نو ابدا مطلوب وجود ندارد.

دلیلی که به کارگیری از Keyword Planner گوگل برای کشف کردن واژه کلیدی تازه مطلوب وجود ندارد این میباشد که فقط عبارات کلیدی شبیه به کلمه و واژه کلیدی وارداتی ی شما‌را توصیه میدهد.

از جمله در صورتی‌که که شما برای کاهش وزن «weight loss» را وارد نمائید، صرفا عبارات کلیدی بسیار مشابهی مانند لغت ها ذیل را به شما توصیه میدهد.

در صورتیکه که شما میخواهید کلمه و واژه کلیدی دارای ارتباط و نو را برای محتوا های خویش پیدا نمایید به ماشین ها احتیاج ندارید بلکه به یک ذهن انسانی احتیاج دارید.

کلیه می‌دانیم دو ذهن بهتر از یک ذهن میباشد، هم اکنون تصور کنید هزاران ذهن چه داده ای را ساخت و ساز می نماید. خواسته ما ویکی پدیا میباشد. زمانی شما یک واژه و کلمه را در ویکی پدیا کاوش می‌کنید مقاله‌ها دیدنی و جامعی که به وسیله یک سری تالیف کننده ساخته شده است را به شما نشان می‌دهد.

در‌این در میان باکس ای وجود دارااست که در بالای ان «محتویات» یا این که «contents» درج شده میباشد که به شما عنا وین و کلمه ها شبیه را به اکران می‌گذارد.

همینطور یاداشت ها و ردیف های کناری نیز در‌این در بین وجود دارااست.

و پیوند های داخلی:آنگاه جستار های متعلق:و در غایت باکس ی ناوبری:

با به کار گیری از این موردها به آسانی می‌توانید واژه و کلمه کلیدی هایی را برای محتوای خویش پیدا فرمایید. همینطور میتوانید لغت ها کلیدای را که پوشش نداده اید را پیدا نمائید و برای آنان محتوای قابل قبولی تولید فرمایید.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۳۳:۴۵ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

سئوی جهانی


سئوی جهانی
سئوی جهانی : می‌دانیم که seo یک وب سایت در بعد ها متعدد ، سئو در مشهد هدفی به غیر از قرارگیری در بالا حاصل موتورهای کاوش گر به مراد بهتر چشم شدن سرویس ها و تولیدات ارائه گردیده به وسیله گروه مالک امتیاز آن را ندارد .

سئوی جهانی
در همین اثنا ، گهگاه گروه ای کوچک در‌پی مطرح شدن نزد مخاطبینیست که در جوار جغرافیایی آنها قرار دارا هستند و با سئوی محلی به جذب آن‌ها میپردازد و گهگاه گروه ای چندین ملیتی و غول پیکر به چنین هدف ها کوچکی بسنده نکرده و در ادامه ورود به عرصه های برون مرزی و در اختیار گرفتن نبض بازارهای جهانیست . می قدرت ذکر کرد که در چنین نقطه ایست که سئوی میان المللی پای به عرصه گذاشته و با معرفی تیم مامان با گویش های متعدد و در کشورهای متفاوت ، در جستجوی مشتریانی از اقلیم های متفاوت ، متمدن های متعدد و ذائقه ای تازه هست .

اکنون ، سئوی جهانی در شرف ورود به مهم‌ترین عصر حیات خویش در حوزه های متعدد تجاری هست . در همین ارتباط هنگامی که قواعد و شالوده این عمل به صحت اعمال شود ، حتی یک کسب و عمل کوچک نیز زمان چشم شدن در شایسته ترین منزلت نتیجه ها موتور های کاوش گر را می‌یابد .

خبر خوب اینکه داده ها فراوانی در امر سئوی جهانی وجود داراست که می‌توانید بخوانید ، فراگیرید و اعمال فرمائید و

خبر بد اینکه درین مسیر داده ها تاریخ پیشین پرشماری وجود داراست که قادر است شمارا گم راه کرده و تلاشتان را ضایع نماید .

اینجانب کارشناسان پرشماری در حوزه seo وبسایت و seo وب سایت را ملاقات کرده ام که با سال‌ها عمل در این شیوه و عمل بر روی وبسایت هایی فرا حوزه‌ ای اطلاعاتی اثرگذار و کاربردی در این باره کسب نموده اند ؛ پس در‌این نوشته ی علمی قصد داریم تا به سوالهای ابتدایی ولی لبریز تکرار سئوی دربین المللی که در همین ملاقات و مصاحبت ها مطرح شده‌است پرداخته و جواب بی آلایش البته جامعی از آن‌ها‌را در دست ملازمان گروه سئویاب در اختیار بگذاریم ، لذا تا انتهای این نوشته‌ی‌علمی با ما یار باشید .

سئوی جهانی چه تفاوتی با سئوی عادی داراست ؟

 

خلاف آنچه که امروزه در اکثری از تارنما های اهل ایران و فارسی گویش میبینیم ، نصیب دربین المللی یک وب سایت نباید صرفا “براندن و چسباندن”مطالب داخلی آن‌ها در وب سایت جهانی تیم باشد . از همین نکته می قدرت اخذ که ترجمه و ساکن سازی محتوای یک وبسایت یک کدام از او‌لین اقدامات اصلی در صدر بردن سکو در میان المللی یک وبسایت میباشد . در اقدامات بعدی ، شما ملزم به سئو محتوای هر وب سایت با اعتنا به مرزوبوم غرض آن با یاری ارسال پیغام یا این که ارائه پیشنهادی سراسری به همگی مخاطبین تارنما می‌باشید . از جمله ممکن میباشد یک وب سایت دوست داستنی و خوش ظواهر در ایالات متحده ، در آسیا و بالاخص کشور ایران خیر صرفا دوستداشتنی نباشد ، بلکه حتی محتوای موثر آن نیز شناخته گردیده نباشد ، به همین استدلال وبسایت این موسسه در کشوری ثانویه ، در‌حالتی که در‌پی افزایش و جذب استفاده کننده بیشتری می‌باشد نیازمند ارائه محتوایی همسو متمدن و ذوق و سلیقه مملکت صاحبخانه و جلب لحاظ مخاطبین بالقوه خویش با ارائه اطلاعاتی گیراتر هست .

وقتی که بر روی وبسایت های متعدد در هم اکنون انجام فرایند سئوی جهانی میباشید ، نباید از اکران کلی تیم مامان دیده بردارید ، به دلیل آن که ممکن میباشد که وبسایت های نام برده در فعالیت یکدیگر خلل تولید کرده و یا این که از آن بدتر ، حتی ایندکس هم نشوند . از جمله در صورتیکه وب سایت و بهینه سازی وبسایت شما برای مملکت تاجیکستان (تحت عنوان کشوری فارسی لهجه) پباده سازی شده‌است ، نباید فراتر از ورژن اهل ایران آن قرار گیرد و یا این که وب سایت اهل ایران نباید در حاصل سرزمین نام برده اکران داده گردد . در غایت گفتنیست که در صورتی از تگ های استاندارد یا این که Hreflang برای تارنما های مختلفی به کار گیری می‌کنید ، ممکن میباشد که‌این وب سایت ها ایندکس نشده و یا این که تمامی آنها با مطالبی تکراری بالا آیند .


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۷:۵۰ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

بهینه سازی وب سایت برای موتور جستجو


یکی مهم‌ترین معضل های فعال‌ساز‌ی یک تجارت آنلاین، کسب جایگاه در موتورهای کاوش میباشد. شایسته ترین و کیفیت بالا ترین یوزرها از روش گوگل و seo وب سایت وارد وبسایت شما می شوند و نرخ تبدیل بازدید کنندگان سئو در مشهد  اُرگانیک بسیار بیشتر از سایر بازدید کنندگان می باشد.

 


seo سایت
یا این که به اختصار سئو که در کشور‌ایران به آن seo میگوییم، یگانه راه‌حل کسب مرتبه در گوگل میباشد. seo کدهای وبسایت، انتخاب استراتژی محتوایی و ارتقاء اعتبار تارنما به نحوه درست آن مهم ترین قسمت های بهینه سازی می باشند.

صاحبان سایت ها مدام بدنبال ارتقا فایده وری و سوددهی تجارتشان میباشند. به این ترتیب سرویس ها seo سایت یکی‌از نیازمندیهای هر اینترنت سایتی ست.

ولی انبوه سخنان غیر قابل درک و تغییر و تحول مداوم الگوریتمهای seo به وسیله گوگل و همچنین شیوه های غیر اصولی بهینه سازی که متاسفانه بوسیله بعضا از کارنابلدان تبلیغ میشود سبب پایین آمدن اعتماد مدیران بدین صنعت شده‌است.

در‌این بازار آشفته، یک seo اصولی با استعمال از پایانی متدهای توصیخ گردیده به وسیله گوگل سبب می‌شود سکو وب سایت شما در مورتوهای کاوش با شیب ملایم و با ثبات بیشتری بهبود یابد.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۹:۲۵ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

غیرفعال کردن پلاگین ای امنیتی

غیرفعال کردن پلاگین ای امنیتی
غیرفعالسازی و فعالسازی مجدد همگی پلاگین ها
به روزرسانی قالب و پلاگین ها
تغییر تحول نشانی وردپرس پیش فرض
به‌دنبال هر کدام از آنان‌را به صورت ظریف تری برای شما سئو در مشهد توضیح خوا هیم بخشید.

1. غیرفعال کردن پلاگین های امنیتی وردپرس
درصورتی که شما این نادرست را به یار و همدم عبارت a status of 404 مشاهده کردید، بایستی این برداشت را داشته باشید که نشانی مرتبط با منبع متبوع عوض شده یا این که یک پلاگین به وردپرس این اذن را نمی دهد که بتواند به آن منبع دسترسی پیدا نماید. در بیشتر مواقع پلاگین های امنیتی به جهت کارایی برای بالا بردن امنیت سایت شما دسترسی به وردپرس را محدود می نمایند. در سود در حالتی که می‌خواهید اطمینان نتیجه ها فرمایید که خلل مربوطه به پلاگین های امنیتی فعال روی اینترنت سایتتان دارای ارتباط میباشد یا این که خیر فقط کافیست آن‌ها‌را غیرفعال و سود را چک کنید.

 

2. غیرفعالسازی و فعالسازی مجدد همه پلاگین ها
یک کدام از دیگر از عوارض رایجی که می قدرت در قضیه نادرست در بار گذاری منابع در وردپرس به آن اشاره نمود ناسازگار بودن یک کدام از پلاگین ها میباشد. برای اینکه اطمینان نتیجه ها فرمایید ارور فوق به ناساگار بودن یکی پلاگین ها متعلق میباشد یا این که خیر بایستی کلیه پلاگین ها را غیرفعال و مجددا یک به یک آنها را فعال نمائید آنگاه در هر مرحله سود را آنالیز نمائید. هر دوران که با فعالسازی مجدد هرمورد از این پلاگین ها غلط فوق مجدد ظواهر شد، می‌توانید به‌این فیض برسید که نقص‌ از پلاگین فوق میباشد.

 

3. بروزرسانی قالب و پلاگین ها
عامل دیگری که می قدرت برای نادرست در بار گذاری منابع در وردپرس در لحاظ گرفت، منسوخ شدن قالب یا این که یکی‌از پلاگین ها میباشد. در چنین حالتی شما می بایست قالب یا این که پلاگین ها را به پایانی ورژن خویش بروز رسانی نمائید تا خلل اتفاق افتاده مرتفع خواهد شد. به همین خواسته به قسمت پوسته ها و پلاگین ها رفته و ارزیابی فرمایید که آیا برای قالب یا این که پلاگین های فعال روی سایت شما ورژن جدیدی معرفی شده‌است یا این که خیر. در شکل وجود ورژن تازه فقط کاری که بایستی انجام دهید بروز رسانی آن میباشد.

 

4. تغییر تحول نشانی وردپرس پیش فرض
استدلال اساسی دیگری که می‌تواند باعث اکران اشتباه Failed To Load Resource در وردپرس گردد، نصب گواهینامه SSL و تغییر‌و تحول از پروتکل HTTP به HTTPS میباشد. این دستور باعث میگردد تا همه نشانی های قرار گرفته در تارنما شما تغییر‌و تحول پیدا نماید. این دستور منجر میشود تا گاهاً وردپرس نتواند به صحت منابع مرتبط با لینک و پیوند های سایت شما‌را شناسایی کرده و در فیض آن با نادرست رو به رو گردید. به همین مراد شما بایستی از روش مسیر پیکربندی>همگانی در پیشخوان وردپرس خویش مبادرت کرده و اطمینان نتیجه ها نمایید که نشانی وردپرس و نشانی وب سایت هر دو به HTTPS تغییر و تحول پیدا کرده اند. بنابراین غلط در بار گذاری منابع در وردپرس به راحتی ازبین خواهد رفت.

 

غلط Failed To Load Resource در وردپرس یک کدام از خطاهای اساسی به شمار می رود که روی کارایی وبسایت شما و جلب حیث بازدیدکنندگان نقش بدون واسطه داراست. اشتباه در لود منابع در وردپرس منجر می گردد تا لود پوشه های متفاوت قرار گرفته در یک شیت با نقص‌ رو به رو گردیده و در غایت شیت به طور بدون نقص و همان طور که انتظار دارید به یوزرها اکران داده نشود. درین نوشته‌علمی از مقر علم صاحب خانه فا سعی ما بر این بوده تا شما‌را با یکی‌از مطرح ترین خطاهای وردپرس یعنی غلط Failed To Load Resource آشنا کنیم. به این دلیل‌که هرچقدر هم که شما هاست و زیرساخت قابل قبولی را برای تارنما خویش تهیه و تنظیم کرده باشید، گشوده هم در شکل نادرستی مدیریت صحیح معضل های جان دار با نقص‌ مواجه میشوید. به همین عامل میتوانید با استعمال از راه‌حل های نقل شده این ایراد را پیگیری و حل فرمائید.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۴:۵۸ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

آیا ایموجی ها در رسانه های اجتماعی هم کاربرد دارا هستند؟


آیا ایموجی ها در رسانه های اجتماعی هم کاربرد دارا هستند؟
رسانه‌های اجتماعی، یک کدام از دیگر از رسانه‌های عالی برای به کار گیری ایموجی‌هاست. از این قبلی، ایموجی‌ها میتوانند احساسات عاطفی را بهتر انتقال دهند. پژوهش ها نشان می دهد که پست‌هایی که محتوای عاطفی دارا‌هستند بهترین سئو کار سریعتر پیشرفت میکنند و تاثیر بیشتری در بازاریابی دارا هستند.
بایستی بدانید تاکتیک استعمال از ایموجی‌ها در پست‌های رسانه‌های اجتماعی تازه وجود ندارد و یوزرها متعددی با آن شناخت دارا هستند. مثلا یوزرها فیسبوک روزمره چیزی حدود 60 میلیون ایموجی را برای مخاطبین خویش ارسال می‌نمایند.
به این ترتیب مانند هر بازاریابی می بایست معدل نرخ کلیک در کسب و فعالیت خویش را پیش از اینکه مقصود‌تان را انتخاب و کارتان را ابتدا نمائید، بدانید.

روش به کارگیری از ایموجی‌ها در کانال‌های اجتماعی
در بالا می بایست بدانید که چطور می‌توانید از ایموجی‌ها در کانال‌های اجتماعی استعمال نمایید و ترفندهای به کارگیری از آن را خاطر بگیرید.
برای اضافه کردن ایموجی‌ها به یک پست، به سادگی می توانید آنان‌را از وبسایت‌های متنوعی اسکن و جایگذاری نمائید. در شرایطی‌که نسخه برداری کردن ایموجی‌ها برایتان طاقت فرسا به حیث میرسد و نمیخواهید اینکار را انجام دهید می توانید از وبسایت Piliapp امداد بگیرید. درین وب سایت ایموجی‌های متعددی وجود داراست که به راحتی می‌توانید آن‌ها‌را نسخه برداری کرده و به هر مکانی که میخواهید انتقال دهید.

 

تولید نرخ کلیک در اینستاگرام را با به کارگیری از ایموجی ها
همان گونه که خودتان هم می‌دانید فضای اینستاگرام مقداری صمیمی‌خیس میباشد و اشخاص به راحتی و با گویش عامیانه به تعامل میپردازند. در واقع اکثر کسانی که در اینستاگرام می باشند را میتوان دوستدار ایموجی‌ها دانست. پس عمل ما در فضای اینستاگرام شل‌خیس میگردد چراکه کالا کاربر ما تغییر‌و تحول نموده و دریافتیم که مخاطبانی که در اینستاگرام عمل میکنند جو صمیمی‌تری نسبت به دیگر فضاهای مجازی را تولید نموده‌اند. می‌توانید در پایین پست‌ها، بیو و … از ایموجی‌ها استعمال نمائید. ولی بیایید پاره ای اینکار را بدون شوخی‌خیس دنبال کنیم و آن را هدفمند پیش ببریم. ما 3 سفارش برای استعمال از ایموجی‌ها داریم:

در بخش بیو: درین بخش با استعمال از ایموجی‌ها می خواهید که دیگر مطالب را دنبال نمایند.
در نصیب کامنت‌ها: برای نشان دادن نظرتان میتوانید از ایموجی‌ها یاری بگیرید و مطمئن باشید یک متن با ایموجی مخاطبان بیشتری را جذب قرائت آن متن میکند.
در بخش پیوند گذاری‌ها: از کلیه مهمتر زمانی می خواهید کاربرانتان را تشویق برای کلیک بر روی لینکی کنید یا این که همان CTR را در لحاظ دارید، قطعا از ایموجی‌ها یاری بگیرید.
نکته: پژوهش ها نشان داده ایموجی قلب در اینستاگرام، دوستداشتنی‌ترین ایموجی شناخته شده‌است. پس ایموجی قلب را در شکل لزوم و با درنظر دریافت کردن مطالبتان به عمل ببرید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۳۹:۵۶ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

طرز عمل با ابزار کیورد پلنر گوگل


پیش از این فراگیری های متعددی راجب seo در میموس منتشر کرده بودیم و همینطور در نوشته‌ی علمی گذشته خاطر گرفتیم که کیورد پلنر یک ابزار معرفی گردیده بوسیله گوگل میباشد که به طور مجانی در دست یوزرها قرار میگیرد. سئو در مشهد با این ابزار شما می توانید به تحقیق و محاسبه عبارات کلیدی خویش و رقیبان تان بپردازید و معیار کاوش برای لغت ها کلیدی خویش را نظارت نمائید. ولی این صرفا کناره‌ای از کاربردهای خارق‌العاده این ابزار هست. درحال حاضر می بایست بدانید که چطور میتوانید با کیورد پلنر به تحقیق کلمه و واژه کلیدی بپردازید و یا این که به چه شکل میتوان رقبا یا این که لغت ها کلیدی آنها‌را گزینه تحلیل قرار اعطا کرد! در‌پی با ما باشید تا به‌این فراگیری جالب بپردازیم.

طرز عمل با ابزار کیورد پلنر گوگل
پس از ورود به کیورد پلنر بایستی از سمت راست خویش درپی آیتم tools باشید؛ آن‌گاه بر روی آن کلیک نموده و در تب PLANING روی Keyword planner کلیک فرمائید. شیت‌ای مانند تصویر پایین را خواهید داشت که دو جعبه را پیش روی شما قرار می‌دهد.

 

در اینجا بایستی ملاحظه کنید که غرض شما از ورود به کیورد پلنر چه می‌باشد! آیا میخواهید لغت ها جدیدی را پیدا نمایید؟ و یا این که لغت ها کلیدی خویش را توسعه و گسترش دهید و تبلیغات را روی آن پیاده سازی نمائید! شاید هم بخواهید سعی رقبای خویش را مشاهده و محاسبه فرمائید!


واژه کلیدی خوب مثل آهنربا مشتری جذب میکنه!
برای جذب کاربر می بایست بتونی کلماتی که مخاطبت سرچ می کنه رو پیدا کنی. تو عصر تحقیق کلمه و واژه کلیدی خاطر می گیری چطور با ابزارهای متفاوت شایسته ترین لغت ها کلیدی کسب و کارت رو پیدا کنی و باهاشون مشتری جذب کنی.

مشاهده
ما برای آغاز جعبه Discover new keywords را گزینش میکنیم و واژه کلیدی خویش را درین بخش وارد می کنیم. شما میتوانید تا قریه کلمه و واژه کلیدی را برای محاسبه در‌این بخش وارد فرمایید.

 

ناگفته نماند در‌این بخش بایستی location خویش را گزینش نمایید؛ که به جهت تحریم بودن کشور‌ایران باید این مورد را بر روی all location قرار دهید، لهجه را نیز بر روی Persian تهیه فرمایید.

 

بعداز انجام این امور، می بایست روی آیتم GET RESULTS کلیک نموده تا بتوانید نتیجه ها را ببینید. در‌این برگه نتیجه ها کاوش به طور پیش‌فرض بر روی 12 ماه جای‌دارد که شما می توانید آن را به راحتی تغییر تحول دهید و برهه زمانی موردنظر خویش را وارد فرمایید. در نصیب Broad، کلماتی به شما توصیه می شود که می‌اقتدار اذعان کرد با واژه کلیدی شما دارای ارتباط می‌باشند و ما خواهیم توانست از آن‌ها برای توسعه و گسترش عبارات کلیدی خویش، امداد بگیریم.

همینطور میتوانید از بالای به عبارتی ورقه مطابق صورت، تعداد عبارات یافت گردیده را ملاحظه کنید و آن ها را بوسیله غربال تروتمیز نمائید. خصوصیت ADD FILTER به شما این قابلیت و امکان را می دهد تا کلمه ها خویش را سفارشی‌خیس فرمایید.

 

مثلا با تعیین Avg. monthly searches می‌توانید معدل جستجوهای ماهانه بوسیله یوزرها را ملاحظه کنید.

 

همینطور در ردیف competition میتوانید واحد سنجش رقابت برای لغت ها کلیدی را تحلیل نمایید که به صورتlow و high تعریف‌و‌تمجید شده‌است. در اینجا کلمه و واژه low بدین معنا‌ست که کلمه و واژه کلیدی شما در سطح سادگی جای‌دارد و در شرایطی که کلمه و واژه high در‌این بخش نوشته شده بالعکس می باشد.

 

قطعا هرچقدر عبارات کلیدی ما مشقت بار‌خیس باشند ما به بازه بیشتری برای کسب مرتبه نیاز داریم و رقابت در آنان بسیار دشوارتر از کلمه ها آسوده میباشد. پس از اینکه عبارات کلیدی وب سایت خویش را تحلیل نمودید، میتوانید هرمورد از آن ها را تعیین نموده و مطابق صورت ذیل بر روی آیتم add keyword کلیک نمائید.

 

ولی می توانید برای عبارات کلیدی خویش، یک مجموعه تولید نموده و اسم آن را به دلخواه تعیین نمائید. در اینجا ردیف دیگری را می بینید که مشتمل بر 3 مورد تحت است.

در اینجا broad match یعنی هر چیزی که مرتبط با کلمه ها میباشند
Phrase match یعنی عبارت ما به‌شکل ظریف ارزیابی بشود
Exact matchیعنی کاوش به‌شکل ظریف نظارت بشود


اکنون بر روی download keyword ideas کلیک نمایید؛

 

خواهید مشاهده کرد که دو مورد در مقابل شما جای دارد. او‌لین مورد یعنیCSV میباشد؛ با تعیین این مورد، شما یک جدول اکسل از داده‌های خویش را دارید که در بخش دانلودهای خویش میتوانید آن را اخذ نمائید.

 

در قسمتplan overview نیز میتوانید گزارشاتی در باب کلمه ها خویش را ببینید.

 

مثلا میتوانید آنالیز نمائید که بیشترین سرچ برای این واژه به چه شکل می باشد (از روش گوشی، لپ تاپ و …) و یا این که در صورتی‌که بخواهید تبلیغاتی بر روی لغت ها خویش انجام دهید به چقدر دارایی مستلزم می باشید. همینطور می توانید معیار ترافیک را بر روی لغت ها خویش چک نمائید.

فیض‌گیری

با استعمال از گوگل کیورد پلنر به داده‌های متعددی دست پیدا می کنید که بسیار با ارزش میباشند و این قابلیت را به شما میدهند لغت ها کلیدی بازار مقصود خویش را معین نمائید. ولی که‌این نوشته ی علمی صرفا بخشی از دنیای گسترده گوگل کیورد پلنر میباشد و چنانچه بخواهید به کل نصیب‌های این ابزار مسلط گردید می‌توانید شغل های شگفت‌انگیزی برای سایت خویش انجام دهید و روز‌به‌روز seo اینترنت سایتتان را بهبود ببخشید. پس به مطالعه خویش ادامه دهید و تبدیل به یک کارشناس کیورد پلنر گردید. می‌توانید سوال های خویش را راجع به این نوشته‌علمی با ما بین فرمایید:)


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۹:۳۲ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

لینک و پیوند‌دهی داخلی نامرتبط


لینک و پیوند‌دهی داخلی نامرتبط
در‌صورتی‌که در حوزه سئو عمل داشته باشید، مسلما  سئو در مشهد  می دانید ناوبری راحت در یک اینترنت‌تارنما تا چه اندازه اهمیت داراست.

یک استفاده کننده بایستی بتواند از هر جایی در تارنما، وارد کاغذ مهم گردد و ادراک صحت از جایی که می‌باشد داشته باشد. یوزرها همینطور بایستی بتوانند تنها با تعقیب کردن لینک و پیوند‌ها، از هر جایی در اینترنت‌وب سایت به هر کاغذ‌ای بروند.

اگرچه همگی مورد ها بالا صحت دارد و اهمیت متعددی داراست، ولی مفاهیم مرتبط با پیوند‌دهی داخلی پاره ای بالاتر از آن می باشند.

حقیقت این میباشد که کلیه ما برگه‌های «موردنیاز» یا این که «هسته» و اصلی را در وبسایت خویش داریم و به مکان تمرکز روی ساخت‌و‌ساز تیم‌ای بزرگتر از صفحه ها موضوعی و مربوط به یکدیگر، بازه زمانی خویش را تنها صرف به عبارتی کاغذ‌های مهم میکنیم.

در‌صورتی‌که شما نیز چنین رویکردی را در پیش گرفته‌اید، بایستی بدانید که‌این شایسته ترین طریق برای بهبود پیوند‌دهی داخلی وجود ندارد زیرا می بایست بها لینک و پیوند‌ها را در وب سایت خویش پخش فرمائید!

کوشش نمائید در کنار این عمل، از آن برگه‌های اساسی به صفحه های کوچکتر و «تکمیل کننده» نیز پیوند بدهید. برای این فعالیت صرفا کافی‌ست مطالب قبل را دستکاری نمائید. موضوعی که در اینجا اهمیت داراست، اپ‌ریزی برای محتوا و ایجاد گروه‌ای از شیت‌ها به روش‌ای میباشد که یکدیگر را پشتیبانی نمایند و با یکدیگر در رابطه باشند.

از جمله، فرض نمائید برگه‌ای «مرجع» دارید که در آن، خصوصیت‌های سیستم قابل انعطاف افزاری شما تشریح شده‌است. اکنون برای تولید رابطه بهتر در میان مطالب، بایستی از این کاغذ به مطالب و محتوای کامل کننده اینترنت‌وبسایت خویش که راجع به استعمال از این خصوصیت‌ها در دنیای حقیقی وواقعی، بعضی یادگرفتن‌ها، راهنماها و حتی پست مهمان می‌باشند نیز پیوند بدهید.

در‌حالتی که هیچ محتوای مکملی ندارید، بهتر میباشد همین حال دست به فعالیت گردیده و استارت به ساخت و ساز محتوا فرمایید؛ آن‌گاه تیم‌ای بی نقص از پیوند‌های داخلی را ساخت و ساز فرمایید تا مطالب شما انسجام بیشتری داشته باشند.

هنگام انجام این عمل، به حافظه داشته باشید که انکر پیوند ها را نباید بیشتراز حد باصرفه کرد.

به ذکر دیگر، از پیوند دادن غیر طبیعی به کلیدواژه‌هایی که می خواهید برای آنان مرتبه بگیرید، می بایست جلوگیری کرد.

اما، طبیعتا استعمال از عبارت‌هایی مثل «اینجا را مطالعه فرمائید» برای لینک و پیوند دادن به بقیه مطالب نیز سفارش نمیشود؛ در قبال بایستی فرایند پیوند‌دهی به طور طبیعی رخداد بیفتد.

در شکل رغبت می‌قدرت از ابزارهای آنالیز پیوند‌ها نیز به کار گرفت تا دیده‌اندازی جامع و بدون نقص از موقعیت لینک و پیوند‌ها در چنگ شما قرار بگیرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۴۴:۲۷ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

الگوریتم فلوریدا گوگل

شاید با تلاوت این جمله‌ها چنین برداشت فرمایید که الگوریتم فلوریدا گوگل نیز همچون الگوریتم پاندا  سئو در مشهد  تارنما های نسخه برداری عمل را انگیزه قرار میدهد. البته لازم میباشد بدانید که‌این الگوریتم به خواسته رویارویی با تارنما های دارنده محتوای بی کیفیت و پیوند های غیر طبیعی و اسپم زیاد به رویا رویی میپردازد.ولی سوال این جا میباشد که با برداشتن چه قدم هایی می‌توانیم قوانینی را آماده سازیم که الگوریتم فلوریدا گوگل از ما راضی بوده و رده سایتمان را ذیل تاثیر منفی قرار ندهد؟ درپی به بازبینی نکاتی یاری کننده در این مورد خوا‌هیم پرداخت.ساخت محتوای نسخه برداری را به آلزامیر بسپارید!
در صورتی‌که شما هم به آن مدل از کسانی وابستگی دارید که گمان می‌کنید گوگل در لهجه فارسی ضعیف بوده و توان تشخیص محتواهای اسکن را ندارد، لازم میباشد بدانید که چنین مسئله ای مرتبط با سال‌ها پیش بود که هر سایتی فقط از روش ایجاد محتواهای غالبا نسخه برداری و فاقد کیفیت لازم و فقط یک سری بک لینک و پیوند پیروز به کسب سکو می‌شد. ولی امروزه چنین وجود ندارد!
شاید صاحبان کسب و شغل های متعدد با دیدن تارنما هایی وسیع که عمده محتواهای آنان نسخه برداری بوده و در موضع قابل توجهی قرار گرفته اند، هر از چندین گهگاه قصد به تکثیر محتواهای نسخه برداری بگیرند. این مدل از اشخاص بایستی بدانند که‌این فعالیت تاثیر محتواهای یونیک و مطلوب آن‌ها را کمرنگ نموده و به جایگاه بندی وبسایت آنان لطمه می‌زند.
درباره با وبسایت های وسیع می بایست بدانید که‌این گونه از وبسایت ها به جهت اعتباری که دارا‌هستند، از نشر محتواهای اسکن لطمه نمی‌خورند! ولی این قضیه مرتبط با امروز بوده و هیچ چیزی در آینده معلوم وجود ندارد. چه بسا که گوگل با تکثیر یک الگوریتم نو در پهنا ثانیه ای آنان‌را از افق به فرش بکشاند!
خواسته از محتوای اسکن، اسکن گزاره به جمله یک نوشته‌علمی باطن نوشته ی علمی تازه وجود ندارد. به این دلیل‌که چنین محتوایی دقیقا نسخه برداری بوده و گوگل به راحتی کارکشته به تشخیص این قضیه هست. دراین مکان اسکن به معنای ویرایش نوشته ی علمی به گونه ای میباشد که هیچ سیرتکامل مقاله نو و قابل توجهی به آن بیشتر نشده باشد. گهگاه اسکن برداری ها به صورتی میباشد که محتوای نو خیر از حیث کیفیت و خیر از نظر ارتفاع محتوا با محتوای قبل فرق نمیکند. در چنین مواردی الگوریتم فلوریدا گوگل به رویا رویی با وب سایت تکثیر دهنده پرداخته و آن را جریمه می نماید!


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۴۰:۴۴ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

فراگیری قدم به قدم فعال‌سازی گوگل آنالیتیکس :


در بالا لازم میباشد برای کاربرانی که شناخت متعددی با گوگل آنالیتیکس و ارزیابی تارنما ها شناخت کافی ندارند توضیحات مختصری در این باره داده شود. برای باز نگری شرایط تارنما ها لازم میباشد تا داده های هر سایت باز بینی و آنالیز شوند تا بتوانیم اطلاع دقیقی از ترازو بازدید، محل ورود ، تلاش و … وبسایت هایمان داشته باشیم و بتوانیم مبتنی بر آنان برنامه های آینده ی خویش را طرح ریزی نماییم . به این مراد گوگل یک نرم افزار سئو در مشهد  بسیار کاربردی زیر اسم گوگل آنالیتیکس را به طور بدون‌پول ارائه کرده است که یوزرها میتوانند از روش عضویت در آن نسبت به بررسی وبسایت هایشان مبادرت کنند. گوگل آنالیتیکس ابزار های بسیار قدرتمندی در قضیه ارزیابی تارنما ها به طور بسیار تخصصی و بدون نقص همدم با ارائه ی آمار و گزارشات تحلیلی بسیار توسعه یافته را به یوزرها ارائه کرده است. ولی این نکته را نیز در حیث داشته باشید که گوگل آنالیتیکس یک ورژن ی تجاری نیز دارااست که حتماً نسبت به ورژن ی مجانی عادی مزایای دیگری خواهد داشت.

دقت : این مقاله آموزشی در مورخ 21 بهمن 1398 آیتم باز بینی و دستکاری قرار گرفته میباشد.


ما با به کارگیری از ابزار های متنوع گوگل آنالیتیکس می‌توانیم محل ورود‌ها، صفحه های محل ورود دهنده، یوزرها وارداتی، عمل‌های یوزرها، دوره حضور و مسیر خروجی، کمپین های تبلیغاتی و تکنولوژی های آیتم استعمال آن ها را باز‌نگری و محاسبه نماییم و به طور تماما ماهر این موردها را یار با جزعیات بی نقص مثل مرورگر گزینه به کارگیری ی یوزرها، شیوه ی ورود دسکتاپی یا این که موبایلی ، شهر و …. را داشته باشیم.

فراگیری قدم به قدم فعال‌سازی گوگل آنالیتیکس :
برای راه اندازی خدمت گوگل آنالیتیکس بر روی وبسایت 2 پیش نیاز خواهید داشت:

حساب گوگل
کانکشن این نام مجاز نمی باشد که به جهت تحریمات برای ip کشور ایران غیر قابل دسترس می‌باشد.
بعداز تنظیم 2 آیتم فوق بایستی به URL تحت مراجعه‌کنید:

https://www.google.com/analytics

با ورود به ورقه ی گوگل آنالیتیک ، بر روی SIGN IN کلیک کنید

 

از منوی گشوده گردیده Google Analytics را گزینش نمائید.

 

در‌این مرحله درصورتی که از قبلی وارد حساب گوگل خویش نشده باشید، به برگه ی ورود به حساب جیمیل وارد میشوید و در غیر این رخ وارد برگه ی Sign Up گوگل آنالیتیک خواهید شد.

بعداز ورود به کاغذ ی Sign in to continue to Google Analytics نشانی جیمیل خویش را وارد فرمائید و بر روی Next کلیک نمائید.

 

گذرواژه ی جیمیل مربوطه را وارد نموده و بر روی Sign in کلیک فرمایید.

 

اکنون وارد ورقه ی Sign Up گوگل آنالیتیک خواهید شد.بر روی Sign Up کلیک نمائید.

 

درین مرحله وارد ورقه ی New Account خواهید شد.

 

در‌این برگه نخست لازم میباشد معلوم کنیم قصد Track (تعقیب کردن) یک Mobile App یا این که نرم افزار موبایلی را داریم یا این که یک تارنما؟ ما WebSite را تعیین می کنیم.

به دنبال فیلد های ذیل را بایستی کامل شدن فرمایید:

Account Name : اسم حساب
Website Name : اسم تارنما
Website URL : نشانی وب سایت
Industry Category : مورد وب سایت
Reporting Time Zone : گزینش حالت وقتی بر روی جمهوری اسلامی ایران
در پایان بر روی Get Tracking ID کلیک فرمائید.

 

بعد از آن مقررات گوگل آنالیتیک برای شما نشان داده می شود که بعد از مطالعه و تایید بر روی I Accept کلیک فرمائید.

 

بعداز تایید ضوابط کد منحصر شما داده میشود که باید این کد را در Head وبسایت خویش قرار دهید. همان طور که گوگل نیز سفارش می نماید بهتر میباشد کد در Head وب سایت قرار داده شود تا در صورتی وبسایت به طور بدون نقص بارگزاری نشد کد گوگل آنالیتیک خوانده شود، درصورتی که که سیستم رئیس محتوا های جوملا یا این که وردپرس به کارگیری می‌نمایید می بایست نخست فولدر های قالب خویش را پیدا فرمائید و بعد کد ذیل را در تگ head قالب خویش بیشتر فرمائید، در قضیه قرار دادن کد گوگل آنالیتیکس در سیستم رئیس محتوا های متعدد مقاله‌ها متعددی منتشر شده‌است که می‌توانید راجبه آن کاوش فرمایید، ولی نگران نباشید فعالیت بسیار معمولی ای میباشد.

 

برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۵۰:۴۴ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

چرا موتورهای کاوش نمی‌توانند سوای seo اینترنت اینترنت سایتی را پیدا نمایند؟


چرا موتورهای کاوش نمی‌توانند سوای seo اینترنت اینترنت سایتی را پیدا نمایند؟
هرچند که موتورهای کاوش هوشمند میباشند البته بهتر سئو در مشهد میباشد زیاد روی هوش آن ها اکانت نکنید! آن‌ها همچنان به امداد شما نیاز دارا هستند. موتورهای جستجوی اصلی (گوگل و بینگ) مدام پیرو این میباشند که تکنولوژی خویش را بهبود ببخشند تا در وب به‌چهره عمیق‌تری بخزند، کاوش نمایند و نتیجه ها بهتری به یوزرها ارائه دهند. با این اکنون برای همت موتورهای کاوش محدودیت‌هایی موجود هست. در حالی‌ که صحیح باصرفه‌ سازی کردن یعنی استعمال از ترفندهای بهینه سازی کلاه سپید میتواند هزاران بازدیدکننده را به سایت شما هدایت نماید. (اما غلط انجام دادن آن سبب نهفته شدن و دفن وبسایت در حاصل کاوش میگردد)

 

شاید تعجب فرمایید ولی نقش محتوا در ارتقاء مرتبه وب سایت هم آنچنان هم کمرنگ وجود ندارد! به عبارت دیگر می‌قدرت فقط از روش محتوای داخل تارنما هم رنک بالایی از موتورهای کاوش کسب کرد زیرا در اینجا نیز بهینه سازی به کارتان می آید! این چنین که، بهینه سازی به تقویت سکو‌ بندی سایت و همین‌طور به دست آوردن رنک بهتر بوسیله خویش محتوا امداد مینماید. به این ترتیب، زیرا وبسایت در پوزیشن‌های بالا قرار می گیرد، خواننده‌گان به‌راحتی میتوانند آن را پیدا کرده و مطالعه نمایند.

چطور یک سایت کاربرپسند داشته باشم؟
بیایید برای یک توشه هم که گردیده اینترنت سایتتان را از نظر یوزرها ملاحظه کنید. خودتان را بگذارید جای آنان!

زمانی وارد تارنما می شوید، به چه مواقعی توجه میکنید؟
چه عواملی وجود دارا هستند که منجر میشوند شما برگه را به زیر بکشید و یا این که از صفحه ها دیگر تارنما بازدید فرمائید؟
در‌حالتی که قصد خرید مال و یا این که به کار گیری از سرویس ها خاصی را داشته باشید، چه عواملی سبب ساز تولید حس اطمینان و امنیت شما می گردند؟
هنگامی اینترنت‎تارنما را رخنه‌ می کنید، چه چیز از آن در ذهنیت شما باقی میماند و رجوع شما و استعمال دوباره از وبسایت را تضمین می نماید؟
پیرو به باز‌نگری 7 نکته می پردازیم که میتواند در جلب رضایت بازدیدکنندگان مؤثر باشد.

1. ساختاری بی آلایش‌ برای کاغذ اصلی تارنما داشته باشید
داشتن یک کاغذ با ساختار پیچیده و حیران‌کننده، استفاده کننده را از ادامه کاوش و جستجو در تارنما بازمی‌دارااست. درصورتی که از سیستم‌های مدیر محتوا، که دوست داستنی‌ترین آنان وردپرس میباشد، به کار گیری می کنید، میتوانید برای آغاز فعالیت از قالب‌های مهیا آن که براحتی قابل دانلود می‌باشند به کار گیری فرمایید. اما حواستان باشد قالبی را تعیین نمایید که ساختار بی آلایش‌ای داراست!

2. از اینکه اینترنت سایتتان خلأ داشته باشد نترسید!
برخی میپندارند وجود خلأ در اینترنت سایتشان جلوه‌ی خیر ندارد؛ براین اساس جای جای از ورقه را با مقاله جدیدی مالامال میکنند. در صورتیکه شما نیز جزء این نوع می باشید، پیشنهاد می کنیم خودتان را میانه یک اتاق وسیع و پر‌از وسایل درهم ریخته فکر کنید! حتماً نمی‌دانید برای پاک کردن آن از کدام نصیب استارت فرمایید. این دقیقاً به عبارتی حسی میباشد که یوزرها زمانی با حجم متعددی از مطالب در کاغذ روبرو می شوند و نمی‌دانند بازدید را از کدام نصیب آغاز نمایند، تجربه میکنند.

3. از فونت مطلوب و خوانا برای متن ها تارنما به کارگیری فرمائید
فونتی که برای متن محتوای سایت به کارگیری میکنید، یک کدام از عواملی میباشد که سبب ساز می گردد استفاده کننده به تلاوت ادامه دهد و یا این که دست از آن بکشد. به‌طورکلی فونت‌های سن سریف که فاقد سریف میباشند، در ورقه مانیتور و تلفن همراه ظواهر منظم و خوانایی دارا هستند. بدین ترتیب به‌تیتر فونت استاندارد در دنیای دیجیتال بکار می‌رود. در مقابل، فونت‌هایی که دارنده سریف میباشند برای صفحه های پرینت، کتاب و مجله‌ها کاربرد بیشتری دارا هستند. فونتی که از آن معمولاً در سایت‌های اهل ایران استعمال می شود، فونت کشور‌ایران سنس (به انگلیسی:IRAN Sans) می باشد. در تصویر ذیل تفاوت فونت سریف و سن سریف را میتوانید به خیر و خوبی ببینید.

 

4. از رنگ‌ها ماهرانه به کار گیری نمائید.
یکی‌از خصوصیت‌های خارق‌العاده رنگ‌ها این میباشد که می توانند احساسات متعدد مانند خشم، واهمه، امنیت، ادب و حتی گرسنگی را در اشخاص ساخت نمایند. به این ترتیب در به کارگیری از رنگ‌ها در صفحه های و لوگوی اینترنت سایتتان می بایست اعتنا متعددی به خرج دهید. به‌تیتر نمونه، لوگوی سایت شیپور به رنگ آبی‌رنگ میباشد که شم تصدی خاطر و امنیت را در اشخاص ساخت میکند. شاید ندانید چه رنگی برای ساختار اینترنت سایتتان مطلوب‌خیس میباشد. پیشنهاد می کنیم در آغاز لوگوی سایت را، با دقت به انگیزه و مخاطبان بیزینس و با منفعت‌گیری ماهرانه از رنگ‌ها، پباده سازی فرمائید و آن‌گاه از به عبارتی رنگ‌ها برای ساختار کلی سایت نیز منفعت بگیرید.

5. داده ها تماس را جلوی دیده یوزرها قرار دهید!
چه در بالای ورقه و چه در زیر، هرکجا که داده ها تماس را قرار می‌دهید، مطمئن گردید که یوزرها می توانند هر موقع که به آن نیاز دارا هستند پیدایش نمایند. داشتن داده ها تماس صحیح و در دسترس، علاوه بر تولید احساس امنیت و اطمینان برای استفاده کننده، در ارتقاء اعتبار وب سایت نیز مؤثر میباشد.

6. اینترنت سایتتان را با تلفن‌های همپا صلح و آشتی دهید!
حدس میزنیم که شرایط فعلی با موبایلتان در هم اکنون قرائت این نوشته‌علمی میباشید. در حالتی‌که چنین وجود ندارد، یک نگاه به فرد بغل‌دستتان بیاندازید. وی با یقین گوشی در چنگ داراست و در حالا گشت و گذار در وب می باشد! این روز ها آمار بالای به کار گیری از وب در تلفن‌های همدم بر کسی پوشیده وجود ندارد. پس متناسب بودن ساختار تارنما با تلفن‌های هم پا و یا این که همان تلفن همراه فرندلی بودن، روزمره صدها ترافیک را نثار سایت‌ها می‌نماید!

 

براین اساس هماهنگی با الگوریتم‌های تلفن همراه فرندلی گوگل یکی‌از آن کارهایی میباشد که می بایست در لیست حق تقدم‌های خویش قرار دهید. سفارش میکنیم برای تولید شایسته ترین ورژن تلفن همراه از وبسایت تان نگاهی به بدون نقص ترین بررسی لیست seo تلفن همراه ما بیندازید.

7. از پلاگین‌ کانال‌های اجتماعی استعمال نمایید
با به کارگیری از این پلاگین‌، یوزرها میتوانند محتوای وبسایت شمارا با سایرافراد در کانال‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند. البته فقط این وجود ندارد، شما با یک تیر یک سری نشان می‌زنید:

برندتان را دارای شهرت می کنید
سیلی از ترافیک را روانه وبسایت تان میکنید
بک لینک و پیوند‌های طبیعی (غیر مبلغی) می گیرید
تجربه کاربری وب سایت تان را بهتر می کن


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ تیر ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۴۵:۲۹ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)